Mimo ograniczeń w obsłudze bezpośredniej Urząd Skarbowy w Gostyniu cały czas realizuje swoje obowiązki i zdalnie wspiera podatników. Poza usługami on-line, od początku wprowadzenia ograniczeń odebrano już kilka tysięcy telefonów i e-maili. Najczęściej zadawane pytania mają związek z rocznym rozliczeniem PIT-ów.
Mimo, iż nie przyjmują podatników osobiście, przygotowali takie rozwiązania, które pozwalają na w miarę sprawną obsługę klientów. Podatkowe infolinie telefoniczne działają w każdym urzędzie skarbowym - W szczytowym okresie akcji rozliczeń PIT, najwięcej telefonów
i zgłoszeń mailowych dotyczy tematu zeznań rocznych - W samym powiecie gostyńskim od początku wprowadzenia ograniczeń obsłużyliśmy już łącznie 4077 połączeń telefonicznych i 243 maili. Większość z nich dotyczyła zeznań rocznych, ale odpowiadamy też na wszelkie inne pytania, jakie zgłaszają nam podatnicy – mówi Arkadiusz Maćkowiak, naczelnik Urzędu Skarbowego w Gostyniu
W przypadku pytań lub wątpliwości podatkowych najlepiej kontaktować się bezpośrednio z urzędem skarbowym. - Nasi eksperci są do dyspozycji
od poniedziałku do piątku w godzinach pracy (w poniedziałki 8.00-18.00, a od wtorku do piątku – 8.00-15.00). Aktualne informacje o numerach uruchomionych infolinii znaleźć można na stronach internetowych poszczególnych urzędów na www.wielkopolskie.kas.gov.pl. - dodaje naczelnik Maćkowiak
OSTATNIE KOMENTARZE
Wstyd bywa większy niż sama bieda. Ile osób w Gostyniu
Zlikwidować mopsy
lucinda
16:47, 2025-11-18
60 lat razem i decyzja, która porusza. To co zrobili...
Dużo zdrowia I radości na przyszłe lata życzy Anna Grzempowska z Rodziną
Życzenie
15:54, 2025-11-18
Pan Waldemar nie czekał ani chwili, od razu wezwał poli
Każdy który kieruje po spożyciu to potencjalny morderca!
👏
13:58, 2025-11-18
Tego się nikt nie spodziewał! Ponad 2 tys. biletów...
Takiej ciszy w kinie jak na tym filmie chyba nigdy nie było
Olga
13:54, 2025-11-18