Zamknij

Wprowadzają zakaz parkowania na ulicach. Te rozwiązania nie podobają się wielu mieszkańcom, którzy raczej są nim przeciwni...

12:26, 24.07.2019 MiS Aktualizacja: 15:51, 26.07.2019
Skomentuj

W ostatnim czasie na niektórych gostyńskich ulicach pojawiły się znaki informujące o tymczasowych ograniczeniach w parkowaniu.  Mieszkańcom tych ulic pomysł się nie podoba. Tymczasem kolejne znaki zakazu mają pojawić się w mieście. Takie rozwiązania mogą sporo namieszać na mapie drogowej Gostynia.

O tym, że znaki informujące o tymczasowym zakazie parkowania i zatrzymywania pojawiły się m.in. na ul. Polnej na odcinku Mostowa – Polna, poinformowali nas czytelnicy, wysyłając wiadomość na Alert24. - Dlaczego jest zakaz we wtorki i piątki i co z autem mają zrobić mieszkańcy, którzy nie mają wjazdu na podwórka, nie wspomnę już o sklepie. Od wielu już lat nie wolno parkować po drugiej stronie ulicy, to z jakiej przyczyny zakaz z drugiej strony skoro mijają się swobodnie dwa auta? - zapytała jedna z czytelniczek.

Jak udało nam się ustalić w Wydziale Gospodarki Komunalnej gostyńskiego magistratu zakazy związane są...ze sprzątaniem ulic. - Mieszkańcy zwracali uwagę na bałagan na ulicach, a pracownicy Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej na to, że nie mają możliwości dotarcia w niektóre miejsca. Stąd znaki tymczasowego zakazu postoju, zatrzymywania się. Podobny pojawi się na ul. Willowej. - usłyszeliśmy od Marzeny Paluszkiewicz, naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej UM w Gostyniu.

 

Planowane są też bardziej drastyczne zmiany na innych gostyńskich ulicach – Pionierskiej i Łokietka. W zeszłym tygodniu urzędnicy złożyli do Komisji Bezpieczeństwa i Porządku wnioski w tej sprawie. - Zawnioskowaliśmy o zakaz zatrzymywania się i postoju na ul. Pionierskiej i Łokietka, choć na tej drugiej rozważane jest również wprowadzenie ruchu jednokierunkowego - mówi Marzena Paluszkiewicz, naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Gostyniu.

Zmiany podyktowane są problemami z komunikacją miejską w mieście. - Autobusy mają problem z przejazdem ul. Pionierską i wjazdem w ul. Łokietka. Jeżdżą tam slalomem, zdarza się, że nie mogą przejechać wcale, dlatego musimy rozwiązać ten problem - wyjaśnia naczelnik Marzena Paluszkiewicz. - Czekamy teraz na opinię komisji- podsumowała naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Gostyniu.

Mieszkańcy, którzy przechodzili ul. Łokietka dopytujący, dlaczego robimy zdjęcia, na wieść o planach urzędników o wprowadzeniu zakazu postoju na ulicy raczej byli przeciwni. - Każdy ma 2-3 samochody, gdzie je parkować? - usłyszeliśmy. - Zawsze tu stały samochody i nikomu nie przeszkadzały. Droga jednokierunkowa? To bardziej realny pomysł - dodała kolejna osoba. 

(MiS)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(100)

AaaAaa

56 5

Zakaz również powinien być na ulicy Podleśnej .. Gdy z przeciwka nadjezdza samochód nie ma możliwości przejazdu, ponieważ wszędzie przy drodze stoją samochody i nawet nie ma gdzie zjechać! 14:27, 24.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

5 1

zgadzam się !!!
i jeszcze parkowanie na chodniku że z wózkiem nie można przejść !!!! 08:02, 25.07.2019


KretyKrety

28 1

Ciekawe kiedy się wezmą za ul. Krętą? ;) 14:27, 24.07.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ZZ

12 1

I kochanowskiego 14:31, 24.07.2019


KonfituraKonfitura

7 1

I Konopnickiej 14:45, 24.07.2019


tiktik

2 0

Na Krętej jeden kierunek by się przydało wprowadzić 10:05, 29.07.2019


KK

27 6

Brawo wrescie bedzie przejazd a kazdy ma jakis wjazd na posesje to moze tam stanac tylko nie chce sie bo na ulicy jest latwiej 14:29, 24.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkaniec Mieszkaniec

11 1

Dla twojej informacji większość mieszkańców parkuję swoje samochody na pojazdach lub garażach a na ulicy zalegają samochody z bloków. A tak żeby było ciekawiej to ostatnio ktoś sobie zostawił auto uszkodzone na ulicy i tak stoi kilka dni. Do spółdzielni mieszkaniowej niech w końcu robią parkingi a nie udają ze nie ma problemu 14:44, 24.07.2019


WacekWacek

23 13

Pożegowo to wiocha, obowiązują inne zasady. 14:32, 24.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XxxXxx

1 1

Wiocha to ty i twoja rodzina buraku 10:29, 25.07.2019


MeMe

0 0

Dokładnie, wiocha totalna. Jeszcze niedawno świnie tam ludzie chodowali :D nawet zaparkować frajerzy nie umieją u siebie, tylko na ulicy się panosza :D 08:42, 12.08.2019


EdekEdek

23 4

Ul parkowa od ul Leszczyńskiej do Polnej też zawalona z dwóch stron autami znak postawić z jednej bo przejechać nie idzie!!!! 14:33, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZadowolonyZadowolony

24 4

Jak na Zaciszu wprowadzili zakaz to wszyscy byli zadowoleni prócz samych mieszkańców tej ulicy . Jak teraz wprowadza się zakazy na ich ulicach to wielkie larum !Poznajcie teraz smak niemożności zaparkowania przy swoim domu i wizyty policji co drugi dzień .Pozdrawiam 14:39, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vv

27 3

Bardzo słusznie! Popieram też wprowadzenie zakazu parkowania (przynajmniej jednostronnego) na PARKOWEJ. Jeden samochód przejeżdża z trudem, a dwa na raz się nie miną, bo nie ma gdzie się schować. 14:42, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatolaPatola

41 4

Na ulicy Willowej i Łokietka powinien być totalny zakaz parkowania, wszyscy mieszkańcy tej ulicy mają podwórka. Co najlepsze bramy otwarte a ani jednego samochodu na nich... brak słów 14:42, 24.07.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

14 0

niektórzy mają nawet po 2 15:05, 24.07.2019


xxxxxx

9 4

Niech nawet mają 10. Jak stoją na podwórku to ich sprawa ile mają. A blokowcy mogą sobie stać pod blokiem 17:10, 24.07.2019


ediedi

11 4

Proponuję te ulice zrobić jednokierunkowe a parkowanie po jednej stronie.
17:38, 24.07.2019


xxxxxx

5 4

Nie, bo wtedy zimą spychacz zepchnie wszystko na jedną stronę i mieszkańcy tej strony będą niezbyt zadowoleni z przymusu wiecznego odśnieżania chodnika. 18:35, 24.07.2019


Zintegrowany Zintegrowany

26 3

Uważam że to bardzo dobry pomysł. Mieszkam w centrum miasta w ścisłej zabudowie i mogę pomarzyć aby przed domem móc ze spokojem choć 1raz w tygodniu posprzątać. Nie wspomnę aby bez problemu móc zamówić węgiel. Bo nie ma go gdzie wysypać. Uważam że to bardzo dobry pomysł ? 14:44, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiezadowolonyNiezadowolony

38 3

Na Podleśnej ten sam problem, jeszcze trochę a nie będzie można rowerem przejechać. Po to są chodniki, by nygusy na nich auta parkowały i jeszcze centralnie na środku. Każdy ma podwórze i garaż , ale nie. Gdzie Policja i Straż Miejska, walić mandaty to się naucza kultury. 14:45, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brawo na łokietkaBrawo na łokietka

26 2

Super na ul Łokietka dobry pomysł 14:46, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwwwww

28 2

Ul Kręta na zakręcie samochody zero widocznosci ale tego straz ani policja nie widzi 14:49, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XyzXyz

13 3

W Borku na ulicy Dworcowej i Zdzieskiej też powinny pojawić się takie znaki ! 14:53, 24.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KfffiatekKfffiatek

0 0

Dokładnie to samo chciałam napisać.
10:19, 25.07.2019


KierowcaKierowca

35 3

Na Łokietka i Podleśniej chyba każdy ma podwórko ale aut jakoś za bardzo na nich nie widać bo komu by się chciało wysiąść z auta i otworzyć bramę wjazdową… A Ci co mają po 3 auta to chyba akurat sami powinni pomyśleć o tym żeby zorganizować sobie miejsce do parkowania na terenie posesji np. w przestrzeni między budynkiem a chodnikiem bo przecież domy nie stoją bezpośrednio przy ulicy tylko ogranicza je linia zabudowy (pewnie 4-6m czyli spokojnie na parking ?) 15:04, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Były mieszkaniecByły mieszkaniec

17 6

Pierwszy blok przy GOK Hutnik ul. Willowa za tym blokiem jest spora połać trawy można było by to przerobić na parking dla mieszkańców bloku Łokietka 1 i Willowa 1 i problem zakorowanej ulicy się rozwiązuje. Tak samo górkę za blokiem Łokietka 1 można było by nie co zmniejszyć i powiększyć ten parking. Tak samo tyczy się to zieleni przy bloku Hutnika 3a. Tam jest spory parking ale gdyby pas trawy zmniejszyć o 2-3 metry znowu robi się miejsce dla kilku czy kilkunastu aut. Trochę dobrej woli i pomysłowości spółdzielni mieszkaniowej i problemy można rozwiązać.
15:16, 24.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KubaKuba

1 0

Owszem. Można by było w ogóle zabetonować wszystkie trawniki żeby były miejsca parkingowe... A później na ulicy 50 stopni bo do około beton bez trawy i drzew . 23:48, 25.07.2019


TomekTomek

10 3

A ja się pytam jakim prawem na krzyżowce na Robotnicza /Zacisze są narysowne linie do parkowania? Od kiedy można parkować na krzyżowce? 15:21, 24.07.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Kierowca do Tomek Kierowca do Tomek

10 1

Od kiedy linie tz.martwego pola są parkingiem Ty albo jesteś małolatem bez Karty Rowerowej albo żadnego dokumentu do prowadzenia jakichkolwiek pojazdów nie posiadasz 15:52, 24.07.2019


MartaMarta

7 1

Przyjdzie takie dzień że przestawie te auta,które tam parkują ... 17:04, 24.07.2019


Kierowca Kierowca

6 0

To że nie jest to ja doskonale wiem i proszę mnie nie obrażać jak nie umiesz się odezwać z kulturą to się nie odzywaj wcale. Gdybyś jeździł tedy to wiedział byś że auta tak tam właśnie stoją na wyznaczonym pasie, wjechać na ulicę nie idzie już nie mówiąc o tym że to przecież krzyżówka 20:26, 24.07.2019


Mieszkaniec Mieszkaniec

12 3

Prawda jest taka że spółdzielnia mieszkaniowa nie robi zupełnie nic w tej sprawie. Pas zieleni przy ulicy leszczyńskiej ogromną ilość miejsc parkingowych mogłaby tam powstać. Ludzie z bloków zostawiają auta na Łokietka pod bramami i mają w nosie czy ktoś wyjedzie czy nie. Nie mówiąc o bezpieczeństwie że nic nie widać wyjazd zająć że swojej posesji. 15:32, 24.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xyzxyz

1 0

Niestety, do momentu , kiedy ul. Leszczyńska jest krajową lub wojewódzką drogą nie wolno budować - takie prawo. 20:11, 24.07.2019


AaaaAaaa

10 7

Porobic jedno kierunkowe i spokoj kupcie sobie po 5 aut !!!!!! 15:34, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GggGgg

16 2

No nareszcie ?Lokietka to juz masakra ... od dawna tam cos powinno byc cos zrobione 15:52, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NemoNemo

13 4

Bardzo dobre rozwiązanie. Łokietka zrobić jednokierunkową 15:54, 24.07.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

xxxxxx

2 0

Pod warunkiem, że ja nie będę musiał odśnieżać publicznego chodnika parę razy na dobę 17:08, 24.07.2019


wwwwww

2 0

Wprowadzenie ulic jednokierunkowych- to bardzo zły pomysł. Na tych wąskich uliczkach będzie o wiele większy ruch.( dwa razy większy). Samochody będą krążyć w kółko.
Co do parkowania. Duża część samochodów np. na ul.Łokietka nie należy do mieszkańców domków jednorodzinnych, tylko do mieszkańców bloków. Trzeba budować miejsca parkingowe w pobliżu bloków. 20:58, 24.07.2019


yyyyyy

4 1

Przestań chrzanić z tym odsniezaniem gdzie ty snieg miałes ostatnio w Gostyniu a gdyby nawet to jak spadnie to i tak trzeba odgarnąć wiec skończ pi..ździ..ć lamusie 00:52, 25.07.2019


kierowcakierowca

16 3

Bardzo dobrze, może w końcu postawią również zakaz parkowania na osiedlu 700 lecia chodzi głównie o miejsca wzdłuż bloku, w którym znajduję się szewc. Jadąc można niejednokrotnie uderzyć w lusterka stojących obok samochodów. Ponadto gdzie mają znależć się piesi skoro samochody muszą wjeżdżać na chodnik aby przejechać i nie uszkodzić samochodów?
Mieszkam od wielu lat na osiedlu 700 lecia i wiem, że jest problem z parkowaniem ale może pora znależć inne rozwiązanie niż ponosić ryzyko uszkodzenia innych samochodów? Już nie wspominając, że niektórzy kierowcy parkują fatalnie na łukach:)))))) 16:21, 24.07.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

pieszy i kierowcapieszy i kierowca

2 0

Przesunąć chodnik o 1m w stronę bloku nr bodajże 8 i problem jeden zniknie. 22:08, 24.07.2019


TadziuTadziu

1 2

Nie masz racji

23:51, 24.07.2019


do Tadziudo Tadziu

2 0

Nie mam racji, ponieważ? Albo tam nie mieszkasz i nie przejeżdżasz na osiedlu skoro tak twierdzisz bądź jeżdzisz rowerem, skuterem bądź maluchem czy seicento. Te środki komunikacji jedynie zmieszczą się ograniczając się do przejazdu na wyznaczonej drodze do pojazdów. Niejednokrotnie byłam bardzo zirytowana takim parkowaniem, ponieważ nie mogłam przejechać iż niektórzy fenomenalni kierowcy parkują na polu martwym. Dla przypomnienia warto sprawdzić jak to wygląda i co to oznacza. Bo jak widać dużo osób nie wie a nie ponosi konsekwencji. Będzie taka sytuacja następnym razem to zrobię zdjęcia i zgłoszę na odpowiednie służby. Nie będę cierpiała z powodu niedouczonych kierowców oraz nie mam zamiaru odpowiadać za szkody poniesione tylko ze względu na to, że samochód z boku jest nieprawidłowo ustawiony. 14:05, 25.07.2019


Cpn lotos bp Cpn lotos bp

4 5

Wystarczy podnieść ceny paliw o 20 zł na litrze i będzie spokój na ulicy ? 16:23, 24.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

emerytemeryt

0 0

Ale żeś wymyślił ,nie ma co.? 09:13, 29.07.2019


XxXx

16 0

Na ulicy Podleśnej żeby przejechać wózkiem z dzieckiem po chodniku to graniczy z cudem! Niedosc że samochody stoją na ulicy to jeszcze na chodniku przejść normalnie nie można! 16:26, 24.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

3 0

dokładnie tam jest masakra, widocznie mamy jeździć po ulicy, nikt się za to nie weźmie, ja kiedyś zaparkowałam na chwile w mieście na chodniku to zaraz była policja że powinnam zostawić 1,5 metra wolnego na chodniku.... a na Podleśnej samowolka nikt się nie interesuje że kobieta z wózkiem przejść nie może 07:58, 25.07.2019


xxxxxx

1 2

Żadna jednokierunkowa na Łokietka. Śnieg spadnie, a ja będę później odśnieżał chodniki, bo mi wszystko na moją stronę poleci. Na Łokietka zakaz postoju powyżej 30 minut i tyle. 17:06, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KoloKolo

11 0

Na Łokietka jak już piszecie każdy na podwórko gdzie mozna postawić 5 samochodów tylko komu by się chciało . Druga sprawa na tej ulicy obowiązuje zakaz parkowania w poniedziałek do godz 12 a ludzie mają to głęboko w D,,,,. mam pytanie ile mandatów nałożyła na tych kierowców nasza policja albo SM odpowiedz bardzo prosta żadnego , ale może by redakcja sama zapytała naszych dzielnych Stróżów prawa ? 17:22, 24.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

xxxxxx

2 1

Na Łokietka to stoją przede wszystkim blokowcy z ulicy Mieszka i rzadko mieszkańcy ulicy oraz pracownicy, którzy tam pracują. Większość parkuje samochody na podwórkach. 18:39, 24.07.2019


kolokolo

3 0

ludzie którzy tam pracują mogą parkować na podwórzach swoich pracodawców bo mają tam miejsce 19:44, 24.07.2019


mieszkaniec mieszkaniec

11 0

na ul pionierskiej stoi tuż za skrzyżowaniem dość czesto auto laweta a policja nic z tym nie robi zjezdając odstrony koscioła z gory i krecac w ul pionierską nie trudno o wypadek a właściciel autolawety ma to w nosie ale jak chłopaki z swg tam parkowali to były kartki za wycieraczkami o zakaz parkowania a widocznie pana od autolawety to nie dotyczy 17:22, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bozenabozena

2 2

a na mieszka są znaki parkowac przodem a parkują tyłem i nikt mandatów nie daje nikt nic z tym nie robi 17:39, 24.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XxxXxx

2 0

Nie ma mandatów bo to nie są znaki drogowe. 21:55, 24.07.2019


BozenaBozena

0 2

Po to są znaki zeby się do nich stosowac 09:54, 26.07.2019


PionierPionier

13 1

Niech puszczą autobus podleśna? Sprawa rozwiązana.
Lub zakazy parkowania na wszystkich wąskich uliczkach Pożegowa, sprawiedliwie dla wszystkich 18:18, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LoLoLoLo

11 0

Podleśna brak słów brak miejsca brak wszystkiego? 18:27, 24.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

1.1.

3 0

Podleśna, Pionierska itd itd, czasami sie zastanawiam czy to ulice publiczne czy raczej na wyłączność osob tam mieszkajacych. Ani przejś, ani przejechac. 18:42, 24.07.2019


Sąsiad Sąsiad

2 1

Oki rozumiem zakazy na pozegowie Łokietka a najbardziej to parkowa tam ten znak powinien stanoc a nie na polnej często tamtędy jadę i mijają się tam nawet dwa autobusy mimo zaparkowanych aut więc o co tu chodzi bo brednie typu sprzątanie to jakaś parodia czyli wychodzi na to że parkowej pozegowa i innych nie trzeba sprzątać 18:56, 24.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

22

3 0

Każdą ulice należy sprzątać, zatem znaki powinny stanąć na każdej ulicy po obu stronach. Mieszkańcy ulic mogą stać na podjazdach, a mieszkańcy bloków na parkingach. Ulica nie jest od wystawania samochodami pod domami. 19:06, 24.07.2019


Sklep Sklep

1 0

Ciekawe co na to właściciel sklepu we wtorki i piątki osoby jadące autem nie mogą zrobić zakupów bo nie wolno parkować od 7 do 12 na parkowej też nie zaparkujesz bo jest zakaz z drugiej strony masa aut gratuluję pomysłu a swoją drogą zamiatarka jezdzi tam aż 5 godzin ktoś się nie popisał 19:24, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

0 1

Szanowna redakcjo, może warto wybrać się do Ponieca na ul. Kusza ?
Tam z ulicy zrobili sobie parking. Nie mam nic przeciwko zatrzymaniu się na chwilę, lecz to co tam się dzieje to masakra - jazda slalomem pomiędzy autami. kierowcy trąbią i wyzywają bo w niespodziewanym momencie nagle muszą hamować bo ktoś inteligentny inaczej zaparkował sobie pod domem.. Codziennie jeżdżę tą ulicą i widok ten sam, ciągle te same auta tam stoją 19:39, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

6 0

Wprowadzenie ulic jednokierunkowych- to bardzo zły pomysł. Na tych wąskich uliczkach będzie o wiele większy ruch.( dwa razy większy). Samochody będą krążyć w kółko.
Co do parkowania. Duża część samochodów np. na ul.Łokietka nie należy do mieszkańców domków jednorodzinnych, tylko do mieszkańców bloków. Trzeba budować miejsca parkingowe w pobliżu bloków. 20:18, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MeriMeri

8 2

Zrobic wszystkie jednokierunkowe i problem rozwiązany.A na marginesie na ul.kretej parkuje firma 5 samochodami roboczymi koparami na samym zakręcie i ani policja ani straz miejska nie widzi, nikt inny nie moze stanac a im sie wydaje ze to ich miejsce 0 zl płacą a uzytkuja same spaliny i kurz zostawiaja nie wspomne o butelkach po piwie i samych petach.Niech kazdy przed swoja posesja parkuje a nie zasmradza i zaslania innym. 20:20, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NowikNowik

3 0

Pas zieleni przed blokiem Hutnika 3a wraz z parkingiem jest własnością gminy GOSTYŃ!! parking kilka lat temu zrobiony nowy!!! Na pasie zieleni znajduje się główny zawór odcięcia gazu dla kilku bloków sąsiadujących więc zapraszam!!! 20:31, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wikwik

6 0

Cytat z artykułu....Stąd znaki tymczasowego zakazu postoju, zatrzymywania się. Podobny pojawi się na ul. Willowej. - usłyszeliśmy od Marzeny Paluszkiewicz, naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej UM w Gostyniu. Dla przypomnienia Pani naczelnik, taki znak na ul. Willowej stoi tu od roku. O zgrozo, to są ludzie odpowiedzialni za swoją robotę. Nie wiedzą kiedy i gdzie jaki znak zlecili postawić !!! 20:49, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

willowawillowa

11 0

Super sprawa. Znak B-36, który stoi na ul. Willowej dotyczy poniedziałku w godzinach od 8:00 do 12:00. Tego dnia w ww wymienionych godzinach jeździ zamiatarka. A żeby było ciekawiej, to w piątki w podobnych godzinach jeździ śmieciarka. Może ktoś, by wpadł na prosty sposób połączenia tych dwóch tematów w jednym dniu. Trochę kreatywnego myślenia...to nie boli. 20:59, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MatiMati

6 3

Wkońcu się wzięli za ul. Łokietka, Ludzią nie chce się wysiada z auta żeby bramę otworzyć, ja to bym sypał mandatami :) 21:58, 24.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kindybałkindybał

0 3

Jak ma wysiąść z auta i otworzyc brame jak po jednej stronie jest zakaz a po drugiej stoją auta i nie ma gdzie sie wcisnąć ,a sypać to ja moge twoją wiesz nie ? I wiesz w co hehe 00:59, 25.07.2019


czerwonyczerwony

1 5

do wilowa ...a co ma jedno do drugiego juz marz problem aby otworzyc brane

21:58, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WillowaWillowa

5 1

Willowa jednokierunkowa badz zakaz parkowania Popieram w 100% Mieszkam tu parkuje na podworku a barany parkuja na ulicy i nie ma jak wyjechac Ze o poruszaniu sie ta ulica nie wspomne Bo o WARCZACYCH MOTOCYKLACH NIE WSPOMNE 22:16, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

blockersblockers

5 1

WARCZACE MOTORY NA WILLOWEJ TO TRAGEDIA NA MAXA 22:18, 24.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

.,.,

0 2

To nie motory warczą tylko twoja stara warczy odbytem 00:54, 25.07.2019


RobotniczaRobotnicza

5 2

PRZEZ TE MOTORY NA WILLOWEJ TO NA ROBOTNICZEJ ROZMAWIAC NIE IDZIE 22:20, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorobserwator

9 0

Nie rozumiem,dlaczego pominięto w tych usprawnieniach w bezpieczeństwie ruchu drogowego ul. Podleśną. To jest kompletna masakra,nie można wogóle przejechać ani rano, ani popołudniu.Parkują tam nie tylko osobówki ale również skorozjowane busy. Tutejsi radni nic w tym temacie nie robią,a strażnicy miejscy twierdzą,że to nawet lepiej,bo kierowcy wolniej jadą. Paranoja! 23:39, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec Pożegowamieszkaniec Pożegowa

7 0

mam nadzieję,że pan Burmistrz Kulak będzie bardziej zdecydowany w kwestii Pożegowa i nie popełni błędu poprzednika pana Woźniakowskiego,kiedy to 20 lat temu znaki o ruchu jednokierunkowym były już ustawione,a pan burmistrz przestraszył się mieszkańców Pożegowa i zmienił decyzję.Obecnie najlepszym rozwiązaniem na Pożegowie ,to zakaz zatrzymywania,każdy ma własną posesję i może na niej parkować.. 23:55, 24.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

3 0

zgadzam się !!! 07:51, 25.07.2019


MeMe

0 0

Za mało osób przejeżdża przez pozygowo żeby coś tam ogarniać. Mało zobaczy z zewnątrz te dramaty. Pan burmistrz na pokaz robi ta wioskę a nie dla ludzi. 08:49, 12.08.2019


biernatbiernat

4 1

do TOMKA na krzyżówce ul Robotnicza.ul.zacisze.na ul.Zacisze 5.mieści się hotel,motel auto komis.stąd są pasy narysowane.jeszcze jakieś pytania Tomaszu. 07:41, 25.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

11 0

na Pożegowie albo zrobić ulice jednokierunkowe albo wprowadzić wszędzie zakaz parkowania bo ulicą Podleśną wcale nie idzie przejechać tam jest jakaś masakra...
a jadąc wózkiem chodnikiem też są problemy z przejazdem bo auta stoją na jego połowie, to mamy jeździć po ulicy??? 07:50, 25.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

samsam

3 1

Ponoć dla mieszkańców gostynia parkingi mają być na łąkach pod klasztorem. Tam mają parkować wszystkie samochody :) 08:38, 25.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

podatnikpodatnik

7 1

A na Bojanowskiego właściciel warsztatu samochodowego zrobił sobie parking dla sam oczekujących do naprawy 09:00, 25.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OnOn

0 0

No to skandal, tam ciągle auta stoją, często nie ma jak szybko przejechać a oni stoją i się śmieją. 08:44, 12.08.2019


UlkaUlka

0 0

? 11:11, 25.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UlkaUlka

4 0

No tak wyjazd z krętej w stronę szkoły masakra a za miesiąc zaczną parkować byle gdzie zmotoryzowani uczniowie i jeszcze te samochody z łopatami i taczką a obok koparka przed samą krzyżówka zapraszam na przejazd slalomem przez ul kretą to są ulice nie przystosowane do takiej ilości aut ludzie wjeżdżajcie na swoje posesje 11:22, 25.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

0 0

W Piaskach na ulicy Grunwaldzkiej też ruch staje się utrudniony a jest to również wyjazd dla straży pożarnej. Po prawej stronie, patrząc od Warszawskiej mieszkańcy ustawiają samochody mimo, że mają swoje wjazdy. Nie ma co prawda zakazu parkowania ale brak rozsądku utrudnia ruch i stwarza sytuacje stresujące a na tej ulicy mimo, że niby osiedlowa to samochody jadą cały czas. Może ktoś zająłby się problemem. 07:42, 26.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WilusWilus

3 0

Na ulicy Wilowej i Łokietka,jak najbardziej zakaz zatrzymywania i postoju,mieszkańcy mają duże podwórza ,a nie ruch jednokierunkowy. 22:49, 26.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BlinkBlink

1 0

Popieram zakaz zatrzymywania ,rozwiąże sprawę,dawno powinno to być zrobione. 07:13, 27.07.2019


TubylecTubylec

1 1

Komu przeszkadzają pojazdy zaparkowane po jednej stronie ulicy ? To są ulice osiedlowe i to , czy ktoś ma podwórze czy nie , nie ma najmniejszego znaczenia. Moim zdaniem stojące tam auta ograniczają prędkość na tych ulicach , i to jest niezaprzeczalny pozytyw 14:49, 28.07.2019


AlaAla

3 0

A może powinien wrócić temat jednokierunkowych na Pożegowie? 16:47, 28.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kierowca autobusuKierowca autobusu

5 0

A ja pytam od kiedy można parkować na przystankach autobusowych? Czy policja i/lub straż miejska nie widzą tego? 19:54, 28.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wilus Wilus

1 0

Ulica nie jest do parkowania ,tylko do sprawnego poruszania się pojazdów, a tym bardziej ze są możliwości ze strony właścicieli do parkowania na swojej posesji.A ograniczyć szybkość można przez postawienie odpowiedniego znaku ograniczenia prędkości. 22:21, 28.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TubylecTubylec

0 2

Postawienie znaku nic nie da , jesteś naiwny myśląc ,że policja będzie stała z radarem. Ulice są też do parkowania. Sprawnie można się poruszać pojazdem nawet wtedy , gdy na ulicy stoją auta. Powtórzę ,jeśli nie doczytałeś to są ulice osiedlowe. 23:11, 28.07.2019


do tubylcado tubylca

0 0

chyba jeździsz hulajnogą albo rowerem i nie masz pojęcia o czym piszesz, często nie ma jak się minąć z nadjeżdżającym samochodem z przeciwka, o autobusach i śmieciarkach nie wspomnę 11:51, 29.07.2019


mieszkaniec mieszkaniec

2 0

Parkowanie na chodnikch to przesada ,sama nazwa mówi ,chodnik do chodzenia.
Chodnik to nie parking ,ani garaż.
Cały chodnik zajęty a ludzie chodzą z dziećmi po jezdniach.
Podleśna to koszmar ,mają ogrody niech tam postawiają auta.
Niech wreszcie ktoś zrobi z tym porządek. 08:47, 29.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkanka Pożygowamieszkanka Pożygowa

4 0

Na Pożygowie ,to tragedia ,samochody na chodnikach nie ma gdzie przejść trzeba czekać aż kobieta przejedzie z wózkiem ,bo auta zabierają większa część chodnika ,pozarywane płytki na chodnikach od ciężaru samochodów.
Na ogródkach rekreacja , grill , trawka ,altany ,a samochody na chodnikach.
Samochody na chodnikach ,jazda rowerami na chodnikach ,a pieszy gdzie ma chodzić ?????
Tak dłużej nie może być ,będzie tak długo aż się coś zdaży. 09:06, 29.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RamboRambo

2 0

Dokładnie ulica podleśna zawalona autami na chodnikach, a jeden pseudo sportowiec z peugota wiśniowego na treningi pod żabke jeździ autem zamiast rupa na podwórku zaparkować. Taki to z niego sportowiec? 09:54, 30.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MelaniaMelania

1 0

Wprowadzić na całym Pozegowie ulice jednokierunkowe kazdy niech sobie wyjeżdża do swojej posesji a nie stoi pod posesja sasiada i bedzie ok. 17:39, 03.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MagdaMagda

1 0

Nijaka radna mieszka na ulicy krętej jeździ autem i problemu jakoś nie widzi. Żenada nic nie robi a my ja wybralismy.Niech ruszy szanowna .....i w końcu coś zrobi. 17:44, 03.08.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gostyn24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%