Artur Rojek został ambasadorem inicjatywy Rossmanna „Czujesz Klimat?”. Artysta ogłosił swoją decyzję podczas OFF Festivalu w Katowicach. Wspólnie z marką będzie promował bardziej ekologiczne postawy, bo nasze małe, codzienne wybory – także podczas zakupów – mają wielki wpływ na środowisko. W nadchodzących miesiącach do inicjatywy dołączą kolejni ambasadorzy, którzy podzielą się swoimi sposobami na lepsze, bardziej przyjazne środowisku życie.
W myśl zasady „to co dobre, dobrze jest robić razem!”, marka Rossmann postanowiła zaprosić do inicjatywy wyjątkowych artystów utożsamiających się z jej wartościami. Dobry klimat to bowiem nie tylko otaczająca nas przyroda i dbałość o środowisko, ale również przyjemna atmosfera i muzyka. Pierwszym ambasadorem został Artur Rojek, wokalista i kompozytor, dyrektor artystyczny cenionego OFF Festivalu. Skąd taki wybór? Artysta od lat kojarzony jest ze świadomymi, proekologicznymi wyborami i stylem życia.
„Na OFF Festiwalu stawiamy m.in. na segregację odpadów, biodegradowalne naczynia i sztućce, infrastrukturę częściowo zbudowaną z materiałów eco friendly, a także rozbudowaną ofertę wege w strefie gastro. Robiliśmy to jako pierwsi, jeszcze przed tym jak wprowadzone zostały w tej kwestii europejskie przepisy. Staramy się być zawsze o krok do przodu. OFF jest od lat w czołówce najbardziej ekologicznych festiwali w Europie. Chcemy być nowatorscy i pokazywać, że wszystko to, co robimy, możemy robić mądrzej. I chociaż nie zbawimy tym całego świata, to mamy wpływ na najbliższe otoczenie, w którym funkcjonujemy. Wielkie zmiany powinniśmy rozpocząć od samych siebie! Cieszę się, że taka sieć jak Rossmann włącza się w promowanie tej ważnej idei” – przyznaje artysta.
Dzięki współpracy Rossmanna ze znanym muzykiem, możliwe jest wspólne dotarcie z tą ideą do szerokiego grona odbiorców. Jak przyznaje Agata Nowakowska, rzeczniczka Rossmanna: „Wybór Artura Rojka na ambasadora akcji był dla nas oczywisty. To artysta świadomy zagrożeń ekologicznych, od lat starający się żyć tak, by jak najmniej szkodzić środowisku – na OFF Festivalu muzyka i ekologia zawsze szły w parze. Jako muzyk Artur Rojek jest też dla nas uosobieniem klimatu rozumianego szerzej – jako dobra atmosfera, energia, wspólnota. Jesteśmy dumni, że mogliśmy połączyć siły i zostać sponsorem festiwalu, by jeszcze mocniej wspierać ważną dla obu stron ideę”.
Celem inicjatywy „Czujesz Klimat?” jest m.in. zbudowanie świadomości, że każdy z nas może podejmować bardziej przyjazne środowisku wybory. Dlatego w ramach „Czujesz Klimat?” oznaczono produkty wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję.
Rossmann został sponsorem: Opener’a (na tegorocznym Open’erze po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena – w ramach „Czujesz Klimat?” - zasilana wodorem), Siesty oraz Great September.
Co najmniej 120 proc. płacy minimalnej – jest propozycj
IM WCIĄŻ MAŁO.... DOADATEK ZA STAŻ, 13- KI ZA WYSŁUGĘ LAT I ODPRAWA PROCENOTOWO WIĘKASZA ANIŻELI W INNYCH FIRMACH.
PODATNIK1
12:52, 2025-07-13
Radny Stróżyński:Nie jesteśmy przeciw migrantom, ale...
To niech sobie zaprosi pod swój dach. Wy...ć stąd
Won stąd
12:06, 2025-07-13
Zbóje porwali tłum! Jorrgus dobił serca hitami ...
Oglądając filmy i zdjęcia z pogorzelskiej 2 dniowej biesiady widać jak na dłoni komu zależy na tego typu imprezach. Pierwsze rzędy to niepracujący elektorat PiS, matki samotnie wychowujące, discopolowa młodzież i emeryci. Czy ci którzy na to wszystko pracują powinni się godzić żeby miasto liczące 2 tys mieszkańców wydawało 150 tys zł na tego typu wątpliwą rozrywkę?
Podsumowanie
11:10, 2025-07-13
Miliony na szkoły. Ale kto będzie się w nich uczył?
SZELEJEWO a nie Szalejewo
M
10:50, 2025-07-13