Zamknij
REKLAMA

Strony internetowe Gostyń - czym powinny się charakteryzować?

11:37, 15.05.2020 | Materiał partnera
Skomentuj

Trendy w stronach internetowych zmieniają się jak powietrze po burzy. Często i bardzo szybko. Warto brać je pod uwagę tworząc stronę do swojej firmy - czy to samodzielnie, czy wykorzystując pomoc agencji kreatywnej. Prawdą jest, że strony internetowe, które wyglądają klientom na “nowe”, czyli są dostosowane wizualnie do obecnych trendów, radzą sobie w pozyskiwaniu klientów o wiele lepiej, niż te rzadko aktualizowane. Co jednak powinna zawierać strona w 2020?

W obecnych czasach treść, czyli teksty są na stronie najważniejsze - to właśnie one często decydują o tym, czy klient dokona zakupu. Z tego powodu trzeba zwrócić szczególną uwagę właśnie na nie. Naszym zdaniem jest to ważne nie tylko ze względu na klientów, którzy je czytają, ale również roboty Google, które właśnie na podstawie jakości tekstów pozycjonują stronę wyżej lub niżej w swoich wynikach wyszukiwania.

Przejdźmy jednak, do elementów, które na każdej stronie internetowej należącej do firmy powinny się znajdować:
- Dane kontaktowe, które pozwolą na szybki kontakt z handlowcem. Prawdą jest, że w dzisiejszych czasach klienci internetowi oczekują natychmiastowej obsługi.
- Oferta firmy - usługi i produkty. Powinna być zwięzła, ale też przygotowana z myślą o pozycjonowaniu - zawierać wyszukiwane słowa kluczowe.
- Kilka słów o firmie. Badania wykazują, że wpływanie na emocje klienta często zachęca go do działania. Pomyśl, w jaki sposób wzbudzić emocje za pomocą opisu firmy.
- Tłumaczenia na języki obce - jeżeli strona ma trafiać również do klientów spoza Polski.
- Potwierdzenie jakości wykonywanych usług lub sprzedawanych produktów - portfolio lub zakładka “realizacje” - w ten sposób klient może zobaczyć twoją firmę “w akcji”.

Właśnie te elementy powinny znajdować się na dosłownie każdej stronie firmowej. Dzięki nim będzie ona na siebie z pewnością zarabiać. Przejdźmy teraz do elementów graficznych.

Strona internetowa należąca do przedsiębiorstwa powinna przede wszystkim przekazywać identyfikację wizualną, czyli:
- logotyp
- kolory
- krój pisma

Dzięki temu, już przy pierwszym zetknięciu z marką klient zapamiętuje z kim ma do czynienia. Nawet, gdy nie skorzysta z oferty firmy, to później, pamiętając nazwę, może do niej wrócić.

Kolejnym ważnym trendem stosowanym w tworzeniu stron internetowych w obecnych czasach jest pokazanie przestrzeni na stronie. Co mamy na myśli? Strony mimo, że są medium dwuwymiarowym, zawierają wiele warstw wizualnych.

Faktem jest, że obecnie ponad 50% użytkowników internetu przegląda go na telefonie, czy innym urządzeniu mobilnym. Do tego też musi być przystosowana strona www. Nie chcemy tracić tych klientów za wszelką cenę.

Podsumowując, strona internetowa twojej firmy powinna mieć dobrą treść, wywoływać emocje, być przygotowana na barierę językową, pokazywać firmę w jak najlepszym świetle. Dodatkowo, pokazywać tą firmę tak, aby klient ją zapamiętał. Warto też, aby wyglądała nowocześnie.

Artykuł powstał we współpracy z firmą https://kompozycja.online, która zajmuje się tworzeniem stron internetowych, pozycjonowaniem i reklamą w internecie.

(Materiał partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA