Co wydarzyło się przed budynkiem Szkoły Podstawowej w Pogorzeli? W okolicach placówki miało dojść do szarpaniny, w której poszkodowani zostali dwaj małoletni chłopcy. Policja nie zdradza na razie żadnych szczegółów zdarzenia. Sprawę będzie rozstrzygał Sąd Rodzinny i Nieletnich w Gostyniu.
Na "Alert24" otrzymaliśmy informację od czytelnika rzekomym o pobiciu ucznia podstawówki w Pogorzeli mieszczącej się przy ul. Parkowej. Oprawcami chłopca mieli być jego rówieśnicy, a samo zdarzenie miało mieć miejsce na przystanku autobusowym przed budynkiem szkoły. O zweryfikowanie tych informacji poprosiliśmy zastępcę rzecznika Komendy Powiatowej Policji w Gostyniu, która potwierdziła nam, że we wtorek 7 listopada około godz. 15:30 doszło do zdarzenia, w którym udział brali czterej chłopcy poniżej 13 roku życia. Prawdopodobnie są uczniami klasy szóstej Szkoły Podstawowej w Pogorzeli.
- Dwóch chłopców zaatakowało innego chłopca, zaczęli go zaczepiać, a kolejny ruszył mu na pomoc i też został poszkodowany - mówi st. asp. Monika Curyk, zastępca rzecznika KPP Gostyń. - Doszło do nieporozumienia między chłopcami, ale na chwilę obecną trudno powiedzieć, co było jego przyczyną. W tej sprawie będziemy prowadzić czynności, a będzie je rozpatrywał Sąd Rodzinny i Nieletnich w Gostyniu - dodaje st. asp. Monika Curyk. Wiadomo, że co najmniej jeden z poszkodowanych chłopców został przebadany przez lekarza, do którego zabrali go rodzice. Na razie nie wiadomo, jakich doznał obrażeń, ponieważ do komendy nie wpłynęła jeszcze dokumentacja medyczna. Próbowaliśmy skontaktować się z dyrekcją szkoły, niestety żaden z dyrektorów szkoły nie był obecny w placówce. O sprawie będziemy jeszcze informować.
Odo16:43, 09.11.2017
A taka patologia była podobno w gimnazjach.
Hun17:53, 09.11.2017
A gostyńska 5. ?? Dyrekcja i szanowne grono pedagogiczne tego typu sytuacje zamiata pod dywan, udają że nic się nie stało, jakoś się to rozejdzie po kościach !!!!!!!!!
rodzic10:09, 10.11.2017
a ja myslalem ze to tylko sp2 tak sie sprawy załatwia
Były uczeń 19:07, 09.11.2017
Przemoc była w szkołach od dawna, gorzej z reakcją na nią.
S19:09, 09.11.2017
Przecież o 14 była policja w szkole to jak to?
grypa19:14, 09.11.2017
ale pobity chłopak który był u lekarza nie jednokrotnie zaczynał się z kolegami w sprawców bójki
lekarstwo na grypę19:23, 09.11.2017
W tym wieku chłopacy lubią zaczynać się jeden w drugiego, ale inną rzeczą jest zaczynać w kogoś, a inną pobić go tak żeby wylądował w lekarza i zajęła się tym policja - to jednak jest różnica... poza tym zamiast z pięściami najpierw należało poinformować o problemie pedagogów, a jeśli to by nic nie dawało to poprosić rodziców, żeby pogadali z rodzicami chłopaka, który sprawę postanowił rozwiązać siłowo...
20:22, 09.11.2017
Z tego co mi wiadomo w Gostyniu też się podobne rzeczy dzieją
Kwiatuszek20:30, 09.11.2017
Gdzie jest szkoła?Opiekun który zajmuje się dziećmi które jadą autobusami i miejscowymi ? Nie mają dzieci opieki na jaka zasługują czas najwyższy wziąść się za to !!!
Marta21:39, 09.11.2017
Dokładnie!! Gdzie są te Panie opiekunki które mają wykonywać swoje obowiązki?? One nic nie robią tylko fajki palą i *%#)!& się zajmują...
Opiekunki jeśli można je tak nazwać czas najwyższy zmienić.
XXX08:05, 10.11.2017
Niestety w tym czasie nie ma przy nich żadnego opiekuna,panie z autobusów są akurat w trasie a panie ze świetlicy (które według mnie powinny własnie w tym czasie pilnować drugą grupę dzieci czekających na autobus) są w świetlicy,i tam mają swoje inne ''ważne'' zajęcia.
Uczeń22:05, 09.11.2017
Nauczyciele oraz dyrekcja mają gdzieś dzieci które czekają na przystanku na odjazd autobusu przystanek szkolny wygląda skandalicznje nie ma dachu nie mamy gdzie usiąść w deszcz a na świetlicy czekać nie możemy ponieważ jak to twierdzą opiekunki ze świetlicy robimy chałas
Ja 22:15, 09.11.2017
Jeśli moglabym wyrazic swoją opinie nie jest to 100 procentowa wina sprawców jest to wina także rodziców i placówki szkoły może postawmy sie na miejscu z jednego z sprawców tego zdażenia którego znam wiem ze starsi koledzy między innymi koledzy poszkodowanego wyśmiewali sie ze sprawców mówili że są biedni i że są rumunami.Może po prostu sprawcy nie wytrzymali psychicznie a bali się powiedziec nauczycielom dlatego go pobili zastanówmy sie czy możne odrazu oceniac kogos i wyzywać go od gnoi poniewaz nie chciał być wyzywanym nikt nie zna przyczyny pobicia więc nie oskarżajmy żadnej ze stron ponieważ od tego jest sąd i policja która już wie o zdażeniu.
Johan22:26, 09.11.2017
Jeżeli dzieci są już po lekcjach i nie jadą autobusem szkolnym do domu to czego tam szukają? Gdzie są rodzice sprawców pobicia powinni się zainteresować dziećmi co robią i gdzie przebywają a nie puścić ich na pastwę losu żeby w domu mieć spokój i ciszę.
Malutka23:04, 09.11.2017
Gdzie są rodzice? Rodzice pijani przecież cała Pogorzela wie że rodzice sprawców piją codziennie i nie zajmują się dziećmi dzieci robią co chcą i takie są efekty.. może wkoncu ktoś to zgłosi do odpowiednich służb i ktoś coś z tym zrobi, bo musi stać się krzywda żeby ktoś zainterweniował. Alkohol ważniejszy od wychowania dzieci a gmina udaje że tego nie widzi dzieci są zaniedbane, chodA brudne i nie przygotowanie. To nie pierwsza taka akcja w parku niejednokrotnie były bójki spowodowane przez te dzieci nic się nie wydarzyło nikt nie interweniował
do Malutkiej15:39, 11.11.2017
"KTOŚ ZGŁOSI"? Skoro masz takie informacje, to dlaczego ty nie zgłosisz?
wojtek wojtek 22:48, 09.11.2017
to jest mój kolega koledzy mi powiedzieli ze ich to cieszyło hamstwo normalnie
Pan06:28, 10.11.2017
To co dzieje się w szkołach to jest szok...niestety to też wina rodziców...wielu z nich nie pozwoli sobie powiedzieć że ich dziecko źle robi a młodzi później pokazują swoją moc na słabszych...są i takie szkoły gdzie jest wielu nauczycieli ktorzy źle rozwiązują takie konflikty...no i niestety jeżeli nie jesteś z nauczycielem w relacji koleżeńskiej twoje dziecko jest złe i przedstawiane w klasie jako słabe a później jest gnebione przez kolegów i popychane...niestety tak dzieje sie w naszej gostynskiej szkole...
xxx08:24, 10.11.2017
Mimo wszystko w pierwszej kolejnosci trzeba zabrać się za rodziców,potem za dzieci!Jestem z Pogorzeli widzę co się dzieję na ''podwórku'' sprawców,mamunia dzieci od samego rana piwko lub flaszeczka z Dino,a pić zaczyna po godz.15;00 bo już opieka społeczna ich nie odwiedzi!....Dzieci nie raz kąpały się w stawie, który znajduje się obok ich domu-czy to jest normalne?!Słownictwo matki daje wiele do życzenia,przekleństwa to normalka!Najlepiej brać 500+ i mieć wszystko w du...e,dlaczego ta pani nie pójdzie do pracy?!Np do Bolsiusa,jeździ darmowy autobus....ale po co jak opieka da,wszyscy jej wszystko dadzą na tacy a ta nawet nie potrafi zająć się dziećmi.I teraz pomyślcie z kogo mają te dzieci brać przykład? Z pijanych oklętych rodziców?! A szkoła pomaga w wychowaniu,to my rodzice mamy obowiązek wychować nasze dzieci.
Gmina 10:01, 10.11.2017
Zgadzam się z tym komentarzem to wszystko prawda na temat dzieci i ich rodziców mądrości maja a gdyby nie gmina to by nic nie mieli.
d09:02, 10.11.2017
Wywalić to ścierwo. Z tych chłopaków i tak już nic nie będzie. To patologia i 500+ w głowach im się poprzewracało.
Eska09:09, 10.11.2017
To całe getto w Pogorzeli to powinni z dymem puścić. Tylko 500+ biorą i do opieki po kasę potem na piwko i tak w koło. Można się pobić ale żeby od razu kogoś skatować to nie jest normalne. Sam bym ich zlinczował za to co zrobili. Do poprawczaka z nimi i tak są nic nie warci. Ich rodzice też są zerami.
oo14:30, 10.11.2017
jak można pisać że rodzice są zerami morze trzeba im jakoś pomóc może sam jesteś zerem
obserwator09:15, 10.11.2017
Dzisiaj skatowali tego chłopca a jutro zrobią to z kogoś innego dziećmi. To mogło trafić na każdego. Mojego też zaczepiali i nie tylko z 1 klasy. Cwaniaki w 4 na 1 to naprawdę. Ciekawe jakie konsekwencje wyciągnie z tego szkoła bo strach dziecko puszczać. Powinni zrobić zebranie i powiedzieć o wszystkim a nie zamiatać sprawę pod dywan. Ale na kawki maja czas zamiast dzieci pilnować. To tez wina szkoły że taki rozp mają.
10:06, 10.11.2017
w tym kraju jest tak że ciężkich przypadków się nie rusza aby sobie nie robić problemu ale porządnego to dla przykładu ukarać bo nie fiknie i
Malutka10:16, 10.11.2017
Ktoś powinien to oficjalnie zgłosić na gminę może by coś zrobili z tym, pani CH. Już dzisiaj z samego rana waliła na gminę . To jest śmieszne
Jjjjjj11:57, 10.11.2017
No i takiej się należy a ty jak byś coś chciał to nie bo masz warunki dobrej cie stać
ddd10:27, 10.11.2017
Niestety tak już jest w tym kraju. Najlepiej nic nie mieć i nic nie robić tylko po kasę chodzić i pić. Jednego roku po klęskach chciałem aby mi podatek umorzyli ale nie masz mieć i uj. A jak nic nie masz i nic nie robisz to wszystko się należy dzieci wychowywane są na nieudaczników i niezaradnych życiowo. Tacy rodzice niczego ich nie nauczą. Do roboty ich a nie kasę lekką dawać to zaraz się nauczą co to życie.
Robin12:46, 10.11.2017
Czytam to wszystko... wnioski... faktycznie nie jest to miłe jeżeli dzieją się takie rzeczy jak te opisane w tym artykule, ale na litość boską, jak chodziłem do szkoły podstawowej czy średniej też działy się takie rzeczy. Jednak nikt nie biegł do rodziców na skargę , a tym bardziej nie pisały o tym gazety...
Pogromca Robina13:48, 10.11.2017
Robin jak jesteś taki mądry to się połóż dołożą Tobie skatuje je 4 na 1. Potem Cię pogłaskają po głowie i pójdziesz do domu. Tylko nikomu nic nie mów:)
rodzic13:50, 10.11.2017
Z przemocą w pogorzelskiej podstawówce nie radzą sobie już od kilku lat. To nie jest pierwsza sprawa z aktami przemocy, zwłaszcza w klasach jeden-trzy. Więc jak wcześniej zamiatali pod dywan , to stało się to co się stało. Mam wrażenie, że i w klasach początkowych sa kiepscy nauczyciele, nie radzą sobie z agresją dzieci, wychowaniem, a wymyślają tysiące *%#)!& do robienia w domu z rodzicami. Niech się wychowaniem zajmą a nie rywalizacją kto więcej dodatkowych działań zrobił. No i pytanie - a gdzie działania pedagoga???? a dyrektor
rodzic13:57, 10.11.2017
Z przemocą w pogorzelskiej podstawówce nie radzą sobie już od kilku lat. To nie jest pierwsza sprawa z aktami przemocy, zwłaszcza w klasach jeden-trzy. Więc jak wcześniej zamiatali pod dywan , to stało się to co się stało. Mam wrażenie, że i w klasach początkowych sa kiepscy nauczyciele, nie radzą sobie z agresją dzieci, wychowaniem, a wymyślają tysiące *%#)!& do robienia w domu z rodzicami. Niech się wychowaniem zajmą a nie rywalizacją kto więcej dodatkowych działań zrobił. No i pytanie - a gdzie działania pedagoga???? a dyrektor
berni14:17, 10.11.2017
Robin to pewnie jeden z tej całej patologii cwaniaczek jeden.
kaylin14:19, 10.11.2017
Zgadzam się z rodzic. Dużo wymyślają a tu strach chodzić do tej szkoły jak wobec takich spraw nauczyciele są nieudolne.
r14:22, 10.11.2017
Robin ośle gdyby to było Twoje dziecko pewnie inaczej byś śpiewał. No chyba że nie masz dzieci to nie wiesz o czym piszesz.
Jakis typ16:22, 10.11.2017
pomyslec ze jeden chodzi ze mna do klasy
Jaaaa21:02, 10.11.2017
A co z drugimi rodzicami ? Do bójki była czwórka dzieci wszyscy tutaj na tych z Pogorzeli a co z drugimi ? Tam też tylko alkohol, wkońcu to rodzina, dzieci są zaniedbane brude w podartych ciuchach...
XXX22:31, 10.11.2017
Racja, zresztą to rodzina nawet. I tu i tu trzeba zrobić porządek!
Qqq14:23, 11.11.2017
Jak ma naime ten chłopak poszkodowany
Czytelnik15:02, 11.11.2017
To co zrobili te lobuzy to w glowie sie nie miesci dyrekcja powinna sie tym porzadnie zajac i usunac ich ze szkoly do poprawczaka zeby dostali nauczke za swoje to sa takie lobuzy ze zaczepiaja wszedzie inne dzieci i bija posuneli sie juz nawet do tego ze zroboli to dwa kroki od szkoly dlatego won z nimi bo jesli zostana q szkole nadal to rzadzic beda bandyci jedni az strach dzieci puscic do szkoly. A po drugie to zajac sie rodzicami pozabierac im wszystkie zasilki z gminy do roboty matka niech sie wezmie dwie zdrowe rece ma mloda jest ale pracowac nie laska bo po co jak gmina da a jeszcze dzieci odpowiednio wychowac mnie potrafi.miejmy nadzieje ze zarowno szkola jak igmina odpowiednio do tego podejda.
prawda w oczy20:03, 11.11.2017
Niestety gmina w Pogo jest też nieudolna. Tylko kawki i placki noszą bo u kogoś babcia miała urodziny i zostało. Ten cały OPS to wylęgarnia patologii i nierobów. A OPS jest tylko sponsorem. Na gminę i Burmistrza ze zajmą się tą sprawą to nie ma co liczyć. Tym bardziej że trzeba teraz trzynastki listę zrobić.
xxx08:18, 13.11.2017
Gmina to zabiera do siebie wszystko . Czlowiek sie stara o alimenty na dziecko. A oni jeszcze dochod musza policzyc bo to podstawa tego aby je przyznac. To wam powiem ze tak nie powinno byc w tym kraju. Co ich obchodzi dochod a dziecko terzeba z tego dochodu utrzymac . Nakarmic, ubrac itd. Wy mi na to nie dacie bo jak sie czlowiek staral o pomoc to dostal jednorazowo 100 zl I co z tym mial zrobic. A inni chleja nie pracuja I maja wszystko.
Jaś20:12, 13.11.2017
Opieka powinna bardziej się przyglądać na co są przeznaczane zapomogi i 500+
P.CH. powinna iść do pracy bo siedzenie w domu nie służy jej. Jej zachowanie jest nienormalne (delikatnie mówiąc) w stosunku do dzieci i do sąsiadów. Dzieci nie mają dobrego przykładu. Bez przerwy jest hałas w domu , słownictwo takie że uszy więdną a sąsiedzi muszą tego słuchać. Jest bardzo zaczepna i kłótliwa często po alkoholu.
oooo10:43, 22.11.2017
każdy niech się zajmnie sobą
Ooo06:45, 14.11.2017
Teraz ta sprawa pokazała wszystko do tej pory o pani ch nie było słychać teraz dopiero
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gostyn24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
2 0
nie tylko w gimnajzum jak widać podstawówka wybija się przed szereg