Zamknij
NEWS

Szalety miejskie zamknięte, urzędy i lokale gastronomiczne również, a potrzeby fizjologiczne są... Gdzie zatem skorzystać, gdy "nas przypili

11:57, 06.05.2020 Aktualizacja: 12:22, 06.05.2020
Skomentuj

Uwagę na problem ten błahy, ale tylko z pozoru problem zwróciła uwagę nasza czytelniczka, która znalazła się w "nagłej potrzebie". Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, który zarządza miejskimi toaletami nie ma wątpliwości, że w obecnej sytuacji, korzystanie z nich jest bardzo ryzykowne i po każdym kliencie trzeba by było je dezynfekować. To jak przekonuje niewykonalne i zwyczajnie nieopłacalne.

Szalety miejskie zamknięte, urzędy i lokale gastronomiczne również, a potrzeby fizjologiczne jak były tak są... Gdzie zatem skorzystać z toalety, gdy nagle "nas przypili" w mieście? Na ten z pozoru błahy problem zwróciła uwagę nasza czytelniczka - Toalety pozamykane w Gostyniu, tylko te na targowisku otwarte są w godzinach targu...Tam koronawirusa nie ma? - zastanawia się czytelniczka, która zwraca uwagę na zamknięte szalety miejskie w Gostyniu. - Wszystko pozamykane, a to jest natura. Jak pieski mamy to robić? Wystarczyłoby, by ktoś zajął się porządkiem w toalecie miejskiej. Czy ktoś nie mógłby tego pilnować? Dodam, że nie byliśmy sami przed zamkniętymi drzwiami szaletu przy ul. Łaziennej - dodaje czytelniczka.

Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gostyniu – Marcin Krawiec twierdzi, że póki co otwarcie szaletów przy ul. Łaziennej, Leszczyńskiej, na targowisku czy w Plantach nie jest możliwe ze względu na bezpieczeństwo, ponieważ są to toalety otwierane na tzw. "wrzutkę", a koszty utrzymania byłyby wówczas zbyt wysokie. - Otwarcie toalet wiąże się z koniecznością dezynfekcji po każdej osobie, która z niej skorzysta. Mieliśmy przykład z początku epidemii, kiedy z szaletów korzystało kilka osób - mówi Marcin Krawiec, dyrektor ZGKiM. - Zbyt duże nakłady trzeba by było ponieść, aby spełnić jakiekolwiek normy, więc na razie uznaliśmy, że wszystkie szalety miejskie powinny być zamknięte. Tym bardziej, że ludzie powinni cały czas ograniczać swoje wyjścia z domów - dodaje dyrektor Marcin Krawiec.

Szef komunalki odniósł się również do otwartych toalet na targowisku miejskim podczas dni targowych. Jak przekonuje służą one handlującym. Nie oznacza to jednak, że kupujący nie mogą z nich skorzystać w razie potrzeby. - Jest osoba wyznaczona, która pilnuje wtedy toalet i dezynfekuje je po każdym korzystającym - tłumaczy dyrektor Marcin Krawiec z ZGKiM.

[ALERT]1588759066191[/ALERT]

(MiS)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(25)

PodatnikPodatnik

35 8

Czy wszystko musi być opłacalne?

12:29, 06.05.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

hh

10 22

możesz sam stanąć i dezynfekować za free jak tak sądzisz

12:50, 06.05.2020

prowokatorprowokator

21 8

Dezynfekować będą za kare pisiory . Co dzień inny.😠

13:13, 06.05.2020

TT

0 5

prowokatorku : ty nawet do szorowanie się nie nadajesz, połamiesz szczotę i jeszcze krzywdę sobie zrobisz , kolejną

16:03, 09.05.2020

ProwotatorProwotator

4 0

T masz rację to nie moje rewiry wiem że ty sie do tego nadajesz🙂

23:20, 09.05.2020

Też podatnikTeż podatnik

38 13

Mam pytanie do Burmistrza, czy opłaca się trzymać pana Krawca na stanowisku dyrektora, czy to jest opłacalne, skoro wszystko co mu podlega jest pozamykane ? Czyli wniosek prosty, po co ta instytucja skoro nawet kible zamknięte, bo nie ma zysku. To jest chore jak nic nie funkcjonuje, gdzie tu higiena ? Ludzie w bramach mają się załatwiać i zostawiać bakterie, wirusy. WSTYD dyrektorku.

12:40, 06.05.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hh

10 20

ty też możesz stanąć przy szaletach miejskich 12 h i sprzątać po każdym kibelek za free

12:52, 06.05.2020

bbbb

13 9

Ludzie mają sikać w domach. Proste

13:01, 06.05.2020

Jeszcze jeden podatnJeszcze jeden podatn

19 8

Co na to Sanepid? W przypadku zgłoszeń o zamkniętych toaletach i prysznicach na parkingach dla ciężarówek potrafią zareagować. Może tutaj również przydałaby się interwencja z ich strony?

12:45, 06.05.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mm

7 14

a ty rozumiesz sytuację i będziesz brał za nią odpowiedzialność lub ponosił gigantyczne koszty a jakby szalety były otwarte ty byłby hałas że nikt ich nie dezynfekuje

12:56, 06.05.2020

zostań w domuzostań w domu

19 24

Ta pani zapomniała że ma siedzieć w domu a wyjścia konieczne są raczej krótkie więc warto skorzystać ze swojej toalety . Albo przestrzegamy przepisów albo latamy po miejskich toaletach...

12:56, 06.05.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PaniPani

7 4

Psychiatrzy przyjmują,radzę skorzystać,myślenie szwankuje

16:02, 06.05.2020

do Panido Pani

6 6

A słyszała może PANI,że w całej Polsce zamknięto toalety publiczne z racji pandemii i obowiązujących przepisów? Zadecydowali o względach bezpieczeństwa rozumni ludzie,a nie paniusie na spacerach.

16:47, 06.05.2020

podatnikpodatnik

4 5

Co ma piernik do wiatraka.Sprawy fizjologiczne to też ważna sprawa no chyba że ten Krawiec zezwala załatwiać potrzeby pod ścianą ale wszystkiego nie da się zrobić.Prawdziwy urzędas na oszczędzanie tylko ze nie na tym co potrzeba.

17:44, 06.05.2020

brak słówbrak słów

16 22

CZy mi się wydaję czy jest ogólnoświatowy stan pandemii? Należy ograniczać jakiekolwiek wyjścia z domu. A oni latają po mieście i szczalni szukają. Jeszcze do gazety poszli, że im ktoś nie zatrudni pracownika co po każdym ma kibel sprzątać? Na głowę dostali?

13:00, 06.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaraMara

16 12

Niektórzy nie znoszą ograniczeń...a w razie zakażenia, wszyscy winni tylko nie oni. Winny burmistrz, dyrektor, policja, straż...bo podczas pandemii wolność najważniejsza. Należy jednak pamiętać, że tę wolność ogranicza nam właśnie epidemia. ZOSTAN W DOMU, bo dzięki temu ograniczymy pandemię.

13:30, 06.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Super Super

7 10

Niech zrobią jak dentysta 100 zł do każdego skożystania.

14:45, 06.05.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

jaja

6 7

masz rację i wszystkim się odechce szczania w szaletach miejskich i opisywania głupot w necie

16:04, 06.05.2020

ExpressExpress

3 8

Ja zrobię jak polonista ,odeślę cie do słownika poprawnej pisowni.najpiew nauka a potem pisanie głupot

16:05, 06.05.2020

Super Super

4 0

Polonista jak każdy inny też robi siku

18:49, 06.05.2020

julajula

1 0

wielki minus za ortografię

12:59, 11.05.2020

JaśJaś

14 1

Proponuję łąki w okolicy góry zamkowej.

16:03, 06.05.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XxdXxd

5 1

Z łaki mogą korzystać BARANY

16:06, 06.05.2020

Tak tak Tak tak

15 6

Co za durne komentarze niektórzy piszą. Chyba od tego długiego siedzenia
w domach im już palma odbija. Czy jest epidemia, czy jej nie ma szalety winny być czynne. Przecież każdemu może się zdarzyć, że nagle musi skorzystać z toalety. Nie wiem czy śmiać się, czy płakać z wypowiedzi tego Krawca? Kibel nie przyniesie dochodu jak będzie dezynfekcja? To ja się go pytam, czy dotychczas szalety nie były sprzątane i był zysk? No ta wypowiedź zasługuje na NOBLA. Wstydzić się winien ten mizerny dyrektor. Nie myślałem, że takie nieodpowiedzialne osoby Burmistrz zatrudnia na dyrektorskich stołkach.😡

17:07, 06.05.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ty zapłacisz ty zapłacisz

3 2

Pomyśl o tym że te pieniądze wydawane bez sensu będą pochodzić z twojego portfela, z nowych podatków. W czasie jak być może zaraz stracisz pracę, bo bezrobocie drastycznie rośnie. Teraz rozumiesz wypowiedź PANA dyrektora? Właśnie dlatego on jest dyrektorem i myśli, a ty nie jesteś bo nie myślisz!

17:53, 06.05.2020

HnHn

6 0

Gooowniana sprawa

17:28, 06.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec pozegowamieszkaniec pozegowa

4 4

nau nas tylko kierowcaq z samochodu i z dasleka patrzy na smietniki a potem zostawiajac pelne odjezdza kiedys to byl porzadek

17:38, 06.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ty zapłaciszty zapłacisz

7 7

Pomyśl o tym że te pieniądze wydawane bez sensu będą pochodzić z twojego portfela, z nowych podatków. W czasie jak być może zaraz stracisz pracę bo bezrobocie drastycznie rośnie. Teraz rozumiesz wypowiedź PANA dyrektora? Właśnie dlatego on jest dyrektorem i myśli, a ty nie jesteś bo nie myślisz!

17:53, 06.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do i ty zapłaciszDo i ty zapłacisz

4 7

Pieniądze podatników też zostały wydane na pobudowanie szaletów miejskie, by osoby, które muszą iść ze swoją pilną potrzebą nie załatwiały się w bramach prywatnych domów lub na Rynku pod pomnikami, co się często zdarzało zwłaszcza po miejskich imprezach. Dlatego sugerowanie, że trzeba zamknąć bo nie będzie zysku, gdyż trzeba prowadzić dezynfekcje jest szalenie durne. Właśnie w czasie epidemii trzeba dbać o higienę. Idź na dyrektora z twoim tokiem myślenia nadajesz się w 100 %. Ale jaja !!!!!!!!!!!!!

18:45, 06.05.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TołToł

0 3

Pamiętaj ze jest pandemia i ludzie mają być w domach. Wiec twój wywód bez sensu. Jak się skończy pandemia to i toalety otworzą. Bo nie będzie trzeba zatrudniać ludzi do dezynfekcji po każdym sikaniu. Teraz rozumieta?

22:36, 06.05.2020

maramara

2 1

Wykorzystam okazję🙂Może ktoś wie czy obecnie przyjmuje któryś ze stomatologów?Zależy mi na pewnej informacji...do wielu nie mogę się dodzwonić.Z góry dziękuję.

20:32, 06.05.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do marado mara

0 0

Siedz w domu a nie po dentystach latać.Chyba to ty wszystkim nakazywałaś siedzenie w domu.Nie bądz jak pis innym mówią co mają robic a sami łamią te nakazy.

18:37, 14.05.2020

GrzegorzGrzegorz

7 4

Pomyśl o ludziach spoza Gostynia, którzy przyjechali coś załatwić do miasta. Mają kilka godzin wytrzymać bez sikania? A niektórzy mają po prostu problemy z nietrzymaniem moczu, co z nimi?

09:30, 07.05.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

raczkaSraczkaS

2 3

W szpitalu można zrobić siusiu. Wymyślacie już tak na siłę że się słuchać nie da. A na marginesie warto kupkę strzelić przed wyjazdem z domu.

10:25, 07.05.2020

Do maraDo mara

7 1

Jak cię kły bola siedź w domu nie łaź po mieście, bo się zesrasz a kibel zamknięty. Tak nawołujesz, co chwilę w swoich komentarzach, aby nie wychodzić z domu. Chcesz dentystę zarazić. Teraz masz odpowiedź i się nie dziw.

12:03, 07.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co za bzduryCo za bzdury

8 1

Czy do szaletów były kiedyś kolejki ? jakoś nie chce mi się wierzyć. Wiec niech zostaną otwarte by nie było niepotrzebnych dyskusji. Jakie wielkie koszty musi ponosić ZGKiM aby dezynfekować? Czy dyr. ma rozeznanie ile osób korzystało dotychczas, z tego przybytku dziennie, pewnie że nie wie. Gdyby wiedział to tak *%#)!& decyzji by nie podjął. Koniec dyskusji.

19:13, 07.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PtaszekPtaszek

7 2

Ten dyrektor mówiąc o zamkniętych szaletach w okresie pandemii i podając jako powód opłacalność, winien przez Sanepid być wyrzucony że stanowiska

16:46, 08.05.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TT

1 2

a ptica go zastąpi

16:04, 09.05.2020

Do rozważeniaDo rozważenia

4 1

Skoro większość zadań, które leżą w gestii gminy a wykonuje ZGKiM jest nieopłacalne jak twierdzi pan Krawiec , to może połączyć pewne etaty ? Na początek proponuję stanowisko dyr. połączyć z babcia klozetową w szaletach miejskich do tego nie musi się szkolić wiadro , mop i do roboty. Przecież to nie jest trudne a korzyści będą obopólne.

13:50, 10.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SkandalSkandal

3 0

A Krawiec ile zarabia? 10 000? Oplacalne? Przeciez skoro wszystko co mu podlega jak te *%#)!& nie oplacalne to go wywalic

10:55, 11.05.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pitpit

0 0

po co pytasz sprawdź oświadczenia majątkowe, bo przecież musi je składać

12:55, 11.05.2020

KarolinaKarolina

2 1

Warto wiedzieć że dyrektor Krawiec podlega pod Burmistrza a nie Starostę powiatu.

10:58, 11.05.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sraROSTAsraROSTA

1 2

Widocznie ma swój honor i nie chce być 4 niepotrzebnym członkiem zarządu ds niczego. To akurat prawda

12:58, 11.05.2020

dziadekdziadek

3 0

dyr Krawiec jak niebyl radnym byl zaradny jako radny jest bezradny

11:36, 11.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do karolinado karolina

2 0

Wszyscy wiedzą, że krawiec podlega pod burmistrza tylko ty masz problem, nie potrafisz zrozumieć i wątpisz. Poczytaj ustawę o samorządzie gminy, co należy do zadań własnych gminy. koniec dyskusji. W dobie epidemii tym bardziej szalety winny być czynne by nie roznosić zarazy po prywatnych bramach, pod pomniki itp.

12:50, 11.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ile jeszczeile jeszcze

1 4

W dobie epidemii powinno się siedzieć w domu i sikać w domu. Tym bardziej należy pozamykać wszelkie przybytki, w których może dojść do niepotrzebnych i niekontrolowanych zakażeń. Toaleta miejska jest właśnie takim obiektem. Więc skończ już te wywody bo na nikim nie robią one wrażenia.

12:57, 11.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

janjan

2 0

Gostyn to wielkie dno nie ma się gdzie wylać czy był wirus czy nie kible nigdy nie są czynne wstyd do miasta i radnych

12:12, 14.05.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%