Prowadzenie działalności gospodarczej, wymusza na każdym przedsiębiorcy konieczność zainteresowania się reklamą. Chociażby w minimalnym stopniu – na tyle, aby móc ogłosić światu: „Oto jestem, spójrzcie na mój wspaniały biznes!”. W tym celu prowadzi się media społecznościowe, jeździ na targi i branżowe seminaria… A co to za wyjazd na targi, bez rozdawania na swoim stoisku odpowiednich gadżetów? Sprawdź, co jest teraz na topie!
Słodycze reklamowe to potęga. Któż nie uśmiechnie się na widok apetycznej krówki, z logiem przedsiębiorstwa? Jedzenie odwołuje się do najbardziej pierwotnych, ludzkich instynktów i kojarzy się z bezpieczeństwem i sytością. Jednak obok krówek, równie często na branżowych stoiskach zaczynają pojawiać się lizaki w atrakcyjnych kartonikach, a nawet… kruche ciasteczka z logiem firmy namalowanym przy pomocy lukru. Równie ciekawym pomysłem jest rozdawanie małych, blaszanych pudełeczek z miętówkami. Pożytecznie, zdrowo i świeżo!
Mimo powszechnego dostępu do smartfonów i elektroniki, ręczne robienie notatek wciąż ma się dobrze. Dlatego też i przedsiębiorcy inwestują w notesy reklamowe. Ale nie wystarczy już dać kilku kartek, sklejonych klejem, ze znakiem wodnym naszego logo. Coraz częściej spotkać można notesy w formach nieco bogatszych. Popularnością cieszą się zestawy – mały zeszycik, formatu a5, z elegancką gumką, za którą można włożyć dołączony do zestawu długopis. Dobrym pomysłem są również różnego rodzaju kołonotatniki, z których bez problemu wyrwiesz potrzebną kartkę. Na topie są również różnego rodzaju zakładki, przekładki i kieszonki – pomagają uporządkować luźne notatki. Notesy reklamowe to dobry pomysł – wystarczy jedynie wysilić się na odrobinę kreatywności.
Przenośna pamięć – chociaż 4GB to coś, co zawsze przyciąga odwiedzających na targach. Szybkie i wygodne przenoszenie danych między komputerem w pracy, a tym domowym jest w cenie, dlatego jeżeli chcesz, aby Twoja firma dobrze się kojarzyła – warto rozważyć zamówienie firmowych pendrive’ów. Dodatkową zaletą jest możliwość umieszczenia reklamy nie tylko na opakowaniu, ale również w pamięci małego urządzenia. Wgraj na nie prezentacje, czy film prezentujący ofertę Twojej firmy. Potencjalny klient będzie zadowolony z otrzymania użytecznego gadżetu, a Ty będziesz miał dodatkową reklamę.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz