Zamknij

Po wielu nieudanych próbach założono udało się założyć związki zawodowe w Mann Hummel. Wiemy, kto został przewodniczącym i jakie ma plany.

12:14, 21.05.2020 MiS Aktualizacja: 12:44, 21.05.2020
Skomentuj

W największej pod względem zatrudnienia firmie w powiecie gostyńskim powstały związki zawodowe. Impulsem do utworzenia pracowniczej organizacji stały się obniżki pensji pracowników i skrócenie tygodnia pracy, które zarząd spółki miał argumentować mniejszą ilością zleceń w powodu pandemii koronawirusa.  Szefem związku został wieloletni pracownik firmy i gostyński radny Rady Miejskiej. 

Dokładnie 14 maja 2020 roku zarejestrowana została Organizacja Zakładowa 15-046 Ogólnopolskiego Pracowniczego Zakładu Zawodowego "Konfederacja Pracy" MANN+HUMMEL FT Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. w Gostyniu. Dawny "Filtron" to firma zatrudniająca ponad 2 tys. pracowników. Przewodniczącym związku został Krzysztof Wojtkowiak - wieloletni pracownik, a obecnie również radny Rady Miejskiej Gostynia. - Od kilku lat w firmie podejmowano próbę złożenia Związków Zawodowych, ale nigdy nie doszło to do skutku, bo wcześniej dowiedziały się o tym władze firmy - mówi Krzysztof Wojtkowiak, przewodniczący Związków Zawodowych w firmie MANN+HUMMEL FT Poland.

Impulsem do powstania organizacji pracowniczej były jak przekonuje jej przewodniczący ostatnie wydarzenia w firmie. - Na pewno obniżenie wynagrodzeń o 20 proc i zmniejszenie o jeden dzień tygodnia pracy, ale już wcześniej słychać było negatywne głosy pracowników i narzekania...W efekcie kilka tygodni temu zebraliśmy się i zaczęliśmy działać. Związek oficjalnie zarejestrowaliśmy 14 maja, ale wcześniej zebraliśmy członków komitetu założycielskiego, wybraliśmy przewodniczącego, zastępcę, skarbnika, sekretarza. Osobiście zaniosłem pismo do kadr - mówi Krzysztof Wojtkowiak.

Jak zapowiada Krzysztof Wojtkowiak, związek nie zamierza wchodzić w konflikt z pracodawcą, ale poszukiwać dialogu w sprawach istotnych dla pracowników  - Nie chciałbym wchodzić w konflikt z szefostwem firmy. Chcę nawiązać z nimi dialog. Będę bronił interesu pracowników oraz walczył o poprawę materialną członków związków, który od wczoraj cały czas nam przybywa, ale też dbał o dobro firmy - podsumowuje Krzysztof Wojtkowiak, przewodniczący Zwiazków Zawodowych w firmie  MANN+HUMMEL FT Poland Spółka. Zapytany o pierwsze działania w imieniu pracowników, nie chciał zdradzał planów, nie powiedział też ile obecnie związek liczy osób. Od wczoraj trwają zapisy. 

[ALERT]1590056036587[/ALERT]

(MiS)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(106)

Tomek Tomek

34 12

Dajesz Krzychu! 12:58, 21.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahaHaha

19 3

Chyba sobie podwyżkę 15:47, 21.05.2020


reo

.. ..

30 16

W końcu ktoś się za to zabrał 13:00, 21.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pracownikpracownik

0 0

Nie chwali się dnia przed zachodem słońca 17:12, 26.05.2020


Byly pracownikByly pracownik

32 14

Brawo!!!! . Wreszcie ktos zaczął dzialac! Ciekawe tylko ilu narzekających wiecznie pracowników bedzie na tyle odwaznych zeby sie zapisać 😁 oby byla większość 😁 jak to mówią w kupie siła 🤷‍♀️ 13:03, 21.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

emerytemeryt

11 4

Zawsze miałem zadanie na temat Związków że nie tylko mają chronić pracowników ale też dbać o dobro firmy /zakładu/ bo jeśli jedno będzie dobrze prosperować to i drugie też korzysta a bez pracy nie ma kołaczy.
13:10, 21.05.2020


OnOn

19 12

Brawo brawo w końcu 13:04, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PracownicaPracownica

21 11

Hhhhhhuuuurrraa wreszcie 13:07, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SerioSerio

46 11

A ten związkowiec będzie na pensji firmy ? Módlcie się żeby nie było jak w hucie szkła, związki to porażka i walczą tylko o siebie, a o pracownika to pozory 13:12, 21.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nicknick

2 0

a na czyjej pensji ma być, na Twojej? Przecież to pracownik firmy, jak każdy inny. 09:32, 26.05.2020


Państwo SocjalistyczPaństwo Socjalistycz

38 18

Beka z tych co myślą że związkowiec będzie się bil o ich pensje, ludzie zacznijcie myśleć samodzielnie, a tak wogole czy należysz to związków czy nie to i tak to co oni "wywalczą" należy się każdemu, gratuluję jedynie temu panu ciepłej posady 13:27, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StopStop

25 8

Ograniczenie etatów to strzał w 10, dzięki takiej decyzji ograniczyli zwolnienie około 400 osób. Ja rozumiem, każdy potrzebuje pieniędzy na życie, ale lepiej zachować pracę. 14:05, 21.05.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Tomek Tomek

8 11

W innych firmach mają postojowe I płacą im 100%. Nasza firma też na to stać... brawo Krzysztof 14:14, 21.05.2020


JasneJasne

2 8

No pewnie zwłaszcza gdy mają obniżke pensji przedłużyć do końca roku, dużo się na to zapowiada. Kogo stać by pracować pół roku jak nie więcej za 2 tys? 😐 14:24, 21.05.2020


magazynmagazyn

19 9

Bardzo dobrze, że powstaną związki. Sam chętnie się zapisałem. Będzie jakaś równowaga w podejmowaniu decyzji. Odpowiedzialne wypowiedział się też pan Wojtkowiak w artykule. Bo powinien on walczyć o dobro pracowników, ale nie zapominając o dobru firmy. Często będzie trzeba iść na kompromisy. Ale to dobrze, że zarząd będzie prowadzić rozmowy z reprezentantem zwykłych pracowników. No i lista członków związku nie jest ujawniana nikomu. I bardzo dobrze. 14:10, 21.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gogo

6 3

do pierwszej wypłaty aż nie odciągną składki 16:05, 21.05.2020


VaderVader

19 8

Zdun teraz zwiazki później na burmistrza a później do sejmu hahaha. Ludzie ogarnijcie się 14:15, 21.05.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mmmmmm

7 5

Boli dupcia? 17:00, 21.05.2020


ZnajomaZnajoma

7 7

A jak najbardziej na Burmistrza. Kulak już niestety tylko jeszcze 1 kadencja a potem w Gostyniu nie ma kandydata. Zdun jak najbardziej będzie się nadawać. Ja trzymam kciuki. Brawo za decyzję ze związkami choć w przypadku koronawirusa 80%pensji, skrócenie czasu pracy i zachowanie 400 pracowników uważam za zasadne. Trudno w takim ciężkim czasie trzeba się nauczyć żyć oszczędniej i zacisnąć pasa. 18:09, 21.05.2020


XpracownikxXpracownikx

16 12

Bardzo dobrze się stało ludzie są już osłabieni obecną sytuacją ciągle nam coś biorą zamiast pensje pójść w górę to idą w dół szkoda że w życiu tak nie jest z opłatami , kredytami czy rachunkami Bardzo dobry pomysł i inicjatywa pracowników miejmy nadzieję że polepszy to obecną sytuację 14:15, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Renata Renata

10 14

Dlaczego nie dostaliśmy żadnej informacji że powstały związki? Brawo dla przewodniczącego 14:16, 21.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MirasMiras

6 1

A to już jest przewodniczący myślałem że dopiero zakłada 🙂🙂🙂🤣 14:31, 21.05.2020


Biurowiec Biurowiec

8 13

W końcu!!! 14:17, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DarasDaras

19 4

Długo Cię nie było w firmie! Mam nadzieję że w garniaku wbijasz na produkcję:) Zduninio zwiazkowiec ale jazda 14:28, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LolLol

10 6

Dobra fota profilowa:) 🤣🤣🤣 14:33, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MoniaMonia

22 0

Zdun wrzuć fote w uniformie....leeee zapomniałam od 9 lat nie robisz z nami:) 14:36, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mariolka Mariolka

16 4

Cxyzby za mało głosów bylo na ostatnich wyborach:):) 14:37, 21.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

3 4

Mariolka jednak imię zobowiązuje. Mąż zapewne ma na imię Rychu i chodzi w kubotach 18:40, 21.05.2020


Pracownik m+h Pracownik m+h

18 2

Czym się przejmujcie, że nas i tak oleje? To my go też olejemy za kilka miesięcy, Jesli nas wykiwa. Wypiszemy się z tych związków i tyle. Tym samym zbuduje sobie złą opinię, i będzie spalony w całym powiecie. Nie dostanie głosów przy następnych wyborach do rady 14:38, 21.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZobaczyszZobaczysz

9 5

Ludzie się nie wypiszą bo takie już jest podejście, pewnie będzie skladka z 10zl i na koniec roku dadzą paczki dla dzieci i ludzie jak ułomni będą w tym związkach, a typek będzie w garniaku zasuwał a wy będziecie robić na niego 15:06, 21.05.2020


Obywatel GCObywatel GC

11 2

No, no. Brawo .W niemieckiej firmie powstał polski związki zawodowy .Mam nadzieję ,że nie z polecenia właścicieli . Niech będzie ten związek cały czas wolny i niezależny . 14:50, 21.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EloElo

6 0

Napewno już nie jest wolny i niezależny skoro on jest na etacie firmy, to nie solidarnośc jak w latach 80 typie 15:08, 21.05.2020


Huhuha huhuhaHuhuha huhuha

15 1

On będzie na etacie pracodawcy ludzie ogarnijcie się, jakie dzbany ci co się cieszą lub z niewiedzy co to związki 15:06, 21.05.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MenMen

9 0

Plus składki pracowników.. sprytne to wszystko:) 15:14, 21.05.2020


DokładnieDokładnie

7 0

Dokładnie wyroluja ludzi jak dzieci, a oni myślą że typ wleci i *%#)!& dyrektora żeby zwrócił premie itp iksde xd 15:18, 21.05.2020


TylTyl

5 1

Kotor drugaaaa 🤣🤣🤣🤣 15:13, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JachuJachu

14 1

Zdun a co z barem w Pogorzeli? Będę jakieś pizzuchy dla związkowców za Free. Musimy mieć siłę 15:20, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Carl Carl

15 0

Zdun jak chcesz wbijać do prezesa to trza się umówić...to nie gmina🤠🤠🤠🤠🤣🤣 15:22, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LucekLucek

20 0

Wieloletni pracownik...sprostowanie...od wielu lat na urlopie oczywiście ma do tego prawo 15:26, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RegaeRegae

11 0

Krzysiek uchyla rąbka tajemnicy kto za tym wszystkim stoi🤣 15:29, 21.05.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

maseczkamaseczka

4 0

podobno Waluś 17:35, 21.05.2020


oooooo

2 4

maseczka widze ze jestes kozak w necie dlaczego sie nie przedstawisz tylko oczerniasz ? 22:16, 21.05.2020


OrbitrekOrbitrek

14 2

Krzysiek zapisze się do związków jak publiczne powiesz i obiecasz że będziesz robił z nami ramię w ramię na produkcji. Masz to jak w banku. Chcemyn że nie skusi Cię etacik w biurowcu tak jak wiele lat temu. I bez L4... Musisz być z nami. Ty naszą szyją my twoimi oczami 15:33, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ziomek Ziomek

7 0

Nikt nie blokował związków nie czaruj żeby powstały 15:35, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Robdon Robdon

14 1

Twarz zwycięzcy na głównej focie:) Zdun nie kupuje tego grube nici 15:37, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jula Jula

17 1

Gdy liczba członków organizacjizwiązkowej mieści się w przedziale 150-500 osób, przysługuje jeden płatny „etat związkowy”; – przy liczbieczłonków organizacji związkowej od 501 do tysiąca, dwa „etaty związkowe”; – gdy członków organizacjizwiązkowej jest od 1001 do 2 tys. – trzy „etaty związkowe”.3 Oto tajemnica etaty i dolary...pozdrowienia dla świadomych: Tajemnica rozwiązana🙂 15:48, 21.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SuperSuper

9 1

Niestety większość ludzi to dzbany, oni myślą że wleci do dyrekcji ich ustawi i załatwi podwyżki, 150 osób w filtronie zbierze lekko, będzie siedział w biurze i podpisywał co mu podłoża, a w razie w firma powie związki się zgodziły, a jak już będą ludzie to nie namówisz ich żeby odeszli hahaha sami operatorzy paleciaka się tylko cieszą chyba z tego 15:55, 21.05.2020


 wieloletni pracowni wieloletni pracowni

22 0

na przewodniczącego powinnismy wybrac osobę ktora obecnie pracuje w firmie zna potrzeby i problemy jakie sa do rozwiązania a nie człowieka którego nie ma pośród na od 10 lat pomysł dobry ale związkowcy do wymiany i to od razu na starcie... 16:39, 21.05.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GmulGmul

11 2

Popieram wybierzmy kogoś kto zna firmę kto ma coś do powiedzenia 16:45, 21.05.2020


ja ja

4 3

a ja wole żeby była to osoba nie związana z firma , bo pewnie lepiej niech pracuje w firmie żeby dowalali mu na każdym kroku aż mu się odechce a tak jest poza systemem i nie będą mieli na niego takiego wpływu a problemy na pewno zna , jak to w Gostyniu bywa na rynku ludzie wiedzą więcej jak my w filtronie. 19:02, 21.05.2020


Kleks Kleks

21 0

Krzysiu w co Tu grasz jeszcze tego nie rozgryzlem 16:47, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ogarnijcie się Ogarnijcie się

6 11

Dajcie ludzie spokój. Wkoncu ktoś próbuje coś zdziałać a nie narzekacie w firmie a gdy jest jakaś szansa nadzieji na poprawę to tylko potraficie hejtowac zamiast wziąć się w garść. Boli was to 10-15 zł? Stracicie praktycznie grosz a zyskać można wiele, już gorzej w firmie być nie może 17:01, 21.05.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EwaEwa

4 5

Stracą tylko ci co zapłacą składki czyli cz łonkowie. A ty jeśli jesteś przeciw nie musisz się zapisywać. Ja w kościele nie wrzucam do koszyka więc nie interesuje mnie ile babcie beretowe wrzucają.
18:26, 21.05.2020


MichałMichał

2 1

Zyskać można, ale stracić dobrego pracodawcę też można. Apeluję o rozsądek i wyważanie roszczeń. 13:48, 23.05.2020


AB AB

5 12

BRAWO dla Ciebie i za odwagę 👍 popieramy! działaj ! Ciekawe gdzie będą później osoby ktore teraz krytykują najbardziej t 17:07, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ByliByli

5 10

Połowa ludzi co komentują dawno przestała pracować w filtronie a teraz się udzielają hehe 17:31, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Magazynier Magazynier

14 4

Panie Krzysztofie to niemiecka firma? Czy Pan zna jakoś język obcy niemiecki albo angielski w mowie i piśmie żeby móc kontaktować się że swoimi odpowiednikami w Niemczech i Czechach? Jesli jakies pezyjda pisma z Niemiec to jak to Pan widzi? Czy będziemy płacić za tłumaczy z naszych składek? Tak tylko informacyjnie pytam. 17:49, 21.05.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do Magazynier Do Magazynier

4 10

Wyobraź sobie że istnieją tłumacze. Gdyby np. Chińczycy byli właścicielami to założyciel związków musiałby gadać po ichniemu? Ps. Szkoda że ludziom trzeba tłumaczyć takie rzeczy jak chłop krowie na rowie. 18:16, 21.05.2020


HhHh

5 5

Wujek Google wytłumaczy w czym problem 18:16, 21.05.2020


MajsterMajster

8 3

A co na to wszystko Kastet🙂🙂 Pozdro Ziomalu 18:14, 21.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZnajomaZnajoma

4 4

Kastet dumny z brata 18:17, 21.05.2020


MelaMela

11 1

Krzysiu nie znam Cię osobiście ale mam wrażenie że Ktoś Cię wrzucił na grubą minę. Tylko po co? To nieedzieczy kawał chleba. Nie lepiej mieć własny biznes i działac a w administracji samorządowej. To tylko moje skromne zdanie. Mój teść był związkowcem kupa nerwów i spiny z ludźmi 18:21, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POlskadlaPolakówPOlskadlaPolaków

12 8

Dziękujemy jesteście dla nas inspiracją! Pracownicy Mondi. 18:29, 21.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KatKat

8 4

Ja chce tylko odzyskać swoje 20 procent, jak Ci się to uda to wejdę w zwiazki. 19:48, 21.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Killer debiliKiller debili

6 4

Nikt Ci 20 procent nie zabrał. Mogłeś iść w Ch... Po co podpisywałeś aneks? 21:40, 21.05.2020


ja ja

15 4

prawda jest taka święta trójca wpadła na pomysł aby obciąć w ramach oszczędności każdemu po 20 % im to zwisa bo i tak na koniec roku dostana mega premie i tylko oni a my nic . Wkurza mnie jak słyszę że jesteśmy jedna wielką firmą a niemcy stoją za 100 % chodza do pracy mimo mniejszych zamówień jak u nas i też im płacą 100% a my mamy *%#)!& za 80 % bo nie ma ale że z tarczy antykryzysowej dostali 36000 zł na każdego pracownika (policzcie razy 2000 osób jaka fajna sumka wyjdzie) to już nie chcą powiedzieć bo kasa już poszła na zysk firmy a nie żeby wspomóc pracownika, bo świeta trójca zrobi wszystko aby polizać niemiecką d... 20:32, 21.05.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

LukiLuki

3 2

Za dużo tvp pis oglądasz po 36000 ma pracownika ,śniło ci się czy kaczor zadzwonił🤣🤣🤣 21:30, 21.05.2020


Killer debiliKiller debili

3 4

Wkur... mnie jak taki osiol i matoł jak Ty pisze bzdury. Wypier... Z Filtronu gnoju. 21:42, 21.05.2020


HAHAHAHAHAHA

0 1

🤣🤣🤣 A ten kumpel skończył chociaż podstawówkę,wy tępe *%#)!& głupoty *%#)!& a jeszcze sie w tym powtarzasz,subwencja (przeczytaj sobie co to znaczy) jest dla mikro i małych przedsiębiorstw max 250 pracowników a póki co dla firm jak filtron nie ma możliwości nawet złożenia wniosku,i przeczytaj kiedy można te niby 36000 na pracownika dostać głąbie a nie piszesz te farmazony i kolejne *%#)!& w to wierzą,kraj imbecyli co *%#)!& nimi rządzi no ale to tylko w Pl jest możliwe właśnie.Firmę sobie otwórz i tez będziesz miał ten miód ale do tego mózg trzeba mieć k...... 17:18, 23.05.2020


LukiLuki

3 11

Za dużo tvp pis oglądasz po 36000 ma pracownika ,śniło ci się czy kaczor zadzwonił🤣🤣🤣 21:51, 21.05.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SrukiSruki

1 2

jak przyjdzie Biedroń to podwyżkę dostaniesz. wiadomo w jakim celu. 08:56, 22.05.2020


ja ja

0 0

tobie się śniło gadałem z kumplem co ma firmę i powiedział ile dostanie jak przejdzie wniosek wiec jak byś nie wiedział 36000 zł od osoby a że ty nie umiesz tego sobie załatwić to nie moja wina 21:24, 22.05.2020


Killer debiliKiller debili

12 4

Już jest decyzja. Od czerwca tylko ze średnim wykształceniem w Filtronie. Wiochę mają zwolnić... 08:48, 22.05.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HahHah

4 6

Jak twierdzisz , że Ci ze średnim są inteligentni ( nie wiocha) to bardzo się mylisz. 08:58, 22.05.2020


zolzol

3 3

wiocha wyksztalcona a ty duren ledwie z podstawowka 10:34, 22.05.2020


Do Ewa Do Ewa

8 5

Czepiasz się babci beretów. Ty pewnie będziesz babcią w kapeluszu. Powodzenia w podeszłym wieku i trochę szacunku do starszych ludzi. 09:09, 22.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

11 0

grube nici 10:30, 22.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RadnyRadny

10 4

Trochę polemiki...
Zdarzały się przypadki gdzie firmy poprzez podstawionych ludzi zakładały związki. Jak to się kończy można się domyślić... Podpisując deklarację to związek nas reprezentuje.
A odnośnie filtronowskiego związku nie znamy pełnego składu założycielskiego, nie znamy statutu związku a chcą żebyśmy się zapisywali jakby to był klub wędkarski...
Ciekawostką jest też że OPZZ został założony przez byłych komuchów, a firmowy związek założył radny z ramienia czerwonego Pana Kulaka. Mam nadzieję że nie ma to żadnego związku i te niewiadome się wyjaśnią.
Życzę filtronowcom wszystkiego dobrego.
16:20, 22.05.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TomTom

9 0

Oby.nie było lipy że powstaną zwiazki. Jest kredyt i małe dzieci. 19:22, 22.05.2020


Zbigniew KulakZbigniew Kulak

4 0

Nigdy nie należałem do żadnego związku zawodowego. Oczekuję słowa przepraszam od autora wpisu.
Zbigniew Kulak 13:42, 23.05.2020


yonaszyonasz

17 2

to tyko kwestia czasu jak będą dymić to szefostwo zamknie firmę w Gostyniu 17:05, 22.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

2 0

Nie zamkna bo juz nikt w Europie nie chce robic za takie grojdy jak polacy. I to przy takiej wydajnosci. 17:38, 27.05.2020


lewylewy

21 1

kotor kiedyś lider w firmie pod względem L4 a teraz szef hehehe . cyrk na kółkach
kas tyt tero fartuszek i pizze piec 19:11, 22.05.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

OloOlo

11 0

Jaja jak berety. Zduninio wraca jest ciężka smiechawa🤣🤣🤣🤣🤣🤣 19:20, 22.05.2020


znajomyznajomy

8 0

Może już mu się znudziło siedzenie na tym L4, ile można??? dom i samochody same się nie utrzymają haha 14:29, 23.05.2020


emerytemeryt

1 0

Znając życie [ 75 lat] to z reguły większość związkowców t/z liderów to są ludzie którzy mają parcie na stołki a nie żeby nastawiać swoje plecy dla dobra załogi zdarzają się wyjątki ale to na początku a później to już układy i słuchanie się pracodawcy.Żadna Firma z obcym kapitałem nie zgodzi się na naciski załogi 17:11, 24.05.2020


hahahaha

11 2

jak powstały związki zawodowe to przeniosą produkcję do Rumuni lub na Ukrainę i tyle będzie 14:52, 23.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TyyokTyyok

11 1

Ładnie pomyślane żeby co miesiąc brać pieniazki za nic
Radnego albo prezesa zwiazku bardzo trudno zwolnic z firmy . Kadencja radnego wieczna nie jest to trzeba poszukac innego źródełka brawo za pomysł
Szacunek 16:08, 23.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ewka Ewka

11 0

Bingooooo :):)🤠🤠🤠🤠 17:09, 23.05.2020


DaveDave

15 0

To historyczny moment...Zdun wraca do roboty🤠🤠🤠🤠🤣🤣🤣🤣🤣🤣 tak trzeba zatytułować artykuł 17:45, 23.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

byly związkowiecbyly związkowiec

12 2

należałem do związków zawodowych w innym zakładzie pracy.z początku zachwycałem się atmosferą tam panującą .potrzeba było trzech lat bym przejrzał.organizacja wzajemnej adoracji walczący o swoje prywatne przywileje i stanowiska żyjąca z tego.Po co związki. a po to żeby pewne dokumenty podpisywać pracodawcy.za podpisy przywileje.jak koleś zbierze chyba 200 osób to jeszcze etat od pracodawcy musi dostać.nie rozumiem dlaczego organizacja związkowa zarejestrowana jest jako spółka z .oo.? 10:28, 24.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Związki zawodoweZwiązki zawodowe

14 0

Mistrz L4 20:06, 24.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Heheule cyrk na kółkHeheule cyrk na kółk

10 1

9 lat nie pracował i wbitka na prezesa związków dobre sianko jeszcze dodatek z waszych pensji a wy się cieszycie jak upośledzone dzieci zobaczymy jak poprawi się wasza sytuacja bo sądzę że sytuacja poprawi się dla zasiadających w radzie tego związku a dla pracowników to nic nie zmieni ale naiwni jesteście 13:49, 25.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

m-hm-h

0 1

to idz ty skoro wiesz co jest lepsze :) ludzie chętnie zmienia na lepszego prezesa co wiecej dla nas zrobi :) 06:31, 27.05.2020


Dobry mykDobry myk

5 2

Firma ma teraz swojego radnego związkowca ze stałym dostępem do burmistrza, może jakieś bonusy z gminy czyli od podatników? Wygranym jest firma z takim związkowcem i szef tego niby związku :) 21:05, 25.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PracownikPracownik

4 4

Ze zdumieniem czytam krytyke związków , to serio pracownicy piszą ?Trochę dziwne że ci odważni ,,wyśmiewacze" sami odwagi na założenie związków nie mieli. No tak ,do tego potrzeba po pierwsze odwagi po drugie pewnej wiedzy no i nie anonimowo lecz pod imieniem i nazwiskiem trzeba sie pokazać . Łatwiej teraz krytykować, zniechęcać, wyśmiewać. Tylko dlaczego robicie to anonimowo ? Co z tego macie ? 03:09, 27.05.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mmmm

4 0

tak zapewne zdun posiada wiedzę ale jaką podwórkową ani nie umie się wysłowić nie wspomnę o języku a po drugie był karany wyrokiem 07:33, 28.05.2020


Jack Jack

5 0

Zdun słabe to. Szykujesz ciepła posadke sobie 16:42, 28.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pracownik :(pracownik :(

2 0

Filtron od wczoraj zwalnia pracowników, poszło już 100 osób, zwalniają nawet osoby które maja troche umowy dłuższe. Przystąpili do tarczy , wzięli pieniądze i wszystko idzie do Niemca. iNasze pieniądze są normalnie wyprowadzane :( 13:47, 29.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WrozkaWrozka

0 0

Czesc,
Koszty mediów, koszt pracownika, sa obecie wieksze o 25% niz np. na Węgrzech + zwiazki zawodowe. Przenieś firme to nie jest taki wielki problem;) za piec lat bedzie wielki placz 19:50, 29.05.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co to za historiaCo to za historia

0 0

Teraz po 9 latach temu facetowi się przypomniało, że kiedyś w tej firmie był, bo czy pracował , wątpię ? Taki ślizgacz mało robić a zarobić. Wielki związkowiec? karierowicz i klakier będzie i tyle. Kiedy wy ludzie zaczniecie myśleć, on szuka dla siebie ciepłej posadki tak jak Piotr DUDA. 13:50, 06.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%