Zamknij

Kursy angielskiego dla firm - dlaczego warto dokształcać pracowników?

15:09, 31.03.2023 art. sponsorowany Aktualizacja: 15:09, 31.03.2023

Dokształcanie pracowników z zakresu angielskiego jest dobrym rozwiązaniem umożliwiającym maksymalizację wydajności oraz podniesienie poziomu kompetencji osób zatrudnionych w firmie. Przekłada się to w perspektywie długofalowej na dysponowanie bardziej zaangażowaną i wykwalifikowaną kadrą reprezentującą dane przedsiębiorstwo przykładowo na targach międzynarodowych. Jeżeli chcesz poznać pozostałe powody, dla których warto dokształcać pracowników z angielskiego - koniecznie przeczytaj dzisiejszy artykuł! Miłej lektury.

Dokształcanie pracowników a kursy angielskiego dla firm - jak to wygląda w praktyce i dlaczego warto?

Dokształcanie pracowników z języka angielskiego gwarantuje liczne korzyści dla firm. Są to m.in.:

  • większa konkurencyjność na rynku globalnym - obecnie firmy prowadzą interesy również na poziomie międzynarodowym (w konsekwencji dobra znajomość angielskiego pozwala wypracować przewagę konkurencyjną i zwiększyć reputację oraz szacunek marki wśród tzw. branżowych rywali, a także pozyskać wartościowych klientów);
  • łatwiejsze nawiązywanie kontaktów z klientami i partnerami biznesowymi - znajomość angielskiego ułatwia nawiązywanie kontaktów (zwiększa to szanse na zawarcie korzystnych umów handlowych);
  • poprawa efektywności pracy - wysokiej jakości kursy angielskiego dla firm umożliwiają pracownikom szybsze i bardziej efektywne przetwarzanie informacji oraz swobodną komunikację z zagranicznymi kontrahentami (prowadzi to do bardziej skutecznego i wydajnego działania firmy);
  • podniesienie jakości obsługi klienta - kursy językowe dla pracowników pomagają zwiększyć zadowolenie klientów z obsługi przed- oraz posprzedażowej;
  • lepszy wizerunek firmy - marka, która zainwestuje w szkolenia języka angielskiego dla swoich pracowników poprawia swój wizerunek (element ten przyczynia się do zwiększenia zainteresowania klientów i kandydatów do pracy).

Kursy angielskiego dla firm - jak pracownicy mogą na tym skorzystać poza miejscem pracy?

Kursy angielskiego są również pomocne dla pracowników na stopie prywatnej. To dla nich prawdopodobnie interesujące oraz inspirujące wyzwanie ułatwiające rozwój pasji i zainteresowań. Ponadto szczególną uwagę należy zwrócić na rozwój osobisty. Angielski jest niezwykle przydatny podczas podróży rodzinnych, uczenia się praktycznych rzeczy lub grania w gry wideo (co również poszerza horyzonty i sprzyja stosunkowi work-life balance).

Ile czasu powinny trwać kursy angielskiego dla firm?

Kursy języka angielskiego dla firm mogą trwać zarówno kilka tygodni, miesięcy, jak i nawet lat. Wiele zależy od intensywności, przeznaczonego budżetu oraz motywacji pracowników, a także ich dyspozycyjności.

Zazwyczaj zaleca się, żeby uczestnicy poświęcali co najmniej kilka godzin tygodniowo na naukę - wówczas wyniki będą optymalne i satysfakcjonujące.

Czy kursy angielskiego dla firm są drogie?

Dokształcanie pracowników wiąże się z ogromnymi zyskami przedsiębiorstw na całym świecie. Nawet jeżeli kursy angielskiego będą kosztowały kilka lub kilkanaście tysięcy złotych za grupę, powinniśmy traktować to jako inwestycję, która szybko się zwrócić (nawet po 3-6 miesiącach).

Jeżeli chodzi o ceny - są one ustalane indywidualnie, na podstawie liczebności grupy, dokładnego programu oraz indywidualnych preferencji kursantów. Aby poznać dokładne koszty, rekomendujemy skonsultować się z wybraną instytucją.

Zazwyczaj ceny kursów angielskiego dla firm są tańsze niż indywidualne opcje dla klientów prywatnych. Jeżeli wartość zamówienie jest większa, można uzyskać liczne zniżki, które jeszcze bardziej maksymalizują zwrot z inwestycji w perspektywie długofalowej.

Zanim jednak dokonamy finalnej decyzji odnośnie zakupu kursów w danej firmie, powinniśmy przeanalizować referencje poprzednich uczestników oraz porównać ceny z innymi podmiotami. Wówczas uzyskamy optymalny wgląd na całą sprawę i będziemy mogli zdecydować się na najbardziej opłacalne rozwiązanie, adekwatne do jakości.

(art. sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%