1) Prowadzenie biura obsługi klienta w komendzie straży miejskiej;
2) Zarządzanie obiegiem dokumentów, prowadzenie korespondencji w tym jej ewidencji;
3) Przygotowywanie raportów, zestawień i sprawozdań z działalności komendy straży miejskiej;
4) Prowadzenie ewidencji wyposażenia, umundurowania;
5) Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją prac użytecznie społecznych;
6) Przygotowywanie dokumentacji komendy straży miejskiej do przekazania do archiwum zakładowego;
7) Prowadzenie dokumentacji związanej z ustalaniem i zmianą czasu pracy strażników;
8) Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i wydatkowaniem środków na zakup paliwa, umundurowania, odzieży roboczej.
szczegóły: https://biuletyn.gostyn.pl/oferta-pracy/14573/stanowisko-ds-administracyjnych
StPr/25/0687
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 806 do 5 500 PLN