Zamknij

Miało być miło i sympatycznie. Niestety ostatnia sesja Rady Miejskiej Krobi w tej kadencji stała się areną wyborczych przepychanek...

15:07, 17.10.2018 MiS Aktualizacja: 22:27, 17.10.2018
Skomentuj

Początkowo nic nie zapowiadało, że ostatnia sesja Rady Miejskiej Krobi tej kadencji zakończy się w taki sposób. Atmosfera gęstniała z godziny na godzinę. W pewnym momencie burmistrz Sebastian Czwojda krytycznie odniósł się do publikacji, jakie przeczytał w lokalnych mediach. Paulina Wajnert zarzuciła mu kłamstwo, a przewodniczący rady Łukasz Kubiak zapowiedział, że sprawy nie pozostawi bez echa.

Sesje kończące kadencje to raczej czas podsumowań, podziękowań i wspomnień. W Krobi było jednak inaczej. Pod koniec obrad burmistrz Sebastian Czwojda nawiązał do publikacji, jakie w ostatnim czasie publikowały lokalne media, m.in. do artykułu wyborczego w portalu Gostyń24 (tekst dostępny -TUTAJ-). - Miało być miło i tylko podziękowania. W związku z tym, że "pozostawiamy w niepotrzebnym nikomu betonie naszą gminę", muszę się do tego odnieść. To nie jest zdanie jakiegoś mieszkańca, który nie interesował się sprawami samorządu. To jest zdanie jednego z członków naszej rady - Pauliny Wajnert - zaczął burmistrz Sebastian Czwojda.

Włodarz zastanawiał się, dlaczego w tak krytyczny sposób Paulina Wajnert podsumowała ostatnią kadencję, a nawet ostatnie 12 lat pracy jego jako burmistrza, radnych i pracowników urzędu. - Można by to sprowadzić na hańbę wyborów - mówił łamiącym się głosem Czwojda, który nie ukrywał też zdenerwowania. - Nie wiem, czy państwo, ale ja nie mam wrażenia, że po tej kadencji zrobiliśmy tylko jedną rzecz - pozostawiliśmy w betonie nasze miasto, nasze wsie. (...) O jaki beton i topienie tu chodzi? - zastanawiał się odchodzący z urzędu włodarz gminy Krobia.

Następnie odniósł się do treści publikacji prasowych i internetowych dotyczących, m.in. kwestii budowy Centrum Edukacji Ekologicznej i stadionu piłkarskiego w Krobi, likwidacji szkół, rankingów i nagród dla gminy. Zwrócił się też do Pauliny Wajnert. - Jeśli chce pani wygrać wybory w taki sposób, który ma charakter nieetyczny, to niestety dla mnie jako mieszkańca naszej gminy to jest smutne - mówił burmistrz Sebastian Czwojda. Wytykał też radnej, że jej mąż zabiegał o poparcie u liderki PiS-u. - To już jest kłamstwo, co pan mówi. To już jest naprawdę kłamstwo. Nie zbiegał o żadne poparcie. Pan przegina, a sesja nie jest miejscem na takie dygresje. To już jest oczernianie – zareagowała Paulina Wajnert, kandydatka na burmistrza Krobi. - Być może nie zabiegał. Może pani ma rację, ale przed spotkaniem rozmawiał z Sylwią Maćkowiak. Jeśli nie zabiegał, w takim razie pani Sylwia Maćkowiak spontanicznie poparła panią w wyborach? - pytał Czwojda i odniósł do słów Pauliny Wajnert wypowiedzianych w lokalnej prasie. - Oczekuje pani, że Rada Miejska będzie w przyszłości miejscem, gdzie będzie odbywała się dyskusja o przyszłości gminy, a nie tylko przyklepuje się decyzje podjęte w kuluarach. Pozwolę sobie nie komentować - mówił burmistrz Sebastian Czwojda. - Jeżeli dyskutowanie o ocenie Rady Miejskiej na posiedzeniu Rady Miejskiej jest nie na miejscu, to pytam, co jest w takim razie właściwe, jeżeli chodzi o pracę radnych? (...) Pracowałem tutaj z państwem. Dyskutowaliśmy o różnych sprawach. Nigdy nie miałem wrażenia w jakimkolwiek momencie, że są państwo tylko wykonawcami działań, inicjatyw podejmowanych przeze mnie. Myślałem, że wszystko, co robimy, to nasza wspólna sprawa. (...) Nie jestem żadnym wodzem. Państwo nie są wojownikami. (...) Nie jestem zaangażowany w wybory do samorządu gminnego. Nie ja kandyduję na stanowisko burmistrza - kontynuował burmistrz Czwojda, wyrażając przy okazji zadowolenie, że jeden z kandydatów (Łukasz Kubiak - przyp. red.) identyfikuje się z mottem "z mieszkańcami, dla mieszkańców, poprzez mieszkańców". - To daje nadzieje, że również w przypadku wygrania wyborów przez pana Łukasza Kubiaka pewne działania, które zostały rozpoczęte, będą realizowane - wyjaśniał włodarz gminy Krobia.

Ostatnie zdanie burmistrza Paulina Wajnert uznała za niewłaściwe. - Uważam, że agitacja wyborcza chyba nie jest wskazana – zaczęła. - Do jednej rzeczy się odniosę. To pan był na tym spotkaniu z PiS-em, nie ja. (...) Nie, nie ubezwłasnowolniam swojego męża, może robić, co chce i gdzie chce, a traktowanie w ten sposób tego miejsca i agitowanie to szczyt - mówiła radna, a zarazem kandydatka na burmistrza Krobi.

Włodarz był jednak nieugięty. Przekonywał, że artykuł, jaki został opublikowany przez jej komitet, nie jest formą polemiki z drugim kandydatem, a atakiem na jego osobę. - Niech pani spojrzy na treść artykułu, jaki stworzyła. (...) Odnosi się pani w tym artykule do pracy aktualnego burmistrza, bo odniesienia do wodza nie były do kontrkandydata, tylko do mnie - szereg zarzutów dotyczących, jak funkcjonuje samorząd... Powinna pani przewiedzieć, że odbiorę to do siebie i do funkcjonowania samorządu, a nie kampanii wyborczej. (...) To nie była polemika wyborcza. To była krytyka mojej pracy - żalił się Czwojda. Zaprzeczył też, że jego wypowiedź była agitacja wyborczą. - Jest prawem do polemiki wynikającej z tego, że w mojej ocenie zostało naruszone moje dobro osobiste - mówił Sebastian Czwojda.

Emocje udzieliły się także przewodniczącemu Rady Miejskiej w Krobi, a jednocześnie kandydatowi na burmistrza tego miasta. - Pani Paulino, powiem tylko jedną rzecz. Trudno oddzielić funkcję przewodniczącego rady od kandydata na burmistrza Krobi. (...) Pisze pani w swoim programie - nie nazwałbym tego programem, tylko hasłami wyborczymi - w tym artykule sponsorowanym, żeby była w przyszłej kadencji wreszcie dyskusja. Czyli dzisiaj nie ma tej prawdziwej dyskusji między panią a burmistrzem? I tu postawię kropkę (...) - mówił Łukasz Kubiak i zapowiedział, że jego komitet wyborczy odniesie się do artykułu sponsorowanego w ciągu najbliższych dni. - Przepraszam, ale jest taka atmosfera, jaka nie powinna mieć miejsca, ale sprawy zaszły za daleko. Jak się coś poważnego dzieje, nie chowamy głowy w piasek. (...) Będzie reakcja na te kłamstwa, które pani opublikowała w tym płatnym artykule. Tego wymaga dobro naszych mieszkańców i kandydatów, którzy startują z naszego komitetu - podsumował przewodniczący Łukasz Kubiak.

(MiS)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(100)

manipulacjemanipulacje

65 18

burmistrz na parę słów prawdy odpowiedział agresją. 16:47, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AlaAla

4 9

Burmistrz na wiele słów nieprawdy odpowiedział nie agresją a faktami.... 07:58, 18.10.2018


reo

wyborcawyborca

80 26

Czytałem wywiad z Panią Wajnert i w 90% się z nim zgadzam. Atak na nią pokazuje prawdziwy charakter burmistrza i jego ekipy. Boją się o swoje stołki i gotowi są posunąć się do wszystkiego. 16:49, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dd

51 8

Prowadzenie kampanii wyborczej na sesjach rady jest legalne? 16:52, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IrekIrek

70 19

Wszystkim proponuję przeczytać wywiad z panią Wajnert. Nie dziwię się reakcji burmistrza - nikt, nigdy tyle prawdy o tym całym jego rządzeniu nigdy mu nie powiedział. Zabolało... 16:57, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

65 14

Tak wygląda wolność słowa w Krobi. Jeśli ktoś ma własne zdanie jest gnojony i niszczony. Dlatego najlepsi z urzędu uciekli już dawno. 17:01, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Miernoty? Miernoty?

7 2

Czyli w Twojej ocenie w urzędzie pozostały miernoty? A może jak to mawiał klasyk "gorszy sort?? Przykre, że tak oceniasz ludzi, z którymi być może pracowałeś/pracowałaś... 19:30, 17.10.2018


Po skwPo skw

62 12

Czwojda a ty co robiles zapeaszajac do siebie pisiorow? Nie przeginaj, Marian dal ci obietnice startu do senatu za niego? Jak on przegra w Pepowie to nici z obietnicy? A ty Sebastianie pewne podchody do pis robiles tylko ograla cie jak ciolka liderka Stowarzyszenia Nasz Dom pani Sylwia, teraz innym chcesz przypisac co sam pewnie bezskutecznie robiles. Koniec SKW! 17:11, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

cscs

0 0

Piszesz o "pisorach" że tacy źli, a może sie dowiemy coś o "platwusach" w czym oni tacy dobrzy, czego w gminie nie zdążyli ukraść. 14:50, 23.10.2018


PSPS

7 8

Hmm Czerepach, dość już napisałeś i czas odpocząć.... 17:33, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TERAZ PAULINA!TERAZ PAULINA!

44 15

Paulina prawde powiedziala, na co komu w gminie lawki za 50 czy 70 tysiecy z muzyka to chyba wizjoner tylko wie. Dzieci miejsca nie maja w szkolach ale wizjoner chce aby powstal budynek pod robienie wernisazy. 17:40, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mariuszmariusz

21 33

Od kiedy to katechetki mogą zostać burmistrzem? 18:14, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KonradKonrad

3 0

... od wtedy, jak elektryk został prezydentem :-) Każdy może! 10:07, 18.10.2018


KfKf

32 12

No to pan kontrkandydat pokazał swoją prawdziwą twarz. Nie współpraca i dyskusja tylko czysta agresja gdy tylko ktoś ma choć trochę inne zdanie 18:18, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

VvvVvv

2 0

Przecież Pan Kubiak nie ma swojego zdania nie wspomnę o dyskusji ......trzeba się zapytać Pana Kubiaka kto zapłacił za jego projekt kanalizy deszczowej w jednej z wiosek żenada 16:30, 18.10.2018


AdAd

22 42

Brawo panie Burmistrzu krotka z taka! 18:26, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Byłem, widziałem, slByłem, widziałem, sl

27 35

Pani Paulina skompromitowala się na sesji. Strzał w kolano. 18:32, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mamamama

38 5

W dupsku mam, kto wygra ten wyścig po splendor i ciepłe stołki, bo inaczej nie jestem w stanie sobie wyobrazić chęci wygrania wyborów. Nie dostrzegam w żadnym kandydacie woli czynienia dobrych rzeczy dla społeczeństwa, znam wielu obecnie rządzących w samorządowych gremiach i, proszę mi wierzyć, niczym szczególnym się nie zajmują, biernie czekają na koniec kadencji, uaktywniają się tylko przed kolejnymi wyborami. Mam natomiast uwagę dotyczącą słów pani Wajnert, która poruszyła kwestę zmianowości w szkole w Krobi. Jest to grzech zaniechania popełniany zarówno przez obecnego burmistrza, jak i przez kandydatkę i wszystkich radnych z dyrektorem szkoły na czele. Kpina moi państwo, kpina, żeby dzieci chodziły na zmiany, pan dyrektor powinien kajać się przed rodzicami, a nie bzdury opowiadać o rzekomym braku sal! Wszyscy, którzy zadecydowali o powstaniu tego nowego obiektu, a nie uwzględnili potrzeb dzieci ( bo ten obiekt nie załatwi sprawy zmianowości) , powinni z hukiem wylecieć, a nie mieć czelność bić pianę o urażone ambicje. Czy znajdzie się ktoś, kto przemówi do rozsądku burmistrzowi, radnym i dyrektorowi? Nie wiem, czy będą sadzić sztuczny las, czy wernisaże będą ściągały tłumy, ale wiem, że dzieciom dzieje się krzywda. I to jest wina konkretnych osób! 18:54, 17.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mama 2mama 2

1 4

Krzywda dzieje się tylko dzieciom 1-3, nazywajmy sprawy po imieniu, bo starsze dzieci nie chodzą na zmiany, a wydźwięk komentarzy sprowadza się do tego, że wszystkie dzieci chodzą na te zmiany. Czy w dobie mniejszej ilości dzieci nadal potrzeba rozbudowy szkoły, czy może lepszej organizacji wewnątrz niej? 08:00, 18.10.2018


borysborys

3 0

popieram Cię w każdym zdaniu,trzeba w końcu wymienić całą radę i zamienić "dietetyków" - czyli pobierających diety na SPOŁECZNIKÓW którym zależy na dobru ogółu a nie własnym 16:52, 18.10.2018


Czas zmianyCzas zmiany

43 14

Skompromitował się burmistrz "ławeczka". A jego kandydat na burmistrza pokazał jak bardzo zależny jest od swojego wodza :) 18:58, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

34 32

Do tej pory nie byłam zdecydowana na kogo oddać swój głos. Pani Wajnert rozwiała moje wątpliwości. Nie zamierzam oddawać głosu na osobę, która przez kilka lat była radną i widząc, tak w jej rozumieniu, rażące uchybienia odchodzącego burmistrza i rady, wcześniej nie zdecydowała się na opublikowanie tych problemów. Odwagi nabrała na kilka dni przed wyborami. Dziwny zbieg okoliczności? Poza tym skoro tak źle działała rada do której sama należała, to chyba również sobie wystawiła właściwą opinię. Pani Paulino okazała się pani bezradna wobec żle działającej rady,tak więc trudno mi uwierzyć, że będzie Pani skutecznym burmistrzem. Apeluję o rozsądek i uczciwe dążenie do osiągania celu. 19:04, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

akak

47 24

Prawda boli Panie burmistrzu?
Jesteśmy z Panią Wajnert. 19:07, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YxzYxz

33 37

Czytałam 2 artykuły Pani Wajnert. Widać, że nie ma żadnego pomysłu na rozwój gminy. Kompletny brak wiedzy o samorządzie. Wstyd. 19:24, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

burmistrzburmistrz

1 1

A kto ma ? Który kandydat ma pomysł na rozwój gminy? Jeśli twierdzisz, że Kubiak to poproszę o podanie przykładów. 12:27, 18.10.2018


nikornikor

30 36

Już teraz wiem że na ta panią na pewno nie zagłosuję. 19:46, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KillerKiller

47 11

Mówiłem Czwojda że ktoś Cię kiedyś podsumuje! Nie słuchałes. Tak jak w szkole i na studiach..... Przyszła Kryska na Matyska. 19:47, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rozwodnikrozwodnik

19 1

"Nie nie ubezwłasnowalniam swojego męża, może robić co chce i gdzie chce" - Jak ja bym chciał mieć tak tolerancyjną żonę. :P 20:04, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LexuzLexuz

27 22

Pani Wajnert nie ma żadnego pomysłu, jej hasło inwestować w człowieka. Pytanie redakcji, jaki inwestycje - Pani Wajnert - inwestycje w człowieka, Czego jeszcze się Pani nauczyła oprócz tego sloganu? Nie jest Pani wstyd, za to obrażanie radnych, z którymi Pani prze tyle lat siedziała przy stole? Może Pani sobie w lustro spojrzeć? 20:19, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do WajnertDo Wajnert

29 27

Najlepiej tu anonimowo komentować i przyklaskiwac Pani Wajnert, jej beznadziejnym moim zdaniem hasłom i sloganom. Czy to nie aby tylko rodzina?Dlaczego obrońcy Pani Wajnert nie komentują tego np na Facebooku Gminy Krobia albo komitetu Kubiaka.Wiecie dlaczego?Bo tam trzeba się podpisać. A tu może jeden i ten sam komentator pisze sam do siebie i próbuje pokazać, że Pani Wajnert jest najlepsza. Kto Ją poznał wie, że niestety chyba jest slabiutko... 20:25, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZainteresowanaZainteresowana

2 1

Zgadzam się z wypowiedzią. Niestety za pięknymi sloganami pani W. nie idzie nic konkretnego. 13:29, 18.10.2018


lolo

38 10

Gdzie był przewodniczący rady a teraz kandydat na "burmistrza" w całej kadencji teraz się budzi też podejmował decyzje a teraz ma amnezję , gdzie przedszkole, żłobek itp. Nie widzę w tym panu godnego zaufania kandydata na burmistrza brak jakichkolwiek wizji, pomysłu na rozwój gminy strach powierzyć mu los gminy dziś to dom starców poprzednik jak i przewodniczący mieli "inne priorytety" - ŻADNE!!!! 20:29, 17.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Sprostowanie Sprostowanie

2 4

Myślę że tak samo można powiedzieć u Pani Paulinie, która cały czas podnosiła rękę w takich sprawach, cały czas mówiła że tak, a teraz nagle płacze? To jest hipokryzja, no ale jeżeli chcecie taka panią burmistrz, proszę bardzo :) 22:03, 17.10.2018


OlekOlek

2 3

Przewodniczący był tam, gdzie chyba nie było pani radnej. Przynajmniej wie, że w Centrum Edukacji Ekologicznej mają powstać m.in. nowe sale, w których dzieci będą się mogły uczyć, a nie sztuczny las jak pani Wajnert pisze. Co do żłobka to pan przewodniczący był przy głosowaniu rady nad budżetem gminy, w którym ujęto środki na wykonanie dokumentacji żłobka i sam wielokrotnie o te środki postulował. Co zaś tyczy się programu wyborczego to porównaj sobie jego program z "programem" pani radnej. Być może dojdziesz do ciekawych wniosków - konkrety kontra slogany. No i nie dziwię się, że nie widzisz w panu Kubiaku kandydata na burmistrza. W końcu z twojej wypowiedzi można wnioskować, że do pisania komentarza podszedłeś z góry założoną tezą - pan Kubiak to zły kandydat. 22:06, 17.10.2018


RacjonalnyRacjonalny

19 35

Uważam, że każdy racjonalnie myślący mieszkaniec Gminy Krobia powinien zagłosowac na Łukasza Kubiaka, człowieka kulturalnego, inteligentnego, uczciwego, myślącego i pracowitego. Znam obojga i wiem, co mówię. 20:30, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ja też Ja też

9 7

Zgadzam się w 100 procentach. Pan Kubiak najlepszym kandydatem. On przynajmniej wie co mówi 22:47, 17.10.2018


jerzyjerzy

12 0

"Nie nie ubezwłasnowalniam swojego męża, może robić co chce i gdzie chce". Hm. A moja Helcia nie myśli w ten sposób. Zazdroszczę. 20:40, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gorzkie żaleGorzkie żale

25 17

Pani Paulina mówi o nieudolności rady której była częścią? To jak Pani reprezentowała interesy gminy będąc radną? Jak kasa leciała to 4 lata siedziała cicho i nagle przed wyborami gorzkie żale? Powinna Pani oddac uposażenie które Pani pobierała. 20:43, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co robił Co robił

32 4

Co Czwojda robił na spotkaniu PiS? Po co tam był? 20:47, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adasadas

10 1

walduś na burmistrza on jest najlepszy , tylko ze go nam zamkneli;( ja tu kandydata wogóle nie widze, wszyscy tylko do koryta biegniecie. 21:03, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCA WYBORCA

19 9

PANI WAJNERT WIDZI KOROBIE BETONOWĄ A MOŻE CHCE ŻEBY BRAT SADZIŁ WSZĘDZIE DRZEWA JAK ZOSTANIE PANIĄ BURMISTRZ USŁUGI BĘDĄ ROBIĆ RODZINNE .ONA NIE MA POJĘCIA O PROWADZENIU GMINY ŻAL WIELKA KOLEŻANKA RADNYCH A TERA CO ZNACZY ŻE MA 2 OSOBY W SOBIE TAKA OSOBA NA BURMISTRZ ŻAL . 21:10, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kaziu - "brat&qKaziu - "brat&q

2 1

tak mam już uzgodnione, że 1/3 budżetu gminy przeznaczona będzie na sadzonki u mnie kupione, oczywiście bez przetargu, bo nam wszystko wolno. ha ha ha . 13:13, 18.10.2018


Wygrana WajnertWygrana Wajnert

37 16

Wajnert wypunktowala Czwojde jak ciecia 21:20, 17.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do "Wygrana Wajdo "Wygrana Waj

9 4

To tak jakbyś powiedział, że "Polska wygrała na Mundialu w Rosji z Kolumbią 3 - 0, a następnie zdobyła tytuł Mistrza Świata. Na dodatek Arkadiusz Milik zdobył tytuł Króla Strzelców". Puknij się w czoło. Gdzie ty byłeś? 21:38, 17.10.2018


K2K2

4 3

Zaraz może napiszesz kolejną bzdure ze zdobyłeś górę K2 zimą 22:22, 17.10.2018


WrrrWrrr

18 36

To chyba Burmistrz załatwił ja na cacy. Obnazyl brak wiedzy Pani Wajnert 21:28, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

37 4

Jest demokracja i każdemu wolno oceniać organy gminy negatywnie i pozytywnie. 21:46, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oineoine

33 10

Zastanawia mnie dlaczego teraz, przepuścili taki atak na panią Paulinę, czyżby zaczęli się czegoś bać? 21:48, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OlekOlek

5 6

Skoro pojawiają się nieprawdziwe informacje, chyba należy na nie reagować. Proszę wczytać się w tekst burmistrza Czwojdy, a szczególnie w jego początek - "W dniu 16 października 2018 r., na portalu Gostyń24.pl oraz w tygodniku "Życie Gostynia" zostały opublikowane wywiady z Panią Pauliną Wajnert - kandydatką na stanowisko burmistrza Krobi (jeden z nich - na portalu Gostyń24.pl, jest materiałem sponsorowanym). Ze względu na nieprawdziwe informacje w nich zawarte, pragnę ustosunkować się do treści wywiadów. 22:14, 17.10.2018


XDDDXDDD

14 1

Dajcie od razu Panu Łukaszowi burmistrza bo widać jak się stara, w porównaniu do małżonki ???? 21:50, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

:):)

8 2

Oczywiscie panu Łukaszowi W. :") 21:51, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zainteresowanyzainteresowany

27 4

A dzieci z Pudliszek to ile razy dojadą do tego, centrum na zajęcia? Czy nauczyciel przyrody i geografii będzie jeździł tam i z powrotem z każdą klasą? Czy dzieci będą płaciły za autobus? 22:18, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ProboszczProboszcz

15 7

Idealny duet prawie jak z Rancza ~ Wójt i Czerepach???? Oj Panowie daliście niezły po=pis' 22:22, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Wyborca Wyborca

2 3

Wójt i Czerepach to raczej pani Wajnert z mężem..... Ona stoi i rozdaje ulotki a on za nią mówi... i pisze artykuły... 05:29, 18.10.2018


Kobieta Kobieta

27 21

Podziwiam panią Wajnert wytrzymała atak tylu facetów, którzy pchają się do kor... . Kobietą z jajami jeszcze raz podziwiam. Kobiety zawsze miały pod górkę 22:35, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dlaczego????? Dlaczego?????

18 17

Dlaczego Pani W nie odniosła się do wypowiedzi burmistrza na sesji? Czyżby sumienie jej nie pozwalało? Doskonale wie, że jej slogany wypowiadane w prasie czy w sponsorowanym wywiadzie mają niewiele wspólnego z prawdą 22:42, 17.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XYZXYZ

9 4

Bo Pani Wajnert ma więcej kultury i rozumu od tej zgrai. W wywiadzie nie atakowała nikogo z nazwiska a biedny (na szczęście odchodzący) burmistrz płakał jaki to niedoceniany. Krytykę trzeba umieć znosić. I co to za uprawianie polityki na radzie miasta ??!! I te docinki osobiste do męża kandydatki Wajnert - strach przegranej zajrzał w oczy. Zapytajmy burmistrza z kim się żona spotyka.... Pan Kubiak nie skorzystał z okazji aby milczeć i wywalił, że nie pozostawi tego bez echa - grozisz pan ?? Będziesz bił czy z roboty zwalniał ?? Wyborcy to ocenią. 07:26, 18.10.2018


do dlaczegodo dlaczego

29 11

Nie odniosła się bo ją Kubiak uspokajał i nie dopuszczał do głosu, poza tym po co miała coś więcej mówić jak by ją zaszczekali. Powiedziała i to dobrze, że kłamie burmistrz i do tego agitacje prowadzi, a sesja to miejsce na coś takiego. 22:54, 17.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wstydwstyd

18 21

4 lata miała na zabranie głosu i tego nie zrobiła (czasem wstrzymala sie od głosu) , dopiero teraz w trakcie swojej kampanii wyborczej i to jeszcze nie wprost a za pośrednictwem mediów. Totalny brak odwagi i honoru. 00:18, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OloOlo

26 11

Burmistrz intrygant i manipulant wyrwał parę wyrazów i zdań z kontekstu całych artykułów. Zachował się bardzo nieładnie. 06:52, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzokSzok

17 20

Wajnert obrażając radnych, burmistrza obraziła przede wszystkim mieszkańców, którzy zagłosować w poprzednich wyborach 07:26, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sylwia MaćkowiakSylwia Maćkowiak

29 23

Tak,panie burmistrzu Czwojda spontanicznie poparlam Pania Pauline Wajnert. Nikt nie zabiegal o moje poparcie dla niej. Znam Pana Kubiaka i chcialam poznac Pania Wajnert,zeby wybrac swiadomie nowego burmistrza.
Teraz z pewnoscia zaglosuje na Pauline Wajnert, bo to skromna i gospodarna a przede wszystkim samodzielnie myslaca osoba. 07:29, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość gość

23 5

biskupian za pięć groszy podszywa się chwali się folklorem naszym lokalnym tylko pod publike 07:39, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość gość

16 12

popieram pani Sylwio 07:41, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KościelnyKościelny

16 9

Słyszałem że jak ona wygra, każda sesja będzie się zaczynać od pacierza. 08:18, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborywybory

12 3

Zdjęcia bez fotoszopa na reklamie i na sesji czy to na pewno ta sama osoba. Ludzie nie głosujcie patrząc jak ktoś na plakatach wygląda. 08:24, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gość gość

20 11

burmistrz co zrobił przez te lata nic poprostu był dobry okres na inwestycje pieniądze z uni europejskiej i to wszystko jak dają to się bierze a dług gminy nasze wnuki jeszcze go będą spłacać 09:40, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KrzysztofKrzysztof

7 4

Gościu drogi, a czy ty wiesz jaki jest budżet Gminy i co bez dotacji zewnętrznych udałoby się zrobić, albo raczej czego nie udałoby się? Dług gminy jest sukcesywnie obniżany. Na koniec 2017 roku wyniosło ok 11 mln zł i było niższe o blisko 3,5 mln zł. niż na koniec roku 2014. Może warto trochę poczytać zanim się zabierze głos w sprawie... 11:09, 18.10.2018


PodatnikPodatnik

27 13

Skoro przypuścili taki atak, to jednoznacznie widać że trafiła w prawdę. Powodzenia Pani Wajnert 11:22, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

borysborys

30 4

Pani Wajnert ma w kilku kwestiach rację,ale z drugiej strony należy przyznać,że burmistrzowi należą sikę podziękowania chociażby za scieżki rowerowe,z których korzysta ogromna ilożć ludzi w różnym wieku.Jeżeli burmistrz wycofuje się z ławeczki edukacyjnej to dobrze,strojenie sie w cudze piórka czyli biskupiana trochę mnie denerwuje,ale bardziej śmieszy, burmistrz wie,że biskupizna potrafi się odwdzięczyć,wiedział też o tym śp Waluś.Szanowni wyborcy,czas na młodość,emeryci i renciści niech działają w UTW,Złotej Jesieni,lub Kole Emerytów a nie w RM,ich doświadczenie to balast dla postępu.Pozwólcie młodym zbierać doświadczenie w samorządzie,wykorzystujcie ich pomusły i energię. 11:35, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Borysado Borysa

86 8

Zgadzam się z przedmówcą. Dajmy szansę młodszym. Mam to szczęście, że z mojego okręgu startuje konkretny kandydat. Mam swoje lata, ale widzę po dzieciach i wnukach - młodość to inna energia. Czasy się zmieniają i my starsi powinniśmy ustąpić pola młodym. Panie Łukaszu Grunwaldzka i Kopernika jest za Panem.Wnuki pozdrawiają K4. Powodzenia 12:27, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WYBORCAWYBORCA

32 2

Drodzy Państwo, czytam i czytam co piszecie.
Niestety, ale mamy 2 kiepskich, jeśli nie najgorszych w dziejach Krobi kandydatów na burmistrza.
Czemu? Bo żaden z nich nie ma pomysłu na gminę. Nie mówię o zarządzaniu bo to się robi razem z radnymi i pracownikami. Ale czytając to co chcą zrobić kandydaci po objęciu można od razu stwierdzić, że to tylko na czas wyborów.
Pan Kubiak - radny, przewodniczący, urzędnik - co zrobił do tej pory ? Jakieś przykłady poproszę. I tak samo przykłady na to co chce zrobić. Skąd wziąć pieniądze na te rzeczy, które wypisuje i czemu dopiero teraz chce to robić, jak miał tyle lat na to jako przewodniczący rady.
Pani Wajnert takie same pytanie, radna, tyle lat w radzie - poproszę o konkrety. Co chce zrobić w gminie, jakie pomysły na rozwój, skąd na to pieniądze itd.

Każdy umie pisać na ulotkach co to on nie zrobi po objęciu stanowiska. Tyle lat jesteśmy w unii, tyle lat można było starać się o dotację na coś normalnego, a nie jakieś dziwactwa jak do tej pory.
Nie piszę tego bo jestem zwolennikiem jednego czy drugiego.
Znając naszych mieszkańców gminy pójdą głosować na tego co znają - a bo ten Kubiak to dobry chłop, z wioski, od nas. A bo Wajnert znam i miła, sympatyczna kobieta.

I tak na koniec dodam - przemyślcie ludzie co robicie. Idzie na wybory, głosujcie z głową, a nie mówcie, że mnie to nie dotyczy. Bo tak samo zrobicie jak z wyborami do rządu. Później marudzenie kto ich wybrał, bo ja nie.

Pozdrawiam i życzę umiejętnych wyborów w niedzielę. 12:37, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

21 12

Burmistrz Czwojda sam przyznał w swoim artykule, że Pani Wajnert była wielokrotnie przeciwna decyzjom rady. Czyli widać, że nie dawała zgody na marnowanie pieniędzy gminy na niepotrzebne wydatki. Jestem za wydawaniem pieniędzy z rozsądkiem i według potrzeb. Pani Paulino ma Pani mój głos 12:59, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborca wyborca

19 16

A co ta pani radna robiła za swojej kadencji? Nie mam już do niej zaufania skoro za pięć dwunasta potrafiła prać "brudy" które znosiła i pielęgnowała.Dziękuję już tej pani moi znajomi na pewno i poprą jej w nadchodzącym głosowaniu 14:04, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JoJo

13 10

Żadna wajnert ona chciała zrobić z krobi wioche ciekawe co wam na obiecywala7 15:23, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VvvVvv

19 5

Pan Kubiak już dawno głowę schował w piasek ............................. 15:53, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

12 10

Dziwię się odchodzącemu Burmistrzowi,że tak atakuje panią Wajnert za to ,ze ma swoje zdanie.
Brawo pani Wajnert. 17:05, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DrudaDruda

7 2

Można mieć swoje zdanie, ale trzeba mieć argumenty. A Pani W. je ma??????? Ma swoją interpretację, którą obraża ludzi - i tyle w temacie. Cel uświęca środki - tak działa. 18:37, 18.10.2018


LakiLaki

12 10

Pani Wajnert, pewnej zachowania nie przystoją - zwłaszcza katechetce. 18:38, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

26 9

Zateśknicie jeszcze za Sebastianem !
19:34, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GośćGość

8 6

Oj prawda w oczy kole. Nieladnie panowie tak manipulować. Dodać trzeba jeszcze,że w niektórych miejscowościach podwladni obecnych władz pod osłoną nocy usuwają plakaty pani Wajnert i innych przeciwników. Tak wygląda krobska demokracja?Moze czas się tym zainteresować?Żenada!!! 19:38, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OloOlo

1 1

Formułujac takie tezy powinieneś to udowodnić. Inaczej ktoś może nazwać Cię Pinokiem. Jeżeli tak się dzieje, dlaczego nie zglosisz tego na policję lub do PKW. A może to próba zdyskredytowania kogoś... 19:52, 18.10.2018


jjjj

10 7

słyszałem ze ta pani jest za kopalnia nic dobrego tu nie zrobila chciala zrbic z krobi wioche smród i jeszcze raz smród
20:10, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZenonZenon

16 7

Pani Wajnert dobrze,że ma swoje zdanie, podoba mi się jej postawa wobec wielu spraw. 20:59, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyzWyz

2 3

A konkretnie? Jakich spraw? 21:56, 18.10.2018


boroboro

19 4

Niestety panowie władcy, Wasze zachowanie na uroczystej sesji wobec niezależnej radnej to był Wasz ostatni strzał i to w kolano... 21:38, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

korytokoryto

8 1

Proszę toczyć rozmowy w odpowiednich pomieszczeniach nie zaś szeptem po kątach. Żenujące 05:20, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie krobioknie krobiok

7 1

Oj, widać, że Krobia się sypie 11:07, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BenekBenek

1 0

Stosujesz retorykę jednej z partii. Polska w ruinie, Krobia w ruinie? Może czas przejrzeć na oczy i zobaczyć jaka jest prawda.. 12:41, 19.10.2018


Pilkarz123Pilkarz123

7 2

Tak,oczywiście super włodarz przez 12 lat ładowal kasę w 80 %tylko w Krobi.Jeśli ktoś nie wierzy zapraszam na przejażdżkę drogą przez Sułkowice.I proszę nie tłumaczyć ,że to droga powiatowa ,bo było 12 lat na załatwienie tej sprawy 11:31, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Sułkowice za ŁukaszeSułkowice za Łukasze

2 2

I dlatego w Sulkowicacj mamy wyremontowaną świetlicę, zrekultywowany staw i zrobionych kilka dróg. Pewnie, że drodze doSulkowic przydałby się remont ale nie obwiniajmy gminy za drogę powiatówą. Wiele zostało zrobione i wiele pewnie jeszcze będzie, pod warunkiem, że 21 października wybierzemy dobrego kandydata. 12:37, 19.10.2018


PrawdziwePrawdziwe

45 2

Obecny burmistrz nie był zły. Ale otoczył się beznadziejnymi ludźmi. Ignoirantami z przypadku, albo cwaniaczkami dla których prywatny interes był najważniejszy. Nie był w stanie wszystkiego dopilnować, a nie miał ludzi na których mógł polegać. 11:59, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KrzysztofKrzysztof

1 24

To są zarzuty, które przez rzucającego je powinny zostać udowodnione. Jeżeli tak nie jest, to jest to oszczerstwo, które może być karane. Po raz kolejny pojawiają się slogany bez dowodów, których nie ma zresztą.... 16:15, 19.10.2018


KacperKacper

26 1

No nie sąsiad startujesz, to muszę iść głosować. Jak ty tego boiska nie zbudujesz to chyba nikomu to sie nie uda. Kartoflisko dla Krobianki na wieki. Konopnicka trzyma kciuki. 16:35, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do prawdziwedo prawdziwe

24 2

Bez przesady,jest kilka porządnych osób. Nie można wrzucać wszystkich do jednego worka. Ale trochę prawdy w tym komentarzu jest. 16:49, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rondo ratuszoweRondo ratuszowe

2 4

Czwojda sam dobral sobie ludzi, a to co zrobili z najwiekszym rondem w powiecie to kabaret, paskudztwo jakich malo, zepsuli uklad kominikacyjny tym swoim pomyslem! 17:47, 19.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OlaOla

1 1

A co Ci przeszkadza w tym układzie komunikacyjnym? Jest takie powiedzenie, że kiepskiej baletnicy przeszkadza..... 21:43, 19.10.2018


xxxxxx

1 1

Wreszcie odchodzi. Jest jeszcze kilku radnych, którzy także powinni odejść.
I niech ze sobą zabierze panią sekretarz. Na naszym terenie też są ludzie, którzy potrafią sprawować takie funkcje znacznie lepiej. 12:10, 25.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%