Zamknij
NEWS

Rolnicy weszli do siedziby. Padły mocne słowa. Tak źle w mleczarni dawno nie było

16:56, 27.04.2023 Aktualizacja: 14:30, 29.04.2023
Skomentuj Foto: Gostyn24/fotomontaż Foto: Gostyn24/fotomontaż

Ponad stu producentów mleka przybyło dziś do siedziby gostyńskiej Spółdzielni Mleczarskiej przyjechało, by spotkać się z prezesem i dowiedzieć, dlaczego obniżono ceny Atmosfera była gorąca. Ostatecznie pojawił się tylko wiceprezes, który starał się odpowiadać na pytania przekrzykujących się rolników. Nie wszystkie odpowiedzi ich satysfakcjonowały, dlatego czekają na jutrzejsze spotkanie z prezesem Stefanem Stachowiakiem, który dziś był niedostępny. 

Rolnicy sprzedający mleko do gostyńskiej Spółdzielni Mleczarskiej otrzymali informacje, że zmieniła się cena, jaką będą dostawać w skupie mleka klasy ekstra. Kwotę zmniejszono o 0,50 zł, do 1,50 zł za litr. I nie była to pierwsza obniżka w tym roku. Poirytowani i zdesperowani rolnicy osobiście postanowili zapytać, skąd tak drastyczna obniżka? W południe, ponad stu hodowców bydła pojawiło się przed siedzibą spółdzielni. Czekali na prezesa. Gdy się nie pojawił weszli do budynku, gdzie usłyszeli, że spotka się z nimi wiceprezes Michał Klincewicz.

Od samego początku zasypali go pytaniami o obniżkę ceny, które co ciekawe obowiązują już od...1 kwietnia.

-  Na jakiej podstawie mamy taką cenę mleka? Minister mówił, że musi być opłacalność... Przy tej obniżce cen jak pan obliczył, że to będzie opłacalne? - pytał jedne z rolników - Jak pan wyliczył, że za 1,50 zł jest to opłacalne? - dodał. 

Wiceprezes tłumaczył, że spółdzielnia nie miała innego wyjścia, bo wszystko musi się bilansować.

- Cena, o której pan mówi, wyliczona jest na podstawie bilansu firmy. Ta cena 1,50 zł za mleko extra oznacza poziom bilansowania firmy, który nie doprowadzi do sytuacji karygodnej, którą byłoby zadłużanie czy strata finansowa - tłumaczył wiceprezes Michał Klincewicz.

- Rolą spółdzielni jest równoważnie kosztów i przychodów, a dzisiejsza wartość - 1,50 zł za litr mleka extra umożliwia osiągnięcie tego bilansu. Z drugiej strony musicie pamiętać, że mamy historyczny spadek - pierwszy od dawien dawna czas, gdy sprzedaż mleka i  wyrobów mlecznych - np. proszku jest praktycznie  poniżej kosztów produkcji - wyjaśniał wiceprezes gostyńskiej spółdzielni.  

Rolnicy nie przyjmowali tych wyjaśnień. 

- Jak tak dalej pójdzie nie wiem czy w sierpniu będę miał na pieluchy dla dziecka, banana i kaszkę... Będę musiał dokładać. - mówił jedne z rolników. - A pan ile ma pensji - zapytał, ale odpowiedzi nie otrzymał. - Pan jest jaka Morawiecki - mówi, że jest dobrze jak nigdy nie było - dodał.  

Wiceprezes zapewniał, że rozumie położenie rolników i kryzys należy przeczekać. Tłumaczył, że spółdzielnia wprowadza wszelkie możliwe oszczędności w produkcji. Tylko w ostatnim miesiącu udało się zaoszczędzić około miliona złotych.  

[FOTORELACJA]10122[/FOTORELACJA]

- Walczymy, żeby być na zero, nie chodzi o to, aby zarabiać i kumulować zyski a wyjść na zero - mówił wiceprezes Michał Klincewicz i tłumaczył zebranym, że do wyboru były dwie drogi. - Przez pierwsze trzy miesiące tego roku płaciliśmy za mleko więcej niż uzyskiwaliśmy z jego sprzedaży. (...) Jeżeli w tym momencie utrzymamy tą politykę, czyli płacić za mleko więcej niż jesteśmy w stanie zyskać z jego sprzedaży, to zadłużymy  spółdzielnię i po prostu nic wam w pewnym momencie nie wypłacimy. Biznes się nie spina i spółdzielnia leży. (...) Liczby nie kłamią. (...) Jeżeli nie zepniemy budżetu spółdzielni, w której jesteście właścicielami, to za chwilę nie będziecie mieli, gdzie dostarczać mleka. Spółdzielnia mówiąc wprost nie będzie w stanie regulować zobowiązań - kontynuował wiceprezes. - Nie jesteśmy w stanie bilansować spółdzielni, jeśli mleko będzie droższe niż 1,50 zł - powtarzał wiceprezes Michał Klincewicz.

Rolnicy dopytywali, dlaczego spółdzielnia nie połączy się z inną, by mieć silniejszą pozycję na rynku. Tutaj usłyszeli, nigdy takich rozmów nie prowadzono.

Nie zabrakło też pytań o zadłużenie spółdzielni oraz tzw. fundusz zasobowy (powstający z wpłat przez członków wpisowego), który obecnie wynosi około 6 mln złotych.

- Na spotkaniach sprawozdawczych było tak kolorowo. Mówili przychody na poziomie 1-2 procentów. A teraz takie drastyczne obniżki. Ile wynosi zadłużenie? - pytali rolnicy.

- A co z funduszem zasobowym? Czemu go nie uruchomicie, żeby nie obniżać cen mleka? - dopytywała jedna z uczestniczek spotkania.

Zarówno w przypadku pierwszego jak i drugiego pytania wiceprezes miał problem z odpowiedzią. Zasłaniał się niewiedzą, bo wiceprezesem jest od...1,5 miesiąca. 

Zebrani powtarzali, że boją się kolejnych obniżek cen mleka, co w konsekwencji doprowadzi do upadku gospodarstw. Wielu sugerowało, że chce odejść ze spółdzielni albo w ostateczności zrezygnować z produkcji bydła mlecznego. 

Już jutro w południe kolejne spotkanie w Spółdzielni Mleczarskiej, tym razem ma się na nim pojawić prezes Stefan Stachowiak.

[ALERT]1682605978159[/ALERT]

Dołącz do nas na Facebooku!Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i fotorelacje. Jesteśmy tam, gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!
(mis)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(69)

Obywatel Obywatel

30 24

Bambry szaleją

17:02, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NnnNnn

21 8

Ciagle mało mało id.....jak woda leciało było dobrze bara.....ny

19:25, 27.04.2023

GostyniankaGostynianka

42 30

W kupie siła,rolnicy nie dajcie się...

17:10, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do GostyniankaDo Gostynianka

7 5

Tak tak - w kupie siła ...powiedziała mucha.

22:41, 27.04.2023

Ktoś Ktoś

34 22

Nie dajcie się!

17:11, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PewniePewnie

12 9

Pewnie, doprowadźcie do zadłużenia a następnie upadku mleczarnia. Będziecie mieli po 2zl przez rok a później wykupi was mlekowita i dostaniecie po złotówce bo już nie będzie konkurencji :)

22:40, 27.04.2023

I tenI ten

43 50

Chcieliście pisu 500+ i wolnej ukrainy to macie i dobrze tak wam.

17:13, 27.04.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DD

11 28

Podziękuj emerytom

17:19, 27.04.2023

Duuuzy baranDuuuzy baran

28 17

Co ma do tego ukraina? Baran

17:26, 27.04.2023

FredFred

8 12

Może to Duuuzy Baranie ze z ukry ciągną sery,i inne wyroby mleczarskie, hmmmm, wysil ostatnia komurke.

19:10, 27.04.2023

Tadeusz Tadeusz

22 1

Krzysztof Kononowicz- nie będzie niczego

17:13, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

23342334

22 9

Po pieresz *%#)!& wszystkich emerytow co udawaja ze pracoja

17:14, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prez es ciagnie na dPrez es ciagnie na d

36 11

Przecież od razu było wiadomo że ten orezes puści spółdzinie z torbami, czekaj czekaj pudliszki chyba jiz są na dnie ? Źle mu z r@ja patrzy

17:23, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WodnikWodnik

34 12

A kto tym rolnikom zabrania przenosin do innego odbiorcy?

17:25, 27.04.2023
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ŁaaaŁaaa

12 9

Inni też tyle płacą geniuszu

17:32, 27.04.2023

EE

8 1

Umowa

18:50, 27.04.2023

StrzelecStrzelec

15 7

A jak myślisz geniuszu? Nikt nie chce przyjmować nowych żeby nie było nadwyżek mleka
Do Łaaa: I tu się myślisz, reszta płaci ponad 2 złote bo taka jest średnia w skupie gostyński prezesik chce wykończyć wszystkich

19:04, 27.04.2023

SimonSimon

0 0

Umowa

11:18, 28.04.2023

rolnikrolnik

34 19

Prawda zapewne jest po dwóch stronach. Spółdzielnia tnie wydatki, bo musi sie zbilansować, a co rolnicy nie muszą się zbilansować? Ale też w spółdzielni podwyżki pensji są nienajgorsze.
A z drugiej strony rolnicy, którzy notorycznie narzekaja, dostaja od państwa co chwile jakieś wyrównania, bo lato za gorace, albo zima za zimna. A inwestują na potegę, kredyty biorą milionowe, nie zawsze racjonalnie wydając pieniądze. Czy na podwórkach w gospodarstwach potrzebna jest kostka brukowa, ta z najdroższej półki?, maszyny bez których można by się spokojnie obejść, itp. /i wiele takich przykładów/. Płaczą, ale prosperują nienajgorzej. Ja też chciałbym do pracy dojeżdżać super autem, a nie dojeżdżam bo mnie nie stać. A oni myslę, że wszystko im sie należy.

17:25, 27.04.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Nie rolnik Nie rolnik

28 5

Nie wiem z kąd masz te informacje o podwyżkach pensji pracowników, mogę cię zapewnić że jako pracownik mam od nowego roku pensje niższą o ponad tysiąc zł, przez notorycznie zmniejszaną premie, koniec roku 35%,obecnie 10% więc stary przestań pie rdo lić farmazony jak nie wiesz a podwyżek pensji nie było od dawna chyba że prezesa ale sami go wybraliście

17:32, 27.04.2023

XX

12 13

Zapraszam na gospodarstwo, do pracy. Bez dnia wolnego!!!tez bedziesz jezdzil drogim autem!

19:37, 27.04.2023

NiktNikt

9 7

Podwyżek pensji w SM nie było dawno, dodatkowo pracuje już tam znacznie mniej osób niż w latach poprzednich. Pracownicy mają obniżona premię, więc nie mam pojęcia skąd te informacje o podwyżkach 🤷‍♂️

20:21, 27.04.2023

GwiazdonosGwiazdonos

51 32

Głosowaliście na pis to teraz cierpieć tak jak wszyscy albo czekać na smaczną kość od kaczora.

17:32, 27.04.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ha ha ha Ha ha ha

5 9

No w mieście już płaczą że nie stać ich aby chleb czymś obłożyć i suchy muszą jeść. A tak śmiali się że wszystko się sprowadzi ja ha ha ha

20:01, 27.04.2023

RikRik

2 7

Aleś ty pusty

20:25, 27.04.2023

eeeeeeee

3 0

rolnicy to mniej niż 20% mieszkańców wsi więc reszta polski nie głosowała że to rolnicy pis wybrali?

14:12, 28.04.2023

Rozrzutność Rozrzutność

26 2

Jeśli udało się zaoszczędzić 1 mln zł to przedtem ten 1 mln był roztrwaniany?

17:35, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prezes Prezes

6 9

Stolec był? Jaki był stolec pytam?

17:37, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HodowcaHodowca

2 3

Jako rolnik produkujący trzodę chlewną w dniu dzisiejszym oddałem wzorcowy luźny , aczkolwiek przez długi okres poprzedzający owy stolec również miałem zatwardzenie . Niestety dzięki krowiarzom nie mogę powiększyć swego gospodarstwa gdyż wywindowali ceny gruntów do 160 tys za ha . Teraz płacz i lament bo kredyty trzeba spłacać . Przykre ale prawdziwe . Miłego dnia

08:58, 28.04.2023

WolnorynkowiecWolnorynkowiec

31 14

Żal mi rolników, ale niech wreszcie zrozumieją że cenę dyktuje rynek. Podaż i popyt regulują ceny i mechanizmy spadku lub wzrostu. Za chwilę będą lobbować ze każdy ma obowiązek pić mleko codziennie bo oni mają produkcję mleka.

17:37, 27.04.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CwaniaktujestCwaniaktujest

11 11

Wolnym rynkiem Gieniuszu nazywasz import z ukry po cenach dampingowych, cokolwiek robisz to /chinole (też mogą to zrobić 3 razy taniej, co ty na to.

19:14, 27.04.2023

eeeeeeee

3 3

skoro tak to płacy minimalnej też nie powinno być bo to rynek dyktuje płace a nie jakiś polityk to robi.

10:49, 28.04.2023

JacykówJacyków

8 16

Witam, mam pytanie do rolników czy wiceprezes miał na sobie kolorową peruwiańską czapkę z wełny merynosa? Taką co nikt przy zdrowych zmysłach nie nazwał by twarzową?

17:40, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dla smieszkow Dla smieszkow

17 19

Produkujemy mleko od ponad 30 lat i w sumie możemy zrezygnować z tego biznesu bo nie jest to lekka praca pełna wyzeczen i problemów a płatność nawet 2.50 za łotr nie rekompensuje inwestycji jakie trzeba ponosi przy produkcji mleka . My sobie poradzimy bo zabezpieczhny rodziny ale wy smieszkowie będziecie jedli najtańsze zmieciny spod niemieckiej taśmy bo na końcu wykupi spółdzielnie i ja zburzy tak jak zrobiki w Lubuskim pozdro

17:48, 27.04.2023
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Tadeusz Tadeusz

14 6

A wy to tacy dobrzy i lepsi jesteście od Niemców ?

17:57, 27.04.2023

MnbvcxzMnbvcxz

32 7

Najtańsze zmieciny jak napisałeś to jedliśmy jak tacy jak wy dolewali wody do mleka( nie przejmując się konsekwencjami w myśl zasady byle by mi było dobrze) i teraz mają forsę na zabezpieczenie rodziny ( sam tak napisałeś). Oj bambry bambry coś bym napisała na wasz temat ale wy nigdy i tak się nie zmienicie.

17:57, 27.04.2023

MüllerMüller

2 11

Ja genau, będzie monopol i wtedy *%#)!& będzie wszystkich piekła , że kostka masła kosztuje 16 żłetych , ale ludzie z miasta tłegu nie zrozłumiejum

18:39, 27.04.2023

Jan Jan

3 6

Czarne klympy że się brzydnie to mleko u co drugiego

19:40, 27.04.2023

WszechwiedzącyWszechwiedzący

44 22

No i gitara. Brawo bambry to właśnie wy w głównej mierze głosowaliście na kaczke i jego świtę. Te wszystkie pińcet plus i wszystkie 13 i 14 skąd się wzieły? Ciekawe czy do was coś dotarło? Czy naprawdę myślicie że kaczka wyskoczył z własnej kieszeni i dał ludziom ? Bo tak myśli wielu fanatyków tych &$#@+?&.
Teraz macie zapłatę choć wielu z was i tak w przyszłych wyborach wybierze tych samych $#@&*)(

17:49, 27.04.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AA

3 10

Widać, że wszechwiedzący nie jesteś za bardzo, konfederacja by ich zamknęła wolny rynek paroweczki hahah tfuuuu

18:03, 27.04.2023

Są

6 11

To raczej miasto głosuje na PiS bojąc się stracić 500+ takie to patusy

20:05, 27.04.2023

No.1No.1

42 5

Drodzy rolnicy, mam ogromny szacunek dla Waszej pracy (piątek, świątek... ) ale jako właściciele SM zapominacie często o pozostalej grupie, mianowicie pracownikach. Czy wiecie, bądź jesteście świadomi, że Wasi pracownicy zarabiają obecnie tyle co w 2019roku? Wiecie to? Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć jaka przepaść kosztów jest między tym rokiem a ubiegłym, a co dopiero między tym co było 2 lata temu. Czytam, że 10gr w tą czy w tą to jest zrozumiałe ale 50gr to już przesada. Czy zdajecie sobie sprawę, albo ktokolwiek Was uświadomił, że 2gr na litrze (czyli mniej więcej 1% waszego zysku) potrafi uratować 20% pensji WASZYCH pracowników. Proszę się nie gniewać, ale Wy rolnicy, jako WŁAŚCICIELE musi zdać sobie sprawę, że mleko które od Was zostanie odebrane i przejedzie wagę na zakładzie to nie koniec wędrówki. WASI pracownicy muszą to mleko przyjąć, laboratorium zbadać, produkcja przetworzyć, magazyny przechować, transport rozwieźć, handel sprzedać. Bez Was nie ma SM,a bez pracowników lejecie mleko w kanał albo oddajecie litr za 70gr bo inni to wykorzystają. SM to nie tylko producenci, to również pracownicy. Nigdy nie usłyszałem aby ktoś na zebraniu zapytał, a jak tam sytuacja NASZYCH (WASZYCH) pracowników! Wy na każdej obniżce tracicie część dochodów, ale nadal wasza praca przynosi dochód na plus (zgodzę się mniejszy, ale nadal plus) natomiast musicie zdać sobie sprawę, że zabranie 20% a teraz ponoć 30% wynagrodzenia z pensji PRACOWNIKA to jest poważny kłopot. Jeśli zarabiasz 20000 i tracisz 30% spokojnie sobie żyjesz, jeśli w tych czasach zarabiasz 4000 i tracisz 30% to... Proszę to przemyśleć. Taka mała prośba...

17:52, 27.04.2023
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

LosmaraLosmara

17 4

👍👍👍Brawo dziekuję

18:03, 27.04.2023

Szkoda słów Szkoda słów

32 6

Popieram w 100% choć wątpię że do rolników coś dotrze. To kasta ludzi którzy myślą że tylko oni w życiu się narobią bo wszyscy inni tzw miastowi leżą i pachną.

18:11, 27.04.2023

ZbychuZbychu

3 13

Ale wyczerpująca wypowiedź. Tylko porządnie policz i zastanów się czy 1,50 za litr to cena jaka rekompensuje koszty produkcji tego litra mleka. I na przyszłość pomysł zanim się wypowiesz ile kto zarabia. Pozdrawiam

22:28, 27.04.2023

eeeeeeee

2 4

Super że widzisz problem pracowników, a teraz zobacz na problem rolników, koszt produkcji w ciągu ponad roku wzrosły o 100% a cena spadła do poziomu z 19r i to jest największy problem że cena 1,5zł nie pokryje kosztów to tak jak by pracownikom obniżyć do 500zł wypłatę co im nie pokryje kosztów dojazdu i kanapki. więc nie dość że pracowali by za darmo to i jeszcze musieli by dopłacać do biznesu, ilu jest takich chętnych co będzie dokładać?

10:56, 28.04.2023

No.1No.1

0 0

Do Zbychu. Staram się nie wypowiadać na tematy na których się nie znam. W tym temacie wiem dużo więc z stąd moja opinia...

18:45, 02.05.2023

Zapraszam na farme Zapraszam na farme

14 16

Niech zarząd przyjedzie na 1 dzień na gospodarstwo do pracy i na koniec dnia wypije szklankę mleka to zie zesra jaka to miła i przyjemna praca jest prezes padnie 1

17:54, 27.04.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Córka rolnika Córka rolnika

10 9

W punkt. Niech jeszcze se ten piękny garniturek prezes ubrudzi XD

18:03, 27.04.2023

XxXx

5 8

Roboty jest durzo nikt Ci kruw doić

19:46, 27.04.2023

Mały rolnikMały rolnik

20 13

Prezesa i cały zarząd za ryj i won

18:01, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WraWra

3 4

I co dalej ? Pójdziesz pusty dzbanie zarządzać i będzie pięć złotych za litr ? Rąbnij się w ten durny łeb .

11:32, 28.04.2023

AntyhytrusAntyhytrus

54 10

A ja protestuję przeciw KRUsowi. Niech rolnicy płacą ZUS jak cała reszta.

18:23, 27.04.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WowAWowA

6 17

Jak byś miał tyci rozumku, to byś protestował przecie zusowi żebyś i ty płacił krus, przecież płaczecie że już więcej zusu nie dacie rady płacić.

19:19, 27.04.2023

eeeeeeee

1 3

protestuj przeciw zusowi bo jak minimalna będzie ponad 4k po nowym roku to się ofajdasz zusem

14:09, 28.04.2023

wrazawraza

21 4

Kto wybiera prezesa do kogo pretensje dziadkowie w grobach sie przewracaj co dziady wyprawiaja jak dbaja o ich ojcowizne bez wstydu i honoru tylko kasa wybieraja kogo im sie podsunie ,w 100 procentach obecny zarzad sprowadzi Spółdzielnie na manowce nie sztuka pokazywac tabelki z dobrego okresu ale trzeba umiec przeprowadzic zaklad w trudnych czasach ,tabelki i zachwyt dla tumanow jezeli ta!!! Spóldzielnia upadnie to bedzie tez zasługa dostawcow i rady nadzorczej z jej szefem na czele nie dajcie sie otumanić

18:25, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PslPsl

34 10

Czego płaczecie ciagniki za 800tys a wam ciagle w d....ch mało

19:04, 27.04.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MelMel

7 10

A kto Ci broni kupić sobie ziemie I ciągnik płacić KRUS nie ZUS droga wolna śmierdzące miastuchy

22:46, 27.04.2023

do Meldo Mel

7 2

Twoja wypowiedź jest strasznie prostacka. To emocje czy wrodzony brak ogłady?

10:03, 28.04.2023

RolnicyRolnicy

30 1

Drodzy bracia rolnicy i drogie siostry rolniczki. Módlmy się o nawrócenie wszystkich tych co leją wodę do mleka żeby się podzielili z tymi co nie leją wody. A będziemy mieli możliwość wszyscy zarobić. Pozdrawiam serdecznie

19:07, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawda i tylko prawdPrawda i tylko prawd

26 3

Ciekawe dlaczego nie biadolili ci co dolewali swego czasu wodę do mleka? Mentalności ba mbra nie zmienisz

19:28, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UiiiUiii

3 2

Jak nie było Kubiak był aby młodego nie bylo

19:42, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Byly steyer  Byly steyer

13 4

Tak nadal wodę pewnie wszyscy lejecie a płaczecie o nie opłacalności 😅 kubik wody po 5 zł a pseudo mleko 1,5 to tak się opłaca

19:49, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bono Bono

11 16

Ale dlaczego mają nie protestować skoro są udziałowcami spółdzielni? Jak wam wypłaty obetną to rozumiem że się na to godzinę? A nie przepraszam wy pracujcie za 2500 na miesiąc i siedzicie z podkulonymi ogonami jak beduini i nie potraficie walczyć o swoje. Parówki

20:09, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BeduinBeduin

4 2

Nie obrażaj pań beduini oni potrafi sami na siebie zarobić

22:01, 27.04.2023

Edi Edi

23 2

Z jednej strony ich szkoda ale z drugiej strony jak chciałem ziemię w dzierżawę brać i wszystko miałem uzgodnione to zawsze znalazł się jakiś krowiak który dał więcej i ziemię podebrał i jeszcze się śmiał że jego stać. Teraz ich żałować jak karma wraca?

20:16, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SS

5 0

A jak bydło albo swinie taniały to jeszcze się *%#)!& śmiali przyszedł czas na nich

05:54, 28.04.2023

Prawda Prawda

20 1

Podać nazwiska tych co oszukiwali na mleku?

20:23, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BożenkaBożenka

7 2

Po co podać? Przecież w takim małym grajdołku i tak wszyscy się znamy i wszyscy wiemy kto oszukiwał ( takie wieści szybko się rozchodzą)i kto jak idzie do kościoła to go palcem wytykają. Bo tak tak są tacy z tych oszustów którzy co niedzielę udają że się modlą w kościele.

22:53, 27.04.2023

IgnacIgnac

14 3

Oj oj pigorszyło się pid pisem? No co za przypadek. A krusik pasuje?

20:28, 27.04.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Press Press

11 9

@Iganc pewnie że Krus pasuje od roboty to są tacy jak ty co ledwie szkołę skończyli a teraz na budowie za 18 na godzinę bo do czego innego się nie nadają. Ps. Ja akurat mleka nie mam ale doceniam ich ciężką pracę ale takich jak ty nie żałuję.

20:33, 27.04.2023

Do PressDo Press

6 5

Zdradzisz swoje IQ ?

21:09, 27.04.2023

Ja Ja

8 7

Czy my rolnicy chcieliśmy UE? Czy my rolnicy chcieliśmy dopłaty?Czy my rolnicy chcieliśmy akcyzę? Czy my rolnicy chcieliśmy dopłaty do nawozów?

20:33, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

olaola

16 4

to oddajcie jak nie chcecie. nikt Was nie zmusza do składania wniosków. a sprzęt z dotacjami chcieliście?

00:31, 28.04.2023

AmatorAmator

17 4

A czemu rolnicy nie wchodzili do mleczarni jak wodę dolewali na czemu,,,,teraz ceny opuszcza i tak osadza tą kasę,,,,karma wrocila

20:36, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

12531253

14 3

Przeciez niekt ida do dziedziczaka przeciesz oni sa zapatrzeni tylko w pis i twp 1 i info a zwlaszcza ci z gmina krobia piaski

20:41, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MegaMega

9 5

A pracownicy dlaczego siedzą cicho. Dołączyć powinni do rolników. Prezes obcina im co miesiąc premie . Teraz zabierze się za pensje a oni dalej siedzą cicho. Co robią panowie związkowcy dlaczego nie dbają o swoich członków? Lepiej siedzieć cichutko i udawać że nic sie nie dzieje. Inflacja coraz większą a rodziny pracowników SM coraz uboższe.. ruszcie więc swoje cztery litery i zacznijcie dbać o swoje interesy tak jak rolnicy.

21:06, 27.04.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

HenioHenio

3 1

Super rozumowanie. A co dołożysz ze swojej kieszni czy co?

21:29, 27.04.2023

RatajRataj

7 2

Przewodniczący związków zakładowych siedzi w radzie nadzorczej - kpina

21:31, 27.04.2023

Pracuś Pracuś

2 0

Odezwiesz się i jutro nie pracujesz…

10:11, 28.04.2023

OSM Łowicz OSM Łowicz

7 4

Serdeczne zapraszamy do współpracy

21:12, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EE

1 1

Chętnie.Jakis kontakt przydał by się

11:38, 28.04.2023

As As

16 5

Ale dlaczego wszystkich rolników oskarżacie o dolewanie wody do mleka? Przecież to była zorganizowana grupa która na tym korzystała a reszta na tym traciła i doili krowy przez lata dużo taniej. Dlatego powinno się podać nazwiska tych oszustów aby nie oczerniać rolników którzy nie dosyć że byli uczciwi to jeszcze sami byli oszukiwani. Nie rozumiem dlaczego tyle czasu i nie podano listy nazwisk.

21:13, 27.04.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AssAss

6 0

To pytanie do prokuratury dlaczego tak długo to trwa.

04:25, 28.04.2023

OszustyOszusty

1 0

Nieuczciwa grupa niech odda i mleczarnia stanie na nogi. Jak tyle niby ukradli. Będzie wilk syty i owca cała.

17:51, 28.04.2023

Nietuzinkowy gośćNietuzinkowy gość

9 8

A jak dolewali wody do mleka to wszystko było dobrze. Może czas wrócić do „cudu mlecznego w kanie gostyńskiej”

21:21, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RączkaRączka

6 7

Mleko w sklepie drogie a od rolników chcieliby za grosze skupować. O co tu chodzi. Kto tu zawalił.

21:24, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JopJop

3 4

Dobrze mówisz ale nazwisko zoobowiązuje.

21:27, 27.04.2023

HenioHenio

10 3

A kto was trzyma tutaj? Po co ta gównoburza? Idzie do innego wspaniałego odbiorcy jak wam tak źle. Bambry tylko o wszystko mają problem… inni przedsiębiorcy jakoś musza sobie radzić.

21:28, 27.04.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

eeeeeeee

1 1

chętnie by poszli gdyby mleczarnia im pozwoliła.

10:51, 28.04.2023

Do robotyDo roboty

0 0

Trzeba było patrzeć co się podpisuje.

22:50, 28.04.2023

Do roboty Do roboty

17 4

Wiecznie narzekacie! Dotacje na gospodarstwa na miliony dotacje na sprzęt, KRUS zamiast ZUS.
Jakoś jak ceny podnoszą żywności to nikt z nas ludzi pracujących nie lata do piekarni i nie robi dymu. A wy wiecznie jak coś jest nie tak to najlepiej narobić dymu bo wam jest źle, zablokować drogi itp.
Szkoda że na nich to nie działa to są pionki.
Którzy i tak maja wywalone na was. Postrajkujecie w takim Gostyniu zabitym dechami i myślicie ze to coś zmieni. A oni się śmieją i tak z was końcowo. Za robotę się weźcie a nie latacie o byle co.

21:31, 27.04.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Nasz Nasz

2 8

Trzeba było ziemi nie sprzedawać to byś teraz nie płakał jak rolnicy mają dobrze gamoniu

22:09, 27.04.2023

eeeeeeee

1 1

dotacje, buhahaha, dotacje są dla sprzedawców maszyn i banków a nie rolników. tak samo jak dopłaty do mieszkań są dla deweloperów i banków a nie kupujących mieszkania.

14:18, 28.04.2023

KitKit

7 16

Wszyscy są do d..y. bambry zawsze są nie nażarci, zawsze im mało. Mowią o ciężkiej pracy. Dziś są bardziej ciężkie fizycznie pracę w mieście. I u nas nie ma szans za tą cieżką pracę kupić sobie w życiu mercedesa. Pracownicy SM są też do niczego. Tam wszyscy są przyjęci po znajomościach, powinowactwach. A pracując tam kończąc szkoły nigdy nie dowiedzieli się co to ciężka praca. Nie znam pracownika SM którego nie stać na podstawy życia od 1 do ostatniego. Ale w narzekaniu II miejsce zaraz po bambrach. Sprzedajecie tą spółdzielnie i jak ktoś wyżej pisze będziemy jeść niemieckie, albo francuskie. Wtedy też odzyją małe przetwórnie. A proces produkcji wcale nie jest taki skąplikowany i drogi. To tylko kwestie ile kto chce z tego mieć.
Mam gdzieś co jem jeżeli nie jest trujące. Kiedyś ludzie sami robili na parapetach ser, kręcili masło i żyli.

21:41, 27.04.2023
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Pl Pl

3 5

*%#)!& jesteś aż głowa boli z trzodą też tak miało być że wszystko sie sprowadzi a teraz w sklepach tak drogo że miastowi kupują najtańsze bo na prawdziwe wyroby ich nie stać. Państwo bez swojej żywności będzie niczym kiedy to w końcu dotrze do takich gogusi jak ty

22:13, 27.04.2023

BoyBoy

3 1

Tak??? i przyjdzie taki kryzys za parę lat że francuz i Niemiec jedzenia nie da to będą ludzie umierać z głodu czy może ty wszystkich wykarmisz skoro taki jesteś mądry ? Jakbyś zobaczył w czym zboże jeździ i w jakich warunkach jest przechowywane to gwarantuje ci że jutrzejszy chlebek nie będzie ci smakował ,ale sory zapomniałem ty masz "gdzieś co jesz"

23:15, 27.04.2023

KitKit

3 0

To nie źryj bananów, ananasów, pomarańczy i wiele wiele innych produktów bo nie powstają w Polsce. Francuzi mają takie normy antybakteryjne w mleku że polska może będzie to miała za 40 lat. Wolę 100 razy masło z Niemiec niż z polski. Tylko przez was nie można tego w Polsce kupic. Blokujecie wszystko żeby ta wasza pasza wam schodzila.

08:47, 28.04.2023

Pracownik SMPracownik SM

2 1

Wypraszam sobie takie insynuacje, pracuję tu kilkadziesiąt lat bez żadnych znajomości i koligacji rodzinnych. Po to kończyłem odpowiednie szkoły, wszelkiego rodzaju kursy aby pracować na tym stanowisku co pracuję i dodam raz jeszcze bez żadnego nepotyzmu. Pracownicy SM tak jak inni ludzie mają prawo wyrażać swoje wątpliwości i nie jest to narzekanie. Mówimy o tym ale pracujemy, żeby bamberskie mleko przerobic i nawet pod tak wątpliwymi rządami nowych prezesów wszystko się kręciło. Zakład pracuje normalnie tylko władza jest raczej anormalna.

16:10, 28.04.2023

YuhaYuha

12 3

A niby skąd mają wziąść te 10 mld na dopłaty do zboża, dadzą 10,
wezmą 15. No ale pisDa.

21:44, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NowyNowy

20 5

Jakoś na ulicach i w sklepach nie widać biednych rolników a jakimi samochodami się rozbijają ale ciągle mało

22:24, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eeeeeeee

2 2

coś ci się chyba pomyliło z przedsiębiorcami bo nie widziałem żeby co 3-5 lat rolnik kupował nowego merca czy bmw.

14:20, 28.04.2023

byly  dostawcabyly dostawca

7 4

doplaty .nikt nikomu nie nie dal za darmo , to bylo pewne na swinkach juz sie nie dalo zniszczyli ,zboze troszke wczesniej ,teraz mleko .a co nastepne nam zgotuja pisiory.sory zapomnialem teraz bydlo miesne

22:36, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pppppp

14 5

Biedacy. A z czego dokładają jak ciągle płaczą. Bardzo roszczeniowa grupa, a do wszystkiego ma dopłaty

22:40, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rolnik Rolnik

7 11

Ciekawe dlaczego każdy który jedzie na hodowców i dostawców czyli „ bambrow” pisze komentarze ananimowo a nie pod postem.. odważni pod pseudonimem… przyjedźcie na jeden dzień na gosp i zobaczcie jak się ciężko pracuje.. „mieszczuchy” nie znają ciężkiej pracy ! Hodowcy nie maja wakacji, wolnych dni, świat bez pracy.. nie leżą brzuchem do góry po 8h pracy .

22:48, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jarosław KJarosław K

2 1

A dlaczego ty się nie przedstawisz z imienia i nazwiska?? Przyganiał kocioł garnkowi.

16:15, 28.04.2023

Gostyn24 żenada Gostyn24 żenada

9 4

Bardzo stronniczy charakter artykułu. Autor mleko oddaje? Bamber na zebraniu nie mówił o „pieluchach dla dziecka” tylko o „chusteczkach do dupy”. Na gostyńskiej jest nagranie jak rolnicy się gburowato zachowywali.

22:52, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XdXd

12 6

Bambrom wiecznie mało. Dopłaty do wszystkiego otrzymują o traktorach już nie wspomnę jakie mają oczywiście po najniższej linii oporu opłacają KRUS. Dlaczego nie płacą tyle ile wynosi ZUS. Wiecznie narzekają niezadowoleni ciągle w *%#)!& mają mało. Kto im zabroni iść do pracy niech zobaczą czy to też tak pięknie u prywaciarza robić, a nie wiecznie biadolić

22:52, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BoyBoy

9 5

Dopłaty do czego otrzymujemy ?na słuchałeś się radia i telewizora naogladales,wyjdź w tłum rolników i zapytaj kto i co dostał a z ilu go okradli.....po drugie ile procent wypłaty otrzymujesz jak jesteś na L4 ? To poszukaj sobie ile jest za dzień chorobowego u rolnika ...po trzecie 90% rolników jak jest chorych nie idzie na zwolnienie tylko *%#)!& z 39 stopni gorączki deszcz wiatr nie ważne dusisz się wymiotujesz ,musisz zwierzęta nakarmić .... Ty jak jesteś chory kładziesz się i masz centralnie wszystko gdzieś ....

23:09, 27.04.2023

Jestem z miasta Jestem z miasta

9 12

Popieram bo potrafią walczyć o swoje , a komentatozy wyszli właśnie z popołudniowej zmiany w filtronie na której mieli odjebana premie za przerwę 27minut i się prują o wszystko bo jedyne co potrafią to stać przy maszynie i odwalić 8 godzin i koła do góry, ambicje się kończą poza firmą ;) ;)

22:55, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HahahahahahHahahahahah

13 5

Wysokie ceny prądu i gazu były znane już rok temu. Na koniec poprzedniego roku było mega sporo pieniędzy to wydawali na co tylko się dało. Byle tylko kupować bzdury.
Czemu Prezes nie sprzedał proszku po dobrej cenie tylko potem tygodniami zalegał gdzie tylko się dało i sprzedano go za duże niższe ceny. Co z serownią która tylko stoi i generuje koszty zamiast zarabiać? Niech jutro wam odpowie na te pytania. Zapytajcie o to rolnicy!!!

22:57, 27.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ProchProch

1 0

Szefa sprzedaży zapytać i rozliczyć z proszku

12:49, 28.04.2023

KolezankaKolezanka

7 3

Jak okręt tonie to szczur spie...la z pokładu.

23:35, 27.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Farmer USAFarmer USA

5 2

Bandyci chca zniszczyć polskie rolnictwo

05:56, 28.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Postępowy gospodarzPostępowy gospodarz

10 2

Biedny jest ten gospidarz, który doi ręcznie i ręcznie wypycha krowie odchody i tego rozumiem nawet. Jego ziomal już dawno ma robota, który krówkę nakarmi, umyje, wydoi a jak trzeba to wyślę do izolatki. Ten rolnik dostał na to kilka baniek od niedobrej UE ale teraz pracuje w eleganckich ciuchach i za pomocą aplikacji a na weekendy robi wypad za wioskę np. nad morze.

07:06, 28.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiastowyMiastowy

15 7

Rolniku. Sprzedaj tą ojcowiznę, dziadostwo i przeprowadź się do miasta. Następnie znajdź lżejszą pracę niż wykonywałeś i uczciwie pracuj za 3 tysiące miesięcznie po 9 do 10 h. Zapłać 1000 zł czynszu. I żyj za aż 2000 zł. Pewnie 80% musiało by zrobić coś żeby mieć więcej niż wykształcenie podstawowe, ale jak to sami mówicie na naukę nigdy nie jest za późno. Jak były złe czasy 1981 do 1983 to mięso u każdego z was kosztowało x 15. Nigdy nie pomagaliście Polakom godnie żyć. Normalnie mleko sprzedajecie po 2 ileś ale gdyby miastowy poprosił o 2, 3 L to cena jest min 5 zł. Kiedy pod pudliszkami stały kolejki do oddania pomidorów po 20 gr zapytałem kilku ile chcą jakbym od nich kupił skrzynkę to było wtedy 3 zł a w sklepach po 2,5 zł.
Życzę wszystkim rolnikom jak najgorzej.

07:34, 28.04.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Asd Asd

2 0

Ale nie wkładaj wszystkich rolników w jeden worek. Ja życzę miastowym jak najlepiej a tylko tobie życzę wszystkiego co najgorsze

11:35, 28.04.2023

eeeeeeee

1 2

a czy tylko jest praca za 3 tys? Ty chyba nie wiesz ile ludzie obecnie zarabiają. sprawdź np oświadczenia majątkowe radnych swojej gminy to się mocno zdziwisz ile zarabia np nauczyciel.

14:22, 28.04.2023

werfawerfa

2 0

maja grajka wiec beda cienko spiewac to tylko i wyłaczącznie dotawcow zasluga ze maja do czynie z takim zarzadem a nie innym i to ich zasluga bedzie jak ta wspaniala Społdzienia przez grajków padnie swiadomie czy nie ,bo wybiera sie ludzi sprawdzonych i madrych zadnego kolesiostwa i buty .

08:15, 28.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HahahaHahaha

0 0

file:///var/mobile/Library/SMS/Attachments/3f/15/D3CD9A0A-C0BE-4745-9D70-7C5EC96F37CC/IMG_3037.heic

09:06, 28.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PudliszekPudliszek

6 0

Zanim zrobiliście z niego prezesa, trzeba było zapytać jakim był pracownikiem w Pudliszkach. Tylko *%#)!& korpo-pierdoIenie i wysługiwanie się innymi. Do dziś burdeI we wszystkim co wprowadził. Niepozdrawiam

10:04, 28.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CxxCxx

5 0

Wychodzi co Robi z Polskimi przedsiębiorcami PIS
Slowa Morawieckiego ,,będziecie *%#)!& za Miskę Ryzu bo ludzie Maja za wysokie oczekiwania i trzeba je obnizyc „ w internecie wystatczy poszukać sie dowiecie czemu tak sie zaczyna
,,wojna potrafi zmienić perspektywy w 5 minut‘‘

10:30, 28.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wartowarto

1 0

poszukac i posłuchac,, juz wtedy wiedział o wojnie

11:37, 28.04.2023

KrobiokKrobiok

3 0

Donalda albo Kołodziejczaka zaproście oni się znają na tym jak opłacalnie produkować

12:13, 28.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ukrainaukraina

4 2

Tanie mleko z Ukrainy nas zaleje

13:22, 28.04.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BaranBaran

0 3

Facet aleś ty gupi, wiesz ile kosztuje transport.

14:55, 28.04.2023

BaranieBaranie

1 0

A zborze za darmo jedzie?

07:48, 02.05.2023

Rolnictwo Rolnictwo

3 3

Nie rozumiem skąd taka irytacja wśród krowiarzy 1,50 plus Wat to nie mało
Drodzy panowie wiemy wszyscy że po chossie przechodzi bessa czyli spadek opłacalności tak jest w każdym dziale rolnym
Cieszcie się że to nie złoty za litr mleka bo z tego co mi wiadomo to do takiego poziomu mleko ma stanieć

13:30, 28.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eeeeeeee

0 2

2 lata temu nie było by mało ale nie przy obecnych kosztach gdzie koszty x2 są, obecnie 1,5zł to tak jak by minimalną obniżyć do poziomu z 2015r i powiedzieć że to dużo.

14:11, 28.04.2023

Dlaczego usuwacie koDlaczego usuwacie ko

4 5

Pisałem, że łapy po dotacje bambry wyciągały, dotacja do paliwa, do kukurydzy, do bydła. Do tego KRUS. Wieczne marudzenie, nie rozumieją praw rynkowych. Nie rozumieją co to bilans, nie rozumieją co to popyt i podaż. Wiceprezes tłumaczy, a taki jeden osioł z drugim drą papy jak u siebie na polu. Bo im się kuźwa wszystko należy. Wodę niech sprzedają jak za mleko mają za mało.

14:00, 28.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PepePepe

2 2

Spółdzielnie to prywatny folwark prezesa wraz z ułożoną radą na koszt i ryzyko rolnika, zwanego spółdzielcą/członkiem, który o swoich obowiązkach dowiaduje się w takich momentach jak teraz, prawa nie obowiązują. Wystarczy spojrzeć na historię kiedy zaczął się problem, a były to lata 2017-19, niestety za wszystko odpowiada Prezes, tak jak na wojnie generał, a on został, dalej inwestycje ...., dalej wybory keczupa, dalej inwestycje ...., dalej kolejny wybór, nie dopuszczono nikogo z ulicy, zadnego zawodowca, wszystko po swojej linii, OK, to przecież prywatna firma, więc skoro właściciele przez swoich reprezentantów tak wybrali, to jest co jest. A, że się rynek złożył, tak nagle, to normalne, takie są cykle koniunkturalne i tak było od roku 1998. Z resztą proszę zobaczyć wypowiedzi z Polagry, to końcówka września, każdy lis tej branży już wyskakiwał z toksycznych tematów na początku września, po cichu, a tutaj .... Chcieliście, to macie, Wasze wybory, teraz cierpcie, jak mi to przypomina obrazy z Ostrowi, Kraśnika, Rypina, Bielmleku, nauka na sobie najwięcej kosztuje. Powodzenia !

14:42, 28.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NfNf

0 2

Zastanowiłeś się co chciałeś przekazać? Ewentualnie co ma oznaczać ten twój wywód? Chciałeś sobie posmarkać? Ok, teraz wytrzyj nosek i idź zmywać bo stara cie skasuje

14:53, 28.04.2023

NelaNela

0 0

Panowie przewodniczący jednego i drugiego związku nadal.macie założone czapki niewidki i udajecie że was nie ma. Ważne że składki od swoich członków możecie brać a w zamian dla ludzi NIC !!!! Na tym.polega wasza "" działalność związkowa "" jesteście żenujący! Nie wstyd że ludzie was wybrali byście ich reprezentowali a wy jak struś głową w piasek.

17:50, 28.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Müller milchMüller milch

3 1

Herzllich wilkommen meine freunde , wir bezahlen 0,80euro pro einen liter milch , zapraszamy was do wspulpraca

17:57, 28.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UwyndzunyUwyndzuny

1 2

Jo tam lołym włede jak jeździłem sztajerym a toro ro sie śmiej pod postami o rolnikach chyba za małym.kare od rzycia dostałem

18:08, 28.04.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anonimowy Anonimowy

0 0

Kiedy nastąpił kryzys energetyczny czyli drugie nawozy ceny prądu itd. to rolnicy mówili , że jak nie będzie mleko po 2zl to się przestanie opłacać w 2022r mleko dochodziło do 3 zł za L i jeszcze im było mało rozumiecie ludzie ciągle za mało. Rok 2022 dla krowiaży to prawdziwe żniwa dorobili się takiej potężnej kasy, że dla zwykłego człowieka to nie pomyślenia a teraz płaczą bo kryzys wszędzie jest kryzys. Jak macie tak źle to idźcie do pracy do miasta smierdziuchy

17:05, 30.04.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

My My

0 1

Zaraz przyjdziemy.Wytrzymamy wszystko,zmiany brygady i nadgodziny bo jestesmy przyzwyczajeni do pracy.zabierzemy wolne etaty i jeszcze będziemy wam śmierdzieć tuż obok.
Czilerra

14:46, 01.05.2023

FighterFighter

0 0

Trzy lata temu chciałem wydzierżawić od bambra pod Gostyniem kawałek łąki ok 0,3ha. Policzył za to 6 tys./rok. Uzasadnił to tym, że tyle kosztuje dzierżawa pod fotowoltaikę. Do dzisiaj buja się z tą łąką i ma trawę.

10:25, 01.05.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

No.1No.1

1 0

Winę za to co się stało ponosi zarząd. Bo? Bo zarządza. Ale kto wybrał zarząd? Rada. Czyli w sumie to rada odpowiada za problemy bo taki zarząd wybrała. Ale... kto wybrał radę? Członkowie. To kto za to wszystko odpowiada? Hmmm...

21:38, 01.05.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

StuhrmfuhrerStuhrmfuhrer

0 0

Tusk

09:37, 02.05.2023

No.1No.1

0 0

Stuhrmfuhrer. Przepraszam ale jesteś jak mikołaj z czekolady...

20:58, 02.05.2023


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gostyn24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%