Osoby zakładające nową działalność gastronomiczną zastanawiają się nad koniecznością posiadania strony internetowej restauracji, piekarni, cukierni czy kawiarni. Jest to dodatkowy koszt a kosztów przy otworzeniu działalności jest niestety nie mało. Czy jego poniesienie jest więc konieczne? Czy nie wystarczy strona na portalu społecznościowym, na przykład Facebooku?
Osoby zakładające nową działalność gastronomiczną zastanawiają się nad koniecznością posiadania strony internetowej restauracji, piekarni, cukierni czy kawiarni. Jest to dodatkowy koszt a kosztów przy otworzeniu działalności jest niestety nie mało. Czy jego poniesienie jest więc konieczne? Czy nie wystarczy strona na portalu społecznościowym, na przykład Facebooku?
Patrząc na względy informacyjne i marketingowe, strona www restauracji jest potrzebna. Po pierwsze jest miejscem gdzie można umieścić pełne menu, informację o lokalu, o wydarzeniach, które będą miały miejsce czy o ofercie cateringowej, okolicznościowej lub weselnej. Po drugie strona www jest wizytówką lokalu, można się na niej pochwalić swoją indywidualnością. Zapewnia również lepsze pozycjonowanie a więc wyszukiwanie w internecie. Po trzecie, w obecnych czasach przy otworzeniu restauracji warto zaproponować klientom możliwość zamówień online, co strona www może zapewnić.
Na rynku jest wiele możliwości. Można zainwestować w indywidualną stronę www zaprojektowaną przez programistę, ale za pełną indywidualność trzeba zapłacić od 7 do nawet 15 tysięcy. Cena jest oczywiście zależna od rozbudowania strony, ale jeśli myślimy o systemie do zamówień online, to cena może nie zejść poniżej 10 tysięcy. Kolejną opcją jest zlecenie programiście przygotowania strony pod potrzeby restauracji na istniejącym szablonie, który można zakupić. Wtedy koszty dostosowania strony to 3-7 tysięcy. Alternatywą tych dwóch opcji jest współpraca z firmą oferującą stronę www z systemem zamówień online w ramach licencji na czas działania umowy. Umowa z 4B Systems na system Foodeliver jest zawierana na rok lub na czas nieokreślony. Płatność odbywa się w ramach stałego abonamentu miesięcznego lub rocznego bez żadnych prowizji od zarobku restauracji! Która z tych trzech opcji będzie najdogodniejsza?
Strona internetowa restauracji ma spełniać również funkcję informacyjną. Powinny się więc w niej znaleźć wszystkie najważniejsze informacje:
Indywidualna strona www stworzona albo dostosowana przez programistę to jednorazowy wydatek rzędu 3 do 15 tysięcy złotych. Natomiast 3 tysiące można liczyć za bardzo prostą wizualnie stronę, bez wielu zakładek i funkcjonalności. Z kolei za indywidualny i ciekawy wygląd, moc zakładek i funkcjonalności trzeba liczyć więcej niż 10 tysięcy złotych. Jest to duża kwota, na którą nie każdy może i chce się zdecydować.
Współpraca z 4B Systems i implementacja systemu Foodeliver do zamówień online daje możliwość posiadania nowoczesnej, responsywnej strony www z bogatymi funkcjonalnościami w ramach abonamentu miesięcznego mniejszego niż 200 zł (cena zależy od pakietu usług) bez żadnych prowizji od zarobku restauracji!
Jeśli założymy, że na rozbudowaną, indywidualną stronę www z możliwością zamówień online restauracja musiałaby wydać 12.000 zł netto a abonament za system Foodeliver wyniesie miesięcznie 100 zł netto w wersji podstawowej, to kwota abonamentu miesięcznego to jedynie około 8% z ceny 12.000 zł. Restauracja nie ma dodatkowych kosztów i nie płaci prowizji od swoich zarobków, więc stała płatność miesięczna lub roczna jest bardzo ekonomiczna. Dodatkowo dzięki funkcjom marketingowym systemu kwota ta może się szybko zwrócić.
Posiadanie strony www przez lokal gastronomiczny nie jest oczywiście konieczne, ale posiada wiele plusów. Co więc zyskuje restauracja czy piekarnia wdrażając system do zamówień Foodeliver?
System Foodeliver jest bazą informacji o zamówieniach, klientach i produktach. Restauracja ma wgląd do tych informacji, co pozwala na ich analizę oraz dostosowanie dalszych działań do preferencji klientów. W panelu administratora tworzy się baza klientów – do osób które wyrażą zgodę na otrzymywanie treści marketingowych restauracja może wysyłać treści informacyjne czy właśnie marketingowe.
Oprócz powyższego system Foodeliver jest przede wszystkim narzędziem marketingowym pozwalającym za zwiększenie ilości zamówień, a co za tym idzie, również zysków. W systemie Foodeliver można:
Więcej na Foodeliver.pl
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gostyn24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz