Twój zakres obowiązków
· Tworzenie, administracja i monitorowanie zamówień w systemie klasy ERP.
· Realizacja procesów zakupowych i nadzór nad nimi.
· Selekcja i analiza ofert oraz wybór dostawców.
· Weryfikacja poprawności dokumentów związanych z dostawami.
· Planowanie i optymalizacja kosztów logistycznych. Organizowanie transportu dla dostaw materiałów.
· Utrzymywanie optymalnych poziomów zapasów, zarządzanie materiałami przestarzałymi i wolno rotującymi.
Nasze wymagania
· Wykształcenie średnie lub wyższe.
· Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel).
· Znajomość systemu klasy ERP.
· Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane w branży budowlanej.
· Dokładność, odpowiedzialność i zdolności analityczne.
· Umiejętność pracy pod presją czasu.
To oferujemy
· Umowę o pracę.
· Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
· Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.
· Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności.
· Miłą atmosferę pracy.
· Możliwość udziału w szkoleniach i rozwój umiejętności.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres emial: [email protected]. Szczegółowych informacji na temat zatrudnienia dostępne są pod numerem tel: 65 572 96 00