Zamknij
REKLAMA

Jak rozpoznać, kiedy mechanik samochodowy naciąga cię na niepotrzebne naprawy?

12:26, 05.07.2018 | Artykuł sponsorowany
Skomentuj

Twój mechanik bierze samochód do warsztatu z jedną awarią, a znajduje pięć kolejnych?

Twój mechanik bierze samochód do warsztatu z jedną awarią, a znajduje pięć kolejnych? Jak rozpoznać, czy twój samochód faktycznie potrzebuje wszystkich tych napraw? To nie tak proste z mechaniką. Ale jest jedna prosta reguła, której powinieneś się trzymać. Nigdy nie zakładaj złośliwości czy nieuczciwości, gdy niekompetencja jest całkowicie dopuszczalnym wyjaśnieniem

Istnieje kilka czynników:
1) mechanik może naprawdę nie wiedzieć, co jest problemem, ale ma pewne przypuszczenie, które jego zdaniem rozwiąże kłopot. Jeśli nie miał racji, może to doprowadzić do sytuacji pod tytułem "cóż, to nie zadziałało, ale jeśli zmienimy łożysko tłumika, być może problem sam się rozwiąże!"

Może się to wydawać kłamstwem, ponieważ, wiesz, że mechanik był w błędzie. A po kilku podobnych sytuacjach przestaniesz mu ufać i powierzać swój samochód.

2) mechanik wie rzeczy, o których ty prawdopodobnie nie masz pojęcia, na przykład, jeśli zamierzasz zmienić pasek rozrządu na subaru, musisz zmienić pompę wody i nie jest to zły pomysł, aby wymienić przy okazji uszczelki głowicy, ponieważ jeśli będziesz musiał zrobić którąkolwiek z tych rzeczy później, będziesz zmuszony wymienić cały zestaw wraz z paskiem. Możesz więc chcieć skorzystać z usługi wymiany paska rozrządu i uzyskać oszacowanie ceny, którego się nie spodziewałeś. Jeśli mechanik ma dobre umiejętności komunikacji, będzie w stanie ci to wyjaśnić, ku twojej satysfakcji. Jeśli nie, może to wyglądać jak kłamstwo.

3) wydarzyło się coś nieoczekiwanego, gdy twój samochód już był w warsztacie mechanika. Zaczął on rozbierać samochód na części i okazało się, że zupełnie niespodziewanie jakaś poboczna część również wymaga wymiany. Jeśli mechanik ma dobre umiejętności obsługi klienta, zatrzyma się natychmiast, ostrzeże cię i pozwoli ci zdecydować, co zrobić. Jeśli albo to zatai, albo naprawi bez pytania, może wydać się nieuczciwy.

4) nieszczęścia się zdarzają. Zabierasz samochód do wymiany klocków hamulcowych, co mechanik robi szybko i sprawnie, po czym jedziesz do domu, a tu pompa wodna pada. Mechanik nie zrobił nic, aby to się stało, był to zbieg okoliczności. Twoje błędne postrzeganie przypadkowych zdarzeń może doprowadzić do założenia, że zrobił coś złego i że stara się ‘naciągnąć’ cię na dodatkowe koszta związane z kolejną naprawą.

5) faktycznie może kłamać. To też możliwe. Możesz trafić na mechanika, który szuka klientów, którzy nie mieliby nic przeciwko dużym rachunkom, a następnie identyfikuje drogie części, które są idealnie dobre i twierdzi, że należy je wymienić. Następnie zastępuje tę części, ale zachowując stare - i używa ich zamiast nowych części w następnym samochodzie, który ich potrzebuje. To jawna i bezczelna nieuczciwość. To jednak dość rzadkie. Mechanicy polegają na swojej reputacji i kilka złych opinii może zniweczyć całe lata dbania o dobre imię.

Niestety możesz mieć pecha i spotkać się z nieuczciwością lub niekompetencją mechaników – dlatego ważne jest, aby znaleźć renomowanego mechanika o dobrej reputacji. Warto naprawiać samochody w autoryzowanych serwisach, na przykład w serwisie Skoda Centrum Poznań. Odwiedź stronę internetową www.skoda.centrumpoznan.pl i poznaj pełną ofertę Skoda Centrum Poznań.

(Artykuł sponsorowany)

Komentarze (3)

Młody Młody

2 0

Jedzcie do Premio Wisniewscy to się przekonacie jak mechanik naciąga na niepotrzebne koszta. Partacze i typowe złotowy. Jeden lepszy od drugiego a tak naprawdę to powinni się zająć tylko oponami bo nic więcej nie umieją. Babole. 10:20, 10.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kientkient

0 0

ja rok temu jechałem na wakacje-potrzebowałem na już nabic kime.wszyscy mieli terminy i tylko MASZGUM nie miał zadnych klientów to pomyslalem co tam sprawdzić szczelność i klime nabic.
A JEDNAK!!!
Zabieraja auto żeby klient niewidzial na dwie godz i szykują sobie kolejna robote bo mysla ze akurat do nich wroce.klima trzy lata trzymala ale chciałem ewentualnie dobic,sprawdzic,itp.Zabrali auto do garażu,bedac na wakacjach okazało się ze uszkodzili chodnice wody bo kapala,a po pol miesiącu klima przestala dzialac.Po powrocie sam kupiłem chlodnice i wymieniłem-koszt ok 350 zł,w tym roku pojechałem do kogo innego z klima ale nie warto robic,jest tak rozszczelnione i takie koszty ze szkoda gadac-zapewnili sobie konkretna za dobre pieniądze robote
UNIKAJCIE MASZGUM-Tez niech się zajma oponami i to bym się teez bal.
NIE POLECAM,ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 11:22, 10.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArekArek

0 0

Premio ci to są fachowcy roweru bym nie dał do naprawy żal mi ich klientów a biorą wszystko do naprawy nawet dojarki do krów
20:36, 14.07.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych").

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie firma PHUP "LEDER" Jarosław Jędrkowiak, oraz nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie internetowej do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z naszej strony internetowej wraz z funkcjonalnościami na niej udostępnianych ,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów. Przetwarzamy te dane w celach opisanych w polityce prywatności, między innymi aby: dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań,zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym, aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem dane mogą zostać przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. dostawcą usług IT, agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług, Zaufanym Partnerom oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Informujemy, że na naszej stronie internetowej dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych Partnerów.

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Tam też znajdziesz informacje jak to zrobić.

Zaznacz przycisk „Zgadzam się” jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w formularzu przez PHUP "LEDER" Jarosław Jędrkowiak i naszych Zaufanych Partnerów jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, które obejmują także niezbędne działania analityczne i zestawianie w profile marketingowe na podstawie aktywności na stronie internetowej zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Wyrażenie zgody jest dobrowolne , masz prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, a także wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, a także o pozostałych kwestiach wynikających z art. 13 RODO, dostępnych w Polityce prywatności..

Zgadzam sięNie teraz
© gostyn24.pl | Prawa zastrzeżone