Zamknij

Burmistrz Jerzy Kulak zaproponował Gostyński Pakiet Antykryzysowy. Mimo ostrych cięć, samorząd nie pozostawiać bez pomocy przedsiębiorców..

09:05, 08.04.2020 M.S Aktualizacja: 11:18, 08.04.2020
Skomentuj

Pandemia koronawirusa niesie za sobą ogromne wyzwania. Trudne czasy nadeszły też dla samorządów odpowiedzialnych za wiele obszarów naszego życia, nie ominą też Gostynia. W specjalnie przygotowanym wystąpieniu mówi o tym wprost burmistrz Jerzy Kulak. , który zaproponował Gostyński Pakiet Antykryzysowy. Podkreśla w nim, że trzeba musimy liczyć się z cięciami budżetowymi m.in. w administracji, oświacie, a wiele inwestycji i imprez kulturalnych zostanie wstrzymanych lub odwołanych. Mimo to samorząd gminny nie zamierza pozostawiać bez pomocy przedsiębiorców, którzy stanowią koło napędowe lokalnej gospodarki.
 

 

 

(M.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(128)

pracownik z zamkniętpracownik z zamknięt

25 10

1.No to może by ogłosić ten pakiet bo wszyscy czekają .W innych gminach już to dawno zrobili .2 Dlaczego w Gostyniu są płatne parkingi w okresie epidemii ? 09:30, 08.04.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

nowobogackinowobogacki

18 8

Żeby było można zaparkować pod sklepem ? Wolisz mieć pozastawiane parkingi na Kolejowej i dryłować ze swojej BM-ki z 700 lecia? 09:33, 08.04.2020


5555

24 0

Może zrezygnować z organizacji Dni Gostynia i Powiatu ? 11:10, 08.04.2020


xx

11 2

nie podwyżki dać urzędnikom za siedzenie w domu 11:30, 08.04.2020


reo

EdekEdek

10 4

Mam nadzieję z wójt Gminy Pępowo zapozna się z tym planem i przygotuję coś dla mieszkańców Pępowa bo jak narazie to poza kilkoma udostępnienia i raportów starosty chyba nie zrobił nic 09:38, 08.04.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Grzegorz MatuszakGrzegorz Matuszak

6 0

Zapraszam do kontaktu. Każdy przypadek wymagający pomocy rozpatrzymy indywidualnie i w przypadku potrzeby wsparcia na pewno znajdziemy rozwiązanie. Proszę się nie bać ,są telefony ,e-maile i możemy rozmawiać. 11:52, 09.04.2020


CywilCywil

5 0

Brawo panie Grzegorzu. I frustrat dostał odpowiedź. 17:40, 09.04.2020


mieszkaniecmieszkaniec

24 6

jezeli zlikwiduja platne parkingi zareczam ze nigdzie w miescie nie zaparkujesz zajmom je mieszkancy blokow i posesji na stale 09:45, 08.04.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszkaniec blokumieszkaniec bloku

6 9

Pod blokami miejsc parkingowych jest wystarczająca ilość dla mieszkańców. Problem polega na tym, że przyjezdni te miejsca zajmują((( Gdzie mają parkować? No zdziwili by się gdybym im wjechał na poseję w ich miejscowości twierdząc że tylko na chwile do ich sąsiada przyjaechałem i nie mam gdzie zaparkować((( 10:23, 08.04.2020


PprrkkPprrkk

22 8

Czysty socjalizm dajcie ludzią pieniądze bo trzeba im zrekompensować utrate fikcyjnych zysków jako przedsiębiorca w ryzyku biznesowym trzeba ustalić taką możliwość a kto przez braku obrotu przez okres dwu tygodni jest na lini bankructwa to już ta firma była praktyczne do likwidacji. 09:45, 08.04.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Obrońca tego, co nieObrońca tego, co nie

5 3

Proszę sobie wyobrazić, że pański znajomy ma firmę.
Firma zajmuje się prowadzeniem siłowni, salonu fitness / kosmetycznego / tatuażu, czegokolwiek co nie ma dużej skali.

1. Znajomy nie ma swojego lokalu, wynajmuje go, zupełnie z czapy powiedzmy, że płaci za to 3.000,- złotych.
2. Znajomy zatrudnia 2 pracowników, a że jest podłym kapitalistą, to płaci pracownikom minimalną krajową (na ten rok miało być bodajże 1877,- złotych netto), więc 2 x 3 062,- złotych (koszty pracodawcy dla płacy minimalnej) daje 6124,- złotych miesięcznie.

Tylko te dwie pozycje dają co najmniej 9.000 złotych miesięcznie, a gdzie jeszcze wszystkie daniny państwowe i pozostałe koszty stałe.

Tak więc przy całkowitym pomięciu danin państwowych (w znacznej części z możliwością czasowego zawieszenia) i innych kosztów stałych (księgowy? media stałe za rachunki?) nasz podły kapitalistyczny znajomy utrzymał zakład fryzjerski musiałby każdego miesiąca ponosić koszty niemal SZEŚCIOKROTNIE wyższe (9124,- złotych) niż pensja jego pracownika zarabiającego minimalną krajową.

Nie wiem ile może zarabiać taki właściciel osiedlowej siłowni czy małego salonu kosmetycznego. Ale jeżeli to były zarobki na takim poziomie, że nasza kapitalistyczna świnka może lekką ręką dokładać 9 tysięcy złotych do interesu, na którym nie zarabia i nie będzie mógł zarabiać nie wiadomo jak długo to chyba wszyscy na etatach minęliśmy się z powołaniem.

Pozdrawiam. 17:21, 08.04.2020


TyiTyi

3 0

Co teraz już nie ma pieniedzy 1 2 a jak za 4godz tatuazu sie brało po 800zł to było fajnie.covid 19 zrobił porzadek z rozpustą 07:23, 09.04.2020


Starosta lepszyStarosta lepszy

17 41

Rząd dotacje przygotował do przedsiębiorców zatrudniających do 49 pracowników. Dobrze że rządzi PiS który ratuje gospodarkę. 09:47, 08.04.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

21 8

Ratuję? Czy niszczy? 09:50, 08.04.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


na wesołona wesoło

3 3

Nie ośmieszaj się. Mówisz o tabelkach z sanepidu? 10:39, 08.04.2020


TttTtt

46 9

Trzeba było sobie odkładać na czarną godzinę a nie 3 razy do roku wakacje i co weekend hulaj dusza a teraz sie oczy otworzyły 09:51, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZawiedzonaZawiedzona

31 5

A ja mam pytanie. Mamy kryzys... prowadzenie firmy jest trudne, dochód spada. A cena śmieci wzrosła z ok. 30 za pojemnik na ponad 100. Czy pan burmistrz może pomóc w takiej sytuacji ? 09:51, 08.04.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZenonZenon

5 2

Jakie 100 gdzie ty to wyczytales😁 10:23, 08.04.2020


bzdury piszeszbzdury piszesz

7 4

Tak!!! Zawiedziona burmistrz wywiezie twoje śmieci osobiście za 100 zł . Jakie 100 zł z choinki się *%#)!& nie te święta. 10:37, 08.04.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Pracujący obywatelPracujący obywatel

71 3

Mam pytanie czy w takim przypadku ludzie którzy nigdy nie pracowali bo po co i żyją z zasiłku z MOPS też będę mieli cięcia w zasiłku? Bo skoro my ludzie ciężko pracujący narażający codziennie siebie i swoje rodziny mamy mieć niższe pensje to kliencie MOPS-u niech też mają mniejsze zasiłki inaczej będzie to niesprawiedliwe i wyjdzie na to że po co pracować 10:00, 08.04.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NiestetyNiestety

4 1

Niestety nie po to rządzi PiS by odbierać połowie swojego elektoratu darmowe pieniądze za pracę innych 21:48, 08.04.2020


TyrTyr

27 5

Z jakieś racji pieniądze z moich podatków mają trafiać do nieodpowiedzialnych ,,bizmesmenów,, 10:02, 08.04.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MrMr

2 2

Oni więcej płacą podatku niż Pan zarabia
Najlepiej liczyć czyjeś pieniądze proszę otworzyć swoją działalność i zobaczymy 10:42, 09.04.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


LinkLink

5 3

Chcesz likwidacji mopsu? A jak Cię zwolnią i będzie bezrobocie to będziesz chciał żeby mops wrócił Chyba że pracujesz w policji 10:31, 08.04.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


morsmors

5 2

a czy np Mops w Krobi sie kims zajmuje?
😡 10:09, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie porównujmynie porównujmy

13 3

Nie porównywałbym codziennych blogów z informacją przedstawioną powyżej. Tu mowa o poważnych tematach, powtarzanie statystyk za wojewodą i straszenie nimi ludzi to nie ten poziom. W slangu sportowym to tzw KnockOut. Teraz pozostaje czekać aż dowiemy się jaka jest sytuacja w innych samorządach. Bowiem nadciąga dla niektórych widmo bankructwa. 10:09, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JaJa

2 0

Serio?! Zwolnijmy wszystkich pracowników budżetówki... 10:51, 08.04.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


lolo

4 2

jesteś pusty jak słoik po ogórkach 10:23, 08.04.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JaJa

2 1

Tak... Zwolnić wszystkich... Zamknąć szkoły i urzędy... Policję też zwolnić bo też nic nie robią.. A wybitni autorzy komentarzy do roboty na publiczne stanowiska.. Wykazać się! 10:53, 08.04.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Przedsiębiorca Przedsiębiorca

20 10

Właśnie przedsiębiorcy, którzy jeżdżą drogimi furami, do tego mają nie jedną nieruchomość, pewnie full kasy na koncie. Najbardziej się odzywają jak to niedobrze. Większość przedsiębiorców tylko będzie żerowała na tej sytuacji. Nadal będą żyli ponad stan, byle tylko im dobrze było. Co tam jakiś pracownik. 10:25, 08.04.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

robolrobol

17 7

Przecież ty też możesz zostać przedsiębiorcą, miec full kasy. Załóż firmę, pokaż, że nie jesteś tylko gaduła. zarabiaj. Coś cię powstrzymuje? 10:31, 08.04.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JaJa

2 1

Dokładnie nie będzie niczego, kasa zostanie. Gmina nie zbankrutuje! Popieram 10:55, 08.04.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BBZBBZ

13 7

Bardzo dobrze panie burmistrzu 10:35, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXXXX

10 8

Prawdopodobnie plan jest genialny na dalsze luksusowe życie rządzących, oby wszyscy rządzący to przeżyli,
a ta pandemia na razie zbiera tylko koszty bo seniorzy to koszt, wyginięcie ich to ogromna ulga w wydatkach, a za plus 500 narodzi się znowu tyle *%#)!& że będzie komu mandaty lepić i sądzić i do pracy w obozie 🤠 10:40, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ludzie ludzieLudzie ludzie

10 2

Kulak zbawiciel. 10:41, 08.04.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XXXXXX

1 0

Ciekawe a ile dają klientom, ja w telewizji oglądałem taki program detektyw cieślak i tam było że panie które dostawały to tylko 30 % , a podpisywały 100 %, jaki ten mops dobry. 10:04, 09.04.2020


JanJan

15 6

Zaraz burmistrz będzie uzdrawiać i zupę na patelni rynku gotować dla klientów mops 10:45, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Głowa boliGłowa boli

0 3

A Ty wiesz czym zajmuje się GOK? Na jakich zasadach działa? I jakimi pieniędzmi dysponuje... Ludzie komentujmy działania o których mamy pojęcie 10:58, 08.04.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


maramara

6 4

Doceniam,dziekuje...ale prosze o kontrole w miescie i przypominanie tym niezdyscyplinowanym.Uwazam,ze nie ma innej możliwosci aby ludzie ZOSTALI W DOMU dla dobra ich samych .To co stało się w Krotoszynie to zaniedbania w kwestii izolacji,to są skutki braku samodyscypliny.Przecież to władza nas upilnuje...ona wydaje zarządzenia i egzekwuje ,a my sami musi chcieć się chronić.Co z tego ,że chwilowo bedziemy 'oddychać pelną piersią" kosztem zakażenia a dla niektórych nawet smierc.Poza tym lekarze specjaliści mówią, iż ta infekcja,nawet po wyleczeniu robi spustoszenie w organizmie.czyli u niektórych nie ma mowy o pełnym wyzdrowieniu. 11:03, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


maramara

4 1

Przecież to władza nas NIE UPILNUJE....przepraszam za pomyłkę 🙂 11:06, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mara mara

9 2

Wszelka krytyka w obecnej sytuacji jakiej znalazł świat ...i nasza gmina,jest niemoralne.Należy doceniać to co ktoś robi a nie siedzieć przed komputerem i wymyslać absurdy..zlikwidować szkoły,muzea i takie tam.Naprawdę!!! 11:18, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ROKSAnaROKSAna

8 4

A panie na górnej przyjmują bo to ich praca? Czy inne usługi? 11:50, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Bartek Bartek

8 7

Dobrze ze udało się oddać do użytku tak potrzebny obiekt na stadionie. Rzutem na taśmę.a biznesmeni jak im leciało rynna to pomagali w czyms ??? Ukraińców zatrudnili i się wypieli żeby nie dać 100 więcej. A sami co roku auto za bańkę. TrZa było odkładać. I większość ma odłożone i to grubo. Ale jak jest możliwość to będą stękać. Jeśli ma być pomoc to musza być tez zobligowani do pewnych umów i wywiązania się. 11:58, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


wyborcawyborca

22 5

czy radni już dojrzeli do tego aby nie pobierać diet? 12:11, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dingDongdingDong

7 3

Dajcie Malinowemu Nochalowi syropek. Bo fiksuje. 12:15, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Mara Mara

3 3

ZOSTANMY W DOMU...to jest hasło teraz najbardziej potrzebne ludziom .Madry posłucha mądrzejszych od siebie tzn fachowcow ...epidemiologó,wirusologów ,zakaźników i ogólnie lekarzy ,i naukowców.A *%#)!& cóż ,odmrozi sobie uszy na zlość babci. 12:20, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

18 2

Panie burmistrzu ,pierwsza rzeczą jaką Pan powinien zrobić to wstrzymać dofinansowanie dla darmozjadów z Kanii Gostyń !!! 12:21, 08.04.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LukLuk

1 7

Sam jesteś darmozjadem deb...lu. to jest dla młodzieży. Ilu wychowanków i dzieci jest w dobrych klubach. Jesteś dnem 21:45, 08.04.2020


mieszkańcy Gostynia.mieszkańcy Gostynia.

20 4

Panie starosto i panie burmistrzu, panie starosto radni winni przekazać przez kilka miesięcy swoje całe diety na szpital (jedynie sobie zostawić około 100,-zł wg przepisów), SZCZEGÓLNIE CI Z POWIATU, pod których podlega SZPITAL. 12:22, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mara mara

11 9

Czytam i własnym oczom niedowierzam...zazdrość ,arogancja tu dominują.Świat się wali,a tu obrażają Burmistrza .Dlaczego ?Bo chce chronić ich przed .....cierpieniem a może nawet śmiercią. 12:27, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mara mara

7 6

Nie rozumiecie,że najważniejsze teraz jest przeżyć...i w to trzeba angażować wszystkie siły a burmistrzowi pozwolić działać w jego kompetencjach.W jakim celu ta krytka...jęsli to można nazwac krytyką,bo prawdę mowiąc krytyka często jest konstruktywna.ZOSTANMY W DOMU> 12:32, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Komentarzowe pajace Komentarzowe pajace

9 5

Jak ten świat ma być normalny jak tyle jadu w ludziach 12:51, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


GOSCGOSC

5 8

Nareszcie nie będzie imprez a nie wydawanie kase na *%#)!& dobrze ze jest wirus !!! 13:04, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ZXZX

4 7

Ok. z tym się zgodzę. Popieram. Ale zabezpieczenia tylko dla firm, które zatrudniają ludzi a nie dla kogoś kto ma jedno osobową firmę dla takiego to jest ryzyko zawodowe. Pozdrawiam. 13:25, 08.04.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

QWQW

5 3

Myślę, że takie wnioskowanie jest krzywdzące dla wielu osób na jednoosobowej działalności gospodarczej.

Przykładowo dużo pracowników służby zdrowia jest na jednoosobowej działalności- bo polski system zdrowia wymusza taką formę świadczenia pracy jako przerzucenie części kosztów na pracownika. Pracownik tutaj nie kalkuluje ryzyka do ewentualnych zarobków, jedynie biernie zgadza się na narzucone z pozycji silniejszego przerzucenie kolejnej części kosztów na niego, w zamian za możliwość wykonywania pracy, która w logicznym ujęciu byłaby wykonywana w ramach umowy o pracę (pytanie czemu przepisy krajowe kolejne lata na takie coś pozwalają...).

PS. Osoba prowadzącą jednoosobową działalność też jest obywatelem Polski, nagle pozbawionym możliwości pracy i samo-utrzymania ze względu na kryzys o zasięgu światowym i działania rządu (słusznie czy nie). W dodatku jest obywatelem generującym wpływy do naszego budżetu.

Dlaczego on ma być pomijany i "cierpieć za to, że pracował", skoro nie pomija się wieloletnich beneficjentów budżetu? Skoro (z całym szacunkiem do ogółu beneficjentów) na wszystkie programy socjalne i propagandowe są środki (tutaj raczej odnoszę się do rządu centralnego, niż naszego samorządu).
Dlaczego samorząd także miałby pomijać tę grupę obywateli (a w dłuższej perspektywie- źródło wpływów i podatków umożliwiających długoterminowe funkcjonowania państwa i samorządów)? Przecież jak tych x miesięcy poniesie się koszty utrzymania takich działalności, to one potem ponownie przez y lat będą przynosić wpływy do budżetu. Może nie astronomiczne wpływy, ale jak to nie jest słuszna idea wydawania publicznych pieniędzy, to nie wiem co jest.

Pozdrawiam. 16:20, 08.04.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


DarkoDarko

10 5

Kiedy wreszcie będzie likwidacja nierobów ze straży miejskiej. 14:09, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zakopzakop

7 2

Czyżby nasz złapany śmieciarz domagał się likwidacji? Odpowiem - NIGDY. Byś już nigdy nie truł okolicy!!! 14:51, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxXxx

7 0

Może Pan Burmistrz Krobi weźmie przykład z innych gmin np.Kobylina i zakupi mieszkańcom gminy maseczki ochronne. 15:06, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do DarkoDo Darko

7 5

Straż miejska powinna łazić i dezynfekować chodniki oraz kupy psie zbierać 15:12, 08.04.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MtMt

8 1

Od kup twojego psa jesteś ty sam 16:03, 08.04.2020


XXXXXX

1 0

Jeszcze tego brakowało żeby Straż miejska sprzątala po czyimś psie.Każdy sam niech sprząta po swoim pupilu:-) 09:15, 10.04.2020


G tyńG tyń

4 5

Jeśli ktoś nie pracował bo żył z 500 plus. No bo i po co. Jeśli przedsiębiorca ma samochody co rok nowe i to kilka bo ucieka z podatkiem. To teraz nie dziwota że trzeba spłacać.
16:01, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GostyniankaGostynianka

10 1

Przydałoby się więcej kontroli w sklepach. Rękawiczek nie ma środków dezynfekujących brak
16:05, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sesses

9 3

Co z maseczkami dla mieszkańców jak w innych regionach?? 18:35, 08.04.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

4 2

A ludzi nie stać? Niech każdy zasłania usta tym co ma pod ręką, większość już ma maseczki bawełniane a jednorazowe zostawmy tym którzy ich potrzebują 05:59, 09.04.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do sesDo ses

10 5

W sąsiednich powiatach dają maseczki za darmo a Gostynia nie stać? 18:50, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Snajper Snajper

7 3

Zacznij od urzędu skarbowego i urzędu pracy cięcia. Bo tam jest za dużo ludzi a my na nich Musimy robić 20:57, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Snajper Snajper

5 5

Dlaczego jeszcze są otwarte sklepy odzieżowe na deptaku w Gostyniu co ja się pytam qrwa 20:59, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Snajper Snajper

3 5

Złodzieje i tyle aby brać a szary człowiek musi robić na urzędasów qrwa Mać 21:01, 08.04.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TggTgg

1 0

Do snajper masz racje niech sobie zabiorą radnym niech nie dawają po 1000 a w powiecie po 2tys co miesiac za ścieme 07:26, 09.04.2020


A tę zupę jedli wszyA tę zupę jedli wszy

2 2

A tę zupę jedli wszyscy biedni i mniej biedniejsi?ha 22:50, 08.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Witam Witam

5 3

Snajper . Lecz się. Popieram burmistrza. Imprezy nie potrzebne to było tylko marnowanie kasy. Nie zwalniaj ludzi bo to najgorsze co może być. Proszę tylko o zapewnienie miseczek i rękawiczek dla wszystkich ludzi bo cały czas braknie. 00:27, 09.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DFDF

6 3

Chcesz maseczki? Kup sobie! Dlaczego z moich podatków mają rozdawać maseczki, które potem ktoś wyrzuci. Jak sam kupi, to o nie zadba. Podobnie parkowanie: bo co bezpłatne? Bo nie ma rękawiczek przy parkometrach? Bo by ukradli. A nie łaska sobie kupić rękawiczki? W tym pisowskim socjalizmie niedługo będą domagali się darmowego papieru toaletowego z dostawa do domu! 08:41, 09.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do DFDo DF

2 1

Radni powinni teraz w szpitalach pomagać przy chorych podobnie urząd a nie *%#)!& o zdalnej pracy. Może Filtron też zacznie tak pracować jak zabiurkowcy? 09:04, 09.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RoksaRoksa

5 2

Burmistrz jest młody i pełen werwy. Powinien pożegnać zastępcę a duże środki które płaci mu niech przeznaczy na darmowe maseczki 09:12, 09.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Krzysztof NowakKrzysztof Nowak

6 6

Dwa tygodnie temu interweniowałem w gostyńskim Ratuszu w sprawie czynnych parkomatów i otrzymałem odpowiedź, że muszą być czynne bowiem bo nie będzie gdzie postawić samochodu aby zrobić zakupy. Dodać muszę, że już weszły w życie ograniczenia w poruszaniu się i ruch był bardzo mały a sąsiednie gminy Krobia, Poniec i później Piaski wyłączyły te urządzenia i perturbacji z parkowaniem nie odnotowały. Czyżby władze Gostynia nasze zdrowie wyceniały na 50 groszy a życie na parkomatową złotówkę, Żadnych rękawiczek, choć właściciele sklepów muszą takie zapewnić a przecież to usługa, którą świadczy gmina pobierając za to opłaty. Boję się myśleć o konsekwencjach dla firm w przypadku nieszczęścia. My Przedsiębiorcy, Panie Burmistrzu, wolimy płacić wszystkie daniny a nie być zdanym na łaskę władzy, więc proszę o działania profilaktyczne a nie obiecanki, że nam pomożecie bo na to będzie już za późno 11:49, 10.04.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

waculikwaculik

3 2

W pęłni popieram .Gmina prawie nic nie robi ,podobnie radni -może zobaczyć jak inne gminy pomagają mieszkańcom a nie siedzieć w domu i jakoś to będzie .Co takiego zrobiła gmina ;szkoły zamknęli itp to dopiero długo musieli nad tym myśleć bo pół Polski zrobiła to wcześniej .Jaka tarcza się pytam ???? 17:20, 10.04.2020


też przedsiębiorcateż przedsiębiorca

5 5

Nic na siłę nie musi Pan korzystać z pakietu antykryzysowego ,bo on nie jest obowiązkowy. Podobnie jak nie musi Pan korzystać z parkometrów. Przykład Krobi i Ponieca jest nietrafiony,bo ilość osób posiadających samochody i korzystających z parkingów jest znacznie większa stosownie do liczby mieszkańców i wielkości miasta. Wielokrotnie byłem świadkiem odkażania parkometrów, a co do prośby o rękawiczki jednorazowe to warto mieć je przy sobie,bo paczki przy parkometrach znikają w dziwny sposób. Co do wyceny życia na 50 groszy to raczej bez komentarza i proszę mi nie odpisywać,bo każdy może mieć swoje zdanie i swoje obserwacje. 12:02, 10.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Taaaa jasneeeeTaaaa jasneeee

5 3

Nie podszywaj się pod kimś kim nie jesteś. Mam uwierzyć że takiemu przedsiębiorcy żal 3 złotych by mieć rotacje na miejscu postojowym . Ja ci pożyczę jak ci szkoda ale pisz we własnym imieniu. Chyba łatwo można sobie wyobrazić brak wolnych parkingów np na kolejowej( jak nie będzie strefy). I ja mam uwierzyć że człowiek który na kolejowej prowadzi swój biznes by tego nie rozumiał ? I jeszcze komentarze w takich bzdurnych tematach pisał, marnując czas - gdzie w tym samym czasie sam pewnie traci najemców? Marna prowokacja. 14:28, 10.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wolny GostyńWolny Gostyń

3 1

W Rosji Putin stwierdził że ich samorządowcy mają na tyle dużo autonomii i możliwości że sami mają możliwości walki z tym koronowirusem. Kulak też powinien sam zwalczyć skutki koronowirusa w Gostyniu tym bardziej że często mówił że tu w Gostyniu żyje się najlepiej w Polsce. Prezydent Duda potem może ocenić słownie burmistrza 10:48, 11.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GłosGłos

3 2

No to co zamkniecie? Gostyń rozwiązuje problemy zamykając. Pytanie skończy się dofinansowywanie basenu, tworzenie miejsc pracy dla stałych członków itd.? A może pozyskanie inwestorów do pseudo strefy żeby ludzie mieli wybór i młodzi nie uciekali z Gostynia. 11:47, 11.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

100100

4 1

Posłuchaj jeszcze raz to zrozumiesz. Jeśli oszczędzą ileś milionów teraz - to jesienią nie musieli zwalniać ludzi. Tak w skrócie. Zrozumiałeś teraz? 12:09, 11.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mocarny lewakMocarny lewak

4 3

Kułak ratuje Gostyń. Burmistrz nie potrzebuje PiS bo sam daje radę. 19:05, 11.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiśMiś

4 2

Kułak na ojca narodu 19:06, 11.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Podatek +Podatek +

4 1

Kulak jak Kaczynaki. Tylko z SLD 19:07, 11.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

6 ostatnich komentar6 ostatnich komentar

6 0

Pawełek to znowu ty? Urlop świąteczny? 19.05 , 19.06,19.07 do lekarza! 19:27, 11.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gfgfgfgfgfgf

7 4

Ten burmistrz to porażka 19:47, 12.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chyba sie ochszczeChyba sie ochszcze

3 0

Wszystko co to jest to widzimy ile to sobie ktoś wymyślił. A my mamy sie stosować. Po co .500 plus byli 13 ski też pobrali teraz niech się dzielą z innymi 🙂🙂 15:07, 13.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXXXX

2 0

No świetnie 07:11, 17.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXXXX

1 2

Ktoś pisze że burmistrz jest taki jak prezes, prezes buduje dwie wieże na srebrnej, i powożą go limuzyną, jeździ na miesięcznice, ma ochronę za 150 000 zł na miesiąc, ma rasowego kota i krewnych w izraelu. 07:15, 17.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

4 ostatnie?4 ostatnie?

2 0

Pawełek to nadal ty? Nic nie jest lepiej? 09:27, 17.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


xxxx

0 0

Wkurza mnie to ci co najwięcej mieli(wakacje 3 razy w roku albo i więcej), podatków nie płacą nie wykazują tego co zarabiają ciągle psioczą jaki ten PIS nie dobry i nie będą głosować na nich to pierwsi łapę po kasę wyciągają jak Państwo daje. 06:42, 24.04.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%