Zamknij

Na miejscu zdarzenia są dwie karetki pogotowia, policja oraz kilka zastępów straży pożarnej. Przyleciał też helikopter LPR...

19:18, 04.07.2019 J.J Aktualizacja: 22:21, 04.07.2019
Skomentuj
reo

Samochód osobowy, którym podróżowały cztery osoby - dwoje dorosłych i dwoje dzieci uderzył w drzewo i stanął w płomieniach. Wszystko wydarzyło się na trasie Siedlec - Pępowo. Akcja ratunkowa trwała ponad godzinę. Do szpitala w Gostyniu zabrano troje poszkodowanych. Najciężej ranną 6-latkę zabrano helikopterem do szpitala we Wrocławiu. 

Wypadek miał miejsce około godz. 18:30 na prostym odcinku drogi Siedlec-Pępowo. Z nieustalonych na razie przyczyn samochód, którym jechała czteroosobowa rodzina zjechał na przeciwległy pas ruchu,  uderzył w przydrożne drzewo i stanął w płomieniach. Z pomocą poszkodowanym ruszył kierowca, który miał wyciągnąć wszystkich z pojazdu. Chwilę potem na miejsce przybyły pierwsze zastępy straży pożarnej, które zajęły się gaszeniem pożaru i udzieleniem pierwszej pomocy rannym. Z czasem dojeżdżały kolejne służby ratunkowe. Lądował również helikopter Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, który zabrał najciężej ranną w wypadku - 6-letnią dziewczynkę do szpitala we Wrocławiu. Ustalaniem przyczyn wypadku zajmują się gostyńscy policjanci. 

 

 

(J.J)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(61)

JaJa

25 18

Kiedy wkoncu zostana wyciete te drzewa ile jeszcze ludzi musi na tej drodze stracic zdrowie a co najgorsze nawet zycie ..... Ludzie zrobcie cos z tym .... ? 19:48, 04.07.2019

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

AleaAlea

5 8

Właśnie pytanie kiedy?? 19:54, 04.07.2019


ObywatelObywatel

11 9

I posadzić gumowe a najlepiej prawo jazdy odebrać takim !!! 20:00, 04.07.2019


PpPp

15 8

Drzewo na drogę nie wyszło!!!!
Jak wycedzisz w latarnię, albo znak drogowy to też Twoim zdaniem będzie trzeba je usunąć???
20:18, 04.07.2019


WituśWituś

6 6

Ludzie popełniają błędy, drzewa ich nie wybaczają. Oby cwaniaków, którzy kpią z wycinki drzew nie trzeba było wycinać z samochodów po zderzeniu z taką lipą, topolą itp. 21:59, 04.07.2019


BasiaBasia

7 3

To nie drzewa są winne tylko ludzie. 00:01, 05.07.2019


XYZXYZ

11 1

Tu nie chodzi o to czy drzewa są na drodze czy po za nią. Ktokolwiek jechał tą drogą wie że jest ona tak bardzo wąska że za każdym razem gdy mijają się dwa auta jest szansa że pobocze cię ,,weźmie" a tam już drzewo nieuniknione :( 06:23, 05.07.2019


anonimanonim

1 0

Kurde fajnie by było jakby wycieli drzewa, poprawic drogę, dało by się tam ze 200 km osiągnąć.
16:04, 05.07.2019


reo

AleaAlea

11 0

Przykre 19:52, 04.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pan M. Pan M.

24 16

Przecież drzewa nie wyskakują na drogę, tylko kierowcy autami w drzewa wyjeżdżają. Jak spadnie auto z mostu, to będziesz chciał żeby mosty rozbierali? 19:58, 04.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

StanStan

9 3

Ogarnij sie przejedz sie do Pepowa a pozniej wypowiedz . 21:42, 04.07.2019


LoloLolo

23 4

Ręce opadają... Droga robiona 20 lat temu, za wąska,ze zbyt małą grubością asfaltu(swoją drogą poszedł przy odbiorze wtedy prawdopodobnie wałek jak hu...) a co za tym idzie po każdej zimie wyrwy w asfalcie, drzewa *%#)!& nie pozwalają na poszerzenie jezdni, no bo przecież ekologia. Parę lat temu był wypadek śmiertelny ale kto się tym przejmuje. Powiat ma w du... wszystkie drogi powiatowe na wiochach i kompletny brak sumienia. Ilu jeszcze musi zginąć albo zostać kalekami żeby te puste dynie zaczęły działać 20:00, 04.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AleaAlea

9 1

Dokładnie a jeszcze trzeba dodać jak drogowcy łataja dziury po zimie. Około czerwca dopiero i sypia jakimś zas...m kamyszkiem po którym jedziesz jak po lodzie. Ciekawe czemu w Gostyniu pod starostwem nie nasypia najlepiej szajs dać na wioche a co niech się chamy ze wsi zabijają a pany z miasta tą drogą nie jadą. I takie jest myślenie w Gostyniu dobry asfalt wycinaja i leją nowy a na wioskach szajs 20:11, 04.07.2019


MarekMarek

27 2

Prawda jest taka, że ludzie tam zapierniczają jak szaleni, *%#)!& bez wyobraźni .. 20:19, 04.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

....

4 5

Jeśli jest Pan tak mądry alfa i omega wręcz, to nie wiedząc jaka była przyczyna uderzenia w to drzewo tylko od razu pan zakłada że prędkość to gratuluję. 20:43, 04.07.2019


MarekMarek

16 0

Absolutnie nie zakładam, że przyczyną tego wypadku była nadmierna prędkość akurat tego pojazdu, od takich rzeczy jest policja, żeby to wyjaśnić. Ja tylko stwierdzam fakt, który widzę każdego dnia na tej drodze, gdy jedziesz zgodnie z przepisami to co chwilę wyprzedza Cię jakis głąb i to ze zdecydowanie większą prędkością niż dopuszczalna na tym odcinku. 20:53, 04.07.2019


ZnawcaZnawca

28 5

Nie drzewa a w większości wypadków głupota i brawura kierowców jest głównym czynnikiem tego typu wypadków... 20:20, 04.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Kierowca zawodowy.Kierowca zawodowy.

8 3

Co powiecie cwaniaki jak wam się przydarzy ? Pędził nie pędził to jest wypadek. Nie jesteście święci. Nie pędzicie to piszecie każdy popelnia jakieś błędy . Ale jeszcze nic się nie stało to cwaniaczy. Pozdrawiam.
20:44, 04.07.2019


HahHah

3 2

Twoje płytkie myślenie. 20:55, 04.07.2019


WituśWituś

18 11

Panie Marcinkowski, Panie Kulak, ile osób musi tam zginąć, aby te drzewa w końcu powycinać? Św. pamięci Maksymilian mógł dalej żyć. Gdyby nie te drzewa. Ja tam jadąc przepisowo, boję się o życie żony, dzieci i swoje. Ja poruszam się zgodnie z przepisami, ale droga jest niebezpieczna, uskok asfaltu, drzewa rosnące 10 cm od krawędzi jezdni plus "idioci" poruszający się z prędkościami powyżej 100 kmh gwarantują dramaty rodzin. Bardzo Panów proszę o pochylenie się nad drogą z Pępowa do Gostynia. Ona stanowi realne niebezpieczeństwo dla nas użytkowników tych dróg. 20:21, 04.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MarekMarek

6 1

W stu procentach dołączam się do prośby! 20:30, 04.07.2019


OnOn

14 0

To pytanie do Pana Starosty jak i do Wójta Pępowa a nie burmistrza Gostynia bo tam gmina Gostyń nie sięga. 20:54, 04.07.2019


AaaaAaaa

16 5

Młoty co krytykują chyba nigdy ta droga nie jechali tam 30 na godz jedynie można jechać 20:41, 04.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnnaAnna

8 2

Ja się zawsze boję jak jadę tym odcinkiem do Pępowa. 20:41, 04.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZZ

1 1

Ten odcinek drogi jest wąski i nie bespoeczny to fakty ale ilu z nas kierowców jedzie tam 70 bo sam tam jadę szybciej 22:41, 04.07.2019


OnaOna

9 3

Przez Siedlec też postawić fotoradar a nie jadą jak wariaci! 21:08, 04.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SzySzy

5 2

Zgadzam się, 70% kierowców w ogóle nie hamuje po wyjeździe z lasu, nawet dziury ich nie odstraszają. 21:11, 04.07.2019


AlaAla

3 2

Fakt faktem ludzie zapierniczaja to swoją drogą ale stan dróg też robi swoje niestety....Mieszkam w niemczech od 4 lat i takie drogi jak ta są tu nie do pomyślenia. 21:17, 04.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AaaAaa

0 0

Drogi nie do pomyślenia, ale za to wbijanie noży w brzuch na porządku dziennym. 19:30, 19.07.2019


AleaAlea

4 2

Zróbcie w Siedlcu progi zwalniające spać nie idzie tak wszyscy jadą jak poj.. BY 21:18, 04.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KyllooKylloo

2 4

Jak ktoś chce spać to nawet czołgi mogą jechać. Ale jak ktoś szuka dziury w całym 23:18, 04.07.2019


WaldiWaldi

16 1

Tragiczny wypadek, zaskoczony jestem profesjonalizmem wszystkich służb każdy wiedział co ma robić począwszy od strażaków którzy wydobyli poszkodowanych po ratowników medycznych przybyłych na miejsce chyba Kobylin był pierwszy, było widać że wiedza co robią dziewczynka była w dobrych rękach. Dużo zdrowia dla wszystkich poszkodowanych. 21:36, 04.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OffOff

2 0

Chyba Cię tam nie było skoro twierdzisz że strażacy ich wyciągnęli z pojazdu. Gdyby nie kilku kierowców którzy próbowali ugasić pojazd oraz wyciągnęli pasażera z klaszczonego pojazdu to mogło to się skończyć tragicznie 00:01, 05.07.2019


JackJack

4 9

Postawić fotoradar i problem rozwiazany 21:40, 04.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MkMk

7 6

Ha, ha z tego co czytam w komentarzach a nie znał bym tej drogi to bym pomyślał ze te drzewa na środku drogi stoją. Bozia nie dała rozsądku to trzeba zgonić na drzewa 22:12, 04.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

1 2

Bozia dała rozum Ale widocznie nie tobie :) z czego to wiadomo w samochodzie zablokowalo się koło i to było przyczyną. Pozdrawiam ciepło. 23:51, 04.07.2019


HanysHanys

10 2

Byłem tego świadkiem i przeraża mnie jedno. Reporterka i Reporter G24 byli na miejscu wypadku szybciej niż pogotowie. Napisałbym Hieny ale Wy też musicie z czegoś żyć... Mimo wszystko trochę to dziwne 22:40, 04.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PpPp

5 4

Droga jest tragiczna i tyle głównie z tego że jest bardzo wąska niszczeje poprzez korzenie drzew. Podczas mijania się z autem jadącym z przeciwka trzeba bardzo uważać nie wspominam co dzieje się podczas mijania z tirem prędkość max 30km. A jak tir z tirem się mijają to musza wręcz stanąć ponieważ nie da rady się minąć. Była niedawno robiona ścieżka nie zrozumiałe dlaczego nie zostały usunięte wtedy drzewa poszerzona droga i był by spokój, mamy przykład drogi z Pępowa na Wilkonice a raczej kawałek drogi z Wilkonic w kierunku Dłoni rosły drzewa jakoś można było je usunąc poszerzyć asfald i zrobić się jak należy i jak na razie nie można mieć zastrzeżeń do tej drogi tak samo powinno to wyglądać na trasie Pępowo Siedlec!!!!!!! 22:51, 04.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

żalżal

2 2

No to teraz mamy problem. Za szybko, za wolno, wcale. Kur.. dostajesz na tacy bez wychodzenia z domu, nie płacisz za to złotówki. Czego chcesz? Pogotowie często jest zajęte i przyjeżdża ostatnie. Ty a może z konkurencji jesteś? bo coś ostatnio u nich krucho to może imają się takich zagrywek poniżej pasa 22:54, 04.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KylokkKylokk

4 4

Ludzie ta droga jest do piekła. Ile już tam było wypadków. Siedzą w gminach i w urzędach te gzuby i aby kasę biorą i nic nie robią. Aby stolika pilnują. 23:11, 04.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LotnikLotnik

4 3

Zastanawia mnie jedna rzecz, tutaj helikopter lądował na ścieżce rowerowej miedzy polem kukurydzy a drzewami, ale k.... na boisku w Gostyniu to nie mógł lądować.. Co za parodia... 23:25, 04.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LądowanieLądowanie

3 1

Czasy się zmieniają. Przepisy też
23:36, 04.07.2019


MikiMiki

2 1

O tym gdzie helikopter ląduje decyduje tylko i wyłącznie pilot. Straż może wyznaczyć lądowisko, a pilot i tak wyląduje tam, gdzie będzie czuł że jest dobrze, bezpiecznie dla niego i załogi, w tym miejscu które będzie uważał za dogodne. 00:44, 05.07.2019


AleksAleks

3 0

Żaden kierowca tira tylko kierowcy z osobowek powyciagali i przenieśli poszkodowanych w bezpieczne miejsce. Bo poszkodowany facet był zakleszczony w aucie. Gdybyśmy go nie wyciągnęli to było by z nim źle. 23:49, 04.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HenrykHenryk

5 2

Na tej drodze jest ograniczenie prędkości do 70 km!!!!!!!!!!!!!!! Mało kto to respektuje. Jeżdżę codziennie i nawet jak jedzie się zgodnie z przepisami, to zawsze ktoś ci na tyłku siedzi, byś mu zjechał na pobocze, bo on musi cię wyprzedzić. Nie mówiąc już o samochodach jadących z naprzeciwka. Z kolei kiedy jedzie się tą drogą w upał to widzi się różnice komfortu jazdy, bo drzewa dają naturalny chłód. Może więcej policji na tej drodzie i mandatów. kasa na pewno by sie szybko zapełniła. Mało kto tam przestrzega przepisów. 07:38, 05.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Ogarnę trmatOgarnę trmat

3 6

Ja i kolega szykujemy się na wycinkę tych drzew. Poprzewracamy tyle ile się da do przyjazdu Policji. Niech TVN 24 i inne TV Będą miały o czym mówić........
Pozdrawiam... 08:23, 05.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


jaajaa

6 4

Tu jest racja.zadnych drzew nie trzeba wycinac.potrzeba zdrowego rozsadku a nie pedzic niEwiadomo ile.drzewa nierosna tam od 5 lat.jest tam ograniczenie predkosci na calej dlugosci do 70.no ale jek sie pedzi i droga juz sie robi za waska to pretensje mozna miec tylko do siebie.drzewa daja cien i swieze powietrze.zima zatrzymuja wdmuchiwanie sniegu na droge.a przy zdrowym umysle Nikomu nie beda przeszkadzac, 09:33, 05.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WituśWituś

0 0

Ja jeżdżę przepisowo, ale gdzie mam uciec, jak z naprzeciwka jedzie idiota z V>120 kmh? Pozostaje drzewo, co Pan doradzi w tym przypadku? 09:37, 05.07.2019


MkMk

1 0

Ma pan racje a jak czytam tutaj te wpisy to się zadtanawiam ile niektórzy krowek sprzedali aby prawo jazdy dostać Po zniszczeniu tego auta nie widzę aby ten kierowca jechał "spokojnie" Ale winne drzewa. A ten co chce uciekać przed pędzącym przed nim autem proszę powiedziec ze to 70km/h to prędkość max a jedzie się tak jak pozwalają warunki drogowe atmosferyczne, pojazd itd itd. Pozdrawiam 11:27, 05.07.2019


siemanosiemano

5 1

Drzewa może i nie wybiegają na drogę, ale też na pewno nie ułatwiają życia. Nadmierna prędkość na tym odcinku na pewno nie usprawiedliwia żadnego kierowcy, ale moim skromnym zdaniem sytuacje są bardzo losowe i niekiedy nawet nie trzeba przekroczyć prędkości dozwolonej by stała się tragedia. Lepiej wjechać w pole niż pocałować drzewo a to z reguły zawsze kończy się mało szczęśliwie, także te drzewa miały prawo bytu gdy na wioskach i w okolicy posiadaczy aut było tyle, że można było policzyć na palcach jednej dłoni a większość to były powozy konne i na tym odcinku przejeżdżało się kilka razy dziennie jak i to nie jest przesadą. Zdrówka życzę osobom poszkodowanym! 11:21, 05.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EKOEKO

10 2

Najlepiej powycinać wszystkie drzewa, pozaorywać rowy, usunąć wszystkie krzewy śródpolne, zabetonować podwórka, a potem narzekać, że susza, że za gorącą, że zbyt duży wiatr, etc. Ot mentalność niektórych polaków... A wystarczy trochę zdrowego rozsądku... 12:41, 05.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WituśWituś

2 0

Niech Pan nie histeryzuje. Miejsce na zastąpienie przydrożnych drzew z całą pewnością znajdziemy. Tak, zdrowy rozsądek wystarczy, ale nie wszyscy kierowcy go mają, a Ci potrafią zabić takiego, który ma dużo zdrowego rozsądku, kupuje auto za ponad 100 tyś. zł, robi co może, aby nie zginąć. 13:59, 05.07.2019


WituśWituś

1 2

No i jestem Polakiem, nie "polakiem" proszę Pana! 15:07, 05.07.2019


anonimanonim

4 1

Niedawno jechałem w kierunku Pępowa jechałem 70km/h wyprzedziło mnie kilka samochodów z
o wiele większą prędkością olewając ograniczenie. 15:55, 05.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KyllooKylloo

0 4

To się żalisz czy płaczesz 17:21, 05.07.2019


Mlody mMlody m

0 6

Tak tak slyszalem ze tam w ty sielcu gdzie mieszka to jadna cpalnia jakies bmwice czarne stoja I cpaja jakies krysztaly czy diamenty ciekawe czy byli czysci raczej nie !!! I bez pasow to sa *%#)!& rodzice 18:11, 05.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AnnaAnna

5 1

Słyszałeś, czy widziałeś? Słuchaniem *%#)!& się zajmujesz? I taki ciekawy jesteś czy czyści byli? Może detektywem chcesz być? I taki jesteś pewny że bez pasów? Zamiast dociekac jak i co było to może podam Ci nr do poszkodowanych i sam zapytasz? 21:15, 05.07.2019


CymbaCymba

0 0

Zajmij się swoim życiem a nie czyimś się interesujesz cwelu. 12:55, 15.07.2019


StajanStajan

0 3

Powycinac wszystkie drzewa stwórzmy gołą pustynię przedsmak tego już mamy .Jeżeli kierowcy zachowają choćby odrobinę rozsadku to drzewo może stać nawet na srodku drogi 17:54, 07.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%