Pozycjonujesz swoją stronę firmową albo sklep samodzielnie? Chcesz zwiększyć widoczność witryny, ale działania nie przynoszą wymaganych rezultatów? Powodów takiej sytuacji może być kilka, ale najczęściej problem leży w niewłaściwie prowadzonych pracach na stronie. Dziś postaramy się odpowiedzieć na najważniejsze pytanie: co zrobić, aby pozycja oraz widoczność firmowej witryny stale rosła? Oto kilka wskazówek.
Zastanów się, czy Twoja witryna firmowa jest na tyle mocna, by jej optymalizacja przyniosła oczekiwane efekty. Specjaliści SEO z agencji IN podkreślają, że strona powinna mieć odpowiednio wysokie parametry. Składają się na nie zarówno działania on site, czyli wprowadzane do kodu i treści poprawki, jak i prace off site, przez które rozumiemy link building. Im lepiej dopracowane linkowanie, tym wyższy autorytet witryny – Google wynosi takie strony wysoko w rankingu wyszukiwania. Dobrze widać to na przykładzie witryn o autorytecie bliskim zeru, które widnieją na bardzo dalekich miejscach w wyszukiwarce.
Aby SEO przyniosło pożądany skutek w postaci zwiększonej widoczności strony i rosnących słupków sprzedaży, trzeba przygotować sobie strategię działania. Pozycjonowanie wykonywane dla zasady lub dopracowywanie jedynie kilku elementów niczego nie zdziała. Aby rezultat był dostrzegalny, konieczne okaże się przeprowadzenie profesjonalnego audytu. Warto zlecić go ekspertom, gdyż nie tylko wskażą Ci to, co można poprawić, ale również zaproponują korzystne dla Ciebie rozwiązania. A samo pozycjonowanie strony w Google zacznij od podstron z największym potencjałem, stopniowo przechodząc do kolejnych.
Od prawidłowo dobranych słów kluczowych zależy, czy Twoja strona stanie się popularna w kręgach internetu. Dlatego tak ważne jest dobranie najlepiej rokujących dla biznesu fraz – wszystkich, jakie tylko mogą przynieść zwiększoną widoczność. Częstym błędem jest pozycjonowanie witryny na zbyt małą ilość słów-kluczy albo optymalizacja wybranych podstron. Oczywiście można na tym poprzestać: ruch będzie większy, ale czy nie warto zastanowić się nad jeszcze wyższą sprzedażą? A taką zapewni Ci postawienie na liczniejsze frazy.
Zrobiłeś już wszystko, żeby ruch na stronie był większy, a mimo tego pozycje uparcie tkwią w miejscu? Jak twierdzą eksperci z agencji IN, powodem może być historia danej domeny. Sprawdzając ją, dowiesz się, jakie ma parametry i czy kiedyś Google nie nałożyło filtra na jakąś jej zawartość. W najgorszym przypadku trzeba będzie po prostu przenieść stronę na nową domenę, rezygnując z dotychczasowej – to pomoże w poprawieniu wyników pozycjonowania.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz