Zamknij

Rolnicy podkreślali, że nie mają innego wyjścia. Wyjechali na drogi w całym kraju, by zasygnalizować, że sytuacja w rolnictwie jest bardzo c

13:44, 11.01.2019 MiS Aktualizacja: 14:20, 11.01.2019
Skomentuj

Kawalkada ponad pięćdziesięciu ciągników przejechała dziś ulicami Gostynia. Rolnicy w ten sposób chcieli zasygnalizować, że sytuacja w rolnictwie jest bardzo ciężka. Podobne akcje ostrzegawcze miały miejsce w wielu regionach kraju.

Ze sporymi utrudnieniami w ruchu musieli liczyć się dziś kierowcy w wielu rejonach kraju. Na drogi wyjechali rolnicy. Kawalkada około pięćdziesięciu ciągników przejechała także ulicami Gostynia. - Inicjatywa jest ogólnokrajowa i protestują rolnicy w całym kraju. Jest bardzo trudna sytuacja w rolnictwie. Trzoda chlewna jest poniżej opłacalności i taki stan utrzymuje się od czterech miesięcy - mówił Bogumił Majewski, rolnik z Żychlewa, który koordynował protest. - Rolnicy są bardzo zdesperowani. Chcemy dziś zasygnalizować, że sytuacja jest ciężka - kontynuuje rolnik. - Nie mamy innego wyjścia. Słyszymy o protestach nauczycieli, którzy poszli na L4, policjanci też poszli na L4. My wyjechaliśmy an ulice, ale nie chcemy utrudniać kierowcom ruchu. Staramy się przemieszczać w miarę płynnie - podsumował Bogumił Majewski z Żychlewa.

Choć wielu kierowcom przyszło stać w gigantycznych korkach, to zdaniem naszego rozmówcy byli oni w znacznej większości wyrozumiali. - Bardzo dużo było wsparcia. Zdarzały się indywidualne przypadki, których nie będę komentował, ale myślę, że nasza akcja została pozytywnie odebrana. Nie mieliśmy wyjścia... - mówił Bogumił Majewski z Żychlewa.

Protest nadzorowała policja, która przemieszczała się po trasie razem z rolnikami. Organizatorami manifestacji była wspólnota konsumentów i rolników AGROunia, do akcji przyłączyli się także rolnicy niezrzeszeni.

[ALERT]1547212760683[/ALERT]

(MiS)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(223)

wio burakiwio buraki

65 37

bambry nie mają innego sposobu manifestowania swoich "krzywd"?muszą utrudniać życie ludziom którzy notabene kupują ich produkty?oby przy którymś proteście nie doszło do tego że miasto wywiezie wieśniaków na noszach bo są pewne granice 14:04, 11.01.2019

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

Ty.... Ty....

14 19

To nie kupuj! Ciekawe co będziesz żarł. 14:11, 11.01.2019


@Ty@Ty

13 13

już przyjechałeś z blokady gajorze?czy teblet masz w swoim zetorze? 14:17, 11.01.2019


@Ty....@Ty....

13 12

*%#)!& na twoje żarcie kupię eksportowane - dlaczego? żeby takim buraczanym ryjom zrobić na złość 14:20, 11.01.2019


LukisLukis

18 15

Super podejście!!! Niech cię rząd nakarmi syfem z zachodu. Będziesz żarł syf, którego pies nie zeżre! 16:20, 11.01.2019


Ja ze wsiJa ze wsi

17 4

Wieśniak odnosi się do zachowania , a nie do pochodzenia. Jak widać dużo jest tu wieśniactwa w ogóle nie związanego z rolnictwem. Policja strajkuje i nie psioczycie, nauczyciele mogą , lekarze, górnicy , ale jak tylko rolnicy zaczną strajk to nienawiść wprost wylewa się z internetu. Niech każdy szanuje pracę drugiego człowieka i nie zazdrości bo dobrze wiem że nigdzie nie jest łatwo. W każdym zawodzie są plusy i minusy. Pozdrawiam 19:04, 11.01.2019


Rolnik 1988Rolnik 1988

14 2

Może napisze kilka słow od siebie poniewaz tez jestem rolnikiem!! Zgadzam sie z nimi wszystkimi że wszystko za tanie bo sam mam krówki,byki oraz świnki,aczkolwiek nie posiadam takiego sprzetu którymi CI rolnicy blokuja ruch!! NIe stac mnie na taki ciągnik który kosztuje około 200 ty...srednio mowiłe widzac po tych ciągnikach którzy przyjechali na protest....mam 60 i 40 i jakos sobie radze... Tak samo na stajk mogli by wyjechac mieszkancy Gostyynia któzy kupili sobie najnowszego mercedesa..wzieli kredyt i narzekaja ze za mało zarabiaja w pracy!!! Rolniku!!! Nie stac CIe to pracujew polu tak jak ja 60 oraz 40!!!!!!
22:01, 11.01.2019


ChrisChris

1 2

Straszyć możesz dzieci kominiarzem żeby nie rolnicy to byś nie miał co jeść bo co jest w sklepach 80procętach jest od naszych rolników co ciężko pracują a burakiem jesteś ty trochę kultury inteligent z miasta . 20:29, 13.01.2019


reo

MIASTOWY MIASTOWY

64 23

ROLNICY STRAJKÓJĄCY CHCIELI NAM POKAZAC CIĄGNIKI CO NIEKTÓRE ZA PÓŁ MILIONA ZŁOTYCH !!!BRAWO!!! BARDZO ŁADNE !!! 14:07, 11.01.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

JaJa

4 9

.....uje się nigdy nie kreskuje.... 14:11, 11.01.2019


NiezależnyNiezależny

4 7

A jak transportowcy protestują co mają firmy a w nich po kilka aut każde warte około pół miliona jak nie więcej to jakoś nie komentujesz BRAWO TY!!!!! 18:52, 11.01.2019


JerzyJerzy

4 5

Pamiętaj , że jest to ich narzędzie pracy. Czyżby kazałbyś im pracować tzw dzikiem (jeśli wiesz co to jest).? Przypuszczam zadufany mieszczuchu ,że jeździsz wypasioną furą, mieszkasz w domku, ulicę ci sprzątają, a ty tylko umiesz narzekać . Podnieś dupę i zobacz na czym polega codzienna praca (całoroczna) rolnika. Nadmieniam, że ja nim nie jestem, ale pracy im nie zazdroszczę . 19:07, 11.01.2019


OlafOlaf

0 1

A Ty Jeździsz golfem za 500 i cie boli??!! 22:59, 11.01.2019


sylwiasylwia

55 19

bambry milionerzy w ciagnigach za miliony jak napisal miastowy 14:09, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

61 14

same biedne maszyny 14:10, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rolnik rolnik

71 14

Rolnicy, dotacje do swojego miejsca pracy mają, czy np. kowal, stolarz, malarz mają dopłacane do swojego miejsca pracy? Bo przecież ziemia to miejsce pracy rolnika i do niej mają dopłaty. Czego oni jeszcze chcą? Nigdzie tak dobrze nie ma, a pracować wszędzie należy, więc niech mi nie pisze ktoś, że dużo pracują ci "biedni" rolnicy 14:17, 11.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

me me

4 17

sory na firmy tez są dotacje tylko trzeba umieć skorzystać
a tu nie chodzi o to że zła robota tylko tylko taka świnka zanim urośnie to pół roku a ceny na dzien dzisiejszy są takie że te Unijne pieniądze nie starczaja na dokładkę 15:53, 11.01.2019


OlafOlaf

1 7

Kowal,stolarz, malarz czy kto kolwiek ustala sobie sam ceny A nie tak jak nam narzucają z góry za ile mamy sprzedać !! 23:04, 11.01.2019


zzzzzzzz

5 0

nie kowal malarz czy stolarz sam sobie ceny nie ustala tylko rynek mu ustala tak jak tobie rolniku jak malarz zawoła 20 zł za metr szpachlowania to go nikt nie zabierze do wykonania tej usługi tak samo jak ty za kg świnki bedziesz chciał 6zł to też nikt od ciebie nie kupi więc ceny ustala rynek 18:11, 12.01.2019


HeniuHeniu

52 15

Sami najbiedniejsi.... Aż ich ściska, a w garażach VW pasaty nowe tylko na niedzielę do kościoła jak się nie podoba to *%#)!& do filtronu! I na ZUS ! Cwaniaki ! A co do żarcia to będzie i innej części świata... 14:21, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ddd Ddd

3 8

Tak. Tylko praca rolnika to nie jest 8 godzin sciemniania i pretensje że wszystko mi się należy. Rolnicy nie mają urlopu ani chorobowego, nie pracują tylko 8 godzin 5 dni w tygodniu. Ale oczywiście taki nie rozgarniety mieszczuch jak ty nigdy tego nie zrozumie. Przepracuj pełen rok tak jak rolnik to będziesz mógł się wypowiadać na ten temat!!!!!! Ciekawe czy gdybyś pracował za darmo a nawet dopłacal za to że pracujesz też byś tak pajacowal? 21:03, 11.01.2019


Bamber Bamber

37 16

kredytów na brali na traktory teraz nie mogą spłacić cwaniaki 14:27, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxx

33 15

Mieli PSL to poszli na PIS głosować,a co teraz jeszcze mało dotacji.

14:28, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

marekmarek

31 16

jak sie nie podoba to do pisu oni wam pomoga maja przeciez biuro w gostyniu? 14:29, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BenekBenek

1 3

doradca zaprogramowany 19:11, 11.01.2019


pppppp

26 37

Do wszystkich nie rolników jak wam się nie podoba w waszych zakładach pracy to zapraszam do zmiany zawodu. 14:29, 11.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ghgh

17 0

Jak się rolnikom nie podoba, to też mogą zmienić zawód. Strefa Czachorowo czeka. 19:14, 11.01.2019


do do

5 0

a ciekawe jaki filtr by założyli, czy oni nie widzą, że inni też pracują i korzystają z owoców ich pracy 20:21, 11.01.2019


ObywatelObywatel

48 15

Pod sejm wieśniaki a nie nam blokady stawiać i korki tworzyć. A jesli tak jest zle to zawsze mozna zmienić prace 14:35, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxx

32 16

kindry tez moga brac l4 ale odwagi nie maja . lepiej zemscic sie na miastowych co kupuja wasze gowna na targu. miastowy tez chcialby miec bryke za polmiliona ale nie jest *%#)!& zeby brac kredyty 14:36, 11.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

55

10 6

l4 haha i ciekawe co Im to da jak zwierzeta musza nakarmic i oporzadzic nikt za nich tego nie zrobi nawet jak sa chorzy a zeby dostali jakiekolwiek pieniadze za chorobowe to musza miec przynajmniej 30 dni ciaglego chorobowego inacze ani zlotowki nie zobacza a za 30 dni chorobowego dostana 300 zł bo 10 zl jest za kazdy dzien choroby doksztalc sie zanim cos napiszesz 15:14, 11.01.2019


do xxdo xx

13 7

To co sie tak trudzisz biedaczku ,zmieniaj robote i miej tak super jak ci w Gostyniu,co to dzisiaj na 14 do pracy nie dojechali przez ciebie. 15:30, 11.01.2019


XxxXxx

2 0

Proponuję poszukać znaczenia słowa Kinder zastanów się zanim coś napiszesz krytykujesz rolników ale kultury to rodzice i szkoła nie nauczyła.Rozumiem że jak ci się nie chce iść do pracy to symulujesz i bierzesz L4 taka twoja odwaga 16:18, 12.01.2019


Brak logikiBrak logiki

54 12

Co wam zawinili mieszkancy Gostynia,czy my w Gostyniu stalamy ceny za wasze produkty? Kto pozwala paralizowac miasto? To jest blokada drogi , jak jezdzi wycieczka ciagnikow po miescie? Delegacja ale pieszo do biura poselskiego PiS,a ZA BLOKOWANIE MIASTA MANDAT. 14:42, 11.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mrmr

2 15

kolego niewiem czy zauważyłeś ale to nie tylko w Gostyniu ale w wielu miastach więc sory taka ogólno polska akcja 16:01, 11.01.2019


nie koleganie kolega

15 2

Blokowanie drogi to NIE blokowanie ulic w Gostyniu. Mandat i koniec. 16:48, 11.01.2019


junyjuny

31 16

proponuję bojkotować ich wyroby i produkty - NIE KUPUJĘ NA TARGU!!! 14:46, 11.01.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

pppppp

11 11

to kosztuj zagranicznego świństwa jełopie 15:26, 11.01.2019


do @pppdo @ppp

10 4

możesz się do mnie zwracać ale tylko per PAN witosie 15:33, 11.01.2019


iza iza

15 10

Popieram małą - nie wszystko złoto co się świeci.....Komentujący nie widzą i nie wiedzą, że te piękne ciągniki trzeba spłacić, bo Unia dopłaca tylko część kosztów....Nie zazdrośćcie gospodarzom - bo wy chyba nie chodzicie do pracy świątek, piątek czy niedziela, rano i wieczorem OBOWIĄZKOWO (bo zwierzęta czekają), no i oczywiście w ciągu całego dnia jest co robić!!! Nie płacicie co chwilę Panom weterynarzom ogromnych pieniędzy - bo niestety, w gospodarstwie co rusz jakieś zwierzę choruje!!! Kilka odwiedzin Pana wet. to czasami kilkaset złotych, a bywa że zwierzę i tak zdechnie!! I trzeba zapłacić Bakutilowi, żeby odebrali! Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma...Zresztą, każdy może się wziąć za gospodarowanie - kupić ziemię , zwierzęta i zrobić na tym wielki biznes!! PS: Co do ciągników, ciekawa jestem czy ktoś chciałby płacić 10, 15 tysięcy , jeśli zepsuje się część w samochodzie? A z tego co mi wiadomo, takie sytuacje się zdarzają, gdy minie gwarancja!!POZDRAWIAM 16:12, 11.01.2019


do @izado @iza

10 4

doskonale rozumiem sytuację rolników i Pani opinię na ten temat ale droga to obiekt publiczny i nie może być blokowany przez pewną grupę ludzi , proszę poszukać innej drogi negocjacji z rządem lub innej formy strajku,protestu 16:19, 11.01.2019


filipfilip

21 10

gdzie sa teraz dzialacze pisu co mieli zalatwiac sprawy jak pis bedzie mial radnych no gdzie ta sylwia co chyba to obiecywala? 14:47, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObserwatorObserwator

28 9

Moze oni zony szkukaja:) 14:47, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ssssss

7 2

hi 14:56, 11.01.2019


fujfuj

32 12

niech pola blokują a nie miasta 14:53, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OlafOlaf

2 6

A Ty blokuj swojej dupy żeby my ci z dupy garażu nie zrobili !! 22:57, 11.01.2019


dddd

40 10

połowa ludzi przez farmerów blokujacych drogi wypasionymi traktorami nie dojechala do pracy na 14 tylko w filtronie masakra 14:56, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XyzXyz

2 3

A filtrom nie blokuje jak wyjeżdża z pracy a tak na marginesie co produkują 08:10, 12.01.2019


bo bo

43 9

Kredyty mają takie jak nikt!!, Często umarzane były, dotacje do wszystkiego i jeszcze składki na ubezpieczenie takie, że płakać ze śmiechu się chce. A co ma przeciętny Kowalski??? A tą biedę to widać właśnie w postaci maszyn i samochodów w stodołach pochowanych ..... 14:56, 11.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

pppppp

6 12

to spróbuj i jak jest tak cudownie to zostań rolnikiem 15:30, 11.01.2019


Do pppDo ppp

18 0

Ale to działa w obie strony, jak Tobie się nie opłaca, to zrezygnuj i idź pracować u kogoś, np. Netbox. Zobaczysz kto ma więcej 16:11, 11.01.2019


bobo

7 1

Bo musicie zrozumieć, że wszyscy jesteśmy sobie nawzajem potrzebni. My nie damy sobie rady bez waszych produktów, a Wy bez naszych!

Trzeba władzę pilnować i jej utrudniać życie,a nie, przez ostatnie 30 lat przy korycie są prawie te same osoby wciąż oszukujące i okradające CAŁE społeczeństwo.
20:40, 11.01.2019


no nieno nie

29 9

Jak Sawicki golił ich bez mydła na sucho aby ci mali padli, to siedzieli cicho. Teraz jak co chwilę dostają jakąś pomoc i wsparcie, to jest źle. To protest POLITYCZNY 14:58, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GostyniakGostyniak

27 6

Hmmm... Nie utrudniali ruchu a ludzie byli wyrozumiali. Fakt blokowanie ruchu o godzinie 13.45 w kierunku okręgu przemysłowego wcale nie utrudnia ludziom życia. Nie widzieliście kierowców jadących w tym samym kierunku co wy. Dodam tylko że rozpromienieni nie byli. Zamulanie ruchu na maxa w postaci kilku traktorów pod rząd startujących w tempie spacerowym też nie jest sprawnym poruszaniem się po mieście. 14:59, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JorgoJorgo

29 15

Do prawdziwej roboty ich dac nierobow aby z uni pieniądze by chcieli widać te biedę masakra i tak ich utrzymujemy już od czasów gierka żyją pasożyty na polskim robotniku masakra ludzie obudzcie się co oni z nas wyprawiają z ludzi pracy 15:05, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hgfhhgfh

8 20

Ty zes jest pasozyt bo idziesz do roboty na 8 godzin wszystko ci dadza pod nosem podstawia jedyny twoj wydatek to paliwo na dojazd do pracy a oni musza inwestowac miliony zeby zarobic zlotowke i nie maja tak jak ty weekendy wolne swieta wolne I jeszcze narzekasz zastanow sie 15:22, 11.01.2019


wieśniakiwieśniaki

23 5

następnym razem trzeba zrobić kontr blokadę i zatrzymać samochody osobowe jak gajory pojadą tak aby nie mogły przejechać przez miasto (powodów może być 100 np zepsuł mi się samochód,skończyła benzyna itd) niech witosy czekają 15:06, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jarojaro

26 8

co tu duzo komentować. Chłop śpi a w polu mu rośnie:) 15:07, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lol Lol

34 9

Ja to bym im pozabieral wszystkie dotacje co mają 15:10, 11.01.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ffff

5 16

doracje Ida na nawozy opryski i nasiona wiec nic z nich do rolnika nie zostaje jeszcze czasem musza dokladac ze swoje kieszeni 15:16, 11.01.2019


mrmr

16 0

dotacji nie było i nikt nie narzekał 16:07, 11.01.2019


123123

16 0

Skoro nic się nie opłaca to skąd mają na dopłacanie ''z własnej kieszeni'' 16:21, 11.01.2019


zzzzzzzz

12 1

zabrać wszystkim dotacje wszystkie kto ile wypracuje to będzie miał i skończy się kombinowanie 17:42, 11.01.2019


alaala

19 10

Cała klika PO PSL boi się że czas okradania państwa mija.Apanaże uciekają i robią wszystko żeby działać wzniecając te strajki. Ich polityka to osłabić i zdestabilizować państwo.Ludzie patrzcie na to trzeżwo oni tylko chcą odzyskać władzę i dalej robić to co przez tyle lat robili. To jest mafia której się należy bać
15:14, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanJan

0 0

Nie zauważyłaś jeszcze, że teraz "rządzi" PiS? PO i PSL to drobne złodziejaszki przy złodziejskiej sekcie i mafii pod nazwą PiS. 15:39, 13.01.2019


hirashiras

30 4

ja sie pytam co wam pomoże ta wycieczka ciągnikami po Gostyniu!!! kto wam da pan Kulak !!! jedzcie na warszafke!!!!!!!!!! tylko same straty w firmach przez spóznienia pracowników !!!! 15:21, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

witos z traktorawitos z traktora

21 6

o junom interneta włączyli bo łapki w dół się pojawiają pewnie już po blokadzie 15:23, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

podatnikpodatnik

10 3

wicki KASE Z UNI POZGARNIALI MY ICH BĘDZIEMY SPŁACAĆ 15:32, 11.01.2019


uchoucho

43 3

rolnicy płacić zus jak kazdy uczciwy pracownik !!! 15:28, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dddd

18 1

Ciągle im mało dopłaty z UE KRUS i co jeszcze 15:30, 11.01.2019


kończy mi się cierplkończy mi się cierpl

36 7

a co robi policja? konwojuje procesję wieśniaków zamiast zatrzymać ich przetrzepać na poboczu sprawdzić czy zetor jest sprawny i ma przegląd i zorganizować objazd a wity 4 godzinki na mrozie niech czekają z dokumentami w łapie proste 15:31, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MalaMala

29 34

Tylko te wszystkie ryje z miasta już zapomniały, że pochodzą ze wsi. ...:) 15:34, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

leperowiecleperowiec

16 5

na szczęście nie z twojej wiochy 15:37, 11.01.2019


NO INO I

33 13

JEST ZIMA IDĄ FERIE !!!
po niedzieli nie będą strajkować bo na narty do SPA z dziećmi pojadą
15:34, 11.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Wieśniak ;pWieśniak ;p

8 12

Jak przyjedziesz mi krowy wydoić to bardzo chętnie na te narty pojadę ???? 15:52, 11.01.2019


pietaskipietaski

0 1

fany murzysko bialkowe wiele do roku 16:42, 11.01.2019


adamadam

36 6

Protest rolników w Gostyniu
Chcieli pokazać siłę i pokazali siłe taką ze ludzie do pracy nie mogli dojechać to jest chore !!!!!!!!! 15:37, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MalarzMalarz

42 8

Oni Krus !!! 400zl na 3 miesiące!!! podadku 0% od sprzedanego towaru A Pracownik majacy swoj zaklad i tyrajacy po 10 godzin dzienie Zus !!!1350!!miesiecznie Śmiech by nie mieli nawet tupetu By wyjedzac Fendami za pol miliona A jak sie po bambrach robi to malo i malo Ciugle beczum jako to bida Pobrac im dotacje 15:43, 11.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dariadaria

22 0

gościu mądze piszesz mam bambrów w rodzinie i wciąż stekają ze mało kasy a na wszystko ich stac juz mi sie pisac nie chce !!!! 15:49, 11.01.2019


Malarz Malarz

12 1

Widzisz
DARIO BRAK SŁÓW DZIEKI ZA POPARCIE 16:30, 11.01.2019


hrhr

32 7

powiem tak !!!
Moim zdaniem rolnicy to mają za dobrze, otrzymują od UE dotacje, maja kredyty preferencyjne, unia dopłaca im do zakupu maszyn i jeszcze jęczą że susza i od panstwa chca pieniadze. Jak zwykły Kowalski straci pracę a tym samym dochód a ma do zapłacenia rachunki itd to jaką ma pomoc? Zostaje sam ze swoim problemem. A rolnicy wciąż narzekają a jezdza autami za kilkadziesiąt tysiecy i stac ich na parobkow ktorzy ogarniaja obornikową robotę 15:45, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanekJanek

2 1

Idziesz na kuroniówke i do opieki 18:35, 12.01.2019


MałaMała

28 35

Ja na miejscu rolnikow to tym burakom z gostynia zrobila na zlosc i wyjechala bym starymi maszynami co olej kapie z rozrzutka pelna gnoju i na kazdym wjezdzie do gostynia grobka rolnikow z swiniami na lancuszku i w tedy gostynskie boraki by mieli zakorkowane miasto. Aa jesli macie problem do rolnikow to nie kupojcie chleba bo jest z zboza na ktore oni wydawaja kupe kasy, nie kupujcie mleka smietany kefirow jogurtow masla itp bo oni na to cieszko pracuja zapozyczaja sie zeby bylo co jesc. Nawet konserwow z puszki nie kupujcie bo to tez ze swin. A jak chcecie jesc swinstwa to zrobcie kupke i smacznego bo jedzenie z innych krajow nie jest na wypasie bo tam wszystko ilosciowo i jak najtaniej. I po jaki h** takie kolejki u rzeznikow jak panstwo z miasta nie je szyneczkow kielbaski kabanoskow schabowych serow???? Na h*** tam stoicie jak macie problem do tych co to produkuja i niszcza sobie zdrowie jak taki borak do pracy nie bierze chleba z szynka i serem !!!!!!! 15:46, 11.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

dstdst

6 0

Wróć do szkoły "bóraku", juny epaaaa! 21:06, 11.01.2019


Realista Realista

2 0

Bo wam się należy.. Bambry p... To jeśli ja mam pracować za dwa tys, szarpać i jeśli mi się nie podoba to co? Starym golfem stanąć w poprzeg wrocławskiej?! Dzięki waszemu widzimisię straciłem godz na dojazd do pracy. Zapłacisz mi za to buraczany ryju? 18:31, 12.01.2019


xyz...do realistaxyz...do realista

1 1

Mała proboje Realiscie wytłumaczyc o co chodzi rolnikom ale to nie ma sensu....taki prostak wulgarny oddał by 1l mleka za 1.28zł,,,1kg swinki za 3.50zł,,,,przecież Realista zabiera te swoje 2000zł idzie do Lidla do Biedry do Kauflanda i kupuje owoce z zachodu... wedliny z zachodu...nabiał z zachodu...gdzie ten milioner z miasta się wychował?Czy On poza swiom pracodawcą nie widzi tego co się dzieje...gdyby ci rolnicy przyszli do pracy w strefie to dla tych z miasta zabraknie tam etatow....pracodawcy spojrzeliby na wydajnosc tych ze wsi i mieszczuchy odpadają....wtedy Realista pewnie spakowałby walizke szukał pracy na Zachodzie...I jeszcze jedna kwestia mianowicie dojazd do strefy....litosci....przeciez Wy blokujecie miasto trzy razy na dzien od poniedziałku do piatku...mozeby pomyslał.....
11:45, 13.01.2019


do @Małado @Mała

19 8

to nie ty jesteś tą leperówą co w dzień bata kupuje najmodniejsze kreacje na targu ? 15:48, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec Gostyniamieszkaniec Gostynia

31 19

Fakt rolnicy zablokowali dzis drogi.. ale..blokada to jest co dzień w Gostyniu około 14.00.. Może Filtron wybuduje obwodnice dla swoich pracowników ? a nie ...k...wa.. blokujecie pół miasta.. jak was z obozu pracy wypuszczą ! co dzień to samo.. cała Wrocławska zablokowana ! i co może ogólno narodowy protest zrobić ? aby nikt nie kupował filtrów z Gostynia ? Ludzie.. trochę wyrozumiałości ! 15:50, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

231231

9 5

Człowieku ogarnij się nikt z filtronu czy netboxu nie blokuję drogi specjalnie jak rolnicy dzisiaj. Jak oni pracują to nikt im tego nie utrudnia.Rolnicy też nie budują dróg gdy dojeżdżają na swoje pola. 16:32, 11.01.2019


MikiMiki

19 17

Za co pojadą? Czys ty sie w łeb *%#)!& A kto pracuję na gospodarstwie jak wy jedziecie na ferie czy wakacje? Ci sami rolnicy co cały rok nie ma czasu na wakacje ludzie pomyslcie zwierzeta niemozna powiedziec radzcie sobie same jade na urlop no ludzie 15:50, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

22 7

Głosowaliście na pis , to proszę jechać na Nowogrodzką i pod Sejm , może was tam wysłuchają , a my nie jesteśmy niczemu winni. 15:52, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

11111111

21 20

Panowie co wy piszecie o bambrach jak sami pochodzicie od Zambrów tylko wasi rodzice twierdzili że im się nic nie opłaca iwyladowalisci w mieście i stoicie na taśmie w filtronie albo netboksie jak pajace i głową nie musi myśleć bo jest pusta

16:02, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do @1111do @1111

11 0

muszę cię zmartwić trafiłem ambitniej niż taśma na produkcji i niewyobrażalnie dobrze w porównaniu z gumiakami i widłami w ręku 16:05, 11.01.2019


emerytemeryt

30 7

kto ma drogie samochody kto buduje wilie kto wykupuje towary w markiecie kogo stać na drogie wesela po 200 osób tylko "biednego rolnika" 16:04, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

alaala

5 6

Do emeryta - chyba Pan nie zna wszystkich rolników!! Nie można oceniać wszystkich na podstawie znajomości kilku osób!! Wśród rolników są i bogaci, i biedni - jak wszędzie!!! 16:14, 11.01.2019


AborcjanAborcjan

11 4

Ja się tylko zastanawiam kto trzyma telefon podczas kręcenia w czasie jazdy, widać przecież ze jedzie sam... a nie jakiś protest .. 16:13, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UlaUla

7 1

Kto trzyma halina z gubina 16:23, 11.01.2019


byly ormowiecbyly ormowiec

16 5

dlaczego nie dostali mandatow za jazde lewym pasem? no i jak dzienikarz G24 wszedl na rondo? ktorymi pasami?? 16:15, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanJan

21 1

Me gdzie są dotacje do rzemiosła gdzie ty żyjesz rzemieślnik przez całe życie nie zarobi co wartość ich sprzętu 16:21, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LoloLolo

14 9

Głosowaliście na PIS, to macie to co chcieliście, np. ekstra zarobki w NBP, forsę dla Rydzyka, misiewiczów, ... 16:47, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

0 2

Niech głosuja na PSL i PO oni to przynajmniej na osiołkach do roboty jeżdżą 07:13, 12.01.2019


vasylvasyl

7 2

ten ze zdjecia co ciagla przejezdza to mandat dostal? jak radna sylwia m. wybrana z pisu 16:53, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iza iza

22 18

Popieram małą - nie wszystko złoto co się świeci.....Komentujący nie widzą i nie wiedzą, że te piękne ciągniki trzeba spłacić, bo Unia dopłaca tylko część kosztów....Nie zazdrośćcie gospodarzom - bo wy chyba nie chodzicie do pracy świątek, piątek czy niedziela, rano i wieczorem OBOWIĄZKOWO (bo zwierzęta czekają), no i oczywiście w ciągu całego dnia jest co robić!!! Nie płacicie co chwilę Panom weterynarzom ogromnych pieniędzy - bo niestety, w gospodarstwie co rusz jakieś zwierzę choruje!!! Kilka odwiedzin Pana wet. to czasami kilkaset złotych, a bywa że zwierzę i tak zdechnie!! I trzeba zapłacić Bakutilowi, żeby odebrali! Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma...Zresztą, każdy może się wziąć za gospodarowanie - kupić ziemię , zwierzęta i zrobić na tym wielki biznes!! PS: Co do ciągników, ciekawa jestem czy ktoś chciałby płacić 10, 15 tysięcy , jeśli zepsuje się część w samochodzie? A z tego co mi wiadomo, takie sytuacje się zdarzają, gdy minie gwarancja!!POZDRAWIAM 16:56, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XyzXyz

5 0

Najpierw trzeba kogoś stać żeby zapłacić 10-15 tys za cześć do samochodu ! A weterynarz? To są tzw koszty uzyskania dochodu! Unia doplaca tylko CZĘŚĆ kosztów? A kto doplaci cokolwiek zwyklemu pracownikowi? Chociaż ta część? Skąd pieniądze na części za 10-15tys, na weterynarza, rate za kredyt ? Ja, biorąc kredyt na miesZkanie muszę sobie dużo odmówić żeby spłacić rate i czynsz na czas. Nie pozdrawiam 00:34, 12.01.2019


GG

20 1

Jestem pracownikiem właśnie gostyńskiej strefy przemysłowej i dlaczego od tak dostaje się nam nie dość że na codzień musimy się zmagać z korkami by wrzucić do domu to dziś nawet był problem by zdążyć na 14 do pracy. Dlaczego pracowników właśnie nazywani że są g...... i bo tylko takich można postawić przy taśmie i będą swoje robili. Może tak by się ktoś zastanowił przed pisaniem takich g.... t bo pewnie jest wiele waszych znajomych i z rodziny którzy tam pracują. Gdyby nie właśnie ta strefa gospodarcza to gdzie by miało znaleść kilka tysięcy pracę w naszym powiacie. 17:10, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MIESZKANIEC GOSTYNIAMIESZKANIEC GOSTYNIA

25 11

ŚMIESZNE TO CIĄGNIKI ZA 200 tys a ja człowiek normalnie pracujący ledwo stać mnie na auto za pare tys a BAMBROM SIE *%#)!& W GŁOWACH OD TYCH DOTACJI ZULE BEZCZELNE W KALOSZACH CO DRUGI CZARNUCH I SMIERDZIEL 17:19, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bransoletkabransoletka

10 0

dworki sylwii mackowiak 17:19, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EMERYTEMERYT

21 4

Wyjechali ci co im się nic nie opłaca , trzeba się zamienić z tymi co zarabiają najniższą krajową. Kredyt na ciągniki za pól miliona spłacić trzeba to za co oni żyją,, 17:38, 11.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MalaMala

6 8

No właśnie? Z czego żyją? Juz prawie nie żyją bo co to za życie? 18:47, 11.01.2019


OlaOla

3 0

Mała nie przesadzaj jak jest tak zle to sprzedac gospodarstwo i do pracy. Ktos kto ma swoja firme równiez musi pracowac od rana do wieczora martwic sie podatkami i Zusem a jak cos.pojdzie nie tak to nie dostaje od państwa odszkodowan ani innych doplat wiec juz przestancie gospodarze tak biadolić 09:46, 12.01.2019


PrzedsiębiorcaPrzedsiębiorca

18 9

JAK SIĘ O HEKTARY BIJĄ I PO 100 tysięcy za hektar płacą to jak może być żle.? 17:45, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

YYYY

3 7

Pewnie ,że 100 tyś to dużo, ale niestety ziem rolnych nam nie przybywa, a wręcz ubywa. Niestety jest taka koniunktura na cenę ziemi i na to niewielki wpływ mają rolnicy , lecz spekulanci, deweloperzy i inni szachraje. 19:23, 11.01.2019


gostyniakgostyniak

32 6

proponuję : jeżeli pan z żychlewa mówił że kierowcy byli wyrozumiali to napewno mieszkańcy żychlewa i okolicznych wiosek też zrozumieją to że w okresie gorączki żniw my zrobimy sobie protest na biskupiżnie naszymi starymi samochodami nie za 500 lecz za 5 tyś zł,i utrudnimy dojazdy do pól i posesji, pewnie co drugi protestujący został by potraktowany widełkami przez tych wyrozumiałych mieszkańców wsi. Macie PSL i swoich przedstawicieli to niech się starają o Was, a najlepiej utrudnić życie innym żeby swoje osiągnąć.
17:54, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BeeBee

4 3

To ten Pan z Żychlewa co gazeta o nim pisała co chce postawić tuczarnie świń w wiosce .... 18:37, 11.01.2019


11111111

20 10

Jestem mieszkancem ul wroclawskiej i .mi przejazd ciągników nie przeszkadzał gorszy jest przejazd *%#)!& jak jada do strefy przemysłowej zero kultury typowe wieśniak 17:59, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MYŚLĄCYMYŚLĄCY

22 12

Czy ktoś to przemyslał. Ludzie jadący do pracy byli zaskoczeni taką sytuacją , ratowali się jadąc drogami okrężnymi, w taką pogodę mogło dojść do nieszczśliwych sytuacji utraty życia lub zdrowia ,czy rolnicy zawsze myślą tyyylko o SOBIE i o swoich traktorach , czy to ten pan z
żychlewa wyprowadził ten pokaz sił rolnictwa w godzinach szczytu panowie więcej oleum w głowie jak mawił Zagłoba. Na moje to nasze rolnictwo masie naprawdę bardzo dobrze , ja pracuję ponad 30 lat i mam samochód wart tyle co opony tego traktorka ..... i nie blokuje waszych pól jak się spieszycie ze żniwami. ROLNICY wstyd poprosty ośmieszyliście się 18:07, 11.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Obywatel gcObywatel gc

11 2

Myślący brawo za to co napisałeś 19:06, 11.01.2019


Jerzy Jerzy

7 12

Jak zwykle mieszczuchu myślałeś tylko o sobie pisząc tą ripostę. A czym mieli strajkować taczkami lub furą z koniem? Myślisz, ale tylko o sobie. 19:13, 11.01.2019


zośka zośka

17 21

Do miastowych kupujecie w marketach a nie wiecie z czego jest z starych knurów i macior,duńskie i promocje i tak Wam cholernie smakuje a to wielkie G... 18:18, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anty Anty

21 10

Parę dni temu widziałem ogłoszenie na olx, sprzedam ciągnik John deere, za ok banke. W komentarzu, sprzedaje bo załapałem się na nowy z jakiejś tam dotacji. No w *%#)!& się przewraca! Jak im źle to proszę bardzo, zatrudnij się bambrze za dwa klocki tak jak my, płacąc czynsz itp zobaczysz jak jest kolorowo. Nasrane w głowach. 18:37, 11.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JerzyJerzy

5 9

No i co że sprzedaje. Ma rację, to co zbędne sprzedaje. Jak masz w domu zbędne auto , to również je sprzedasz. Nie rozumiem czego się dziwisz. A po za tym pamiętaj, że ten przysłowiowy Bamber (jak go niechlujnie ) nazywasz nie pracuje 8-10 godz , lecz znacznie dłużej bez względu na pogodę. Zaznaczam, że mieszkam w mieście. 19:29, 11.01.2019


XYZXYZ

0 0

Sprzedaje bo gwarancja mu wychodzi pewnie...masz okazje KUPUJ....zobaczysz ile naprawa kosztuje...zapłacisz za uszkodzoną czesc, przyjdzie wiosna i na pole bedziesz mógł wyjechac....zadowolony cały... 12:26, 13.01.2019


niknik

16 9

"Art. 90. Kto tamuje lub utrudnia ruch na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub strefie ruchu, podlega karze grzywny albo karze nagany."

100zł + 1pkt
18:43, 11.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WojtekWojtek

2 6

Super wiedzą się wykazałeś BRAWO. Szkoda tylko że nie widzisz, jak zachowują się kierowcy w strefie zamieszkania, ruchu czy na drogach publicznych. Skąd tyle mandatów? 19:17, 11.01.2019


JaJa

3 3

To wyjedź na koniec wrocławskiej w okolicy 14 godziny 19:21, 11.01.2019


WojtekWojtek

3 7

Do ja. Nie wiem w końcu o co ci chodzi. Jadą sznurkiem jeden za drugim, w każdym aucie najczęściej tylko kierowca (przecież nikogo nie będzie zabierał, niech jedzie autobusem), co autko to nowsze i lepsze. Masz rację widzę tą Wrocławską -biedne te mieszczuchy. 19:35, 11.01.2019


stst

21 2

szczerze powiem krótko nie dawajcie zadnych dotacji nikomu ani rolnikom ani piekarzą nikomu zapewnijcie aby nas że za ciężką pracę otrzymamy godne zarobki wtedy każdy będzie dorabiał się swoim kosztem 19:01, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

12 14

Gdyby wyjechali starymi sześćdziesiątkami albo trzydziestkami to by w komentarzach było że złomem drogi tamują.
19:11, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YoungYoung

6 3

To w końcu ile tych mercedesów blokowalo bez sensu miasto portal prawy podaje 100 a lewy 50 i kto JEST rzetelny 19:22, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gfgf

14 6

Zgodnie z art.19 ust.2 pkt 1 (Prawo o ruchu drogowym): "kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością nieutrudniająca jazdy innym kierowcom". Jakim prawem ciągniki blokują drogi i nie są karani, a policja jeszcze ich eskortuje? 19:23, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KasiaKasia

12 17

Dziwie się komentującym. Czemu wy nie wyjdziecie skoro kg tucznika w skupie 3,40 zł, a Wy w sklepie za kilo ile płacicie i nikogo to nie dziwi? Ceny w sklepach jakoś nie spadają. Smacznej duńskiej wieprzowinki ;) 19:58, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HeHe

7 5

Kasia nie płacz kiedy ci wsadźe wegiel do pieca 20:05, 11.01.2019


xxxxxx

17 9

Nikomu nie liczę, ale bez przesady. Ciągniki za grube siano, nowe auta z salonu i jeszcze pretensje. O ile się brało kredyt, to zapewne każdy zapoznał się z warunkami.
Sam mam przykład w rodzinie, że wygadywane mam co robię z kasą. A ja tylko odpowiadam, że mnie nie stać na auto nowe z salonu jak wspomnianej osoby z rodziny, która jest rolnikiem (czyt. bambrem). 19:59, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

roksa roksa

6 10

ciekawe co w *%#)!& *%#)!& a miasta co bus for jedli jak by gospodarki by nie bulk na t alerzu dam nie smierdzi 19:59, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mmmmmmmm

12 7

Przyszła zima nie mają nic do roboty to z nudów zrobili sobie karnawał.
A ty zapie.... teraz do roboty aby opłacić do ich KRUSU,do kasy co wyżebrają od państwa po suszy bo obowiazek ubezpieczania się tylko my mamy,itd itd. 20:06, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AjcAjc

13 16

Ludzie zrozumcie tych gospodarzy te ciągniki o których piszecie są na kredytach żeby nie oni to byśmy kamienie jedli lub sprowadzali w innych państw takie jak niedawno przyjechało z 1996 rok mieso do Polski chcecie mieć choroby itd???? Polskie zdrowe pamiętajcie szanujmy się wzajemnie rolnicy walczą o swoje pieniądze im ceny spadły masakrycznie a w mieście w sklepach podrożało to również jest miasto poszkodowane jak tanieje to powinno wszędzie a bogatymi autami jeżdżą ci co teraz skupują trzodę za 3.50zl za 1kg a Zborze kosztuje ponad 900zl za T walczmy razem nie rozdzielamy Polski. 20:28, 11.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

majmaj

7 2

Zgadzam się z tobą , ale inni też pracują po to żeby rolnik miał maszyny ,ubrania też muszą ludzie dojechać do zakładów które przerabiają ich surowce np. mleczarnia czy rzeźnia. A w ten sposób uniemożliwiacie nam to.Ja spóźniłem się dzisiaj do pracy z tego powodu muszę zostać dłużej . Rano mam wyjazd i zostanie mi 4 godziny snu . Oni pewnie będą jeszcze spać. Szanujmy swój czas bo nikt z ''mieszczuchów'' nie blokuję wyjazdu z pola w czasie żniw. Pozdrawiam 20:48, 11.01.2019


AjcAjc

4 3

Rozumiem cię doskonale tylko jak oni mają walczyć inaczej pojechali do Warszawy nikt nie wyszedł do nich to jak mają manifestować jak pójdą na L4 to kto zwierzęta nakarmi oni nie mają takiej opcji to jedyna bądźmy razem i dajmy im też walczyć o swoje pieniądze jak oni zarobią to my też zarobimy jak oni upadną to my za nimi. 23:33, 11.01.2019


MieszkankaMieszkanka

18 10

Osobiście znam rolników którym się nie powodzi i mają problemy i nie uczestniczyli w tym proteście i nie utrudniali życia innym bo nie mają takich maszyn za krocie. Oburzeni są tylko Ci którzy mają kasy jak lodu ciagniki za miliony i im się kasa nie zgadza. Naprawdę zejdzcie na ziemię żaden normalny kowalski was nie poprze bo macie już masę przywilejów niskie składki krus zwroty za paliwo dotacje przy kleskach rekompensaty. Żadna inna grupa zawodowa tak nie ma. I do tego protestować o wybijanie dzikow bo się kasa nie będzie zgadzać za wybijanie swiniakow. Ludzie paranoja. Nie pozdrawiam 20:30, 11.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ja Ja

2 6

Porównaj sobie emeryturę z ZUS a KRUS
21:16, 11.01.2019


YyYy

4 0

Jakie składki taka emerytura 06:37, 12.01.2019


UczestnikUczestnik

11 9

Nie kłóćcie się bo każdy tutaj jest pokrzywdzony wy kupujecie drogo my sprzedajemy tanio taka prawda. Chciałbym dodać że gostyńska Policja naprawdę zachowała się bardzo dobrze wzorowo jak prawdziwy stróż prawa i za to chwała im mysmy rozumieli ich oni rozumieją nas wielkie dzięki Panowie i tak powinna wyglądać walka o wspólne dobro dla każdego obywatela. 20:33, 11.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

asdasd

12 2

Ale my nie blokujemy miasta!!!! 20:51, 11.01.2019


UczestnikUczestnik

1 3

To jak mamy walczyć o swoje???? Miejmy wspólne zdanie to nie będzie protestów wy za nami my za wami 23:27, 11.01.2019


RolniczkaRolniczka

10 18

Jesteście anonimowi to cisniecie miastowe ograniczone buraki. Na fb gdzie juz jest wasze nazwisko tego samego nie napiszecie. Jestescie z tego co czytam pustymi oderwanymi od rzeczywistosci tlukami i tyle. Zabraknoe tych jak mowicie wiesniakow to wam sie oczy otworza bo do gara bedziecie klasc stare mieso ktore zaleje nasz rynek i jeszcze grube pieniadze za nie zaplacicie... O chlebie nie wspomne. 20:59, 11.01.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Kik Kik

8 1

Ile jest mięsa w mięsie a ile jest mąki w mące a już nie wspomnę o GMO 21:16, 11.01.2019


@Rolniczka@Rolniczka

4 6

włoncz se polskom klawiature tum..ko 21:18, 11.01.2019


dstdst

10 2

Sama jestes tłukiem myśląc, że przez to Twoje strajkowianie od razu pobiegnę do sklepu i kupię świniaka, w sklepach od dawna świerwo sprzedawają, nikt *%#)!& nie jest, że sprzedawcy kombinują. Druga sprawa, płaczecie że macie za mało ale żeby papajem przez cały dzień ujeżdżać po ulicach, to nikt nie płacze, że na paliwo musiał wydać. A po trzecie, tak jak niekórzy tu pisali, dużo osób przez to nie mogło do pracy dotrzeć. Nie dojeżdżasz do pracy, nie zarabiasz, nie zarabiasz, nie wydajesz, nie wydajesz - nie kupujesz ŚWINIAKA. Rolniczka z Ciebie taka jak z mojego Ch**a HIPIS. 21:22, 11.01.2019


@ Rolniczka@ Rolniczka

6 2

nawiasem mówiąc wy juz nie hodujecie świń wy je pędzicie antybiotykami kiedys rolnik miał 5 swiń i już był gospodarz świnia rosła rok czy dłużej dzisiaj po 6 miesiacach jedzie do rzeźni i ty mi mówisz że to jest zdrowe mięso? 21:26, 11.01.2019


MilaMila

8 18

Od myszy do cesarza każdy żyje z gospodarza 21:11, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@ Mila@ Mila

12 6

na dożynkach możesz sobie śpiewac takie hasła mnie to nie rusza jak nie ten rolnik to inny nie polski to zagraniczny łaski mi nikt nie bedzie robił a pieniadze i tak musze wydać 21:27, 11.01.2019


kolokolo

14 7

jest zima i im się nudzi jak zwykle bywało z ich protestami, nie ma robót polowych to można paliwo rolnicze w inny sposób zmarnować 21:12, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KikKik

21 9

Cztery miesiące robią w polu a osiem miesięcy piją piwko koło sklepu i narzekają jak mało unia daje 21:13, 11.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

rolnik rolnik

2 7

może masz ochotę 2 tygodnie na pracę ze mną w moim gospodarstwie ( bydło mleczne) ?zapłacę!!!!!!ZOBACZYSZ OCENISZ jak wygląda mój dzień powszedni oraz wekend popracujemy porozmawiamy załaatwimy wszystkie papierkowe sprawy pojedziemy na zakupy pojedziemy się zabawić i napić wieczorem do miasta bo pod sklepem u nas nie piją ,ale na następny dzień 6 00 znow pobodka i to samo ,nie ważne ,że sobota czy niedziela jak nie masz pojęcia co to praca rolnika po 1 tygodniu mi podziękujesz zapłaty już nie będziesz chciał uwierz mi znajomy z miasta Poznania był 1 tydzienchciał zobaczyć z bliska jak rolnicy mają dobrze nic nie robil tylko mi cały czas towarzyszył podobało mu się 2 dni, na trzeci już na zabawę i rozmowę wieczorem nie nie miał ochoty a zaznaczam że teraz jest zima i rolnicy nie mają zbyt dużo pracy jak niektórzy twierdzą!!!!! 00:36, 12.01.2019


MM

0 0

Ciagle piszecie tylko dotacje i dopaty i ze inne grupy zawodowe nic nie maja tylko ze budzetowka ma 13-tke, nauczyciele dwa miesiace platnych wakacji i dwa lata na poratowania zdrowia, a policjanci moga zawsze moga zabrac lewe L4 16:59, 13.01.2019


hmmhmm

11 19

Czy wy ludzie wkońcu zrozumiecie, gdyby nie Ci rolnicy to na talerz nie mielibyście co włożyć . Dzięki ich ciężkiej pracy i tych niskich dochodach za te świnki jak mają żyć ? A co do tych ciągników to nie którzy musieli zabrać kredyty, żeby mieć czym robić w polu!!!Więc można tylko pomyśleć zanim coś się napisze . Pozdrawiam 21:17, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@hmm@hmm

7 3

myśleć też można zanim się utrudni zycie innym blokując drogi 21:21, 11.01.2019


anty pisiokanty pisiok

14 2

Drodzy rolnicy, macie maszyny rozgrzane ,to teraz na Nowogrodzką,do warszawki,tam urzęduje wasz wybraniec 21:29, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

popierampopieram

2 15

nie widziałem tego cyrku,ale popieram,mam nadzieję,że kamizelki żółte były

Na przyszłość pomyślcie zanim dacie omamić się pisowskiemu klerowi 21:33, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jarojaro

12 3

A Dziedziczaka i jego kompanów nie było? Pewnie przyjedzie za kila miesięcy przed Euro wyborami robić ludziom wodę z mózgu 21:36, 11.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

3 0

Tak jak tęczowi z ekologami przyjadą np. Biedroń czy obrońca z Madery i powiedzą, że w d... maja rolników bo oni wieprzowiny nie jedzą. 07:17, 12.01.2019


Tak trzymać! Tak trzymać!

12 14

Popieram gospodarzy i chociaż nie jestem ze wsi . To dlaczego miastowi kupują chleb maselko gostynskie i mleczko itd? A oni grosze dostawaja za swoje produkty wytworzone ! Jak sie ludzie z miasta nie znają to niech milczą! A jak policja lekarze pielęgniarki i nauczyciele protestują to jakos nikomu to nie przeszkadza? 22:22, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olo olo

16 7

Patrząc na te wypasione Ciągniki to naprawdę sytuacja w rolnictwie jest Ciężka widać!
Do roboty się nygusy weźcie! Bruksela wam na wszystko Daje i jeszcze mało macie!!!
Zaś was w polu z przepicia znajdują!!! 22:38, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HancockmHancockm

11 7

Przecież Gostyninie to takie same wiesniaki skoro już innych tak nazywają tylko nie chcą się przyznać do swojego pochodzenia. Ale mogą się na kimś wyżyć 23:23, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rolnik dziekuje i prRolnik dziekuje i pr

10 14

Przestańcie narzeka 80% ludzi z miasta ma korzenie ze wsi ! Ludzie zauważcie że gdy nie będzie rolników nie bedzie was sektor rolniczy w dużej mierze daje prace ponad polowie ludności naszego powiatu prace np. Mleczarnie Ubojnie Cukrownie sklepy różnego rodzaju to jest lancuszek nie do zatrzymania i prosze nie czepiajcie sie tych maszyn bo na nie trzeba zapracowac ciężko a ze dotacja jest ? Dotacja nie jest dla rolnikow tylko dla was aby wam podnieść zarobki ponieważ droższa maszyna nawozy srodki ochrony itp. droższe koszty produkcji między innymi wynagrodzeń pracowników pozwólcie nam walczyć o swoje 23:26, 11.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Jesteśmy z wami Jesteśmy z wami

2 6

Brawo taka prawda 23:28, 11.01.2019


Bzdurne gadanieBzdurne gadanie

4 1

To walcz jak musisz ale nie przeszkadzaj i nie dokuczaj swoim zachowaniem innym ludziom. Dlaczego bez wizyty z flagami w biurze PiS w Gostyniu? Za zimno na spacer pieszo ? 10:05, 12.01.2019


AntekAntek

15 5

Zawsze gadają ze nie maja pieniędzy a kupują traktory nowe i domy stawiają sobie samochody kupują ale oni sa biedni przecież 23:41, 11.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AndrzejAndrzej

13 11

Wstyd gostyniacy! Większość z Was ma w rodzinie, kto pracuje na gospodarstwie. Wielu sama pochodzi z gospodarstwa i wyjechała do "miasta" żeby żyło się wam lepiej.
Dziękujcie polskim rolnikom, że jeszcze im się chce i że mają jeszcze wytrwałość i trochę sprytu żebyście nie musieli żreć jeszcze więcej padliny z zachodu kupowanej po 8.99 w markecie z zachodnioeuropejskich dyskontów.
01:22, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JacekJacek

8 10

Oj tak dobrze tym rolnikom, mają ciągniki za pół miliona, jeżdżą passatami. Weź kuźwa kredyt jeden z drugim, kup albo wydzierżaw gospodarstwo i idź robić tak jak oni! Będziesz odpływał w luksusie.
01:29, 12.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ola Ola

5 1

A bo to tylko rolnicy robia, tylko oni mają kredyty? Nie ale tylko oni biadola wiecznie cos nie tak 09:49, 12.01.2019


111111

10 4

Ja mam to wszystko w dupie nie dawałbym żadnych podwyżek , w 1945 r, dostali od Józia po 15 hektarów i się panoszą na cudzym komunizm zakazany o tym cicho, albo wypędzili zachodnich migrantów i upaństwowili ich zakłady i co dopóty wszystko było zorganizowane przez tamtych to jakoś szło ale maszyny się zestarzały kontrakty pokończyły i zrobili zmiane ustroju a zakłady wyzłomowali i teraz aż proszą o inwestowanie z zachodu i zakładanie firm przez koncerny zachodnie bo sami są za *%#)!& polityka teraz płaci i szykowanie ustaw . Ale czego można się po takich spodziewać , przeciez Józiu przesiedlił tutaj najwieksze głemby ze wschodu. 01:36, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IiiIii

12 3

Powtarzam jeszcze raz Czy ktoś to przemyslał. Ludzie jadący do pracy byli zaskoczeni taką sytuacją , ratowali się jadąc drogami okrężnymi, w taką pogodę mogło dojść do nieszczśliwych sytuacji utraty życia lub zdrowia ,czy rolnicy zawsze myślą tyyylko o SOBIE i o swoich traktorach , czy to ten pan z
żychlewa wyprowadził ten pokaz sił rolnictwa w godzinach szczytu panowie więcej oleum w głowie jak mawił Zagłoba. Na moje to nasze rolnictwo masie naprawdę bardzo dobrze , ja pracuję ponad 30 lat i mam samochód wart tyle co opony tego traktorka ..... i nie blokuje waszych pól jak się spieszycie ze żniwami. ROLNICY wstyd poprosty ośmieszyliście się 06:43, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ula la Ula la

12 0

Jak Sawicki golił ich bez mydła na sucho aby ci mali padli, to siedzieli cicho. Teraz jak co chwilę dostają jakąś pomoc i wsparcie, to jest źle. To protest jest POLITYCZNY 06:56, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZuzaZuza

16 2

Protest protestem..ale bezpieczeństwo najważniejsze. Na filmiku wyraźnie widać, jak kobieta znajdująca się na przejściu dla pieszych przy rondzie zdążyła uciec przed traktorem, który niestety nie zatrzymał się, by ją przepuścić, cały czas jechał w tym marnym korowodzie. Brawo rolnicy wszystko dla Was, Wy najważniejsi. Zapraszamy do pracy na etat i wtedy zobaczycie. Wy cały czas narzekacie. 08:25, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KaliKali

6 15

Ale wielkomiejscy gostyniacy się tutaj wypowiadają z olbrzymiego miasta z 3 rondami i pół roku śmierdzącego cukrownią haha. Proponuje założyć związek i wyeliminować wieśniaków. Zamknąć dział w filtronie produkujący filtry używane na wsi zlikwidować cukrownie mleczarnie i zakazać ludziom ze wsi kupowania w waszym wielkim mieście itd i na pewno będzie wam się żyło lepiej. 09:01, 12.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

fanfan

5 2

Kali nie rób nam tego błagamy,na litość boską nie strasz nas nawet,że przestaniecie przyjeżdżać jak ja dzieciakom pokarzę prawdziwego wieśka?przecież w ten sposób zabijacie folklor to jakby na Krupówkach nie zobaczyć górala.Będzie mi brakowało tych czarnych skajek,saszetek pod pachą i kwadratowych czapek z prostym daszkiem. 10:40, 12.01.2019


4 0

z 4 rondami jechałeś wczoraj do leszna to powinieneś policzyć 10:53, 12.01.2019


ZapracowanyZapracowany

16 6

A jak ja idę do pracy na 7 pracuje do 17 czasami latem do 18 czasami muszę dojechać np z 20km więc zaczynam od 6.30 wracam o 18 moze 19 padnięty od słońca latem, mrozu zima, deszczu jesienia..I nie siedzę w klimatyzowanej kabinie ani pod dachem chlewni tylko na dachu i to od pon do soboty,to na jakie ja dotacje moge liczyć? Gdzie moge zapłacić taki ZUS zeby byl raz na kwartał? Tylko mi nie wypominajcie ze mam wolną niedziele,bo wy jak widać macie czas nawet w piatek...skoro w zapraszacie do obory ja zapraszam na budowe... 09:48, 12.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MiastoMiasto

6 5

A ile chcesz mieć emerytury 900zl to kup hektar opacaj KRUS raz na kwartał tylko potem nie miej pretensji że nie możesz wyżyć za 900zl przyjacielu.pojdziesz na emeryturę będziesz odpoczywał na działce a rolnik pracuje do samego końca tak długo jak mu zdrowie pozwala. 10:57, 12.01.2019


JaroJaro

11 2

Niestety w rolnictwie jest wiele patologii. Zaczynając od tego że skup to grosze a w sklepie drozyzna. Inną patologia jest to że rolnik płaci KRUS. Nie wiem ile to jest ale na rok tyle co Kowalski na miesiąc (ponoć). A fakt faktem że strajkowali ci którzy są bogaci i mają ciągniki za miliony i dotacje na dotacji. I to mieszczucha tez boli nawet jeśli ma szacunek do jego pracy bo jest ona dla wszystkich bardzo ważna wręcz niezbędna 10:46, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DystansowiecDystansowiec

10 14

Myślę że połowa z was którzy tak oczerniają rolników tutaj, nigdy nie przyzna się do swojego anonimowego komentarza. Mięsko smakuje, mleczko też A jaki chlebek dobry.. Tylko ze rolnik musi dorabiać się swojego gospodarstwa latami a nawet pokoleniami pracując czasem po 20h na dobę.. Pracowałem kiedyś w państwowej firmie po 8h na dobę, Coś pięknego przychodzę do domu siadam z piwkiem i odpoczywam od 17 do wieczora, rolnik o 17 zaczyna druga zmiane i idzie znów do swojej obory czy chlewa A jeszcze musi pamiętać o pracach w polu. Jesteśmy rolnikami robimy to dla was, pracujemy ciężko abyście mogli spożywać nasze produkty, polskie A nie zagraniczne niewiadomego pochodzenia... Strajk jest jak najbardziej słuszny, obecnie ceny skupu są takie że trzeba dokładać ze swojej kieszeni.
Jedno jest pewne "Mieszczuch" nie zrozumie "Bambra" i w druga strone tez to dziala.

11:12, 12.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KeramKeram

1 1

Ale strajkujcie w Warszawie a nie tutaj bo oni was mają w d...e 17:18, 13.01.2019


Jorgo Jorgo

11 5

Za nasze zuse macie renty krusowskie gdyż płacicie 150zl miesięcznie A bierzecie renty 900zl 4 razy więcej i robicie rano 2h i na wieczór 2 h nieroby dac ich do prywatnego do roboty zaraz będą wiedzieć po co im rowek na dupie on kupi ciągnik za 300tys zł A płaci ubezpieczenia 1200zl A my kupimy samochód za 10tys zł i płacimy 1tys zł i tak w każdej dziedzinie ich utrzymujemy rentowym chorobowym i bankowym kredyty po 1mln złotych A oprocentowanie 3% A zwykły Kowalski płaci 15% 11:50, 12.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PfPf

5 6

Jesteś nienormalny i tyle też jestem z miasta i rozumiem ich nie chciał bym ich roboty a prodkty które mamy od Polskich rolników są bardzo dobre pomyśl zanim coś napiszesz. 12:14, 12.01.2019


PgsPgs

11 2

Jedzie sobie protestować do Warszawy a nie innym ludziom ciężko pracującym utrudniacie życie !!!! Przeciw komu ten protest w Gostyniu 12:23, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

11111111

6 9

Wszyscy wielcy miastowi ale do mamusi na wieś po jajka mięso kurczaki jadą bo tak im ciężko w mieście się żyje tylko jak piszą te buraki tylko sami z buraków pochodzą
12:25, 12.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

@1111@1111

3 1

widzę że cię czapka ciśnie w gostyniu na wrocławskiej o ile dobrze pamiętam , weź może wyjedź na wieś 12:33, 12.01.2019


H KolumbH Kolumb

15 4

Nikt rolników do niczego nie zmusza , Nie opłaca się należy zmienić zawód . 12:31, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AwaqAwaq

13 4

Płaczecie że wam tak źle, że sprowadzają tańsze mięso a wy gdzie robicie zakupy w wiejskim sklepie czy biedronce? Wspomaganie obcych kupujecie zagraniczne gdzie taniej a sami wymagacie by wam płacono niewiadomą ile takie są prawa rynku i ekonomi a wy aby przyzwyczajeni że wszystko się należy nawet podatków nie placicie dochodowych a wielu z was ma w miesiąc więcej niż przeciętny Kowalski w rok. Ciekawe jakby wam tak np w żniwa zaczęli blokować drogi dajmy na to kierowcy tirów bo też by się czegoś domagali i utrudniali życie tak jak wy teraz zwykłym nic nie winnym ludzia 12:44, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mejk Mejk

9 5

Nie wszystkich rolnikow stac na nowe auta i ciagniki , duzo rolnikow zeby cos miec to musi dorabiac a dla czego zeby takie boraki z gostynia mogly jesc cieple buleczki z szyneczka. Jak jest 100 bykow to wiadomo ze jest kasa ale jak jest 100 swin to juz kasy nie ma bo swinie tanie a wymogi takie ze glowa boli. Ten co nie mial z tym stycznosci to nie wiem ze sa w gospodarstwie miesiace ze nie ma zysku a jak juz jest to trzeba kupic nawozy, siew , rope , naprawic sprzed a to wszystko kosztuje. A na dotacje maly gospodasz sie nie zalicza. A jak ktos ma problem to niech nie je i na balkonie niech trzyma sobie kurki i indyczki. 13:24, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

111111

9 1

Nie dawałbym żadnych podwyżek gdzie pójdą , niech wyjadą do pracy do Irlandii jak tutaj maja pensje za małe , tak jest w Polsce marzą się urzędniką krociowe wypłaty . Spróbować zatrudnić się na wyspach lub gdzie indziej na zachodzie , dają im powyżki a do roboli nie mają. 13:28, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

111111

6 4

Zapłata robolowi to jest podstawa systemu , a nie urzędnik 10 razy tyle co robol i *%#)!& jeszcze bardziej roboli , na zachodzie robol ma kase i dlatego jest rozwój , bo jak ma kase to kupuje i jest zbyt na wszystko bo robol kupuje , a to takie biedne *%#)!& roboli non stop podwyżke , a płace jak na tej poszkodowanej ukrainie zacofanej i oni tam sa tak mądrzy z tej biedy i poszkodowania że mają pomysły lepsze jak dobromir , naprzykład jak wyrzucic obornik bez wideł dają rade i przy tej rłebłecie sie nie łebrudzom i pachniom . 13:52, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MateuszMateusz

15 3

Drodzy rolnicy, dziękuję wam bardzo, dzięki wam wczoraj straciłem szanse na prace na której mi zależało, miałem z pozoru proste zadanie, gdyby nie wy to bym je ukończył bez problemu, to był mój czas próby... Szkoda, że dla dobra ogółu zawsze cierpią jednostki. 14:05, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NickNick

13 1

Jak czytam komentarze rolników to się gotuję. Pracuję z rolnikami i większość ten strajk ma gdzieś. To tylko wymyśl tych, którzy mają pieniędzy. Logicznym jest, że jeśli zdrożeją Wasze produkty to my konsumenci będziemy też płacić za nie więcej, a przez to prawdopodobnie spadnie popyt i w ostatecznym rozrachunku mniejsi rolnicy zrezygnują, bo nie będzie im się to opłacać i najwięcej zyskają Ci najwięksi. Mówicie, że pracujecie w soboty, niedziele i święta, a inni ludzie nie. Jest wiele miejsc pracy gdzie ludzie pracują w soboty, niedziele i święta, a nie mogą pojechać na wakacje lub ferie, bo ich po prostu nie stać. Zastanawiam się czy cały Gostyń nie powinien zacząć strajkować, bo wszyscy strajkują, odnoszą korzyści, a przeciętny Kowalski zarabia tyle ile zarabiał. Podsumowując. Drodzy rolnicy doceńcie to, co macie. Chciałbym chociaż płacić za paliwo i oddawać tyle podatku, co Wy. 14:49, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RIKRIK

7 2

Ich dochody powinny byc opodatkowane jak wszystkich innych pracujacych I przedsiebiorcow, ktorym panstwo odbiera wiecej niz polowe 15:14, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

IzabelaIzabela

10 1

Rozumiem strajk ale nie blokowanie drogi i nie można przejechać ( gdy się spieszyć trzeba do lekarza z dzieckiem ) to taki stanie na drodze i trąbi ........ Typowy burak 15:16, 12.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

XyzXyz

4 2

Izabela równie dobrze mogę ja napisac o innym wydarzeni ze nie dostałam sie do lekarza czemu bo filtrom z pracy wyjechał i nie żebym za późno wyjechała ale ile mozna czekać z parkingu sie pchali a kierowca tira który stał przedemna wszystkich wpuszczał 15:57, 12.01.2019


Gostyn 24Gostyn 24

10 4

Dlaczego rolnicy -gospodarze nie płacą normalnej składki ZUS-u skoro wiadomo ,że mają dochody kilkukrotnie większe od przeciętnego obywatela?!?!!! I jeszcze krzywda!?! Do Filtronu za dwa koła ,to poznanie smak krzywdy i upokorzenia!!! Po miesiącu wrócicie do swojego bajzlu na kursie!!!! 15:18, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XyzXyz

3 8

Na14 Byłam u dentysty dojechałam na czas i nie latałam gdzieś objazdami wyjeźdżałam normalnie tak jak zawsze ludzie co z wami bez nerwów bo zawału dostaniecie nie musicie zapierniczć po Gostyniu 100 16:41, 12.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BacaBaca

4 1

Rolnik sie odezwał hi 18:19, 12.01.2019


XyzXyz

1 2

Mylisz sie nie jestem rolnikiem i z rolnictwa nie pochodzę prowadze własna firmie ale potrafię zrozumieć ich sytuacje a zeby życ trzeba jeść a to co pchają nam do Polski to akurat wiem dziekuje wole Polska żywność lament robic o jeden dzień że wolno jeżdzili bez przesady 09:15, 13.01.2019


latolato

12 0

dlaczego w żniwa nie protestujecie 18:21, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ateab5gateab5g

10 2

Nie ma pracy na polu to im się nudzi teraz. Niech zaczną płacić ZUS to wtedy mogą pogadać. 18:25, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MistrzMistrz

7 4

Ludu Boży, trwozycie się tutaj, niby dyskutujecie a prawda wynika z realiów naszego szarego żywota. Postaram się jak najprościej to nakreślić.
Pan A prowadzi sklep obuwniczy, niestety zalew tanich butów z aliexpress powoduje ze nie opłaca mu się sprzedać swoich butów ponieważ przy najniższej marzy niewiele mu zostaje. Co robi? Zamyka sklep obuwniczy i stara się sprzedawać towary z innego segmentu albo szuka pracy na strefie przemysłowej w czachorowie.
Pan B prowadzi lokal gastronomiczny. Niestety nastał czas kryzysu i ludzie niechętnie stołują się na mieście. Co robi? Zamyka kuchnie i otwiera firmę w innej, bardziej perspektywicznej branży bądź wybiera się do Czachorowa.
Bamber C hoduje świnie i nie opłaca mu się ich hodować ponieważ nie przynosi zysków. Co robi? Wsiada w ciągnik za 200 tys który DOSTAŁ, broń Boże kupił, i jedzie blokować najbliższe powiatowe miasto.
Dlatego drogi bambrze będziesz pogardzany dopóty rozumu nie nabędziesz. Sprzedać chlewnie, kupic ziemie i zasiac kukurydze a jak już na niczym nie udaje Ci się zarobić to kierunek Czachorowo. Zwykły szary człowiek postępuje jak osoba A bądź B a Ty robisz z siebie Ciamajde i kozła ofiarnego jednocześnie. Nie ma ani jednego argumentu za Twoimi blokadami. 80% społeczeństwa, poza wyjątkami takimi jak budżetówka i rolnicy, nawet nie wpadnie na idiotyczny pomysł lewych L4 czy blokad miasta tylko drukują CV i jadą szukać pracy. Także synu nieszczęśliwy weź się w garść, uruchom maszyny totalnie niewspółmierne klasa i jakości do Twojego wiejskiego grajdołka, wytez umysł, zakasaj rękawy a na pewno przyniesie to owoce. Pozdrawiam 18:26, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rolnik2Rolnik2

7 11

Drodzy miastowi no i czego zazdrościcie ? Sprzedać pozamykac wasze działalonocsi, Kupić ziemię i myk do agencji po dotacje kupić traktor i Passata budować domy płacić krusy po holere się tak meczycie skoro na wsi takie luksusy i wygody za darmo a nawet ci za to zapłacą 18:45, 12.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MistrzMistrz

6 3

Drogi panie, nie zazdrościmy, my po prostu zajmujemy się praca a nie marudzeniem i protestami. Miejcie jeszcze lepsze traktory ale pracujcie nimi na polu a nie miejskich drogach. Wy sobie, my sobie i cichosza a nie utyskiwanie. Pisałem najprościej jak możliwe a Ty i tak nie rozumiesz. 18:56, 12.01.2019


XxxxXxxx

5 5

Ludzie z Miśta to zwykłe *%#)!& i burki, cwaniaki j***** 18:55, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

innainna

12 3

A ja jestem dumna z Wlkp.wsi,cieszy mnie,ze procz tych ciagnikow,ktore wielu tak zbulwersowaly maja rolnicy piekne zagrody,nowoczesne budynki inwentarskie ,wreszcie domy urzadzone ze smakiem,ze ksztalca swoje dzieci,ze wreszcie tez moga sobie pozwolic na krotka wycieczke czy wczasy.Strajkuja policjanci wysylacie ich na kase do Biedronki.strajkuja nauczyciele macie podobna propozycje.strajkuja pielegniarki tez je wysylacie do Liedla.Nie moge zrozumiec skad tyle zazdrosci,aby nie powiedziec zawisci w stosunku do innych ludzi.Nie mam ani samochodu,ani willi,ani rodziny na wsi,ale zawsze docenialam prace rolnikow,bo aby prowadzic gospodarstwo tez trzeba miec glowe na karku i to krotkie utrudnienie na drodze nie bylo az tak dotkliwe.Wiecej empatii i zrozumienia. 19:11, 12.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xyz do innaxyz do inna

3 0

Zgadzam sie...to sa rolnicy którzy maja zapał do tej ciezkiej pracy ale trudno to zrozumiec...przeciez to nasi mieszkancy sa tak zawistni i tak sie ucieszyli ze mogą byc wyzyskiwani w tej strefie w Czachorowie a co tam wypracyja to i tak wydadza zachodnim inwestorom...np robiąc zakupy...a wracając do tych ciagnikow...Realista w strefie pracuje przy automacie a rolnik ma uprawiwc ziemie koniami i motyką....zal i wstyd czytac co mysla Gostyniacy....dodam tylko ze te ciagniki i inne maszyny sa własnoscia Bankow.... 11:57, 13.01.2019


Do MilaDo Mila

4 1

Na dożynki nie chodze więc śpiewać nie musze może ty zaspiewasz hihi 19:11, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

111111

9 4

ormalnie śmiech z tego bydła pomimo że dostało hektary od stalina i ogromne kredyty , za które FOZ dostał ogromną kase i sa czysci tak samo jak ci co o podwyżki kwiczą jak tanie świnie. 19:56, 12.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PodatnikPodatnik

9 3

To jest chore co biedne rolniki wyjechały furami za ....... brak słów Biedaki trzeba było taczka z gnojem blokować to by nie było krytyki sami jesteście winni placzki 21:36, 12.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

YetiYeti

2 3

100 razy tak jak bym mógł 21:37, 12.01.2019


BOGATY EMERYTBOGATY EMERYT

3 0

NAPRAWDĘ ZALMNIE JEST TYCH BIEAKÓW MUSZA DOPOMINAC SIE NA ULICY SWOICH PRZYWILEJI. 17:58, 13.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obob

3 6

Po przeczytaniu komentarzy jestem zrozpaczony !!! ile nienawiści jest wśród nas ,pada tyle obraźliwych słów ,wyzwisk a przecież to są często nasi znajomi najbliższa rodzina ,bardzo często lubicie wspominać wakacje u dziadków smaki dzieciństwa w okresach świąt ale krótko po nich pokazujecie prawdziwą twarz -wstyd!!! 20:43, 13.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mozna tak napisać:mozna tak napisać:

0 1

"Po przeczytaniu komentarzy jestem zrozpaczony !!! ile nienawiści jest wśród nas ,pada tyle obraźliwych słów ,wyzwisk a przecież to są często nasi znajomi najbliższa rodzina..." po tym jak spędzamy wakacje na wsi i gdy kupimy wytłaczankę jaj pokazujecie nam prawdziwą twarz.
Na tym przykładzie chciałem pokazać,że każdy komentarz wpis ,myśl można przedstawić w dwojaki sposób 07:01, 14.01.2019


plpl

8 0

Wielka bieda wyjjechala na ulice.traktory od 100tys-do 300tyś i oni narzekają i strajkują. 22:34, 13.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Barbara Barbara

7 0

Nieee wcale nie blokowali ruchu ! Jak im tak źle to niech sprzedadzą ziemie i idą do normalnej pracy ! 00:07, 14.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lord wejderlord wejder

4 0

ktoś widzę,że jest zbulwersowany poziomem komentarzy,szorstkim językiem itd.
proszę zauważyć,że zostały one napisane pod wpływem emocji.
nie opowiadam się za żadną ze stron ale 1 komentarz to jedna osoba najczęściej według mnie najistotniejsze są te na pozór mało widoczne łapki (nazwę je lajki i faki) więc jesli nawet pod nieparlamentarnym komentarzem jest 55 lajków i tylko 2 faki to chyba te 55 osób myśli podobnie.
Swoją drogą jako stały czytelnik nie pamiętam takiej ilości komentarzy :)wspaniałe to
Niech JAD będzie z wami:) 07:19, 14.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kazimierzkazimierz

6 1

a przywileje budzetowki, te wszystkie 13stki albo wczesniejsze emerytury mundurowych to tez jest skandal a nie tylko rolnicy chociaz prawda jest ze radni pis mowili ze beda zalatwic te wszystkie bolaczki to gdzie oni teraz sa, zwlaszczcza liderka rolnikow sylwia mackowiak ze swoim polslem ktory mial bronic rolnictwa tak jak obiecywala wyborcom w powiecie 12:36, 14.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

smieszni rolnicysmieszni rolnicy

13 0

same amerykanskie traktory a gdzie polskie maszyny? oni chca aby od nich kupowac jedzenie ale sami nie kupuja polskich produktow hipokryci 15:09, 14.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

2424

2 0

Zbyt wolna jazda - też mandat! 23:21, 17.01.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%