Udział w targach to dla wystawcy niesamowita okazja do poszerzenia grona klientów oraz zwiększenia świadomości marki wśród potencjalnych odbiorców. Aby jednak odnieść sukces, należy iść z duchem czasu i śledzić aktualne trendy w branży wystawienniczej. Nowoczesne stoisko targowe to nie tylko unikatowy design, ale przede wszystkim digitalizacja. Zastosowanie zaawansowanej technologii na ekspozycji przyciąga odwiedzających i zatrzymuje ich na stoisku na dłużej. Dodatkowo, stanowi niemałą atrakcję, budzi emocje i sprzyja zapamiętaniu marki.
Postęp techniczny jeszcze nigdy nie był tak dynamiczny, jak obecnie. Nowinki ze świata techniki wzbudzają powszechne zainteresowanie. Nie ma więc nic dziwnego w tym, że innowacyjne rozwiązania wykorzystywane są także na targach. Nowoczesne stoisko targowe to takie, na którym można znaleźć zaawansowane technicznie urządzenia, np. touchscreeny, duże ekrany diodowe, technologię VR czy infokioski. Możliwości wystawcy w zakresie digitalizacji ekspozycji uzależnione są głównie od jego budżetu, jednak nawet standardowe rozwiązania typu audio-visual mogą okazać się wystarczające, jeśli zostaną zastosowane w kreatywny sposób. Nowoczesne stoisko targowe powinno angażować odwiedzających i skłaniać ich do interakcji. Do cieszących się obecnie dużą popularnością rozwiązań należą m.in. interaktywny video mapping, sterowane wzrokiem ekrany lustrzane lub ściany sensoryczne.
Błyskawiczny rozwój nowoczesnej technologii sprzyja zmianom w branży wystawienniczej. Można przypuszczać, że obecne na wielu stoiskach ekrany LED i dotykowe już wkrótce zmienią formę, a jakość oraz rozdzielczość wyświetlanego obrazu będzie dużo wyższa. Nowoczesne stoiska targowe z robotami oraz augmented reality (rozszerzona rzeczywistość) być może stanie się popularne w niedalekiej przyszłości. Aby zadbać o sukces swojej marki na targach i odnaleźć się w świecie technologicznych nowinek, wykorzystywanych podczas prestiżowych imprez targowych warto zapewnić sobie pomoc Smart Design Expo. Nowoczesne stoisko targowe w wydaniu tego zespołu to zdigitalizowana i kreatywna przestrzeń, która opowiada pasjonującą historię o marce, wykorzystując wszelkie dostępne środki.