Zamknij

Neonet znika z Gostynia. Trwa wyprowadzka. Decyzja miała zapaść z dnia na dzień

10:05, 03.11.2023 Aktualizacja: 15:25, 03.11.2023
Skomentuj Foto: Gostyn24 Foto: Gostyn24

Miał zostać zamknięty z dnia na dzień i jak wiele wskazuje, tak też pozostanie. Komunikat, który pojawił się w sieci nie pozostawia złudzeń. Chodzi Neonet , który od lat funkcjonował w Gostyniu. 

Najpierw mieścił przy ul. Św. Floriana w Gostyniu, a potem został przeniesiony na ul. Olejniczaka. Jeszcze kilka miesięcy temu sklep i jego pracownicy zbierali wiele pozytywnych opinii. Klienci chwalili duży wybór asortymentu i fachową pomoc obsługi.

Teraz sklep został zamknięty. W sieci pojawiła się informacja, która nie pozostawia złudzeń. Wpisując w internetową wyszukiwarkę "Neonet Gostyń", pojawia się komunikat informujący, że sklep jest "zamknięty...na stałe". Z naszych informacji wynika, że decyzja miała zapaść z dnia na dzień, a pracownicy zostali przeniesieni do placówek w innych miastach. 

[ALERT]1699000751208[/ALERT]

Dołącz do nas na Facebooku!Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i fotorelacje. Jesteśmy tam, gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!
(mis)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(23)

MagdaMagda

42 1

Zapewne przerosły koszty najmu te potrafią być zabójcze.
Przejdźmy się po Gostyniu co drugi sklep jest do wynajęcia.

10:17, 03.11.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nono

12 3

i teraz media expert sie rozbudowuje z tego powodu przejmą klijęta neonetu

10:44, 03.11.2023
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ZenZen

2 4

ME codziennie niskie ceny😆

10:47, 03.11.2023

JaJa

19 2

Klijęt?? A kto to taki??

10:52, 03.11.2023

MaroMaro

15 1

Trochę szkoda. W Neo była fajna obsługa nie wciskająca kitow jak w ME. Wolałem tam robić zakupy

11:58, 03.11.2023

JaJa

0 0

Chyba klienta!

09:02, 05.11.2023

Bo w GostyniuBo w Gostyniu

32 2

za wszystko liczą sobie jakby to był Poznań a to jest tylko większą wioska na prawach miejskich.

10:46, 03.11.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BamberBamber

9 11

W wiosce dwóch obwodnic nie buduja

11:19, 03.11.2023

😂😂

1 9

i tak kupuję w necie a nie w neonecie 🙂

11:01, 03.11.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Były Były

25 3

Kompletnie mnie to nie dziwi. Sposób w jaki zarządzany był ten sklep pozostawiał wiele do życzenia względem konkurencji. Pracownikom brakowało podstawowej wiedzy branżowej i nie do końca jest to ich wina. System w jaki funkcjonuje sieć kompletnie nie stawia na rozwój pracowników, wymagania i tabelki - to ścieżka rozwoju w tym sklepie. O szacunku „z góry” można pomarzyć a jeśli ci coś nie pasuje to wyjazd (o czym świadczy ciągłe widniejące ogłoszenie o poszukiwaniach na stanowisko doradcy klienta). Pracownicy uczeni są od początku, by klienta traktować jak przygłupa, który nie ma o niczym pojęcia a każdy kto pracuje z ludźmi wie, że ma to długofalowe konsekwencje. Ogromna porażka kierownik regionalnej Aleksandry, a wystarczyło posłuchać pracowników zamiast zamiatać każdy problem (włącznie z bardzo popularnym w tej sieci mobbingiem) pod dywan, tak by dyrektorzy się nie dowiedzieli. Zamknięcie tego punktu to była kwestia czasu, aż dziwne że tak długo wytrzymali.

11:16, 03.11.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Również były pracownRównież były pracown

13 0

To, że takie osoby jak Pani Aleksandra znajdują się na takich stanowiskach to jest po prostu żart. Praktycznie zerowa wiedza o branży, myślenie, że ludzie będą chcieli do baterii ubezpiecznie kupować, wieczne darcie się na pracowników mimo, że ci często nie byli winni. Porażka

12:32, 03.11.2023

BuliBuli

0 0

Zgadzam się z komentarzem. Po jednej wizycie, człowiek nie miał ochoty wogóle tam wejść, a co dopiero kupować.

10:28, 04.11.2023

nono

22 0

teraz tylko trzeba czekać az euro agd sie wyprowadzi to ci w media expercie dopiero bedom kase trzepać tylko prawda jest taka że jak sie idzie tam po co kolwiek to już trzeba z góry wiedzieć co sie chce
wchodzi do sklepu przykladowy kowalski panie no bo ja tu chce telewizor 32 cale no i takiemu wcisnom taki tv co nie schodzi albo zalega w magazynie z 4 lata bo taka prawda

11:44, 03.11.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JacekJacek

9 4

ME to fajne sklepy ale nie w Gostyniu tam obsługa to masakra już wole jechać domieszka czy poznania w Gostyniu nie byłem od paru lat u nich

12:05, 03.11.2023

do nodo no

1 3

To jak kupujesz auto to też nie patrzysz na rok produkcji?

16:16, 03.11.2023

HeheheHehehe

9 1

Wcisnom klijętowi.....to dopiero jest język

14:28, 03.11.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlientKlient

5 2

I bardzo dobrze.obsługa sklepu zero pojęcia o sprzęcie,sam uświadamiałem obsługującego o parametrach i funkcjonowaniu wybranego towaru. A przede wszystkim ciasnota w tym sklepie.

14:29, 03.11.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JerryJerry

1 1

Jeżeli tak traktowało się tam pracowników i klientów jak w magazynie w Pabianicach zero szacunku , zero czegokolwiek , chamstwo , mobbing

17:58, 03.11.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EL ninhoEL ninho

4 1

To było do przewidzenia, i tak długo się utrzymali. Niestety, obsługa choć uprzejma, nie miała bladego pojęcia o swoim fachu. Wiedza na temat danego produktu tylko podstawowa. Poza tym, ME zjada ich asortymentem. Euro AGD to samo - obsługa pięknie śpiewa, ale pytając o szczegóły zagina się każdego pracownika na każdym kroku. Jestem świadomym klientem, kiedy idę kupić tv czy inne kino, zawsze robię przegląd co, za ile, jakie parametry, rankingi itp. Niestety, w euro obsługa również nie ma bladego pojęcia o towarze. Powiedzą ci to, co jest napisane na kartonie. Nic więcej. W ME moim zdaniem obsługa najbardziej fachowa ( pozdro Cypis i Łukasz), jednakże wszystkie te markety i ich pracowników łączy jedna rzecz: idąc tam, musisz wiedzieć co dokładnie chcesz kupić. Inaczej podsuną ci to, za co akurat mają największe premie od sprzedaży ( w euro jest to zawarte nawet na cenówkach w formie liczby). Tak więc, chcąc cokolwiek kupić, polecam zaznajomić się z tematem. Inaczej kupicie nie to co chcecie, a to co oni chcą sprzedać.

18:57, 03.11.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UtyUty

7 0

W Media Expercie wciskają ciemnotę-ciemnocie.Obsluga straszna, w Śremie o niebo lepsza ,oczywiście nie wszyscy pracownicy ME w Gostyniu są do bani ale większość 89%.

20:32, 03.11.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

goostyniookgoostyniook

3 1

deptak umiera czas szybko coś z tym zrobić

21:24, 03.11.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

J23J23

0 0

Zrobić? zasypać i wyrównać walcem, zrobić trasę na leszno

12:16, 06.11.2023

medialeakmedialeak

0 0

spokojnie, mediaexpert zaraz sobie kupi to z checia

14:54, 21.11.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%