Zamknij

Wszyscy troje chcą tego samego! I nie chodzi tylko o fotel odchodzącego burmistrza

13:02, 23.02.2024 Aktualizacja: 14:36, 23.02.2024
Skomentuj Foto: Daria Wyzuj/Facebook Jerzy Hejduk/Szymon Jakubowski/Fotomontaż Gostyn24 Foto: Daria Wyzuj/Facebook Jerzy Hejduk/Szymon Jakubowski/Fotomontaż Gostyn24

Do wyborów samorządowych pozostały już tylko 43 dni. Każdego dnia dowiadujemy się więcej o kandydatach na wójtów czy burmistrzów.  Dziś zaglądamy do Pogorzeli, gdzie kandydatów, do objęcia fotela burmistrza po Piotrze Curyku jest aż troje. To Daria Wyzuj, przewodnicząca Rady Miejskiej Pogorzeli, Jerzy Hejduk, wieloletni sekretarz tej gminy i Szymon Jakubowski, etatowy członek Zarządu Powiatu Gostyńskiego. Kto z nich najlepiej zaprezentuje się wyborcom? 

Przypomnijmy. Dotychczasowy burmistrz Pogorzeli -  Piotr Curyk, po wielu latach piastowania tej funkcji, nie chce już starać się już o reelekcję. Wystartuje za to  do rady powiatu.

- Planuję start do rady powiatu. To będą moje dziewiąte wybory samorządowe. Już byłem radnym gminnym, powiatowym, cztery kadencje burmistrzem.  Myślę, że powinien już ktoś inny teraz zarządzać gminą, czas na młodych – mówił Gostyn24 Piotr Curyk, burmistrz Pogorzeli. - Bycie radnym mniej jest mniej absorbującą funkcją niż bycie burmistrzem – podkreślał włodarz gminy Pogorzela.

Jako pierwszy swój start w wyborach samorządowych i walkę o fotel burmistrza Pogorzeli potwierdził Szymon Jakubowski, obecnie etatowy członek Zarządu Powiatu Gostyńskiego.

Szymon Jakubowski, który tym razem startuje z KKW Trzecia Droga PSL-PL2050 Szymona Hołowni,  programie wyborczym podkreśla swoje 10-letnie doświadczenie w pracy samorządowej oraz  to, że urodził się, wychował i nadal mieszka w Pogorzeli. Znalazł także ludzi, z którymi dzieli wspólną wizję rozwoju gminy. 

- Nasz komitet to szeroka koalicja ludzi różnych poglądów politycznych, ale mających jeden wspólny mianownik - Rozwój Gminy Pogorzela. To połączenie świeżości z doświadczeniem. W naszej silnej drużynie są osoby z bogatym doświadczeniem samorządowym oraz takie, które zapewnią nowe spojrzenie i dadzą nową energię do dalszego rozwoju Naszej Gminy. -  czytamy na jego profilu społecznościowym.

W swoim programie wyborczym, Jakubowski zapisał 21 konkretów. Do tej pory zdradził, że zależy mu na rewitalizacji parku miejskiego, stworzeniu żłobka, budowie hali sportowej, powołaniu Młodzieżowej Rady Miejskiej czy budowie ścieżek pieszo-rowerowych.

Drugim kandydatem do fotela burmistrza jest Jerzy Hejduk, wieloletni sekretarz gminy Pogorzela. Co go skłoniło do startu w wyborach?

- Mieszkam w gminie Pogorzela już ponad 20 lat. Przeszło 17 lat pracuję w urzędzie miejskim. Znam tę gminę i jestem zaangażowany w jej sprawy – zapewnia Jerzy Hejduk, który podkreśla, że nie należy do żadnej partii politycznej. Startuje z Komitetu Wyborczego Wyborców Razem dla Pogorzeli.

W wolnych chwilach kandydat na burmistrza uwielbia czytać książki historyczne, ale też twardo stąpa po ziemi i jak zapewnia, ma przygotowane solidne propozycje dla mieszkańców.

- W Pogorzeli potrzebna jest porządna hala sportowa. Musi być także kontynuowany proces kanalizacji gminy. Miasto i kilka wiosek są już skanalizowane, ale trzeba to kontynuować – podkreśla J. Hejduk.

Aktualny sekretarzy gminy w swym programie zapowiada także rozwój ścieżek rowerowych w kierunku Gostynia i Krotoszyna oraz zadbanie o place zabaw dla dzieci. Marzy mu się również budowa pumptracku dla miłośników rowerów.

Choć jeszcze oficjalnie tego nie ogłosiła, to fotel burmistrza Pogorzeli marzy się też Darii Wyzuj (KWW Darii Wyzuj), aktualnej przewodnicząca rady miejskiej Pogorzeli.

- Faktycznie nie ma jeszcze oficjalnej informacji o moim starcie w wyborach, ale ja podchodzę do tej sprawy bardzo spokojnie, ale z zaangażowaniem, więc taka informacja wkrótce się pojawi. Już niedługo będzie też przedstawiony program wyborczy. Przedstawię również radnych. Udało mi się stworzyć zespół różnych osób. Są to rolnicy, przedsiębiorcy, a także osoby pracujące w oświacie, nauczyciele. Udało się stworzyć zespół osób chętnych, zaangażowanych, aby tę Pogorzelę odnowić. Uważamy, że w Pogorzeli zrobił się pewnego rodzaju zastój. Mało rzeczy się działo w porównaniu do innych gmin – wspomina kandydatka.

Darię Wyzuj do startu w wyborach przekonać mieli sami mieszkańcy.

- Przez te pięć lat, jakie byłam przewodniczącą rady miejskiej, mieszkańcy na tyle mnie poznali, że wiedzą czego mogą ode mnie oczekiwać. I to właśnie mieszkańcy zauważyli moje zaangażowanie i dotychczasowy wkład w pracę w radzie miejskiej. I to jest właśnie tym motorem, tą siłą, która mi dała odwagę, aby kandydować na burmistrza. Właśnie dzięki głosom mieszkańców – podkreśla kandydatka.

Daria Wyzuj jest mamą trójki dzieci, więc za jeden z głównych punktów programu obrała poprawę dostępności do opieki przedszkolnej.

- Mamy ogromny problem z przyjęciem dzieci do przedszkola. W tym roku nie zostało przyjętych dwadzieścia dwoje dzieci. Chciałabym zwiększyć liczbę oddziałów przedszkolnych, tak, aby każde dziecko miało możliwość dostania się do przedszkola i uczestniczenia w zajęciach przedszkolnych. W Pogorzeli nie mamy też żłobka. Uważam, że powinien powstać jeden oddział. To jest priorytet! – podkreśla Daria Wyzuj.



Troje kandydatów i trzy podobne programy. Widać, że wszyscy doskonale znają potrzeby mieszkańców gminy Pogorzela. W jaki sposób będą przekonywać do siebie wyborców? O tym zapewne przekonamy się wkrótce. Na razie wiemy tylko, że rywalizacja pomiędzy nimi dopiero nabiera rumieńców. 

[ANKIETA]98[/ANKIETA]

[ALERT]1708685018113[/ALERT]

Dołącz do nas na Facebooku!Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i fotorelacje. Jesteśmy tam, gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

(DS)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(208)

I tenI ten

22 7

Do uczciwej roboty niech sie wezmą po 12 godzin dziennie z sobotami to im przejdą *%#)!& w d.... 13:27, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

xyzxyz

8 7

Ciekawe czy sam w takiej pracujesz! 13:30, 23.02.2024


AsAs

4 0

A ty pod gminą robisz 8 godzin z czego połowę to leżysz 🤔 14:48, 24.02.2024


PoPo

47 11

Po pierwsze pan kandydat jakubowski jeszcze nie tak dawno pokazywał się z z peowcami z Budką i kidawa a teraz już z PSL i Holownia więc skacze z partyjki do partyjki a po drugie czytając te jego posty o tych jego konkretach to tak jak tusk obiecał paliwo po 5 żl a jest po prawie 7⃣ więc mydlenie oczu i wypisywanie rzeczy niestworzonych to niech zachowa do siebie! 13:29, 23.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Hunda Hunda

18 2

To się nazywa przefarbowanie partyjne 14:45, 23.02.2024


PiaskiPiaski

49 5

Panie Szymonie najpierw niech pan posprząta bloczki betonowe na moście w Piaskach, aby pan syfilizm narobił. Proszę je sobie ustawić na rynku w Pogorzeli może przydadzą się jako pańskie miejsce postoju
13:34, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

popierampopieram

9 76

Szymon jako jedyny ma odpowiednie doświadczenie i przedstawia konkretny program. Takich ludzi potrzebujemy. Wszyscy za Szymonem. 13:43, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Odpowiedz Odpowiedz

12 3

Czyli co zrobił? Pozowanie do zdj się liczy? 06:55, 24.02.2024


ffffff

1 0

akurat on ma namjniejsze doświadczenie,a właściwie jedyny ma brak doświadczenia pracy w pogorzelskim samorządzie 13:46, 03.03.2024


bloczki bloczki

17 12

Za bloczki na moście w Piaskach niech się wezmą obecni i jednocześnie kandydaci do rady powiatu z Piasków ! Nic nie zrobili ! 13:47, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kot Kot

58 8

Jakubowski proszę nie ośmieszaj się koniec tych bzdur 13:56, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Xyz Xyz

15 48

Tylko Szymon!! Myślę że ma doświadczenie które zaprocentuje, czekam na resztę konkretów. Pana Jurka lubie szanuję, zna problemy gminy. Nie znam osobiście pani Darii, ale oglądając (prawie każda ) sesję rady jakoś nie jest dla mnie dobrym kandydatem. Bardziej wydaje się że ludzi skłóci niż zjednoczy… 14:26, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaJa

15 5

Pana Szymona znasz bo ma parcie na szkło w aparacie ? Milionem zdjęć i wyginaniem się na nich nic nie zyskuje, najpierw trzeba mieć w głowie.. 17:16, 23.02.2024


MatiMati

9 16

Szymon to jedyny racjonalny kandydat. Był aktywnie dzialajacy sołtysem naszej wsi i z pewnością świetnie sprawdzi się jako burmistrz. 23:10, 23.02.2024


TrissTriss

48 8

Jakubowski to przerost formy nad treścią. Człowiek bez "kręgosłupa", ale w internecie wszystko cacy. 14:41, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

money.plmoney.pl

18 16

Rządy tuska 😩... prąd w górę od lipca i wszystko w górę od lipca no i .... nie chcieliście pis to macie 😥
Według informacji money.pl, największe podwyżki mogą dotknąć gospodarstwa domowe, które rocznie zużywają około 1500 kWh. Mogą to być przykładowo dwie osoby, które mieszkają w dwupokojowym mieszkaniu w bloku. W takim przypadku rachunki mogą wzrosnąć nawet o 80 proc ......Bylo wiadomo ze PO to bedzie drożyzna do kwadratu. Nie wiem na co liczyli ludzie na nich głosujacy.... Tych w wiezieniach , ze głosowali na platfusow rozumiem , a reszta mysle ze czesc z glosujacych tez tego nie wie... czemu dali sie nabrać na propogande PO i ich przystawek...... kłamcy i tyle w temacie, oj będziemy buczeć od tej drożyzny 14:43, 23.02.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MarianMarian

10 4

Gdybyś był mądrzejszy, to starałbym się uświadomić gdzie zmierzała polityka PiSu. Ciągłe drukowanie pieniędzy i ich rozdawanie na lewo i prawo musi się źle skończyć. Na całe szczęście w końcu nastąpił kres tej populistycznej partii. No cóż będzie to niestety teraz kosztować. 19:38, 23.02.2024


Sprawiedliwość Sprawiedliwość

9 4

Nadszedł czas rozliczeń i uczciwej pracy. Skończyła się PiSowska propaganda i zadłużanie kraju kosztem pracujących. 23:12, 23.02.2024


aaaa

5 6

odezwał się pisior który nie może już kraść, fajnie się patrzy jak wyjecie z rozpatrzy, tak trzymać. 06:44, 24.02.2024


GrzegorzGrzegorz

22 2

Niech przyszły burmistrz wreszcie zrobi porządek w podstawówce. Bo to jest skandal, żeby z dziećmi pracował nauczyciel, który przychodzi pijany do pracy. 15:02, 23.02.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

EnterEnter

12 2

Dyrektor szkoły podstawowej jest widocznie ślepy i głuchy, jeśli nie widzi tego. Może zamiast pisać komentarze o pijanym nauczycielu, zadzwonić na Policję,aby zbadała trzeźwość owego delikwenta . Trochę odwagi, wystarczy jeden telefon. Chyba, że ów nauczyciel ma zbyt szerokie plecy to już inna inszość 15:31, 23.02.2024


Były uczen Były uczen

11 3

Bardzo fajny nauczyciel. Miło go wspominam. Ma problem i należy wyciągnąć pomocną dłoń. W szkole nie ma miejsca na takie sytuację,ale nie można skreślić człowieka. 22:58, 23.02.2024


RecydywistaRecydywista

4 2

Ten nauczyciel już był kilka razy na odwyku. Ile razy można dawać mu szanse, jak on jest recydywistą? 12:32, 24.02.2024


adad

7 10

ooooo cześć Daria 15:05, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie dla spadochronowNie dla spadochronow

42 9

Jakubowski pokazał mizerie w starostwie jako przyboczny robercika. 15:07, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

30 3

Jeszcze curyk do powiatu! Po co ! Pytam się po co ! Dej se chłopie już spokój! 15:18, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Głupie pytanieGłupie pytanie

19 1

No jak to po co? Żeby nic nie robić, a kasę brać!!! 15:25, 23.02.2024


WyborcaWyborca

5 9

Najlepszy możliwy kandydat na reprezentowanie nas w powiecie. Doświadczony samorządowiec. 08:49, 24.02.2024


CiekaweCiekawe

16 1

Ciekawe, czy pani Wyzuj dałaby radę zmusić dyrektora marciniaka, żeby przeniósł się ze swojej gawry do gabinetu na dole, tam gdzie jego miejsce. curykowi to się jakoś nie udało, chociaż próbował. 15:24, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JacekJacek

6 3

Gabinet dyrektora jest na 2 piętrze. Dlaczego masz z tym problem? Swojemu szefowi też ustalasz gdzie ma mieć swoją siedzibę? 23:00, 23.02.2024


WYJAŚNIENIE 5WYJAŚNIENIE 5

5 1

No właśnie o to chodzi że gabinet dyrektora jest na parterze a on siedzi na drugim piętrze i tam się otacza wianuszkiem adoratorów. Płci męskiej nawiasem mówiąc. Którzy z tego otaczania go czerpią potem profity. 12:35, 24.02.2024


Do EnterDo Enter

15 1

No właśnie chodzi o to, że nie możesz zadzwonić na policję, bo jak ten koleś przychodzi pijany do roboty, to dyrektor odwozi go sam do domu, żeby wytrzeźwiał. I dalej jest to samo. 15:36, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EnterEnter

7 1

No i tu chyba trzeba zacząć od Dyrektora,jak już napisałam ma gość szerokie plecy.Nad Dyrektorem jest Burmistrz lub Kuratorium Oświaty.Jesli Burmistrz też jest ślepy i głuchy to już tylko pozostaje zawiadomienie do wyższej instancji. Swoją drogą paskudna sytuacja,tu w takim grajdołku,gdzie się wszyscy znają i poklepują po plecach to tylko ktoś z mocnym charakterem może przywrócić normalność 15:57, 23.02.2024


Do EnterDo Enter

4 2

Ty wyglądasz na takiego. Ujawnij swoją tożsamość. Zagłosujemy na Ciebie. Chyba,że mocny jesteś tylko w internecie? 23:08, 23.02.2024


PogoPogo

38 4

Pań jakubowski podobno zajmuje sie drogami w powiecie a jak wyglądały drogi po opadch śniegu to wszyscy widzieli więc te 21 konkretów będzie tak zrealizowanych jak odgarniete drogi ! Takie bajki to dziecku na dobranoc! 16:05, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Sól Sól

4 11

Ale durny komentarz. Nie umiesz jeździć zimą nie wsiadaj za kółko. 23:14, 23.02.2024


KnKn

14 1

On swojego życia prywatnego nawet nie ogarnął 06:37, 24.02.2024


ręka rękę myjeręka rękę myje

16 1

Ani burmistrz nie jest ślepy i głuchy, ani dyrektor sp, po prostu burmistrz zainstalował swojego synusia w szkole, to teraz musi przymykać oczy na tą degrengoladę i upadek obyczajów, żeby mu się krzywda nie stała. 16:15, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EnterEnter

9 1

No i wszystko jasne. Jestem spoza Waszego miasta, więc nie znam tych powiązań biznesowo-politycznych. No to wybierzcie mądrze w nadchodzących wyborach, może ktoś wreszcie przerwie tę mafijną układankę 16:22, 23.02.2024


Byly uczen Byly uczen

4 7

Propaganda w pisowskim stylu. Jako były uczeń mógłbym napisać wiele dobrego na temat nauczyciela Curyka. W szkole pracuje wcześniej niż jego ojciec został burmistrzem. 23:06, 23.02.2024


Kobieta spoza PogoKobieta spoza Pogo

31 16

Dajcie szansę młodej, ambitnej kobiecie.Kobiety stanowią ponad 50 procent wśród wyborców, jeśli pójdą i w większości zagłosują za kobietą to ta dziewczyna ma możliwość wygrania. Zaznaczam od razu nie należę do Jej rodziny, piszę o tym dlatego, że kobiety świetnie sobie radzą na stanowiskach. Są zdecydowane i stanowcze, Czasem taka zmiana po latach marazmu Curyka i poklepywania się po plecach wciąż tych samych kolesi dobrze zrobi Waszemu miastu. Czego szczerze życzę 16:17, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MhMh

0 1

C 19:53, 24.02.2024


KobietaKobieta

0 0

Czym tak ujął Panią program Pani Dari? Proszę o podanie 3 konkretów. Wystarczy obejrzeć sobie live z sesji. Wypowiedzi Pani Dari to każdorazowo masło maślane od lat 12:08, 03.03.2024


oooooooooooooooooooooooooooooooooooo

13 2

Tu chodzi o inną część ciała. Nie o plecy, a o dooopę i jej lizanie tudzież włażenie do niej przez pewne osoby. 16:17, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

woźnawoźna

18 1

Jak już dzieci wracają ze szkoły i mówią, że nauczyciel był pijany na lekcji, to jest bardzo źle. 16:19, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pogo żel okpogo żel ok

16 14

Daria bo jest najładniejsza 16:45, 23.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ładna? Ładna?

9 4

Jednemu podoba się teściowa a drugiemu synowa. 16:56, 23.02.2024


Na tematNa temat

11 1

Czemu właściwie nie dyskutujecie o kandydatach tylko o dyrektorze podstawówki? 16:55, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZnawcaZnawca

17 4

To nie są wybory miss, żeby wybierać najładniejszego kandydata. 16:57, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do I tenDo I ten

19 11

Hejduk chyba z 15-20 lat pracuje jako urzędnik a Jakubowski z dobre 10-15 w samorządzie działa więc masz rację niech się w końcu wezmą do uczciwej roboty a w wyborach głosować warto na Wizuj bo ona najmniej czerpała z podatników w porównaniu do tych dwóch pozostałych kandydatów. 17:04, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KoloKolo

4 2

Acha..bo najmniej biedna czerpała to teraz pora, żeby ona zaczeła wreszcie czerpac z podatników? Dobreee...co za argument 17:08, 24.02.2024


WrrWrr

9 3

Pani Wyzuj też nie należy za bardzo do uczciwych w orzeczeniu o majątku który można zobaczyć ba stronie gminy jest wpisana taka śmieszna kwota A przecież prowadzi działalność gospodarczą A ta kwotę która podała to ta jedna maszyna jest warta którą stoi koło jej domku A gdzie reszta którą się przewinie w ciągu roku. Druga sprawa ciekawe jaki odprowadza podatek do gminy od powierzchni działki na której stoją te maszyny nie wspominając tych u sąsiada. Moim zdaniem do sprawdzenia 07:58, 25.02.2024


mieszkaniec popomieszkaniec popo

14 1

praktycznie żadnej uczciwej firmy nie ma u nas od kilkunastu lat żaden burmistrz nie był zainteresowany utworzeniem jakiejś strefy przemysłowej dlatego jesteśmy najbiedniejszą gminą do pracy musimy dojechać po 20 .30 km a to strata czasu i pieniędzy priorytet to stworzenie nowych miejsc pracy by podnieśc komfort życia mieszkańców.czekam na propozycje kandydatów w tej sprawie🙄 17:20, 23.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pytanie Pytanie

4 4

Skoro Ty jak napisałeś musisz dojeżdżać 30km, to jako przedsiębiorca nie wybiorę gminy Pogorzela bo do głównych dróg jest za daleko. Żaden Burmistrz tego nie zmieni. 22:42, 23.02.2024


wytłumaczeniewytłumaczenie

12 1

Burmistrz powinien kontrolować pracę dyrektorów jednostek, które mu podlegają. A jak tego nie potrafi, bo liczą się dla niego tylko prywatne interesy, nie powinien być burmistrzem. 17:24, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EnterEnter

7 1

No i wreszcie!!!! po kilkunastu latach rządów odchodzi. Bo ludzie sami widzą, że niewiele robił poza ustawianiem swojej rodziny i zakupami w gostyńskim Lidlu w godzinach pracy. Może teraz trzeba wybrać kogoś spoza układów 18:39, 23.02.2024


MamaMama

1 6

Myślę,że robi to doskonałe. Widać to po ostatnich modernizacjach szkoły. Mam dzieci w Szkole Podstawowej i jestem pod wrażeniem zaangażowania nauczycieli w ich nauczanie. Słysząc co dzieje się w innych szkołach cieszę się że moje mają fajna placówkę do której chętnie uczęszczają. 22:40, 23.02.2024


OpiniaOpinia

15 2

Nie wystarczy chodzić wiecznie w białej koszuli i krawacie, żeby być dobrym burmistrzem. Nawet się nie powinno. 17:25, 23.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ale można ...Ale można ...

3 5

W każdych wyborach ponad 70% wyborców było dumnych mając takiego burmistrza. Głosy hejterów są mało istotne. 22:36, 23.02.2024


DyzmaDyzma

11 2

Żeby wyborcy potrafili się tak zjednoczyć, jak politycy jednac przed wyborami, to wszystkie karierowicze byli by odsiani na wieki wieków A. 18:02, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ważna informacjaWażna informacja

23 6

ZNAM 22 i 23 punkt J.
Sztuczny WULKAN oraz linia metra do Gostynia.
Ten gość to scfi. Obieca wszystko. Pozostałości PO.👎
Lajkowac kom. 18:16, 23.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do wazna informacjado wazna informacja

8 1

Aja znam 24 punkt powrot pociagu do Pogorzeli z Gostynia do Kożmina 21:36, 23.02.2024


XYZXYZ

26 19

Pani Daria to człowiek o dwóch twarzach. Pokazuje jaka to jest miła i uprzejma, a z drugiej strony co innego ma na myśli. Nie szanuje ludzi i rodziny, chodzi ciągle z głową do góry i tylko się zachwala co to Ona nie potrafi i czego nie załatwi. 18:21, 23.02.2024

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

PrawdaPrawda

16 7

Świetny komentarz i cała prawda o kandydatce. 22:19, 23.02.2024


EloElo

6 1

Daj przykład 06:59, 24.02.2024


LokalnyLokalny

7 1

Tak jest z PO i startuje z PSL i Trzecia Droga? Mieszka gdzieś indziej ale jest "stąd". Oj przepraszam to o innym kandydacie.🤣 Obudzicie się ludzie 🙄 13:15, 24.02.2024


KrisKris

8 4

Zgadzam się XYZ z tym co piszesz. Bardzo zapatrzona w siebie i przez te kilka lat jako przewodnicząca rady co takiego dla gminy zrobiła, pokazuje sie tu i tam i to wszystko. 17:17, 24.02.2024


CvcvCvcv

4 1

Cała prawda. 20:08, 26.02.2024


MieszkaniecMieszkaniec

26 20

Popieram Darię - jest z poza układów , porządne wykształcenie - pracując w korporacji wie co znaczy ciężka i odpowiedzialna praca . Leniuchom dziękujemy :) 19:28, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Hihi Hihi

17 10

Ciężka praca ... ? Urodziła 3 dzieci więc więcej czasu spedziała na urlopach niż w pracy. Nie ma żadnych kompetencji żeby zostać burmistrzem nie swojej gminy. Kto zna bliżej na pewno na nią nie zagłosuje. 22:32, 23.02.2024


KrobskaKrobska

3 1

I malkontentom - dziękujemy :) 17:25, 26.02.2024


A proposA propos

16 3

A propos zakupów w godzinach pracy, ten proceder jest praktykowany przez bardzo wielu pracowników pogorzelskiego urzędu. Wypady do sklepu lub na targ po śniadanie są na porządku dziennym. Oczywiście to godne potępienia, ale jak przykład idzie z góry od burmistrza, to co się dziwić. 20:08, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

InformacjaInformacja

8 4

Burmistrz każdej gminy ma nielimitowany czas pracy więc nie ty będziesz ich rozliczał z czasu pracy. Nie znam takiego który zmieściłby się w 8 godzinach pracy dziennie. 22:30, 23.02.2024


GłodnaGłodna

1 2

A Ty wiesz jak to ciężko siedzieć przez 8 godzin z pustym brzuchem i nic nie robić tylko kawę pić. Trzeba coś kupić do jedzenia . ZAPRASZAM NA KAWKĘ !!!!!! 11:24, 25.02.2024


Pogo Pogo

13 7

Każdy lepszy byle nie Curyk 21:27, 23.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dobry człowiekDobry człowiek

5 10

Ja uważam przeciwnie. Burmistrz Curyk przez wszystkie lata zrobił bardzo dużo dobrego dla Naszej gminy i mieszkanców. Każde wybory zdecydowanie wygrywał co świadczy o jego skuteczności. 22:27, 23.02.2024


Polskie drogiPolskie drogi

31 4

A mnie pan Jakubowski kojaży się z drogą powiatową z Szelejewa w kierunku Zalesia ostatnio jadąc autem wpadłam w dziurę i wypadła mi plomba 21:42, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


opinia267opinia267

12 10

Prawda jest taka, że kobiety nikt nie będzie traktował poważnie, polityka to jest chamstwo i rozpychanie się łokciami o swoje, kolesiostwo, obłuda, fałsz. Niech lepiej pani pilnuje swoich dzieci. 21:58, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NanaNana

16 7

Wybór tej Pani byłby bardzo złym rozwiązaniem dla gminy. Widać jak kiepsko radzi sobie na radach gminy. 22:24, 23.02.2024


NananNanan

15 6

Fakt, na sesjach sobie nie radzi, brak jej racjonalnych argumentów. Z poprawnym wysławianiem się też ma problem. 22:36, 23.02.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


z Gostyniz Gostyni

26 6

Jak można zostać etatowym członkiem zarządu, mając tylko 10 lat pracy w urzędzie? Przecież są tam pracownicy z większymi kompetencjami i dłuższym stażem. 22:21, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pogorzelsy hejterzyPogorzelsy hejterzy

5 17

Komentarze pisane jak zawsze przez kilku sfrustrowany życiem pogorzelusów. Mocni w internecie, a .... w życiu. 22:22, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PablopppPabloppp

12 5

Curyk wygrywał do tej pory, bo głosowały na niego bambry z PSL. Poza tym nie miał sensownych kontrkandydatów, poza Cioskiem. A właśnie, gdzie on? Jeszcze się nie ujawnił? 22:40, 23.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Demokracja Demokracja

8 8

Tak działa demokracja. Zdecydowana większość Tak głosowała bo zauważa zmiany i wiele dobrego, które wydarzyło się wokół nich. Obecny Burmistrz jest też bardzo fajnym, przyjaznym człowiekiem. 23:18, 23.02.2024


HihiHihi

8 3

Ciosek sensownym ? Na jakiej podstawie? 23:19, 23.02.2024


Wybieram WyzujWybieram Wyzuj

24 9

Hejduk wieloletni zastępca Chryja i średnio się sprawdził aby ostrzej nie napisać a Jakubowski nie dał sobie rady w powiecie z drogami... 23:27, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wybieram Wyzuj Wybieram Wyzuj

22 10

Hejduk wieloletni zastępca Curyka i średnio się sprawdził aby ostrzej nie napisać a Jakubowski nie dał sobie rady w powiecie z drogami... 23:27, 23.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ktoś coś wie???Ktoś coś wie???

22 3

Jakubowski zmienił partię? W 2019 startował jako kandydat Platformy Obywatelskiej ale teraz jako PSL i Polska 2050.... 00:22, 24.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Roman zza Borku Roman zza Borku

12 3

Z po do PSL za namaszczenie przez c. Horagiewka 06:39, 24.02.2024


DwDw

18 4

Te obiecanki Jakubowskiego to takie same jak Tuska będzie pieknie i kolorowo aby mnie wybierzcie a później będzie PININDZY NI MA I NIE BEDZIE ! 06:54, 24.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ABCABC

3 4

Świetnie teras idem pić tutu uja sześ a ty? 07:31, 24.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IbgfbIbgfb

11 1

Modernizacja szkoły podstawowej? Masz na myśli te stare meble z lat 70? Czy opadające tynki w klasach? A może dziurawe podłogi? 09:07, 24.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Oj ojosiołkuOj ojosiołku

2 1

Chyba dawno nie byłeś w szkole. Tylko w zeszłym roku wydano 3miliony złotych na nowe ogrzewanie, okna, ocieplenie, elewacje. W większości klas są nowe podłogi i meble. Oczywiście szkoła wymaga stałej inwestycji, ale pisanie bzdur o tym,że się nic nie dzieje to bezczelne kłamstwo. Podobnie z inwestycjami w całej gminie. Mnóstwo rzeczy zostało zrobionych. 23:16, 25.02.2024


Niestety Niestety

15 3

Uprawianie polityki nie polega na tym, żeby się elegancko ubrać i przemawiać okrągłymi zdaniami. Trzeba działać, ale do tego chętnych brak, niestety. 09:09, 24.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mariusz na burmistrzMariusz na burmistrz

5 20

Ja uważam, że na burmistrza powinien startować Mariusz Ossa Ossowski. On by postawił gminę na nogi. Potrafi pozyskiwać fundusze zewnętrzne, jest medialny, elokwentny, ma prezencję... 09:13, 24.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HaHa

12 2

Szczególnie na imprezach jak wyjdzie to gada od rzeczy i politykuje. 30tys dostali a afera jakby milion dostali. 10:03, 24.02.2024


POGORZELAPOGORZELA

13 19

Dajmy sznse kobiecie jak widać w ostatnich latach burmistrzom słabo szło może coś zmieni przynajmniej nie siedzi w układzie urzędników i to nie jest jej jedyne źródło utrzymania 09:15, 24.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GłosGłos

3 0

To nie czas na dawanie szansy ! Pan Hajduk jest wykształcony, uprzejmy, cierpliwy i solidny w działaniu. Ma mój głos . Nie szansę! 01:19, 03.03.2024


Uważam Uważam

13 13

Nie ma lepszego od Jerzego! 09:52, 24.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EtEt

6 1

Dokładnie. Przynajmniej nie jest fałszywy i realnie podchodzi do wszystkiego bo obiecywać jest łatwo gorzej później słowa dotrzymać. 21:31, 26.02.2024


PpgoPpgo

17 4

Pogorzela to nie starostwo że popychaja ze stołka na stołek! 10:10, 24.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prognoza wyborczaPrognoza wyborcza

16 13

Oceniam jak będzie: 1. Wyzuj dostanie około 55 procent i wygra w 1 turze. 2. Jakubowski dostanie ponad 25 procent. 3. Hejduk dostanie mniej niż 20 procent. 11:45, 24.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pogorzelak od urodzePogorzelak od urodze

8 10

Ja obstawiam że będzie 2 tura Jakubowski vs Wyzuj i tam wygra Jakubowski, tak myślę a jak będzie się przekonamy 13:36, 24.02.2024


Wyzuj z PO?Wyzuj z PO?

3 6

KO zebrałaby 29 proc. głosów, a PiS - 22 proc. Na ostatnim miejscu podium znalazłaby się Trzecia Droga (sojusz PSL i Polski 2050) z 15-procentowym wynikiem. Czwarta lokata przypadłaby Konfederacji, którą wsparłoby 11 proc. badanych. Do Sejmu weszłaby jeszcze Lewica z 6-procentowym poparciem. 12:18, 24.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

🦕🦕🦕🦕🦕🦕

10 2

Jak Pan S. to przeczyta, to zapije się na śmierć. 12:37, 24.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕🦕

4 1

👯‍♂️👯👯‍♂️👯👯‍♂️👯 12:39, 24.02.2024


Ciekawy Ciekawy

26 4

Mam jedno pytanie do pana Jakubowskiego. Czemu jako przewodniczący gostyńskiej Platformy Obywatelskiej startuje z Trzeciej Drogi ?? Czyżby się bał przegranej w Pisowskiej gminie czy jest inny powód ??? Dla mnie taki kandydat , który się wstydzi własnej partii i przekonań na starcie jest niewiarygodny. 16:48, 24.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AbcAbc

18 11

A Wyzuj z czym sobie tak świetnie poradziła przez te lata ze wybierasz ją? Jakoś nie widać żeby coś dla gminy zdziałała. 17:22, 24.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ABDABD

13 3

Jak to nic nie robi ? . Przecież mówi 10 razy w roku " otwieram - zamykam sesję Rady Miejskiej w Pogorzeli" A to jest już dużo !!!!!!!!! 11:27, 25.02.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


VyhndyuVyhndyu

19 5

Wyzuj zawsze wystrojona i wymalowana, ale nie jest ważna uroda tylko kompetencje. 22:09, 24.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Podsumowanie Podsumowanie

15 10

Tak patrząc z zewnątrz i podsumowując to Wyzuj- Curyk- Jakubowski- Wszyscy na minusie. Tylko Hejduk+. Nikt nie napisał o nim nic złego. Wnioski są oczywiste. 08:45, 25.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OpiniaOpinia

2 7

Nie napisała bo to Pisowski, nijaki kandydat. Za rządów obecnego burmistrza gmina świetnie się rozwinęła. Mam nadzieję, że jego następca będzie równie efektywny i zaangażowany. 23:19, 25.02.2024


oddanyoddany

7 7

NA BURMISTRZA TYLKO BANDOSZ.BARDZO ZARADNY DUCHOWNY. 11:31, 25.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PallujsPallujs

3 0

Bóg zapłać, nie mniej niż 100 zł za mszę i 500 za wizytę duszpasterską 21:04, 25.02.2024


BandoszBandosz

0 0

Bandosz przynajmniej wie jak hajs robić ! I kręci się wszystko. On to dopiero jest przedsiębiorczy. Uczcie się od najlepszych 🤣 01:11, 03.03.2024


podpowiedź podpowiedź

8 1

Przewielebny byłby na pewno bardzo skuteczny w pozyskiwaniu funduszy. Może warto podsunąć mu ten pomysł? 13:08, 25.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HihihiHihihi

8 13

Jacy wszyscy mądrzy. Nic tylko stawać w szranki o fotel burmistrza, to zobaczycie, że nic nie jest takie czarno białe. Zarządzanie jest bardzo trudne i czasami dużo rzeczy jest nieoczywistych /vide sytuacja ministra Kołodziejczaka i strajki/.Popieram Szymona, mając na uwadze, ile spraw udało mu się przeprowadzić jako sołtysowi Pasierb. Jakoś mieszkańcy Pasierb nie wypowiadają się ,a szkoda.
13:10, 25.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zawzaw

9 3

Z tego co sie co wiem to w gmina pepowo juz dawno podziekowała za swoje usługi panu jakubowskiemu bo do roboty ostatni a do zdjec pierwszy! 06:26, 26.02.2024


Do wiedzacych pyt.Do wiedzacych pyt.

8 4

Czy to prawda że Hajduk to rodzina pełnomocnika powiatowego PiS Koguta? 23:48, 25.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyzuj faworytem ale.Wyzuj faworytem ale.

8 2

Wyzuj i Jakubowski wejdą do drugiej tury a jak Hejduk będzie popierał Jakubowskiego to może być także wyrównana dogrywka w turze drugiej. 02:47, 26.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??

5 2

Z ramienia ktorej partii startuje Wyzuj ? 10:39, 26.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

O.O.

0 0

Pisu 00:41, 03.03.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do ?Do ?

8 5

Przewodniczącą rady gminy była przy poparciu PSL ale startuje jako kandydatka z własnego komitetu bo chyba nie chciała mieć szyldu partii albo z PSL Piotra Curyka szybciej dogadał się Szymon Jakubowski. :) 14:35, 26.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


.....xd.....xd

22 7

Niech Pan Jakubowski zląduje na ziemię i nie obiecuje czegoś co nie będzie miało pokrycia. Realia gminy są inne niestety. Jedyne co mu wychodzi to mydlenie oczu i obiecywanie. Pani Wyzuj - co zrobiła przez całą kadencję przewodniczącej? Oprócz tego że umie pokazywać się na zdjęciach i z głową uniesiona chodzić to niestety nic poza tym. Mając decydujący głos nie potrafiła burmistrzowi nic powiedzieć. Oprócz tego dwie twarze. Zbierając podpisy miła sympatyczna że aż miło. Niestety miło się skończyło jak pojawiały się problemy i nie potrafiła im podołać. 19:59, 26.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RacjaRacja

1 0

Sama prawda w 100% . Wybieraj mądrze z głową bo będzie gorzej w Pogorzeli. Głos na pana Hajduka... Najbezpieczniej. 14:06, 03.03.2024


Najlepsza WyzujNajlepsza Wyzuj

10 18

Wyzuj jest faworytem zdecydowanie. Hejduk słabo się sprawdził przez tyle lat w gminie Pogorzela i chyba bliski PiSowi. Jakubowski z drogami w powiecie sobie nie poradził to i w gminie sobie też nie poradzi. Ten racjonalny wybór to Wyzuj. 21:22, 26.02.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ParafiankaParafianka

5 1

Najlepsza w czym? 14:15, 27.02.2024


Tylko JurekTylko Jurek

4 1

Ja kibicuje Panu Jurkowi, chociaz niestety nie bede mógł na niego zagłosować...
To osoba bardzo mądra i twardo stapajaca po ziemi. Zobaczycie że Was nie zawiedzie jak tzw "JEDYNKA" pokaze prace na rzecz gminy! 19:14, 28.02.2024


HahahahHahahah

0 0

Chyba kpisz !!! Uruchom mózg do myślenia. To żaden faworyt... A jeśli nawet to bardzo kiepski... Pan Hajduk jest merytorycznie i praktycznie przygotowany do tej pozycji. 01:04, 03.03.2024


Do myśl mądrzeDo myśl mądrze

16 7

Zdradzał żonę Jakubowski? Przecież on katolik jak jego szef z powiatu Marcinkowski! W kościele pierwsi.... 21:23, 26.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WSDWSD

13 5

konkret 20 -kolej wąskotorowa na trasie Pogorzela Berlin, konkret 21 lotnisko pasazerskie,basen lodowisko , budowa skoczni narciarskiej bo w 2025 pogorzela bedzie organizatorem pucharu swiata w skokach ! 06:30, 27.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lew PogorzelaLew Pogorzela

12 12

Jedyna wiarygodna, uczciwa i rzetelna kandydatka na burmistrza to pani Daria. Reszta może się bić o vice-mistrzostwo 09:33, 27.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GyGy

11 3

Wyglądem się wszystkiego nie załatwi. Pani Daria jeszcze nie została burmistrzem a już czystkę w gminie chce robić. 10:10, 27.02.2024


Proboszcz z PogorzelProboszcz z Pogorzel

11 15

Daj Boże, ,żeby pani Daria wygrała ! Ament 10:25, 27.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StaszekStaszek

10 13

Tylko Daria! i długo długo nikt :) 10:28, 27.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Magistry popierają DMagistry popierają D

12 15

Daria i długo, długo nic. 10:30, 27.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MagistryMagistry

1 0

To kiepsko wykształcone te magistryyy 01:05, 03.03.2024


Do powyższychDo powyższych

9 3

Prawda to co w komentarzu powyżej że Jakubowski swoją żonę zdradzał? 12:58, 27.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anna41Anna41

10 7

Pani Daria ma mnóstwo pomysłów ale burmistrz nie daje planu do realizacji zasłaniając się brakiem pieniędzmi(które można było pozyskać) i to by było na tyle!wiec darujcie sobie ludzie te uwagi nie znajac prawdy 14:34, 27.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CzasCzas

2 0

A ty co? Adwokat diabła? Miała swój czas u możliwości... A teraz zgarnia winę na innego... Nie ładnie! Czyli po co ta przewodnicząca rady jest? Nie ma wpływów ani woli porozumienia się ? 01:10, 03.03.2024


..

1 0

Skoro można było pozyskać, to dlaczego tego nie zrobiła? 21:40, 03.03.2024


Mateusz Mateusz

12 6

Plan modernizacji parku w Pogorzeli też był planem PAni Darii ale burmistrz wolał postawić fontannę na rynku 14:36, 27.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ricky Ricky

1 0

Ojojjj... Nie ładnie skarżyć pani Dariuuuu 01:07, 03.03.2024


Grażyna Grażyna

15 5

Tak właśnie jest gdy chciało się coś zrobić nigdy gmina nie miała pieniędzy i tak jest do dziś miejmy nadzieję że w końcu się to zmieni ,kobiety górą .......bo jak będzie Jakubowski to tak samo jak pan Curyk bo w jedne karty grają. 14:47, 27.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AleksyjAleksyj

1 0

Ani Jakubowski ani wyzujka !!! Po jednych pieniądzach... 00:56, 03.03.2024


Kamila35Kamila35

13 8

Oby Pani Daria wygrała i zrobiła w końcu dobra robotę 👍 15:17, 27.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Janusz Janusz

11 9

Czas na zmiany w końcu przyszedł w tej gminie tylko pani Daria się nadaje bo pan Jakubowski to to samo co teraźniejszy burmistrz ręką rękę myje. 15:18, 27.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

1z31z3

0 0

Przemyśl swój wybór jeszcze raz... Żaden z tych "młodszych" 01:07, 03.03.2024


BeniuBeniu

11 9

Kobiety górą ....tylko równo uprawnienie a znowu wejść w gówno pani Daria to strzał w dziesiątkę. 15:27, 27.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KozakKozak

3 1

Strzał w kolano !!! Tylko jej ego jest ważne, żadne zdanie innych. 00:49, 03.03.2024


HeniuHeniu

12 11

Tylko pani Daria bo to kobieta z jajami.Odpowiednia osoba na tym stanowisku. 16:40, 27.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

W.W.

5 1

Chyba chciałeś powiedzieć ...TYLKO NIE DARIA WYZUJ. Miała szansę pokazać co zrobiła przez 5 lat... NIC !!! Jej to już podziękujemy . 00:48, 03.03.2024


żenadażenada

12 9

Jakaś nawiedzona osoba wypisuje peany jeden po drugim raz za razem na cześć Darii Wyzuj. Żenada. Wymalowana paniusia bez charakteru. 17:44, 27.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahahahHahahah

2 0

Sama sobie ... Hahah 00:55, 03.03.2024


StrangeStrange

9 5

Dziwne, że tyle nagle pozytywnych komentarzy na temat Wyzujowej. W tym samym czasie. 18:26, 27.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Bez klasyBez klasy

8 4

Ustawione. Byle Panią Darię w dobrym świetle postawić. Niech ludzie otworzą oczy jak Pani Daria zostanie burmistrzem to napewno wdzięczności tym ludzia co na nią głosowali nie okaże wręcz przeciwnie jeszcze bardziej się zrobi wyniosła tak samo było jak została przewodniczącą. Nawet co nie którym przestała dzień dobry na ulicy mówić. 09:23, 28.02.2024


BezBez

5 0

Masz racje... Głowa wyżej niż sr...a ! Zarozumiała i wyniosła. 00:51, 03.03.2024


AlbertAlbert

11 1

Są ludzie i ludziska widać że komuś żal dup.... ściska. A po drugie każdy kandydat ma swoich wrogów i sprzymierzeńców każdy pisze jak uważa. 21:24, 27.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkanka Pogomieszkanka Pogo

12 9

Tylko na Panią Burmistrz , wszelakie powiązania trzeba przerwać i skupić się na dobrej rzetelnej robocie. 22:37, 27.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EdkEdk

8 0

Jasne. Jak najbardziej jestem za. Ale czy ktoś mi napisze co przez 5 lat zostało zrobione przez tą Panią dla gminy. 13:33, 28.02.2024


W.W.

4 0

Tylko nie na Wyzujke. Ma swój wyimaginowany świat. Tylko jej czubek nosa się liczy. 00:47, 03.03.2024


wsdwsd

16 4

najpierw niech jakubowski przestanie wstawiac te swoje zdjecia czego on to nie zrobił bo to co on tam przedstawia to sa jego obowiazki w starostwie ! 2 dlaczego nie wstawia zdjec z dzurami w drogach powiatowych , zarosnietymi rowami , smieciami w rowach itp? Bo to nie pasuje do kampani ! Pogorzelo prosze sie obudzic i zaczac myslec realnie! 06:35, 28.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ErwinErwin

9 3

Jak któryś z tych trzech kandydatów chce zrobić karierę to do Sejmu Tusk takich potrzebuję.Ludzie 100% normalni wiedzą na kogo zagłosować,przecież nie na karierowicza....... 09:32, 28.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Studio urodyStudio urody

11 2

Mam pytanie gdzie pan Jakubowski powiększał usta???? 12:13, 28.02.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BarbieBarbie

8 4

A ja mam pytanie, gdzie Pani Wyzuj wygladziła sobie zmarszczki do tytułowego zdjęcia, bo wygląda nienaturalnie wręcz. Trzeba znać umiar. 16:07, 28.02.2024


Kuzynka Kuzynka

1 0

Nigdzie :) to takie nasze zarąbiste geny :D 17:03, 04.03.2024


obserwatorobserwator

14 2

Mam jedno nurtujace pytanko bo własnie pan jakubowski wstawił na facebooka swój nowy konkret a rozumiem ze w tych godziniach a jest godzina 12.12 pracuje w starostwie ! Wiec pytanie jest czy w pracy w starostwie mozna siedziec na fb czy pan ma urlop! 12:16, 28.02.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jurek ma moj glosJurek ma moj glos

8 6

Pani Daria moze miec plany ale troche jeszcze potrzeba wiedzy i doswiadczenia...
Niech wygra lepszy! 19:19, 28.02.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SuperSuper

3 5

Otóż to. Brawo. 19:56, 28.02.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do obserwatorDo obserwator

4 1

U Marcinkowskiego można bo on odpowiada na komentarze w tych godzinach pracy starostwa. 01:58, 02.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do PodsumowanieDo Podsumowanie

6 1

Hejduk pisowski. Jakubowski na posła z Koalicji Obywatelskiej ale na burmistrza z Polska 2050 i PSL. Dziwny ten kandydat Jakubowski i czy wcześniej na wójta Pępowa nie startował przypadkiem bo radnym tam był co pisał na Facebooku!!!! 02:29, 02.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

H.H.

4 2

Pan Hajduk nie jest z PiSu. Jest bezpartyjny . 00:39, 03.03.2024


G.G.

3 2

Dokładnie Pan Hejduk jest bezpartyjny. Nie potrzebnie ktoś zamęt sieje. 09:35, 03.03.2024


Do EdkDo Edk

7 0

Pomysłów miała dużo ale Hejduk sekretarz że pieniędzy brak ale on raczej pisior i takie myślenie. A ten Jakubowski raz chce w Pępowie a raz w Pogorzeli a jako radny co on zrobił z tego okręgu do Pogorzeli?! 02:37, 02.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

L.L.

3 0

Byle do koryta... 00:38, 03.03.2024


BoomBoom

8 1

Szymon, Dubaju z Pogorzeli nie zrobisz... Budżet kiepski, a plany wygórowane... Coś nie pykłooo ...za dużo obiecujesz. 00:35, 03.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

H.H.

7 2

Gdzie dwóch się bije tam Pan Hajduk powinien skorzystać ! Lepszego i bezpiecznego wyboru NIE MA !!! 00:40, 03.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

O.O.

4 2

Jestem tego samego zdania. To będzie najbezpieczniejszy wybór. Niech później ludzie nie narzekają jak burmistrzem zostanie Pan Jakubowski bądź Pani Wyzuj. 01:00, 03.03.2024


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


GłuchowiankaGłuchowianka

4 2

Debata live to jedyna słuszna opcja by skonfrontować każdego z kandydatów z wyzwaniami które na nich czekają i z opinią publiczną 12:20, 03.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do wścibskichDo wścibskich

1 3

A czy to ma jakieś znaczenie czy Jakubowski zdradzał czy był zdradzany? Jakie to ma znaczenie w związku z wyborami? Chyba tylko zeby wywołać aferę. Jak się nie ma innych argumentów to się trzeba chwytać wszystkiego.... brak słów, wstyd i żenada!
Widzę, że niektóre osoby mają problem z jego doświadczeniem i obawiają się tego, że faktycznie coś w Pogorzeli zacznie się dziać! 12:54, 03.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ojoj

5 1

Tak ma to znaczenie i to ogromne. To wiele mówi o człowieku i jego kręgosłupie moralnym. 14:12, 03.03.2024


JamnikJamnik

6 1

Wydaje mi się, że dużo obiecuje... To taka kiełbasa wyborcza... a my mamy na nią lecieć... To zależy czy jesteś jamnik i łykniesz wszystko co Ci powie czy wykwintny hasky 🙂 masz rozum i kupki smakowe 🙄 14:13, 03.03.2024


LatawiecLatawiec

7 0

Niektórzy radny od p. Jakubowskiego sami powinni wiedzieć kiedy ze sceny zejść. Po co tam się pchają jak nie potrafią poprawnie sformułować zdania po polsku? To jest ta dobra energia ? Rozchwiani jak latawiec na wietrze. 14:19, 03.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Q.Q.

7 0

Jeżeli Pan Jakubowski zostanie burmistrzem to nic się nie zmieni. Dziwne nie jest to że wszystkie banery tego Pana wiszą na prawie wszystkich gminnych/publicznych obiektach a nie na prywatnych ? Ręka rękę myje.. 17:29, 03.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HmmHmm

5 1

Jeżeli Pan Jakubowski zostanie burmistrzem to nic się nie zmieni. Dziwne nie jest to że banery tego Pana wiszą w wiekszosci na gminnych/publicznych obiektach a nie na prywatnych ? Ręka rękę myje.. 17:33, 03.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tylko WyzujTylko Wyzuj

7 3

Daria Wyzuj bo nie jest z kliki platfiormiano-pslowsko-pisowskiej a najbardziej niezależna kandydatka!!! 00:18, 04.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do HmmDo Hmm

6 0

Wywieszali mu jeszcze .... w godzinach pracy!!! 00:19, 04.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do GłuchowiankaDo Głuchowianka

4 2

Debata nie jest nikomu do niczego potrzebna. Jakubowski ma swoich dziennikarzy to będzie znał pytania. 00:21, 04.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do StrangeDo Strange

5 1

Bo nie jest z układu jak Hejduk sekretarz i Jakubowski od burmistrza kandydat. 00:26, 04.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EyesEyes

0 2

Hahaha... Taaaa, a aniołki latają po niebie 12:22, 04.03.2024


PietaPieta

6 1

Gdzie się nie obrócisz to wyskakuje z baneru Jakubowski... Tak bardzo mu zależy ??? Ile tam w tej gminie płacą, że się tak biją ? 12:19, 04.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JajaP0JajaP0

0 0

Ciekawe bo mi z kolei o nowej Pani burmistrz i co Ty na to 18:14, 09.05.2024


Pyt.Pyt.

2 1

Jakubowski zmienił partię? Był w Platformie Obywatelskiej a potem w Koalicji Obywatelskiej a teraz Trzecia Droga Polskie Stronnictwo Ludowe? 20:24, 08.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do powyższych Do powyższych

5 1

Daria Wyzuj może nie jest w PiS ale lajkuje ich materiały na FB tak jak Jerzy Hejduk. Szymon masz ciężko bo walczysz przeciwko tej dwójce pro Pisowskiej.... 15:02, 12.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kandydatka W.Kandydatka W.

1 1

Pani bezpartyjna teraz boi się przyznać do jakiej partii jej blizej, a wiadomo że jest za PISem ... 16:15, 13.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%