Osoba na w/w stanowisku zajmować się będzie:
- aktywny udział w usuwaniu awarii natury elektrycznej i mechanicznej na liniach produkcyjnych,
- diagnozowanie i analiza przyczyn usterek w obszarze elektrycznym,
- udział w pracach modernizacyjnych infrastruktury technologicznej.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia min. zawodowego,
- znajomości schematów elektrycznych,
- uprawnień do 1KW,
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku min. 1 rok,
- sumienności, dokładności, zaangażowania.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie i przejrzysty system motywacyjny,
- pracę w nowoczesnej firmie mającej silną pozycję na rynku.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Prowadzenie negocjacji handlowych w tym aukcji internetowych,
- Wyszukiwanie dostawców,
- Utrzymywanie kontaktu z dostawcami anglojęzycznymi,
- Koordynacja działań związanych z procesem zakupu,
- Składanie zamówień,
- Stałe monitorowanie rynku dostawców,
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie;
- Wykształcenie min. średnie;
- Zdolności analityczne;
- Znajomość MS Office;
- Prawo jazdy kat. B;
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- Bardzo dobrą atmosferę pracy;
- Pracę w nowoczesnej firmie mającej silną pozycję na rynku;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- aktywny udział w usuwaniu awarii natury mechanicznej, pneumatycznej na liniach produkcyjnych,
- diagnozowanie i analiza przyczyn usterek w obszarze mechaniczno – elektrycznym,
- udział w pracach modernizacyjnych infrastruktury technologicznej.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia zawodowego technicznego,
- wiedzy z zakresu automatyki i mechaniki przemysłowej,
- praktycznej znajomości budowy maszyn i urządzeń mechanicznych,
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 1 rok,
- sumienności, dokładności, zaangażowania.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie i przejrzysty system motywacyjny,
- pracę w nowoczesnej firmie mającej silną pozycję na rynku.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Przygotowywanie kalkulacji cenowych nowych projektów,
- Tworzenie raportów i analiz,
- Prowadzenie i nadzór nad bazą kalkulacji,
- Zarządzanie i doskonalenie narzędzi elektronicznych do wycen,
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji,
- Współpraca w zakresie wycen i kalkulacji z pozostałymi działami w firmie;
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, finansów lub nauk pokrewnych,
- Bardzo dobra znajomość MS Excel,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu;
Oferujemy:
- Bardzo dobrą atmosferę w pracy ,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pracę w nowoczesnej firmie mającej silną pozycję na rynku.
CV prosimy składać na adres:
Convert PL Sp. z o.o.
Czachorowo 43
63-800 Gostyń
e-mail: [email protected]
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.