Możliwość elektronicznej rezerwacji wizyty powoli staje się standardem w wielu instytucjach , dlatego wierzą, że rozwiązanie to sprawdzi się także w administracji skarbowej. Urząd Skarbowy w Gostyniu, podobnie jak pozostałe skarbówki w kraju wprowadza nowe zasady obsługi bezpośredniej podatników. Ma być szybciej, sprawniej i bezpieczniej.
Od 3 sierpnia sprawę w urzędzie skarbowym będzie można załatwić wyłącznie po dokonaniu rezerwacji planowanej wizyty. Ideą przyświecającą wprowadzeniu tego rozwiązania jest przede wszystkim podniesienie standardów obsługi, poprzez skrócenie czasu obsługi i ograniczenie do minimum liczby wizyt podatnika w urzędzie. - Wprowadzenie zasady, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługiwani są wyłącznie klienci umówieni, to większy komfort dla samych klientów, którzy z wyprzedzeniem będą mogli zaplanować załatwienie swoich spraw podatkowych. Ograniczenie liczby osób równocześnie przebywających w urzędzie, to również większe bezpieczeństwo naszych podatników. Mamy nadzieję, że wprowadzane nowe rozwiązanie pozwoli na zapewnienie jeszcze wyższych standardów obsługi klienta – informuje Janusz Materkowski, z-ca naczelnika Urzędu Skarbowego w Gostyniu
Wizyty w urzędzie skarbowym można rezerwować od 21 lipca na 3 sposoby:
- przez internet - na stronie www.wielkopolskie.kas.gov.pl, klikając w baner „Wizyta w urzędzie skarbowym - umów”,
- telefonicznie – dzwoniąc do naszego urzędu pod numer 65 57 53 316,
- osobiście - podczas wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt.
Dzięki systemowi elektronicznych rezerwacji pracownicy skarbówki będą mogli lepiej przygotować się do wizyty podatnika, a także poinformować go z wyprzedzeniem o tym, jakie dokumenty będą potrzebne do sprawnego załatwienia konkretnej sprawy. Pozwoli to skrócić czas spędzony urzędzie.Kolejną korzyścią ma być również komfort związany z możliwością dostosowania terminu wizyty do planów podatnika. Rezerwując wizytę, będzie on mógł wybrać taki termin, jaki jest dla niego dogodny. Przychodząc do urzędu o wyznaczonej porze, nie straci również czasu na oczekiwanie w kolejce - Dzięki wprowadzeniu zasady, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługiwani będą wyłącznie klienci umówieni, chcemy zwiększyć również bezpieczeństwo zarówno podatników, jak i pracowników. Zaplanowane wizyty to mniej osób przebywających równocześnie w jednym miejscu. Mamy nadzieję, że wprowadzane rozwiązania pozwolą nam dbać o bezpieczeństwo swoje i naszych klientów oraz zapewnić jeszcze wyższe standardy obsługi. – dodaje Janusz Materkowski
podatnik10:15, 16.07.2020
większy komfort? co za bzdury
wprowadzanie ograniczeń zwiększa wg nich standardy? dziś już chyba wszystkie instytucje próbują z ludzi idiotów robić...
Do podatnik10:33, 16.07.2020
Podobno w gminie też się już trzeba na wizytę umawiać. Widocznie to standardy
Jak10:42, 16.07.2020
Straszna bzdura i problem 😭😭😭
mieszkanka17:05, 16.07.2020
Bardzo dobre posunięcie. Będzie można umówić się na godzinę, załatwić sprawę i wyjść, zamiast stać po kilkadziesiąt minut w kolejce.
Życie moje17:40, 16.07.2020
może podatki i opłaty też mamy mniejsze płacić. Urząd miał być dla klientów - petentów. A tak chowają się "bo...", a klient nie otrzymuje tego co powinno być. Ograniczanie czasowe to też na niekorzyść klienta. Szkoda gadać.
OLA11:56, 17.07.2020
Zastanówcie się czy chcecie pracować. Do sklepu też umówić się trzeba będzie czy pracownicy urzędów nie chodzą do sklepów ??? ABSURDY ! ZWOLNIJCIE SIĘ. CHORE!!!
0 1
W której gminie, Gostyń jest otwarty, chcesz dowód idziesz, składasz wniosek a za miesiąc odbierasz dowód. Żaden problem🙂