Zamknij

Według wstępnych ustaleń zawinił kierujący ciężarówką wymusił pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu, po czym staranował osobowe Volvo

09:49, 30.10.2020 M.S Aktualizacja: 10:30, 30.10.2020
Skomentuj

Coraz więcej informacji dotyczących wczorajszego wypadku na trasie Zalesie - Siedmiorogów Pierwszy, w którym zginął 30-letni mężczyzna, a trzy inne osoby, w tym dwoje dzieci trafiło do szpitala.  Według wstępnych ustaleń zawinił kierujący ciężarówką wymusił pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu, po czym staranował osobowe Volvo, którym podróżowała czteroosobowa rodzina.

Jak już informowaliśmy, do wypadku doszło wczoraj ok. godz. 14:45. Samochód osobowy, którym podróżowała czteroosobowa rodzina zderzył się z ciężarówką  - Koordynator WCPR powiadomił dyżurnego KPP w Gostyniu o zdarzeniu drogowym na trasie Wygoda - Siedmiorogów Drugi, gdzie doszło do zderzenia samochodu ciężarowego z samochodem osobowym - mówił podkom. Sebastian Myszkiewicz, rzecznik KPP w Gostyniu.

Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że zawinił kierowca ciężarówki, który wymusił pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu i doprowadził do zderzenia bocznego z osobowym Volvo - Ze wstępnych ustaleń wynika, że  kierujący ciężarowym Volvo wraz z naczepą - 50-letni mieszkaniec powiatu krotoszyńskiego jadąc drogą podporządkowaną od strony miejscowości Wygoda w kierunku miejscowości Siedmiorogów Drugi, na oznakowanym skrzyżowaniu z drogą z pierwszeństwem przejazdu relacji Borek Wlkp. - Siedmiorogów Pierwszy wymusił pierwszeństwo przejazdu kierującemu samochodem osobowym marki Volvo doprowadził do zderzenia bocznego - mówi podkom. Sebastian Myszkiewicz, rzecznik gostyńskiej komendy. 

Kierowca osobowego Volvo zginął na miejscu. 29-letnia pasażerka trafiła śmigłowcem Lotniczego Pogotowia Ratunkowego do szpitala w Lesznie. Hospitalizacji wymagała dwójka dzieci. Trzyletni chłopiec przebywa w szpitalu w Gostyniu, natomiast  jego 7-miesięczna siostra została przewieziona do poznańskiego szpitala na oddział neurochirurgii. 

Na miejscu dramatycznego zdarzenia pracowali śledczy pod nadzorem prokuratora, naczelnika Wydziału ruchu Drogowego oraz Wydziału Kryminalnego KPP w Gostyniu. O terminie przesłuchania kierowcy ciężarówki zadecyduje prokurator. 
 

[ZT]49813[/ZT]

[ALERT]1604047692722[/ALERT]

(M.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(55)

KierowcaKierowca

49 2

Większość kierowców jeżdżących z burakami jest z łapanki , a jeżdżą jak by byli uprzywilejowani . Zrozumcie panowie ze nie zabawiacie świata tylko wozicie surowiec na cukier . Ogromna tragedia , szczere wyrazy współczucia dla najbliższych i powrotu do zdrowia dla poszkodowanych . 11:25, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kierowca Kierowca

6 1

Acha żeby nie było , nie pisze tu o wszystkich , znam tez świetnych kierowców wożących buraki do Gostynia 11:28, 30.10.2020


reo

ronron

18 4

Przez woźnicę buraków nie ma rodziny. 11:35, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

154154

27 17

dożywocie takiemu skurwesynowi ja wiem jak tam jeżdżą ciężarówkami ile fabryka dala cale drogi ich az wkoncu doprowadził taki jeden do tragedii. 11:47, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MateuszMateusz

6 5

Gowno wiesz !!!!! 16:52, 30.10.2020


:(:(

22 18

To było zabójstwo nie wypadek mam nadzieję że nigdy już ten burak nie zobaczy światła dziennego!!! Co do kierowców na kampani zgadzam się z komentarzem wyżej pierwsza lepsza łapanka byle kurs więcej zrobić. Co roku coś wywijaja ale zawsze się to tuszuje. $$$ 12:01, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Niezna Niezna

5 3

Pan Bóg kazał wybaczać. 18:00, 30.10.2020


:(:(

1 0

Jeśli na to pozwolił to niech mu wybacza. A na ziemi powinien zgnić w więzieniu albo jeszcze gorzej!!! 18:35, 01.11.2020


XxxXxx

18 14

Dożywocie dla kierowcy ciężarówki a po drugie wyjeżdżając od strony Wygody powinien tam być znak STOP możliwe że wtedy tego wypadku by nie było 12:05, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrTr

27 15

Przestańcie *%#)!& te farmazony! Trudno stał się wypadek specjalnie nikt nikogo nie zabija! Chwila nie uwagi i tragedia dla rodziny ale tez tragedia dlatego kierowcy! 12:20, 30.10.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

MrtMrt

25 2

Zgadzam się, to tragedia dla dwóch stron. Najszczersze wyrazy współczucia dla rodziny. Co do wszystkich komentujących pracę kierowcy ciężarowego... Proponuję wsiąść za kółko i pojeździć choćby miesiąc. Łatwo jest kogoś ocenić, nie znając realiów. Może i zdążają się odstępstwa, nie mówię, że nie, ale nie oceniajcie nikogo skoro go nie znacie. 12:31, 30.10.2020


Koło Koło

10 3

Chwila i uważaj bo z twojej strony może ktoś być na tym miejscu.. I też tobie ktoś tak napisze, będzie tobie miło ❓może też jesteś tym królem szos co wozi buraki i pokazuje kierowcą fakiu 🖕❗❗❗ 14:01, 30.10.2020


Fidel669Fidel669

3 4

Weź chłopie zastanów się co piszesz ciekawe jakby tam jechali twój bliscy tez byś pisał trudno stało się!!! Jesli jest ustąp to się nie *%#)!& jak *%#)!& To była wspaniała rodzina a teraz dzieci będą żyły bez ojca :( 18:05, 30.10.2020


Prawda w oczy Prawda w oczy

5 5

Jaka znowu tragedia dla kierowcy tira? Przecież jechał z premedytacją byle tylko szybciej do celu a reszta ma z drogi zmiatać. To morderca. Trzeba myśleć na drodze i mieć szacunek dla innych uczestników. 22:28, 30.10.2020


rozwalic plotrozwalic plot

23 8

Ludzie opanujcie sie tragedia jest nikt ani nic juz tego nie odkreci ale dla Kierowcy ciezarowki to tez jest straszne i dla jego rodziny a miejsce jeste niebezpieczne nic nie wydac przez ten plot 12:30, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MaxMax

1 1

Jeżdżę tam codziennie, właśnie od strony Wygody. Skoro nic nie widać przez ten płot, to (uwaga) zawsze zwalniam! Przecież jest tam znak ustąp! 21:22, 30.10.2020


Kierowca 1mlnKierowca 1mln

28 4

Może nie na temat ale zwróćcie uwagę jak częste zawodowi kierowcy rozmawiają przez telefon. To jest plaga. Oni biją wszelkie rekordy lekkomyślności.. Zawodowi Kierowcy 12:34, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KieroKiero

6 1

1 na 10 mijanych przeze mnie kierowców korzystają z telefonu, rozmowa, smsy, nawet *%#)!& filmiki oglądają. To jest plaga! Dlaczego policja na to nie reaguje?
Skutki są czasem tragiczne. 14:32, 30.10.2020


xyzxyz

15 1

Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie... i zdrowia dla rannych. 12:42, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

12 3

U nas przez miejscowość też jeżdżą tymi tirami po buraki. Sorry ale przecinają. Ja z dzieckiem na rowerku musiałem uciekać do rowy ostatnio. A poza tym jak jechał taki tir za mną jak jechałem autem to jak dzwoniłem do 50 km/H w miejscowości to mnie strabil i wyprzedził. 12:42, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ediedi

2 10

Co Ty możesz wiedzieć pisząc ile fabryka dała?
13:03, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KejsisKejsis

5 5

Nie oceniam innych kierowców aut ciężarowych.. Ale ten Pan ponoć jeździ szybko. 14:00, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktos Ktos

2 0

A śledzisz kierowców, którzy wożą buraki???? Że wiesz kto jak jeździ?? 21:22, 30.10.2020


grzesgrzes

4 2

wczoraj dwoch durni przewozacych drewno samochodami z przyczepami urządzali sobie tor wyscigowy miedzy Poniecem a Gostyniem nie zwracajac na samochody za nimi jak i z przeciwka jadącymi 14:38, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XX XX

1 1

Oni ładują to drzewo w okolicy Witoldowa, przez Czajkowo też tak jechali 17:15, 30.10.2020


goostyniookgoostyniook

10 5

kiedy czytam takie wiadmości ,,,serce mie pęka ,,tragedia rodzinna o której za kilka dni wszyscy zapomną a rodzina jest zdruzgotana na zawsze,,,bo kierowca cieżarówki pędzłił po burole,,,,bo inny kierowca kilka dni temu pędził na drodze Krobia - Gostyń pędził ciu..... wie gdzi i też człowiek zginął ,,,brak słów 15:13, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IXIIXI

10 1

Co za tragedia. Jedna chwila i wali się całe życie. Wyrazy współczucia dla rodziny i zdrowia dużo zdrowia dla rannych w tym wypadku 15:16, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KuzynkaKuzynka

14 2

Kamilu. Za szybko odeszles z tego swiata. Cale zycie bylo przed Toba. Super rodzina, perpektywa zyciowa, marzenia ktore miales jeszcze do spelnienia. Odpoczywaj w spokoju. Zabraknie Cie na tym swiecie a Twoja cudowna rodzinka bedzie musiala sie dzwignac i zyc dalej. Maja jeszcze siebie nawzajem. Szkoda ze Ciebie na ttm obrazku zabraknie 😢😥😭. 16:08, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzympansSzympans

3 24

Kierowca powinien sam powiesić się na drzewie z tego powodu. A jeśli nie to wiezienie do końca życia. Trzeba ponosić odpowiedzialność na swoje czyny. Zniszczył wiele żyć, niech zapłaci tylko swoim łajdak i męt 18:09, 30.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PrawnikPrawnik

2 1

Opamiętajcie się ludzie .Nikt tego nie zrobił celowo 😭😭 22:46, 30.10.2020


******

2 1

Ty myślisz co piszesz? Kierowałeś kiedyś takim dużym autem? Tak tregedua jest dla rodziny która straciła ojca ale też dla kierowcy tira.... ON NIE ZROBIŁ TEGO SPECJALNIE. Tak mógł dokładnie się upewnić czy coś jedzie. Może miał tak zwany martwy punkt i nie widział niczego co.? Tak pozatym to jie pierwszy wypatek na tym skrzyżowaniu..... Nie wiesz jak było więc nie oceniaj,Ty nie jesteś od tego... Kierowca tira na pewno poniesie konsekwencje bo to jest nie uniknione. Ale żeby życzyć komuś śmierci to trzeba naprawdę nie myślec.... Weź pomysł następnym razem niż coś napiszesz.... 09:56, 31.10.2020


MatkaMatka

1 0

Do Szympans.Oby Ciebie nigdy taka tragedia nie spotkała, bo nie życzy się drugiemu źle.Gdybyś to Ty spowodował ten wypadek...pomyśl albo był rodziną poszkodowanych.Tragedia dla obu rodzin.Współczuje.Uważam ,ze komentarze są zbędne i powinny być zablokowane. 13:13, 31.10.2020


++++

7 3

PROSZĘ zastanówcie się co piszecie. Tragedia dotyczy jednej i drugiej Rodziny.
Wszyscy określamy się katolikami to pamiętajmy, że Pan Bóg wybacza i ma miłosierdzie dla każdego.
Nigdy nikomu nie powiniśmy życzyć śmierci. 18:40, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InnaInna

12 2

Ludzie opanujcie się i zostawcie dla siebie to co myślicie bo kierowca tej ciezarowki nie zrobił tego specjalnie i dla niego to tez trudny czas i dla jego rodziny tym bardziej że był wieloletnim strażakiem i ratował życia innych osób. To był wypadek a nie zabójstwo. 19:07, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SzympansSzympans

1 7

Niespecjalnie to można bąka puścić w towarzystwie a nie wjechać tirem na skrzyżowanie i zabic człowieka. To nie 4letni Jasio który szarpnął koleżankę za wlosy. Zabił i powinien ponieść adekwatne konsekwencje. Co powie łajdak tym dzieciom!?!? Ze tez mu jest zle? Z choinki się *%#)!& niewiasto? 20:32, 30.10.2020


MichałMichał

15 2

Jak czytam te wasze komentarze pseudo kierowcy którzy nigdy w życiu nie prowadzili auta ciężarowego A wiedzą najlepiej to aż pięści się same zaciskają.. sam jestem kierowcą ciężarówki i jest tam bardzo dużo martwych punktów po raz A po dwa że ciężarówka to nie odrzutowiec i trochę czasu upływa jak się wyjeżdża ze skrzyżowania Ale taki co zdał tylko na osobowke i to jeszcze cudem to będzie obrażał.. oby wam się takie rzeczy nigdy nie przytrafiły. Ja zgadzam się dla rodziny zmarłego to straszna tragedia i niech spoczywa w pokoju. Ale nie można zapominać że Pan z cciężarówki to też człowiek każdemu może się zdarzyć taka tragedia i też możecie się postawić na jego miejscu... psychika w takiej sytuacji siada 😥 19:23, 30.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

SzympansSzympans

3 6

Zycie i jazda samochodem to nie gra komputerowa kolego. Kierowca zawinił ewidentnie ponieważ nie ustąpił pierwszeństwa i zniszczył przynajmniej 4 życia. Emeryturkę łajdak brał to mógł siedzieć w domu męt. Tak jak piszesz, jazda takim pojazdem to coś innego niż osobówka wiec może już za stary na takie rzeczy. Miał ustąpić a tego nie zrobil. I mało mnie obchodzi jego psychika, on żyje a inni już nie. Z JEGO WINY. Dorosły człowiek MUSI ponieść odpowiedzialność. Co powie śmieć tym dzieciom które zostały bez ojca? Ze tir długo zjeżdża ze skrzyżowania? Ze się zamyślił? Ze był zmęczony? Kpisz sobie synku 20:28, 30.10.2020


SjdjdjSjdjdj

1 2

Szympans dobrze, że Ty zawsze ustępujesz pierwszeństwa i oczywiście jako wzorowy kierowca zatrzymujesz się na stopie. 21:24, 30.10.2020


XxxXxx

2 0

Jak Ci się pieści zaciskają to się dobrze *%#)!& w lep. Martwy punkt czytać się nie da takich głupot to się kurna zwalnia jak się dobrze nie widzi to normalne o jakim opuszczaniu skrzyżowania ty mówisz on w niego uderzył praktycznie w bok auta. Więc to twoje prawojazy gówno warte skoro prostej sytuacji nie umiesz ocenic. Gość wie że wparowal tam jak by był sam na jezdni myślał o dupie Maryni zamknąć w więzieniu to za mało i tyle. 18:44, 01.11.2020


BgggBggg

4 5

Tir nic więcej nie trzeba mówić 19:59, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KtośKtoś

6 4

Tragedia dwóch rodzin, bo kierowca ciężarówki nie zrobił tego specjalnie, to był nieszczęśliwy i straszny wypadek. Każdy ma swój czas, na niektórych jest zdecydowanie za wcześnie. A dla tych wszystkich co najeżdżają na kierowców zawodowych to się zastanówcie, bo gdyby nie oni to nie mielibyście co żryć!!!! 21:18, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Elf Elf

1 3

Nie opowiadaj bajek. Powinni zostać tylko najlepsi kierowcy. Policja powinna się za was zabrać. Łamiecie przepisy z premedytacją na potęgę a jak się coś stanie to własowców że to nieszczęśliwy wypadek i jaki to kierowca tira nie jest poszkodowany. To On powinien tam ..... 23:59, 30.10.2020


SjdjdjSjdjdj

3 3

Szympans dobrze, że Ty zawsze ustępujesz pierwszeństwa i oczywiście jako wzorowy kierowca zatrzymujesz się na stopie. 21:30, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Powolny kierowca Powolny kierowca

6 5

Ja już wielokrotnie musiałem uciekać przed kierowca tira. Wymuszają nawet jak Cię widzą a jak zwrócisz uwagę to do bicia się biorą. Nie mam do Was szacunku a ten kierowca tira co go tak bronicie to zwykle zero. Dobrze wiedział co robi. 22:37, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OnaOna

1 3

Zero to jesteś ty..nigdy nie byłeś w takiej sytuacji to się nie wypowiadaj tylko się postaw w jego sytuacji gdybyś to ty byl na jego miejscu. Do ciebie szacunku pewnie też nikt nie ma i gdyby nie oni nie miał bys po vo iść do sklepu i co jeść...szacunek na pierwszym miejscu. 00:27, 31.10.2020


Powolny kierowca Powolny kierowca

2 3

Ona Nie masz argumentów. Ja jadąc wolno mam szacunek dla innych uczestników ruchu a kierowca tira jadący na chama i łamiący wszelkie przepisy jaki ma szacunek? Widząc buraki dobrze znali tę drogę więc dlaczego nie zwolnił ? A teraz opowiadacie bajeczki że to każdemu mogło się zdarzyć? Dla mnie to zwykły śmieć i życiowe zero kierowca tego tira. A Ty jesteś ostatnia osobą która może się wypowiadać o szacunku do innych. 06:47, 31.10.2020


XyzXyz

6 4

Większość kierowców wanien z burakami to zachłanne bambry, uprawnienia zrobione, raz do roku jadą na kampanię żeby dorobić bo wiecznie w *%#)!& mało 00:03, 31.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

InnaInna

3 0

Gdyby nie te "bambry" nie miał byś co jeść więc pomyśl zanim napiszesz cokolwiek. A jak ci źle i mało to kto ci broni zostać rolnikiem. Zapraszam skoro uważasz że to takie proste. Idziesz pewnie na 8h do pracy a później leżysz i stękasz ze ci mało za robotę się weź to nie będziesz miał czasu na *%#)!& pisanie. 00:23, 31.10.2020


RiciRici

4 1

Niech w końcu policja zabierze się za te TIRY a zwłaszcza od buraków czy oni nie widzą jak oni jadą, gorzej niż 18 letni cwaniaki i tyle nie wiedział jadą bo mają od kursu i tony to jest następna afera tylko nie zwodą 05:50, 31.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Powolny kierowca Powolny kierowca

7 5

@Ona Ty chcesz pisać o szacunku? Masz zerowe pojęcie i zero argumentów. Ja jadąc wolno mam szacunek dla innych kierowców. A kierowcy tirów łamiąc wszelkie przepisy jaki mają szacunek dla innych? Jesteś ostatnia osobą aby pisać o szacunku bo nie znasz znaczenia tego słowa. Jeśli ja jadę w mieście przepisowo 50km/h a tir siedzi mi na ogonie 1 m i tylko czeka kiedy mnie wyprzedzić i zajedża mi drogę to jaki ma szacunek? Tutaj to samo, jadą po buraki i dobrze znał tę drogę to dlaczego nie zwolnił kiedy nie miał tam pierwszeństwa? A teraz bajeczki piszecie że każdemu mogło się zdarzyć. Dla mnie to zwykły śmieć i życiowe zero ten kierowca tira. Tyle w temacie dziecko. 06:42, 31.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SzympansSzympans

1 2

W końcu ktoś Normalny. Niektórzy by chcieli chyba wypłacić odszkodowanie mordercy. *%#)!& naród. Był z okolicy, znał skrzyżowanie. Jeśli woził buraki to tym bardziej musiał już tamtedy jechać. Co powie smiec i morderca tym dzieciom? Podczas jazdy trzeba być zawsze skoncentrowanym, tym bardziej zawodowy kierowca powinien to wiedzieć. Życzę mu żeby karma do niego wróciła bo sprawiedliwości w tym kraju nie ma. Dostanie męt zawiasy i tyle a powinien do końca życia chodzić z wypisanym na czole „morderca i niszczyciel ludzkiego życia” 10:25, 31.10.2020


Powolny kierowca Powolny kierowca

1 2

Szympans Nie mnie wydawać wyroki w tej sprawie ale nie mogę słuchać jak piszą że "każdemu może się zdarzyć". No może ale nie takie coś. Jazda z premedytacją przez skrzyżowanie dla kilku srebrników więcej i narażanie innych uczestników ruchu na takie coś to dla mnie czysty kryminał. Oby sumienie go samo zjadło jeśli je ma. 18:12, 31.10.2020


Kierowca Kierowca

4 4

I zawodowy strażak na emeryturze takie coś ta nie wóz strażacki 08:23, 31.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaxMax

4 2

W tym wszystkim zastanawia mnie tylko jedno - jak tłumaczył się kierowca TIRa z wymuszenia pierwszeństwa? Znaku nie widział? Patrzył w telefon? 09:19, 31.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polo Polo

5 2

Kierowca tira jak się tłumaczył? Tak aby ochronić swoje cztery litery. Nie rozumiem tych co go bronią przecież wszyscy kierowcy tirów tacy nie są. Ale akurat ten gość dobrze wiedział że ryzykuje a nuż się uda i będzie szybciej. Skoro wożą buraki to nie pierwszy raz tam jechał. Każdy transport to kasa i tylko to się dla niego liczyło. Jak dla mnie 25 lat więzienia nawet nie wystarczy ale i tak mi nikt tyle nie da. Mam nadzieję że wyrzuty sumienia za to co zrobił tej rodzinie go zjedzą i ... 09:34, 31.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%