Zamknij

Długopis reklamowy i notes z logo – uniwersalne narzędzia promocji Twojej firmy

11:37, 23.05.2023 art. sponsorowany Aktualizacja: 11:38, 23.05.2023
Notatnik z logo firmy (dostępny w kilku opcjach kolorystycznych). Dzięki widocznemu nadrukowi, taki gadżet pomoże wyeksponować naszą markę wśród uczestników wydarzeń branżowych Notatnik z logo firmy (dostępny w kilku opcjach kolorystycznych). Dzięki widocznemu nadrukowi, taki gadżet pomoże wyeksponować naszą markę wśród uczestników wydarzeń branżowych

Gadżety biurowe to jedne z najchętniej kupowanych produktów reklamowych. Takie przedmioty są wyjątkowo funkcjonalne, a osoby nimi obdarowane mogą je wykorzystać zarówno w domu, jak i w pracy. Notesy i długopisy z logo firmy to idealny zestaw reklamowy dla naszej firmy.

Długopisy reklamowe i notesy – praktyczny gadżet dla klientów

Poszukując materiałów reklamowych powinniśmy się kierować nie tylko względami estetycznymi, ale również kwestią funkcjonalności. Pod tym względem komplet długopis plus notes będzie świetnym i uniwersalnym upominkiem. Sprawdzi się zarówno jako praktyczny artykuł dla naszych pracowników, który mogą wykorzystywać podczas pracy, jak i drobiazg rozdawany naszym potencjalnym klientom podczas targów.

Notesy i długopisy na zamówienie to bardzo dobry sposób zwiększania rozpoznawalności naszej firmy oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców, w tym potencjalnych kontrahentów oraz partnerów z branży. Poza samymi przedmiotami istotne jest również ich spersonalizowanie, czyli wykonanie na nich nadruku lub graweru. Różne gadżety firmowe, jak notesy czy właśnie długopisy reklamowe wykonuje firma Tampogadzet.

Zanim podejmiemy decyzję odnośnie zakupu konkretnych artykułów, powinniśmy się zastanowić, jakie gadżety będą najbardziej spójne ze strategią oraz wizerunkiem firmy. Dla przykładu:

  • kancelaria adwokacka raczej wybierze te gadżety, które wyglądają profesjonalnie i elegancko (np. proste notesy oraz metalowe długopisy z grawerem lub logo);
  • producent zabawek może zdecydować się na bardziej kreatywne rozwiązania, kojarzące się z luzem i zabawą (np. śmieszne długopisy ze zwierzątkami);
  • firma propagująca zdrowy styl życia, która produkuje przetwory domowej roboty może się natomiast zdecydować na eko gadżety (np. długopisy z drewna czy kartonu z recyklingu). Takie rozwiązanie bardziej wpisuje się w jej działalność.

Metalowy długopis KOSMOS – ceniony za elegancję, prostotę oraz wygodę użytkowania

Istotny jest również budżet. Kiedy zamawiamy notesy i długopisy reklamowe z nadrukiem cena zależy od konkretnego modelu oraz ilości zamawianych produktów. Warto pamiętać o tym, że w kwocie zakupu nie zawsze uwzględniona jest cena nadruku czy graweru!

Przy jakich okazjach możemy rozdawać notesy i długopisy reklamowe?

Gdy zdecydowaliśmy się na takie gadżety jak długopisy i notesy z własną grafiką, hasłem reklamowym lub logotypem firmy, możemy je wykorzystać podczas wielu okazji.

Mogą to być na przykład:

  • konferencje;
  • szkolenia;
  • targi;
  • konkursy i loterie (gadżety mogą być nagrodami);
  • wydarzenia lokalne (np. happeningi, festyny, imprezy współfinansowane przez naszą firmę);
  • wydarzenia kulturalne lub sportowe, w których jesteśmy jednym ze sponsorów;
  • wydarzenia wewnątrz firmy (np. szkolenia wewnętrzne, spotkania biznesowe, paczki powitalne lub pożegnalne dla pracowników);
  • przygotowywane przez firmę pakiety dla pracowników (na święta, okres wakacyjny, wyprawki szkolne itd.).

Zestaw dla zwolenników ekologii – notatnik z długopisem wykonanym z materiałów biodegradowalnych

Podsumowanie

Wybierając długopis reklamowy oraz notes z logo jako gadżety będące reklamą naszej firmy, na pewno zwiększymy jej rozpoznawalność na rynku. Taki podarunek na pewno ucieszy naszych obecnych oraz potencjalnych klientów.

Warto pamiętać też o tym, że ilość zakupionych artykułów koniecznie musi iść w parze z możliwie jak najwyższą jakością. Klienci na pewno uważnie przyjrzą się otrzymanemu produktowi. Dobrze byłoby, aby było to akcesorium wykonane z trwałych, solidnych podzespołów – w ten sposób na pewno szybko zyskamy w ich oczach. Analogicznie, jeśli np. długopis zostanie uznany za tandetny, to szanse na budowanie pozytywnego PR-u przedsiębiorstwa, znacznie spadną.

(art. sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%