Zamknij

Oburzony wyrokiem sądu jest mieszkaniec naszego powiatu, który z pomocą portalu zrzutka.pl, postanowił zebrać pieniądze na adwokata dla skaz

13:18, 13.03.2019 MW Aktualizacja: 14:05, 13.03.2019
Skomentuj

To był pierwszy taki wyrok w Polsce! Za znęcanie się ze szczególnym okrucieństwem nad karpiami skazany został 59-latek z powiatu krotoszyńskiego. Stanął na ławie oskarżonych bez obrońcy, co zwróciło uwagę Leszka Świerzewskiegio z Pudliszek. Chce on pomóc mężczyźnie, gdyż nie zgadza się z decyzją sądu. Zainicjował zbiórkę pieniędzy w Internecie, aby uzbierać na adwokata.

W poniedziałek, w Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, odbyła się rozprawa przeciwko Wojciechowi C., któremu zarzucono znęcanie się ze szczególnym okrucieństwem nad karpiami. Mężczyzna za pomocą gilotyny ucinał karpiom głowy. Sytuacja miała miejsce w grudniu ubiegłego roku. Zdaniem przedstawicieli fundacji „Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva!”, mieszkaniec gminy Krotoszyn nie ogłuszał zwierząt przed ich uśmierceniem, dlatego sprawę zgłoszono policji.

W miniony poniedziałek, 59-latek został skazany na 3 miesiące bezwzględnego więzienia, ale zapowiedział odwołanie, ponieważ wyrok nie jest prawomocny. Wojciech C. podczas procesu nie miał obrońcy i sam tłumaczył swoje zachowanie. Zdjęcia z procesu obiegły wczoraj całą Polskę i nie wszystkim się spodobały.

Oburzony wyrokiem sądu jest mieszkaniec naszego powiatu Leszek Świerzewski, który z pomocą portalu zrzutka.pl, postanowił zebrać pieniądze na adwokata dla skazanego.  Mieszkaniec Pudliszek uważa, że w Polsce podobne rzeczy dzieją się w wielu miejscach i nie wywołują takich skrajnych reakcji - To jest kuriozum!- powiedział pan Leszek Świerzewski, organizator zbiórki. - A jak zabijają inne zwierzęta? A ubój rytualny? A odławianie ryb i masowe ich przetwarzanie na statkach? Byłem nad morzem i widziałem jak odbywa się ten proces. Tam się ryby nie ogłusza, tam zostawia się ją bez wody i ona umiera. Czy to jest w porządku?- pyta poirytowany

Organizator zbiórki zwraca uwagę na jeszcze jeden istotny szczegół. - Ten człowiek ma 59 lat. On chciał sobie tylko dorobić do renty czy emerytury - mówi pan Leszek Świerzewski, który dziś spotkał się z Wojciechem C. i poinformował go o swoich planach. Sam oskarżony przyznał podczas procesu, że nie wiedział, że zwierzęta przed zabiciem należy ogłuszać. Twierdzi, że nie był świadom, iż łamie prawo. Teraz oprócz 3 miesięcy więzienia, będzie musiał zapłacić 1000 zł dla Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Krotoszynie.

Jak zakończy się ta sprawa, trudno powiedzieć. Dla niektórych zachowanie Leszka Świerzewskiego może wydać się dziwne, inni zapewne staną po jego stronie.  Będziemy obserwować też zbiórkę, na której już pojawiły się pierwsze pieniądze. Link do zbiórki znajduje się
- TUTAJ - 

Otrzymaliśmy zgodę na publikację wizerunku obu mężczyzn

(MW)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(91)

Kk Kk

41 19

Brawo, dorzucam się. 14:15, 13.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Leszek  ŚwierzewskiLeszek Świerzewski

2 0

szanowna pani/panie podszywającym się pod nickiem rodzina. Informuję ze są to pomówienia które niosą za sobą konsekwencje prawne. Proszę więc , ważyć słowa bo skutki prawne mogą obciążyć pewnie i tak nadszarpnięty wasz budżet. Ostrzegam , jeżeli nie zaprzestaniecie mnie oczerniać sprawę skieruję do prokuratury. 17:58, 17.03.2019


reo

minnominno

37 16

głos rozsądku w tym chorym świecie 14:44, 13.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EwaEwa

27 72

Oglądałam program i byłam przerażona. A tok myślenia pana Leszka mnie powala. Bo był nad morzem i widział jak ryby itd a uboj rytualny itp. A kto powiedział ze to jest mądre i zgodne z etyką? To znaczy że można np.sąsiadowi "kose zapodać" bo gdzieś ktoś komuś nóż w plecy wsadził? Jezu nie idzmy tą drogą. Znieczulica w niektórych ludziach jest zatrważająca.Czy naprawdę zwierze ma człowiekowi służyć tylko do żarcia? Kto dał człowiekowi taką władzę? 15:12, 13.03.2019

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

borysborys

28 3

Pajaka przed walnienciem klapką ty tez go ogluszasz ? A może żywiczne się tylko mirabelkami i szczawiem :) 15:19, 13.03.2019


Też się dorzucęTeż się dorzucę

21 3

łatwo osądzać innych a samemu ze smakiem kurczaka na niedzielny obiad! Przecież gdy go zabijano w jakiejś ubojni to ty malowałaś paznokcie dziewczynko! Smacznego! 16:15, 13.03.2019


mrfreddiemrfreddie

12 2

Gilotyny kiedyś używano do wykonywania wyroku śmierci na ludziach, gdyż...uwaga!...uwaga!...uznawano to za sposób HUMANITARNY. A to dlatego, że śmierć następuje bardzo szybko. Nie rozumiem dlaczego ludzi wolno tak uśmiercać (a są metody gorsze, takie jak krzesło elektryczne czy komora gazowa), a ryb już nie. 21:10, 13.03.2019


samaksamak

11 2

Jeśli człowiek nie zje zwierzęcia, to ono zje jego i nie będzie miało żadnych skrupułów. A tobie kobieto życzę smacznego a jeszcze bardziej zdrowego rozsądku. 22:36, 13.03.2019


BasiaBasia

5 1

Pani Ewo, nikt nie powiedział, że to mądre i zgodne z etyką, ale proszę czytać uważnie, chodzi o wymiar kary dla tego Pana a brak reakcji na inne tego typu zachowania, które odbywają się na dużo większą skalę. Poza tym, ten Pan wyraził skruchę.
A Pani dalsze insynuacje, te z kosą, to już chyba nazbyt duża fantazja.. 13:03, 14.03.2019


Do wszystkichDo wszystkich

3 0

A może Pani Ewa jest wstrzemięźliwa od pokarmów mięsnych? Poza tym trochę szacunku na tej stronie by się przydało, co to za złośliwe zwroty? Tobie kobieto, dziewczynko? Jak niewychowani i niekulturalni jesteście?! Wstyd 10:05, 15.03.2019


ewaewa

2 1

zgadzam się z moją imienniczką 16:40, 16.03.2019


MarekMarek

3 1

Leszek Swierzewski to *%#)!& oszołom i idiota. Palant który *%#)!& się w cudze sprawy. Dziwię się że jeszcze mu ktoś zębów nie powybijał ale ufam że to tylko kwestia czasu. 01:33, 07.06.2019


Asia Asia

48 26

Brawo i szacunek dla Pana Leszka. Dokładam parę groszy. 15:14, 13.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomTom

27 22

Popieram dokładam się!
Proponuje poczytać i znaleźć film na you tubę na temat tej organizacji ! kto ich sponsoruje i dlaczego! 15:49, 13.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do Tomdo Tom

3 0

Też polecam. Widać ile robią dla zwierząt oraz ile ludzi, niezależnie od swoich poglądów, dopłaca im swoje parę groszy, aby pomóc np. bezdomnym psom, sterylizować koty czy wziąć pod opiekę inne chore, niechciane zwierzęta. Pan Tom chyba musi być jednym z darczyńców Vivy, że tak chętnie ją reklamuje. ;) 11:01, 15.03.2019


do Tomado Toma

2 0

proszę spojrzeć co robi ta Viva krytykowana przez Pana Toma: https://schronisko.info.pl/
Straszne, "kto ich sponsoruje i dlaczego"? Viva prowadzi schronisko, uwaga, dla BEZPAŃSKICH PSÓW. 11:06, 15.03.2019


MMMMMMMM

39 19

Już dawno przestałem wierzyć w prawdziwe intencje tych ekologów,obrońców zwierząt itd.Zapuści to dredy albo brodę i szuka gdzie tu można od normalnych ludzi "skubnąć " kilka groszy.Jak swiat światem ludzie zabijali zwierzęta i jedli mięso a przez tych popapranców to niedługo tylko bedzie wolno szczaw zbierać.Panie Leszku proszę sie trzymać M. 16:06, 13.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TyTy

31 20

Również popieram i się dorzucam, świat zwariował 16:27, 13.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

karpkarp

28 50

Leszek Świerzewski tłumaczy jedną patologię inną patologią. Niech w takim razie walczy o prawa zwierząt, a nie broni jakiegoś pomysłowego Dobromira, który konstruuje jakąś maszynkę do zabijania karpi w dość okrutny sposób. Heros z Pudliszek, litość! 17:01, 13.03.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ŻalŻal

10 3

Żal ściska ?? Spójrz w lustro i odpowiedź na pytanie ,co to patologia ,pozdrawiam 21:30, 13.03.2019


Ham Ham

1 4

Karp ty pa........ Co za...... Z ciebie żal mi cie 22:32, 13.03.2019


JaJa

2 2

Hahaha naprawdę żal takich ludzi ,za robotę się weź kaszalocie 23:06, 13.03.2019


PrzerazonaPrzerazona

3 0

Ham, Żal, Ja. Czytam i nie mogę uwierzyć co piszecie. Co to za brak kultury i brak kontroli nad swoimi emocjami? Nie zależnie od poglądów, jak chcecie ludzi przekonać do swoich, reprezentujac taki poziom?! 10:11, 15.03.2019


Mieszkaniec Mieszkaniec

22 15

Na temat sądu w Krotoszynie to można by było książkę napisać.
Dziwi mnie czemu tam jeszcze nie przeprowadzono porządnej kontroli.
17:26, 13.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BrawoBrawo

24 16

Od 1000 lat nikomu nie przeszkadzało zabijanie zwierząt. A od 20 lecia wielka tolerancja lewacka. Rytuały ubuj jest ok? Zamykać człowieka do więzienia? Niech odrobi w czynię społecznym w jakimś schronisku dla zwierząt. 18:21, 13.03.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

kitakita

4 12

Lewacy jednak nie skłdali ofiar ze zwierząt tylko prawacyw domyśle (katole i ich poplecznicy) 18:40, 13.03.2019


Brawo Brawo

9 0

Katolicy nie składali ofiar dziekczynnych tylko w judaizmie jest ub?j rytualny. 20:50, 13.03.2019


Kawa na ławęKawa na ławę

0 1

Jewrokołchozowa poprawność. Pożyteczni idioci potrafią uprzykrzyć człowiekowi życie. 16:32, 14.03.2019


;);)

0 0

Proszę poczytac. Pomijając bardzo małe spożycie mięsa jakie było przez wieki, to było wielu mądrych ludzi, którzy odrzucali mięso. Shaw, Pitagoras, Platon, da Vinci... 10:19, 15.03.2019


qraqra

21 12

Dajcie mi człowieka, a paragraf się znajdzie. 20:01, 13.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kaśkakaśka

27 22

mam pytanie dla pana Leszka , dlaczego sam nie zapłacił adwokatowi tylko robi szum medialny , zbiórkę pieniedzy itd jaki ma w tym cel??? 21:04, 13.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PięknaPiękna

9 9

A czy to instytucja jakąś?pomaga i tyle, nie pasuje to proszę opuścić stronę 21:28, 13.03.2019


Kolezanka Kolezanka

12 6

Nie wszyscy są pasożytami ,a szum robi bo lubi ,cel ? Pokazać że jest się człowiekiem ,pozdrawiam 22:04, 13.03.2019


JaJa

23 9

Popieram. Jeśli kogoś nie stać na adwokata to każdy sąd człowieka udupi, bez względu na to co zrobił i czy ta kara jest słuszna czy nie. 21:23, 13.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mmmmmm

2 2

każdemu przysługuje obrońca z urzędu. W tym wypadku oskarżony świadomie z niego zrezygnował. Jego decyzja 14:13, 14.03.2019


111111

11 5

Ale proszę ustalić skąd i od kiedy powstał pomysł sprzedaży żywych karpi, różnie piszą , ale czytałem że to wymysł czerwonych po wojnie z braku żywności , postanowili sprzedawać ryby karpie, ale z uwagi na brak chłodni i warunków do uboju , postanowili rozwozić żywe, jeśli to fakt to czerwoni przy korytkach sądzą za to innych co sami robili od wielu lat. 22:06, 13.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

111111

7 1

Jest faktem że gdyby nie czerwoni i naziści z ss , w tym kraju nad wisłą toczyło by sie normalne spokojne życie , nie czerwone gdzie wyrabiają 700 % normy, i też od tamtych tych rasowych co mają wszystko perfekt. 22:10, 13.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

111111

15 2

Czyli ta sprzedaż żywego karpia to nie tradycja przed 1939 r, tylko po 1945 r., w nowym ludowym czerwonym kraju. 22:14, 13.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

111111

7 5

A tak ogólnie towarzysza E.Gierka nikt nie zastąpi to był przywódca, aż źle się patrzy jak jego pozytywną prace zniszczono. 22:18, 13.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rychurychu

8 15

zawsze od lat wszystkim mówiłem że leo jest *%#)!& fakt nie każdy moze go lubic bo chłop w koncu zrozumiał jak walczyc z wampiramii i nauczył sie rozpoznawac oszustów. ciesze sie ze jestesmy kolegami wiele mi tez pomogłeś dobrymi radami . zawsze masz słowa wyważone nim coś doradzisz przemyslisz wiele sytuacji. ty stary kozle czym starszy jesteś większa w Tobie empatia , szacunek do ludzi i ciepło którym emanujesz. oj musiałeś sie bardzo wkurzyc ze pokazałes sie na zdjęciu. stary brachu -wspaniały człowieku. działaj i zobacz ilu tobie kibicuje. jesteś OK 22:55, 13.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wiechuwiechu

4 1

Lechu nie kompromituj się i nie pisz pochwalnych hymnów na swój temat . Wszyscy w okolicy wiedzą jaki jesteś naprawdę . 14:11, 17.03.2019


111111

2 2

Można zrobić porównanie zajazd Myslibórz na trasie Szczecin, jak wiele innych zapada się , wybudowane przez E.Gierka, co wchodzi w to miejsce (szerszy temat chyba burdel mamy jakieś kamy obiad gratis i stoi krowa i mówi ale nie to mięso i czerwoni artyści i tak dalej , a piekarza czerwoni zlikwidowali bo wydawał za darmo nie sprzedany chleb) dalej czerwoni od jakiegoś czasu nie kupują mięsa w supermarketach , rząd E.Gierka miał dostawy inne, a to teraz tak komunizmu nie ma a pozostało czerwone i ponownie mają własne odrębne masarnie i sklepy (wiem bo jestem wtajemniczony) czyli co to za demokracja. 23:57, 13.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

111111

0 4

Aż dziw że ten obiad gratis tak naciąga na żarcie świństwa i tankowanie chyba też świństwa i gdzie te służby celne z 700 lecia , obrzydliwe że człowiek zyje w kraju razem ze świniami którzy są rzekomo ludźmi , za darmo a gdzie pieniondze do niego i jego rodziny i dzieci te państwowe podatek za darmo łebiod, gdzie ty człowieku będziesz jak łebiod bez podatku bydum żryć z miysa zasolonego na karme dla lisów. 00:04, 14.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z jednego  domuz jednego domu

5 16

sąsiad jesteś zajefajny . wspaniały facet z ciebie. wez ty sie w koncu kobiete poznaj bo sam sie meczysz a mozesz szczescie jeszcze komuś dać 00:38, 14.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wiechuwiechu

5 1

i kolejne pochwały pod własnym adresem . Może obcy uwierzą , ale napewno nie sąsiedzi . 14:13, 17.03.2019


Alfredo DelapulekAlfredo Delapulek

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


19751975

13 16

Jakim trzeba być barbarzyncą żeby zwierzę zabić? 08:39, 14.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jaja

13 11

STOP LEWACTWU. Jeden już mówił o szczawiu i mirabelkach aż łóżko nie wytrzymało. W Niemczech wycieli las, który ma 1200 lat i cisza a w Polsce hałas, w Niemczech i Francji jest zgoda na ograniczenie populacji dzików a w Polsce hałas, w Polsce nie możemy dokonać przekopu mierzei bo tęczowe świry z UE nam chcą zakazać razem z Rosją. Pogonić tą lewacką poprawność. 08:45, 14.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GajaGaja

20 11

Sąd postąpił słusznie. Nie chodzi tu o zakaz zabijania karpia ale o zabijanie bez ogłuszenia. Taka jest polska norma. W tym a nie innym miejscu jesteśmy jako państwo pod względem rozwoju moralnego i prawnego. Szkoda, że nie wszyscy. 11:22, 14.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do gajaDo gaja

2 0

Nie byłam pewna całej sprawy, ale muszę przyznać, że się jednak zgadzam!! Tez wole żeby moje jedzenie było z dobrego źródła i pozyskiwane w maksymalnie nieszkodzący sposób. Jemy dużo mięsa. Skoro tyle mamy od tych zwierząt to powinny mieć chociaż jak najmniej bolesny ten ostatni moment, prawda?!?! Pozdrawiam 09:59, 15.03.2019


jojo

4 8

a moze ma korzenie zydowskie zatakie cos minimum 10 lat 11:30, 14.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do gajado gaja

5 12

polska norma mowi tez o przechodzeniu przez jezdnie po pasach albo predkosci 50km/h w terenie zabudowanym!!! tez tego zawsze przestrzegasz? watpie. i nikt nie mowi o tym zeby tego pana nie ukaraac mandatem czy nagana ale do wiezenia??? 11:40, 14.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

agnieszkaagnieszka

2 2

Proszę przeczytaj jeszcze raz co napisałeś Autorze. Chore porównanie :( 21:07, 14.03.2019


JanekJanek

8 8

Panie Leszku, proponuję pieniądze, które pozostaną ze zrzutki przekazać Panu Wojtkowi na pokrycie ewentualnej grzywny. Niech Bóg Wam błogosławi. 19:40, 14.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bejbej

15 10

Wstyd panie Leszku , wstyd że popiera pan zło, wstyd ... 20:37, 14.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do "do gaja&quodo "do gaja&quo

10 2

Niestety, ale porównanie tych wykroczeń jest absurdalne. Co powinna Pani/Pan zrozumieć przez sam fakt, jak jest to postrzegane w świetle prawa. 20:49, 14.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BarbaraBarbara

2 0

Ludzie kiedyś do tego może dojdą. Niestety dalej funkcjonuje podwójna moralność. Ludzie tak, zwierzęta nie. Przykre. Nie chodzi przecież nawet o to, żeby nie jeść mięsa. Tylko o fakt jego pozyskiwania. Kościół i Pismo Święte, tez mówi o poszanowaniu względem zwierząt. Mamy tez wielu greckich myślicieli, którzy sprzeciwiali się nawet jedzeniu mięsa. To nie są jakieś nowe wymysły. To tkwi gdzieś w ludzkiej moralności. 09:50, 15.03.2019


agnieszkaagnieszka

11 3

Przykre w całej sprawie, jest automatyczne przypasowanie się lub sprzeciwienie się komentatorów do danej "opcji" czy "strony". Po co zaraz te oskarżenia? "Lewactwo", "katole", "ekoteroryści"? Naprawdę, otrząśnijmy się z tego. Nie każda osoba dbająca o dobro zwierząt to "lewak", wiele osób to osoby wierzące czy konserwatywne, tylko z większą empatią do zwierząt. Powinniśmy brać z nich przykład. 20:59, 14.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polacpolac

10 11

Słuszny wyrok, nie ma co się czepiać. Sprawa może wydawać się kontrowersyjna z racji tego, że to karpie, ale wyobraźcie sobie zamiast karpi pieska albo kotka. Nie ma co kategoryzować. Tak samo jak trzeba walczyć o wartość życia ludzkiego w każdym stadium od poczęcia, tak samo życie zwierząt powinno być objęte naszą troską. 21:06, 14.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

--

5 5

mądre słowa! 21:08, 14.03.2019


BrawoBrawo

3 1

W końcu jakieś mądre słowa w dyskusji! 09:44, 15.03.2019


Leszek ŚwierzewskiLeszek Świerzewski

12 10

Dziękuję za słowa krytyki ,one jeszcze bardziej mnie zmobilizują do działania by pomóc Wojciechowi. ;) 23:08, 14.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Śmiechu warteŚmiechu warte

6 3

Proszę się uspokoić, za dużo w Panu pychy. 09:46, 15.03.2019


HubertHubert

1 0

Leszek brawo 19:23, 21.07.2019


Michał do p. LeszkaMichał do p. Leszka

5 4

Czy Pan to zrobi czy nie, to nie ma Pan się co cieszyć. Prawo poszło do przodu, możemy chronić zwierzęta, również przed taką ?chłopską niewiedzą? oskarżonego. Jestem świadomy, że ma Pan dobre intencje w stosunku do tego człowieka. Jednak mam nadzieje, ze zrewiduje Pan kiedyś swoje poglądy, co do czynu jaki popełnił i jakiej grupy jest przedstawicielem Oskarżony. Pozdrawiam 09:43, 15.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BarbaraBarbara

5 4

Ludzie kiedyś do tego może dojdą. Niestety dalej funkcjonuje podwójna moralność. Ludzie tak, zwierzęta nie. Przykre. Nie chodzi przecież nawet o to, żeby nie jeść mięsa. Tylko o fakt jego pozyskiwania. Kościół i Pismo Święte, tez mówi o poszanowaniu względem zwierząt. Mamy tez wielu greckich myślicieli, którzy sprzeciwiali się nawet jedzeniu mięsa. To nie są jakieś nowe wymysły. To tkwi gdzieś w ludzkiej moralności. 09:52, 15.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaśkaKaśka

4 3

Mam pytanie, o jaką karę będzie wnioskował adwokat za zabijanie ze szczególnym okrucieństwem istoty żywej? 10:06, 15.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

od mmmod mmm

5 5

"każdemu przysługuje obrońca z urzędu. W tym wypadku oskarżony świadomie z niego zrezygnował. Jego decyzja" 10:47, 15.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Migdalski Bartosz Migdalski Bartosz

11 2

A mine najbardziej śmieszy, że tylko pan Leszek podpisał się imieniem i nazwiskiem, a reszta to anonimy. Brak odwagi? Łatwo słać słowa zza kurtyny 19:14, 15.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

QQ

1 1

Tak działa internet proszę Pana, pozdrawiam. 22:37, 16.03.2019


......

2 2

A słyszeliście jak działa łańcuch pokarmowy ?.. mamy jeść same rośliny itp.. to za chwilę będzie że nasza ziemia ginie ..bo brak lasów krzewów itp.. ludzie ogarnijcie ... nie zjesz ryby Ty to zje na inne stworzenie.. po coś to wymyślili .. selekcja naturalna.. 00:17, 16.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Proszę zacząć czytacProszę zacząć czytac

0 0

Nie chodzi o to żeby nie zabijać, tylko sposób w jaki zabijamy. Proszę czytać tekst i komentarze ze zrozumieniem :) 22:34, 16.03.2019


jajo jajo

2 0

Jeszcze niedawno tłukliście karpie tłuczkiem do mięsa w kuchni na stole. ludzie ogarnijcie się, bo niedługo będziecie jeść trawę i to za pozwoleniem ministra. Zwierzęta hoduje się do jedzenia , nie mówię tu o pieskach i kotkach. Na dużym statku rybackim ryby są ogłuszane -ha ha . wlatują jedną rurą i wylatują drugą ale już w puszcze.
Pozdrawiam Lechu. 08:39, 19.03.2019


KaśkaKaśka

4 1

Pytanie, czy ktoś broniący tego"biednego" pana widział film w jaki sposób zabijał te karpie, polecam, ja nie mogłam na to patrzeć, ale to zależy od wrażliwości 08:07, 16.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do KasiaDo Kasia

1 0

Czy mogłaby Pani podać link do filmiku? Pozdrawiam 22:36, 16.03.2019


Kaska Kaska

0 1

film można zobaczyć między innymi na stronie Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierzat Viva z dnia 14 grudnia 2018r., nakręcił go ktoś kto był wtedy na targowisku i przesłał 18:00, 17.03.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Dobra znajoma RodzinDobra znajoma Rodzin

0 0

No niestety wygląda mi to na kolejny przekręt znanego w okolicy . Obym się myliła .Sprawdzałam konto zbiórki , ciekawe czy będzie szczegółowe rozliczenie . 14:03, 17.03.2019


Znajoma Rodziny Znajoma Rodziny

5 3

Jak widać niewygodne komentarze są usuwane . Jestem ciekawa czy ta zbiórka zostanie uczciwie
rozliczona . Kwota jest już większa . Mam nadzieję że to nie jest przekręt pana Leszka . No chyba że prowizja mu się poprosty NALEŻY . 14:07, 17.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nie rodzinanie rodzina

3 0

oj widzę , że kogoś coś boli. te komentarze pisze ta sama osoba . ;)
14:32, 17.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

wiechuwiechu

2 2

Oj boli i to bardzo . 14:50, 17.03.2019


filipfilip

3 0

do wiechu.
boli czy nie boli , ważne że cel jest szczytny. krytyka zawsze była zza internetu , tylko ze w sieci nikt nie jest anonimowy. ja tam temu panu kibicuje. 14:59, 17.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wiechuwiechu

2 3

nie wypowiadam się co do celu . Ale czy na pewno jesteś taki pewny intencji pomagającego . 15:02, 17.03.2019


obiektywny  ale na tobiektywny ale na t

2 0

co to za rodzina skoro brat i bratowa piszą takie komentarze.Boże uchowaj mnie przed takimi
19:04, 17.03.2019


obcyobcy

3 4

co to za rozgrywki i wywlekanie spraw rodzinnych , facet robi co robi i gitara . nie każdy ma taką odwage zeby nazwiskiem sie podpisac. a tu jakieś anonimowe komentarze ze czytac sie nie chce. wogóle wypowiedz nie na temat ktoś zazdrosci chce rozliczyć kase , a kim ty wogóle jesteś? weź sie pasożycie za uczciwą prace i zrób coś dla bliżniego a nie tylko siedzisz cały czas przed monitorem i komentujesz. facet ma jaja i wszycho. jakim trzeba byc podłym człowiekiem zeby komentowac a samemu nic nie robić . żenada 16:52, 17.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AntekAntek

0 2

I co dalej ... . Ludzie zrzutke zrobili i cisza :( 12:50, 07.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KiniaKinia

1 3

Świerzewski znów kariere chce zrobić? Kręci znów wałki i tyle 15:12, 26.11.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AldiAldi

2 0

Ty kinia walnij się w czerep hahaha 17:50, 31.12.2019


0%