Zamknij

W Swojej branży masz silnych rywali? Pozycjonowanie stron pozwoli stawić im czoła

11:01, 13.02.2020 Materiał partnera Aktualizacja: 13:45, 13.02.2020
Skomentuj

Na nic najbardziej nawet wytężony wysiłek włożony w przygotowanie atrakcyjnej oferty, jeśli nie możemy z nią dotrzeć do potencjalnych klientów. A nie jest to łatwe, gdy nasi konkurenci funkcjonują na rynku dłużej i cieszą się bardziej rozpoznawalnymi markami, a ponadto mogą sobie pozwolić na szeroko zakrojone działania promocyjne. Umiejętne wykorzystanie internetu pozwala jednak ten dystans skrócić, a nawet zyskać nad nimi przewagę.

Jesteś nieznany? Nie szkodzi! Ważne, że masz co zaproponować klientom

Konwencjonalne działania marketingowe wymagają bardzo dużej skali, aby w tłumie przypadkowych odbiorców znaleźć się mogła dostateczna liczba osób, których potrzebom dana oferta odpowiada. Wszak nie w każdej branży da się je dowolnie kreować. Z drugiej strony warto dbać o zwielokrotnienie ekspozycji, zwłaszcza nazw i logotypów firmowych, aby zdołały utkwić w pamięci konsumentów i mogły następnie wzbudzić zainteresowanie i zaufanie, gdy zajdzie potrzeba zakupu danego artykułu czy usługi.

Pozycjonowanie pozwala osiągnąć cel sprzedażowy znacznie prościej, jako że umożliwia nam odpowiedzenie bezpośrednio na te potrzeby, w chwili, gdy zostaną dostrzeżone przez samego potencjalnego nabywcę. Dziś wszak wiąże się to zajęciem miejsca przed komputerem czy wzięciem telefonu do ręki. Masz wówczas wielką szansę przykuć uwagę wszystkich, którzy mogą stać Twoimi klientami i właśnie w tym momencie pokonać rywali – pod warunkiem, że znajdziesz się jak najbliżej szczytu listy wyszukiwarki. Nie zwlekaj zatem!

Prace warto podjąć jak najwcześniej. Przede wszystkim dlatego, że na ich efekty trzeba poczekać kilka miesięcy. Musimy wszak stawić czoła coraz liczniejszej w każdej branży konkurencji, nie mogąc jednak sprowokować reakcji czujnych algorytmów Google, tropiących zbyt zuchwałe próby dostania się na ten szczyt. Potrzebujesz więc jednego: wsparcia doświadczonego zespołu SEM!

Pozycjonowanie nie jest łatwe. Dowiedz się, co składa się na cennik SEO

Na rynku działa dziś bardzo wiele podmiotów oferujących swoje usługi w tym zakresie. Czym zatem warto się kierować? Z całą pewnością głównym czynnikiem nie powinien być tu cennik SEO – dawno minęły czasy, gdy pozycjonowanie można było wykonać szybko i tanio. Kluczowe jest doświadczenie. Na proces zdobywania dobrych pozycji w Google składa się bowiem szereg zadań i każde nich można wykonać źle.

Pierwszym krokiem jest analiza konkurencji słów kluczowych oraz audyt strony. Tyko wnikliwie poznawszy potrzeby klienta można nakreślić właściwą strategie, a jak zwracają uwagę specjaliści z firmy AFTERWEB, od niej zależy powodzenie dalszych działań. Walczysz wszak o zysk, a nie dobre miejsca w Google same w sobie!

Optymalizacja witryny oznacza ingerencję w wiele aspektów jej budowy. Bez doskonałych tekstów się nie obejdzie, jednak dziś to za mało. Lista istotnych zagadnień jest tu bardzo długa i obejmuje m.in. przystosowanie do urządzeń mobilnych, właściwą strukturę czy poprawny kod.

Spory nakład pracy wiąże się także z budową bazy linków. Sprawa jest prosta: dziś już nie chodzi o ilość, ale jakość. I ten sam cel musi przyświecać wszystkim działaniom, jeśli zależy nam na dobrze wydanych pieniądzach i sukcesie.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%