Zamknij

Reklama internetowa dla lokalnej firmy

16:04, 08.11.2017 Artykuł sponsorowany
Skomentuj

Każda firma powinna dbać o reklamę. Bardzo ważne jest wybranie takich form reklamy, które będą najbardziej efektywne. To szczególnie ważne w małej firmie o niewielkim budżecie reklamowym.

Jak wybrać efektywną formę reklamy dla lokalnej firmy? Internet oferuje wiele możliwości reklamy, w tym także lokalnej, ale żeby wybrać, trzeba mieć minimalne rozeznanie. Budżet na reklamę musi być wydawany efektywnie, musi przynosić rzeczywiste efekty w postaci sprzedaży, nowych klientów itd. Rzadko kiedy przedsiębiorca jest w stanie sam wybrać najlepsze formy reklamy internetowej, dlatego powinien to zlecać. Podstawowa wiedza na ten temat pozwoli na uniknięcie błędnych wyborów.

Często jest stawiane pytanie: czy do reklamy internetowej jest potrzebna własna strona internetowa? Odpowiedź na to pytanie jest dosyć złożona. Weźmy pod uwagę salon fryzjerski albo salon spa. Tworzymy stronę na Facebooku i komunikujemy się z klientami za pośrednictwem komentarzy pod postami lub messengera. To proste narzędzie, dostępne 24 godziny na dobę. Do pewnego momentu wystarczy, ale czasem zdajemy sobie sprawę, że nie istniejemy na znacznych obszarach internetu lokalnego. Wtedy zaczynamy budować podstawy internetowego biznesu nawet w takich lokalnych dziedzinach usługowych. Tą podstawą jest strona internetowa (więcej - https://pageandshop.pl/web/page/oferta).

Na stronie internetowej prezentujemy wszystkie istotne informacje o firmie, o ofertach, cenniki, dane adresowe itd. Stronę internetowa możemy rozbudować o poradnik lub inne informacje istotne dla branży, o system zamówień lub rezerwacji. Ważne, żeby te informacje były aktualne, ponieważ każda reklama internetowa będzie kierowała do strony głównej lub podstrony firmowego serwisu internetowego. Czasami tworzy się specjalne landing pages, czyli podstrony dedykowane określonemu produktowi lub czasowej promocji.

W reklamie internetowej elementem pewnym i trwałym jest jedynie własna strona internetowa, wszystkie inne formy obecności w sieci należy traktować jako pomocnicze. Strona internetowa obecna w wyszukiwarkach, mająca swoja wizytówkę w mapach Google, a nawet kanał na YouTube daje firmie dużą przewagę nad tymi, które ograniczają się tylko do portali social media. Jakie warunki musi spełniać nowoczesna strona internetowa? Przede wszystkim technologia i nowoczesny design, który co kilka lat wymaga odświeżenia. Niemniej ważna jest architektura informacji, czy łatwo dotrzeć do wybranych treści, czy nawigacja jest intuicyjna, czy kontakt z firmą jest łatwy. Istotny jest również czas ładowania strony na komputery i urządzenia mobilne. Zależy to nie tylko od jakości naszego Internetu, ale od technologii wybranej do budowy strony, wielkości poszczególnych elementów strony, od jakości hostingu i paru innych czynników.

Budowę strony można realizować na wiele sposobów, robiąc wszystko samodzielnie albo zlecając całość firmie zewnętrznej. Spośród możliwych rozwiązań pośrednich warto zwrócić uwagę na platformy internetowe oferujące hosting, domenę i panel do samodzielnego wykonania strony. To bardzo wygodne rozwiązanie, dające pełną kontrolę nad stroną www, dostępne w abonamencie. Koszty rozłożone w czasie łatwiej zaakceptować, zwłaszcza że dokładnie wiadomo, za co się płaci (oferta - https://pageandshop.pl/).

Niezależnie od tego, na jakie rozwiązanie się zdecydujemy, to strona internetowa zawsze powinna być podstawą, bazą do dalszych działań reklamowych w Internecie.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%