W dzisiejszym zabieganym świecie, pełnym wyzwań i codziennych obowiązków, niezwykle cieszy, gdy spotkamy kogoś, kto swoją życzliwością potrafi poprawić nam humor. Tak było w przypadku klienta, który na popularnej grupie Spotted Gostyń24 postanowił wyrazić swoje uznanie dla kasjerki z jednego z gostyńskich marketów.
Miłe słowa i gesty potrafią rozjaśnić nawet najbardziej pochmurny dzień. Internauta, który postanowił podzielić się swoim pozytywnym doświadczeniem na Spotted Gostyń24, pokazał, jak ważne jest docenianie uprzejmości i życzliwości w codziennych sytuacjach. W świecie, gdzie często górę biorą pośpiech i stres, taka historia przypomina, że uśmiech i dobre słowo mogą mieć ogromną moc.
- Chciałbym pozdrowić panią która dzisiaj (26.11.) siedziała na kasie w Dino na ul polnej. Uprzejma, uśmiechnięta ...Takich kasjerek nam trzeba - te słowa skierowane w stronę sympatycznej pracownicy sklepu pokazują, jak wielką moc ma uśmiech i pozytywne nastawienie.
Jeden miły gest może rozjaśnić dzień zarówno osobie, która go otrzymuje, jak i tej, która go daje. Często zapominamy, jak niewiele potrzeba, by wpłynąć na atmosferę wokół siebie i poprawić innym nastrój.
To także świetny przykład na to, że warto mówić o pozytywnych doświadczeniach i doceniać ludzi wokół nas. Tego typu słowa uznania są dowodem, że dobra energia wraca – kasjerka swoją życzliwością zrobiła świetne wrażenie, a klient, dzieląc się tym doświadczeniem, dał innym powód do uśmiechu.
Czy i Wam zdarzyło się, że miły gest nieznajomego odmienił Wasz dzień? Warto pamiętać – czasem zwykły uśmiech może mieć niezwykłe konsekwencje!
[ZT]74326[/ZT]
[ZT]74315[/ZT]
[ZT]74215[/ZT]
[ALERT]1732692924887[/ALERT]
xyz09:55, 27.11.2024
To niebywałe o czym z braku tematów potraficie stworzyć artykuł!!! 😐 09:55, 27.11.2024
.10:11, 27.11.2024
Musiała być ładna. Ludzie są tak okrutni że w jednym sklepie facet powiedział do kasjerki że nie chce reszty niech sobie uzbiera na zęby. Do czego to wszystko prowadzi tylko do końca świata. Hejt mnie przeraża coraz więcej go wszędzie jest. 10:11, 27.11.2024
444n14:18, 27.11.2024
W którym sklepie ta sytuacja miała miejsce? 14:18, 27.11.2024
On10:27, 27.11.2024
Mnie zastanawia gdzie ten klient miał odwagę i dlaczego nie powiedział tej pani odrazu że ja pozdrawia jest super itd. Pewnie wrócił do domu zaczął męczyć swojego dzbana i w tej ekscytacji napisał ten post a wy robicie z tego wielkie halo . Kolego więcej odwagi w świecie a nie internecie ! 10:27, 27.11.2024
Żenada11:33, 27.11.2024
Codziennie muszę być miła, nie siedzę tylko na kasie a usługuje ludziom w sklepie przynosząc im to i to. Wysłuchując glupot i nieraz historii życia. Za bycie miłym i uprzejmym odpowiada kultura osobista. Za to nikt nie płaci w walucie. Jednak świadomość że klient wychodzi zadowolony jest bardzo pokrzepiające. 11:33, 27.11.2024
Aa11:37, 27.11.2024
Też jestem kasjerką zawsze staram się być miła i uprzejma ale czasem zachowanie klientów na to nie pozwala , niektórzy myślą że my jesteśmy służącymi a nie pracownikami 11:37, 27.11.2024
zwykłyON12:35, 27.11.2024
Fajny artykuł, warto mówić o wzajemnej życzliwości, bo wszędzie tylko hejt i krzywe spojrzenia. Zero uśmiechu i empatii. Swoją drogą nie tylko w Dino pracują bardzo miłe panie ;) Ostatnio nie powiem gdzie ale również w Gostyniu ok 2-3 tyg. temu robiąc zakupy (jak to facet nie wiem gdzie co jest na półkach ;) bardzo miła Pani sprzedawczyni pomogła znaleźć mi drożdże i kilka innych artykułów których nie mogłem odnaleźć w tym gąszczu półek sklepowych ;) Postanowiłem kupić jakąś słodką przekąskę i zostawiłem jej do kawy za miłą obsługę ;) (swoją drogą nie wiedziałem ,że muszą mieć do tego paragon- by nie było że same sobie wzięły z półki , więc paragon też musiałem jej zostawić w prezencie 🙂 Pamiętajcie Dobro Wraca Nie Dziś to Jutro...miłego dnia wszystkim nie tylko kasjerką 🙂 12:35, 27.11.2024
Klientka17:31, 27.11.2024
Dino na ul Nad Kanią. Nareszcie działa. Gorąco pozdrawiam wszystkie Panie z obsługi. Przesympatyczne i profesjonalne. Jak miło robić zakupy. 17:31, 27.11.2024
hahaha 10:00, 29.11.2024
no imamy kryptoreklamę DINO ciekawe ile zapłacili redakcji? 10:00, 29.11.2024
semi12:39, 27.11.2024
12 4
lepiej pisać o życzliwości niż czytać takie bzdurne komentarze jak twoje! Nie samym hejtem żyje człowiek i bzdurnymi wiadomościami, czasami miło coś dobrego przeczytać a i poprawić humor innym (w tym przypadku kasjerką ) też zasługują na pochwałę bo praca z klientami nie należy do lekkich zwłaszcza jak są tacy jak ty!!! 12:39, 27.11.2024
kasierka13:52, 27.11.2024
0 3
*%#)!& ci jak czytasz resztę komentarzy co? 13:52, 27.11.2024
Oli16:48, 27.11.2024
10 2
Lepiej pisać o życzliwości, uśmiechu i radości, aniżeli Twojej bezmyślności, chełpieniu, zgryźliwości i arogancji, skoro widzisz zło w życzliwości personelu w punktach sprzedaży. Jestem również klientem i widzę niekiedy bezczelność , chamstwo i pretensjonalność w stosunku do pań sprzedających (bardzo rzadko wobec panów ekspedientów. Zatem puknij się w łeb. 16:48, 27.11.2024