Zamknij

Litery ze styroduru nadal w modzie?

08:01, 03.11.2017 Artykuł sponsorowany
Skomentuj

W branży reklamowej, podobnie jak w większości sektorów i różnych gałęzi gospodarki, które nie są determinowane naturalnym zapotrzebowaniem na określone surowce i towary, obserwować można cyklicznie zmieniające się trendy.

Każdego roku pojawiają się w ofercie poszczególnych agencji reklamowych oraz producentów nośników reklamy nowe produkty, które zyskują na popularności i – co najmniej przez pewien czas – wypierają stosowane do tej pory formy i nośniki reklamy. Czasem nowe produkty bazują na już dostępnych rozwiązaniach technicznych (stanowiąc jedynie ich ulepszenie), w innych przypadkach stosuje się jedynie inne materiały do ich produkcji (co zazwyczaj stanowi przejaw rozwoju materiałoznawstwa i zastępowania dotychczas wykorzystywanych surowców takimi materiałami, które odznaczają się lepszymi właściwościami chemicznymi lub fizycznymi). Nierzadko też powstają nieznane do tej pory nośniki reklam, które w niczym nie przypominają tych dotychczas stosowanych w marketingu i reklamie.

Istnieją jednak i takie nośniki oraz formy reklamy, które pomimo upływu lat i zmieniających się trendów wciąż wybierane są przez zlecających wykonanie reklamy przeznaczonej na cele prowadzonej działalności gospodarczej. Do tej kategorii niewątpliwie zaliczyć można różnego rodzaju kasetony reklamowe, billboardy, a także litery ze styroduru oraz innych materiałów pozwalających na uzyskanie efektu przestrzennego 3d. Zawdzięczają one swoją popularność przede wszystkim dużej uniwersalności, wskutek czego wykorzystuje się je w wielu zastosowaniach, niezależnie właściwie od istniejących uwarunkowań technicznych i lokalowych. Z tego też względu litery ze styroduru wykorzystuje się zarówno jako formę reklamy zewnętrznej (outdoorowej), jak też reklamy wewnętrznej, która służy oznaczaniu poszczególnych przestrzeni w większych obiektach, takich jak centra handlowe, biurowce czy obiekty użyteczności publicznej.

Jakie są inne zalety, które powinny zachęcić nas do zapoznania się z ofertą producentów liter ze styroduru? Przede wszystkim prosty sposób instalacji nośnika reklamy, który zazwyczaj sprowadza się do przytwierdzania poszczególnych części reklamy (liter przestrzennych) do zamocowanego wcześniej na elewacji stelaża, który wykonany jest zazwyczaj z różnego rodzaju metali lub ich stopów. Nie można też pominąć tego, że materiał, z którego wykonywane są same litery, pozostaje stosunkowo odporny na działanie czynników zewnętrznych (w tym czynników atmosferycznych), co wydłuża okres eksploatacji tego nośnika reklamy. Litery ze styroduru wykonywane mogą być też w zasadzie w każdym rozmiarze dostosowanym do indywidualnych potrzeb zamawiającego. Możliwe jest wykonanie liter, których wysokość nie przekraczać będzie kilku centymetrów (co nie sprawdzi się jednak w reklamie z uwagi na małą ich czytelność), a także liter i znaków, których wysokość sięgać będzie kilkudziesięciu centymetrów. Co oczywiste – ostateczne wymiary reklamy uzależnione będą z jednej strony od preferencji zamawiającego, z drugiej natomiast – od istniejących ograniczeń technicznych miejsca, w którym umieszczona będzie miała być reklama.

Więcej na stronie kasetony-reklamowe.com

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%