Zamknij

W Gostyniu minister Rodziny Pracy i Polityki Społecznej Marlena Maląg mówiła o dokonaniach rządu, podkreślając aktywny udział prezydenta RP

11:13, 21.06.2020 MiS Aktualizacja: 12:09, 21.06.2020
Skomentuj

Przedstawiciele rządu, wraz z parlamentarzystami Zjednoczonej Prawicy odwiedzali w sobotę Wielkopolskie gminy. W Gostyniu minister Rodziny Pracy i Polityki Społecznej Marlena Maląg mówiła o dokonaniach rządu, podkreślając aktywny udział prezydenta Dudy, podkreślając wagę wprowadzonych w Polsce tarcz antykryzysowych po wybuchu pandemii koronawirusa. Oprócz zwolenników PiS w Domu Katolickim pojawili się też przedstawiciele Konfederacji oraz osoby wspierające środowisko LGBT+. Jedna z nich trzymała w rękach transparent. - Precz z polityką w kościele.

Wybory prezydenckie dokładnie za tydzień, w niedzielę 28 czerwca. Kandydaci rozjechali się po całej Polsce, by przekonać wyborców, by oddali na nich głos. Urzędującego prezydenta, który walczy o reelekcję wspierają przedstawiciele rządu oraz parlamentarzyści Zjednoczonej Prawicy. W Gostyniu do głosowania na Andrzeja Dudę zachęcała minister Rodziny Pracy i Polityki Społecznej Marlena Maląg, minister Jan Dziedziczak a także posłowie PiS z okręgu kalisko-leszczyńskiego oraz radny Sejmiku Województwa Wielkopolskiego.

Według polityków Zjednoczonej Prawicy wielu dokonań rządu nie udałoby się zrealizować bez aktywnego udziału prezydenta Andrzeja Dudy. - Swoją wygraną w 2015 roku rozpoczął budowanie Polski Plus, przyjaznej rodzinom i zrównoważonemu rozwojowi gospodarczemu, rozwojowi zrównoważonemu naszego kraju. Ten czas rozpoczął rozwój programów przede wszystkim społecznych, które są siłą i kołem zamachowym dla rozwoju polskiej gospodarki. To co prezydent Duda rozpoczął, jest i będzie kontynuowane dzięki prezydenturze Andrzeja Dudy, kiedy wygramy te wybory 28 czerwca - mówiła Marlena Maląg i podkreślała, że będą to wybory między Polską Plus a Rafałem Trzaskowskim i jego zastępcą Pawłem Rabiejem. Minister Maląg przekonywała, że potrafi dotrzymać obietnic i zamienić je w czyny podając konkretne przykłady: Program 500 plus, na który w Wielkopolsce wydano dotąd ponad 10 mld złotych, Program "Dobry Start", Mama 4 Plus, waloryzacja rent i emerytur.

Podkreśliła również wagę światowego kryzysu gospodarczego związanego z pandemią koronawirusa i wprowadzonych w Polsce tarcz antykryzysowych. - My możemy powiedzieć, że u nas w Polsce mamy spowolnienie gospodarcze. Instrumenty tarczy antykryzysowej weszły w życie 1 kwietnia tego roku, aby z jednej strony ochronić pracodawców, ale z drugiej strony przede wszystkim ochronić miejsca pracy - powiedziała. - Na wczoraj wygląda to tak, że ponad 88 mld zł trafiło w różnorakich instrumentach na wsparcie miejsc pracy. Możemy śmiało powiedzieć, że ochroniliśmy w ten sposób ok. 5 mln miejsc pracy. I to są przede wszystkim te działania, które musimy kontynuować - zaznaczyła.

Pani minister przyznała, że stopa bezrobocia w kraju wzrosła w związku z pandemią koronawirusa, ale nie w stopniu o jakim miał mówić kandydat PO na prezydenta Rafał Trzaskowski. - Tydzień temu na wrocławskim rynku powiedział, że od marca do teraz przybyło milion bezrobotnych. Twarde dane mówią same za siebie. Zakończyliśmy maj. Liczba bezrobotnych wynosi 1 mln 11 tys. – stopa bezrobocia wynosi 6 proc. Ale porównajmy te dane, do początku roku. Do stycznia tego roku. Przybyło 89 tys. osób bezrobotnych. Jak przyrównamy (te dane) do marca, kiedy rozpoczęło się spowolnienie gospodarcze, przybyło 102 tys. osób bezrobotnych - mówiła minister Maląg i przypomniała jaka byłą stopa bezrobocia kiedy Rafał Trzaskowski był w rządzie Donalda Tuska. - W grudniu 2013 r. stopa bezrobocia wynosiła 13,4 proc., 2 mln 158 tys. osób bezrobotnych. Więc myślę, że tydzień temu panu Rafałowi Trzaskowskiemu pomyliło się – chciał powiedzieć, że właśnie teraz pomimo kryzysu gospodarczego mamy o milion mniej bezrobotnych, niż za czasów Donalda Tuska w 2013 r. lub o 690 tys. mniej niż w maju 2015 r. Właśnie to są zderzenia prawdy z rzeczywistością – zaznaczyła pani minister

Przekonywała też, że działania rządu skupiają się na tym, aby jak najmniej osób traciło pracę. - To właśnie działania tarczy antykryzysowej (…) realizują te zadania Powiatowe Urzędy Pracy, Wojewódzkie Urzędy Pracy, ale także Zakład Ubezpieczeń Społecznych - wskazywała. - Pan Rafał Trzaskowski, który tak naprawdę nie potrafił sobie poradzić z awarią przepompowni Czajka w Warszawie – to dzięki sprawnym działaniom rządu ta awaria została usunięta - teraz kwestionuje inwestycje, czy Centralnego Portu Komunikacyjnego, czy też przekopu Mierzi Wiślanej. Natomiast na swoim poletku, na tym za co odpowiada, czyli wsparcie przedsiębiorców, bo Powiatowy Urząd Pracy miasta stołecznego Warszawy jest w nadzorze Rafała Trzaskowskiego, nie realizuje sprawnie tych instrumentów, które rząd przygotowała - przypominała. Minister wskazała, że krajowa średnia wykonania działań związanych z pomocą dla przedsiębiorców wynosi ponad 90. proc., a w Warszawie – 51 proc. - Wydawałoby się, że w Warszawie 51 proc. to nie jest aż tak mało, ale to znaczy, że 51 tys. warszawskich przedsiębiorców jeszcze czeka rozpatrzenie mikropożyczek. Tych pięciotysięcznych instrumentów, które miały być szybko przekazane, aby przede wszystkim były środki na funkcjonowanie, na utrzymanie tych firm. Dopiero pan Rafał Trzaskowski ruszył z tym zadaniem, wtedy, kiedy zaczęliśmy pokazywać, że na tle kraju duże miasta radzą sobie, nawet Łódź, Wrocław, potrafią to realizować. Warszawa dalej jednak jest na samym końcu - powiedziała Maląg.

Z kolei minister Jan Dziedziczak przekonywał, że każdy kto pójdzie głosować 28 czerwca powinien odpowiedzieć sobie na trzy pytania. - Czy jako wyborcy chcemy być szanowani przez polityków? (...) Wszyscy znamy atmosferę z poprzednich lat. Politycy dużo mówili, nikt tyle nie obiecał co PO i PSL - mówił minister Dziedziczak. - Czy chcemy w Polsce zgody czy konfliktu? (...) W Polsce nie ma scen wywożenia trumien furgonetkami, kopania grobów w parkach, to mamy w winnych bogatych krajach - USA, Włochy, Hiszpania. U nas zmarło 1200 osób, każda ta ofiara to dramat, ale we Włoszech 1200 osób umierało dziennie. To oznacza, że całą polityka sanitarna została przeprowadzona dobrze. U nas przewidziano. Nie ma kryzysu gospodarczego - kontynuował. - Czy w dobie tych wyzwań Polaka potrzebuje zgodnego współdziałania prezydenta i rządu? Przynosi to efekt, widzimy. Czy Polak potrzebuje totalnej wojny – kłótni, chaosu, wetowania każdej ustawy? - podkreślał minister Dziedziczak i przeszedł do trzeciej kwestii. - Czy chcemy, aby było to kontynuowane? Żyje wam się lepiej czy nie? - mówił minister Jan Dziedziczak i odniósł się do kwestii LGBT, która w ostatnich dniach zdominowała kampanię wyborczą. - My jesteśmy takim ugrupowaniem, które nie wtrąca się w życie ludzi. I też zachęcamy do tego samego, dlatego, że te środowiska opozycji totalnej są nietolerancyjne. (...) Rządy PiS to są rządy nie zaglądania ludziom do sypialni, do domów. My się nie wtrącamy, my realizujemy to co obiecaliśmy. Osoba niezależnie od orientacji seksualnej będzie miała wyższą emeryturę, niższy wiek emerytalny - przekonywał polityk.

W końcu przyszedł czas na głosy osób uczestniczących w spotkaniu, z których większość stanowili zwolennicy Prawa i Sprawiedliwości, trzymający w rękach plakaty - Duda 2020. Mimo to, głos zdecydowała się zabrać Adrianna Kaczmarek z Gostynia – stronnicz osób LGBT, która na spotkanie przyszła w tęczowej maseczce, ale jak podkreślała nie dla prowokacji. - Od prawa do lewa młodzi ludzie mają dość rządów PiS i Andrzeja Dudy - mówiła młoda kobieta, której głos próbowali zagłuszyć zwolennicy Andrzeja Dudy,  - Mamy 11 kandydatów na prezydenta, a państwo nieustannie mówicie o Trzaskowskim. Chciałbym Polski równej dla wszystkich, a nie tylko dla części. Ostatnie wypowiedzi polityki PiS są skandaliczne - mówią o ideologii, ale przecież nie ma żadnej ideologii - mówiła Adrianna Kaczmarek.

Na odpowiedź zdecydował się minister Jan Dziedziczak, który podkreślał, że PiS jest bardzo tolerancyjny, ale nie jest za tym, aby ideologia LGBT wchodziła do szkół, aby pary homoseksualne adoptowały dzieci. Kobieta chciał zadać jeszcze kilka innych pytań m.in. o powoływanie się Andrzeja Dudy na art. 18. konstytucji, o 2 mld złotych na telewizję publiczną czy złą jakość jedzenia w szpitalach. - Zastanawiałam się długo czy przyjść, ale stwierdziłam, że jestem zmęczona sytuacją w kraju. Zdaje sobie sprawę, że nikogo tutaj nie przekonałam, ale chciałam aby usłyszeli inny głos - mówiła po spotkaniu Adrianna Kaczmarek.

Ostatnie pytanie zadał jeden ze zwolenników Krzysztofa Bosaka z Konfederacji, którzy również pojawili się na spotkaniu. Dopytywał dlaczego Andrzej Duda nie podał się po dymisji. - Andrzej Duda powiedział, że jak nie podwyższy kwoty wolnej od podatku to poda się do dymisji. Co z tym? - pytał mieszkaniec powiatu gostyńskiego. Poseł Jan Mosiński nie miał wątpliwości, że spełnieniem tej obietnicy była ustawa progresywna.

Choć uczestnicy mieli więcej pytań do polityków Prawa i Sprawiedliwości to nie udało im się ich zadać. Po wspólnym zdjęciu minister Marlena Maląg i jej partyjni koledzy rozjechali się po Wielkopolsce. 

[ALERT]1592730814551[/ALERT]

(MiS)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(181)

hghg

95 28

Najbardziej oburzające w tej sytuacji są spotkania jakiejkolwiek partii w budynkach należących do kościoła.

Brawo Ada za odwagę! 12:22, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JacaJaca

22 7

To dwie współpracujące ze sobą legalnie zarejestrowane grupy złodziejskie. Wspólnie okradajace wierne im społeczeństwo. 15:48, 21.06.2020


reo

EhhEhh

69 13

Boże że ty to widzisz i nie grzmisz, w twoim domu politykę uprawiają ...

Ciekawe czy osoby z plakatami dostały zaproszenie na darmowy test covid tak jak w Wągrowcu i Obornikach 12:35, 21.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

olaola

11 5

większość z nich działa w "sekcie" w klasztorze... 12:51, 21.06.2020


J. K.J. K.

0 0

Niestety nie. 00:06, 22.06.2020


WojtekWojtek

59 17

Dziedziczak to nie poseł.
Dziedziczak to ideologia. 12:38, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do wojtekdo wojtek

4 2

Co na to twoi lekarze wojtusiu?! 09:52, 22.06.2020


XxlXxl

59 23

Dobrze że tylko garstka. Jeszcze trochę i...
Brawo dla tej Pani za odwagę. Ma u mnie dobrą kawę. 12:39, 21.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XxlXxl

26 10

Oczywiście nie miałem na myśli Pani Maląg. Tylko Pani w twarzowej maseczce. Pora się zjednoczyć. 12:41, 21.06.2020


pytaniepytanie

18 21

Dlaczego Pani Adrianna nie zorganizuje w Gostyniu spotkania ze swoim kandydatem w prezydenckim wyścigu i nie zada pytań o jedzenie w szpitalu ,telewizję i konstytucję? Może zorientowałaby się ile osób byłoby na tym ciekawym spotkaniu. Ze swojej strony gwarantuję czytanie cytatów z telefonu 🙂 To samo dedykuję Panu zwolennikowi Konfederacji-macie jeszcze tydzień na przywiezienie kandydatów. 13:43, 21.06.2020


WyborcaWyborca

34 20

Brawo przedstawiciele Konfederacji, trzeba ludziom uświadamiać całą prawdę o tym jakim oszustem jest P.A.D. #Bosak2020 12:40, 21.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

polapola

10 16

niby teraz tak go krytykujecie..., a ostatecznie większość was zagłosuje na dudę??? więc? 12:50, 21.06.2020


WyborcaWyborca

10 19

Pan Bosak będzie w II turze więc o żadnym głosowaniu na P.A.D. nie ma mowy ;) 13:43, 21.06.2020


WyborcaWyborca

45 17

Wypad, dość obłudy, kłamstw, samowoli 12:45, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

74 21

Brawo P.Adrianno mam ponad 70 lat i gratuluję Pani odwagi i popieram Pani wypowiedź. Z jakiej racji w kościelnej salce odbywała się agitacja . Tłum porazajacy... 12:47, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

też mieszkankateż mieszkanka

6 6

Miejsce rzeczywiście nieszczególne. A co do tłumów. Przecież są ograniczenia i zaraz ktoś życzliwy doniósłby do prokuratury, że był tłum, nie było zachowanych odległości itp. a poza tym nigdzie to nie było jakoś szczególnie nagłośnione. Trudno więc spodziewać się tłumów. 18:38, 21.06.2020


niezrzeszonyniezrzeszony

46 17

Rozumiem, że pani ministrant przyjechała prywatnym karawanem i bez obstawy, skoro jeździ i prowadzi kampanię PADa długopisa??? o tych dwóch pachołkach kaczora nawet nie piszę bo szkoda klawiatury, 12:47, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jotkajotka

8 2

Przyjechała z pełną obstawa. 12:50, 21.06.2020


RydzRydz

65 12

Ja jestem katolikiem i członkiem tej parafii i nie życzę sobie takich partyjnych spotkań w budynkach kościelnych to jest jakiś absurd a później księża czemu ludzie odchodzą od kościoła właśnie przez takie akcje 12:48, 21.06.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

BakraBakra

8 14

Już wszyscy zapomnieli,jak w czasach Solidarności kościół był miejscem spotkań działaczy politycznych i urywał prześladowanych.Nagle się nie podoba ? 18:47, 21.06.2020


do Bakrado Bakra

5 0

W pewnym sensie oczywiście czasy dzisiejsze można porównać do epoki, o którwj mówisz, z jedną zasadniczą różnicą: to nie działacze PZPRu spotykali się w kościele. 22:42, 21.06.2020


J. K. J. K.

0 2

Dlaczego więc Pan nie protestuje? 00:09, 22.06.2020


AntykodAntykod

3 1

Ty jesteś komuch 09:15, 22.06.2020


polapola

51 13

Gratuluję odwagi pani Adrianno...
Większość z tych "dudowych" jest blisko kościoła, ale nie tego prawdziwego, Papieża Franciszka, tylko takiego pełnego nienawiści do bliźniego, bo jest inny...i tyle wystarczy, by go nienawidzieć...kościół w Polsce przykładem wielu księży, a szczególnie pełnych pychy biskupów no i rydzyka ( celowo małą literą) wspiera takie zachowania...... # mamydość 12:48, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaxMax

35 45

Odniose sie tylko do kwestii naszego regionu, od kiedy rządzi PIS nie ma tematu kopalni odkrywkowej, gdyby rzadzil PO-PSL (partia niby rolnicza) to kopalnia juz by byla, i to jest warte przemyslenia 12:57, 21.06.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

zasadazasada

8 10

za to wybudują ci niedaleko atomówke 15:46, 21.06.2020


J. K.J. K.

4 4

Nieprawda. Za czasów pisu już się przemierzali do kopalni. Teraz ucuchlo bo jest nagonka na węgiel. 00:12, 22.06.2020


wysoko postawionywysoko postawiony

2 0

Przecież kopalnia i tak będzie. Proszę się doinformować. 16:44, 23.06.2020


kokokoko

0 0

Bo teraz robią a nie gadają wszystko po cichutku i powiedzą że to nie oni tylko tamci a kopalnia się buduje zapoznaj się dobrze Max. 16:47, 24.06.2020


GostekGostek

46 20

Dlaczego wyborcy PISu mieli zasłonięte twarze? Czyżby wstydzili się kogo popierają? 13:01, 21.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MarekMarek

6 6

Tak. 13:30, 21.06.2020


wyborcawyborca

10 4

Pani, która trzymała plakat o polityce w kościele też miała maseczkę. Następna pani także (tęczową). Proszę zwrócić na to uwagę. 16:21, 21.06.2020


jaja

8 3

Bo przestrzegają w przeciwieństwie do ciebie przepisów o obowiązku noszenia maseczek. 18:42, 21.06.2020


Karol W.Karol W.

36 8

To sie dzieje w budynku nalezacym do parafii, a wielu z Was i tak w niedziele pojdzie na msze i rzuci na tace.
13:06, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zwolennik Zwolennik

25 13

Trzeba skończyć z rządami bandy czworga bo oni do tej samej bramki grają a tępy naród widzi w nich jakiekolwiek zmiany i różnice. 13:18, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kazikkazik

36 20

Czy jako wyborcy chcemy być szanowani przez polityków? Tak panie Dziedziczak i dlatego nie będziemy głosować teraz na dudę a za 3 lata na pis. 13:20, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kolegakolega

56 23

brawo Ada !!!! Precz z Pis-ami !!!!! polityka won z kościoła !!!! 13:24, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do Ola Do Ola

5 5

Konfederacja ma swoich szeregach dużo wolnościowców i może dlatego z nimi się utożsamiaja. Jeśli znasz Ade to spytaj się jej czy, że strony tych chłopaków spotkała ja jakaś nieprzyjemność czy może jednak stali razem po jednej stronie barykady. Pani Adrianna na spotkaniu powiedziała, że światopoglądowo różni się od Konfederacji, ale młodzi ludzie mają już dość duopolu POPiSu i to łączy nas łączy. 15:33, 21.06.2020


żałosna opozycjażałosna opozycja

35 45

A ja zachwytów nad wypowiedzią pani Adrianny nie rozumiem. Słuchałam i moim zdaniem wypowiedż nieskładna ,a momentami nielogiczna . Miała Pani kłopot z zadaniem konkretnego pytanie,a czytanie z telefonu przydługiego cytatu było żałosne . Problem złej jakości jedzenia w szpitalach,który Panią tak nurtuje warto wyjaśnić w SZPITALU ,a nie na spotkaniu promującym kandydata na polskiego prezydenta. Marna ta opozycja niestety ale za to awanturnicza. 13:25, 21.06.2020

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

WW

25 7

A ja za to nie rozumiem zachwytów nad rządami Prawa i Sprawiedliwości. Uważam za żałosne wypowiedzi posła Dziedziczaka. Nie jestem w stanie zrozumieć jak poseł PISu może mowić o tym, że jeśli zwowu zostaną wybrani, to wyborcy będą szanowani przez polityków. Poziom hipokryzji sięga zenitu, a poziom polityków pokroju Dziedziczaka sięgnął dna. 13:34, 21.06.2020


do Wdo W

11 11

Nie jestem zwolenniczką PiS i to absolutnie nie moja bajka. Też denerwuje mnie spotkanie w Domu Katechetycznym ale za to winię organizatorów,a nie przywiezionych gości. Staram się jednak w tym wyborczym szaleństwie zachować zdrowy rozsądek i występy poddenerwowanej Pani z serii by zaistnieć mnie nie przekonują i tu się chyba z Panem różnimy. 13:49, 21.06.2020


WW

9 6

Jeśli coś Pani nie odpowiada, to może warto mówić o tym na głos zamiast pisać śmieszne komentarze w internecie. Zapraszam Panią do merytorycznej dyskusji na temat aktualnej sytuacji politycznej w naszym kraju. Podejrzewam jednak, że pomimo tego, że miejsce spotkania z politykami PIS-u się Pani nie podoba, to w niedzielę i tak wspomoże Pani proboszcza ofiarą. Może czasami warto się zastanowić i zamiast pokornie klękać, powiedzieć co się myśli. 14:11, 21.06.2020


olaola

14 8

zachwytów, żeby zaistnieć...serio? myślisz, ze Ada wypowiedziała się , zeby zaistnieć? widać oceniasz ją swoją miarą...
dla mnie śmieszni byli przedstawiciele konfederacji...niby przeciw dudzie, kosciołowi, itd, a tak naprawdę światopoglądowo uosabiają się z tym,co głosi bosak? państwo wyznaniowe, homofobiczne, nacjonalistyczne.., a miejsce kobiet w domu przy garach i dzieciach.... straszne 14:14, 21.06.2020


Do OlaDo Ola

2 2

Konfederacja ma swoich szeregach dużo wolnościowców i może dlatego z nimi się utożsamiaja. Jeśli znasz Ade to spytaj się jej czy, że strony tych chłopaków spotkała ja jakaś nieprzyjemność czy może jednak stali razem po jednej stronie barykady. Pani Adrianna na spotkaniu powiedziała, że światopoglądowo różni się od Konfederacji, ale młodzi ludzie mają już dość duopolu POPiSu i to łączy nas łączy. 17:18, 21.06.2020


do Wdo W

5 4

To czy w niedzielę chodzę do kościoła czy nie, to moja prywatna sprawa,a już na pewno nie Pana. Z zaproszenia do debaty z Panem nie skorzystam,bo i w jakim celu? Ja nie kandyduję,nie ubiegam się o żadne stanowisko i mam prawo konstytucyjne mieć swoje własne poglądy,a Panu nic do tego i to chyba nazywa się demokracja. Co do śmieszności moich komentarzy to zapewniam,że Pana występy bawią sporą grupę internautów. Kandydatów w wyborach prezydenckich jest 11 każdy z nas ma prawo wybrać tego którego szanuje bez debaty publicznej z Panem W. 18:07, 21.06.2020


Do „żałosna opozycjaDo „żałosna opozycja

5 3

Proszę wybaczyć mi składnię, nie jestem osobą, która szczególnie odnajduje się w mówieniu do większej grupy ludzi. Obiecuję, że następnym razem przygotuję wcześniej to co chcę powiedzieć ;) chociaż mam nadzieję, że nie będę musiała! Wszystko w naszym rękach. Co do cytatu - myślę, że jest świetny i warty zapamiętania. Ważny jest przekaz, a nie klepanie formułek z pamięci. Pozdrawiam 18:42, 21.06.2020


Lewicowa tubaLewicowa tuba

24 21

Jakim cudem kwestie światopoglądowe wzbudzają najwięcej emocji skoro dotyczą maksymalnie kilka procent obywateli i jedynie co sobą prezentują to zniszczenie tradycyjnej rodziny i narzucenia marksizmu kulturowego za pomocą zmanipulowanych tęczowych. Człowiek jak już będzie zdegradowany a najlepiej wciskać to najmłodszym to zgodzi się na wszystkie dziwactwa, w tym również utratę wolności pod płaszczykiem tolerancji i mowy nienawiści. Komunizm 2.0
Lukacz byłby z was dumny, bo po nieudanej rewolucji robotniczej przyszedł czas na atak mniejszości... 13:45, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DudaDuda

43 21

Brawo p. Adrianno. Jeśli przez chwilę zastanawiała się pani czy było warto tam być mimo ataków ze strony tej "se kty “to TAK TAK TAK.Wystąpiła tam pani w imieniu moim i wielu wielu Gostynian. Jestem pani ogromnie wdzięczna i dumna z pani i pani mamy. Nie napiszę że gdybym wiedziała to też bym poszła i powiedziała co myślę bo znam siebie, zabrakłoby mi odwagi ale też nerwy moje tego by nie "uniosły", dlatego tak cenię sobie Waszą tam obecność. Dzięki dziewczyny “zrobiłyście “mi dzień. Jeśli którąś spotkam na ulicy pogratuluję osobiście. 14:00, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AA

7 0

Bardzo miło to słyszeć! Dziękujemy ❤️ 19:31, 21.06.2020


JaśJaś

23 11

Czytałem artykuł odnośnie tej całej pandemii i było tam wyraźnie napisane że kraje które prowadziły obowiązkowe szczepienia przeciwko gruźlicy ten cały covid przechodzą łagodniej. Więc gdzie tu zasługa rządu, wynika że to zasługa tej znienawidzonej komuny która takie szczepienia prowadziła i to bezpłatnie. 14:03, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zofiazofia

17 4

zamiast inicjałow mm powinno byc prawdziwy polak k a t o l i k tak się zachowują "prawdziwi katolicy " głęboko wierzący 14:10, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YYYYYY

5 10

Ale tej propagandy co duda i co kaczyński oni do tej pory nie mają chyba władzy, przecież kaczyński był tam za coś sądzony. Polska to kraj przeciw standartowi życia, na co stawia powiat mops na bezdomność i menelstwo ale dlaczego?, co widać to są mafie zwłaszcza w mniejszych miastach powiązania układy i żaden prezydent nie da sobie rady i prezes obojętnie której parti, bo im wystarcza tylko to że są i mają i tak jest wszędzie, strach tutaj żyć i mieszkać pamiętając od czego niemcy zaczęli na początku wojne i jaką wykazywali wole i co robili, to był pierwszy kraj zaatakowany przez niemcy i są dokumenty archiwalnych spraw od czego zaczęli robiąc im humanitarną przysługę wybili patologie i psychicznych robiąc tym samym miejsca dla rannych żołnierzy i weryfikowali bardzo nowonarodzone dzieci do trzech miesięcy jeśli kryteria oceny się spełniały to je usmiercano, a w polsce to co oni humanitarnie, to tutaj to sie rozwija i stanowi według statystyk 35 % , w takim kraju ludzie zycie marnują już choćby czechy to co innego. 14:17, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LPG beznzyna +LPG beznzyna +

12 8

KTÓREGO Z PONIŻSZYCH PUNKTÓW NIE WSPIERA LEWICA?

,,Gdybym chciał zniszczyć społeczeństwo wroga, gdybym miał długoterminowy plan i gdybym chciał zrobić to kompleksowo i skutecznie, sprawiając, że społeczeństwo samo się zniszczy i pozbędzie się zdolności do samoobrony, mój plan wyglądałby tak.
1. Zniszczyłbym religijne ideały, na których zbudowano społeczeństwo kraju który chcę zniszczyć, i które trzymają ich w poczuciu wspólnoty. Zniszczyłbym chrześcijaństwo.
2. Zniszczyłbym instytucję rodziny. Rozerwałbym na strzępy rodzinę składającą się z ojca i matki, dostarczających społeczeństwu dobrze wychowane dzieci, mające w przyszłości stanowić o sile i bogactwie narodu. Promowałbym na siłę homoseksualne lobby, żeby obniżyć liczbę narodzin nowych dzieci we wrogim społeczeństwie. Czyniłbym starania, żeby zdezorientować dzieci - tak, żeby nie wiedziały jakiej właściwie są płci. Społeczeństwo, które się nie rozmnaża, jest społeczeństwem, które wymiera.
3. Promowałbym koncepcję, że męskość jest toksyczna, i zastępowałbym ją radykalnym feminizmem. Nie ma lepszego sposobu by zbudować społeczeństwo bez męstwa, mniej zdolnego do utworzenia silnej armii. Pozwoliłbym, aby wojsko przeprowadzało eksperymenty społeczne, zamiast skupiać się na przygotowaniu jak najsilniejszych sił zbrojnych. Kazałbym funkcjonariuszom broniącym porządku chodzić w damskich butach na obcasach by poczuli jak to jest być kobietą, w ramach akcji zwiększenia świadomości społecznej (takie akcje odbywały się m.in. w USA). W skrócie - dokonałbym feminizacji męskiej części społeczeństwa, obniżając jego efektywność w razie potrzeby walki.
4. Zniszczyłbym system edukacji. Zainstalowałbym marksistowskich profesorów na uczelniach, tak by nie uczyć wrogiego mi społeczeństwa historii ich kraju, lecz zamiast tego - napełnić im głowy komunistyczna propagandą. Tak by nie mieli zielonego pojęcia kim był Pilecki, Dmowski, Barchański czy Fieldorf, ale żeby uważali Wałęsę za bohatera, komunistów za wyzwolicieli, a okrągły stół za upadek komunizmu.
5. Skłóciłbym ze sobą ludzi na tle rasowym. To najłatwiejsza metoda by ,,dzielić i rządzić", sprowokować wojnę rasową, wtłaczać mniejszościom do głów kłamstwa o brutalności policji i rozwijać kulturę nienawiści do stróżów prawa.
6. Wykorzystałbym wielkie korporacje i nowoczesne technologie, by całkowicie wykluczyć punkty widzenia niezgodne z nowym porządkiem świata. Stosowałbym cenzurę, banował, odcinał od możliwości wyrażania swoich poglądów.
7. Promowałbym okazywanie braku szacunku dla narodowych symboli. Plułbym na bohaterów walki o niepodległość, ośmieszałbym symbole Powstania Warszawskiego, promowałbym kretyna, który w programie innego pajaca wtyka polską flagę w gówno, na oczach milionów telewidzów.
Reżim, któremu udałoby się wprowadzić do wrogiego społeczeństwa wszystkie punkty tego planu, stałby się największym reżimem komunistycznym na świecie. W przyszłości, stopniowo, metodą małych etapów, zamykałby własnych obywateli w obozach koncentracyjnych, zmuszałby kobiety do aborcji i sterylizował te, które jego zdaniem nie powinny się rozmnażać, oczywiście usprawiedliwiając to pięknymi i górnolotnymi hasłami. Obywatele żyliby jak niewolnicy bez żadnego celu.
Wprowadzanie tych punktów w życie dzieje się tu i teraz, na naszych oczach. 14:18, 21.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

aa

3 7

Sprawdź ile Bosak ma w sondażach to pogadamy. 14:25, 21.06.2020


LeninLenin

0 4

W tej wypowiedzi padło konkretne pytanie więc chcesz komentować to bądź łaskaw na nie odpowiedzieć. Które z powyższych punktów realizuje lewica? 16:14, 21.06.2020


do Lenindo Lenin

1 2

Lewica nie wspiera żadnego z tych punktów. Tutaj się kłania umiejętność czytania ze zrozumieniem oraz analizowania faktów. 18:18, 21.06.2020


ronron

26 10

Dzisiaj podczas niedzielnej mszy świętej wicepremier rządu pani Emilewicz przemawiała z ambony na Jasnej Górze w Częstochowie. 14:18, 21.06.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

KK

7 22

A co zakazane to jest? Czekam na odp 14:30, 21.06.2020


do Kdo K

24 8

zakazane nie jest, ale patologiczne juz tak 14:56, 21.06.2020


JerzykJerzyk

10 3

Masz rację, zakazane nie jest, ale Kościół cały czas mówi , że jest apolityczny i do polityki się nie wtrąca. Jak sam widzisz co innego mówią, co innego robią. I jak im wierzyć????????? 20:50, 21.06.2020


Do do k Do do k

4 3

U każdego coś z patoli znajdziesz wnikliwie u siebie też. Życie 23:21, 21.06.2020


YYYYYY

8 5

Przykład Hosa okradał na terenie europy i polski seniorów z oszczędności zarobionych i opodatkowanych i kogo to interesuje nikt im nic nie odda, a on te kradzione wpłacił małą część na kaucje i siedzi sobie niedostepny w jakiejś wili otoczony reszta bandy i co na to może pis czy inni po prostu pozostaje im się bać jak okradzionym seniorom. Sciema z tymi wyborami po za tym że każdy działa we własnym interesie bo polityka jest bardzo płatna, polityk to jest teraz zawód sowicie opłacany wiecej jak policjant sędzia prokurator i inne zawody. I żeby zostać politykiem niewiele trzebno wiedzieć. 14:29, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ja ja

1 1

I tu się mylisz, bo Hoss wyszedł za kaucją, a za dwa dni znów go wsadzili, tyle że z innego paragrafu. 18:48, 21.06.2020


Lee Wong Lee Wong

36 13

Patrząc na tych zwolenników Pisiorów to tak jakby to było zebranie dla niepełnosprawnych. Nic dziwnego, że *%#)!& w tym roku przegra wybory, z takim elektoratem.... 14:44, 21.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PiSantyPiSanty

18 7

Faktycznie. A może sypnęli groszem za mini sztuczną frekwencję? Widok, jakby czas zatrzymał sie 30 lat temu. 14:55, 21.06.2020


sassas

17 6

kiedyś komuchy dziś pisiory ryje mówią same za siebie 15:15, 21.06.2020


Mieszkanka powiatuMieszkanka powiatu

34 12

Smiech na sali. Przyjeżdża do Gostynia reprezentacja rządu, a zamiast ich rozliczać z tego co zrobili i czego nie zrobili, zamiast pytać co będą robić dla młodych ludzi, dla przedsiębiorców,bdla rolników, dla Wielkopolski, kolejny raz wywiązuje się wielka dyskusja o DYSKRYMINACJI OSÓB LGBT. Czy my serio nie mamy innych problemów? Nie zamyka się takich osób w więzieniach, nie odbiera im żadnych praw, mogą być w związkach, chodzic po ulicy za rękę jak każda inna para, mogą zapisywać sobie spadki, otrzymywać informacje medyczne, mieć wspólne konto... Nie wiem czym my się zajmujemy? Co to za tematy zatępcze??? 15:06, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ololoololo

10 7

chyba pani nie czyta ze zrozumieniem..., głównym tematem tej debaty w domu katolickim był.... Rafał Trzaskowski, a raczej atak na niego, PO i czego to oni nie zrobili, a tamci ( wina Tuska) nie....nie pozwalali na zadawanie pytań dla nich niewygodnych, przy czym wyznawcy dudy zagłuszali innych ( stare dziady).. 16:48, 21.06.2020


BorekBorek

34 18

brawo dziewczyno
precz z sektą długopisów
przyjechała hołota do Gostynia opowiadać o Trzaskowskim niech opowiadają o tym co w nocy na kolanie ustawy podpisuje na rozkaz kaczora 15:13, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M@leńka M@leńka

33 16

Brawo Ada i wielki szacunek za odwagę - sercem pozdrawiam :) 15:37, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AdaAda

6 4

Dzięki wielkie :) 19:29, 21.06.2020


Wyborca Wyborca

36 8

Najlepsze jak pan Kogut wybierał ludzi do zadawania pytań i dziwnym trafem poprosił o zadanie pytania swoją koleżankę z Pisu i radna Powiatu Gostynskiego panią Bigajowa. Szczyt obłudy 15:38, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

roxrox

37 12

Jaki proboszcz, tacy goście. 15:39, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olaboga olaboga

26 35

Byłem na tym spotkaniu. Jestem trochę rozczarowany. Uważam, że PiS robi dużo błędów ale jest o niebo lepsze niż PO. Jeśli chodzi o LGBT+ to uważam, że w Polsce nie ma żadnej formy ucisku tej grupy. Nie rozumiem dlaczego temat jest podgrzewany, osobiście nic do nich nie mam, nie przeszkadzają mi pary homoseksualne ale dawanie im przywileju ślubu jest nie na miejscu już nie mówiąc o adopcji dzieci przez nie. Na PO nigdy nie będę głosował ponieważ nie mam syndromu sztokholmskiego. 15:43, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

asas

21 17

W Polsce od zawsze było - to co ktoś robi pod pierzyną to jego prywatna sprawa. Tak było i mam nadzieje tak będzie. Byle to robił intymnie.
Żal mi tej ADY - znalazła się bojowniczka i chce homoseksualistów wyzwalać. Niektóre kobiety mają moim zdaniem *%#)!& 16:11, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pppp

13 7

a mnie ciebie jest żal....
Pani Ado szacun ! 16:44, 21.06.2020


AdeladyAdelady

13 14

Ktos madry kiedys powoedzial z pradem plyna nawet @$%^^^..nie dla polityki w kosciele ale juz na fb moze byc? Bo tam moje pokolenie nie bywa?agituje tam pani mlodziez 24/dobe w teczowej masce i jest ok?bo to modne? A ja nie mam fb, wiec jestem gorszy?mam za to zasady i wartosci, plyne pod prad mody do zrodla wiary i zasad wpojonych przez rodzicow i dziadkow i przez mysl mi nie przychodzi przeszkadzac innym w spotkaniach. Tolerancję mam takze dla lgbt ktorej pani nie ma dla HN(homo normals) i KK 16:29, 21.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PppPpp

5 9

Pięknie napisane, sama prawda. 16:46, 21.06.2020


jaja

5 4

Zgadzam się w 100%. Nie jestem za polityką w kościele, ale razi mnie agitacja w mediach internetowych (łącznie z podawaniem linków, gdzie można się zapisać na jakąś demonstrację). Razi mnie chamstwo i pogarda tych ludzi dla wszystkich, którzy ośmielą się mieć inne poglądy. To ośmieszanie, drwina i poczucie wyższości. A usta mają pełne frazesów o tolerancji i równouprawnieniu. 18:56, 21.06.2020


XDXD

4 3

Kościół powinien być przyjaznym miejscem dla wszystkich, nie tylko dla wyborców PiS. A jeżeli komuś nie podobają się treści na czyimś profilu w mediach społecznościowych to wystarczy wyrzucić ze znajomych, proste. Poglądy na swoich kontach wyrażać można, no chyba ze kogoś się obraza czy dyskryminuje 19:27, 21.06.2020


BZBBZB

28 11

Coś z pytaniami nie wyszło chcieliśmy zadać jeszcze kilka pytań ale pisowcy spakowali walizki i pojechali do Rawicza bo w Gostyniu nie wyszlo zero frekwencji i oklasków 17:01, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ola do "do ola&ola do "do ola&

8 4

No właśnie tego nie rozumiem, skoro jesteś z Konfederacji to chyba utożsamiasz się z ich programem... wolnościowcy ok, ale nie pod szyldem konfederacji...dla mnie światopoglądowo nie do przyjęcia jest ich program, czy bardzo prawe strony.... także zupełnie się to nie zespala....poza tym konfederacji do pisu jest o wiele bliżej niz do po, morawiecki wielokrotnie robił ukłony w stronę narodowców (wspólny marsz tzw niepodległości), a przede wszystkim posada w rządzie dla andruszkiewicza ( intelektualne mniej niż zero, o bełkocie i białoruskiej polszczyźnie nie wspomnę)....
Nie przekonujecie mnie zupełnie panowie...niby krytykujecie pis, a jeszcze bardziej po, ale ostatecznie zagłosujecie na dudę 17:47, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gen. Czysta PrawdaGen. Czysta Prawda

25 25

A ja nigdy nie dam głosu tym, którzy chcieli tu kopalni, podnieśli wiek emerytalny i podatek VAT, którzy sprzedawali polskie firmy, nic nie robili w kwestii obwodnicy itd. Nie dam głosu tym, którzy pod płaszczykiem tolerancji niszczą odwieczny porządek na świecie ani tym zgadzającym się na pseudo ekologię co mówią że różne rzeczy szkodzą a po chwili reklamują te eko z zagranicy... Po za tym jestem zwolennikiem silnej Polski popieram p. Dude w dążeniu do tego i nie chce abyśmy znów tylko potakiwali naszym sąsiadom.... 17:53, 21.06.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ZenonZenon

4 6

Czytając Twoje wypociny twierdzę, że najlepiej to korzystać z finansów kogoś (UE), ale nie akceptować go. Jak tak bardzo ci chodzi o ekologię to pamiętaj , że Duda podpisał układ, że z węgla (trującego) nie zrezygnuje przez 30 lat. Mało tego importuje z Ukrainy najgorszy szmelc jaki może być. A powiedz komu tak kiwaliśmy głową. A czy jesteśmy silni? czas pokaże. Poprzednie rządy budowały i wzmacniały Polskę w siłe, a obecny rozdaje na lewo i prawo doprowadzając powoli do ruiny. 21:03, 21.06.2020


padpad

5 5

A co wspólnego ma duda z silną Polską? 21:07, 21.06.2020


Gen. Czysta Prawda Gen. Czysta Prawda

4 1

Na finanse UE składamy się wszyscy więc mamy prawo z nich korzystać i korzystamy. Nie jestem ekologiem, bo ekologia jest nam na siłę wspierana gdy mówi się o smogu natychmiast jest pod takim artykułem reklama hybryd lub oczyszczaczy powietrza itp. Dlaczego nikt nie mówi o szkodliwości produkcji paneli słonecznych i wreszcie kto da chleb zwolnionym górnikom? Dobrze zrobiono że nie podpisano eko traktatu UE. Trzeba rownoważyć dostosowywać rozwój ekologii do możliwości państwa. Poprzednicy budowali przede wszystkim siłę kilku ważnych polityków i zagranicznych koncernów. Teraz jest inaczej i oczywiście lewica grzmi o rozdawnictwie bo po co wzmacniać rodziny skoro jest przecież tolerancja i nowoczesność... 15:44, 22.06.2020


ColoredoColoredo

4 0

Do Zenon: Jak już tak piszecie o Ekologii to i ja się wypowiem. To całe "eko" robi się śmieszne po prostu. Co do węgla to zaczerpnij trochę wiedzy jak jest spalany w elektrowniach, jakie są normy emisji. Teraz są takie filtry i technologie, że ta emisja jest coraz mniejsza. Nie zapomnij kto chciał nam za oknami kopalnie stawiać. Wielkie zachodnie wycofywanie diesli w imię czego hm...? Chcę mieć wybór czym będę jeździł w przyszłości może nawet dieslem ale nie tym sprzed dekady tylko nowoczesnym silnikiem.
A co do UE, Polska mogłaby być silna i bez niej. Narzucanie nam zachodnich wymagań i zaleceń jest nam zbędne. Pomyśl kto był za wpuszczeniem do nas imigrantów a kto się sprzeciwił. Poprzednicy co takiego robili, że tak za nimi jesteś? Podwyższyli wiek emerytalny, robili wielką wyprzedaż naszej gospodarki prywatyzując co popadnie... To nazywasz budowaniem silnej Polski...? 17:47, 22.06.2020


EfektEfekt

8 20

Piotr Kogut będzie nowym burmistrzem Gostynia czy starostą? 17:59, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZiomalZiomal

14 7

To by była totalna katastrofa 18:32, 21.06.2020


znamznam

12 6

O matko jedyna Celina i Ty też z plakatem??????
18:15, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

J. K.J. K.

25 12

Trudno było słuchać ponad godzinę pisowskiej propagandy sukcesu. Smutny był widok ludzi wierzących w te bzdury i popierających marionetkē. Najbardziej tragiczne jest jednak udostępnianie przez proboszcza sali na te partyjne zebrania. Takiego skandalu w naszej parafii nigdy nie było. Odwołajmy polityka Robaczyka!!! 18:32, 21.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

K K

5 8

Pomysl czlowieczku co piszesz😂 20:07, 21.06.2020


InkwizycjaInkwizycja

3 2

Watykan stoi otworem, Gostyń nie lubi takich 21:25, 21.06.2020


też mieszkankateż mieszkanka

11 10

Miejsce rzeczywiście nieszczególne. A co do tłumów. Przecież są ograniczenia i zaraz ktoś życzliwy doniósłby do prokuratury, że był tłum, nie było zachowanych odległości itp. a poza tym nigdzie to nie było jakoś szczególnie nagłośnione. Trudno więc spodziewać się tłumów. 18:42, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obiektywnyobiektywny

21 20

Droga Młodzieży uważam, że należy być wyrozumiałym dla Waszych poczynań. Wy wchodzicie dopiero w dorosłe życie i nie macie porównania jak było wcześniej w Polsce 5,10, i więcej lat temu. Dlatego rozmawiajcie na ten temat z rodzicami, dziadkami, oni maja porównanie, czy żyje się teraz w Polsce lepiej , czy gorzej.
Rozmawiałem z panią Adrianną , ona nie ma merytorycznych argumentów. Posługuje się tylko hasłami. Byłem na spotkaniu, nikt ją nie atakował. Poseł Dziedziczak pomijając wcześniej zgłoszonych sam poprosił ją o zadanie pytania. Co do miejsca spotkania to dowiedziałem się ,że sale publiczne nie można było wynająć z powodu koronowirusa dlatego zrobiono to zrobiono to w Domu Katolickim. 19:33, 21.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

:):)

5 3

To ciekawe. Proszę napisać w jakiej kwestii nie ma argumentów, bo chyba się nie zrozumieliśmy. Poza tym to nie pierwsze spotkanie polityczne w domu katolickim. 21:43, 21.06.2020


J. K. J. K.

5 3

Nieprawda!!! W październiku też było takie spotkanie przed wyborami w tym samym miejscu. Byłam. Ten ksiądz to polityk popierający łamanie prawa. Skandal! 00:24, 22.06.2020


grzesgrzes

2 2

Czy w domu katolickim koronawirus nie atakuje?Kaziu a ty czemu trzymasz dude do gory nogami? 16:18, 22.06.2020


olek olek

25 8

Właśnie rzecznik episkopatu wydał komunikat, że organizowanie takich spotkań w kościele i innych obiektach należących do kościoła jest naganne i niezgodne z nauką kościoła księże proboszczu 19:53, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

obiektywny do olekobiektywny do olek

3 3

Źle mnie zakwalifikowałeś. Jestem za rozdziałem kościoła od państwa. Nie wiem czy znasz zasługi kościoła w uzyskiwaniu wolności Polski, takie jak Powstanie Wielkopolskie i inne. Nie powinno się jednak zabraniać wypowiadania dotyczących spraw społecznych. 21:29, 21.06.2020


Do OlekDo Olek

29 5

Dzisiaj wicepremier Emilewicz przemawiała w kościele. Ciekaw kiedy w Gostyniu w kościołach zacznie przemawiać radny Kogut. Występy w obiekcie kościelnym już zaliczył. Mógł zostać księdzem skoro tak lubi miejsca kultu religijnego. 19:59, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

1010

23 26

Im więcej jadu i plucia z tęczowej strony tym bardziej przekonuję się... zagłosuję na Andrzeja DUDĘ !!! 20:34, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jan Jan

14 8

Ani jadu, ani plucia piszą tylko prawdę. Jak widać "10" prawda bardzo boli. 20:52, 21.06.2020


raz sierpem raz młotraz sierpem raz młot

16 8

Dziś jeszcze w sandałach ale w niedzielę pójdę na BOSAKA..... 20:53, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PAAPAA

9 10

A potem pozostaje na PAD 20:55, 21.06.2020


JaJa

10 2

A co tam robi ślypkowa? 21:20, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GniazdowyGniazdowy

4 1

Ptoki zminaja barwy klubowe, co na to rzecznik? 21:29, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZorroZorro

19 6

Kościół i Polityka dramat... Tylko w Polsce... 21:30, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do XDDo XD

7 9

Ale obluda, jesli komus nie podobaja sie tresci na fb to moze usunac ze znajomych, czyli jesli komuś nie podoba sie co robi Kościół moze nie przychodzic do niego proste. Kilka tygodni temu miller goscil w ratuszu, dzis minister u proboszcza.kazdy zaprasza tych ktorych szanuje.proste 21:31, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do do xdDo do xd

9 1

Proboszcz powinien liczyć się ze zdaniem parafian, w końcu z ich pieniędzy się utrzymuje. Miedzy innymi przez mieszanie się w politykę coraz mniej ludzi chodzi do kościoła 21:40, 21.06.2020


Do do xdDo do xd

8 12

Rozumiem ze np burmistrzowie czy wojtowie zyja z wlasnej dzialalnosci i nic nikomu kogo zapraszaja do UM czy UG...😁 poza tym dlaczego wypowiadasz sie za wszystkich parafian? Ja dziekuje proboszczowi za mozliwosc takiego spotkania a trzeba tolerować jednostki takze takie jak ja zdaniem Pani Adelady 👍 22:12, 21.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EwaEwa

6 6

.... Burmistrzowie żyją z własnej działalności... ? Wystarczy poczytać komentarze pisiorów by stwierdzić elokwencję tych ludzi. Dalszy komentarz jest zbędny 05:41, 22.06.2020


karolinaa karolinaa

17 19

Jak tak bardzo jesteś zmęczona Ada, tym co w Polsce, to może lepiej wyprowadzisz się do Francji tam mają zdecydowanie lepiej i tak nie cierpią Ci biedni homoseksualiści. Tak jakby w Polsce kiedyś mieli źle homoseksualiści. Może czas poczytać jak traktowano homoseksualistów w innych krajach, a jak w Polsce. Nigdy u nas źle nie mieli, nie zamykano ich w więzieniach jak w innych krajach ponoć tak bardzo "rozwiniętych". Kobieto opanuj się z tymi chorymi poglądami. I przestań siać nienawiść. Bo właśnie przez takie osoby jak ta Ada mamy jej tyle w Polsce. 22:12, 21.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

julajula

14 9

Jakoś trudno zauważyć w wypowiedziach Ady sianie nienawiści..., wręcz odwotnie...próbuje bronić słabszych i domagać się równych praw dla każdego obywatela tego kraju...jak śmiesz proponowaćjej wyprowadzkę do innego kraju? to jest jej kraj, Polska jest dla wszystkich Polaków, bez podziału na lepszy czy gorszy sort, jak dzieli Polaków pis.....zastanów się trochę zanim coś napiszesz... 23:49, 21.06.2020


ulaula

8 4

To chyba tobie Karolinaa pora wyprowadzić się do Francji skoro proponujesz to innym. Ja się tu urodziłam i tu pozostanę i będę mówiła głośno to co myślę, nie obrażając nikogo tak jak ty to robisz 11:59, 22.06.2020


Zniesmaczniona Zniesmaczniona

16 6

Kościół nie może angażować się w żadną z kampanii wyborczą, gdyż nie jest to jego rolą. "Jeżeli w jakimś miejscu, w kościele lub budynku parafialnym, pojawia się przypadek agitacji wyborczej, należy uznać to za naganne i niezgodne z misją Kościoła, którą jest głoszenie Ewangelii każdemu człowiekowi, niezależnie od poglądów politycznych. Świątynie nie są miejscami do uprawiania polityki, ale - jak podkreślał Jezus Chrystus - są domami modlitwy".


23:26, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrzegorzGrzegorz

10 6

Poseł Ławniczak z PiS niedawno gościł u burmistrza Gostynia. Współpraca PiS z burmistrzem jest dobra. Przyświeca jej dobro wspólne mieszkańców Gostynia. 00:28, 22.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OkazjaOkazja

7 8

Całe szczęście,że Adrianna nie wiedziała,bo była okazja wbić w maseczce🙂 06:45, 22.06.2020


EwaEwa

7 6

Potuś Lisieta jako elektorat PiS - Siara i wszystko jasne 05:33, 22.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do ewaDo ewa

6 4

Ty jako elektorat ko....i wszystko jasne, nawet czytac ze zrozumieniem nie potrafisz 08:40, 22.06.2020


Do EwaDo Ewa

4 3

No widzisz i cala dobra opinię na swój temat zepsulas. Moj komentarz byl szydercza odpowiedzią na komentarz XD szkoda ze czytasz wybiórczo i nic nie rozumiesz 08:33, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do juliaDo julia

10 10

Teksty "ani grosza na tacę "to jest walka o prawa najslabszych czy nienawisc do kosciola? 08:38, 22.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XX

6 5

To niezgadzanie się na politykę w kościele. Proboszcz niech słucha głosu parafian. Myślisz ze czemu przestają chodzić do kościoła? No miedzy innymi dlatego 11:14, 22.06.2020


MarekMarek

12 13

Prośba do księdza proboszcza: proszę nie ulec "tęczowej zarazie". 08:51, 22.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JanJan

7 5

Napisał katolik? Cóż za hipokryzja. Gdzie ta miłość to bliźniego? 11:16, 22.06.2020


Biedronka Biedronka

2 3

Czarnej i purpurowej też. 18:33, 22.06.2020


KarinaKarina

4 4

Widzieliście co się stało z Jackiem Szawiołą z Googlebox? :( 08:53, 22.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mmmm

3 1

jak takie *%#)!& teksty rzuca jak w telewizji tak i na co dzień to wcale nie dziwie się że maskę mu oklepali 22:40, 22.06.2020


TT

8 6

młoda ludzia ma dość , chce powrócić do punktu na mapie i do kamieni kupy,"Młodości! ty nad poziomy. Wylatuj......" / a może i piony / 09:02, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AaaAaa

7 3

Brawo! Szacunek należy się wszystkim. 10:07, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jestem zwyklyJestem zwykly

9 11

Gdzie macie swoja Kandydatke na prezydenta? Nie umiala sie wysłowić? Obecny kandydat troche lepiej bo.. https://www.money.pl/gospodarka/prezydent-trzaskowski-uczy-sie-wystepowac-przed-kamera-ratusz-placi-prawie-2-mln-zl-6359297064834689a.html 10:23, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarylkaMarylka

10 13

Z całym szacunkiem Pani o innych poglądach próbowala nam zakłócić spotkanie- my tam poszliśmy bo chcieliśmy- niestety nie którzy nie szanują drugiego czlowieka- szkoda ,że to młoda osoba A tak zagubiona. Spokojnie nie bójcie sie prawda sama sie obroni- niepotrzeba krzyczeć!!😊 10:49, 22.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do MarylkaDo Marylka

10 5

Jak zakłócić spotkanie? Raz odpowiadając p. Dziedziczakowi czy chcemy być szanowani? Co za głupoty pan/pani pisze. To pani Adrianie przerywano kilka razy... 11:09, 22.06.2020


MagdaMagda

11 14

Nie zgadzam się z tytułem artykułu- ja jestem młodą osobą i głosuję na prezydenta naszego i rząd!mnóstwo moich znajomych tez- więc proszę być obiektywnym dziennikarzem i nie zaklinać rzeczywistości!ojczyzna ,rodzina i państwo dopiero teraz nabiera znaczenia🤗 10:54, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiskaMiska

11 11

Ciągle jest atakowany kościół- szkoda że osoby które to robią w niedzielę są w kościele,na pokaz swoje dzieci chrzczą, do komunii dopuszczają- trochę odwagi po co Wam sakramenty, pochówku też sami w ogródkach - jeden drugiego po nowoczesnemu- po co wołacie księdza- jak Was boli państwo i kościół jako jedno to tak naprawdę nie wierzycie- wstyd mi za takich katolików😥 11:06, 22.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

~ Miska~ Miska

7 5

Polska to świeckie państwo 11:12, 22.06.2020


Polak85Polak85

8 20

Bóg, Honor, Ojczyzna! Glosujemy na Dude 11:17, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tymteusztymteusz

14 7

Odp.posła Mosińskiego dotycząca kwoty wolnej od podatku, że częściowo prezydent swoją obietnicę zrealizował jest prawdziwa.kwota wolna od podatku posła to 30.451,00 PLN a kwota wolna polskiego przedsiębiorcy to wielu przypadkach ,,O" PLN. Brawo PIS i dojna zmiana,wam kury szczać prowadzać a nie politykę robić. 11:31, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Popieram KogutaPopieram Koguta

9 13

Dla zazdrośników krytykujących Radnego Koguta, popatrzcie sobie kto rządzi gminą Gostyń. Burmistrz Jerzy Kulak to człowiek którego poglądy trudno określić, uczestnik tak zwanych parad równości, przestał popierać SLD na rzecz bardziej radykalnego światopoglądowo Twojego Ruchu w którym politykiem był dzisiejszy kandydat na urząd Prezydenta Robert Biedroń. Gdy te projekty politycznie nie wypaliły to zapewne z zachęty Burmistrza jego "prawa ręka" w radzie miejskiej, radny Mirosław Żywicki zaangażował się w populistyczno prawicowy ruch Kukiza, który to całkiem niedawno właściwie połączył się z PSL. Pamiętajmy też o wymieniu wywodzącej się z SLD Elżbiety Palki na Grzegorza Skorupskiego co to wywodzi się z PIS, którego poglądy są jednak trudne do określenia, ponieważ jako czynny działacz PiS aktywnie wspierał też WOŚP Jerzego Owsiaka z którym PiS od lat jest w konflikcie, dodatkowo łazi taki Skorupski do biura Posła Dziedziczaka ale wspiera aktywnie w kampanii teraz Szymona Hołownie, może z premedytacją aby ten odbierał głosy Rafałowi Trzaskowskiemu? Mają takich ludzi w gminie u władzy łaską opatrzności Bożej będzie start na Burmistrza i wygrana Radnego Piotra Koguta. Nie dość że kwalifikacje zawodowe ma lepsze od nauczyciela Skorupskiego na posadzie zastępcy Burmistrza to też i od samego Burmistrza Jerzego Kulaka. Wystarczy sobie przypomnieć że Jerzy Kulak zanim został Burmistrzem pracował jako asystent posła Marka Siwca tego co parodiował Papieża Jana Pawła II, gdzie Radny Piotr Kogut ma doświadczenie w zarządzaniu instytucją samorządową w Lesznie, jednocześnie bardzo dobre przygotowanie merytoryczne w postaci studiów z zakresu turystyki i administracji, do tego prezentuje się również zdecydowanie atrakcyjnie do upasionego Burmistrza i podstarzałego zastępcy bez stałych poglądów politycznych. 11:43, 22.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ulaula

5 4

Współpracują wszyscy ze wszystkimi więc chyba generalnie jest ok. Przyjdą wybory samorządowe to się w tej kwestii wypowiesz oddając odpowiednio swój głos, albo nie oddając go. Twoja sprawa 12:06, 22.06.2020


AkuratAkurat

11 4

Jakie kwalifikacje zawodowe? Jako magazynier w Filtornie? Studia? A skończył je? Wiem, że nie. W Lesznie dostał robotę bo prezesem jest kolejny przydupas Dziedziczaka i nie zarządza jednostką samorządową. 13:23, 22.06.2020


StefaniaStefania

7 16

Z tego co mi wiadomo ulica Robotnicza została zrobiona po latach wyczekiwania dzięki zabiegom Piotra Koguta który tam mieszka. Rondo Gostynia z tego co słyszałam ma powstać także dzięki staraniom ze strony radnego Piotra Koguta. To się nazywa skuteczność, czego Jerzy Kulak nie mógł dokonać od 2006 roku to radny Piotr Kogut pomógł osiągnąć od 2018. Oby więcej takich radnych jak Piotr Kogut, dzięki takim ludziom gmina będzie rozwijać się szybciej. 11:55, 22.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jaja

6 3

co ty porownujesz koguta do Kulaka-zaloany jestes 16:23, 22.06.2020


??

5 2

Był też Wawrzyniak z Robotniczej 12:12, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaciejMaciej

16 7

Ten cały Kogut to kto taki? Nowy kościelny? Zbiera na tace czy co? 12:16, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bukmacherzy wybraliBukmacherzy wybrali

8 14

Firma bukmacherska BETFAN prognozuje wysoką wygraną Andrzeja Dudy w Wielkopolsce w tym również w powiecie gostyńskim. 12:44, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do tęczowejdo tęczowej

7 11

Poseł Platformy Obywatelskiej Piotr Misiło nagrany podczas masturbacji, to ten poseł który wspiera LGBT 12:48, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Powodzenia!Powodzenia!

8 4

Popieram Koguta czyli Stefania🙂Paweł to znowu ty? Chcesz być wiceburmistrzem w nowym rozdaniu u lansowanego kolegi ? Powodzenia bo warto mieć marzenia. 13:35, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Powodzenia!do Powodzenia!

7 16

Czy jakaś partia potrafi zgromadzić w tak krótkim czasie tyle osób jak PiS? SLD i PO nie istnieją. Liczy się w powiecie gostyńskim tylko PiS! To efekt ciężkiej pracy Radnego Piotra Koguta. Mieszkańcy z Robotniczej są wdzięczni Radnemu PiS za wywalczenie porządnie zrobionej drogi. Życzyłabym wszystkim takich Radnych! 13:49, 22.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Powodzenia!Powodzenia!

7 3

Mamusia? 15:01, 22.06.2020


jaja

9 4

Kogut droga jest do jezdzenia a nie parkowania samochodow na calej dlugosci,przeciez macie podworka 16:20, 22.06.2020


GabrysiaGabrysia

11 8

Uważam,że nasze codzienne życie stale jest"SZANOWANE"(delikatnie) zatruwane takimi spotkaniami.Mamy TV państwowa,płacimy abonament a wciskaja nam zasługi A.Dudy.Stale to samo i chciałoby sie krzyczeć jeszcze wiecej.Przecież to cowidzę w TV państwowej ze spotkań z prezydentem i mieszanie ludziom w głowach,nawet za tzw.komunę takich rzeczynie było(z góry wiedziano kto będzie prezydentem,kto ministre,pomimo tego ze głosowaliśmy Gierem otrzymywał juz w piereszej turze 99,9% głosów na tak.Teraz robią stale to samo i nie szanują i kandydatow i nas miliony ludzi(szkoda tylko,że wśród nas sątacy naiwniacy,że w to wierzą.Wygra Duda zapewne bo znajdą sie w tym łosowaniuBRAKI .Moim zdanie nie dam sie przekonać,że Duda to najleoszy kandydat.Rację ma i chce władzyautorytawnej.Dopiero wtedy ludzie się ockną i zobaczą jakdzisiaj jesteśmy w "kajdankach" ludzi bez honoru,naszych pobratymców.Lzy same cisą sie do oczu.Oby tylko niebyło Czerwca ,sierpnia i stoczni.Pozdrawiam. 17:30, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StefkaStefka

4 4

Ale się zapaslam, dopiero na zdjęciach to widzę. Lustro mam w domu za wąskie, a w pracy zbyt wysoko zawieszne. 18:42, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnaAnna

3 5

Brawo Wy👍💪👍 22:54, 22.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aniaania

6 6

Skąd w gostyniu tyle plakatów bosaka ? serio? chcecie kogoś, kto reprezentuje skrajnie prawicowe, nacjonalistyczne, jeśli nie brunatne poglądy na prezydenta ??? Państwo wyznaniowe, polexit, itd tego chcecie ? 23:45, 22.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

:):)

5 6

Tak :) 08:16, 23.06.2020


SenekaSeneka

2 2

Gdzie ty o tym czytałaś, bo na pewno nie na stronach Konfederacji. Sięgnij do źródła i odrzuć telewizję. 20:26, 23.06.2020


MariuszMariusz

2 9

Zycze Gostyniakom aby nastepne wybory parlamentarne w Wielkopolsce wygralo PO a w pozostalych wojewodztwach wygral PIS. 05:03, 23.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HenrykHenryk

3 10

Ten cały Kogut to łebski facet. Burmistrz Kulak powinien pomyśleć o powierzeniu mu posady swojego zastępcy. 11:27, 23.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nie sądzę...nie sądzę...

7 3

No i wtedy Ratusz byłby w Farze,a sala sesyjna w Domu Katechetycznym . Kulak jest rozsądny ale Henryku warto mieć marzenia. 11:44, 23.06.2020


Nie bądź obojętnyNie bądź obojętny

12 4

Dla tych wszystkich, którzy uważają LGBT za ideologię, polecam obejrzeć wystąpienie pana Mariana Turskiego w Auschiwtz ze stycznia tego roku. Potem zastanówcie się co piszecie i co myślicie...

https://www.youtube.com/watch?v=BwveeOmDN4o 12:33, 23.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adam123Adam123

3 1

Piotr Lisiecki vel Potek vel Lisieta...jaja jak berety 16:20, 23.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

5 1

Swego czasu dla polityków platformy organizowano rekolekcje na Świętej Górze i nie przypominam sobie, aby wtedy ktoś protestował. 18:26, 23.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Killer Idiotow Killer Idiotow

2 3

Mówią (pisiory) że taki wirus straszny a jednak glupki nie pozdychały... 20:11, 23.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SenekaSeneka

4 2

To kiedy katoliccy wyborcy PiS i tolerancyjni wyborcy PO, SLD, PSL skoczycie sobie do gardeł w niedzielę o 21.00 czy dopiero w poniedziałek? Pytam serio.
Ps. W biedronce jest promocja na noże.
Ps2. Noże są plastikowe jak programy waszych pupili co starują w wyborach. 20:24, 23.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SfdvSfdv

2 1

To jest lewacka tolerancja ,zakłucać innym. 15:53, 24.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

3 2

Piotrze, najpierw się z ciebie śmieją a na końcu wygrywasz. Niech się śmieją z tego że pracowałeś w Filtronie. Przynajmniej w przeciwieństwie do Marcinkowskiego jak i Kulaka wiesz na czym polega praca ludzi ze strefy przemysłowej, tej którą Gostyń tak bardzo się szczyci. Skończyłeś studia pracując co się ceni. Poświęcasz czas wyborcom o czym świadczy wysokie poparcie jakie otrzymałeś w ostatnich wyborach. PiS ma szczęście że w ma Ciebie po swojej stronie. Pamiętaj że pracując tak dalej kwestią czasu będzie sejmik, parlament lub posada burmistrza Gostynia albo starosty powiatu. 12:31, 25.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do Marekdo Marek

2 1

A ja myślę że kwestią czasu jest prezydentura tego utalentowanego młodzieńca,bo mają takie poparcie u ciebie to przysłowiowa bułka z masłem.Powodzenia! 15:47, 26.06.2020


Duda2020Duda2020

5 0

Lewactwo wymyśliło określenia czarna zaraza na osoby duchowne to teraz się niech nie dziwi że wobec nich stosuję się zwrot tęczowa zaraza. Mają lewaki to co sami sobie życzyli. *%#)!& tęczowa zarazę! 12:39, 25.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kogut kogut

4 0

Wynocha z Gostynia zboczone ludziska. 23:18, 25.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kogutkogut

3 1

Wynocha z Gostynia zboczone ludziska lgbt.  23:19, 25.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Jando Jan

4 0

Konieczny z Listwoniem to organizowali jak pamięć mnie nie zawodzi, PO była wtedy bardziej katolicko sekciarska od PiS 13:08, 26.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CzesławCzesław

1 0

Jedyna poważna osoba z Wiejskiej która odwiedziła nasze miasto za to szacunek. Reszta gdzie była? A no tak troszczyli się o duże miasta. Ta Pani z tę kartą to w domu wszystko ok? Bo zazwyczaj jak ktoś ma takie pomysły to albo w domu brakuje kogoś albo nie ma co robić. 23:21, 26.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%