Zamknij

Odzież robocza z logo - możliwości i ceny

14:45, 17.04.2018 Artykuł sponsorowany Aktualizacja: 18:18, 17.04.2018
Skomentuj

Odzież robocza jest niezbędnym elementem wyposażenia pracownika w większości zakładów pracy. Spełniająca wszystkie wymagania przepisów BHP odzież powinna być zapewniona przez pracodawcę wszystkim podlegającym mu pracownikom, zgodnie z wytycznymi danego stanowiska pracy i związanymi z nim niebezpieczeństwami i zagrożeniami.

Odzież robocza jest niezbędnym elementem wyposażenia pracownika w większości zakładów pracy. Spełniająca wszystkie wymagania przepisów BHP odzież powinna być zapewniona przez pracodawcę wszystkim podlegającym mu pracownikom, zgodnie z wytycznymi danego stanowiska pracy i związanymi z nim niebezpieczeństwami i zagrożeniami. Skoro jednak wszyscy pracownicy muszą być wyposażeni w specjalistyczną odzież roboczą, wielu przedsiębiorców decyduje się pójść o krok dalej i oznaczyć stosowaną przez nich odzież logo firmy.

Podczas gdy zakup tradycyjnej odzieży roboczej raczej nie sprawia najmniejszego problemu (wystarczy udać się do najbliższej hurtowni artykułów BHP lub znaleźć takową w sieci), zakup odzieży roboczej z logo to już znacznie większe przedsięwzięcie wymagające odpowiedniego przygotowania. Jakie możliwości czekają dziś na przedsiębiorców chcących ozdobić odzież roboczą swoim logo i z jakimi kosztami muszą się oni liczyć?

Możliwości rynkowe
Stworzenie logo na odzieży roboczej to nie najłatwiejsze zadanie – w przeciwieństwie do tradycyjnych nadruków na materiałach bawełnianych, odzież robocza to często znacznie bardziej wytrzymały towar. Z tego też względu tradycyjne metody nadruku tekstylnego mogą się tu nie sprawdzić.

Wiele firm zajmujących się sprzedażą odzieży roboczej i akcesoriów BHP posiada w swojej ofercie usługę nadruku logo na kupowaną odzież. Zależnie od wybranego rodzaju odzieży i dopasowanej do niego techniki nadruku ceny samego logo mogą różnić się między sobą. Według cennika firmy Gabi cena pojedynczego nadruku nie przekracza zwykle 10 złotych za sztukę odzieży, a więc w perspektywie dużego kosztu, jakim jest zakup odzieży dla wszystkich pracowników, dodatkowe 10 złotych od sztuki to naprawdę niewielka inwestycja, która z pewnością się opłaci.

                                                                     Przykładowe nadruki na odzieży BHP ze sklepu BHP Gabi

Poza producentami odzieży roboczej mającymi w swojej ofercie możliwość nadruku spersonalizowanego logo na rynku istnieje wiele drukarni zajmujących się konkretnie nadrukami na odzieży roboczej. Miejsca takie są odpowiednio wyposażone i przystosowane do pracy na trudnych, a jednocześnie wrażliwych materiałach i są w stanie nadrukować logo na odzież z minimalnym ryzykiem uszkodzeń.

Techniki stosowane przez takie placówki są oczywiście różnorodne, a wraz z postępem techniki i one ulegają poprawie. Jedną z popularniejszych technik nadruku logo na odzież jest FLEX wykorzystujący wgrzewanie w materiał specjalnej folii z nadrukiem.

Nadruki te są bardzo trwałe i nadają się idealnie do nadruków na odzieży roboczej, T-shirtach i wszelkich bawełnianych materiałach. Zamawiając nadruk logo w firmie, warto pamiętać o tym, by sprawdzić wcześniej wymagany przez drukarnię format zapisu logo, wymagane rozmiary logo oraz możliwości druku w danej technice. Przy dużych zamówieniach warto postawić na sitodruk, który jest techniką zapewniającą wytrzymałe rezultaty i niską cenę jednostkową. Więcej na ten temat dowiesz się na stronie sklepu BHP Gabi

Dlaczego warto mieć logo na odzieży roboczej?
Odzież robocza z logo to jeden z najlepszych sposobów na reprezentowanie zakładu przez jego pracowników. Rozwiązanie to sprawdza się przede wszystkim tam, gdzie pracownicy mają bezpośredni kontakt z klientami i światem zewnętrznym i nie pozostają zamknięci we własnym gronie na linii produkcyjnej.

Dzięki obecności logo na odzieży pracownicy są z łatwością utożsamiani z danym przedsiębiorstwem, co oczywiście stanowi wspaniałą formę reklamy dla zakładu. Z logo na odzieży roboczej korzystają więc często firmy budowlane, remontowe czy serwisy sprzętów, choć oczywiście pracownicy służb konserwacji dróg czy zieleni również noszą logo na swoich ubraniach.

Odzież robocza z logo to też forma identyfikacji odzieży zapobiegająca jej sprzedaży na rynku wtórnym. Pracodawcy inwestują często niemałe pieniądze w odzież roboczą, zwłaszcza gdy w ich zakładzie pracuje duża liczba podwładnych. Straty, jakie niosłyby za sobą kradzieże odzieży, mogłyby szybko okazać się dotkliwe dla budżetu firmy. Opatrzenie odzieży w logo to doskonały sposób jej zabezpieczenia niewielkim kosztem

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%