Zamknij

Najciekawsze akcje marketingowe w Netto

12:54, 17.01.2018 Artykuł sponsorowany
Skomentuj

Netto to europejska sieć handlowa duńskiego koncernu Dansk Supermarked A/s, która w ciągu 21 lat wypracowała sobie pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Popularny dyskont może pochwalić się ciekawymi akcjami marketingowymi – przedstawimy je w dzisiejszym artykule.

Netto – krótka historia marki
Pierwszy sklep został otwarty w Kopenhadze w 1981 roku. 14 lat później Netto zawitało do Polski, a dokładniej do Szczecina. Obecnie w Polsce działa ponad 360 sklepów i 3 magazyny dystrybucyjne. Firma zatrudnia ponad 5 tysięcy osób. Logo supermarketu to czarnowłosy pies rasy o imieniu Scottie trzymający w pysku koszyk zakupowy.

Półka zdrowia
Pierwszą opisywaną akcją marketingową prowadzoną przez netto jest Półka zdrowia. Akcja celuje w osoby, które pragną zdrowo się odżywiać, nie wydając przy tym dużej ilości gotówki. Dla ludzi dbających o to, co znajduje się na ich talerzu Netto przygotowało w swoich sklepach specjalne półki, na których znajdują się tylko i wyłącznie zdrowe produkty.

Produkty ze zdrowej półki zostały podzielone na 6 kategorii:

- Zdrowa alternatywa – zmiana nawyków żywieniowych nie musi być taka trudna, jaką się wydaje. Wystarczy niezdrowe produkty zamienić na ich lepsze, o wiele zdrowsze zamienniki. Osoby, które codziennie rano słodzą kawę zwykłym cukrem, mogą go zamienić na ksylitol, który smakuje identycznie, a jest zdrowszy.
- Produkty bez cukru – specjalnie dla diabetyków oraz osób, które chcą zrezygnować z białego cukru, Netto przygotowało produkty, które w swoim składzie nie zawierają ani jednego grama tego niezdrowego słodzika.
- Produkty bez glutenu – osoby chorujące na celiakię oraz te, które chcą wykluczyć gluten z diety, nie muszą szukać specjalnych sklepów. Netto dla takich osób przygotowało specjalny zestaw produktów na zdrowej półce.
- Produkty ekologiczne – kupując produkty ekologicznie wiemy, że są one wysokiej jakości, produkowane zgodnie ze ścisłymi zasadami.
- Produkty wege – kolejną propozycją od Netto są produkty przeznaczone dla wegan oraz wegetarian. Wszyscy miłośnicy zdrowej diety roślinnej z pewnością się ucieszą z nowości wprowadzonej do zdrowej półki.
Niezbędnym elementem każdej diety jest odpowiednia ilość zdrowych warzyw oraz owoców. W ofercie Netto możemy znaleźć pyszne mieszanki sałat oraz inne produkty wzbogacając nasz jadłospis o bardzo istotne witaminy i minerały.

Bądź aktywny
Wraz z półką zdrowia została wprowadzona nowa kategoria produktów – Sport & Active. Regały z tą ofertą zostały oznaczone kolorem ciemnoniebieskim. Netto tę akcję prowadzi specjalnie dla osób aktywnych i regularnie uprawiających sport, oferując im najwyższej jakości odżywki oraz suplementy.

W ofercie supermarketu znaleźć można wszelkiego rodzaju batony energetyczne i białkowe, suplementy wspomagające ćwiczenia, napoje oraz akcesoria takie jak np. shaker.

Podsumowanie – ciekawe akcje marketingowe Netto
Znany supermarket przeprowadził i prowadzi nadal wiele ciekawych akcji marketingowych. Ich głównym zadaniem jest dostarczenie klientom tego, czego potrzebują najbardziej w niskich cenach. Na szczególną uwagę zasługują dwie akcje – „Zdrowa półka” oraz „Bądź aktywny”, które zachęcają ludzi do prowadzenia aktywnego i zdrowego trybu życia.

Nowe akcje marketingowe oraz promocje Netto można znaleźć na stronie https://mojagazetka.com/.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%