Zamknij

Straty są ogromne, a budynek nie był ubezpieczony. Głos zabiera prokuratura

15:07, 10.08.2023 mis Aktualizacja: 12:12, 13.08.2023
Skomentuj Foto: czytelnik Adrian Foto: czytelnik Adrian

Na około milion złotych oszacowano wstępnie straty po pożarze Chaty Wodnika w Cichowie. Śledczy cały czas ustalają przyczyny i okoliczności tego zdarzenia. W międzyczasie zmieniono też kwalifikację prowadzonego postępowania.

Jak już informowaliśmy ogień pojawił się w środku nocy z piątku na sobotę. Budynek spłonął doszczętnie wraz z wyposażeniem. Po ugaszeniu pożaru rozpoczęła się rozbiórka spalonej konstrukcji, a na miejscu pojawili się śledczy oraz biegły z zakresu pożarnictwa.  

- Prowadził oględziny miejsca zdarzenia - mówiła mł. asp. Paulina Piechowiak, zastępca oficera prasowego KPP w Kościanie.

Wyniki jego prac mają dać odpowiedź na to, co mogło przyczynić się do wybuchu pożaru. Wstępnie wyceniono również straty związane z pożarem.

- Na około milion złotych - potwierdza mł. asp. Paulina Piechowiak, zastępca oficera prasowego KPP w Kościanie.

Wiadomo, że obiekt nie był ubezpieczony.

Początkowo śledczy prowadzili postępowanie w sprawie pożaru z art. 163 KK (Kto sprowadza zdarzenie, które zagraża życiu lub zdrowiu wielu osób albo mieniu w wielkich rozmiarach, mające postać pożaru, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10). Z czasem kwalifikację zmieniono na postępowanie z art. 160 KK.(Kto naraża człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3). 

- Pożar w rozumieniu Kodeksu Karnego, musi być to specjalna sytuacja - tłumaczy prokurator Magdalena Mazur - Prus, Prokurator Rejonowy w Kościanie.

-  Te ustalenia się nie potwierdziły. Na ten moment są prowadzone czynności w kierunku art. 160 KK, który mówi o narażeniu osób na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia. Oczywiście, gdyby się okazało w trakcie czynności, że to zdarzenie miało postać pożaru w rozumieniu Kodeksu Karnego, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby taką kwalifikację zmienić - tłumaczyła prokurator Magdalena Mazur - Prus.

[ALERT]1691672858332[/ALERT]

Dołącz do nas na Facebooku!Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i fotorelacje. Jesteśmy tam, gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

(mis)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(62)

I cyk zbiórkaI cyk zbiórka

44 26

I cyk zbiórka bo kto będzie płacił ubezpieczenia 🤦‍♂️ sami sobie winni!!! 15:44, 10.08.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MdMd

38 1

Tylko właściciel o nic nikogo nie prosił, nie zakładał żadnej zbiórki. To jego znajomi, goście, którzy tam bywali bo chcieli, bo czuli się dobrze, bo było sympatycznie, bo właściciel nie odmawiał gdy ktoś chciał wyprawić urodziny, zrobić panieński lub kawalerski...bo wiedział, że nie jest pazerny, że pomoże. Łatwo opluwać, łatwo krytykować, oceniać. Bo...dotyczy to kogoś innego a nie mnie 20:13, 10.08.2023


reo

UkibukiUkibuki

11 11

To 20 tys które potrzebował to na ?
15:47, 10.08.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rob9rRob9r

13 9

Jestem jednym z tych co dołożyli cegiełkę. Niby jak dajesz to nie pytaj. Ale ja zapytam. Panie Tomaszu skoro straty to ok milion złotych to na co panu te 20 tys. zł ? Było napisane, że na odbudowę. Proszę się gdzieś wypowiedzieć ????? 16:02, 10.08.2023

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

20k20k

12 17

Chciałem se na 2 tygodnie wyjechać troszkę odpocząć, dojść do siebie 17:45, 10.08.2023


JLJL

21 5

a skąd czerpiesz wiedze, że on potrzebował 20 tysięcy? Dorzuciłeś się do zbiorki, a nie przeczytałeś jej opisu ? Zbiórkę utworzyła grupa zaprzyjaźnionych sołtysów.. 17:51, 10.08.2023


Do JLDo JL

6 4

Na pomagam.pl i w art. Poprzednim g24 gdzie wyraźnie pisze że na odbudowę obiektu. 18:31, 10.08.2023


Do JLDo JL

2 1

Stąd?
https://pomagam.pl/wp7b8p?fbclid=IwAR3PT50BL01Z89Pl4Boj6V2Hb-_1-lz6llb3lTz9KdJOazNlcVlguP6nGJo 19:47, 10.08.2023


Do Rob9rDo Rob9r

8 8

Nie pisz że dołożyłeś cegiełkę bo wolałbyś sobie du*ę ogolić. Człowieku już po twoim wpisie czuć na kilometr żeś chytry i tylko jątrzysz. W niedzielę na bank pomaszerujesz do kościółka jak prawdziwy &$#@)?! 20:32, 10.08.2023


Do ostatniegoDo ostatniego

0 5

Jesteś fi.utem który oszukał ludzi pisząc że 20 tysi jest na odbudowę ? Napisz tutaj jak się nazywasz cwaniaczku. Po za tym twoje uprzedzenia potwierdzają że wtedy jest ok jak tobie pasuje. 21:36, 10.08.2023


ElemeleElemele

15 18

Kto oszacowal straty na jakiejnpodstawie skoro nie byl ubezpieczony. Jesli jest ubezpieczone mienie to wtedy jest oszacowana wartosc ubespieczonego mienia, rzeczy itd a tak to ja moge stwierdzic ze straty to 10 mln bo w srodku se wisial obraz van Gogha i Moneta i dolary od ciotki z Ameryki insie sfajczyły, są straty? 16:11, 10.08.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Nie tyNie ty

8 1

Biegli powołani przez prokuraturę. 19:33, 10.08.2023


Do ElemeleDo Elemele

7 2

Elemele nie pisz jak nie masz bladego pojęcia. Do szkoły nieuczku ale migiem a nie idiotyczne komentarze pisać 20:37, 10.08.2023


Elemele Elemele

0 6

Widze że tu sami znafcy, a na imieninach to banana ze skórą wpier dalają 20:44, 10.08.2023


XdXd

14 14

Jesteście dzbany i wpłacacie hajs na zbiórkę
3 2 1 komentarze gowno burzy zaczac 16:24, 10.08.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pati Pati

11 1

Chciałeś zabłysnąć i ci nie wyszło 🙄 chyba wszyscy cię olali 18:40, 10.08.2023


BiznesyBiznesy

12 8

Powstanie tam ładny hotelik z restauracją pewnie.... 17:14, 10.08.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

@@@@

37 11

Jak można nie ubezpieczyć lokalu ?, to nieodpowiedzialność 😡 17:16, 10.08.2023

Odpowiedzi:9
Odpowiedz

Ubezpieczyciel Ubezpieczyciel

30 6

Kto ci ubezpieczy drewnianą budę z otwartym płonącym grilem w srodku? 17:50, 10.08.2023


Do ubezpieczyciel Do ubezpieczyciel

15 8

To w górach ten milion domów drewnianych z kominkami w środku też nie jest nikt z nich ubezpieczony ? 18:42, 10.08.2023


Można Można

15 13

Bo jak 23 lata się udawało to i 24 rok się uda. Ogólnie masz rację tym pytaniem, a lepsze jest kto pozwolił na organizację różnych masowych imprez w nie ubezpieczonym obiekcie i narażanie innych. 18:47, 10.08.2023


Ubezpieczyciel Ubezpieczyciel

10 1

Zaowarzasz subtelną różnicę pomiedzy starą budą a wybudowanym wg przepisow prawa budowlanego i spełniającym wymogi ubezpieczyciela domem? Zaowarzasz subtelną roznice pomiedzy kominkiem wybudowanym wg obowiązujacych norm a starym wypalonym grilem bez podłączenia to komina? Zaowarzasz subtelną różnice pomiedzy coś wiedzieć albo chrzanić banialuki? 20:29, 10.08.2023


UbezpieczycielUbezpieczyciel

7 1

Zresztą idz dziwaku do obojętnie jakiej firmy ubezpieczeniowej i zapytaj jakie sa wymagania do spełnienia zeby ubezpievzyc lokal urzytecznosci publicznej tzn restauracji, baru itd gdzie organizuje sie imprezy okolicznosciowe i nie tylko, ubezpieczenie od pożaru zaznacz. Wyobraz sobie ze pozar powstal podczas imprezy i zginelo w nim kilkoro ludzi moze dzieci, jak bys wytlumaczyl prokuratorowi ze doszlo do tragedii? Ze w gorach sa drewniane chaty z kominkami i jest dobrze? 20:36, 10.08.2023


Do UbezpieczycielDo Ubezpieczyciel

7 4

Z ciebie taki ubezpieczyciel jak z koziej du*y trąba. Jak taki jesteś fachowiec w ubezpieczeniach jak mistrz ortografii to idź w pyry łynty. 20:56, 10.08.2023


Do ubezpieczycielDo ubezpieczyciel

7 1

Zauważasz przez ż. Człowieku bój się Boga. Obym nigdy nie trafiła na Ciebie gdy będę coś ubezpieczać. 21:02, 10.08.2023


Ubezpieczyciel Ubezpieczyciel

0 2

Wiedzialem że jesteś adoptowany bo twój stary lubi robic gałe 21:32, 10.08.2023


Kaligula Kaligula

0 4

Znowu jakaś gupia kura od ortografii się mądrzy, pochwa piecze? Jest serek? 22:59, 10.08.2023


Kkkto Kkkto

18 10

To teraz ludzie mają się złożyć na nową knajpkę. Trzeba było ubezpieczyć 17:58, 10.08.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

OnaOna

18 2

Wpłaca kto chce nikt cię nie zmusza 18:41, 10.08.2023


Do OnaDo Ona

3 16

To jest nie pozorne zmuszanie. Idzie sołtys i mówi że daj jak chcesz ale jak nie dasz a ty się spalisz to zobaczysz. I co dajesz ? 18:44, 10.08.2023


Nic nie trzeba Nic nie trzeba

7 1

Jeżu śnięty czy ktoś cię zmusza do wpłacenia ? Ja na kościół złotówki nie dam a są babusie które całe renty dają. Ich sprawa. Nic mi do tego. 20:47, 10.08.2023


Bierzemy się Bierzemy się

10 18

W garść i zbieramy milion.
Uzbieramy. Nie jedz, nie pij, nie jedz na wczasy. Oddaj ostatnią koszulę, nerkę, żeby inni się dobrze bawili. Jeszcze tylko 980 tysięcy złotych i pan Tomasz znowu będzie się z tobą fajnie bawił o ile masz kasę. Nie udacznikom i biedakom mówimy spadajcie. 18:39, 10.08.2023

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Ajda Ajda

21 5

Nieudacznik piszemy razem 🙄 Ja jestem biedna a Tomek traktował jak GOŚCIA. Ty to chyba pisząc taki komentarz jesteś nieszczęśliwy w życiu 🙄 taki biedny emocjonalnie. Szkoda mi Ciebie 🥹 18:45, 10.08.2023


Do AjdaDo Ajda

5 9

Nie wiem, czy jesteś jego zoną ? Kochanką ? Czy inną mu bliską osobą? On ma z czego żyć, był wiele razy na wczasach na które 95% ludzi nigdy nie będzie stać. Ale dobra stało się nieszczęście i ludzie okazali współczucie jednocześnie wpłacając mu kasę często mając mniej niż ten potrzebujący. Wyraźnie było napisane, że zbiórka przez sołtysów i pomagam.pl jest to suma 20 tysięcy złotych NA ODBUDOWĘ OBIEKTU. Ludzie uwierzyli w to co zostało napisane i wpłacali. Teraz okazuje się że wg wyliczeń biegłych wartość strat jest ok milion złotych. Na co wobec tego poszły czy pójdą te 20 parę tysięcy co wpłacili ludzie ? Czy wszyscy nie zostali ewidentnie oszukani ? Odpisz na poważnie jak coś więcej wiesz ? 19:30, 10.08.2023


Pomóż Pomóż

9 15

Ma rację ten gościu 🙂 jak się jest chytrym i nie ma ubezpieczenia to niech sobie odbudowuje sam a nie jakieś wielce zbiórki itp 19:33, 10.08.2023


Do Bierzmy się Do Bierzmy się

11 6

Skąd w tobie tyle jadu? Człowieku słyszałeś o przysłowiu żeby nie kopać leżącego? Jak już nie możesz z emocji to wsadź jajka między drzwi a futrynę i wal laczkiem. Podobno pomaga takim zawistnikom. W niedzielę nie zapomnij do kościołka. 20:43, 10.08.2023


BbbbBbbb

1 2

Do ostatniej odp. A ciebie ministrant wyr.uchał ? 21:30, 10.08.2023


WarnaWarna

9 5

Ludzie domów nie ubezpieczaja. Pokazała to akcja huragan. Na skutek kleski zywiolowej pomoc z państwowej kasy przysługiwała tylko tym co nie mieli ubezpieczonego mienia. Na wyplaty dla nieubezpieczonych poszły krocie z podatków. 18:48, 10.08.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TakTak

5 4

Tylko w domu narażasz siebie i bliskich, a tu przy masowych imprezach o przyjmowaniu gości narażasz innych ludzi. 19:21, 10.08.2023


Lol Lol

4 3

Normalnie nie wieże że nie było ubezpieczone to piękne miejsce 19:28, 10.08.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WifonWifon

9 4

Ludzie opanujcie się. Zastanów się jaka firma chciałaby taką knajpę ubezpieczyć. 20:38, 10.08.2023


Lol Lol

2 4

Każda jedna firma tylko chcieć ubezpieczyć i nie Pisz takich farmazonów większe firmy ubezpieczają i jest dobrze 06:37, 11.08.2023


#stophejterom#stophejterom

15 2

Nie wiem co gorsze ? Spłonie Ci w ciągu jednej nocy cały dorobek wielu lat pracy twojej i reszty rodziny . Coś co niewątpliwie kochasz i myślisz sobie że już nic gorszego stać się nie może. Ale nie, zawsze trzeba jeszcze wkalkulować ludzką podłość taką jakże nam znaną polską na którą zawsze można liczyć. Komentarze bezimiennych hejterów z których żółć się wylewa. Coś im się w pustej głowie urodzi i jadą bez trzymanki .
Ludzie czy ktoś zastanowił się co czuje w tej chwili ten człowiek? Co czuje jego rodzina? Czy on choć w jednym małym wpisie prosił o czyjąś pomoc o wpłacenie marnej złotówki? Nieee!!!
Nie kopie się leżącego to taki chyba już niestety nieistniejący zwyczaj . Ludzie co z Wami ? 21:22, 10.08.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HutHut

0 10

Niech mu bliski lekarz pomoże ?
Nie on to kto.prosil o pomoc dla niego? Dlaczego ten ktoś kłamał, oszukał prawie 200 osób wpłacających. Wal się o tyle. 21:33, 10.08.2023


PIENIĄDZE A PRAWDA PIENIĄDZE A PRAWDA

2 8

Do Organizatorów zbiórki !!!!!
W dniu 13:00, 06.08.2023 mis Aktualizacja: 12:25, 07.08.2023
Portal gostyn24 opublikował wiadomość z której treści wynika.
Celem jest zebranie 20 tys. złotych na odbudowę obiektu.

Również ze strony pomagam.pl wynika

Odbudowa Chaty Wodnika - Cichowo
24 837 zł z 20 000 zł (Cel).
W dniu dzisiejszym poinformowano, że straty wynoszą ok 1 miliona złotych.
Na co wobec powyższego zostanie przeznaczona kwota aktualnie 24 837 zł ????
Jeżeli zostaje podczynane stanowisko zbierających to proszę o uzasadnienie w jaki sposób oszacowane mienie na jeden milion złotych ma być wyremontowane za 24 000 zł ???
21:48, 10.08.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

twoja staratwoja stara

6 1

tak cię boli, że ludzie zbierają? może pokryje to chociaż uporządkowanie terenu po pożarze? przecież pieniądze nie wpływają na prywatne konto Pana Tomka, widzę typowy Polak Katolik z gębą pełną jadu 09:54, 11.08.2023


IiiiiiIiiiii

0 4

No to znaczy że zbierający kłamie. Jako cel nie zostało określone posprzątanie tylko odbudowa. To podlega pod paragraf.
Możesz się cmoknąć w lewe zostanie ci prawe. 12:57, 11.08.2023


Anonim1Anonim1

2 2

Wszyscy się martwią o właściciela a co z ludźmi, którzy tam pracowali to raz. A dwa kto im pomoże? 21:59, 10.08.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GdGd

8 1

Nie martw się, właściciel się już zaopiekował. Jak zawsze zresztą 23:21, 10.08.2023


PolPol

16 3

Ludzie, co się z Wami porobiło. Złość, plucie, podejrzenia...o co Wam chodzi? Rozliczać chcecie zbiórkę, kto, ile i na co wpłacił? Pytajcie sołtysów o treść. To był impuls i reakcja ludzi, którzy byli i są bardzo związani z tym miejscem. Tych, którzy korzystali z niego z całymi rodzinami. I co z tego, że napisali, że na odbudowę? Czy to jedno słowo jest dla was tak istotne? A gdzie empatia? No tak, jak fajnie że spotkało to kogoś innego , a nie mnie. To takie polskie przecież. 23:02, 10.08.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zenkowa Zenkowa

15 2

I oto polski naród w pierwszej chwili współczujący w kolejnej hejtujący ,zazdroszczący bo teraz będzie miał lepszą chatę aniżeli przed pożarem
Przykre czytać te komentarze i sadzę,że właściciel pewnie by nie chciał tej całej zbiórki ,ale jak widać był bardzo lubiany i ludzie sami zorganizowali zbiórkę.
Nie znam własciciela ,nie znam Chaty Wodnika,ale wiem ,że stała się tragedia i każdy z nas w takim momencie pragnąłby w takim momencie może nie współczucia ,ale zrozumienia dla skali problemu
A tutaj a niech lekarz pomoże a skąd wiesz drogi komentujący ,że nie pomoże ? Qurcze weź się postaw jeden z drugim w jego sytuacji ? A to ,że zwiedził pół świata mógł to zwiedził a co niby miał przewidzieć tenże scenariusz ? .
Myślę ,że jakbyś miał się podpisać z imienia i nazwiska takich słów byś nie napisał ,ale co tam jesteś niby anonimowy to trzeba wylać swoją żółć a znam takich z autopsji niby współczujący a w duchu mówi a dobrze mu tak.
Powtórzę raz jeszcze postaw się może w sytuacji właściciela wtenczas będzie ci łatwiej zrozumieć drugą osobę a krytyka zawsze pod prawdziwym nazwiskiem myślę ,że właściciel zobaczywszy kto to pisze byłby bardzo zawiedziony.
00:43, 11.08.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RoyanRoyan

1 7

To jest tak. Nie tylko mi, ale i pewnie setkom mieszkańców powiatu przydarzyła się życiowa tragedia. Nie jeden prosił o pomoc a ludzie zamiast pomóc się różnie zachowywali. I nie było by nic nadzwyczajnego w tej zbiórce, gdyby nie fakty które uwidoczniły mataczenie ze strony zbierających. Jeżeli potrzebował tej kasy zgodnie z założeniem to słowa bym nie napisał. A jyż od tygodnia nikt z was prowadzących tą zbiórkę nie chciał nigdzie rzeczowo się wypowiedzieć o celu jej przeznaczenia. No bo w tej chwili nie potwierdzisz chyba,że Tomek za 20 tys chce odbudować to co było ? Z kolei jeżeli sądzisz że prawie 25 tys zł to nie wielką suma to uświadamiam cię bo sprawdziłem w necie że takie oszczędności ma zaledwie 23,5procent Polaków. Inna sprawa to jak wy jego znajomi odnosicie się do ewentualnych zarzutów? Np wulgaryzmy, ciągle sugerowanie przynależności do PISu. Jesteście i przenosicie swoje żale jako osoby antykościelne. Nie umiecie argumentować swoich racji.
Można było opisać, że te 20k jest na jakiś początek bo np ma coś swoich pieniędzy i będzie próbował. To nie. Na pierwszy mój komentarz twój znajomy zareagował słowami. Zaje.. eś jak leśniczy CH..m o sosnę. Choćby z powodu takich dyskryminacji nie ustąpię. I więcej. Jeżeli dostanie z tych pieniędzy se zbiórki chociaż złotówkę to mnie poznacie bo złożę zawiadomienie o próbie wyłudzenia o możliwości w tym popełnienia przestępstwa. To nie jest tak też że ja bym na żywo nie powiedział wam tego w oczy. Dziwisz się? Ja jestem mocny psychicznie ale słaby fizycznie. A podejrzewam, że gdybyście mogli to byście mi nakładli.
Masz konkretne argumenty, że ta zbiórka jest słuszna ? I uzasadniona ? 04:48, 11.08.2023


PppPpp

1 7

No nieee!!!!! I co ja mam teraz zrobić???? Mialem do wykorzystania talony z moany na pstrąga i *%#)!& je spalił. 02:17, 11.08.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PCPC

9 1

Ale was zabolała *%#)!& polaczki, co nie? Aż się brzydzi czytać wasze popłuczyny, jak wam się żółć z gardła ulewa, bo jak to, taki milioner i zbiórki zakłada? I pieką was dupska i dobrze niech pieką, bo tacy małostkowi ludzie jak wy nie zasłużyli na nic innego. Tylko nie zapomnijcie do kościoła pokazowo w niedzielę pójść.
Gdybyście poświęcili chociaż trochę czasu to byście wiedzieli, że zbiórkę założyli przyjaciele pana Tomka i przyjaciele Chaty Wodnika, którzy chcieli mu pokazać swoje wsparcie i zaangażowanie. Nikt wam z portfela kasy nie wyciąga na odbudowę Wodnika. I co z kasą ze zbiórki? Pójdzie na odbudowę, tak jak cel zbiórki zakładał. I wspierać go w tym będą bliskie mu osoby, które od momentu pożaru bardzo aktywnie pomagają w tym, żeby Chata Wodnika jak najszybciej znów stanęła na swoim miejscu, a pan Tomek akurat jest jedną z ostatnich osób, które by kogoś oszukały czy wykorzystały. 13:38, 11.08.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

HaykHayk

8 1

Bardzo pięknie napisane, zgadzam się w 100% 13:46, 11.08.2023


ZenkowaZenkowa

5 1

100% racja . 14:07, 11.08.2023


Złodziej księżyca Złodziej księżyca

1 1

Taki to naród zawistny i podły tzn 35% wyborcy pis czyli rak narodu i prosze mi tu nie wytykac PO bo nie jestem z żadnej partii i Tuska tez nie wspominać i Niemców tymbardziej, dziękuje 14:50, 11.08.2023


YudfhYudfh

0 2

Takie udostępnianie linku jak w pierwszym artykule to nic innego jak naciąganie poprzez treść ludzi do wpłat na pomoc która niczego nie wniesie. Zamiast jeździć po Ameryce mogl kupić impregnat za ok 1000 zł na całą chatę i każdy by mu ubezpieczył. Domy drewniane się ubezpiecza tylko muszą spełniać warunki. A pan Tomek nigdy nie chciał zainwestować w te warunki. Nie można mieć wszystkiego. Jak na początku współczułem a teraz to wszystko czytając nie dość że bym nie pomógł to jeszcze chętnie namówił bym do wycofania pomocy. A można !!!!! 16:15, 12.08.2023


MariannaMarianna

3 0

Co z wami ludzie jest, że w obliczu takiej tragedii piszecie takie rzeczy? Jak człowiek może być taki dla człowieka? To co się dzieje w komentarzach to tez oblicze mediów wstyd mówić lokalnych, przyzwalanie na hejt. Tylko o to chodzi aby ludzie mogli się żreć. Media, które kreują sie na prawych ludzi a przyzwalają na coś takiego! Po co artykuł czemu ma służyć jeśli pozwalacie na takie coś wstyd 12:03, 12.08.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HuttyyHuttyy

0 3

Hejtem jest żebranie na człowieka który i tak wszystko miał i ma. 16:02, 12.08.2023


YfffYfff

0 3

Jesteście żebrakami. Żebrzecie na gościa co całe życie się dobrze bawił i miał wszystko. Nie wstyd wam? Chcesz mu pomóc sprzedaj samochód jeden z drugim, niech on sprzeda swój i będzie prawie połowa. A nie robić zbiórkę z czego i tak g...o powstanie. Nabieracie ludzi. Jesteście oszustami pisząc w pierwszych dniach że to na odbudowę dopiero po art na g24 zmieniacie treść że to tylko ogólnie na pomoc. W czym pomoc żeby otworzył jeszcze kilka win i z wami wychlał bo nie ma za co ? 16:07, 12.08.2023


WakWak

0 3

Internet się nadal kręci w wodniku, właściciel sobie cyka fotki na pogorzelisku , szczerze to gdy mnie spotkała taka tragedia nie myślałem żeby robić sobie zdjęcia, w brzuchu ściskało, żeby jak najszybciej to posprzątać żeby na to nie patrzeć.
Całe ro spalenie wodnika wygląda jak kiepska reżyserka parltryka vegi, spali się ludzie będą chojniejsi , wpadniemy na pomysł że zaczniemy działać w kuchni polowej a za chwile wybudujemy tam konkretny obiekt , oczywiście nie konie tego złośliwie ale jeśli ten scenariusz się sprqsdI to kumaci wiedzą o co w tum wszystkim chodziło.... 22:36, 12.08.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%