Zamknij

Pięć zalet marketingu lojalnościowego

13:33, 02.05.2019 Artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:34, 02.05.2019
Skomentuj

Z programów lojalnościowych korzysta coraz więcej biznesów. Promocje i rabaty dla klientów w tej formie to rozwiązanie, które ma wiele zalet i może przyczynić się do lepszego prosperowania zarówno sieci sklepów, jak i pojedynczych, lokalnych biznesów. Przy tak dużych możliwościach wyboru miejsca, w którym skorzysta się z usług lub zakupi produkty, marketing lojalnościowy staje się cennym narzędziem przyczyniającym się do rozwoju firmy.

1. Więcej klientów

Atrakcyjne nagrody w programie lojalnościowym są pożądane przez każdą grupę klientów. Nic więc dziwnego, że firma, która oferuje ciekawe nagrody za zakupy lub usługi, z których i tak się korzysta, zyskuje szerokie i przede wszystkim lojalne grono klientów. Głównym założeniem marketingu lojalnościowego jest zaproponowanie klientowi nagrody w zamian za korzystanie z produktów i usług wybranej firmy. W ten sposób można nie tylko zatrzymać klientów, ale też pozyskać nowych.

2. Więcej informacji

Programy lojalnościowe na zencard.pl to źródło cennych informacjo dotyczących zachowań klientów. Dzięki otrzymanym statystykom zauważyć można powtarzające się schematy i do nich dostosować swoją ofertę.

3. Możliwość wychwycenia błędów w marketingu firmy

Dostarczane informacje wskazują jasno, co interesuje klientów, a co jest im obojętne. Dzięki temu w łatwy i szybki sposób można wyeliminować te promocje i rabaty, które nie cieszyły się popularnością, a w ich miejsce zaproponować te, z których klienci korzystali chętniej.

4. Lepsze wyniki sprzedaży

Większa ilość klientów oraz chętne korzystanie z rabatów i promocji przekłada się na korzyści finansowe. Zysk rosną, na co wskazują analizy dostarczane przez program.

5. Dobry program to oszczędności dla firmy

Wybór programu jest niezwykle istotny dla finansów przedsiębiorstwa. Konieczność zakupienia specjalnych urządzeń do odczytywania kodów ze smartfonów lub drukowania dużych nakładów folderów do naklejek to koszty, których można uniknąć poprzez zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, takich jak programy lojalnościowe na terminale płatnicze, które obecnie znajdują się niemal w każdym sklepie i każdej firmie świadczącej usługi.

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%