Zamknij

Stojaki reklamowe – wykorzystanie i korzyści ze stosowania

11:43, 10.09.2021 Aktualizacja: 11:44, 10.09.2021
Skomentuj Foto: Zleceniodawca Foto: Zleceniodawca

Współczesna reklama rzeczywista przybiera różne formy, które możesz dostosować do swoich wymagań. Niektóre firmy całkowicie rezygnują z outdoorowych kampanii na rzecz gadżetów czy formatów cyfrowych (telewizja, Internet). Dla innych stojaki reklamowe są jednak dalej podstawą reklamy własnej firmy. Jak wykorzystać ich potencjał i jakie dają korzyści?

Na początku sprawdźmy, jakie stojaki reklamowe możesz zamówić. Formy dostępne na rynku są szerokie i uwzględniają potrzeby praktycznie każdego zleceniodawcy.

Jakie stojaki reklamowe możesz otrzymać?

Sprawdźmy jakiego rodzaju stojaki reklamowe, są aktualnie najpopularniejsze wśród klientów. Na początku pamiętaj, że są jedno i dwustronne formy takiej reklamy. Jednostronne są tańsze, ale ograniczają możliwość pokazania swoich usług. Dwustronne natomiast kosztują więcej, jednak ich wykorzystanie może być różne.

Kolejna sprawa to budowa stojaka. Niektóre skupiają się wyłącznie na formie reklamowej. Służą do umieszczenia konkretnego plakatu i na tym ich rola się kończy. Niektóre stojaki są jednak wyposażone w specjalne półki czy pojemniki, gdzie możesz włożyć gadżety reklamowe, ulotki, produkty i co tylko wymyślisz.

Przy zamawianiu stojaka reklamowego pamiętaj tez o przeznaczeniu. Inaczej wykonywane są nośniki, które stoją w punkcie handlowym czy reklamowym, a inne są stojaki zewnętrzne. Skonsultuj też sposób mocowania i transportu ewentualnego stojaka.

Jak wykorzystać stojaki reklamowe?

Teraz przejdźmy do możliwości takiego stojaka. Pierwsza i podstawowa to reklama. Duży stojak z Twoim logiem będzie rzucał się w oczy, praktycznie w każdym miejscu. Jednak sam plakat może nie przyciągnąć klienta, stąd warto pomyśleć o rozbudowanym stojaku. Na nim ułóż darmowe gadżety reklamowe dla potencjalnych odbiorców reklamy.

Jak pisaliśmy wyżej, takie wykorzystanie stojaka z półkami jest bardzo praktyczne. Osoba, która podejdzie do stojaka zainteresuje się gadżetem i przy okazji na pewno przeczyta informacje o firmie. Gadżet jest też dobrym upominkiem, więc zapewnisz sobie pozytywne skojarzenia z marką.

Ostatnią i popularną formą stojaków jest handel. Na górze umieść duże logo i informacje o firmie, a poniżej swoje produkty. Tego typu regały na pewno często spotykasz w różnych sklepach, marketach czy innych punktach usługowych. Ich rola jest dwojaka, bo nie tylko zwiększają rozpoznawalność brandu, ale też wpływają realnie na sprzedaż produktu.

Korzyści ze stosowania stojaków reklamowych

Jakie są korzyści ze stojaków? Przede wszystkim warto na nie postawić, bo:

  • Zapewniają ciągłą reklamę
  • Nie są drogie, a dają pożądane efekty
  • Mają różne formy wykorzystania
  • Są mobilne, a co za tym idzie – możesz umieścić je w różnych miejscach

Jak widzisz, korzyści i możliwości stojaków reklamowych są bardzo szerokie. Z tego względu nie musisz obawiać się o zasadność takiej inwestycji. Na pewno powinieneś rozważyć zakup stojaka (lub wielu), gdy planujesz dotrzeć do większej liczby klientów. Zaplanuj więc jego kształt i przeznaczenie, zamów i… do dzieła!

Materiał partnera

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%