Zamknij

Podczas realizacji materiału, grupa agresywnych osób, w sposób wulgarny i napastliwy uniemożliwiała dziennikarce Gostyn24 wykonywanie pracy.

09:45, 15.06.2019 Aktualizacja: 14:05, 17.06.2019
Skomentuj

Osiemnastu strażaków walczyło z pożarem jaki powstał na terenie posesji w Strzelcach Małych. Jak ustalono, zapaliły się zgromadzone w drewnianej przybudówce śmieci. Ogień przedostał się także na dach murowanego budynku gospodarczego. Nikomu nic się nie stało, ale na tym sprawa się nie skończy.

Informacja o pożarze dotarła do gostyńskich strażaków z Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Zgłaszała prawdopodobnie przypadkowa osoba, która znajdowała się w tej okolicy. Palił się kompleks budynków - większa, murowana stodoła i drewniana przybudówka. - Właśnie w tej przybudówce drewnianej zaczął się pożar. Znajdowało się tam składowisko śmieci nagromadzonych przez właściciela i te śmieci zaczęły się palić - wyjaśnia okoliczności zdarzenia st. asp. Tomasz Grześkowiak, dyżurny operacyjny KP PSP Gostyń. - Z tego budynku ogień przedostał się na dach budynku murowanego, ale szybko zostało to opanowane. Część dachu rozebrano, a wszystkie pozostałości, elementy i słomę wyniesiono na zewnątrz i dogaszono - mówi dyżurny operacyjny gostyńskiej komendy Straży Pożarnej.

Według ustaleń strażaków ogień nie pojawił się przypadkowo. - Prawdopodobnie było to zaprószenie ognia przez nieznana osobę - mówi st. asp. Tomasz Grześkowiak. Straty według wstępnych szacunków właściciel posesji oszacował na 30 tys. złotych. Do akcji gaszenia pożaru skierowano kilka zastępów strażaków - JRG Gostyń, OSP Piaski i OSP Bodzewo - w sumie osiemnastu ratowników.

Komentarz redakcji
Podczas realizacji materiału doszło do poważnego incydentu. Grupa agresywnych osób ( gapiów)  w sposób wulgarny i napastliwy uniemożliwiała dziennikarce Gostyn24 pracę wykonywaną zgodnie z prawem prasowym. Z zarejestrowanego nagrania wynika, że mogło również dojść naruszenia nietykalności cielesnej naszej reporterki, a na pewno do próby jej zastraszania. Wszystkiemu bezwiednie przyglądała się z boku sołtyska wsi, która przyszła pomagać strażakom trzymaną w ręku gaśnicą samochodową. Tyle wczoraj.

Dziś  na Alert24 otrzymaliśmy zdjęcia z pożaru w Strzelcach Małych, wykonane przez kogoś, kto znajdował się znacznie bliżej akcji. Patrząc na fotografie, można tylko się domyślać skąd wzięła się ta niespotykana dotąd furia i co próbowano ukryć. Taki przypadek zdarzył się nam po raz pierwszy w 12-letniej historii, dlatego nie zamierzamy tego tak zostawić.  

Foto/Alert24



(MiS)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(116)

123123

13 4

Co widać na tych zdjęciach ..... ???

11:15, 15.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxxonxxxxxxonxxx

5 0

Zacne pytanie ! Może ktoś spostrzegawczy wytłumaczy o co kaman ?

18:56, 15.06.2019

UnoUno

9 1

Czekamy na efekty działania

11:21, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HahaHaha

17 1

Takie cyrki tylko w strzelcach małych ?

11:23, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WkurzonaWkurzona

37 9

Nie zostawiajcie tej sytuacji bez konsekwencji dla agresorow. Rzucają się na policjantów, ratowników medycznych i na dziennikarzy. Co z tymi ludźmi?

11:23, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MmmMmm

20 32

Po co się pcha wszędzie z kamerą A redakcja robi z kogoś nieszczęścia aferę

11:25, 15.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Pani MiSPani MiS

7 5

Na prywatną posesję wjechała autem i obraza prawo jazdy chyba kupione ta pani dziennikarz ma .

18:00, 15.06.2019

JerzyJerzy

0 0

Pcha się po to, aby pokazać bałagan i syf. Gospodarae widać lubią taki bałagan wokół posesji, jeśli atakują dziennikarzy filmujących zdarzenie. Ukarać tych co wojują mandatami. Niby wszyscy chcą porządku, ale nie zawsze u siebie.

22:09, 17.06.2019

czxczx

21 5

W myśl art 43 Prawa Prasowego.
"Kto używa przemocy lub groźby bezprawnej w celu zmuszenia dziennikarza do opublikowania lub zaniechania opublikowania materiału prasowego albo do podjęcia lub zaniechania interwencji prasowej podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

11:29, 15.06.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PaparazziPaparazzi

6 8

A legitymacje prasową ta Pani pokazała??? Czy jest pseudo "dziennikarzem"???

13:03, 15.06.2019

pseudopseudo

11 4

Nawet gdyby ci pokazała to i tak nie wiedziałbyś co to takiego ? pseudo ty ty mosz we wsi, ale nie powiem jakie bo sie obrazisz ?

13:36, 15.06.2019

Do psudoDo psudo

8 1

Komentarz poniżej poziomu... Naucz się języka polskiego bo piszesz bez składni i od rzeczy człowieku! Paragrafami to może każdy rzucać. A przepisy prawa obowiązują każdego więc jeśli ta Pani nie pokazała legitymacji to wara z podwórka.... Proste.

16:46, 15.06.2019

YyyYyy

20 27

Bardzo dobrze co tą dziennikarke to obchodzi

11:31, 15.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Florek Florek

12 8

To jest jej praca więc *%#)!& pytań nie zadawaj

11:52, 15.06.2019

no no

26 10

z tego co mi wiadomo to dziennikarze maja takie same prawa jak policjanci na służbie i taką samą niewdzięczną robotę. Wczoraj filmowali truskawki dzisiaj pożar, jutro jeszcze coś innego. Trzeba trochę znać prawo a nie zachowywać się jak dzikusy. Z drugiej strony taki syf na podwórku. Nie dziwota że chcieli to ukryć za wszelką cenę bo ubezpieczyciel może mieć problem z wypłaceniem kasy patrząc na ten syf

11:31, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PartykPartyk

18 8

Pewnie się pchała na posesję to ja tubylcy zatakowali już raz widziałem jak została pogoniona jak się garaż palił na granicznej

11:34, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sąsiad Sąsiad

35 25

Szanowna Redakcjo, lepiej ze przyszła z gasnica niż tak jak Wy z aparatem. Wolność prasowa kończy się tam gdzie zaczyna się szukanie taniej sensacji na krzywdze ludzkiej. Przyzwoitości trochę.

11:35, 15.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

sołtyssołtys

10 2

Lepiej dla kogo?

11:41, 15.06.2019

AniaAnia

5 10

Brawo, popieram!!

13:11, 15.06.2019

pracownikpracownik

25 9

Kto tu szuka taniej sensacji? Dziennikarka raczej była w pracy, a ty w wolnym czasie włazisz na portal żeby przeczytać. Warto przed komentowanie zdefiniować sobie słowa którymi się posługuje bo inaczej można wyjść na ... tu sobie dopowiedz

11:44, 15.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lalalala

0 2

tu chodzi o slawe dla gospodarza posesji , kasia chce byc medialna

08:51, 16.06.2019

wstydwstyd

32 7

Ludzie po co wam dziennikarze, po co policja i strażacy przecież wy wiecie najlepiej. Sami prawnicy i etycy zawodowi. Kur... tylko jak trwoga to do Boga. Jak gmina nie chce drogi zrobić to do dziennikarzy, jak dostaniesz po ryju to na policję, a jak śmieci podpalisz na podwórku to po strażaków. Tylko że najlepiej jak to się dzieje u kogoś, bo jak u mnie to cicho sza..??? Jak u innych to pierwszy na portal i komentuje jeden z drugim

11:50, 15.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zgodazgoda

12 0

Pełna zgoda. Żeby nie dziennikarze ile rzeczy byłoby zamiecionych pod dywan? Do kogo najczęściej zgłaszają problemy z władzą ze szpitalem z prośbą o pomoc dla kogoś? I wtedy jest ok? Tylko kiedy na jaw wychodzi że sami mamy coś do ukrycia to wtedy że afera. Brawo wy

12:04, 15.06.2019

HahaHaha

3 8

Zdjęcia od bylego pana sołtysa .? który stał z kieszeniami w rękach jak obecna pani sołtys wode pomą pompowała przed przyjazdem syrazy i dzieci przez okno wyciągała . Karma wraca zal dupe ściska

12:08, 15.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HIT INTERNETUHIT INTERNETU

11 2

Twój komentarz mówi wszystko - były sołtys stał z kieszeniami w rękach. Wygrałaś internety!?

12:47, 15.06.2019

HahaHaha

2 1

Obserwowałem typka i i wlaśnie kieszenie w ręce po zewnętrznej stronie spodni chwytał tym razem .

13:23, 15.06.2019

crazycrazy

18 3

Nazwa zobowiązuje Strzelce więc strzelili sobie w kolano. A zbadano ich alkomatem? Może coś im dodało odwagi że się rzucili na kobietę heheh Pewnie nie mogli się doczekać dożynek, żeby się wyładować

12:09, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

opsops

13 2

Teraz niektórzy będa się zastanawiac kto zrobił zdjęcia? :) A to kto zaprószył ogień mają w d... To przypomina jakąś patolę a nie podwórko. Ciekawe może być szczegółowe zbadanie okoliczności tego pożaru

12:18, 15.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kasiakasia

0 0

Jest stwierdzone podpalenie a my w tym czasie byliśmy w domu więc nikt z nas.

12:52, 18.06.2019

zatroskanyzatroskany

8 1

ale ze niby pani maryska siedziała na poddaszu i dlatego chłopaki byli agresywni bo o eternit raczej nie biegało

12:35, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierowcakierowca

20 0

Tak czy inaczej na tej posesji jest taki syf, że ktoś powinie tam zainterweniować.

12:35, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

112112

14 1

Syf to mało powiedziane że tego ci ludzie nie widza co ich z urzędu odwiedzają tam to tylko wyższe władze nasłać . A ta młoda to puknięta w kit na wszystkich krzyczała ludzie chcieli pomóc a ona z pyskiem .To było pewne ze kiedyś się zapali jeszcze tam z tylu będzie ogień .syfiara w kit wszystkich tylko opisuje ?

12:56, 15.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ta młoda Ta młoda

0 0

Nie jestem puknięta jedna z mieszkanek zaczęła pierwsza wyzywać o najgorszych od gnoi itp. Ona od lat nas obgaduje i nas zaczepia

10:40, 17.06.2019

DerkaDerka

4 7

Jestem osobą postronną, nie znam wioski ani jej mieszkańców. Po przeczytaniu całości czuję się dziwnie. Moim zdaniem komentarze na portalu powinny być podpisywane imieniem i nazwiskiem autora. Uniknęlibyśmy wtedy wielu niemiłych a czasem wręcz chamskich anonimowych ,wypowiedzi.

14:37, 15.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do DerkaDo Derka

9 2

To dlaczego podpisałaś się Derka zamiast imienia i nazwiska? Twój kom nie jest chamski. Tym samym odpowiedziałaś sobie na pytanie. Kto by wtedy cokolwiek komentował? Na fejsbuku usmieszki a w portalu trolle. Tacy niestety jesteśmy

15:53, 15.06.2019

KtosKtos

6 0

Przy okazji prosze sprawdzic posesje po przeciwnej stronie drogi i jeszcze jedna kilka numerow dalej bo jak tam dojdzie do pozaru to już tak szybko nie ugasza tych materiałow latwo palnych szkoda tylko sasiadow

16:07, 15.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

1 1

Jeśli taki cwany ktoś jest to przyjdź i powiedz ?? Cwany żeby napisać haha ciota ??

23:44, 15.06.2019

Taki cwany Taki cwany

2 1

Taki cwany w pisaniu przyjdź to powiedzieć ??

23:47, 15.06.2019

czytelnik czytelnik

6 3

co ma znaczyc zdanie "ze przygladala sie temu bezwiednie soltys wsi"? jaki to ma zwiazek z pozarem czy ew atakiem na dzienikarke? co soltyska miala robic za policje? bo naprawde nie rozumiem? a po drugie z tego co ja pamietam nie jest to pierwszy raz gdy dzienikarka G24 jest pogoniona na miejscu zdarzenia, albo usuwacie w te pedy artykul po 1 telefonie i paru ostrych slowach....

18:07, 15.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

redakcjaredakcja

6 0

Proszę podać konkretnie, kiedy dziennikarka została "pogoniona" i który artykuł został usunięty po jednym pańskim telefonie i paru ostrych słowach? Kłamstwem nie wymaże pan wulgarności i agresji, jakiej dopuścili się niektórzy gapie. Co do reszty, jako dobrze zorientowany w zajściu ( czytaj świadek) będzie pan mógł opowiedzieć swoją historię i uzyska pan również odpowiedź na wszelkie pytania. Proszę nie odpisywać na ten komentarz pod pseudonimem, bo to pierwsza i ostatnia nasza odpowiedź na zaczepki. Pani sołtys już dziś dzwoniła w tej sprawie i uzyskała odpowiedź. Dobrej nocy.

18:16, 15.06.2019

BogdanBogdan

7 1

Fakt komentując którzy mówią o syfie i wogole zaglądając do domu tych mieszkańców i warunków mieszkających tam dzieci syf to słowo które mało powiedziane ludzie tych puszek tego wszystkiego masakra jakies wysypisko odpadów to jest,,,, gdzie straż miejska jest fuuuj niech tam posprzataja ludzie prawda musi wyjść najaw nie ukrywajcie tego kto zna niech pisze i zgłasza do odpowiednich organów wszystko ta rodzina potrzebuje pomocy specjalistów

19:39, 15.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mm

2 0

Straż miejska jest w Gostyniu i gminie, tam gdzie jej miejsce.

20:57, 15.06.2019

StasiuStasiu

2 10

To jezd fina tyh oprafcuf z sld, po jak siem patszy na pszedfojene palase to som, a tyh małorolnyh stwoszył sld i tesz sld bafiło siem w panuf na panstwofym i pszejebali, teras szeszywisie to posostałoś wyklonta tak jak wyklonta.

19:58, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do BogdanDo Bogdan

6 2

Specjalista potrzebny jest Tobie aby pomoc w pisowni i myśleniu,nie zaglądaj do cudzego ogrodka ,najpierw posprzątaj swoje brudy

20:02, 15.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

czytelnik czytelnik

2 4

ale frustracja.... jestem stalym czytelnikiem g24 skomentowalem zgodnie ze swoim prawem artykul. nie jestem zadnym swiadkiem zdarzenia, nie bylo mnie tak nie wiem jak wygladal atak o ktorym wspominacie .w zadnym zdaniu nie bronie osob ktore wyzwywaly czy atakowaly dzienikarke zadalem jedynie pytanie jaka role w reportazu pelni soltyska wsi z gasnica w rece co G24 mial na mysli...rzetelnosci w waszej odp nie ma zadnej jest tylko atak na mnie, maly hejt nawet ...fajnie ze odp tej pani telefonicznie , niefajnie ze olaliscie wiernego czytelnika....pozdrawiam

20:23, 15.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mm

1 1

Tylko winni sie tlumacza :)

20:43, 15.06.2019

Do czytelnikDo czytelnik

2 0

A gdzie odpowiedz na pytanie redakcji? Tylko na tyle cie stać?

22:12, 15.06.2019

Strzelec Strzelec

4 0

Od zawsze w tym domu była potologia śmieci gromadzili przez wiele lata nie dało się wytrzymać że smrodu szczury myszy to byla tam codzienność jednym słowem ktoś tą rodziną powinnien się zająć jakaś pomoc społeczna czy coś

21:27, 15.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do Strzelec Do Strzelec

2 0

Nie pisz że od zawsze bo jak żyła św pamięci Maria to był porządek mogłeś z miła chęcią tam pójść a teraz jest wszystko od szczurów itp . Wina jest kogo tych co w domu siedzą i nic wiece a szczególnie Kaski bo tylko się kłucie z cała wioska a ma dwójkę dzieci by się wzięła za porządek a nie bzdetami się zajmuje .Ona jest zdolna do tego nie potrzebna była Gazeta jak by zrobiła artykuł to dopiero

08:27, 16.06.2019

masekmasek

5 3

Zdaje się że redakcja oczekuje, że każdy sołtys będzie miał pałkę, pistolet, kajdanki, będzie chodził za dziennikarzem, i pilnował żeby mu przypadkiem mucha na nosie nie usiadła. Jeśli jesteście pismakami z krwi i kości to powinniście wiedzieć, że takie akcje są wliczone w ryzyko zawodowe. Poza tym to był/jest teren prywatny i właściciel mógł sobie nie życzyć obecności wścibskich reporterów.

22:39, 15.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lalalala

3 1

to po co wzywali straz mogli sami dzialac jestes chory czlowieku

08:45, 16.06.2019

JaJa

9 2

Po pierwsze chciałbym powiedzieć że dziennikarstwo w naszym powiecie jest na kiepskim poziomie. Jeżeli osoba prywatna nie życzy sobie zdjęć, to taki dziennikarz powinien uszanować taką decyzję. A na koniec proszę wszystkim wytłumaczyć skąd tak szybko jesteście na miejscu wypadku, miejscu jakieś tragedii. Przyjeżdżacie w tym samym czasie.,bądź krótko po służbach ratowniczych.

00:32, 16.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

zgadza się zgadza się

3 1

masz rację z tym że konkurencja potrafi napisać jakiś artykuł od siebie a tutaj tylko takie sensacje przy okazji gdy straż się pojawia .

07:08, 16.06.2019

MarekMarek

0 0

Kiedyś pewien Pćemek z konkurencyjnego portalu też podsłuchiwał służby ratunkowe ?

05:37, 17.06.2019

FajnaFajna

1 0

Stasiu ty nie masz dość posługiwania się takim prymitywnym językiem. Nie pojmuje tego!!!!

01:04, 16.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

łamanie prawałamanie prawa

5 2

dziennikarka nie jest instytucją pierwszej pomocy, Panie Jarosławie niech redakcja rozważy czy w tej sytuacji nie doszło do naruszenia Art. 193

Kto wdziera się do cudzego domu, mieszkania, lokalu, pomieszczenia albo ogrodzonego terenu albo wbrew żądaniu osoby uprawnionej miejsca takiego nie opuszcza, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

07:50, 16.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Jarosław JędrkowiakJarosław Jędrkowiak

2 0

Nie mnie to oceniać. Zrobią to instytucje do tego uprawnione. Dziennikarze są od opisywania tego co się dzieje. Jeśli ktoś za wszelką cenę próbuje to uniemożliwić musi się liczyć z konsekwencjami. Jeśli do tego jest agresywny i wulgarny, to jeszcze bardziej zaczyna się pogrążać. Z mojej wiedzy i nagrania, jakie posiadam wynika jednoznaczny obraz sytuacji, która nie powinna się zdarzyć. Do tego są też świadkowie, którzy nie należeli do grupy agresorów, więc poczekajmy w spokoju. Jeśli Pan/Pani chce wiedzieć więcej lub podyskutować na temat łamania prawa zapraszam do redakcji. O poważnych rzeczach nie rozmawia się anonimowo. Pozdrawiam

08:04, 16.06.2019

OkiOki

2 0

Proszę dokładnie przeanalizować zapis Art 193 tzw naruszenie miru domowego bo moim zdaniem nie ma on zastosowania do tej sytuacji

08:07, 16.06.2019

KtośKtoś

3 0

Przechodziłem tamtędy zaraz po akcji i stwierdzam że na wysypiskach śmieci jest większy porządek niż na tym podwórzu

08:04, 16.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OdpOdp

0 0

Tam już było dużo porobione Aten bałagan zrobił się po odróżnieniu garażu

17:00, 17.06.2019

@@@@@@@@

2 0

W Strzelcach to sami znawcy prawa,pisza na zmiane dwie rodziny i to prwnie te ktore nic lepiej nie mają na swoich posesjach,panie Jarku dobrać sie tym co obrazają a pierwsi włażą na stro e G24 co też ciekawego wydażyło sie w okolicy.

08:18, 16.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do p,JarkaDo p,Jarka

2 0

Sto procent racji,tak trzymać i poskramiać wandali ktorzy nie radza sobie z kulturą i dobrym wychowaniem ale te osoby tak mają już od dawna

08:24, 16.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do cwanyDo cwany

2 0

A ty dlaczego nie piszesz swojego imienia.wszystko jasne jestes mieszkancem jedenej z tych bałaganiarskich posesji.wskazaleś sie sam (uderz w stół a nożyce się odezwą)tak własnie zrobiłaś

08:39, 16.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Do "do czytelni

0 2

Gdybym zamiast bezsensownego ataku na moja osobe dostal odpowiedz na moje kulturalne pytanie co g24 chce od soltyski,odpowiedzialbym z przyjemnoscia. A tak jest niesmak, nie z mojej winy.o krytyce mojej osoby za anonimowosc a dwa wpisy dalej kulturalna odp. innemu anonimowi nawet nie wspominam.pozdrawiam

08:49, 16.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Konkrety!Konkrety!

2 0

A ty co mecenas czy anonimowy pełnomocnik sołtysowej? A może krewny zaniepokojony, że gaśnicę straciła i nie zapisze w spadku? Szukasz człowieku dziury w całym a nie potrafisz wskazać żadnego konkretu, który zarzucałeś redakcji. Jesteś żałosny

09:00, 16.06.2019

SwojSwoj

1 2

A może ktoś się boi że dziennikarka przy okazji wyśledzi dziki,które sa większym zagrożeniem od szczurów ktorych nikt nie widział na opisywanej posesji.wyciągnijcie wnioski kto piszesze atakujące komentarze,te osoby które chodzą po kilkanascie razy obok tej posesji i zaglądają do ogródka,a patologia jest ale w innej rodzinie

09:29, 16.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do swój Do swój

1 0

Dziewczyno przestań bzdety pisać weź się za porządek nikt ci na podwórze nie zagłada tylko ty problemy robisz .Pierdołami się zajmujesz w koło wszystkich opisujesz szkole sąsiadów itd a wniosek jest prosty kto pisze te komentarze.dziewczyno szczurów ?????to pełne podwórko ,a rodzina konfliktowa to jesteś ty szkoda Piotra a zreszta syf i mogiła u pana E...a

12:36, 16.06.2019

Kasia Kasia

0 0

Ja nie pisałam zadnego komentarza wiec zejcie ze mnie my sprzatamy nikt nam nie pomaga a wojny nie robie a na wieś idę tylko po dziecko odebrać a ataki są na mnie za każdym razem to co mam pozwolić sobie na to. A czepiajcie nie nas bo winni dziadus jeszcze awantury nam robi i dajcie mi spokój

15:10, 16.06.2019

Do konkretyDo konkrety

3 0

Pali sie szopa, przyjezdza straz gasi,na miejscu sa mieszkańcy którzy przybiegli pomoc.wsrod nich soltys wsi.do tego miejsca rozumiesz?wszystko zgodnie z zasadami współżycia ludzkiego. Przyjezdza dziennikarz g24,jest obrazany przez czesc mieszkancow lamane sa jakies normy etyczne,ale co do licha miala zrobic drobna kobietka,dlaczego jest przedstawiana w zlym swietle? Po odp na to pytanie podyskutujemy dalej.

09:51, 16.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SISI

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MyszkaMyszka

2 0

Czegoś nie rozumiem dzieci siedziały w stodole czy palił sie dom że pani sołtys wyciągała dzieci oknem,czyli super bohater

10:45, 16.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

StrażakStrażak

1 0

Poziom ywojej inteligencji równy 0.

10:48, 16.06.2019

KasiaKasia

0 0

Dzieci nie byly w stodole układałam znimi klocki a nagle pan Karol w okno ze się palimy innegocjacji sposobu Nie było bo tam dym i ogień z temp wiec okno

15:22, 16.06.2019

Do strażakDo strażak

1 0

Poziom twojej wiedzy z zasad pisowni kiepski,mozna wnioskować ze wszystkie błedne komentarze to twoje dzieło.dodam jeszcze ,może ktos podpalił a potem wezwał straż aby teraz oskarżac tych ludzi,bo dużo mieszkańców ciągle ich zaczepia,a powinni zająć sie wychowaniem swoich dzieci a nie robić nagonki na cudze dzieci

10:59, 16.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Kasia mieszkankaKasia mieszkanka

0 0

Na nas zawsze jada połowę dodadzą to Emil winny a nam spokój dajcie i przestancie na nas nalatywac idę na policje oni dojdą do tego kto pisze bo wszystko rejestrowane

15:17, 16.06.2019

KasiaKasia

0 0

Wioska juz przegina najpierw otruli psa w kielbasie trutka teraz podpalenie odwalacie się jak jakiś problem to do teściów a nie mnie zatrzepianie wyzywacie od najgorszych

10:49, 17.06.2019

koniec tematukoniec tematu

2 0

Nie masz żadnych argumentów, a do twoja wiedza poraża "Łamane są normy etyczne" jak napisałeś. Brawo ty! Musisz wiedzieć, że ci uprzejmi panowie co zastraszali dziennikarkę nie obgadywali sąsiadów za plecami, a rzucili się z ryj... i łapami na bezbronną kobietę, wykonującą tylko swoją pracę. Nie normy etyczne a prawo zostało złamane wiejski mecenasie. "co miała zrobić drobna kobitka..." ( rzeczywiści kruszyna ) No na pewno nie miała się nimi bić, ale jako funkcjonariusz opłacany z publicznych pieniędzy mogła zareagować! W jaki sposób? nie wiem - nie jestem sołtysem. Gdyby to zrobiła, może dzisiaj nie byłoby problemu. Chyba, że sama się bała widząc nastroszonych agresorów. Może wystarczyło jedno słowo : Panowie dajcie spokój! Skoro jak piszą w komentarzach dzieci wyciągała oknem, zużyła własną gaśnicę i pompowała wodę. Za taką pomoc należy się chyba odrobina szacunku prawda? Tyle z mojej strony. A dyskutować z tobą nie zamierzam, bo nie masz żadnych argumentów i żadnych konkretów, więc miłego dnia życzę

11:12, 16.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SasiadSasiad

0 0

Nasza sołtyska to nie jest kruszynka - no bez jaj. Mogła ich zmieść jedną ręką ale po co się narażać swoim wyborcą? Prawda? Zachowanie Katarzyny jest niedopuszczalne i bardzo naganne.

11:53, 17.06.2019

PikPik

2 0

Gdzie to jest .Czy jest tam prąd i woda ?.Zadupie.

13:07, 16.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BzykBzyk

3 0

Wg strażaków paliły się śmieci. Właściciel wycenił je na 30 tysi... Chciałbym mieć takie śmieci

16:34, 16.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KasiaKasia

0 0

Ktoś nas podpalił

10:44, 17.06.2019

Do BZYKDo BZYK

0 1

Przeczytaj dokładnie ze zrozumieniem cały artykuł a nie pisz bzdur

17:51, 16.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


HanaHana

0 0

Redaktorze prosze zrobić kasting na dziennikarza kto z tych znawcow napisał najgłupszy i najbardziej błedny komentarz,bo te osoby jakie w pisowni takie i w mowie,KRYTYKA najlepiej im wychodzi

09:56, 17.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KasiaKasia

0 0

Krytyka i groźby

10:41, 17.06.2019

Do kasiaDo kasia

0 0

Nie czytaj już tych głupot,pamiętaj że w tej wiosce są też osoby które nie mówią o was żle i nie zagłądaja do ogródka,dziwie sie jednak skąd tyle wrogości do was

11:16, 17.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

brawobrawo

0 0

czytania z zrozumieniem to chyba dzieci w pierwszej klasie uczą

18:12, 17.06.2019

Lewa-rLewa-r

1 0

Widzę że sołtyska już "błyszczy" a to dopiero początek. Kto wybiera takich ludzi? Przecież wszyscy wiemy że ona się nie nadaje. Popieram Anie albo Rafała - zróbmy coś! Teraz jesteśmy pośmiewiskiem.

11:47, 17.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Rob...Rob...

1 1

Pośmiewiskiem byliście przez ostatnie 8 lat . Wiecie dzięki komu .

22:25, 17.06.2019

kasiakasia

0 0

Ta wioska od kąt tam mieszkam to masakra aby plotki i każdego opisać ( oczywiście są tam ludzie co są w porządku ) Pani sołtys też jest w porządku :-)

12:02, 18.06.2019

LighLigh

1 0

Przykra sprawa jeśli chodzi o pożar to prędzej czy później to by się stało za ten syf powinni odpowiedzieć karnie bo to nie pierwszy raz opieka społeczna już interweniowała upominali i nic nie pomogło synowa właścicieli się awanturuje z ludźmi z wioski oskarża o wszystko że ludzie donoszą na nich do opieki na Facebooku opisuje nie winnych mieszkańców to jest patologia takich ludzi powinni leczyć psychicznie chodzi o panią K i pana E lokatorów są biedni ludzie trzeba im pomóc jak by żyła pani Maria to by tego nie było czystość była na 1 miejscu jak w Szwajcarskim zegarku dobrze że są dziennikarze przynajmniej się wszystko wyjaśni i wyjdzie na jaw i ktoś się za to weźmie a ci którzy atakują redaktorów powinni odpowiedzieć karnie to jest pracownik mediów publicznych na służbie chamstwo trzeba tępić a pani sołtys bardzo pomogła dzieci ewakuację sprawnie przeprowadziła pomagała jak mogła brawo dla pani .

14:29, 17.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kasiakasia

0 0

ja awantury nie zrobilam tylko sasiadki atakowaly mnie staly na drugiej stronie wiec mialam pozwolic na mnie najezdzac i ja niemusze leczyc sie psychicznie to jest obraza bede wiedziala kto odpowiedzialny za komentarz. One zawsze nie pomoga tylko przychodza jak sie gdzies cos dzieje zeby miec sensacje i mogly po komentowac

11:53, 18.06.2019

LighLigh

1 0

Przykra sprawa jeśli chodzi o pożar to prędzej czy później to by się stało za ten syf powinni odpowiedzieć karnie bo to nie pierwszy raz opieka społeczna już interweniowała upominali i nic nie pomogło synowa właścicieli się awanturuje z ludźmi z wioski oskarża o wszystko że ludzie donoszą na nich do opieki na Facebooku opisuje nie winnych mieszkańców to jest patologia takich ludzi powinni leczyć psychicznie chodzi o panią K i pana E lokatorów są biedni ludzie trzeba im pomóc jak by żyła pani Maria to by tego nie było czystość była na 1 miejscu jak w Szwajcarskim zegarku dobrze że są dziennikarze przynajmniej się wszystko wyjaśni i wyjdzie na jaw i ktoś się za to weźmie a ci którzy atakują redaktorów powinni odpowiedzieć karnie to jest pracownik mediów publicznych na służbie chamstwo trzeba tępić a pani sołtys bardzo pomogła dzieci ewakuację sprawnie przeprowadziła pomagała jak mogła brawo dla pani .

14:37, 17.06.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Kasia Kasia

0 0

Ja nie jestem psychiczną i przestańcie wiecznie na mnie problem na robił teściu a wszyscy na mnie i jestem wyzywana od gnoi szmat *%#)!& wiecznie zatrzepiana

17:07, 17.06.2019

kasiakasia

0 0

w dniu pożaru ja się nie odzywałam a one zatrzeły mnie wyzywać od najgorszych zgłosiłam to wszystko

11:36, 18.06.2019

kasia kasia

0 0

I kto pisze te komentarze na mnie tez się dowiem bo teraz wszystko rejestrowane

11:45, 18.06.2019

LighLigh

1 0

Teraz trzeba wyciągnąć wnioski zrobić porządek pod nadzorem władz samorządowych oraz Straży Pożarnej i Policji i zabrać się z leczenie graciarza Emila wstyd Dla Piotra i Kasi biedne dzieci tak nie może być oraz za agresorów ja jak zwykle musi być kwas taka fajna wieś szkoda pani Marii pozdrawiam

14:47, 17.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

????????

0 0

Zgadza sie lekarz jest potrzebny ale tym ktorzy wtrącają osobe zmarła to nie etyczne.mieszkam w tej wiosce i jakoś nie było słychać awanturującej Kasi,to raczej ktoś inny ma problem,nie wiem dlaczego tak krzywdzą tych ludzi.Kasiu jeżeli wasz pies został otrury udowodnijcie kto to zrobił dla własnego bezpieczeńsrwa jak innych mieszkańcow aby wiedzieli kto jest takim okrutnikiem

16:20, 17.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LighLigh

0 0

Co jest nie etyczne o wtrącaniu osób zmarłych niczego złego nie napisałem sama prawda o zmarłych się dobrze mówi taka była Śp Maria do porządku i ładu 5S polecam system nikt nie chce się kłócić i obrażać trzeba pomóc ludziom tylko trzeba wyciągnąć rękę nie trzeba być chardym pozdrawiam

16:32, 18.06.2019

patrząc z bokupatrząc z boku

0 0

Pani Kasiu niech pani podziękuje tym typkom co naskoczyli na dziennikarkę. Gdyby nie ich wysoka kultura osobista (czytam co piszą) już wszyscy by zapomnieli o pożarze, a pani miałaby spokój. A tak lawina się posypała i nie jest fajnie. A wystarczyło dać ludziom pracować.

17:21, 17.06.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

OchOch

0 0

To w Strzelcach tacy kozacy ukrywają się,atak na kobietę ,

17:26, 17.06.2019

kasiakasia

0 0

za atakowała tą panią z gazety jedna z mieszkanek złapała ją za rekę i krzyczała na nią ze wypier... stąd. Ale nie ja wiec zeby znowu nie na mnie

11:29, 18.06.2019

kasiakasia

0 0

i co ja mam znowu odpowiadac za atak dziennikarki, tak jasne zapomnieli ! ci ludzie maja zawsze dluga pamiec aby nie pamietaja swoich zlych czynow. Aja ludzia nie przeszkadzalam w pracy,anie pisanie ze inaczej mialabym juz spokój.to teraz beda omnie pisac ze nie dadza spokoju wiec po co znowu kolejny komentarz z moim imieniem.

13:02, 18.06.2019

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


LighLigh

0 0

Przykra sprawa jeśli chodzi o pożar to prędzej czy później to by się stało za ten syf powinni odpowiedzieć karnie bo to nie pierwszy raz opieka społeczna już interweniowała upominali i nic nie pomogło synowa właścicieli się awanturuje z ludźmi z wioski oskarża o wszystko że ludzie donoszą na nich do opieki na Facebooku opisuje nie winnych mieszkańców to jest patologia takich ludzi powinni leczyć psychicznie chodzi o panią K i pana E lokatorów są biedni ludzie trzeba im pomóc jak by żyła pani Maria to by tego nie było czystość była na 1 miejscu jak w Szwajcarskim zegarku dobrze że są dziennikarze przynajmniej się wszystko wyjaśni i wyjdzie na jaw i ktoś się za to weźmie a ci którzy atakują redaktorów powinni odpowiedzieć karnie to jest pracownik mediów publicznych na służbie chamstwo trzeba tępić a pani sołtys bardzo pomogła dzieci ewakuację sprawnie przeprowadziła pomagała jak mogła brawo dla pani .

13:59, 18.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KasiaKasia

0 0

Przesada jutro to zgłaszam

20:54, 18.06.2019

LighLigh

0 0

Po pierwsze jeśli chodzi o komętarz to nie chodzi o dzień pożaru tylko o rok temu na dożynkach jak pani Kasi mąż i teść i wyzwiskami pani Kasia wypisywała na Facebooku atakowali wulgarne nie winnych ludzi ze donoszą do opieki społecznej to jedno mogłem iść wtedy do sądu za obrazę proszę czytać ze zrozumieniem a co źle napisałem o Śp Marii same dobre rzeczy bo był porządek i rygor to nie wytłumaczenie że teść narobił bałaganu sam tam nie mieszka w jeden dzień tego nie narobił tylko latami lepiej się wziąć do roboty za porządek a nie wykłócać w internecie masz czas na bzdury jeśli przesadziłem to przepraszam za wczoraj dobra po co się denerwować

14:21, 18.06.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KasiaKasia

0 0

Ja nie pisalam po imieniu ciągle na nas atakuja jutro to będzie widzieć policja

19:28, 18.06.2019

KasiaKasia

0 0

Ale jak sprzatamy to on nas atakuje

19:43, 18.06.2019

KasiaKasia

0 0

My tej kłótni nie zaczęliśmy nawet na dozynkach a jak na was by ktoś zgłaszał chodzil po wsi albo szafy z sąsiadka w domu na przeszukaly to by pasowało opieka do nas nic niema z dzielnicowych wiedzą że teść robi awantury jak sprzatamy

23:53, 18.06.2019

LigihLigih

0 0

Jeżeli chcecie mogę wam pomóc zrobić porządek chętnie pomogę będzie 5S ja was nie atakuję sama prawda nie chcę afery i kłótni bo po co mi to tylko się obudźcie mogło dojść do tragedii dzięki Bogu przykro mi że się stało .

14:35, 18.06.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KasiaKasia

0 0

To przyjedz ale dzisiaj

19:31, 18.06.2019

KasiaKasia

0 0

I czemu anonimowy jak chcesz pomóc?

19:46, 18.06.2019

KasiaKasia

0 0

Wiemy żeby była tragedia od wiosny wyzywamy żeby nam pomógł to jeszcze obrażony i afery robi wiec nam dajcie spokój

23:58, 18.06.2019

Ham Ham

0 0

I bardzo dobrze że was nie wpuścił. Spier..... Do siebie robić zdjęcia a nie komuś co za c... .

10:18, 19.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gostyn24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%