w Karwatce potrzebowali, ale czy aktualne to nie wiem. 17:22, 15.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
Ja08:43, 16.11.2018
00
Cały czas potrzebują, tam co miesiąc nowe dziewczyny...ciekawe co sie tam dzieje,że taki przesiew 08:43, 16.11.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
ela10:16, 18.11.2018
00
Trudno powiedzieć co tam się dzieje, zawsze można spróbować a w każdej chwili przecież można się zwolnić.
Osobiście to dwa razy byłam klientką Krawatki - i jeśli chodzi o jedzenie to jest przepyszne , fajnie też, że jest gdzie zaparkować i to tyle plusów.
Na minus - to ta okolica ul Jana Pawła - te szare kamienice -na tak dobre jedzenie to miejscówka jest mega ponura. Drugi minus - za obsługę telefoniczną - miałam kilka pytań odnośnie rezerwacji , pani która ze mną rozmawiała była nieco "dziwna" - jakby musiała za karę odpowiadać na moje pytania. Troszkę takie niegrzeczne z jej strony to było.
Być może z tego powodu wymieniają pracowników- w dzisiejszych czasach obsługa klienta powinna być na najwyższym poziomie. 10:16, 18.11.2018
Chciałbym się dowiedzieć kiedy osoby kandydatujace do rady gminy i na burmistrza Gostynia zdjemą banery z miejsc publicznych? Nie chodzi mi o prywatne posesje a barierki itp
Gdzie w okolicy można się przejechać z dziećmi drezynami rowerowymi po torach słyszałam że gdzieś w okolicy jest taka atrakcja idealna na majówkę z góry serdecznie pozdrawiam
ela17:22, 15.11.2018
0 1
w Karwatce potrzebowali, ale czy aktualne to nie wiem. 17:22, 15.11.2018
Ja08:43, 16.11.2018
0 0
Cały czas potrzebują, tam co miesiąc nowe dziewczyny...ciekawe co sie tam dzieje,że taki przesiew 08:43, 16.11.2018
ela10:16, 18.11.2018
0 0
Trudno powiedzieć co tam się dzieje, zawsze można spróbować a w każdej chwili przecież można się zwolnić.
Osobiście to dwa razy byłam klientką Krawatki - i jeśli chodzi o jedzenie to jest przepyszne , fajnie też, że jest gdzie zaparkować i to tyle plusów.
Na minus - to ta okolica ul Jana Pawła - te szare kamienice -na tak dobre jedzenie to miejscówka jest mega ponura. Drugi minus - za obsługę telefoniczną - miałam kilka pytań odnośnie rezerwacji , pani która ze mną rozmawiała była nieco "dziwna" - jakby musiała za karę odpowiadać na moje pytania. Troszkę takie niegrzeczne z jej strony to było.
Być może z tego powodu wymieniają pracowników- w dzisiejszych czasach obsługa klienta powinna być na najwyższym poziomie.
10:16, 18.11.2018