Zamknij

Wczoraj w Gostyniu pojawili się czterej politycy skrajnej prawicy startujących do europarlamentu jako Konfederacja KORWiN Braun Liroy Narodo

10:47, 23.05.2019 MiS Aktualizacja: 11:38, 23.05.2019
Skomentuj

Kampania do Parlamentu Europejskiego na ostatniej prostej. Kandydaci z wielkopolskich list wykorzystują każdą okazję, by spotkać się z wyborcami i przekonać ich do oddania głosu. Wczoraj w Gostyniu pojawili się czterej politycy skrajnej prawicy startujących do europarlamentu jako Konfederacja KORWiN Braun Liroy Narodowcy. - Nie chcemy się kłaniać na lewo i prawo, jak to robi obecna władza - mówił Witold Tomczak, kandydat do Parlamentu Europejskiego.

Konfederację tworzą środowiska wolnościowe, narodowe, konserwatywne i proobywatelskie. W swojej działalności na pierwszym miejscu stawiają takie wartości jak wolność, naród, tradycja. Wczorajsze spotkanie dotyczyło prezentacji kandydatów Konfederacji z wielkopolskiej listy: Witolda Tomczaka, Andrzeja Kuświka, Macieja Jóźwiaka i Anny Bryłki. Kandydaci prezentowali nie tylko swoje sylwetki, mówili wiele o roli Polski w Unii Europejskiej i szerzącej się w niej patologii.

Jako pierwszy zaprezentował się Andrzej Kuświk (51l.) z Kalisza rozdając swoim sympatykom  plakaty - "Stop masowej imigracji". Kandydat w swojej wypowiedzi skupił się na korporacjach, na których nie zostawił "suchej nitki". - Jesteśmy moim zdaniem i wielu kolegów kolonią. Pracujemy na dobrobyt państw będących w światowej czołówce, które są siedzibą korporacji, a które u nas na fali mody przyjmowania zachodniego kapitału, miały u nas tworzyć dobrobyt - mówił Andrzej Kuświk. - Przyjęliśmy te korporacje, by zatrudniały niewolników za stosunkowo niskie płace. Dlaczego za rzeka Odrą pensje są na innym poziomie? Ktoś powiedział, że te płace nie będą równe przez 58 lat! (...) Stać nas na to, aby wejść do pierwszego szeregu państw, które decydują o losach ludzkości - mówił Andrzej Kuświk.

Z kolei Witold Tomczak (58l.)z Kępna, były europoseł (kadencja 2004-2009 Europarlemantu) podkreślał, że będzie bronił polskiego interesu. - Dla nas wartością jest Polska, nie Unia Europejska. My chcemy Polski suwerennej, katolickiej, wolnej, która sama o sobie stanowi, która ma stolicę w Warszawie, a nie w Berlinie, nie w Moskwie, nie w Tel Awiwie, nie w Waszyngtonie, czy w Brukseli. - grzmiał Witold Tomczak i ostro krytykował polski rząd. - Nie chcemy się kłaniać na lewo i prawo, jak to robi obecna władza. Głos oddany na konfederację nie będzie głosem zmarnowanym. Będzie głosem twórczym, będzie głosem nadziei! - przekonywał Witold Tomczak.

Kolejnym kandydatem, który zaprezentował się w bibliotece był Maciej Jóźwiak (35l.) ze Środy Wlkp, który już na początku stwierdził, że nie czuje się politykiem, a startuje, bo obecni politycy nie sprawdzili się. - Nie bronią interesów Polski w sposób należyty. - mówił Maciej Jóźwiak. - Natomiast zarówno ja, jak i koledzy idziemy do polityki, by stać twardo, by nie uginać się przed Niemcami, przed Unią, Amerykanami i Żydami - przekonywał kandydat. Podkreślał, że Unia Europejska zabrała Polsce niepodległość, a ideologie europejskie niszczą polską tożsamość i korzenie. Zachęcał zebranych do zapoznania się z tzw. Białą Księgą traktującą o przyszłości Unii Europejskiej.

Ostatnia z kandydatek Anna Bryłka (29l.) Do Brukseli chce jechać z hasłem "Polexit". - Czy dostrzegacie kryzys w Unii Europejskiej? Czy widzicie, że Unia Europejska jest w kryzysie migracyjnym, strefy euro, legitymizacji władzy? - zaczęła Anna Bryłka. - My ten program "polexitowy" nie napisaliśmy aby Polskę wyprowadzić z Unii Europejskiej, ale na ewentualność dezintegracji Unii Europejskiej, rozpadu Unii Europejskiej, czy ściślejszej integracji na która Polacy powiedzą – nie! - tłumaczyła Anna Bryłka, kandydatka do Parlamentu Europejskiego. - My jesteśmy jedynym środowiskiem, które mówi, że Unia może się rozpaść - przekonywała kandydatka Konfederacji.

(MiS)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(58)

jaja

16 36

kto pozwolil zeby ta szarancza miala spotkanie w Bibliotece?-czyzby obecny dyr to tez narodowiec? 11:51, 23.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PLPL

23 8

Szarańczą ? ! Ty "Ja" nie masz człowieku pojęcia co to jest faszyzm, nałykałeś się propagandy i nie masz pojęcia co *%#)!& w ogóle. Ideologią faszyzmu kierowała dewiza "Wszystko w Państwie i nic poza państwem" co oznacza całkowitą centralizacje władzy i podporządkowanie życia społecznego tej ideii. Konfederacja to ruch patriotyczny, który domaga się przedewszystkim odbiurokratyzowania i uwolnienia od wielu *%#)!& przepisów obwateli oraz zmniejszania i likwidowania podatków, które nie mają sensu czyli dokładne przeciwieństwo faszyzmu. 12:08, 23.05.2019


Sławek Sławek

8 1

Chcieliscie demokracji macie.... 14:48, 23.05.2019


reo

JaJa

23 34

Straszne, młodzi ludzie o takich poglądach , szok co się z nami dzieje. Przecież to zwykli faszyści. 11:52, 23.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

asas

23 7

Jacy faszyści, brak wiedzy historycznej 12:09, 23.05.2019


AG AG

19 9

"Na pierwszym miejscu stawiają takie wartości jak wolnosc, naród, tradycja" - rzeczywiście "faszyzm'. Brawo Ty. 12:34, 23.05.2019


WyborcaWyborca

15 7

Najpierw przemyśl co chcesz napisać bo to co piszesz jest bezpodstawne mówiąc o faszystach 13:56, 23.05.2019


KkKk

13 7

Krzeseł zabrakło widze 12:01, 23.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PLPL

29 14

Jesli chcesz zabarniać mozliwości prezentowania legalnie zarejestrowanemu ugrupowaniu swoich pogladów wyborcom to właśnie to jest FASZYZM - > wracaj do szkoły albo do książek. 12:11, 23.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zxyzxy

37 22

Mają rację. Trzeba twardo walczyć o swoje racje. Brawo Konfederacja. 12:11, 23.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rgrg

29 9

Zwykła prawica. Dlaczego w art. mówi się o skrajnej prawicy. Przed wojną Wielkopolską rządziła właśnie endecja. Hasła pracy organicznej. 12:22, 23.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatriotPatriot

23 20

Tylko konfederacja uchroni Polskę przed upadkiem!!! I dla tego młodzi ludzie głosujcie tylko na konfederację lista bym 1. A wy PoPisowe sprzedajne krowy uni i Izraelowi więcej TVN i TVP a mózgi wasze całkowicie destrukcji ulegną . To że kocham swoją Polskę śmiesz jeden z drugim nazywać Faszystą !!! To ze co roku my jako narodowcy czcimy naszych Bohaterów to faszyzm to ze moje dzieci i cala moja rodzina trzymamy flagę naszą biało czerwoną w rękach to faszyzm!!! Banda oszołomów zachipnotyzowanych propagandzie telewizyjnej!!! Bóg Honor Ojczyzna!!! 12:27, 23.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Po co te nerwy?Po co te nerwy?

9 0

Ty tak serio czy po lekach ?Spokojnie kochany ,inni ze swoimi racjami to tez patrioci. 12:35, 23.05.2019


dd

6 11

Tam nie ma "Bóg, honor, ojczyzna" tylko: prorosyjskość, pochwalanie Hitlera czy zachwalanie "lekkiej" pedofilii. 13:57, 23.05.2019


PLPL

24 11

No dokładnie, masz rację! Dla całej lewicy czyli PO PSL PIS SLD RAZEM WIOSNA itd. Wiara w przyszłość i rozwój swojego państwa to faszyzm bo oni by sprzedali najchetniej wszystko za jakąś kwotę, żeby sobie pożyć bogato a co dalej mają w nosie, więc jak ktoś mówi o wartościach i odwołuje się do spuścizny dziejów i wspomina swoich przodków, którzy oddawali życie, zeby oni mogli spokojniej a teraz chce to uszanować i nie zaprzepaścić wywalczonej suwerenności i wolności to dla takich osób jak "Ja" to jest Faszyzm. Nauczyli się jednego stalinowskiego hasełka i powtarzają w kółko bezmyślnie tą piosenkę. LUDZIE! KONFEDERACJA TO NIE NSDAP ! TO SĄ ZWYKLI LUDZIE JAK WSZSYSCY KTÓRZY MAJĄ DOŚĆ POPROSTU WIECZNEGO KŁAMSTWA PO I PIS OD 30 LAT I PRAGNĄ REALNEJ WALKI O INERESY NASZE I NASZEGO KRAJU! ABY NAS WIECZNIE NIE DOJONO I NIE WYKORZYSTYWANO. ŻEBY KTOŚ ZACZĄŁ WKOŃCU DBAĆ O TEN KRAJ DLA WSZYSTKICH A NIE O SWOJĄ KIESZEŃ, DAJMY IM SZANSE A JAK NAS OSZUKAJĄ TO NIECH SPŁONĄ NA ŚMIETNIKU HISTORII. 12:43, 23.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

123123

7 19

a ja wybieram Kukiz'15 !!! :-) 12:59, 23.05.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

NbNb

10 5

Przystawka PiSu który hoduję sobie koalicjanta na jesień, nawet ponoć pomagali im zbierać podpisy.
Gdyby chciał dobrze dla Polski dołączyłby do Konfederacji..
Weźcie pod uwagę ile razy jest ktos zapraszany do telewizji. Cala Koalicja europejska jest niewiele więcej razy zapraszana od małego Kukiza. Konfederacja w ogóle... 15:02, 23.05.2019


123123

3 6

Do "Nb". Widać się nie orientujesz... W naszym powiecie to K'15 i Konfederacja pomagali sobie wzajemnie. Nie pisz nie prawdy jak nie wiesz. Tu myślimy racjonalnie.... :-) 15:57, 23.05.2019


PLPL

5 5

Najśmieszniejsze jest to, że większość hejterów nie stosuje żadnej merytorycznej argumentacji tylko wyświechtane hasełka w celu zdemonizowania z góry formacji i przylepieniu jej łatki bez żadnej weryfikacji. 17:29, 23.05.2019


do 123do 123

4 0

Jeśli chodzi o Nasz powiat mogę Ci w 100% zagwarantować że nie było żadnej formy współpracy pomiędzy Konfederacją a Kukizami. 19:07, 23.05.2019


PrawdaPrawda

7 24

Jarmułki przywieźli? Kukłę żyda chociaż? Materiały wyborcze były po polsku czy tylko w cyrylicy? Powiedzieli może jak rozliczyć kampanię finansowaną w rublach? Może chociaż coś o Hitlerze, kamieniowaniu niewiernych albo o dobroczynnych skutkach pedofilii? 13:55, 23.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PLPL

13 8

Człowieku, jeżeli Konfederacja mówi jako jedyne ugrupowanie ostrzega o skutach nie należnego wyplacenia Organizacjom Żydowskim Roszczeń dotyczących bez spadkowego mienia i piętnuje rząd za brak jednoznacznego sprzeciwu w tej sprawie to o jakich Ty jarmułkach gadasz, w głowę się puknij. Poza tym przypominam, że środowiska narodowe za czasów ostatniej wojny światowej jako jedyne walczyły do końca ze Hitlerowskimi niemcami oraz Komunistyczną Rosją. Ponadto wasza kochana UE zabija Polski handel wschodni zmuszając nas do embarga kiedy to pozostałe kraje swobodnie handlują i Konfederacja z tego punktu widzenia podnosi larum i sprzeciw czy to jest przeciwko Polsce ? Ludzie wy nie macie pojęcia w ogóle nic o Konfederacji środowisk jakie w nią wchodzą i ich celów związanych z ochroną naszego mienia państwowego. Przecież PO chciało nasz lasy państwowe sprzedac żeby wypłacić Organizacjom Żydowskim jakieś wyimaginowane z kosmosu rosczzenia. Nie pamiętacie już, ze nasz kraj został najdotkliwiej potraktowany w czasie II wojny swiatowej a potem nami Komuniści rządzili uwsteczniając nas względem zachodu o co najmniej pół wieku a wy ciagle głosujecie na ludzi sympatyzującymi z naszymi oprawcami. Przecież to jakaś paranoja. Czym was tak PO, PiS czy SLD omamiło...oni mają w czterech literach całkowicie ? 14:25, 23.05.2019


WyborcaWyborca

19 11

Polska racja KONFEDERACJA!!! Precz z POPiSem i marksistowską UE! W końcu ktoś pojawił się na scenie politycznej z prawej strony a nie udający prawice PiS
#Stop447 14:07, 23.05.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

ObiektywnyObiektywny

3 7

I tu jest problem. Bo z takich bajek skorzysta tylko PO i jej przydupasy. Dlatego prawica winna być zjednoczona. 14:40, 23.05.2019


WyborcaWyborca

9 5

Ale PiS niestety sam sobie szkodzi działając bardziej na szkode Konfederacji nazywając ich ruskimi agentami niż KE, boją się Konfederacji ponieważ ktoś pojawił się bardziej "na prawo" od nich a myśleli pewnie że mają monopol na prawice w Polsce 15:26, 23.05.2019


do Wyborcado Wyborca

7 3

własnie bardziej na prawo jeszcze bardziej na prawo - jak myslisz do czego to prowadzi?radykalizacja 15:33, 23.05.2019


PLPL

8 7

PiS i PO to w ogóle nie są polskie partie, przecież to zwykły teatr oparty na biurokratycznym elektoracie i żyjący z nepotyzmu pracujący na obce zamówienia. Konfederacja to jedyny zlepek prawdziwie polskich ruchów oddolnych a nie odgórnych. Wiosenk np rozdaje darmowe gazety ze swoją propagandą międzyinnymi pod Poznańskimi galeriami, nie ciekawi nikogo kto ich finansuje ? 16:31, 23.05.2019


WyborcaWyborca

8 2

PiS jedynie nazywa się prawicą a tak naprawdę działa jak centro-lewica więc Konfederacja jest jedyną prawicową, prowolnościową, propolską, prokatolicką 21:23, 23.05.2019


SławekSławek

19 10

Tutaj na wstępie widać kto w Gostyniu ma wpływy.... czyli lewica.... jesli o konfederacji sie pisze skrajna prawica to kim jest PO i PIS???? Skrajna lewica pod propaganda
prawicy ???? SLD jest mniej lewicowe niz PO i PIS. Spotkanie uwazam za bardzo pozytywne. Konfederacjo liczymy na Was? 14:44, 23.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WesołekWesołek

10 7

Nie bez powodu w urzędach trzymają się razem i pilnują stanowisk. Nie bez powodu Gostyń jest tak mocno sld-owski, by było jak jest i społeczeństwo dalej było oszukiwane. 15:07, 23.05.2019


WyborcaWyborca

15 12

Z tą skrajną prawicą to redaktor przesadził... Gdy ktoś przekłada wartości patriotyczne, suwerenność własnego kraju ponad służalczość względem innych krajów to od razu jest zły, jest skrajny? Źli to są osoby na smyczy, opłacane przez różne fundacje, obdarowywane stołkami by byli przychylni interesowi innego kraju.
Dość bycia obywatelami drugiej kategorii w własnym państwie.

Jeśli ktoś nie wie za wiele o planach na zmiany w państwie wg Konfederacji to zachęcam najpierw do doczytaniu również innych obiektywnych mediów a potem dopiero komentować. 15:16, 23.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

o co chodzi?o co chodzi?

3 7

Ten ból d... o słowo "skrajna" oznacza, ze uważanie to za obrazę. Czy może "prawica" jest złe że tak boli? Jeśli uważanie że "prawica" to dobrze to dlaczego np "prawicowa prawica" nie byłoby lepsze? "Skrajna prawica" oznacza przecież "najbardziej prawicowa prawica". Więc jeśli "prawica" oznacza "dobrze" to określenie "najbardziej dobre dobro" jest chyba jeszcze lepsze? Czy coś mylę? Nic nie mylę. Tylko Konfederacja to nie prawica, tylko zbieranina ugrupowań różnej maści, które postanowiły się połączyć w celu zgarnięcia subwencji budżetowych. Korwin od lat tak może żyć na koszt podatnika, więc reszta też tak chce. Dlatego większość Konfederacji uciekła z Kukiz'15 - bo tam nie dostali kasy podatników. Tam tylko trzeba było pracować, bez synekur itp. 15:21, 23.05.2019


PLPL

4 3

Właśnie sam pan sobie odpowiedział dlaczego nie jest to skrajna prawica, ponieważ skłąda się z prawicowych i bliżej centrum ugrupowań a jest to Konfederacja bliskisch sobie środowisk ideowych. Poza tym mówienie skrajna prawica na poporostu zwykłą prawicę to chęć połączenie jej motywacji z podobnie określaną przez lewicową propagandę rzekomą skrajną prawicowość NSDAP, partii Nazistowiskiej czyli Narodowo socjalistycznej czyli lewicowej. A zastanawiając się dalej myśląc po pańskiemu że skrajna prawica to niby jeszcze większe dobro czyli lepiej niz dobrze , można odczytywać też odwrotnie, że jest na skraju prawicowości czyli de facto zaczyna się łączyć z czymś odmiennym od niej i nie jest jednoznaczna. 16:24, 23.05.2019


jolajola

0 0

wszystkie wpisy to twoje dzieło? prawdziwy patrioto''? stan umysłu... 22:53, 24.05.2019


Prawdziwy fan KonfedPrawdziwy fan Konfed

12 9

PiS zwalcza Konfederację na każdym kroku! 90% elektoratu Konfederacji próbowali wyeliminować likwidując gimnazja! Nie uda się im. W podstawówkach też dadzą radę! Nawet będzie łatwiej ich przekonać do programu bo nie wszyscy tam umieją czytać/myśleć :) 15:16, 23.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

benekbenek

0 0

"W podstawówkach też dadzą radę!" nauczyć chyba matematyki 22:06, 27.05.2019


KkKk

7 11

Jak to wyborcy już nie lubicie pisu. Po komentarzach widzę że nie za bardzo. A pewnie większość z was głosował ostatnio na nich. Leje z was 15:22, 23.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PLPL

8 3

Nie wszystkim świat się kręci wokół PO i PiS'u szanowny panie. 15:38, 23.05.2019


Łysy BoloŁysy Bolo

11 15

Bób! Homar! Włoszczyzna! 15:51, 23.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


RNRN

11 11

Po łapkach w górę widać że #konfederacja ma swoich wyborców , młodych przeważnie, ale i tak ze starszych którzy wierzą w odrodzenie naszej Polski. I nazywanie nas faszystami,Ruskimi agentami, itd itd. Nic wam nie da bo rośniemy w siłę z dnia na dzień, a wasze obrażanie nas nic wam nie da, bo my na tym tylko zyskujemy ???? więc trolle PoPisowskie bujcie się bo nadchodzi Konfederacja!!! 17:11, 23.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RNRN

4 6

Miało być bójcie się ,poprawiam swój wpis bo zaraz się znajdą Poloniści którzy będą na mnie jechać. 17:15, 23.05.2019


PLPL

6 8

Najśmieszniejsze jest to, że większość hejterów nie stosuje żadnej merytorycznej argumentacji tylko wyświechtane hasełka w celu zdemonizowania z góry formacji i przylepieniu jej łatki bez żadnej weryfikacji. 17:39, 23.05.2019


gdybygdyby

9 10

Jeśli PiS i PO są takie dobre, rządzą z przerwami od 30 lat, raz jedni raz drudzy.. To dlaczego pomimo wielu afer nikt nie został ukarany po za płotkami. Mają media i robią propagande a to jest jedna ekipa. Przy okrągłym stole podzielili sie wpływami. Udają że się nie lubią i jedni przyciagają tęczowych i komunitów, drudzy przyciągają ludzi o wartościach konserwatywnych, prawicowych a nikt nie zwrócił uwagi że obydwie partie wywodzą się z jednej. Afera fozzu z lat 90 ktora pozwoliła stworzyc po i pis, ktora pozwolila stworzyc spółke srebrna, gazete wyborcza i polska, telewizje polsat i tvn. Poczytajcie o tym jak byli wspolpracownicy komunistów zakładali gazety i tv za pieniądze ktore mialy isc na spłate zadłużenia zagranicznego.
Powtórze jeszcze raz, to jest udawany spór żeby nas podzielić na dwie grupy i utrzymać już władzę na zawsze. A każdy kto sie wyłamuje z systemu jest niszczony..
Konfederacja myślę że zasluguje na szanse, żeby raz na zawsze wykluczyc komunistów i ich spadkobierców z życia publicznego a zaufać tym którzy myślą przedewszystkim o interesie Polski. 18:15, 23.05.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PLPL

6 6

No taka prawda, ale ludziom beret już zryto i wierzą w ten teatr a gdy pojawia im się realna alternatywa to nie dostrzegają jej skutecznego przemilczania i przylepiania rozmaitych haseł ponieważ wiedzą , że im zagraża a obywatele zakochani w fanatycznej walce ulegają ciągle emocją i są odporni na prawdę, wiedzę i myślenie samodzielne. 18:19, 23.05.2019


PLPL

2 2

*emocjom 18:20, 23.05.2019


AdamAdam

7 7

Dziś trafiłem na portalu WP na stronę "Latarnik Wyborczy" jest tam test z pytaniami dotyczącymi UE, w zgodzie ze swoim sumieniem i biorąc pod uwagę to co się dzieje w kraju, wyszło mi że będę głosował na Konfederację. I nie jest tak że sugeruję się jakimś testem, czytałem o tej grupie i zgadzam się z ich programem, test tylko potwierdził moje preferencje polityczne! 19:12, 23.05.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PL PL

5 4

I dobrze , nie ma się czego wstydzic, przynajmniej ma pan jakieś kryterium a poza tym po co człowiek w kółko głosować ma na te same partie, których członkowie są od 1990 roku w sejmie i widać jak jest, czasami warto dać szanse ludziom którzy mają polskę i jej dobro na ustach i zweryfikować jak skończy się ich działalność tymbardziej, że napewno władzy nie uzyskają ale mogą przynajmniej wnieść dodatkowy punkt widzenia na różne sprawy a jeżeli zawiodą to przynajmniej wyborca kolejny raz im tej szansy nie da. Poza tym to tylko wybory do Parlamentu UE więc warto tam posłać ludzi , którzy nie będą w powiązaniach mafijnych na międzynarodowym poziomie. 19:29, 23.05.2019


ss

5 3

w latarniku wyborczym jak wybierzesz na wszystkie pytania "nie mam zdania" to wychodzi konfederacja ;) 20:38, 23.05.2019


AdamAdam

1 0

#s, napisałeś/aś żeby cokolwiek napisać ? Mizernie to wyszło, gdybyś tak zrobił/a to na 99.9% byłaby równowaga w propozycjach wyborczych partii ! 10:28, 24.05.2019


młodymłody

7 4

Szkoda, że na wioskach nie było żadnej informacji o spotkaniu.. 19:47, 23.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


FlokiFloki

5 3

Obecny dyrektor biblioteki to ziomal Romka Giertycha, nie od dziś wiadomo, że startował do sejmu z listy Ligii Polskich Rodzin...ale o tym chyba dyrektorek nie chce pamiętać :):) 11:34, 24.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdaśkoAdaśko

4 0

Gruber może rozważysz opcję aby latem dorobić jako boja w Mielnie. 11:39, 24.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UniosceptykUniosceptyk

11 5

W Dzień Matki głosujmy na jedyne ugrupowanie oddane naszej wspólnej Matce - Polsce. Tylko KONFEDERACJA. 15:59, 24.05.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UniosceptyczkaUniosceptyczka

5 2

Tylko lista nr 1! 17:04, 24.05.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JaJa

0 1

widze ze w gostyniu tez same *%#)!& ktore lykaja propagande tvp i tvn 14:32, 29.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%