Zamknij

Psie kupy na trawnikach, skwerach czy wprost przy wejściach do budynków mieszkalnych, to codzienność na tym osiedlu...

12:11, 17.01.2020 MiS Aktualizacja: 13:55, 17.01.2020
Skomentuj

- Zapraszam na spacer po naszym zafajdanym osiedlu - napisała w obszernej wiadomości do naszej redakcji jedna z czytelniczek. Psie kupy na trawnikach, skwerach czy wprost przy wejściach do budynków mieszkalnych, to jak twierdzi codzienność na os. Słonecznym w Gostyniu. Właściciele psów nie sprzątają po swoich pupilach, a przechodniom puszczają nerwy...

Sprzątanie po własnym psie to nie wstyd, a obowiązek. Najwyraźniej nie rozumieją tego niektórzy właściciele czworonogów mieszkający na os. Słonecznym w Gostyniu. Jedna z mieszkanek, wyraźnie poirytowana sytuacją napisała do naszej redakcji. - Długo nosiłam się z myślą, czy aby na pewno napisać do Was wiadomość, czy czasem moja wizja sytuacji, którą Wam chcę przedstawić nie jest nad wyraz. Po dość długiej obserwacji zjawiska dochodzę do wniosku, że nagłośnienie tej sprawy jest słusznym wyjściem - zaczęła mieszkanka gostyńskiego os. Słoneczne. - Ponoć zamieszkać tutaj to marzenie - nowoczesne osiedle, młodzi ludzie, młode rodziny, fajna wspólnota. Jest tylko jeden problem, który psuje ten sielankowy obraz i to nie tylko w mojej opinii, ale także innych ludzi, z którymi rozmawiałam. Otóż chodzi o psy, a raczej ich właścicieli - przechodzi do sedna problemu gostynianka i wylicza, ile przeszkód trzeba czasem pokonać, by w czystych butach wrócić do domu. Co więcej na osiedlowych trawnikach widnieją tabliczki o zakazie wyprowadzania psów.

Kobieta nie ma pretensji o to, że na osiedlu są zwierzęta, które bardzo lubi, ale do właścicieli. - Z początku myślałam, że "Jaśnie Państwo" mają problemy z czytaniem. Potem doszłam do wniosku, że mają to głęboko w poszanowaniu i uważają się, nie dość, że za właścicieli swoich super mieszkań, to chyba całego osiedla. O każdej porze dnia, a nawet i późnym wieczorem można spotkać jednych i tych samych członków "Klubu Zfajdanych", gdzie pieski biegają bez smyczy i kagańcy, samopas, po całym trawniku, oczywiście zaraz obok tabliczek, które ich dotyczą - pisze w wiadomości mieszkanka osiedla. - Gonią się radośnie po piaskownicy, rzecz jasna również latem, kiedy bawią się tam dzieci. Zdarzyła mi się sytuacja, kiedy jeden z psów, podbiegł do mojego dwulatka i zaczął go obwąchiwać, skakać koło niego, moje dziecko nie było tym zachwycone, właściciel nawet tego nie zauważył, tak był zajęty rozmową z innym panem wyprowadzającym. (...) Widocznie tych Państwa przerasta posiadanie czworonoga - kontynuuje. - Teraz, żeby wyjść z dzieckiem na spacer wokół bloku trzeba chyba na buty zawiązać worki foliowe i przed powrotem do domu wyrzucić je do kosza, bo dziecko zaliczy niezliczoną ilość min na 15- minutowym spacerze, a jakoś nie uśmiecha mi się czyścić psich odchodów z butów dziecka - podkreśla gostynianka. - Szanujmy się, to nasza wspólna przestrzeń, każdy chce z niej korzystać, ale takie zachowanie chyba nie jest do końca na miejscu, ludzie mają swoje miejsce, psy również. Ja nie rzucam pampersów swoich dzieci na trawnik, ja i moje dzieci nie skaczemy wokół nikogo naruszając w ten sposób czyjąś prywatność. Zasady są dla każdego, a nie tylko dla wybranych, jakoś inni potrafią. Pozwolę sobie tylko jeszcze poruszyć temat, że psy w naszym mieście nie mają źle, mają za grube pieniądze wybudowany piękny plac, wybieg, niedaleko Netto, na którym chyba raz w życiu widziałam kogoś, ale czego wymagać, jeśli właściciele ze Słonecznego pozwalają sobie na takie zachowania. Nie chce wrzucać wszystkich do jednego wora, ale problem niestety jest i widać go gołym okiem, może czas coś z tym zrobić - podsumowuje mieszkanka.

Czytelniczka podkreśla, że próbowała interweniować w Straży Miejskiej, ale bezskutecznie. Udało nam się porozmawiać z nowym komendantem Straży Miejskiej w Gostyniu – Rafałem Pędziwiatrem. - Faktycznie wiele osób nic nie robi sobie z zakazu puszczania psa luzem i nie sprzątają po swoich zwierzętach - mówi Rafał Pędziwiatr, który zamierza przeprowadzić akcję prewencyjną – dotrzeć do mieszkańców i uświadomić, że niewywiązywanie się z obowiązków może słono kosztować. I tak za puszczanie psa luzem grozi mandat w wysokości 1000 złotych, a nieposprzątanie po pupilu do 500 złotych.

[ALERT]1579255841997[/ALERT]

(MiS)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(139)

IsruIsru

37 7

Załatwić się pod oknem delikwenta tak jak Adam M w filmie Dzień Świra. 11:56, 17.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OnOn

12 4

Ciężko cie widzę byś się komuś na 4 piętrze wysral pod oknem ? 13:53, 17.01.2020


Adam M.Adam M.

13 1

Pod ich oknem to za mało.Może jak zobaczą na własnych wycieraczkach to zmusi ich to do działania...Kurczę,w tym przypadku nawet tego niebyłbym pewien.
14:09, 17.01.2020


reo

ssssss

46 21

Posiadanie psa 500 zł miesięcznie.Może niektórych by czegoś nauczyło. 12:13, 17.01.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

PsiarzPsiarz

16 8

? prawda 12:50, 17.01.2020


RoviRovi

8 19

Ale ty jesteś *%#)!& chyba że zarabiasz 15 tysięcy to se płać za psa 500 zł a nie chcesz żeby ludzie płacili.. Baranie ty 14:09, 17.01.2020


Klubowicz?Klubowicz?

12 23

Polacy generalnie są marudnym narodem.każdemu coś przeszkadza.z tego co obserwuję to my klubowicze sprzątam po swoich psach,nawet to co ciężko podnieść. Autorka tekstu ewidentnie cierpi na nadmiar czasu i obserwuje wszystko przez okno (ja na to nie mam czasu)to tak zwany darmowy monitoring...Niech jeszcze zobserwuje tych którzy śmieci zostawiają pod śmietnikami(już się tym szczury interesują)A może Pani przeszkadza że ludzi stoją i rozmawiają zamiast się kłócić?Ps .nadmiar wolnego czasu może Pani spożytkować zatrudnieniem się w straży miejskiej. Pozdrawiam 14:41, 17.01.2020


GOSTYNIANINGOSTYNIANIN

12 3

baranie? Baran to jest ten kto to napisał. W Niemczech już od dawna jest podatek od psów i mają je tylko co naprawdę kochają zwierzęta a nie ze na od *%#)!& wyjść z psem i nie posprzątać życzę Ci żeby ktoś ci takiego klocka pod drzwiami postawil 15:10, 17.01.2020


AA

1 0

I co to da niby? ? 16:52, 17.01.2020


No No

4 2

Ale Tobie te 500 zł zabrać. 17:17, 17.01.2020


WichrowaWichrowa

28 7

Wichrowa to samo trochę trawnika to właściciele biorą psa żeby jeszcze ten kawałek zesrał nawet na smyczy nie biorą a o sprzątaniu nie mówię 12:14, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DriftDrift

4 0

Zastanawiam się co to za elyta mieszka na tym osiedlu. No Panie Pędziwiatr do dzieła. O ile pamięć mnie nie myli to niedawno wypowiadał się Pan do mediów, że od ruchu drogowego jest Policja, a Wasza formacja od psich odchodów. A więc niech Pan pokaże, że zatrudnienie Pana w Gostyniu nie było błędem. 19:38, 17.01.2020


mieszkaniecmieszkaniec

31 8

te trawniki w około osiedla to teren prywatny wiec straż miejska raczej tam nic nie zdziała
też mam psa i sprzątam po nim akurat
a co do tych co nie sprzątają to na początek należy spróbować zwrócić im uwagę a nie skarżyć się w mediach gdzie to nic nie da
poza tym osiedle jest monitorowane i ma swojego zarządce i tam powinno się zgłaszać taki problem

miasto i jej służby nie pomogą bo to nie ich teren....
12:25, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gogo

1 5

Coś Ci się pomyliło albo z główką nie tak, to osiedle to nie Gostyń, tam są inne przepisy, jaki tern prywatny coś naprawdę Ci się pomyliło czas na lekarza. Straż miejska powinna tam być codziennie jak również przejrzeć monitoring i wymierzyć odpowiednie kary. 18:31, 17.01.2020


Brawo dla PaniBrawo dla Pani

38 10

Zgadzam się z Panią. Dziękuję za poruszenie tej kwestii. Mam nadzieję że sprawa niesprzatania po pieskach zostanie rozwiązana nie tylko na Pani Osiedlu ale i na każdym innym. A dla posiadaczy psów przypominam, że macie piękne miejsce do zabawy ze swoimi czworonogami także place zabaw zostawcie dla dzieci. 12:35, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OoOo

29 4

Przechodziłam z psem przez deptak. Zrobił kupę. Schylam się i sprzątam. Podnoszę się , a tam wszyscy na mnie patrzą z *%#)!& uśmieszkiem. Zaś dziwo . Zostawić - wstyd. Sprzątasz - ta ironia ludzi. Ludzie ?
12:49, 17.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

 Ccc Ccc

2 5

Przesadza pani z tymi uśmieszkami 16:18, 17.01.2020


321321

7 3

Oto Polska właśnie. Co byś nie zrobił zawsze k...a w d...e źle. 17:45, 17.01.2020


ZenekZenek

20 53

Qurcze co za czasy?
Dzisiaj wszystko ludziom przeszkadza proponuje wyprowadzke na bezludna wyspe 12:54, 17.01.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

EnEn

21 3

A Tobie by nie przeszkadzało, gdybyś musiał slalomem po osiedlu chodzić? Nie przeszkadzało by Ci, gdybyś w końcu wdepnął w niespodziankę? Z pewnością by Ci to przeszkadzało. Skąd więc taki komentarz? 14:21, 17.01.2020


do Zenkado Zenka

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ZenobiuszZenobiusz

3 2

Zenuś,z takim beztroskim podejściem do życia Sam powinieneś na tej bezludnej wyspie się znaleźć !!! 16:49, 17.01.2020


JjJj

9 0

To najlepiej zamiast do toalety niech wszyscy chodzą załatwiać swoje potrzeby na trawnik to też ci nie będzie przeszkadzać!!!!! Psy nie sa winne tylko ludzie są chamy bo nie posprzataja 18:19, 17.01.2020


ObywatelObywatel

4 1

Panie Zenku po przeczytaniu pana opini stwierdzam ,że Panu to nie przeszkadza więc proponuje aby wszyscy ze swoimi pupilami chodzili do pana załatwiać potrzeby i problem zniknie . 21:29, 17.01.2020


NeroNero

0 0

Życzę Ci żebyś tak wdepnął w to gówno i wtarł u siebie w dywan 09:05, 21.01.2020


niepełnosprawnaniepełnosprawna

27 6

Na tym samym osiedlu WIELCE SZANOWNI niektórzy mieszkańcy poruszający się samochodami nie posiadający garaży parkują SWOJE MASZYNY jak najbliżej klatek schodowych ale za to na kopertach dla niepełnosprawnych. Jeden z tych wspaniałych mieszkańców, nie wykładający za szybą swojej super maszyny karty parkingowej (bo chyba jej nie ma i wyglądający na okaz super zdrowia), notorycznie parkujący na kopercie naprzeciwko biura dewelopera wypuszcza swojego super kundla prosto z samochodu stojącego na kopercie i nikt z władz osiedla nie reaguje. Myślę, że powinni reagować na takie zachowania stróże porządku publicznego. Radiowozy Policji i Straży Miejskiej często przejeżdżają ulicami osiedla, w dzień i w nocy, ale nikomu z tych patrolujących nie chce się wyścibić nosa z cieplutkiego radiowozu. Może by tak puszczać ich pieszo na te patrole to by widzieli te samochody parkujące na kopertach, bez kart parkingowych za szybami. 13:06, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EdekEdek

1 0

Popieram takiemu kij w oko i będzie mógł tam stac 15:54, 20.01.2020


zfajdany klubowiczzfajdany klubowicz

27 6

droga pani na trawnik moze pani nie rzuca pampersow ale do smietnika tez ciezko jest wrzucic. prosze przejsc kolo smietnikow i zobaczyc gdzie leza pampersy. nie potraficie wrzucic do kosza tylko pod smietnik a wyrzucacie ludziom ze nie sprzataja po psach?? jesli chodzi o park dla psow przy plantach tez nie idzie w spokoju wejsc bo przewaznie jak czlowiek idzie ze swoim psem to biegaja wiecznie same duze psy a z malym nie idzie wejsc. powinni to jakos przegrodzic dla malych i duzych psow. a moze czas pomyslec o drugim wybiegu dla psow na naszym duzym osiedlu. nie chodzi o zabawki dla psow ale o samo ogrodzenie zeby psy mogly sie wybiegac i nie wpasc przy tym pod samochod. zapewne ludzie z gornej i slonecznego i okolicy by przyszli. do miasta mam tez pytanie? postawiliscie budki z workami zeby sprzatac a gdzie sa worki?? ani na gornej nie ma ani w plantach ani na placu zabaw dla psow. my zfajdani klubowicze nie mamy sobie nic do zarzucenia co do sprzatania bo doskonale wiemy kto po psach nie sprzata. 13:15, 17.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XxXx

2 1

Całkowita racja 15:38, 17.01.2020


jaja

8 0

Skoro nas stać na posiadanie psa, to również powinno być nas stać na kupienie torebki na odchody. Ja osobiście nie kupuję, ale zabieram z domu jakiś woreczek, albo torebkę śniadaniową i nie mam problemu. Dla chcącego nic trudnego. A swoją drogą, to wyrzucanie pampersów gdzie popadnie to masakra. 16:09, 17.01.2020


Słoneczne Słoneczne

16 13

Do twórczyni artykułu skoro pani poruszyła temat psów i sprawiło to pani przyjemność to teraz może pani wykaże się twórczością w sprawie wyzucania śmieci pod śmietnik i latem mama które wprowadzają barwiące się na placu zabaw pod darasy i balkony mieszkańców by tam dzieci załatwił swoje potrzeby 13:51, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Psia kośćPsia kość

22 17

Podatek od psów wprowadzić w gminie i tyle 13:55, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkanka Mieszkanka

4 3

Podatek od dzieci też proponuję. Najlepiej zamiast 500+? 19:08, 17.01.2020


AaaAaa

26 2

Osiedle marzeń? Chyba tylko w założeniu sprzedających.... Ludzie wiecznie pretensjonalni o wszystko, o ludzi sprzątających o mała ilość zieleni, o parkingi, o puszczanie wody nocą przez sąsiadów,o hałas na placu zabaw, o słońce na placu zabaw, kupili mieszkania w bloku a wydaje się jakby chaty pobudowali, same roszczenia, na te zebrania to już w ogóle nie ma co chodzić bo coraz większa głupotę może aby usłyszeć 14:03, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

19 4

Ta sama sytuacja dotyczy chodników wzdłuż Kasyna Gostyńskiego.
Codziennie widzę te same osoby wyprowadzające psy, które załatwiają się tuz przy chodniku, ale nie widzę aby ktokolwiek się schylał ....
Mieszkam tam od niedawna i czasami idąc na spacer z dziećmi boję się że również przyniesiemy coś do domu...
codziennie widzę tam Pana prowadzącego 3 psy, nigdy nie widziałem aby po nich sprzątał.
Generalnie jest to wychodek dla Pożegowskich psów
Też chciałbym aby ktoś się tym zainteresował.
14:09, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

krystiankrystian

23 2

racja, "łosiedle marzeń"
blokowisko i tyle dla ludzi którym się dużo wydaje...hahah 14:11, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SsssSsss

29 14

Każdy kto puszcza pieska bez smyczy powinien dostać taki mandat że by się wkoncu nauczył i trzymał by go przy swojej dupie. 14:17, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntosAntos

14 7

Górna też cała zasrana. ? 14:25, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BarbaraBarbara

13 7

Ja byłabym za tym,zeby nie sprzątać,ekologicznie kupka w ziemie,wejdzie się no cóż...szczęscie:))a sprzątać we worki i co pozniej z tym??? 14:28, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiesPies

16 6

Chciałem Tylko zaznaczyć że Tabliczki Nie oznaczają że pies ma zakaz tam biegania, Ta tabliczka oznacza że pies nie może tam się załatwiać... Pies dla pani informacji może tam biegać ile chce, a ja ogólnie mieszkam na os. Słonecznym mam pasa i zawsze w kieszeni torebkę wrazie wu na odchody i nie przeszkadzają mi ich posprzatanie, a ludzie którzy wyprowadzaja i zesra się blisko zamieszkania itd itp i nie sprzątanie tego, to ja bym to posprzatalem ale jego własnym ryjem. Dla tych co nie sprzataja pp własnym psie *%#)!& w kibel przez miesiąc nie spłukujac co to takiego jak kupa wam nie przeszkadza. ? 14:33, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JolaJola

19 1

Zgadzam się z Panią w 100% ten sam problem jest wychodząc z ul Na Fosie i idąc Olejniczaka. Chodnik pełen niespodzianek i co dzień to są te same osoby które nie raczą posprzątać po psie... aż czuć ten fetor.. mało tego tym ludzią nawet nie przeszkadza że pies narobił przed samym domem.. 14:34, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Der Der

5 0

Popieram chodze na około bo na fosie pawia idzie puścić 15:28, 17.01.2020


mieszkanieccccmieszkaniecccc

18 2

nie mam psa wiec na trawniku kup nie widze, ale jak sie psisko zesra na chodnik to juz niefajnie jest. 14:35, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kolchoz Kolchoz

13 15

To się pani wyprowadzić do pałacu, chlepi panszczyzniani od zawsze w blytach gumlewych chodzą, gdzie niegdzie gówno jest prawie do kolan. 14:35, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KK

12 10

Dwoch mieszkańców z biglem i jeden z basetem oni zrobili sobie trawnik jako prywatny podworek to zalatwiania sie ich psów!!!!!! 14:43, 17.01.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Odp Odp

10 7

Proponuję wybrać się do okulisty.
Nie życzymy sobie takich uwag bo my zawsze po swoich psach sprzątamy. A i poprawna pisownia ras brawo . 15:23, 17.01.2020


Do KDo K

5 4

To kup sobie psa i z nimi postoisz jak ci żal dupe ściska a z tego co widzę nie tylko te 2 rasy psów są na osiedlu i brawo za napisanie bigiel widać że ograniczony jesteś 17:40, 17.01.2020


MieszkankaMieszkanka

4 2

Widział Pan na własne oczy żeby te pieski się załatwiały? Wątpię bo znam właścicieli i wiem że sprzatają. Nie należy wrzucać wszystkich do jednego worka. 19:14, 17.01.2020


MieszkaniecMieszkaniec

11 14

Wszyscy tacy mądrzy, ale nie wiem czy zdają sobie Państwo sprawę, że pies potrzebuje wyjść na spacer kilka razy dziennie, a niestety nie każdy ma czas, żeby rano przed pracą i potem jeszcze popołudniu u wieczorem iść przez całe miasto na wybieg koło szpitala... Druga sprawa, której już ktoś wspomniał, są tam najczęściej duże psy,przez co mniejsze psiaki boją się wejść na ten plac, nie mówiąc o puszczeniu ich luzem. Ja po swoim psie sprzątam i przynajmniej na ulicy Górnej nie widzę, żeby był bałagan po psach, raczej każdy sprząta po swoim czwronogu, nie wiem jak na Słonecznej. Nie rozumiem ludzi którzy nagminnie zostawiają po sobie bałagan, ale ludzie, może się zdarzyć, że właściciel zapomni woreczka lub pies załatwi się kilka razy podczas spaceru i wtedy co ma zrobić? Najpiej od razu wstawiać mandaty... Dla wszystkich więcej wyobraźni 14:47, 17.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

gogo

4 4

to oddaj psa lub sprzdaj 18:35, 17.01.2020


PiesPies

3 0

fizjologii potrzeb psa nie trzeba tłumaczyć , chodzi o to aby posprzątać o psi i tyle na temat ! 23:33, 17.01.2020


wieśniaki z gostyniawieśniaki z gostynia

14 5

jak pieska czy kotka otrują wszyscy zbulwersowani i za zwierzakami ,ale jak się piesek wy-sra to już bee 14:58, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tomektomek

23 8

Typowe blokerstwo. Pies zesrał się na chodnik czy trawniku i jeszcze mają pretensje, jak ktoś śmie im zwrócić uwagę. 15:00, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ktoś tu się nudzi Ktoś tu się nudzi

18 16

Pani która to napisała ewidentnie nie lubi psów i ewidentnie się nudzi. Tak się składa, że tam mieszkam i jakoś nie widuje kup na chodnikach czy w piaskownicy. A z tego co wiem jest na słonecznej pewna pani która nie lubi psów, siedzi ciągle w oknie i skarży że szczekaja. Czyżby to ta właśnie osoba napisała?... Uważam, że akurat słoneczna i okolice są bardzo zadbane i sama widzę, że właściciele sprzątaj po pupilach. Pozdrawiam uperdliwca :D 15:00, 17.01.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

......

6 6

Zgadzam sie z tym komentarzem. Ja również stwierdzam że Państwo którzy wychodzą wieczorem ze swoimi psami zawsze po nich sprzątają. 15:14, 17.01.2020


yyyyyy

5 3

Wy tak serio?? proszę przespacerować się koło bloku nr 5 na słonecznym... nie jedno dziecko idąc chodnikiem włazło w mine... i tu nie chodzi o to czy ktoś lubi czy nie lubi psy tylko o właścicieli owych czworonogów którzy nie potrafią wziąć odpowiedzialności za swojego pupila i po nim posprzątać. Wstydzą się? Brzydzą się? Nie chce im się? To niech nie posiadają psa albo niech ich pies załatwia swoje potrzeby w ich mieszkaniu. Teren wokół bloków jest terenem wspólnym i każdy jest za nie odpowiedzialny. Tak więc sprzątajcie po swoich pieskach i będzie super 16:26, 17.01.2020


Kto toKto to

0 0

Z którego bloku 20:44, 18.01.2020


......

20 3

Niech każdy patrzy na swoj tyłek A zwłaszcza syfiarze którym ciężko wrzucić śmieci do śmietnika najlepiej kopnąć noga pod spód i sprawa załatwiona. Są porzadni mieszkańcy tego osiedla którzy sprzątają po swoich psach A zwłaszcza ci zafajdanego klubu. Nalezylo by brac z nich przyklad a nie ich oczerniac . 15:11, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

2 2

Zgadzam się z autorka. Niestety często na chodniku można nadepnąć na minę? np. Chodnik wzdluz bloku nr 1 przy wejściu do klatki D. 19:14, 17.01.2020


Pani E W K O Pani E W K O

17 10

Zamiast codziennego obserwowania, radziłabym wziąć się do pracy :) P O Z D R A W I A M 15:19, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PP

2 4

Co to za Pani Ewa 15:28, 17.01.2020


PiesełowiczPiesełowicz

28 5

Nie ma nic gorszego niż wdepnięcie w inną nieposprzątaną kupę w trakcie wyrzucania do kosza kupy, którą się właśnie po swoim piesku posprzątało. A co za tym idzie wrzucanie do jednego wora tych, co spełniają swoje obowiązki razem z tymi co je ignorują jest bardzo krzywdzące dla tych pierwszych. Chociaż doczytałem do końca, wiem, że Pani Mieszkanka tego nie zrobiła, ale ten wątek jest nieco bardziej rozległy. Ignorancja niektórych właścicieli w tej konkretnej sprawie bardziej poruszyła tych porządnych - "schylających się" niż brudasów, do których faktycznie powinno to dotrzeć. Na każdym osiedlu, czy to Słoneczne, Górna, Gawrony, Tysiąclecia... znajdzie się garstka kreatur i to do nich konkretnie powinna się Pani Autorka zwrócić osobiście bądź drogą poprzez Straż Miejską. Zostając jeszcze na moment przy Os. Słonecznym, cytuję "...Ponoć zamieszkać tutaj to marzenie - nowoczesne osiedle, młodzi ludzie, młode rodziny, fajna wspólnota. Jest tylko jeden problem, który psuje ten sielankowy obraz i to nie tylko w mojej opinii, ale także innych ludzi, z którymi rozmawiałam." W tym momencie należy *%#)!& i powiedzieć, że psie kupy to problem jeden z wielu. Ciągle niedziałająca instalacja elektryczna - egipskie ciemności - na ulicach, śmieci porozrzucane po kątach, styropian przy śmietniku, butelki po napojach - właśnie dzieciaki je zostawiają. Problemów jest wiele i od tego są zebrania wspólnoty, by je poruszać. Lepiej nie wierzyć w sielankowy obraz jakiejkolwiek wspólnoty, bo można się srogo rozczarować. Idąc dalej - park dla piesków przy netto, to na prawdę wspaniały temat. Często widuję tam psiaki, duże, małe. Plac wyposażony rewelacyjnie. Ale po co? Niestety nie tędy droga, by mieć w mieście o powierzchni 11km^2, przy ponad 20tys. mieszkańców jeden plac o wysokiej kulturze, do którego spacer z pieskiem z niektórych miejsc to prawie godzina drogi. Można podjechać autem, ale gdzie je zaparkować? Pod szpitalem? Przejażdżka po Gostyniu po to by wyprowadzić psa na przeznaczonym do tego placu to przecież abstrakcja. Myślę, że ciekawszym rozwiązaniem byłoby doinwestowanie, wcale nieduże, największych osiedli w tego typu rozwiązania, jednak z pominięciem części bądź wszystkich udogodnień. Pies nie potrzebuje skakanki, ławeczki, huśtawki. Wystarczy kawałek ogrodzenia, w którym smycz będzie mogła zostać poluzowana a na pewno żaden właściciel nie będzie specjalnie wypuszczał pupila na osiedlowy trawnik. Jeśli natomiast to zrobi, wystarczy zdjęcie z monitoringu by powiadomić odpowiednie służby. Temat wytyczonych rejonów tzw. "Spokojnych wybiegów" na osiedlach powinien się gdzieś wybić. Być może bylibyśmy pierwszą tak cywilizowaną gminą... Tym bardziej, że naprawdę potrzeba tylko kilku słupków, trochę siatki ogrodzeniowej, furtka i obowiązkowo kosz na odchody. Pieski to stworzenia, które do zabawy potrzebują jedynie zaangażowania właściciela i trochę bezpiecznego terenu. Cała reszta cieszy ludzkie oko i nic poza tym. 15:35, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IgorIgor

15 12

Może to ta sama pani co donosi na policję że ktoś stanął na chwilę na drodze pozarowej hmmm mieszkam tam i jakoś jak idę to nie muszę iść salonem żeby nie wejść w psie odchody bo bardzo mało ich się spotyka.. zawsze się znajdzie osoba co wszystko jej przeszkadza... Ciekawe co wymyśli następnym razem hmmm podsune jej pomysł? niech każdy kto wchodzi na osiedle zakłada papcie żeby się płytki nie pobrudzily i WIELKA DAMA ZE WSI nie musiała chodzić po brudnych chodnikach 15:39, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WooskaenkaWooskaenka

6 5

W karolewie gm.borek/ jest to samo /syn i nic poza tym /psy chodzą robią swoje A właściciele idą zcgloeaxw chmurach nikt tu nigdy nie sprząta po psie swoim uznając że na wsi nie trzeba 15:57, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KazikKazik

5 2

Monitoring na Słonecznym to tylko atrapy? 16:22, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OSIEDLOWA ŁAWKAOSIEDLOWA ŁAWKA

8 2

Ach te problemy bezrobotnych spod znaku 500+ 17:00, 17.01.2020


Kaśka Kaśka

8 7

Ludzie maja różne problemy,a ci co ich nie mają to ke znakdują i wyolbrzymiają jak w tym przypadku .Nadmiar czasu i radość z robienia zamieszania...... 16:31, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A KA K

16 3

Kulturalnych ludzi sprzątanie po swoim psie nie trudzi. Podobnie jak mówienie „Dzień dobry” sąsiadom, czy trzymanie się reguł segregacji odpadów.
Poziom kultury osobistej poznaje się po takich „drobnostkach”. 16:38, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

podpowiempodpowiem

13 8

dziwię się tylko panu Burmistrzowi , który tylko opowiada ,że idą trudne czasy,a nie prowadzi kontroli właścicieli psów w blokach i domach wielorodzinnych,którzy powinni od każdego psa płacić do Gminy podatek od psa 16:52, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

komunalnykomunalny

15 1

TWÓJ PIES TWOJA KUPA- POSPRZĄTAJ!!! 16:53, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jarojaro

12 3

w tym przypadku pieski wyrabiają się po okiem właścicieli na miejskim trawniku u mnie na poseji to samo wyprawia ukochany kotek sąsiadów , po którym muszę ja sprzątać ,a sąsiad udaje ,że ma kotka czyścioszka 16:59, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A co powiecieA co powiecie

7 7

Ale temat się rozwinął. Ja znam takie przypadki, gdzie ludzie z domków jednorodzinnych z psami przychodzą na osiedla blokowe. Jak pies się wysra idzie do domu. No kurde, co za ludzie. Baba nie ma co robić to z gównem poszła do redakcji a tu nagle takie zainteresowanie. Jaja jak berety . 18:11, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

YunYun

2 0

Jest taka szlachta z Mikołajczyka, co z psem na spacer idą na Górna to fakt, 19:52, 17.01.2020


Mieszkanka Mieszkanka

8 9

Nie tylko mieszkańcy od. Słonecznego wyprowadzają swoje psy . Również psy z ul Górnej i innych pobliskich osiedli przychodzą na spacery i chodzą po terenie naszego osiedla i obsrywaja nasze chodniki. Sprawa wygląda jakby dwie rasy psów obsrywaly całe osiedle a ja nie jedno krotnie widziałam jak ci Państwo sprzątali po swoich psach . Więc nie mam im nic do zarzucenia A mieszkam tu 3 lata. Owszem psy biegają spuszczone jak nie ma nikogo . Ale nie są to rasy niebezpieczne dla człowieka Pani wywołała niezłą gownoburze mogła się zająć innymi sprawami jak syf na około śmietnika A nie czepiać się psów które muszą gdzieś wyjść. Niech każdy zajmie się swoimi *%#)!& ?? 18:19, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??

0 1

Czyli te 3 psy zabrudziły całe osiedle? Ale one muszą dobrze jeść ? 00:59, 21.01.2020


Alejki Alejki

5 7

A w alejach gdzie duży plac zabaw przy osiedlu też jest obsrywane na około tego nikt nie widzi . Pani jak nie ma co robić też niech kupi sobie psa będzie miała przynajmniej zajęcie . 18:31, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oskaroskar

10 1

Trochę przepisów prawa przyda się co niektórym:
Z prawnego punktu widzenia z psami możemy chodzić gdzie chcemy.
Sądy niejednokrotnie zajmowały stanowisko w tej sprawie. Zakaz wprowadzania psów jest nielegalny i potwierdza to choćby wyrok WSA w Gorzowie Wielkopolskim z dnia 6.03.2013 r. (II SA/Go 1045/12); wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 26 lutego 2015 r. (II OSK 2439/14) czy wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu z dnia 10 czerwca 2014 r. (II SA/Wr 153/14).
Mimo oporów rodziców, którzy niechętnie odnoszą się do czworonogów na placach zabaw, z prawnego punktu widzenia zakaz wprowadzania psów jest nielegalny.
Wewnętrzne regulaminy a prawo.
Niejednokrotnie tabliczki z zakazem wprowadzania czworonogów można się spotkać także na terenach wspólnot mieszkaniowych. Warto wiedzieć, że umieszczanie tabliczek z podobnym zakazem na określonym terenie jest środkiem nadmiernie ograniczającym swobodę poruszania się i przebywania w danym miejscu. Przysługuje ona każdemu obywatelowi, z właścicielami czworonogów włącznie.

Czy zatem wewnętrzny regulamin wspólnoty mieszkaniowej może ustanowić zakaz wprowadzania psów? Może. Ale właściciel może stosować się do niego na mocy dobrych obyczajów. Przepis ten nie ma bowiem podstaw prawnych. Kwestię wyprowadzania psów reguluje bowiem Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt. Nie istnieje podstawa prawna, na podstawie której Wspólnota czy Zarządca nieruchomości mogliby ustalić zakaz wyprowadzania psów w określone miejsca.
Reasumując, dobre wychowanie nakazuje posprzątać po swoim pupilu, jednakże ani SM ani Policja nie może nikomu dać mandatu za wyprowadzanie swojego zwierzaka, pod warunkiem że jest on na smyczy ! Można wydrukować sobie te przepisy i nosić przy sobie w razie kontroli, pozdrawiam ? ;D 18:33, 17.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

gogo

3 2

proponuję aby Twoje dziecko pobawiło się takim "gównem" w piaskownicy o ile masz dzieci 18:45, 17.01.2020


oskaroskar

2 4

#go, czytałeś/aś ze zrozumieniem, czy tylko wybiórczo to co pasowało do Twego światopoglądu? 19:11, 17.01.2020


JerzyJerzy

7 0

Do Antosa. Może i na Górnej również są psie odchody, ale znacznie mniej aniżeli na terenach wspólnot. Jedynym sposobem jest podnieść czynsz i zatrudnić sprzątacza. Przecież mieszkańcy wspólnot są właścicielami tych terenów. Chyba o tym zapominają. 18:36, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TT

2 3

pieska kraja ! i basta ! 18:37, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gogo

8 5

Problem dotyczy całego Gostynia innych osiedli również. Cały dzień jesteś w pracy to nie możesz mieć psa i żadne mądrości tu nie pomogą. Psy całe dnie szczekają a ciebie nie ma w domu, a tak na marginesie pies w bloku to jakaś pomyłka. Masz psa masz obowiązki. A Straż Miejska to na nic nie reaguje ani na smród z kominów ani na smród od psów. Do czego nam taka straż ???? 18:42, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Filip Filip

10 4

Może spowrotem na wieś do mamusi, jak się nie podoba 18:53, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DD

5 2

Ewidentnie nie nadaje się do mieszkania w społeczeństwie osiedlowym. Może musiałaby zamieszkać na bezludnej wyspie albo w buszu 19:01, 17.01.2020


do ddo d

7 4

Myślę , że i twoi dziadowie na wsi " kupkali ".Więc nie szpanuj i nie popisuj się wiedzą, gdzie pieskowi wolno , a właścicielowi należy sprzątnąć .Kultura obowiązuje wszędzie i każdego . 19:12, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkanka Górnej Mieszkanka Górnej

7 3

Mam psa ale teraz się zdenerwowałam bo na Górnej jest tyle miejsc do wychodzenia z psem całe okolice pól brzózki w kierunku Brzezia i zawsze tam chodzę z psem żeby się załatwił a nie idę z nim na Słoneczną pod damulki blok żeby zrobił kupę . A jakby zrobił tam to zawsze mam czarne woreczki i sprzątam . Nie można wszystkich wsadzić do jednego worka !!! 19:19, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KotKot

4 1

Na temat odchodów niezdajecie sobie sprawy ile jest w piaskownicy odchodów po kotach . Dziecko bawi się beztrosko w piasku A potem rączki myk do buzi i toksoplazmoza gotowa . 19:36, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszkankamieszkanka

1 1

no wlasnie sama to pani nazwala! po kotach a nie psach jak jest w artykule. koty chodza wlasnymi sciazkami i robia gdzie chca i nie porownujmy ich z psami 23:07, 17.01.2020


56785678

8 2

Na Osiedlu 1000-lecia to psy załatwiają się nawet na klatkach schodowych i wlaściciele psów tego nie sprzątają.Mam pytanie-czy można tu podawac nazwiska tych właścicieli? 19:45, 17.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RodoRodo

4 2

Tak 19:55, 17.01.2020


pomysłowypomysłowy

4 2

po co nazwiska i łamać rodo,najlepiej zdjęcia z zamazaną twarzą,w tym mieście wszscy, wszytkich znają 20:17, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

osiedle GÓRY osiedle GÓRY

5 4

Panie komendancie rozumie że trudno złapać brudasa który nie sprząta po swoim kundlu ,ale wyłapanie idi.tów co puszczają psisko luzem chyba nie jest problemem . Proponuję pomoc dajcie mi 10% z tego mandatu 1000 zł a wyłapię ich bardzo szybko
Szkoda że nowy komendant nie chce nikomu podpaść i pewnie w mieście nic się nie zmieni
To przy okazji jeszcze raz poproszę Komendanto żeby w poniedziałek wysłał swoich wojaków na osiedle 1000 lecia i posprzątali nasze ulice z samochodów bezprawnie parkujących w godzinach od 8-12 20:41, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja pitolęJa pitolę

10 2

Ale baba wywołała temat do dyskusji. A ja powiem krótko, każdy kto jest dobrze wychowany i odpowiedzialny sprząta po swoim pupilu i ja też więc się odwalcie. Nie wrzucajcie wszystkich do jednego worka. Jak obserwuje środowisko w mieście to najwięcej zadzierają głowy do góry( paniusie) co przyszły mieszkać ze wsi do miasta bo im tata gospodarz kupił mieszkanie. Wszystko im wadzi, a kiedyś chodzili *%#)!& za stodołę. Widać ta baba nie ma co robić to poszła do redakcji z gównianą sprawą a że w Gostyniu nic się nie dzieje i tematów do prasy nie ma no to trzeba było zrobić szum i przesadziła pinda jedna. Natomiast co do psiego wybiegu przy NETTO, pomysł *%#)!& i nie trafiony. Większość dni jest pusty. Ja tam nie chodzę, z Górnej za daleko, hałas i smród samochodów oraz przejść na drugą stronę w tak ruchliwym terenie często graniczy z cudem. 21:05, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pytanie Pytanie

3 3

Czy ktoś udzieli mi info z którego bloku jest ta pisarka ?? 21:12, 17.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

osiedlowaosiedlowa

3 4

dombiemam ze z bloku nr 3 bo niedawno sie wprowadzila i juz ma same problemy a wczesniej tych donosow nie bylo i nikomu nie przeszkadzaly psy 23:15, 17.01.2020


Painka 2 Painka 2

2 3

Prawda w oczy kole , to nie jest kupa roboty!! Po co ujawniać kto , i sugerowac.
prawda się sama ujawniła w postaci psich klocków! 23:38, 17.01.2020


wesoławesoła

1 3

Trochę humorku panie Igorku. Zastanawiam się, gdzie chodząc po osiedlu nie musi pan chodzić salonem? Bardzo fajne i ciekawe to osiedle z salonami. 22:09, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaśkakaśka

2 5

mam psa i sprzątam po nim 22:21, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Burzliwa Halina Burzliwa Halina

10 1

Świnia zawsze będzie świnia ? najlepiej się wypuszcza psa na obce tereny i jeszcze problem jak się zwróci uwagę ? albo spacerki urządza pod oknami zostawiając *%#)!& hafika... Wymoczyc pysk w gównach nie psu a wlascicieliwi 22:24, 17.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

osiedlowaosiedlowa

7 6

zapraszam pania ktora napisala do gostyn24 aby wyszla z ukrycia i otwarcie powiedziala co jej lezy na sercu a nie potajemnie pisala skargi. normalni ludzie potrafia otwarcie rozmawiac o swoich problemach 23:19, 17.01.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PsinkaPsinka

3 3

Prawda w oczy kole , to nie jest kupa roboty!! Po co ujawniać, prawda się sama ujawniła w postaci psich klocków! 23:35, 17.01.2020


Osiedlowa ławka Osiedlowa ławka

1 2

Osiedlowa plotkara i tyle 17:50, 18.01.2020


osiedlowaosiedlowa

9 4

prawda jest taka ze tu nie chodzi o kupy tylko o psy ktore biegaja. kilka psow ktore biegaja zeby sie wylatac a wlasciciele je pilnuja. zal w dupe sciska ze ludzie sobie gadaja a ty nie??? psy sa pilnowane. artykul calkowicie nie na miejscu aby afere robicie. przeprowadzic sie do domu i nikomu nic nie bedzie przeszkadzac. ani nam ktorzy mieszkamy na slonecznym, bo bez was i waszych problemow bylo lepiej. nie ma to jak byc trutniem i utrudniac zycie innym. wiem i widzialam ze ci wlasciciele tych psow na ktore sie pani uwziela bo to typowo uwziecie sie widac sprzataja po swoich psach. prosze nagrac filmik i wyslac do gostyn24 jak wlasciciele nie sprzataja i wtedy robic afere a nie z domnieman swoich. jesli to ta pani o ktorej ja mysle to prosze sie zainteresowac wlasnym zyciem i mezem ktory wyrzuca smieci na ziemie i kopie je pod kosz bo ciezko jest podniesc pojemnik i wrzucic do kubla jakze i tym ze pali na klatke schodowej gdzie jest to zabronione 01:01, 18.01.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

..........

3 3

Pięknie napisany komentarz nic dodać nic ująć. 07:38, 18.01.2020


wiemwiem

5 1

to ona 08:28, 18.01.2020


leośleoś

0 0

po co nagrywac przeciez monitoring jest ale pewnie tak nie dziala. 17:13, 19.01.2020


Były Gostynianin Były Gostynianin

3 8

Do Gostynianin jak nie wiesz to się nie wypowiadaj. Trzy zmory Niemiec to właściciele psów, rowerzyści i inżynierowie z Syri i Erytrei. Wszystkich ich należało by w......... 04:23, 18.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KoksKoks

0 0

Dodaj jeszcze:czysta biała rasa aryjska....główka chyba boli!! 00:50, 21.01.2020


GsgsGsgs

8 11

Czytam wypociny właścicieli kundli i okazuje się że wszyscy sprzątają po swoich psiskach to skąd się bierze to gówno na chodnikach 09:22, 18.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

szitszit

8 3

ja w nocy przychodzę i podrzucam w całym gostyniu aby cebulaki gostyńskie miały się o co kotłować przez cały piątek i pół soboty. 11:19, 18.01.2020


OnaOna

8 2

Denerwuje mnie ta sprawa tez bo codziennie wychodzę z moim psem i jak spacerujemy na nowej drodze koło lasu to wszędzie leżą kupy na chodniku. Musze uważać żeby nie wdepnąć: ja i mój pies. Zawsze mam woreczek na odchody. A na tej trasie są dwa stojaki z plastikowymi torebkami na psie odchody. Tylko ze ludzie nic sobie z tego nie robią. Pies zrobi kupę a oni idą dalej. No sorry, w domu niech im tak narobi to może tez nie sprzątają?! Wstyd. Skoro się wstydzą sprzątania albo nie są nauczeni porządku to nie powinni mieć psa! W Anglii nie ma takich sytuacji. Wszystkie trawniki czyściutkie. Każdy sprząta, ma własne torebki na odchody psa. A jak ewentualnie ktoś tego nie zrobi to inni od razu dzwonią na policję i mandat. Tylko ze tam policja się interesuje porządkiem na trawnikach i chodnikach a nie to co tutaj. Dzwonisz na SM a oni maja to gdzieś. Później idziesz chodnikiem i wszędzie kupy psie. Dramat. Jaki właściciel taki pies. 11:08, 18.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kto wiekto wie

11 3

mi codziennie jakiś gołąb lub wróbel obsrywa samochód - gdzie jest jego właściciel się pytam. 11:25, 18.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CzyżykCzyżyk

2 2

Dokarmiamy ptaki, a zatem: ob..rane auta latem. 20:18, 18.01.2020


kupakupa

7 6

ciekawe czy ludzie wychodząc z psami też *%#)!& gdzie popadnie ? może niech jeden *%#)!& z drugim zostawi psa w mieszkaniu i tam niech Leje i *%#)!& na środku pokoju bo chyba tak będzie najlepiej dla tych Czubkow od psów 13:10, 18.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kiepskie toKiepskie to

5 2

OSIEDLE MARZEŃ? Betonowe bloczyska betonowe chodniki, betonowe ulice, betonowe parkingi a w około pola :((( 13:37, 18.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

4 2

Osiedle 700-lecia ta sama sytuacja. Wyjście do sklepu i nie przyjście z gównem graniczy z cudem ' nie mówiąc już co na trawnikach jest. Ludzie kapturek na głowie i myślą że nikt nie widzi jak jego pies *%#)!& 13:51, 18.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

2 2

Szkoda, że nie zwroca uwagi na dzieci jeśli tak można nazwać kogoś kto klnie gorzej niż nie jeden dorosły obok świetlicy między słoneczna a górna gdzie się zachowują strasznie nie mówiąc o smieciach po jedzeniu jakie zostawiaja i zabawach z "lopatami" do ziemi. Plus co niedzielna wyprawa faceta autem co grzebie w każdym śmietniku. 17:01, 18.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HalinaHalina

2 3

Na Mieszka też tak jest i to chodzą z psami po piaskownicach, pod samą tabliczką "zakaz wyprowadzania psów". Później tam się bawią dzieci i dziwicie się, że jest chore 20:01, 18.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BabaBaba

5 1

Co to za baba z którego bloku 20:12, 18.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZosiaZosia

4 0

Chyba z 7, bo jej szkodzi każde gówno.
21:20, 18.01.2020


KrystynaKrystyna

5 5

Kulak niech posprząta skoro mu tak kupki zwierząt przeszkadzają. Psy i koty to nasi mniejsi bracia których należy szanować i dobrze traktować ale niektórzy w Gostyniu u władzy o tym chyba dawno zapomnieli :( 01:27, 19.01.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TypiaraTypiara

1 0

Bezczelna... 08:20, 20.01.2020


ROKOROKO

5 3

Kategoryczny zakaz psów w blokach a jeżeli nie to właściciel do psychiatry Blok osiedlowy to nie buda dla psa tylko mieszkanie dla ludzi normalnych. 11:52, 19.01.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkaniec Mieszkaniec

1 0

Lepiej wywieźć pieska do lasu tak? Wszystkich do jednego wora nie można, bo nie którzy sprzataja po swoich pupilach i je kochają. 15:09, 19.01.2020


......

2 0

J.bnij się w łeb 16:59, 19.01.2020


XxxXxx

0 0

Z wzajemnością. 21:04, 19.01.2020


leośleoś

3 0

Osiedle monitorowane ale tak naprawde dzieki monitoringu firma pilnije swojego dobytku i pracownikow czy zapier. Mieszkancy placa gruba kase za monitoring ale po co jak monitoring nie jest do egzekwowanua kupek pieskow . Brud smrut i nasrane wszedzie na słonecznym. 17:07, 19.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LolLol

2 0

Wkopac tabliczkę zakaz *%#)!& 19:54, 19.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ziutekziutek

3 0

Osoby posiadające psy z ul.Taczaka proszone są, szczególnie rano, o posprzątanie po swoich psach, gdy udają się na spacer w kierunku ul.Górnej. 11:51, 20.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NeroNero

0 0

Życzę Ci żebyś tak wdepnął w to g...o i wtarł u siebie w dywan 09:07, 21.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Zenkado Zenka

0 0

mam nadzieje ze wejdziesz w psie gowno jak masz jeszcze jakies ale ze to nic takiego a najabardziej zapraszam Cie dostaniesz niespodzianke prezent jak sie odwazysz na spotkanie:))) Zenku 18:50, 21.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BombiBombi

1 0

Co by to było gdyby ludzie musieli wyprowadzać słonie. 20:30, 21.01.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PaulinkaaaPaulinkaaa

0 0

Miasta powinny zaopatrzyć się w pojemniki na psie nieczystości. I to w większej ilości polecam szczególnie Psie Stacje Dora- można kupić je na necie są mega i maja w środku fajne samorozkladajce!! Się woreczki. Jeśli tego byłoby więcej w miastach może zmniejszyła by się ilość psich nieczystości. 11:24, 24.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolaPola

0 0

Niestety jest to problem wielu miast. Ludzie nie mają poczucia obowiązku jeśli chodzi o sprzątania po piesku. Ja sama długo walczyłam ale w końcu na ulicy mamy dystrybor Amik na bio woreczki Pucek. Widze ze dziski temu więcej osób faktycznie sprząta po pieskach. Zachęcam wszystkich do przemyślenia sprawy i sprzątaniu po swoich pupilach! 13:17, 27.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%