Zamknij

Jakie cechy powinna posiadać odzież gastronomiczna z nadrukiem?

14:07, 23.11.2022 . Aktualizacja: 14:07, 23.11.2022
Skomentuj Foto: Zleceniodawca Foto: Zleceniodawca

Lokale gastronomiczne borykają się aktualnie z wieloma problemami, a wiele podmiotów bankrutuje, chociażby przez wzrost kosztów energii elektrycznej i brak zainteresowania wyjściami stacjonarnymi przez samych klientów. Lokale gastronomiczne, które chcą przetrwać w tej trudnej branży, powinny inwestować przede wszystkim w marketing oraz doskonały wizerunek pracowników. Odzież gastronomiczna to bardzo dobry pomysł ułatwiający wykonywanie obowiązków, zabezpieczający przed gorącymi naczyniami, ale jednocześnie stanowiący realną wizytówkę działalności gospodarczej. Dlaczego odzież gastronomiczna z nadrukiem to dobry pomysł dla firm? Gdzie składać takie zamówienia? Jakie cechy powinny posiadać takie ubrania dla pracowników? Poniżej uzyskasz kilka praktycznych odpowiedzi.

Czym powinna charakteryzować się dobra odzież gastronomiczna?

Odzież gastronomiczna to ubranie bardziej specjalistyczne, ponieważ najczęściej dedykowane bezpośrednio kucharzom, kelnerom, personelowi pomocniczemu, który wykonuje obowiązki w lokalu i często poza nim. Odzież gastronomiczna z nadrukiem powinna wyróżniać się zatem praktycznymi i marketingowymi właściwościami jednocześnie. 

Ubrania dla kucharzy muszą mieć określoną odporność na zetknięcie z gorącymi naczyniami, na tłuszcz. Przyda się plamoodporna struktura materiału przy składaniu zamówienia i właściwy układ kieszeni. W odzieży gastronomicznej stosuje się zapięcia i podwójne lub nawet potrójne szwy zwiększające wytrzymałość projektu. Dochodzi do tego nadruk odpowiadający prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli lokal gastronomiczny posiada określoną strategię identyfikacji wizualnej odzież gastronomiczna nie może odbiegać znacząco od idei. W zależności od sezonu możesz postawić na odzież z krótkim lub długim rękawem. 

Odzież gastronomiczna powinna dość szybko wysychać i posiadać odporność na przecięcia. Niektóre lokale obsługują klientów w nocy, chociażby fast foody, więc to wymaga dodatkowej inwestycji w bluzy lub kurtki z nadrukiem.

Dlaczego nadruk na odzieży gastronomicznej to dobry pomysł?

Ubrany porządnie pracownik lokalu gastronomicznego daje wyraźny komunikat dla klientów i jednocześnie wyróżnia biznes w otoczeniu konkurencyjnym. Większość pracowników też preferuje ubrania robocze z nadrukiem, ponieważ dzięki temu oszczędzają na własnych i nie muszą przejmować się ujednoliceniem wizerunku w lokalu. Producenci odzieży gastronomicznej spełniają warunki prawne projektowania takich dodatków, więc nie musisz dopasowywać norm BHP na własną rękę, a to jednak przydatna sprawa. 

Odzież gastronomiczna to inwestycja niskiego ryzyka, skuteczna automatycznie, przyciągająca uwagę i jednocześnie zapewniająca odpowiedni poziom ochrony pracownika przy wykonywaniu codziennych obowiązków. Im modniejszy fason, tym lepiej dla pracowników. Większość lokali gastronomicznych zyskuje na marketingu i wyróżnieniu własnych pracowników, szczególnie w czasie sporego obciążenia ruchem. Hurtownia odzieży gastronomicznej to najlepszy kontakt dla zainteresowanych ofertą firm.

Materiał partnera

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%