Samorządowa kampania wyborcza może okazać się bardzo ciekawa w gminie Piaski. Z funkcją wójta gminy żegna się dotychczasowy Wiesław Glapka, a o jego stanowisko zamierza powalczyć dwóch kandydatów – Andrzej Konieczny, dotychczasowy sekretarz gminy Piaski i Dariusz Naskręt, radny, przedsiębiorca i lider opozycji.
Wieloletni wójt Piasków - Wiesław Glapka już jakiś czas temu zapowiedział, że, w nadchodzących wyborach samorządowych nie będzie ubiegał się o reelekcję i odchodzi na zasłużoną emeryturę. Z samorządem związany jest od przeszło 30 lat. Niegdyś sekretarz gminy, a po odejściu wójta Zenona Normana włodarz Piasków, który przez ostatnie dwie kadencje nieprzerwanie rządzi gminą Piaski.
- Nie będę kandydował, do żadnego szczebla samorządu. Czym innym chce się zająć. 34 lata będzie, jak pracuję w samorządzie, więc wydaje mi się, że inni powinni przejąć pałeczkę - mówił Wiesław Glapka, wójt gminy Piaski.
- Z mojej strony myślę, że dobrze przepracowałem ten czas, ale ocena leży w gestii mieszkańców i wyborców. Ja uważam, że co mogłem zrobić to zrobiłem - podsumował wójt Wiesław Glapka.
O fotel odchodzącego wójta, zamierza ubiegać się dwóch kandydatów: Andrzej Konieczny, obecny sekretarz gminy Piaski oraz Dariusz Naskręt, radny gminy Piaski, przedsiębiorca i lider opozycji. Obu kandydatom zadaliśmy pytania, dotyczące motywacji i powodów, dla których zamierzają ubiegać się o to stanowisko.
Andrzej Konieczny wystartuje z KWW Gmina Przyszłości. Ma duże doświadczenie w pracy samorządowca i dość sprecyzowane założenia co do działania przez najbliższe lata.
- Od 17 lat pracuję na rzecz gminy Piaski. Najpierw była oświata i działania, które były związane z oświatą. Dla szkół realizowaliśmy projekty, działania, były pomysły, które rozwijały zdolności edukacyjne dzieci. A od dziewięciu lat jestem na stanowisku sekretarza i właściwie jestem osobą odpowiedzialną za pisanie projektów, za działania związane z tym. Bo nie jest tylko tak, że ja sam to robię, ale staram się rozwijać i dzięki temu myślę, że widać, jak gmina się rozwija i działania, które przynoszą teraz skutek. Mam tu na myśli ścieżki, oświetlenie czy świetlice, które zostały wyremontowane. Są to działania, które służą emerytom, mieszkańcom, bezpieczeństwu na drogach i staram się, żeby to się nadal rozwijało i chciałbym, żeby to szło do przodu – wyjaśnia Andrzej Konieczny.
Kandydat na wójta zwraca uwagę na wysokie koszty energii elektrycznej i konieczność wymiany oświetlenia na bardziej energooszczędne.
- Myślę o niezależności energetycznej samej gminy po to, żeby oświetlenie, ogrzewanie szkół czy oświetlenie ulic było z naszej gminnej energii – dodaje A. Konieczny i zwraca uwagę na tworzenie nowych miejsc pracy na terenach inwestycyjnych oraz budowę bezpiecznych ścieżek pieszo-rowerowych, a także modernizację i budowę nowych dróg w gminie.
Jak zapowiada, KWW Gmina Przyszłości zgłosi 14 kandydatów do rady gminy.
[ZT]65827[/ZT]
Kontrkandydatem Andrzeja Koniecznego, w wyborach samorządowych będzie Dariusz Naskręt (KWW Dariusza Naskręta), na co dzień przedsiębiorca, który ma również spore doświadczenie samorządowe. W radzie gminy Piaski spędził już dwie kadencje i można śmiało powiedzieć, że był jednym z liderów opozycji wobec rządów wójta Wiesława Glapki. O fotel wójta chce się ubiegać, bo jak przekonuje jest związany z Piaskami od urodzenia, dlatego dobrze zna potrzeby mieszkańców.
- Po dziewięcioletniej służbie na rzecz mieszkańców, postanowiłem wystartować i ubiegać się o urząd wójta w gminie. Jako mieszkaniec Piasków od urodzenia jestem bardzo związany z gminą Piaski i z jej mieszkańcami. Moje działania zawsze kierowane są na poszukiwanie skutecznych i korzystnych rozwiązań, które mogą przyczynić się do zrównoważonego rozwoju gminy oraz poprawy życia jej mieszkańców. Dzięki temu jestem nie tylko świadomy ich potrzeb, ale również otwarty na dialog i współpracę – zapewnia Dariusz Naskręt.
Kandydat na wójta wystawi na listach 15 osób, które razem z nim będą ubiegać się o miejsce w radzie gminy.
- Zgromadziłem grupę 15 zaangażowanych mieszkańców gminy, którzy wyrażają chęć aktywnego uczestnictwa w życiu społeczności. Charakteryzują ich działania skierowane na dobro wspólnoty lokalnej oraz aktywne zaangażowanie w inicjatywy społeczne. Są to osoby o silnym poczuciu odpowiedzialności za rozwój gminy, które przez swoją dotychczasową działalność zyskały uznanie i szacunek wśród mieszkańców. Reprezentują oni różnorodne, ale zawsze prospołeczne perspektywy, co sprawia, że stanowią silną i kompetentną grupę kandydatów, gotowych do dialogu i współpracy na rzecz wspólnego dobra – podkreśla D. Naskręt.
A co z programem wyborczym? Według zapewnień Dariusza Naskręta, jego program wyborczy powinniśmy poznać już w najbliższą niedzielę.
Jedno jest pewne. Obaj kandydaci mają na pewno sporą wiedzę i doświadczenie samorządowe, dlatego obaj mają równe szanse w nadchodzących wyborach. Który z nich przekona do siebie więcej wyborców? O tym dowiemy się już 7 kwietnia, po zamknięciu wyborczych lokali.
[ANKIETA]97[/ANKIETA]
[ALERT]1708604594368[/ALERT]
Piaski dla lokalnego15:53, 22.02.2024
Konieczny tyle czasu sekretarzem gminy był to mógł zrobić wcześniej. Niech wraca do Gostynia gdzie mieszka i startował wielokrotnie do rady gminy Gostyń. 15:53, 22.02.2024
Mucek 15:55, 22.02.2024
Rządy tuska 😩... prąd w górę od lipca i wszystko w górę od lipca paliwo po 8 zl za chwilę no i .... nie chcieliście pis to macie 😥
Według informacji money.pl, największe podwyżki mogą dotknąć gospodarstwa domowe, które rocznie zużywają około 1500 kWh. Mogą to być przykładowo dwie osoby, które mieszkają w dwupokojowym mieszkaniu w bloku. W takim przypadku rachunki mogą wzrosnąć nawet o 80 proc ......Bylo wiadomo ze PO to bedzie drożyzna do kwadratu. Nie wiem na co liczyli ludzie na nich głosujacy.... Tych w wiezieniach , ze głosowali na platfusow rozumiem , a reszta mysle ze czesc z glosujacych tez tego nie wie... czemu dali sie nabrać na propogande PO i ich przystawek...... kłamcy i tyle w temacie, będziemy buczeć 15:55, 22.02.2024
X17:26, 22.02.2024
Do podwyżek doprowadziły rządy kaczora, cos Ci się w głowie poprzewracało. 17:26, 22.02.2024
On15:56, 22.02.2024
Może czas najwyższy żeby Wójtem Piasków został rodowity mieszkaniec !! Powodzenia Darku 😁 15:56, 22.02.2024
Nieznajomy20:02, 22.02.2024
Zastanówcie się chcecie jednego wójta czy dwóch . Najpierw zawładnęli rynkiem w Piaskach teraz czas na gminę Piaski. 20:02, 22.02.2024
Xxx12:54, 23.02.2024
Oprócz Piasków są jeszcze inne miejscowości w gminie 12:54, 23.02.2024
Rudy musi odejść16:01, 22.02.2024
Konieczny tyle czasu tyle lat był sekretarzem i zastępcą wójta że pora na kogoś z innej opcji bo ten się w tej swojej roli słabo spisywał. 16:01, 22.02.2024
www23:47, 22.02.2024
Oj brzydko się chwytasz stwierdzeniem "rudy" oj brzydko, brak szacunku do drugiej osoby "bije" po oczach. Zero konkretów, tylko obelgi... 23:47, 22.02.2024
Lał 16:04, 22.02.2024
Na wójta sekretarz, który zapomniał w projekcie inwestycyjnym na kanalizację w Strzelcach Wielkich uwzględnić kosztów naprawy drogi powiatowej i gminnej? Parodia 16:04, 22.02.2024
Znajomy16:10, 22.02.2024
Darek razem zwyciężymy. 16:10, 22.02.2024
icodalej...18:04, 22.02.2024
...i co dalej? sprzedawać kapcie i łapać pieski? 18:04, 22.02.2024
Do Lał16:11, 22.02.2024
Wiele zapewniał ludzi i potem się nie wywiązał z zapewnień nie na darmo powiedzenie że jak rudy to fałszywy. 16:11, 22.02.2024
icodalej...18:35, 22.02.2024
Do Lał - ty pewnie łysy... :))
łysy i bardzo słowny. no i jeszcze działasz społecznie. pomagasz sąsiadom, dzieciom i pokrzywdzonym. Dobro i uczciwość aż się wylewa z twojego komentarza :))) 18:35, 22.02.2024
Konieczny wracaj do 16:13, 22.02.2024
Konieczny jak przegra to zostanie zrobiony naczelnikiem w starostwie przez swojego szefa Marcinkowskiego. 16:13, 22.02.2024
Znajomy rodziny16:33, 22.02.2024
Nie zostanie, bo to jego szwagier 16:33, 22.02.2024
no co23:52, 22.02.2024
ach ten hejt....aż nie chce się tego czytać. 23:52, 22.02.2024
Ktoś 16:23, 22.02.2024
Od kiedy pracownika ocenia się po miejscu zamieszkania?.Zachowajmy kulturę i nie obrażajmy innych .Dość napuszczania człowieka na człowieka.Po kampanii trzeba będzie jakoś żyć. 16:23, 22.02.2024
Mieszkaniec 15:41, 23.02.2024
Ja chce żyć dobrze a nie jakoś z dobrym Wójtem. 15:41, 23.02.2024
Sik16:32, 22.02.2024
Daleko mi od polityki ale wstyd mi za wypowiedzi i za działania opozycji. Nagle znajomi na fb, polubienia. Obrażanie. Chyba żeby zarządzać trzeba mieć doświadczenie w jakiejś jednostce... 16:32, 22.02.2024
icodalej...18:08, 22.02.2024
Zgadzam się! P Konieczny to bardzo konkretny kandydat z ogromnym doświadczeniem. Energiczny, rzutki, nowoczesny. Będzie dobrym wójtem. 18:08, 22.02.2024
Piaskowianka00:26, 23.02.2024
Pan konieczny uczył religii potem pracował hutniku w starostwie i w torbie go przywieźli na kierownika w oświacie i jakoś nie miał doświadczenia a jakoś mu się udało.Ten wójt co był przed Glapką też nie miał żadnego doświadczenia a trząsł gminą przez wiele lat. Najlepszy na wójta to mieszkaniec Piasków.Wszystkiego można się nauczyć a to młody człowiek i pozwólmy mu się wykazać.Stara gwardia boi się zmiany warty. 00:26, 23.02.2024
Wprost16:59, 22.02.2024
W danym mieście czy wsi powinni rządzić miejscowi. Oni wiedzą, czego potrzeba. Koniec z klikami, namaszczeniem, przynoszeniem w teczce, rodzinami na swoim i znajomościami. Powodzenia 16:59, 22.02.2024
Piaskowianka13:15, 23.02.2024
Też tak myślę bo taki człowiek zna każdy kamień w Piaskach a taki jak obecny sekretarz co wie?Szuka poparcia wśród emerytów i dewotek jak pis.
W Gostyniu go nie chcą a tutaj pcha się na siłę.Startował na radnego w Gostyniu i jakoś nigdy nie wygrał to o czymś świadczy.
13:15, 23.02.2024
domniemanie19:17, 25.02.2024
W mieście/gminie powinien rządzić wójt kompetentny i doświadczony. Gmina nie ma czasu, aby nowy uczył się zarządzać ludźmi i kilkudziesięcioma milionami budżetu. Od tego żeby znać każdy kamień w gminie wójt ma ludzi czy sołtysów. Sam powinien walczyć przede wszystkim o inwestycje. Tutaj ten Konieczny zdecydowanie bardziej nadaje się. Takie są fakty. Ktoś tu pisał, że ten kandydat pracuje 17 lat w Gminie Piaski, z Marsa się nie wziął.
19:17, 25.02.2024
Obiektywnie 17:04, 22.02.2024
Powodzenia dla Pana Darka. Pan Konieczny miał okazję się wykazać, widać jak mu poszło.
Zatem Pan Konieczny szuka pracy, a Nowego Wójta Pana Dariusza prosimy o konkretne zmiany 17:04, 22.02.2024
Lena18:44, 22.02.2024
Tak widać. Widać ile środków pozyskal, projektów napisał, ile tego było o czym opozycja nie ma pienią jak taki dokument wygląda. Ale sie tym nie chwali 18:44, 22.02.2024
heee?14:02, 23.02.2024
Jakie konkrety? żeby coś zrobić trzeba mieć o tym pojęcie... Gmina to nie tylko posty na FB jak Wam się wydaje. 14:02, 23.02.2024
nie17:25, 22.02.2024
Tylko jeszcze ulice , bo kamienice już są . Tron podwójny . Jeden na papierku , a drugi rządzący . Sklep, przecież gołym okiem widać , że zamkną . Tak się martwią o Koniecznego. Martwcie się o siebie . Faryzeusze . 17:25, 22.02.2024
retusz 17:29, 22.02.2024
Naskręt bez retuszu wygląda korzystniej .Chyba , że to reklama zębów . 17:29, 22.02.2024
retusz218:57, 22.02.2024
RETUSZ to odpowiednie słowo - kandydat chce uchodzić za lepszego mądrzejszego i skuteczniejszego niż jest w rzeczywistości. Popisowe akcje pod publiczkę nie zaretuszują jednak prawdy.👎 18:57, 22.02.2024
Iris17:55, 22.02.2024
Życzę Wam i sobie, po tylu latach wójta z Piasków :) 17:55, 22.02.2024
Do Iris 17:58, 22.02.2024
Życz sobie . Ja nie skorzystam . 17:58, 22.02.2024
Drań18:14, 22.02.2024
Ja też nie. Za pana N. Dziekuję! 18:14, 22.02.2024
Wojtek18:01, 22.02.2024
Dla mnie tylko Pan Andrzej jest odpowiednią osobą.
18:01, 22.02.2024
obserwatorr18:06, 22.02.2024
Jakie doświadczenie i pojęcie o funkcjonowaniu Gminy ma Pan Dariusz - odp. żadne 18:06, 22.02.2024
Drań18:12, 22.02.2024
O tak, żadne! A rządzić się chce... tylko trzeba umieć... 18:12, 22.02.2024
Prawda18:22, 22.02.2024
U mamy w sklepie kontakt z klientami 18:22, 22.02.2024
Piaskowianka 10:36, 23.02.2024
Nikt się nie rodzi Wójtem ani burmistrzem czy premierem,ale wszystkiego można się nauczyć jak ktoś chce się uczyć. Powodzenia Darek. 10:36, 23.02.2024
Do obserwatorr14:41, 23.02.2024
A czy elektryk miał pojęcie o byciu prezydentem? A jednak poradził sobie i to na większą skalę niż gmina! 14:41, 23.02.2024
Daro18:19, 22.02.2024
Darek ładne zęby masz. A spytam tak jakie ty masz doświadczenie zawodowe ? Jako sprzedawcą w sklepie mamy to ty możesz doradzic w kwestii bucików , bluzeczki no może koszuli czy krawatu . Ym ym. Co do drugiego kandydata wiem że ma duże doświadczenie zawodowe i ogromną wiedzę . Moim zdaniem lepiej kontyunować to co jest w trakcie realizacji . Myślicie ze przyjdzie nowy wójt i co zrobi wymieni kadrę i nim nowa wdrązy się w cokolwiek to wiele czasu minie 18:19, 22.02.2024
Jaro18:40, 22.02.2024
Tak, nie starczy pięknie się uśmiechać, kłaniać i zapraszać na fb. Już starzy mówili że ładna miska jeść nie da. Stawiam na pana Koniecznego!!! 18:40, 22.02.2024
Daro 119:18, 22.02.2024
Darek jest radnym to chyba też wie co się dzieje w gminie a drugi kandydat kim jest z zawodu? 19:18, 22.02.2024
Xx21:11, 22.02.2024
Tak jest radnym - nieporadnym 21:11, 22.02.2024
Jaro21:20, 22.02.2024
Nie starczy być radnym aby zostać wójtem, bo co się dzieje w gminie wie każdy. To tak, jakby lekarzem chciał być ten kto założy biały fartuch. Ludzie dużo chcą i przeceniają siebie! 21:20, 22.02.2024
Nowy mieszkaniec18:22, 22.02.2024
'' Po efektach pracy ich poznacie ''
Jestem mieszkańcem gminy Piaski od niedawna. Nie znam zbyt wielu ludzi z urzędu ale widzę efekty ich pracy.
Sekretarz chce być wójtem, chce zmieniać gminę, jakieś ścieżki, dróżki czy lampki... Ja się pytam co robił przez ostatnie kilka lat? Lampy świecą gdzie chcą i kiedy chcą, remonty i przebudowy ulic i dróg to była jakaś gechenna i paplanina w błocie dla okolicznych mieszkańców, o mostek przy Marysinie walczą jak o własny stołek. Ciekawe jak sprzedali grunty na strefie przemysłowej że transport ma ciężko przejechać a o chodniku albo ścieżce rowerowej nie ma co marzyć.
Można wymieniać bez końca '' efekty pracy'' gdy sekretarz siedział, obserwował, a co zrobił albo czego nie zrobił, to doświadczyli mieszkańcy przez kilka ostatnich lat.
Jeśli ktoś liczy na to że zmiana krzesła na fotel coś zmieni, to w wyborach się okaże.
Jak chce się zmiany to trzeba zmieniać wszystko a nie tylko '' stołki''.
Ciekawe jak młoda krew da sobie radę na stanowisku? Żeby się tego dowiedzieć trzeba dać mu szansę. Żyje tutaj to niech spróbuje zadbać o sąsiadów. Powodzenia. 18:22, 22.02.2024
Drań18:29, 22.02.2024
Żyje tutaj to niech spróbuje zadbać o sąsiadów... Spróbować to można ciasteczko. Bycie włodarzem to nie próbowanie, ale ciężka praca dla innych - nie dla siebie. Dla siebie pracują prywaciarze! 18:29, 22.02.2024
piaski22:42, 22.02.2024
Widać ze ciagłe narzekanie masz we krwi. Cokolwiek byłoby zrobione to jest źle. Zrobili - źle, nie zrobili - jeszcze gorzej. Widać, że szklanka do polowy jest pusta 22:42, 22.02.2024
krew na rekach 14:08, 23.02.2024
Młoda krew? Może najpierw zorientuj się co ta młoda krew zbudowała, osiągnęła? NIC... w swoim biznesie dla siebie nie zrobił NIC, nie załatwił NIC, "firmy" "swej" na wyżyny nie wyniósł. To dla gminy coś zrobi? Jak? Szansa ta może być gwoździem do trumny. 14:08, 23.02.2024
Drań18:23, 22.02.2024
Efekty działań p. Koniecznego widać na każdym kroku, tylko mało kto wie, że autorem tych sukcesów "gminy" jest właśnie A.K. Taka "szara eminencja" - człowiek, który nie dbał o własny rozgłos (a mógł), co teraz na siłę czyni jego rywal. Ludzie - kierujcie się rozumem! Te nasze Piaski to chyba nie ciemnogród! 18:23, 22.02.2024
Piaskowianin 22:43, 22.02.2024
I znowu widać że to pisze kret z urzędu który boi się o własny stołek.Urzędasy jednak bardzo się boją.
To jest w ogóle człowiek cień i nie nadaje się na wójta i tyle w temacie.
A Darek jest miejscowy i znamy go od dziecka oraz jego rodzinę aż po dziadków a rywal to jednak spadochroniarz. 22:43, 22.02.2024
Tania reklama19:20, 22.02.2024
Wiadomo za pan Darek spokrewniony z redaktorem G 24 to reklamę mu robią w rodzinie siła 19:20, 22.02.2024
Ha ha19:24, 22.02.2024
Jak Darek zostanie wójtem to chyba drugi fotel dla taty w gabinecie ustawią bo em em sam sobie nie poradzi . On to jest dobry w łapaniu psów i kotów 19:24, 22.02.2024
Mieszkanka19:54, 22.02.2024
Pamiętajcie drogie piaskowiaczki zeby w razie wyboru Dareczka dostawić drugi fotel w gabinecie dla tatusia, który pokieruje synkiem tak jak przez całe życie. 19:54, 22.02.2024
Mieszkaniec20:16, 22.02.2024
Święte słowa. Będą mogli z domu kontrolować urząd i urzędników 😡 20:16, 22.02.2024
Obserwator15:16, 27.02.2024
Oj to się zdziwisz jeśli drugi fotel będzie trzeba dostawić do spadochroniarza a może już stoi. 😂😂 15:16, 27.02.2024
Wójt20:11, 22.02.2024
Tylko i wyłącznie Andrzej Konieczny przyszłym wójtem . Ładna miska Wam jeść nie da drodzy piaskowianie . Nie wiem czy Pan Darek reklamę dentyście tymi ładnymi ząbkami robi 20:11, 22.02.2024
Nieznajomy20:12, 22.02.2024
Zastanówcie się czy chcecie jednego wójta czy dwóch .
Zawładnęli już rynkiem w Piaskach teraz czas na gminę.
Pozdrawiam
20:12, 22.02.2024
Zgadza się20:15, 22.02.2024
Brawo za komentarz w samo sedno 20:15, 22.02.2024
Mieszkaniec20:18, 22.02.2024
To prawda. Będą z domu kontrolować urząd i urzędników 😡 20:18, 22.02.2024
Swój00:09, 26.02.2024
I co tego się boisz?czyli masz coś na sumieniu. 00:09, 26.02.2024
Hau20:26, 22.02.2024
Pań Darek ma doświadczenie w łapaniu bezdomnych psów . 20:26, 22.02.2024
Miauuu22:49, 22.02.2024
I dobrze bo opieka nad bezdomnymi psami to również zadanie gminy! 22:49, 22.02.2024
bobi14:29, 26.02.2024
Wiec uważaj żeby Cie bie również nie złapali !! ;-) 14:29, 26.02.2024
as20:44, 22.02.2024
po co komu te komentarze,ktore obrazaja a nic nie wnosza czas pokaze kto wygra 20:44, 22.02.2024
Jaro21:25, 22.02.2024
To parcie na szkło i żądza władzy N. dla zaspokojenia własnych ambicji nie wyjdzie na dobre naszej gminie. 21:25, 22.02.2024
Drań21:30, 22.02.2024
Niech każdy z kandydatów robi to co umie najlepiej. Wtedy wszyscy będą zadowoleni. Panowie - bo się nie będą męczyć. Mieszkańcy gminy - bo będą nowe modele kapci a w urzędzie nowe projekty. 21:30, 22.02.2024
Wiesław22:11, 22.02.2024
no cóż wypowiedż pana Glapki że pracuje w samorządzie 34 lata to chyba jakieś przegięcie, co najwyżej stołki grzje i nic więcej. A kto następny? Dla mnie osobiście żaden z nich. Jeden aby dotrwać do emki a drugi no cóż rozwój rodzinej firmy pośrednio za kase podatników, a co mam na myśli to raczej wiadomo. 22:11, 22.02.2024
Mieszkanka22:31, 22.02.2024
odp. dla i codalej.
Coś ci nie wyszedł ten zachwyt bo Konieczny nie jest i nigdy nie był ani konkretny ani energiczny chyba że miało być roztrzepany. W którym miejscu jest nowoczesny bo jakoś nie zauważyłam a zdanie zmienia jak wiatr zawieje. 22:31, 22.02.2024
odp.07:17, 23.02.2024
liczą się fakty, konkrety i pieniądze na pozyskane inwestycje, a tutaj Konieczny wiele z nich pozyskał, przy pomocy urzędników, ale o to chodzi w tym wszystkim no nie. Czy Mieszkanka pracowała z p. Konecznym, ze taką rozległą wiedzę ma, czy jest bliską osobą tak zwanego lidera opozycji.... Przypadek 07:17, 23.02.2024
Darek na Wojta23:21, 22.02.2024
A czy może być tak, że Naskręt zostanie wójtem a Konieczny, jeśli dobrze pozyskuje środki (choć wiem ze to nie jego zasługa) to niech pozyskuje? Bo na wójta Konieczy się NIE NADAJE;) 23:21, 22.02.2024
Przedsiebiorca23:55, 22.02.2024
Droga redakcjo błąd: powinno być:: „radny i pseudoprzedsiebiorca” .. jaki przedsiebiorca rzuca biznes dla urzędowania?? Nigdy nie był i nie będzie przedsiebiorca bo się do tego nie nadaje. Nie zbudował niczego i nie osiągnął nic. Gmina chce zarządzać ?? Jak u siębie nie wie jak ?? Paranoja to jakaś pomyłka 23:55, 22.02.2024
Konieczne pożegnanie02:47, 23.02.2024
Rudy w następnych w 2029 będzie ponownie startować do gminy Gostyń ale wtedy z pozycji naczelnika u starosty Roberta Marcinkowskiego w powiecie. 02:47, 23.02.2024
Do Daro 102:52, 23.02.2024
Drugi kandydat z zawodu katechata ale w teczce przywieziony przez starostę PGS.... 02:52, 23.02.2024
Do Wójt02:54, 23.02.2024
To dlatego Konieczny z Dzidziczakiem tak razem do klasztoru wspólnie latali na te wspólne modły czy inne rzeczy kościelne? 02:54, 23.02.2024
do Daro07:20, 23.02.2024
a czy były kiedyś katecheta i od 17 lat samorządowiec może być lepszym kandydatem od pracownika sklepu, ależ owszem czemu nie.... co to ma do rzeczy. 07:20, 23.02.2024
widok08:39, 23.02.2024
N też jeżdżą do bazyliki . Tylko nie wiem dlaczego się kamuflują . Darek też czytał lekcje w kościele . Kto wie , czy przed wyborami nie wróci do zaniechanej relacji z kościołem . Może i towarzystwo będą reaktywować . 08:39, 23.02.2024
Do Przedsiebiorca12:07, 23.02.2024
Donald Trump w 50 najbogatszych Amerykanów a rzucił biznes dla prezydent funkcji aby ratować upadający kraj a jak Konieczny będzie wójtem to Piaski się pogrąża w rudym koszmarze. :) 12:07, 23.02.2024
Do do Daro12:10, 23.02.2024
Czyli jako katecheta żył na koszt podatnika tak jak przez 17 lat w urzędzie na koszt podatnika a dlaczego jego wyborcy nie szanują właścicieli sklepów pisząc o nich z pogardą że sklepikarz się nie nadaje na wójta jak ten sklepikarz ze swoich podatków utrzymuje tego urzędnika publicznego!!! 12:10, 23.02.2024
Do widok12:13, 23.02.2024
Ale w towarzystwie przyjaciół kościoła czy czymś takim działa Konieczny i chodzi w stroju ministranta czy podobnym. Jak mu nie wyjdzie w samorządzie w wyborach to może wrócić do nauczania katechezy bo ciągle czyje te kościelne klimaty Andrzej. 12:13, 23.02.2024
do do widok13:04, 23.02.2024
a co ty masz do ludzi kościoła, czy działających wokół kościoła, ukradł Ci coś... Darek czytał kiedyś pismo święte w kościele i co z tego. Oddzielcie kościół od samorządu. Oboje są pewnie w porządku, ale który lepiej będzie zarządzał? Zapewne Konieczny!!! 13:04, 23.02.2024
no 13:06, 23.02.2024
Z takich cen to i dochody obfite . Ten podatek to pikuś . Mająt wieki . Ale staremu jeszcze tronu brakuj. Tak przy okazji , jeden rudy , drugi koński łeb . Ten koński aż rży ! 13:06, 23.02.2024
odnowa14:29, 23.02.2024
Stary ponoć opowiadał , że zwiną interes , a teraz dla zmyłki odnowa przed wyborami ? Nie dajmy się zwieść .Farbowany lis gorszy ! 14:29, 23.02.2024
Mieszkanka16:04, 23.02.2024
Odpowiedź dla odp.
Tylko że faktów brak.Zaspokoję twoją ciekawość -niestety nie pracowałam z Koniecznym i mam nadzieję że nigdy go nie spotkam na swojej drodze chociaż nadal pracuję jednak znam ludzi którzy z nim pracowali i to wystarczy.Ty jednak nadal z nim pracujesz i pracowałaś wcześniej w Gostyniu i jesteś chyba bliską osobą?I to lekceważące stwierdzenie lider tak zwanej opozycji to jest po prostu nasz krajan z dziada pradziada i jeszcze coś chcesz wiedzieć? 16:04, 23.02.2024
od Mieszkanka19:28, 25.02.2024
Widzisz, również nie trafiłaś. Na piękne oczy, zęby czy rodowód nikt nam worków z pieniędzmi nie przyniesie pod dom. Fakty są takie, że z tego co mi wiadomo, a już wielu o tym mówiło to ostanie inwestycje to działania sekretarza gminy czy sie to Tobie podoba czy nie, rozejrzyj się dookoła. Wiele jeszcze należy zrobić dlatego musimy iść na wybory i wybrać sprawdzonych w boju. 19:28, 25.02.2024
Do widok odp.16:59, 23.02.2024
A co Konieczny lub jego zwolennicy mają do prowadzących działalność biznesową w postaci sklepu/ów??? 16:59, 23.02.2024
nic17:15, 23.02.2024
Tylko trzeba rywalizować na argumenty , a nie dążyć dążyć do tronu ubliżając rywalowi .Tak używać sobie na konkurencji , a samemu spotykać się u księdza , to chyba nie jest zgodne z nauką kościoła .
17:15, 23.02.2024
Winn 18:27, 23.02.2024
Www 18:27, 23.02.2024
Re20:53, 23.02.2024
Ludzie, mieszkańcy ogarnijcie się, nikt nie jest święty, żaden z Was komentujących - troszkę kultury. 20:53, 23.02.2024
nikt 20:56, 23.02.2024
Ma pani rację przesadzają z tymi komentarzami. 20:56, 23.02.2024
Piaski21:04, 23.02.2024
Popieram Panią Re, takie rzeczy wypisywać, co to kogo obchodzi co Pan Darek robi i gdzie pracuje , a Ten rudy jak to piszecie to ma imię i nazwisko,. 21:04, 23.02.2024
Lukas22:35, 23.02.2024
Ludzie trochę szacunku dla kandydatów na wójta a nie od najgorszych każdego 22:35, 23.02.2024
Won do Gostynia 23:36, 23.02.2024
Konieczny wraca po wyborach katechezy uczyć chyba że go do siebie przyjmie Marcinkowski. 23:36, 23.02.2024
Do wyborców 23:38, 23.02.2024
Gdyby nie ci sklepikarze którymi Konieczny lub jego poplecznicy tak gardzą to by nie było na pensję tych urzędników jak Konieczny!!! 23:38, 23.02.2024
oj07:58, 24.02.2024
Każdy ceni dobrego , ludzkiego handlowca , ale nie można pochwalać urągania drugiemu człowiekowi jak robi to Naskręt . Tak dla jasności , na budżet gminy składają się wszelkie podatki i opłaty . 07:58, 24.02.2024
Tylko Naskręt11:56, 24.02.2024
Konieczny niby kościoła fanatyk ale do nauki Jezusa mu daleko. Rude fałszywe. 11:56, 24.02.2024
Do oj11:59, 24.02.2024
A Konieczny jak mieszka a Gostyniu to tam płacić podatki tak? Od 17 lat tylko pracuje i żyje z podatników gm. Piaski będąc w tym urzędzie w gm. Piaski. :( 11:59, 24.02.2024
Obserwator12:21, 24.02.2024
Widać,że szanse obydwóch kandydatów się wyrównują bo cały czas dużą przewagę miał Pan Darek
12:21, 24.02.2024
Tylko nie Naskręt12:56, 24.02.2024
Zapominacie , że Jezus też był rudy . Coś nie po drodze z nowym testamentem. Wracając jednak do tematu powiem , jeden rudy , drugi nóżki naprawiane .To jednak nie jest istotne .Ważna jest empatia do drugiego człowieka , której Naskrętom brakuje . Tak przy okazji , żona Naskręta pracuje w ratuszu gostyńskim , pobiera wynagrodzenie z budżetu Gostynia . No i prawidłowo . Tylko przestańcie atakować . 12:56, 24.02.2024
Darioto 06:59, 25.02.2024
Grupa wsparcia Koniecznego a szczególnie jego radni to jakaś kpina. Zero konkretów, same bzdety pod publikę. Jak Konieczny wygra to nic konkretnego się nie wydarzy. 06:59, 25.02.2024
no08:26, 25.02.2024
Teraz grupa Naskręta obraża przeciwników , a przecież przez pięć lat tylko raz pojawili się w domach wyborców . Teraz przyszli ponownie po podpisy . Jeśli na tym polega ich działalność, to tylko jedno ciśnie się na usta -porażka . Jeszcze jedno , to są kandydaci . W Naskrętowie dopiero będzie się dziać , jak nawet towarzystwo rowerowe zawiesili mając wielkie wsparcie finansowe z Wielkopolskiej Gościny . 08:26, 25.02.2024
W sedno11:30, 25.02.2024
Ciekawe czy tatulo pójdzie z kandydatami na radnych i synusiem od domu do domu , jak ksiądz po kolędzie 11:30, 25.02.2024
myślę08:53, 25.02.2024
Po tak podłym wpisie o kandydatach na radnych , to o przeciwnikach można tylko zanucić - My jesteśmy tanie dranie . Prawdą też jest , że w grupie Naskręta służby ołtarza też nie brakuje . 08:53, 25.02.2024
Brawo11:25, 25.02.2024
Mam pytanie o radni pana Darka ? Jeden punktuje starszym religijnym paniom . Drugi skłucił wieś wiadomo też że chodzi o powiązania zawodowe . Pani ucząca z swoimi wypowiedziami wyskakuje jak Filip z konopi . Jedynymi osobami dbającymi o dobro drugiego człowieka to M.M i J.G 11:25, 25.02.2024
Prawda11:28, 25.02.2024
Co do szanownej małżonki pana Darka , znam ja jeszcze z liceum i wtedy wydawała się być normalną kumpelą ale przesiąkła męzulkiem i teściem . 11:28, 25.02.2024
Todario11:31, 25.02.2024
Jak podłym osobnikiem trzeba być , celowo nie piszę człowiekiem , żeby w tak ohydny sposób określić opozycję, a idąc dalej obrażać elektorat przeciwnika . Okropieństwo ! 11:31, 25.02.2024
Urodzinki11:57, 25.02.2024
Panie Darku jesteśmy znajomymi na fb od 9-ciu lat i cóż odkryłam. Pierwszy raz w tym roku złożył mi Pan życzenia urodzinowe przypadek -niesądze . Niby miłe z Pana strony ale czytając wcześniejsze komentarze zaczyna ni się to wszystko układać w jedną całość 11:57, 25.02.2024
Tort12:21, 25.02.2024
To jest ta perfidna gra . Najpierw olśnienie , że znajomy ma urodziny , pamięć o biednym . To tylko chwilówka ! Po wyborach wszystko przejdzie w niebyt ! Najlepsze jest też chodzenie z dzieciaczkami po domach wyborców . 12:21, 25.02.2024
Co takiego14:04, 25.02.2024
Chodzi z swoimi dziećmi pi domach wyborcóe 14:04, 25.02.2024
Kłamca19:49, 25.02.2024
Darek nie chodzi z dziećmi po domach. Ponadto przypominam, że w internecie nikt nie jest anonimowy. Karma wraca. 19:49, 25.02.2024
Przrrazony14:40, 25.02.2024
Jestem przerażony jak ktoś kreuje komentarze obrażając przeciwnika i jego rodzinę . 14:40, 25.02.2024
Do Tylko nie Naskręt14:47, 25.02.2024
Jezus nie był rudy. Konieczny jeśli ty to pisałeś to nie wlewaj sobie Ty rudzielcu fałszywy jak faryzeusze... 14:47, 25.02.2024
Do Todario14:50, 25.02.2024
No prawda. Ten Konieczny lub jego poplecznicy muszą być wyjątkowo podli pisząc z taką pogardą o prowadzących mały biznes w postaci sklepów i płacący w gminie podatki gdzie ich biznes. 14:50, 25.02.2024
hańba15:58, 25.02.2024
Nie domyślaj się, bo obrażasz niewinnego , szkalujesz .Wpisz sobie "Rudy Jezus z kręconymi włosami". Zaś co się tyczy pogardy , to właśnie z drugiej strony żółć się wylewa hektolitrami . I z tym rudym przestańcie , piszcie o nóżkach wyprostowanych , schodach z barierkami za pieniądze podatnika . Nikt też nie mówi , że Naskręt nie płaci podatków . Wszyscy płacimy. Dobrze , że te pieniądze są , bo tron dla dwojga , to jednak większy wydatek ! 15:58, 25.02.2024
maleństwo 16:49, 25.02.2024
Jak Naskręt prowadzi mały biznes to i podateczek malutki , więc nie podkreślajcie tych zasług dla gminy . Szkalować rywali i udawać niewiniątko to podłość do entej potęgi . 16:49, 25.02.2024
Do maleństwo18:19, 25.02.2024
Były katecheta czyli nauczyciel religii lub jego zwolennik pisał że sklepikarz na wójta się nie nadaje ale nauczyciel religii przywieziony w teczce już tak??? 18:19, 25.02.2024
maleństwo 18:42, 25.02.2024
Zrozum , że wójtem może być każdy .Sęk w tym , że nie wiesz kto pisze , a ranisz niewinnych . Trzeba być skończonym draniem , nic nie wiedząc posądzać i szkalować przeciwnika . Po trupach do władzy . Takich to tylko się bać. Myślę , że przeciwnik nie ma nic wspólnego z wpisami. Sami zapracowaliście na taką opinię . Może jeszcze czas na zmianę postępowania ! 18:42, 25.02.2024
od mieszkańca19:51, 25.02.2024
Wolę gościa z Gostynia, który kiedyś tam był katechetą, a od kilkunastu lat działa na rzecz gminy Piaski, załatwił kasę na drogi czy odnowienie miejsc i budynków dla społeczeństwa, dba o seniorów, ma pewnie wiedzę i wie jak to wszystko funkcjonuje, niż wójta z Piasków, któremu marzy się kariera, a doświadczenia w zarządzaniu zero, pozyskiwaniu kasy zero. To jest konkret. I zgadza się, podatki płacą wszyscy, którym chce się pracować, nie tylko drobni przedsiębiorcy, tutaj wszyscy są równi. Widać kto rozpoczął te kiepskie komentarze, proste hasełka, ze nie z piasków, że rudy, że kiedyś katecheta - obrzydliwe. Zero konkretów tylko demagogia. Tak mocnej gminy nie zbudujemy. 19:51, 25.02.2024
Do od mieszkańca23:53, 25.02.2024
Ale jak ktoś mieszka poza gminą a w Gostyniu to w gminie nie płaci podatków a jeszcze obraża ktoś od niego lub on sam sklepikarzy pisząc że sklepikarz nie nadaje się na wójta. Ale były katecheta który przejął dobrze funkcjonujący urząd po Normanie tych dobrych urzędników już tak? Czysta hipokryzja i jak prawdziwe jednak powiedzenie że co rudy to fałsz! 23:53, 25.02.2024
barwa 07:15, 26.02.2024
Jakoś Naskrętom nie przeszkadza , że jeden z ich kandydatów jest złotawym blondynem . Ten nie jest fałszywy?. Przecież bardziej fałszywym od starszego chyba już nie można być . 07:15, 26.02.2024
Pozdrawia były sąsia09:36, 26.02.2024
Ten złoty blondyn to dopiero fałszywy . Najważniejsze że co niedzielę i święta w kościele jest ofiarę pozbiera . Na konia wskoczy jako król . Wieś skłucił . 09:36, 26.02.2024
do do do07:46, 26.02.2024
Lepiej chyba ten z Gostynia, który od kilku lat ściąga pieniądze dla naszej gminy i widać efekty niż ten niepewny z Piasków i duuużo mniej doświadczony. Te miliony inwestycji z ostatnich lat przewyższą te kilkaset złotych podatku, o które tak bardzo troszczysz się. Zrozumcie, że ważne jest przygotowanie do funkcji, a nie jedynie chęć zdobycia władzy. Na piękny uśmiech nikt pieniędzy nam nie da. 07:46, 26.02.2024
Mieszkaniec10:56, 26.02.2024
A co z budową porządnego Dino w Piaskach?
Niestety wszyscy wkoło mają Dino z prawdziwego zdarzenia, tylko w Piaskach ciągle jakieś problemy z budową.
Kiedy będzie skończona ścieżka rowerowa do Gostynia ... 10:56, 26.02.2024
Spoko11:46, 26.02.2024
To jeszcze nie ten moment Dino zaraz po wyborach mury zaczną rosnąć . 11:46, 26.02.2024
Użytkownik11:51, 26.02.2024
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
ciekawość21:42, 26.02.2024
Co to był za wpis , że nagle koniec urągań . Strach się bać ? 21:42, 26.02.2024
Jeszcze raz11:42, 27.02.2024
Naprawdę skończył się atak na Koniecznego . Stał się cud ? 11:42, 27.02.2024
Do Jeszcze raz13:00, 27.02.2024
Naprawdę Konieczny lub jego zwolennik zaprzestał atakowania właścicieli sklepów? Stał się CUD! 13:00, 27.02.2024
kłam13:28, 27.02.2024
Przecież właściciel sklepu nie startuje , więc jaki sens miałby atak ? 13:28, 27.02.2024
olaf14:15, 01.03.2024
Obaj panowie to porządni ludzie.Pracują , dbają o swoje rodziny.Są życzliwi i wiele razy pomocni. Można lubić psy ,koty ,można lubić służyć przy ołtarzu. Ludzie czy was tu wszystkich z tej nienawiści porąbało?
Straszne są te wpisy ,okropne wyzwiska i porównania. Znam obydwóch kandydatów to luzie godni szacunku.Ci co ich szkalują wystawiają sobie marną ocenę.Niech wygra ten co zdobędzie więcej głosów. 14:15, 01.03.2024
Piaski dla mądrego18:46, 22.02.2024
15 16
Co mógł zrobić wcześniej? I co ma do rzeczy gdzie mieszka wójt? Zastanów się co piszesz, bo mądrości tu nie widzę. Żadnej.
Masło maślane.... 18:46, 22.02.2024
wyborca23:34, 22.02.2024
13 11
Właśnie, 17 lat doświadczenia, w tym na stanowiskach kierowniczych w Gminie Piaski, nie w Gostyniu. Widać, że inwestycje w ostatnich latach w całej gminie wystrzeliły. A on je nadzorował. Liczą się kompetencje!!! Nie kolor skóry, włosów czy miejsce zamieszkania. Pan Naskręt będzie uczył się tego latami i to jeszcze nie daje gwarancji, że będzie dobrym włodarzem gminy. 23:34, 22.02.2024