Zamknij

Wyposażenie małego biura - sprawdź, co będzie niezbędne

08:10, 27.03.2019 Artykuł sponsorowany Aktualizacja: 08:24, 27.03.2019
Skomentuj

Wynajmujesz niewielką przestrzeń biurową? A może udało Ci się wygospodarować pomieszczenie do pracy w domu? Sprawdź, co będzie niezbędne na początek.

Urządzanie niewielkiej przestrzeni

Urządzanie pomieszczeń o niewielkiej powierzchni to nie lada wyzwanie. Na szczęście jest kilka tricków, które sprawią, że przestrzeń będzie się wydawała większa. Po pierwsze, używaj jasnych kolorów. Białe lub pastelowe ściany oraz meble w jednolitym kolorze będą najlepszym wyborem. Nie odcinaj też naturalnego światła, które pozytywnie wpływa na samopoczucie. Pamiętaj, że dobrze urządzone biuro powinno być z jednej strony neutralne, a z drugiej zachęcać do przebywania w nim. Zrezygnuj z dużej ilości dodatków. Kilka roślin i przytulnie wyposażony kącik wypoczynkowy w zupełności wystarczą.

Komputery biurowe

Obecnie trudno znaleźć firmę, która nie prowadziłaby chociaż części działalności w formie cyfrowej. Komputery mogą ułatwić funkcjonowanie każdej, nawet tradycyjnej firmy. Niestety, zakup sprzętu to spora inwestycja na start, dlatego należy podejść do niej rozważnie. Jeśli w Twoim biurze nie ma stanowisk, które wymagałyby obsługi specjalistycznych programów np. graficznych, postaw na mobilne laptopy. To najlepsze rozwiązanie w biurze, które dysponuje małą przestrzenią. Co więcej, umożliwi wykonywanie części pracy zdalnie, co może być zaletą dla niektórych pracowników.

Urządzenie wielofunkcyjne

Kupowanie na start dużej ilości sprzętu to dobre rozwiązanie dla rozwiniętych firm ze sporym kapitałem. Żeby nie dopuścić do utraty płynności finansowej, powinieneś początkowo skupić się tylko na najpotrzebniejszych rzeczach. Kolejne sprzęty możesz przecież nabywać wraz z powiększaniem działalności. Od czego warto zacząć? Nie ulega wątpliwości, że prowadzenie biura wiąże się z dużą ilością dokumentacji. Korespondencja z klientami, wysyłanie pism urzędowych czy wystawianie faktur to tylko kilka przykładów. Dlatego też urządzenie do drukowania, kserowania i skanowania to konieczny zakup. Czasy, w których trzeba było każdy z tych sprzętów kupować osobno na szczęście już się skończyły. Urządzenia łączące w sobie te wszystkie funkcje są nie tylko wygodne, ale także zajmują niewiele miejsca.

Fotel biurowy

Praca biurowa wiąże się z długimi godzinami spędzonymi w pozycji siedzącej, dlatego tak ważnym zakupem jest wygodny fotel. Czym powinien się odznaczać? Przede wszystkim optymalnie wyprofilowanym siedziskiem i oparciem. Kluczowe znaczenie ma wspieranie kręgosłupa w części lędźwiowej, ponieważ to właśnie na bóle tego odcinka najczęściej skarżą się osoby z siedzącym trybem życia. Komfort pracy zależy w dużej mierze od dobrej jakości fotela, zatem warto zarezerwować sobie na ten wydatek odpowiedni budżet.

Akcesoria do organizacji

Dobra organizacja to podstawa sprawnego funkcjonowania biura. Wygospodaruj regał, na którym będą ułożone segregatory z ważnymi dokumentami. Jeśli nie masz wystarczającej przestrzeni, zamontuj na ścianach solidne półki. Zadbaj także o to, żeby na każdym biurku znalazł się organizer na najpotrzebniejsze rzeczy takie jak długopisy czy karteczki samoprzylepne.

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%