Na sygnale Gostyn24, kronika kryminalna, kronika policyjna

Zamknij
NEWS

To była krótka piłka. Po tej interwencji, pies pozbył się łańcucha, a właściciel...

mis 12:17, 29.01.2026 Aktualizacja: 12:51, 29.01.2026
88 To była krótka piłka. Po tej interwencji pies pozbył się łańcucha, a właściciel... Foto: Straż Miejska Gostyń

Podczas patrolu, strażnicy miejscy zauważyli w jednym z gospodarstw psa trzymanego na łańcuchu. Zwierzę miało jedzenie i wodę, ale warunki w jakich żyło bardzo się im nie spodobały. Skończyło się na mandacie i deklaracji właściciela, który tłumaczył wszystko niewiedzą.
 

Sytuacja miała miejsce 27 stycznia w Kosowie. Jak podkreśla Straż Miejska, pies, którego trzymano na na łańcuchu miał jedzenie i wodę, był też w dobrej kondycji, ale warunki jakie mu zapewniono były nie do przyjęcia. 
 

- To zdjęcie z momentu, gdy przystąpiliśmy do interwencji. Buda była nieocieplona, w środku nie było żadnej wyściółki. Właściciele tłumaczyli się niewiedzą, że według nich było wszystko dobrze - mówi Dominik Gorynia, komendant Straży Miejskiej w Gostyniu.


Właściciel psa został ukarany mandatem w wysokości 600 zł, a strażnicy nakazali mu natychmiastową poprawę warunków życia zwierzęcia. Tak też się stało.
 

- Właściciel niezwłocznie poprawił warunki i zrobił to przy nas. Przeniósł pieska do pomieszczenia gospodarczego, zamknął w kojcu, wyścielił słomą i tam już było w porządku - relacjonuje komendant Dominik Gorynia.



Właściciel zadeklarował też, że nie będzie już trzymał psa na łańcuchu przy budzie. Strażnicy zapowiadają rekontrolę, żeby sprawdzić, czy sytuacja nie wróci do poprzedniego stanu.
 

- Właściciel o tym wie. Jeśli warunki znowu będą takie same i nie zastosuje się do zaleceń, będziemy reagowali surowiej - dodaje komendant Dominik Gorynia ze Straży Miejskiej w Gostyniu.


Jak mówią strażnicy, podobnych zgłoszeń i interwencji jest mniej niż w ubiegłym roku, ale wciąż się zdarzają.

::addons{"type":"alert"}

::news{"type":"see-also","item":"87185"}

::news{"type":"see-also","item":"87152"}

::news{"type":"see-also","item":"87143"}

(mis)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (88)

IfdhkIfdhk

29 17

Wszystkich sprawdzić bez wyjątku. Gwarantuję że Jeszcze są psy które nie mają odpowiednich warunków. Karać ile się da!

12:25, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

GdejhdhfgGdejhdhfg

14 19

Rozum cię gonił ,ale ty zawsze byłeś szybszy

12:28, 29.01.2026

Tak powinno byćTak powinno być

27 6

Kontrola za kontrolą i karać tych, którzy paskudnie traktują zwierzęta. Kombinują, kłamią i cwaniakują. Im bardziej będą niezadowoleni i wściekli z działań służb, tym lepiej. Znak, że dobrze poszło, zwłaszcza dla tych biednych zwierzaków.

13:09, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nareszcie Nareszcie

19 6

Czas najwyższy skontrolować każdy dom/gospodarstwo, sprawdzić w jakich warunkach żyją zwierzęta, aktualne szczepienia… posiadanie zwierząt to nie obowiązek!

13:22, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ApelApel

4 12

Na paradzie nierówności ,jak +będzie prowadził + lub ,,-,, minusa ,to też na to nie pozwolimy ...

13:56, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do ApelDo Apel

8 1

Co ma piernik do wiatraka? Potrafisz czytać ze zrozumieniem i wypowiadać się na temat? Widać, że masz z tym duży problem.

14:00, 29.01.2026

ApelApel

4 4

To że twoja główka nie umie czytać między wierszami ,nie znaczy że tego nie ma ..

15:35, 29.01.2026

Neniu Neniu

8 11

Ale jak wolno biegające pieski to nikt się nimi nie interesuje

13:57, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do NeniuDo Neniu

8 3

To się zaopiekuj i pomóż. Proste.

13:58, 29.01.2026

Nieniu Nieniu

4 6

A dlaczego ja? Czy ja mam schronisko? Wy tutaj tyle połączenie nad tymi pieskami to do roboty się bierz

14:00, 29.01.2026

OkoOko

0 1

Oni na ,,,jakuzzi...zbierają jak wyśledziła do&da..

22:05, 29.01.2026

Bolo Bolo

12 14

Ale przecież pies na łańcuchu może być i żadnego mandatu nie musiał przyjmować a warunki? Nawet dzieci na śmierć zamarzają w mieszkaniach to gdzie wtedy byliście?

13:58, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:6
Odpowiedz

Do BoloDo Bolo

8 6

Gdzie Ty jesteś, kiedy cierpią dzieci i zwierzęta? Co zrobiłeś w tych sprawach? Zareagowałeś chociaż raz czy ciągle udajesz, że nie widzisz, albo idziesz na łatwiznę typu nie moja sprawa, niech inni to zrobią, czy bo to kolega, bo sąsiad itd., więc mu wolno?

14:03, 29.01.2026

Bolo Bolo

4 7

Do pajaca bez nicka Życie mnie nauczyło aby nic nie widzieć. Boli? Ma boleć

14:06, 29.01.2026

Do ,,Do Bolo Do ,,Do Bolo

3 4

A ty co zrobiłeś cwaniaczku? Odpowiem ci nic !

14:09, 29.01.2026

Do BoloDo Bolo

6 2

Życie niczego Cię nie nauczyło i dlatego wielu musi cierpieć.

14:10, 29.01.2026

Do ,,Do Bolo Do ,,Do Bolo

3 2

Ty nawet nie nauczyłeś się czytać ze zrozumieniem

14:13, 29.01.2026

Do Do Bolo Do Do Bolo

6 1

Pies cierpi przez właściciela a nie przez obcych. Co ty myślisz że ludzie mają biegać po gospodarstwach i sprawdzać jak kto traktuje psa? Jak babę bijesz też są winni czy ty

14:15, 29.01.2026

hehehehe

5 15

Ale się niektórzy podniecają. A psu było pewnie wszystko jedno.

14:01, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do heheDo hehe

9 3

Tobie na pewno. Nie tylko ten, co krzywdzi, ale ten, co udaje, że nie widzi jest winny cierpienia w tym przypadku zwierząt, a nierzadko ludzi. Znieczulica, obojętność, brak empatii itp.,to przyczyna wielu tragedii.

14:07, 29.01.2026

Bolo Bolo

4 2

Do hehe Takie mamy państwo i system że lepiej nic nie widzieć

14:11, 29.01.2026

Erni Erni

3 13

Przecież na łańcuchu może być niech pokażą paragraf. Niema? To wypad

14:05, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawda w oczy Prawda w oczy

5 7

Tuli tutaj mądrali broniących pieska a co zrobiliście dla takich zwierząt? Nic kompletnie nic tylko mądrzy w pysku

14:17, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do prawda w oczyDo prawda w oczy

9 2

Nie mierz wszystkich swoją miarką. To, że Ty nic nie robisz, nie znaczy, że inni tego nie czynią. Pozdrawiam

14:22, 29.01.2026

Prawda w oczy Prawda w oczy

2 2

Nie masz zielonego pojęcia ile ale *%#)!& szkoda tłumaczyć

14:30, 29.01.2026

Je   bać was wszystkJe bać was wszystk

6 5

Bolo ma rację nic nie widzę nic nie słyszę nie było mnie tam

14:17, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Taki mamy kraj Taki mamy kraj

7 4

Ale w tym kraju świadek jest dwa razy bity. Ile razy miałem tak że chciałem kogoś bronić to dostawałem wezwanie do Sądu jako oskarżony o bezpodstawne wezwanie służb. Potrzebne mi to? Dlatego teraz nic nie widzę nic nie słyszę i miejsce pretensje to winnych i służb

14:20, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do obrońców piesków Do obrońców piesków

4 8

Dużo jest jeszcze piesków na łańcuchach i to bardzo ciasnych dlaczego obrońcy zwierząt nie reagujecie ? Siedzeniem tutaj cierpienia im nie ulżycie i jak się z tym teraz czujecie?

14:22, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

Do do obrońców...Do do obrońców...

2 3

Co Ty zrobiłeś/aś. Chętnie przeczytam.

14:27, 29.01.2026

Do obrońców piesków Do obrońców piesków

4 5

Ale mi pieski na łańcuchach nie przeszkadzają a wręcz cieszą bo czuję się bezpiecznie. Zwracam się do obrońców którym tak to przeszkadza co zrobiliście? Skoro się odezwałeś to słucham co zrobiłeś? No pochwal się śmiało 🤣

14:32, 29.01.2026

Do  do obrońców piesDo do obrońców pies

4 1

Z tego co czytam, kiedy pisałeś pod innym nickiem już Cię o to proszono. Nie odwracaj kota ogonem. Czekany na Twoje osiągnięcia w tym zakresie.

14:47, 29.01.2026

Do obrońców piesków Do obrońców piesków

1 3

Ja też cały czas czekam?

14:54, 29.01.2026

As As

3 6

Na łańcuchu przecież może być bo PiS nie podpisał

14:33, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

PolitycznyPolityczny

4 2

Nie wiem kogo bardziej żałować ,pieska czy ciebie ..

15:37, 29.01.2026

As As

3 2

Polityczny A co zabolało? Przecież prawdę napisałem że PiS nie podpisał i dalej muszą być na łańcuchu

15:42, 29.01.2026

Obserwator Obserwator

6 6

Z powyższych komentarzy wynika że najwięksi krzykacze w obronie zwierząt nic dla nich nie zrobili. Nie wstyd wam?

14:34, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:8
Odpowiedz

Do ObserwatorDo Obserwator

1 2

Skąd wiesz? Podaj dowody. Napisz też, co Ty zrobiłeś. Chętnie poczytamy.

14:48, 29.01.2026

Obserwator Obserwator

0 1

Ale to ja się pytam a ty odpowiadasz pytaniem na pytanie? Bu ha ha 🤣🤣🤣🤣

14:55, 29.01.2026

Do obserwatorDo obserwator

0 0

Znaczy dowodów nie masz i do manipulacji pierwszy. Do niesienia pomocy pewnie też Ci nie spieszno. To było do przewidzenia.

15:10, 29.01.2026

Obserwator Obserwator

0 1

Ale to ja się pytam co wy obrońcy zwierząt zrobiliście dla nich po za mądrościami w pysku? No co za tchórz nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie? Tak myślałem

15:39, 29.01.2026

Do obserwatorDo obserwator

0 0

Widzę, że stoisz przed lustrem, gdyż Twój wpis opisuje Ciebie. Oskarżasz, dowodów nie podajesz, nic nie piszesz, co zrobiłeś etc. Manipulacja i odwracanie kota ogonem tym razem Ci nie wyszło.

16:30, 29.01.2026

Obserwator Obserwator

0 1

Ja tylko grzecznie zapytałem co wielcy obrońcy zwierząt którzy tutaj się udzielają zrobili dla poprawy ich bytu? Ale widzę kompletny brak argumentów, zero merytoryki i totalną bezradność. Szach mat

17:53, 29.01.2026

Do obserwator Do obserwator

0 0

Zgadzam się. Wszystko, co wymieniłeś widać u Ciebie, jak na dłoni. Podziwiam za samokrytykę. Bye

18:03, 29.01.2026

Obserwator Obserwator

0 0

Ha ha ha ha ha ha Tak myślałem ha ha ha ha ha ha ha

18:08, 29.01.2026

MartiMarti

12 3

Nie ma obowiązku posiadania psa ale dziecka także. Jeśli ktoś nie potrafi opiekować się dzieckiem to go nie powinien mieć i tak samo jest w przypadku psów. Na podwórzu gospodarza wcale nie musi być psa. To jest dawny stereotyp, że musi być pies żeby zjadał resztki i dawał znać szczekaniem o obcych. W dzisiejszych czasach wystarczy kupić kosz bio i wszystkie resztki do kosza albo na kompostownik, który na pewno jest w każdym gospodarstwie a ostrzeganie też już przeżytek bo w co drugim obejściu królują kamery. Gdyby dzieci o zwierzęta były w tylko w tych domach w których są naprawdę chciane to nie byłyby wielu problemów.

14:49, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Edek Edek

0 4

Ale przecież na łańcuchu może być

14:57, 29.01.2026

Eugenek Eugenek

5 2

No ja mogę się pochwalić że donoszę jak ktoś ma psa na łańcuchu, albo nie zbiera kupek po nim. Może mało co ale zawsze coś

14:58, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

Do EugenekDo Eugenek

1 0

Mam nadzieję, że jak zwierzęta biją, głodzą, trzymają w fatalnych warunkach itd., to też informujesz.

15:12, 29.01.2026

Eugenek Eugenek

0 2

Jeśli wiem o takich sprawach to oczywiście informuje odpowiednie służby ale nie jestem cudotwórcą i 24/24 pilnuje zwierząt. Gdyby wszyscy chociaż tyle zrobili co ja.... a co ty zrobiłeś dalej dawaj pochwal się ? Nic? Ha ha

15:41, 29.01.2026

Do EugenekDo Eugenek

2 1

Jeśli tak działasz, to super. Tylko nie dmuchaj sobie w to ego, bo z pewnością są tacy, którzy robią zdecydowanie więcej. W tej kwestii nie o licytację chodzi, ale o to, by wreszcie karać tych, którzy krzywdzą, a tym, którzy się temu przyglądają i nic nie robią zwyczajnie było wstyd.

16:33, 29.01.2026

Eugenek Eugenek

2 1

Ja nie dmucham w ego tylko działam i dużo zgłaszam

17:28, 29.01.2026

LlllouLlllou

10 1

A niektóre kojce? Małe jak skrzynka na pomidory. Tragedia. Brak rozumu dla właścicieli. Moze właściciel tam posiedzi chociaż tydzień. Da radę?

15:41, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prezes Prezes

3 5

W mieście nie lepiej taki pies zamknięty cały dzień w ubikacji i nikt tego nie sprawdza tym czasem u mnie po całym podwórzu luzem. U mnie kurnik jest większy niż mieszkanie w mieście

16:23, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:10
Odpowiedz

Do prezesDo prezes

4 1

A na wsiach zamknięte w ciemnej komórce metr na metr lub na zewnątrz w rozpadówkach zwanych budami, czesto bez, upadlane do granic możliwości. Będąc jednak obiektywnym zarówno w jednym, jak i drugim środowisku nie brakuje tych, co dbają i kochają, jak i takich, którym zwierzęta powinno się natychmiast odbierać.

16:38, 29.01.2026

Prezes Prezes

2 1

Do ,,Do prezes,, Wystarczy posiąść zdolność czytania ze zrozumieniem i przeczytać że u mnie pieski mają super gdzie pobiegać i w ogóle a nie wypisywać że u twojej rodziny na wsi budy się rozpadają. Podaj adres to podeślę gdzie trzeba aby skontrolowali

17:26, 29.01.2026

Do prezesDo prezes

1 0

Zastosuj swoją opinię wobec siebie. Powinno pomóc zarówno Tobie, jak i zwierzętom.

18:05, 29.01.2026

Prezes Prezes

0 1

Każdy odpowiada za swoje zwierzęta ja nie mam się czego wstydzić ponieważ moje są zadbane i nie widzą na łańcuchach jak u ciebie

18:11, 29.01.2026

Do prezesDo prezes

1 0

Wychodzi na to, że dbasz o swoje, ale nie zgłaszasz, jak innym dzieje się krzywda. Jeśli tak jest, to bardzo się różnimy.

18:42, 29.01.2026

Prezes Prezes

0 1

Widocznie nie dostałeś/aś jeszcze po mordzie. Ja raz zgłosiłem i dostałem, może stąd ta różnica między nami

19:08, 29.01.2026

Do prezesDo prezes

0 0

Chamstwo, wulgaryzmy, nienawiść - tak również odnosisz się do swoich psów? Oby nie, gdyż człowiek z takimi da sobie radę, a pies jest bezbronny. Właśnie zwierzęta trzeba chronić przed takimi ludźmi.

19:37, 29.01.2026

Prezes Prezes

0 0

Ale jakie chamstwo o co chodzi? Chciałem dobrze, zgłosiłem zaniedbania i znęcania nad zwierzętami bo karzą reagować i jeszcze dostałem po mordzie niewinny

19:43, 29.01.2026

Do prezesDo prezes

0 0

Jakoś Ci nie wierzę. Spokojnej nocy.

20:39, 29.01.2026

Prezes Prezes

0 0

Spoko rozumiem masz prawo nie wierzyć ale pomyśl jak ludzie reagują jeśli zwróci im się na coś uwagę a co dopiero jak zgłosisz znęcanie nad zwierzętami i mają z tego tytułu jakieś problemy to tego co zgłosił by .....

20:43, 29.01.2026

Face face Face face

1 5

Ja nie mogę z niektórych komentarzy tak obrońcy zwierząt na początku rzucili się do linczowania a zapytani co zrobili dla zwierząt to żaden nie potrafi odpowiedzieć

17:37, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

Do face Do face

3 1

Zwłaszcza Ty.

18:06, 29.01.2026

Face face Face face

1 4

Oooo następny bezradny 🤣🤣

18:09, 29.01.2026

Iga Iga

0 0

Bo nikt broniąc swojego zdania, nie musi Ci nic udowadniać. Zapraszam do Dalabuszek. Zobaczysz, co ludzie robią dla Psiaków. Też możesz coś ze sobą przywieźć, albo po prostu pójść na spacer z czworonogiem

08:59, 30.01.2026

Face face Face face

0 0

Iga Ja cały czas pomagam ale świata nie zbawię. Tutaj tyle obrońców a nawet nie wiedzą co zrobili dla piesków

11:01, 30.01.2026

DominoDomino

5 4

Notatkę z interwencji przesłać do niby prezydenta

17:50, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lekkie zmartwienieLekkie zmartwienie

7 2

Cieszy mnie kontrola schronisk, ale lepiej by było, gdyby prowadzono je z zaskoczenia. Podobnie ma się rzecz z prywatnymi kontrolami. Często daje się czas na to, by wszystko było super. Później piękna dokumentacja, a ci, co gnębią cieszą się, że zagrali wszystkim na nosie. Psy dalej cierpią. Pocieszające jest jednak to, że wreszcie coś drgnęło i może w końcu ten problem zacznie być porządnie rozwiązywany z bardzo surowymi karami. To tym, którzy maltretują i upadlają zwierzęta całkowicie się należy.

18:52, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdamsAdams

3 0

Kiedy kontrole w miastach i mandaty za trzymanie psów na balkonach? One nawet budy nie mają!

19:06, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Prezes Prezes

0 0

Albo w ubikacji są zamknięte prawie cały czas balkon to rarytas

19:09, 29.01.2026

Do adamsDo adams

0 0

Tak, jakby mieszkańcy wsi lub pochodzący ze wsi w łazienkach czy klatkach psiaków całymi godzinami czy dniami nie trzymali.

19:39, 29.01.2026

Prosto w oczy Prosto w oczy

3 4

Miastowi zostawiają psy i kotki w lesie albo podrzucają na wiosce a później udają świętych

19:10, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:8
Odpowiedz

Do prosto w oczyDo prosto w oczy

2 0

Masz na myśli tych, którzy przeprowadzili się ze wsi do miasta?

19:47, 29.01.2026

Prosto w oczy Prosto w oczy

0 1

Tych co nazywają się rdzennymi mieszkańcami miast

20:19, 29.01.2026

Do prosto w oczyDo prosto w oczy

1 0

Nazywać się, a być, to wielka różnica. Zawsze najbardziej miastowymi są Ci, którzy nimi nie są. To coś, jak polscy Amerykanie, którzy są bardziej amerykańscy niż ci z dziada pradziada. A tak w ogóle, to nie ma co dzielić, lecz dbać, by nikt zwierząt nie krzywdził. Ani ten z miasta, ani że wsi. Nie być też obojętnym, gdyż obojętność przyczynia się do cierpienia braci młodszych.

20:43, 29.01.2026

Prosto w oczy Prosto w oczy

0 1

Miastowy to miastowy nawet jeśli jest to słoik to i tak głośno krzyczy że na wsi pies na łańcuchu a sam wyrzuca małe szczeniaczki do lasu

21:05, 29.01.2026

Do prosto w oczyDo prosto w oczy

1 0

Idąc tym tokiem myślenia można napisać: że ze wsi to ze wsi. Trzyma na łańcuchu w okropnych warunkach. Bije, głodzi i upadla. To nie tak działa. Tylko surowe kary włącznie z więzieniem mogą to wszystko zahamować. Brak obojętności, która również prowadzi do nieszczęść byłaby wreszcie mile widziana.

21:52, 29.01.2026

Prosto w oczy Prosto w oczy

0 2

Prawo nie zabrania trzymać na łańcuchu ale jeśli ty widziałeś że ktoś bił, głodził zwierzę i tego nie zgłosiłeś to jesteś współwinny tej traumy tego biednego stworzenia i masz to na sumieniu

22:19, 29.01.2026

Do prosto w oczyDo prosto w oczy

0 0

Czytając Twoje wpisy, to raczej Ty masz z tym problem.

22:32, 29.01.2026

Prosto w oczy Prosto w oczy

0 1

Aby móc tak powiedzieć najpierw trzeba umieć czytać ze zrozumieniem. Mieszkaniec miasta to mieszkaniec miasta a ty mi tutaj płaczesz o rdzennych i nierdzewnych uciekając od tematu że mieszczuchy w bestialski sposób pozbywają się małych piesków i kotków wyrzucając je do lasu ale taki jak ty myśli że będzie im tam dobrze. Co zatkało? Prawda boli

05:34, 30.01.2026

XXXXXX

1 4

Co to jest 600 zł mandatu, co najmniej to się kwalifikuje do 6000 euro w niemczech takie mandaty dawno są a tu co. W niemczech każdy UKR dostaje gratis mieszkanie i nie płaci za media za czynsz za nic wszystko na koszt państwa. Skąd na to mają hm dżentelmeni nie mówią o pieniądzach. I jak chce to może pójść i pracować. Dlatego jest żeby rasa kacapo-żyda przetrwała, a nie żeby ich rosjanie wszystkich pozabijali i nie byłoby rasy kacapo-żyda(gatunek chroniony)., co dalej chć na zimę też umieścić w mieszkaniach wszystkie gatunki leśnych zwierząt, nie żeby lisy zimą jadły zdechłe koty i piły wode z rowu.
A na ludziach prowadzą eksperymenty medyczne dla dobra zwierząt.

22:44, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

YyyYyy

2 0

To się wynos do Niemiec co tutaj jeszcze robisz

05:36, 30.01.2026

XXXXXX

4 2

Takie jest życie natura, a niektórych, jakiegoś gatunku nie wyposażono nawet w podstawową wersje mózgu i dlatego ma problem z rozróżnieniem zwierzęcia od człowieka bo jest tym pierwszym.

22:48, 29.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Prosto w czy Prosto w czy

1 2

Coś w tym jest bo cały czas się zastanawiam jak miastowy wyrzuca w bestialski sposób do lasu małe pieski i kotki skazując je na cierpienie jeszcze myśli że będą tam miały bardzo dobrze. Jak nazwać myślenie miastowego?

05:53, 30.01.2026

IgaIga

1 2

Jak można tłumaczyć się " niewiedzą", że żywym istotom jest zimno przy tak niskich temperaturach? Ludziom tak bardzo wydrukowało się traktowanie Psiaków jako tani, żywy alarm karmiony zlewkami. Nie potrafią samodzielnie pomyśleć, że można inaczej, że zwierzę tez czuje? Trzeba to tłumaczyć dorosłym? W głowie mi sie nie miesci. Taka jest ogromna część społeczeństwa. Do nich przemowią tylko wysokie kary. Pies, to nie obowiązek, to przywilej. Nie stać cię mentalnie na opiekę nad żywym stworzeniem- nie musisz go mieć. Kup sobie pluszaka.
A do wszystkich komentujących, że dzieci ważniejsze, potrzebują pomocy itp...Ok. zgadzam się, ale pomoc jednym, wcale nie wyklucza troski o drugich. Są ludzie, którzy pomagają dzieciakom, są ludzie, którzy pomagają psiakom.

08:56, 30.01.2026
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do IgaDo Iga

1 0

Są też tacy, którzy pomagają jednym i drugim. Niestety gnębiciele też są i trzeba z nimi walczyć różnymi metodami. Ani kroku w tył.

14:11, 30.01.2026


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gostyn24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%