Zamknij

Takie rzeczy się zdarzają, ale... Na nich zawsze możesz liczyć! Od początku do końca

08:17, 17.01.2023 materiał promocyjny Aktualizacja: 16:04, 25.01.2023

Wypadki chodzą po ludziach i mogą się przydarzyć każdemu, zwłaszcza na drodze. Towarzyszą im zawsze duże emocje i ogromny stres, a do tego dochodzi pytanie - gdzie najlepiej naprawić auto? Tutaj z pomocą przychodzą specjaliści z Centrum Likwidacji Szkód, działającego przy firmie B&B w Lesznie i Gostyniu, którzy nie tylko zajmą się załatwieniem wszelkich formalności, ale też przekażą auto w ręce doświadczonego zespołu mechaników, który w profesjonalny sposób zadba, by znów było bezpieczne i wyglądało „jak nowe”
 

Wiele zależy od dobrej decyzji
Wypadek, kolizja. Takie rzeczy się zdarzają i często nie mamy na nie wpływu. Możemy jednak zminimalizować straty podejmując właściwe decyzje. Bywa, że „na emocjach” decydujemy się oddać uszkodzony samochód do przypadkowego warsztatu, gdzie nie zawsze jakość naprawy jest adekwatna do ceny. O tym dowiadujemy się jednak dopiero po otrzymaniu rachunku, ale wtedy jest już za późno.

Zupełnie inaczej działa Centrum Likwidacji Szkód, przy firmie B&B w Lesznie i Gostyniu, gdzie od początku do końca Klient wie na czym stoi. - W naszym serwisie, od wielu lat zajmujemy się powypadkową likwidacją szkód, dla samochodów osobowych każdej marki. Naprawiamy nie tylko nowsze roczniki, ale również auta kilkunastoletnie a zdarza się, że trafiają do ponad dwudziestoletnie.– mówił Arkadiusz Nowicki, z Centrum Likwidacji Szkód i wyjaśnia, że najważniejsze jest zgłoszenie numeru sprawy u ubezpieczyciela. - Możemy to zrobić na dwa sposoby. Pierwszy. Klient sam zgłasza się do ubezpieczyciela i z takim numerem przychodzi do nas. Drugi. Klient przekazuje sprawę naszemu profesjonalnemu zespołowi, który załatwi za niego wszystkie formalności, zapewniając sprawne przejście całego procesu.

[FOTORELACJA]9926[/FOTORELACJA]


Formalności, auto zastępcze, naprawa...
Decydując się na naprawę auta w serwisie firmy B&B, każdy Klient otrzymuje wszystkie niezbędne informację wynikające z naszej polisy ubezpieczeniowej. – Każda polisa jest inna, dlatego kontakt z klientem jest tak bardzo ważny. W przypadku kiedy poszkodowany skontaktuje się z nami w momencie kolizji, możemy na jej miejsce wysłać lawetę, która bezpiecznie przetransportuje pojazd do naszego serwisu. - mówi Arkadiusz Nowicki, który wytłumaczył jak wygląda dalszy proces likwidacji szkód – Sprawdzamy czy naszemu Klientowi należy się auto zastępcze. Jeśli tak, to my taki samochód udostępniamy na czas napraw. Kolejny etap to podpisanie wszelkich formalności, oględziny pojazdu, wycena szkód oraz akceptacja kosztorysu i zamówienie części.- dodaje Arkadiusz Nowicki wieloletni pracownik firmy B&B

Po załatwieniu wszystkich formalności auto trafia pod skrzydła doświadczonego i profesjonalnego zespołu mechaników, którzy dobrze znają się na samochodach – Nasz zespół to połączenie młodości i doświadczenia, który doskonale razem funkcjonuje – mówi Arkadiusz Nowicki Czas trwania naprawy w dużej mierze zależny jest od dostępności części samochodowych, a firma B&B dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku motoryzacyjnym oferuje swoim klientom dostęp do najlepszych podzespołów i to w możliwie najkrótszym czasie – Bazujemy wyłącznie na oryginalnych częściach samochodowych, na które dajemy gwarancję. W przypadku kiedy dana część nie jest dostępna, kontaktujemy się z klientem aby zaproponować zamiennik, po to aby przyspieszyć czas naprawy. - dodaje Arkadiusz Nowicki

Od początku do końca. Nawet w niedzielę i święta
Gdy auto opuści warsztat, klient otrzymuję informację o nie tylko o całym przebiegu likwidacji szkody – Spoglądamy na auta naszych klientów jak na własne, dlatego nie skupiamy swojej uwagi wyłącznie na szkodach powstałych w wyniku kolizji czy wypadku. Sprawdzamy również inne podzespoły i informujemy klienta, kiedy jest potrzeba ich wymiany lub naprawy – mówił Arkadiusz Nowicki wieloletni pracownik firmy B&B w której odpowiedzialny jest za likwidację szkód powypadkowych.

Wieloletnie doświadczenie, profesjonalny sprzęt, własna lakiernia bezpyłowa oraz zespół najlepszych doradców i mechaników sprawia, że likwidacja powypadkowej szkody może być zdecydowanie łatwiejsza do przejścia niż nam się wydaje. Warto więc zapisać numer telefonu  512 330 916 pod którym uzyskamy nie tylko niezbędne informacje, ale też natychmiastową pomoc nawet wtedy, gdy inni mają wolne. - Jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom pomoc nawet w niedziele, kiedy inne firmy nie funkcjonują. - zakończył Arkadiusz Nowicki pracownik firmy B&B.

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%