Zamknij

Skandal na tle seksualnym? Może chodzić o księdza... Mieszkańcy piszą na Alert24

14:38, 02.11.2023 mis Aktualizacja: 15:07, 03.11.2023
Skomentuj Foto: AdobeStock Foto: AdobeStock
reo

Bardzo niepokojące informacje napływają od rana do naszej redakcji. Alerty dotyczą sytuacji, jaka miała mieć miejsce w jednej z miejscowości na terenie naszego powiatu - Kilka dni temu przyjęliśmy zawiadomienie od dwóch matek o podejrzeniu popełnienia przestępstwa o charakterze seksualnym - potwierdza podkom. Monika Curyk, oficer prasowy KPP w Gostyniu. Z naszych informacji wynika, że chodzi o osobę duchowną. 

Czytelnicy od rana przesyłają nam wiadomości na Alert24. Wszystkie dotyczą sytuacji, do jakiej miało dojść w jednej miejscowości na terenie naszego powiatu. 

- Piszemy te informacje bo nie chcemy, żeby sprawa była zamieciona pod dywan  - czytamy w jednej z informacji przesłanych na Alert24.

Oficer prasowa gostyńskiej policji potwierdza, że wpłynęło zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa o charakterze seksualnym, ale nie zdradza szczegółów. Jak zapewnia, wszystko dla dobra śledztwa.

- Kilka dni temu przyjęliśmy zawiadomienie od dwóch matek o podejrzeniu popełnienia przestępstwa o charakterze seksualnym. Dla dobra dzieci nie przekazujemy więcej informacji - informuje podkom. Monika Curyk z gostyńskiej komendy.

Z naszych informacji wynika, że podejrzenie może dotyczyć osoby duchownej, która jak przekazują nam czytelnicy z dnia na dzień zniknęła z parafii.  Na tym etapie postępowania, my również nie  możemy zdradzać szczegółów, dlatego do sprawy wrócimy, po uzyskaniu informacji z prokuratury. 

Portal

gostyn24.pl

Napisał o tym

pierwszy

[ALERT]1698926541201[/ALERT]

Dołącz do nas na Facebooku!Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i fotorelacje. Jesteśmy tam, gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

(mis)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(106)

ZaciekawionaZaciekawiona

54 13

Szkoda , że nie została jeszcze nagłośniona sprawa księdza z parafi św ducha , który rzekomo zmienił parafię , a jak się okazało zrobił dziecko i uciekł do kobiety. Nie mam nic przeciwko temu , ale z jakiej racji taka osoba ma wyprawiane pożegnania podczas mszy i jeszcze udziela sakramentów , gdy sama popełniła ogromny grzech ? Przecież to są tak bardzo święci ludzie , może proboszcz z parafii św ducha w końcu powie prawdę i przestanie kłamać i zamiatać sprawę pod dywan ? 14:59, 02.11.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

VerVer

12 30

a ty wreszcie będziesz mogła spokojnie zasnąć ? 15:07, 02.11.2023


do zaciekawionejdo zaciekawionej

4 8

Pisali na tym nawet na G24. Żadna tajemnica. No, ale sensację trzeba wywołać 20:10, 02.11.2023


reo

Do 🐓Do 🐓

27 12

To chodzi o tego księdza u którego często gościł poseł Jan z PiS? 15:24, 02.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Geniu prnakGeniu prnak

17 4

To napewno hodźi o pogozele 15:57, 02.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KatolikKatolik

12 1

Bingo 16:07, 02.11.2023


??

33 6

A gdzie teraz biskup schowa wikarego A proboszcz swoją panią 16:12, 02.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TomTom

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


antyanty

28 11

Zboczeńczy ukrywający się pod habitem!!! 16:55, 02.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

00000000

38 10

Ciekawe gdzie był w tym wszystkim proboszcz że nic nie zauważył?! A może nie chciał widzieć?! Bardzo dobrze że.sprawa została nagłośniona i oby nie została zamieciona pod dywan . Trzeba walczyć o dobro naszych dzieci. Jedno jest pewne że strach jest puszczać dzieci na religię. A zarówno jeden jak i drugi będzie upominać jak się powinno żyć. Żenada 16:58, 02.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ddddeeeddddeee

3 1

nie znam sprawy, ale takie 15+ to wg prawa w tych sprawach to już nie dzieci 00:28, 04.11.2023


KolPsKolPs

16 11

Jeszcze trochę i na wyspach kanaryjskich miejsca zabraknie dla tych zbłąkanych duszyczek, a papa z watykanu szto na to. 17:07, 02.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AxbyAxby

28 56

Ciekawe, czy te matki mają twarde dowody i przypadkiem nie skrzywdziły niewinnego człowieka. Jak ksiądz, to od razu pedofil???
Ile przemocy jest w domach i nikt nie reaguje, bo to nie jego sprawa. Jak osoba publiczna, to trzeba zrobić aferę. 17:14, 02.11.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

YuhaYuha

6 11

Choćby to nagrano na 10 kamerach to i tak włos z głowy temu panu nie spadnie. Sam siebie okłamujesz że nić nie wiesz. 20:07, 02.11.2023


SeksuologSeksuolog

1 10

Twardego to miał on 22:49, 02.11.2023


€

4 4

Jaka matka narażałaby własne dziecko ? Jak można tak myśleć skoro są dowody bo inaczej nie byłoby zgłoszenia . Ludzie MYŚLIMY połącz kropki 00:00, 03.11.2023


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


00000000

4 4

Jak proboszcz nie powiadomił Gadeckiego i Marcinkowskiego to po co pytanie gdzie byli??? 19:59, 02.11.2023


nienie

0 0

diecezja inna 13:25, 05.11.2023


Do AxbyDo Axby

10 9

Piotr Kogut to Ty? 17:57, 02.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

26 16

Cały czas będę to powtarzać... kiecole do likwidacji... 18:05, 02.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArcubiskupArcubiskup

13 8

Przeniesiemy 18:23, 02.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FretFret

34 11

,,panie co z tego że gwałcił. Ale jakie kazania mowił"a kościoły pustoszeja. Ludzie widzą pedofilię, orgie, albo co łaska ale nie mniej niż 500 i ten przepych. Pycha kroczy przed upadkiem. 18:29, 02.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do FretDo Fret

15 7

Za pogrzeb to niektórzy 2000 PLN. 18:37, 02.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Karol...Karol...

2 1

Tyle to płacisz za miejsce na komunalnym 09:14, 03.11.2023


mamamama

19 12

Nic nie wiadomo, a każdy już się wypowiada, co i jak i tak plotki krzywdzą ludzi 19:39, 02.11.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

€

7 6

Szkoda że pani mam nie myśli o tych dzieciach 19:54, 02.11.2023


Do mamciDo mamci

11 4

Zawsze jest ziarno prawdy w tym, co mówią ludzie. 19:58, 02.11.2023


eeeeeeeeee

4 0

Przypomnę, że z osobami powyżej 15 roku życia to legalne. A niby to też nieletni, a wg niektórych nawet dzieci. Nie wiecie z kim, co jak, a już oskarżacie bez podstaw. 00:27, 04.11.2023


Franio Franio

14 10



WATYKAN to jest POTĘGA!!!!! Liczby nie kłamią. My Polacy podzieliliśmy sobie nasze polskie terytorium na 16 województw, którymi zarządza 16 wojewodów i 16 marszałków. Oni przedstawiciele obcego państwa podzielili sobie nasze polskie terytorium na 42 diecezje, którymi zarządza 135 biskupów. Tak więc na jednego wojewodę i marszałka przypada 8,4 biskupa.
Można jeszcze do tego dodać, że my Polacy mamy 2477 gmin, a oni, Watykańczycy mają w Polsce ponad 10500 parafii.
Czy to przemawia czy jeszcze nie ?

19:58, 02.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


GggGgg

25 4

Tylko że konkubina proboszcza jest dorosła, a tu chodzi o nieletnich. 20:21, 02.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


sexedsexed

10 3

Pozazdrościł proboszczowi sexu? Niepotrzebnie, sex jest przereklamowany. 21:01, 02.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znafcaznafca

24 5

Szkoda człowieka. Mógł se znaleźć dorosłą babę jak proboszcz, to nie byłoby skandalu. 21:03, 02.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Ha ha haHa ha ha

7 2

Idę o zakład że jesteś katechetką w tej szkole? 22:27, 02.11.2023


€

10 2

Ciekawe czy chciałbyś być na miejscu tych rodziców i tego dziecka czy dzieci ? Zaufanie do duchownego - a tu proszę taka niespodzianka. 22:39, 02.11.2023


AaaaAaaa

13 6

Nauczycielki też chodzą wydekoltowane i w mini. 21:45, 02.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UczeńUczeń

3 3

No, chyba nie w naszej szkole.....chodzę tu, to wiem! 09:15, 03.11.2023


CyrkCyrk

12 2

Ciekawe gdzie jeszcze coś wyjdzie z tego cyrku 21:47, 02.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ZofiaZofia

0 1

Nauczyciel to najlepiej niech kitel założy, i też będzie źle! Anonimowa żółć się wylewa! 09:18, 03.11.2023


AntyklerAntykler

19 8

Pomału zaczną wychodzić te wszystkie cuchnące kwiatki rodem z parafii. Naród wreszcie od kilku lat zaczyna myśleć i przytomnie patrzeć na te występki. Oni sami strzelają sobie w kolano tymi zachowaniami i ludzie przestają a właściwie przestali już uczęszczać do kościoła. Nie dalej jak wczoraj czytałam sądaż ilu uczęszcza w niedzielę na mszę. Wychodzi na to że co 4 z nas to robi a były to dane z zeszłego roku. Co rok mniej. Szczególnie duże miasta. Bo Wioski to wiadomo żyje się tym co sąsiad powie więc choćby pod kościółem ale stoją i myślą co stara zrobi na obiad. Zdecydowanie idzie nowe a to oznacza że kościół niedługo jak mohery powymierają będzie stał pusty.
22:24, 02.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xyzxyz

3 0

/Sądaż/ mnie po prostu rozwalił :D :D :D 23:44, 02.11.2023


Nie dla LewicyNie dla Lewicy

18 17

To nie księża są pedofilami, tylko pedofile zostają księżmi. Te wilki przebierają się w owczą skórę i myślą że pod habitem będą mieli taryfę ulgową. Zlikwidować LGBT i będzie spokój. Każdego przebierańca LGBT należy wykastrować 04:42, 03.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ALEŻALEŻ

0 1

KSIEZA walcza z LGTP 11:42, 03.11.2023


xyzxyz

14 11

ciekawe co powiedzą wszyscy komentujący, jeśli okaże się to nieprawdą i zwykłym pomówieniem, widzę, że nikt nie zna zasady domniemania niewinności, art. 5 kpk który stanowi, że: oskarżonego uważa się za NIEWINNEGO dopóki wina nie zostanie udowodniona i stwierdzona prawomocnym wyrokiem... najlepiej od razu ukamienować i snuć domysły...ludzie co z Wami 07:43, 03.11.2023

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

UiiUii

8 4

Tylko dlaczego biskup wikarego ODWOŁAŁ, a nie ZAWIESIŁ? Jakby zawiesił to domniemywałby niewinność. 07:46, 03.11.2023


%%%%%%%%

6 4

Domniemanie niewinności ? Może i racja ale skoro policja potwierdza doniesienie przez rodziców a biskup odwołuje z parafii to nie są przesłanki mówiące o niewinności. A dzieci czemu są winne ? 08:50, 03.11.2023


xyzxyz

3 5

Bo taka jest procedura w takich sprawach… ale oczywiście najlepiej komentować dlaczego odwołał jak się nie zna procedur 09:18, 03.11.2023


%%%%%%%%%%%%

2 1

A Ty znasz te procedury instytucji KK w Polsce ?
Bo ja widzę to trochę inaczej Raczej trudne sprawy zamiatane pod dywan A żeby sprawa była jasna Nie interesuje mnie kto to jest a raczej dlaczego krzywdzi Mam nadzieje że okaże się to nieprawdą ze względu na dzieci 09:51, 03.11.2023


%%%%%%%%%%%%%%%%

6 0

Tak, znam procedury w KK ponieważ jestem prawnikiem. I pomówienia również są karalne. 17:46, 03.11.2023


Do prawnika Do prawnika

6 4

Ciekawe co powie prawnik jak okaże się, że tym dzieciom przekazywano/ udostępniano treści pornograficzne Co wtedy powie prawnik, jak sie okaże że dochodziło ( czego nie można zakładać a jednocześnie wykluczyć ) do innych czynności seksualnych . Możemy mieć , Panie Prawniku inne zdania, co powinien Pan znać z wokandy ale jakoś dziwnie Pan nie umie powstrzymać emocji, co jak na prawnika rzadko jest spotykane 19:30, 03.11.2023


parafiankaparafianka

6 3

Przykład idzie z góry. 07:43, 03.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czytelniczka Czytelniczka

2 8

No proszę jak anonimowy pięknie się komentuje ?? 08:01, 03.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do czytelniczki do czytelniczki

4 2

a Pani Jak się wypowiada? Czytelniczka to imię czy nazwisko ? 19:53, 03.11.2023


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


NjckNjck

3 5

A jest Pani pewna winy??? 09:22, 03.11.2023


eeeeeeee

0 0

jak narazie nie wiadomo o co chodzi, ludzie którzy rzucają oskarzenia sami mogą zostać oskarżeni o zniesławianie 00:21, 04.11.2023


QqqQqq

7 8

Z Komendy też zrobili czarną owce… ludzie też go zlinczowali a co się potem okazało? ŻE JEST NIEWINNY i nagle Ci sami ludzie mówili że cały czas wierzyli w jego niewinność… taka to jest obłuda 09:39, 03.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GENIU PRNAKGENIU PRNAK

7 1

Pogorzela nigdy nie przestanie zaskakiwać 10:37, 03.11.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Hae Hae

1 0

No coś a ty niby czym bo same nudy tutaj 11:21, 03.11.2023


Kibic genia pRnakaKibic genia pRnaka

2 1

Geniu błenda zrobiłeś, Ty piszesz Pogożela. 22:32, 03.11.2023


As As

5 4

Ale was boli ten ksiądz no same swiętoszki się znalazły 🤣 11:20, 03.11.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MiiiiiMiiiii

8 1

Świętoszki nie Ale za dziećmi się tu nikt nie ogląda a raczej staje w ich obronie 13:36, 03.11.2023


swssws

2 1

powyżej 15 lat można, to legalne 00:21, 04.11.2023


As As

0 1

Milll A skąd mamy pewność że nie? Już znamy takich zboczków jak ty 21:33, 04.11.2023


Prawda w oczy Prawda w oczy

5 3

A to ksiądz już nie ma prawa jak była jakaś chętna? Żonaty może skorzystać z okazji jeszcze przed kolegami się chwali a ksiądz nie może? 11:24, 03.11.2023

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JooJoo

5 2

Oczywiście że ksiądz może, proboszcz najlepszym przykładem, ale nie może uprawiać seksu z nieletnimi!!! 17:54, 03.11.2023


eeeeeeee

1 1

w Polsce od 15 roku życia jest to legalne 00:19, 04.11.2023


Prawda w oczy Prawda w oczy

1 1

Joooo A kto mówi o nieletnich ? 21:39, 04.11.2023


bbbb

11 3

Księża powinni normalnie mieć żony i dzieci. Może wtedy by się skończyły molestowania. 11:45, 03.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Leśny Dziad Leśny Dziad

0 5

WATAHA 12:36, 03.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KikKik

9 11

Nigdy nie pozwoliłabym mojemu synowi być ministrantem bo czuwam nad moim dzieckiem. 12:38, 03.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Emerytka PiS Emerytka PiS

2 2

Nic nie było normalne przenosiny do innej parafii 12:59, 03.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

p.s.p.s.

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


......

12 5

A jak matki same przywoziły młodych do księdza na melanze to się nie martwiły o dzieci i to nie raz, I nie dwa. A teraz raptem problem... nie raz widzieliśmy jak się dzieci fajnie tam bawiły i same pchały do towarzystwa, a później że problemy. Mamusie niech pomyślą, że ich dzieci bez rodziców takie swiete tam nie były, I nie są 14:00, 03.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

********

8 2

Tak? A jakbyś sama woziła dzieci albo Twoja córka wnuki i zaufała księdzu ( bo ogólnie jeszcze się ufa duchownym w Polsce ) i okazałoby się, że to Twoje dzieci i wnuki są wykorzystywane albo namawiane do seksu to tez tu byłabyś taka mądra ? A jak widzieliście DOROŚLI ODPOWIEDZIALNI I KRYTYKUJĄCY to gdzie byliście ?????Czemu w Waszych ustach było tylko MILCZENIE 15:38, 03.11.2023


Do Kik Do Kik

5 7

Zgadzam się w 100 %, nigdy nie oddałabym swojego dziecka pod opiekę
księdza lub siostry zakonnej. Ludzie otwórzcie oczy przecież o tym się wciąż mówi. 15:21, 03.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zawód Zawód

7 3

Moim zdaniem "ksiądz" to powinien być zawód. Powinni mieć rodzinę wykonywać zawód i mieć za to płacone. 15:23, 03.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pikpik

2 1

najniższą krajową 13:29, 05.11.2023


********

6 3

Tak? A jakbyś sama woziła dzieci albo Twoja córka wnuki i zaufała księdzu ( bo ogólnie jeszcze się ufa duchownym w Polsce ) i okazałoby się, że to Twoje dzieci i wnuki są wykorzystywane albo namawiane do seksu to tez tu byłabyś taka mądra ? A jak widzieliście DOROŚLI ODPOWIEDZIALNI I KRYTYKUJĄCY to gdzie byliście ?????Czemu w Waszych ustach było tylko MILCZENIE 15:40, 03.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XyZXyZ

12 4

Dzisiejsze przepisy o ochronie nieletnich w Kościele są bardzo rygorystyczne. Wystarczy, ż jedna osób pójdzie i powie, że podejrzewa tego Księdza o coś i automatycznie jest zawieszany przez procedury i z tego powodu jest zabierany z parafii do czasu wyjaśnienia. Wówczas w diecezji jest proces i bada się tą sprawę a wyniki tego przesyła do Watykanu. Znam sytuację w której dziecko oskarżyło księdza o wykorzystanie seksualne, został odrazu zawieszony i zabrany z parafii. Później okazało się, że ten chłopak zakochał się w tym Księdzu i kiedy on odrzucił Jego uczucia ten zrobił mu w ten sposób na złość i go oskarżył. Do tej pory nie został przeproszony po tylu latach przez gazety, które dzień po wydały na nim wyrok… Poczekajmy na jakieś konkrety zanim kogoś oskarżymy…. 15:45, 03.11.2023

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

ZyxZyx

0 4

Błagam Gdzie Ty żyjesz ? Jeden na 100tu Nie mogę pojąć Jak tu wrażliwość ? TU CHODZI O DZIECI nie o to czy ktoś ma faceta czy kobietę
D Z I E C I. M O Z E T W O J E A L B O. M O J E 17:28, 03.11.2023


PckPck

3 4

Tak to prawda. Pamiętam tę sytuacje. Z resztą było kilka takich o których opinia publiczna się nie dowiedziała a ludzie dokonali samosądu. 17:43, 03.11.2023


YyyYyy

6 2

Tak. W naszym systemie prawnym o ile wql taki istnieje, osoba podejrzana lub pomówiona staje się automatycznie winna w ocenie opinii publicznej. Bardzo nad tym udolewam 17:48, 03.11.2023


Smutne Smutne

2 1

Ten pan został odwołany chyba a nie zawieszony 20:11, 04.11.2023


HmmHmm

0 2

Przeniesiony na inną parafię, tak to u nich działa. 12:57, 05.11.2023


SprawiedliwySprawiedliwy

12 3

Widzę iloraz inteligencji niektórych komentujących sięga szczytu Giewontu. To również świadczy o braku samodzielnego myślenia. Nic jeszcze nie wiadomo, ale komentujący już wydali wyrok. Wstyd. 17:51, 03.11.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

sprawiedliwy?sprawiedliwy?

3 3

każdy mądry w swoim domu Wszystko jest daleko.... a jak nas dotyka nie jesteśmy już tacy zdystansowani i sprawiedliwi Prawda? nie trzeba nikogo obrażać i wypowiadać się o ilorazie inteligencji 20:02, 03.11.2023


PudzianPudzian

4 0

Dokładnie ale z biegiem czasu karma powruci . Tu trzeba wysłuchać obu stron a nie już wielki hejt może nawet być tak że dzieci cos zmyślily żeby odkuć się i wcale się nie zdziwię jak to będzie prawda 07:33, 07.11.2023


tak tylko powiemtak tylko powiem

11 2

z pewnej księgi wierni wiedzą z jakiej Nie sądzcie abyscie nie byli sądzeni koniec cytatu 21:33, 03.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sw z wsw z w

4 3

*%#)!& karać nie wyrużniać 23:14, 03.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CytatCytat

7 5

Dla wszystkich, którzy wiedzą lepiej…: ,,W jakiej bowiem sprawie sądzisz drugiego, [w tej] sam na siebie wydajesz wyrok, bo ty czynisz to samo, co osądzasz” ~ List do Rzymian 01:11, 04.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A dzieciA dzieci

6 9

A rodzice i dzieci nie są temu winne? Dzieci hmm 15 lat to takie panny a nie dzieci. Zobaczcie jak się te wasze niewiniątka ubierają. Dupska na wierzchu. Dziewczyny 14 plus to wszystko mają na wierzchu. Gdzie są ich rodzice kiedy te wychodzą prawie nago do szkoły ? Ostatnio w takich spodniach chodzą że Chińczycy z metra zrobili by milion spodni. Tam są nitki w kroku a nie materiał. A góra odsłonięta. To wg was normalne? Jak rak to znaczy że nowe pokolenie rodziców jest zboczone. Może skoro ojciec nie zakazuje córce tak wychodzić do szkoły to sam ma jakieś zamiary względem niej. Matka skoro nie widzi problemu u córki która pół nago idzie na religię sama jest zboczona. A ksiądz to chłop. 07:34, 04.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ile Ile

13 3

siana trzeba zjesc zeby takim osłem zostac ? Nawet jakby byla nago to nikt NIE MA PRAWA JEJ DOTKNAC.Bronisz zboczencow? 11:00, 04.11.2023


Jaki pan... Jaki pan...

11 1

Ksiądz Muczek by do takiej rozpusty nie dopuścił. Swoich wikarych pilnował, żeby wracali przed 22 na plebanię. 08:52, 04.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Gość Gość

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


GrzegorzGrzegorz

5 2

Jak widać ludzie nie dają rady żyć bez sexu. 08:55, 04.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawda w oczy Prawda w oczy

4 2

No popatrz same swiętoszki co rączki złożone w kościele a tutaj już osądzili. To po co chodzicie do tego kościoła pokazać się tylko a kazań nie słuchacie? 21:35, 04.11.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do prawda w oczy kolDo prawda w oczy kol

1 2

Zawsze może iść do wikarego nie tylko na kawę . A Ty sprawiedliwy ? O czym było kazanie w niedziele i o czym ewangelia 20:47, 05.11.2023


PogorzelakPogorzelak

1 5

Od początku był dziwny, strasznie arogancki i egoistyczny. Zlikwidować kościoły. 19:55, 06.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 Pudzian Pudzian

2 1

Pamiętajcie nim kogoś osadzicie to należy w pierw wysłuchać obu stron a później osądzajcie najwięcej tutaj jak widzę wypowiadają się osoby które same na lewo po stodolach sie bzykaja 07:23, 07.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ksiądz Ksiądz

2 0

Gnoje same tam chodziły w week a teraz mamy muszą interweniować? Umieli chodzić pić a teraz co mało odważni? 10:12, 07.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HiukHiuk

3 0

Że niby też były jakieś spotkania na plebanii? Gdyby proboszcz tak często nie wyjeżdżał, to by przypilnował młodego. 15:23, 07.11.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%