Zamknij
NEWS

Dołącz do zespołu REH-MED Actio&Beauty w Krobi

oferta pracy 10:12, 19.08.2025 Aktualizacja: 12:20, 19.08.2025

Aktualnie poszukujemy osób do naszego zespołu na stanowisko: 

Jeśli marketing to Twoja codzienność, potrafisz połączyć pomysłowość z działaniem i masz głowę pełną inicjatyw to ta oferta jest właśnie dla Ciebie.
Szukamy osoby z doświadczeniem, która chce mieć realny wpływ na rozwój marki REH-MED Actio&Beauty.

Twoje zadania:

  • Aktualizacja i rozwój strony internetowej (np. treści, aktualności).
  • Nagrywanie i montaż prostych materiałów video (relacje, zapowiedzi).
  • Tworzenie rolek, grafik i materiałów promocyjnych (np. Canva).
  • Prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie (posty, stories, komentarze, DM).
  • Organizacja wydarzeń firmowych i zewnętrznych (np. stoiska, dni otwarte).
  • Realizacja działań zgodnie ze strategią marketingową – działamy konkretnie i z celem.
  • Współpraca z właścicielem i zespołem w zakresie wdrażania rozwiązań biznesowych.

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane w MŚP).
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i terminowość.
  • Umiejętność myślenia biznesowego („ładnie”, ale przede wszystkim „działa i sprzedaje”).
  • Podstawowa znajomość narzędzi graficznych i video (Canva, CapCut).
  • Znajomość algorytmów i trendów w social media, podstaw reklamy online.
  • Otwartość na wystąpienia w krótkich nagraniach video (wystarczą chęci, nie wymagamy doświadczenia).

Oferujemy:

  • Elastyczną formę współpracy (umowa lub B2B – do ustalenia).
  • Realny wpływ na działania marketingowe firmy – Twoje pomysły będą wdrażane.
  • Pracę opartą o przejrzystą strategię marketingową.
  • Swobodną, partnerską atmosferę – działamy konkretnie, ale na luzie.
  • Możliwość rozwoju i poszerzania obowiązków.
  • Pracę stacjonarną.

 

 

Zespół REH-MED Actio&Beauty poszukuje doświadczonej osoby na stanowisko fizjoterapeuty. Szukamy specjalisty, który chce się rozwijać, współtworzyć nasze usługi i wnosić do pracy proaktywną energię.

Oferujemy:

  • Elastyczny czas pracy.
  • Współpracę w modelu B2B.
  • Rozwój kompetencji dzięki szkoleniom wewnętrznym i zewnętrznym.
  • Pracę w firmie z jasno określoną kulturą organizacyjną.
  • Możliwość kreowania i wdrażania własnych pomysłów.
  • Zniżki na usługi w strefie BEAUTY.

Czego wymagamy:

  • Wykształcenia i doświadczenia w zakresie fizjoterapii (mile widziane pierwsze doświadczenia zawodowe).
  • Chęci rozwoju i gotowości do podnoszenia kwalifikacji.
  • Proaktywnej postawy i samodzielności.

Organizacja pracy:

  • Placówka czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00–20:00 oraz w soboty 8:00–15:00.
  • Wynagrodzenie ustalane indywidualnie, w zależności od doświadczenia, umiejętności i osiągnięć.

 
 
 
 
 
(oferta pracy)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

0%