Zamknij

Niektórym inwestycja się nie podoba... Uważają, że to zwyczajny bubel i piszą anonimy w sprawie powiatowej inwestycji, ale do burmistrza

11:00, 18.10.2018 MiS Aktualizacja: 06:14, 19.10.2018
Skomentuj

Kilka tygodni temu w Borku Wlkp. oddano do użytku ścieżkę rowerową. Problem w tym, że...w kawałkach. Niektórym mieszkańcom bardzo się to nie podoba. Uważają, że to zwykły bubel i piszą anonimy do burmistrza. Tyle że ścieżkę wybudował powiat... i to za cenę, która może przyprawiać o zawrót głowy!

O ścieżkę rowerową przy drodze powiatowej w Borku Wlkp. (za dworcem PKP w kierunku ogródków działkowych - przyp. red.) wnioskowali sami mieszkańcy, składając projekt do Budżetu Obywatelskiego Powiatu Gostyńskiego 2018. Ich pomysł zyskał poparcie i został wytypowany do realizacji w tym roku. Na budowę około 200 metrów ciągu rowerowego powiat zabezpieczył 200 tys. złotych. Ceny okazały się jednak znacznie wyższe. Na przetarg wpłynęły dwie oferty i obie przekraczały kwotę 300 tys. złotych! Radni podjęli więc decyzję o dołożeniu brakujących środków i budowa ruszyła.

Problem w tym, że aby dotrzeć do ścieżki, trzeba przejść spory kawałek zarośniętymi poboczami drogi powiatowej, a następnie pokonać sfatygowany przejazd kolejowy. Swój początek ciąg pieszo-rowerowy ma przy jednej z boreckich firm. Po kilkunastu metrach trzeba jednak zejść z roweru, by przedostać się przez przejście dla pieszych i kolejnym kawałkiem ścieżki przejechać obok SKR-ów. Potem należy przeprawić się przez drogę powiatową na drugą stroną i dojechać... do końca zabudowań. Tam ścieżka kończy się i dalszy odcinek aż do ogródków działkowych trzeba znów pokonywać drogą powiatową.

Mieszkańcy uważają, że to zwykły bubel i piszą anonimy do burmistrza, który z inwestycją nie ma nic wspólnego. - Panie Burmistrzu, ta ścieżka rowerowa na działki to pośmiewisko dla miasta - czytamy w liście adresowanym do burmistrza Maraka Rożka. - Kto robi ścieżkę rowerową w kawałkach? (...) Raz z jednej strony raz z drugiej? - pisze poirytowany mieszkaniec. - Po lewej stronie od torów jest prosty odcinek aż do samych działek i to by była bezpieczna ścieżka. (...) Kto ze starszych ludzi pojedzie tymi wywijakami, żeby się wywrócić? A na działki jadą tylko emeryci. (...)Ten, kto to projektował, to można mu tylko głupoty pogratulować. (...) To ścieżka widmo, która ukazuje się raz z jednej strony, raz z drugiej. I jak tu bezpiecznie jeździć - czytamy w liście.

Burmistrz Marek Rożek jest tym zdziwiony i podkreśla, że ścieżkę rowerową wybudował powiat, a środki pochodziły z powiatowego budżetu. - Ten list powinien być skierowany do Starostwa Powiatowego w Gostyniu, a mieszkańcy mnie atakują, pytają, co za bubel zrobiliście, a przecież to nie nasza inwestycja. Nie dokładaliśmy się do tej ścieżki rowerowej. Zadanie robiono z tzw. budżetu obywatelskiego powiatu - mówił burmistrz Marek Rożek, dodając, że gdyby była to inwestycja gminna, na pewno wykonano by ją zupełnie inaczej. - Powinien być to ciąg pieszo-rowerowy od skrzyżowania ul. Dworcowej z nowym łącznikiem, ale po lewej stronie jezdni, nie po prawej. Przecież można było dogadać się z PKP i przy okazji wyremontować przejazd kolejowy - mówił włodarz gminy Borek Wlkp. - Tymczasem opuszczono ten odcinek, idąc na łatwiznę i utrudniając tylko życie pieszym i rowerzystom. Dla mnie to robienie inwestycji na siłę, na szybko - podsumował burmistrz Marek Rożek. - Lepiej było poczekać i zrobić raz a porządnie - podsumował burmistrz Marek Rożek.

Budowana przez powiat ścieżka rowerowa, która nie wszystkim przypadła do gustu, kosztowała około 300 tys. zł. Mniej więcej w tym samym czasie gmina Borek Wlkp. inwestowała w ul. Jęczkowskiego. Zmodernizowano ponad 200-metrowy odcinek asfaltu, ułożono nowy chodnik wraz z oświetleniem. A wszystko to za 280 tys. złotych. Dodajmy, że udostępnienie ścieżki powiatowej mieszkańcom z udziałem Janusza Sikory, etatowego członka zarządu, połączone z festynem działkowców odbyło się już kilka tygodni temu. Tymczasem według naszych informacji odbioru inwestycji powiatowi urzędnicy mają dokonać dzisiaj.

(MiS)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(59)

mariamaria

22 25

popieram pana burmistrza widac duzo zmian na plus w Borku . Nareszcie sie gmina wziela za porzadek na stacji PKP bo to juz byl wstyd tam przechodzic ma pan moj glos. 12:31, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do  mariado maria

3 3

Z uporządkowaniem stacji PKP gmina nie miała nic wspólnego. 21:43, 18.10.2018


Wiem Wiem

2 0

A śmieci czyż nie Spółdzielnia zabrała 22:49, 18.10.2018


reo

abcabc

28 22

Panie burmistrzu może zamiast krytykować innych trzeba było dołożyć fundusze z gminy i zrobić coś wspólnie. Nie popieram postawy pana Rożka, czy dziś było by przyjemnie jakby ktoś krytykował halę balonową, która się wielu ludziom nie podoba. 12:49, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Łysy z BorrkuŁysy z Borrku

7 5

Pan Rożek doskonale zna wartość pieniędzy i nie wyrzuca ich na bzdury, tylko przeznacza racjonalnie na poważne inwestycje... Przykładowo w 2015r mimo ciężkiej sytuacji finansowej gminy, znalazł i dołożył dość spore środki z budżetu gminy w wysokości ponad 400tys. aby zakończyć inwestycję powiatu w budowie nowej drogi na Strumiany... 19:42, 18.10.2018


mieszkaniecmieszkaniec

21 17

Potwierdzam, nadaję się ta inwestycja do programu drogowe absurdy produkcji TVN.

13:24, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DziałkowiczDziałkowicz

29 16

Bubel? Gmina w ogóle o tym nie pomyślała, żeby w jakiś sposób ułatwić dojazd do działek. Takie trasy często buduje sie w etapach. Może ktos z portalu przy okazji wycieczki do Borku zrobił też zdjecia, brudnej i zapchanej fontanny, która nie jest żadna atrakcja, a też za grube pieniądze, albo ulicy Mickiewicza i Żeromskiego jak starymi materiałami zostały zbudowane. Chetnie te buble obejrzę na waszej stronie. 13:28, 18.10.2018

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

abzabz

2 3

wszyscy wiedzą że pan Janusz organizował specjalne grille poparcia na działkach więc wasze wypowiedzi nie dziwią 22:57, 18.10.2018


Tak Tak

2 5

Czyż p. sikora nie należał do ekipy która doprowadziła do zadłużenia które spłaca obecna ada z urmistrzem lepia z czego moga ale jes solidnie 23:27, 18.10.2018


DziałkowiczDziałkowicz

2 0

Chyba trochę brak orientacji w rzeczywistości! kiedy Pan Sikora pracował w Gminie, że jest odpowiedzialny za finanse? Najłatwiej, jak toś sobie nie radzi, obarczyć winą innych. 10:35, 19.10.2018


nwknwk

1 0

Drogi Działkowiczu czyż nie jest prawdą że co najmniej w latach 2006-2014 w gminie rządziła SKW. A kto pana zdaniem stoi na czele tego cudownego tworu w Borku i od lat jest 1 na liście do powiatu 11:12, 19.10.2018


sporttozdrowiesporttozdrowie

26 12

A może właśnie trzeba było się dołożyć? W imię bezpieczeństwa mieszkańców?

Największym bublem Borku jest hala sportowa "Dla mnie to robienie inwestycji na siłę, na szybko - podsumował burmistrz Marek Rożek. - Lepiej było poczekać i zrobić raz a porządnie - podsumował burmistrz Marek Rożek". Panie Burmistrzu, trzeba było poczekać i wybudować halę raz, a porządnie. 13:48, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TyTy

13 10

Jeden juz chciał budować od 200x roku za kilka milionów i do teraz byśmy nic nie mieli ale długi 3x takie a są nie małe po poprzednich ojoj 14:07, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

23 8

Wreszcie ktoś się zatroszczył o bezpieczeństwo na drodze dla rowerzystów i pieszych. Super mieszkańcy, którzy wzięli udział w głosowaniu w Budżecie Obywatelskim Powiatu Gostyńskiego na realizację ciągu pieszo - rowerowego.Dzięki temu coś w gminie choć nie przez gminę jest robione. Jak się komuś nie podoba to niech się zwróci do burmistrza żeby partycypował w kosztach budowy tego odcinka o którym się wypowiada w artykule. Panie burmistrzu jeśli to by była inwestycja gminna to by jej wcale nie było.Natomiast bubel stoi na terenie przy szkole- to Pańskie dzieło. 14:08, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NIE dla RożkaNIE dla Rożka

28 16

Pan Rożek oczernia powiat, który przynajmniej coś zrobił na tej drodze. Jest pierwszy etap i na pewno będą następne. Gmina nie dała ani grosza a na dodatek wybrzydza - jak dla mnie słaba zagrywka przedwyborcza. Mało własnych sukcesów więc trzeba uderzyć w innych. Brzydko się burmistrz zachowuje i tyle. 14:35, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

abcabc

4 5

Pokaż swoje sukcesy...... powiat jest od tego aby przy drogach powiatowych coś robić a nie gmina ,i czytaj tekst ze zrozumieniem do miłego przy urnie 19:48, 18.10.2018


Zastanawiające jest Zastanawiające jest

19 4

... mieszkańcy piszą anonimy do burmistrza? Czyżby się bali podpisać? 14:46, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RafRaf

24 6

Jak to bubel jest to co mowi pseudo hala to dopiero pomyłka nie mowiac o ulicy Mickiewicza ;) 14:55, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OloOlo

10 15

Nic na Rożka nie macie więc się wpieniacie. Gule skaczą. Łopatki i do piasku. 16:56, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NauczycielNauczyciel

12 11

Hala funkcjonuje doskonale, pełne obłożenie, sprawdza się w praktyce. Ale tu chodzi o hale czy nieudana inwestycje powiatową. 17:01, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

o co chodzi /o co chodzi /

10 4

tu chodzi o pieniądze- dlaczego ich tak dużo poszło na ową inwestycje i dlaczego rowerzystom zafundowano taki tor przeszkód. Gmina do inwestycji powiatowych drogowych musi -ze wskazaniem na musi -dołożyć i dokłada 50% kwoty, bo inaczej żadna droga powiatowa nie byłaby ruszona,czy tak powinno być ?Dla wszystkich niezadowolonych trzeba było wystartować w wyborach i kandydować na burmistrza może by się poprawiło - jak Wam w tej gminie tak żle ? 18:01, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

13 8

Bubel to hala sportowa z której nie da się korzystać oraz jej ?profesjonalne? wyposażenie w tym szatnia dla przedszkolaków!!! 18:18, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pp

7 6

Człowieku jak coś piszesz to z sensem. Od 2016 r. korzysta społeczeństwo gminy Borek i nie tylko. Takich hal są dziesiątki choćby najbliżej w Pogorzeli. Borecka jest prawie największa w Polsce. Poprzednicy budowali chyba z 10 lat i poza kosztami nic nie powstał. 19:22, 18.10.2018


obywatel xobywatel x

9 6

proponuję pojechać do wsi Jawory tam też powiat się popisał nowym chodnikiem donikąd albo znikąd na samym zakręcie i po co? - no ale wybory. tym tematem proponuję się zainteresować portal 24 i może jakiś kabaret. 18:35, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JerzyJerzy

17 3

Oj Borkowianie ciągle jesteście niezadowoleni. Spójrzcie obiektywnym okiem jak wiele zmieniło się w Waszym mieście. Macie dwie obwodnice, ruch z miasta został praktycznie wyprowadzony, park pięknie odnowiony, Dom Kultury tętni życiem, szkoła prężnie uczy, zakłady pracy nie bankrutują (wręcz przeciwnie), stopa bezrobocia znikoma (dobrze, że macie Ukraińców do pracy) i możnaby dalej wymieniać, ale po co i tak Wam nikt i nic nie dogodzi. A może mają wrócić lata 70-te, czy 80-te.. 19:37, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BorBor

13 10

Pan Rożek o ile dobrze pamiętam był radnym chyba naście lat, burmistrzem jest od 4, a jakos wczesniejn nie wpadł na to żeby coś w tym kierunku zrobić, a teraz nagle ma świetny pomysł na to jak powinno to wyglądać. Zamiast wykorzystać sytuacje, że są pieniądze z Powiatu, że akurat w naszej gminie ludzie się zmobilizowali i oddali głosy to nic Pan nie zrobił tylko dumą się uniusł. A o ludziach z Jeżewa chyba Pan zapomniał. Ile osób ma problem z przejazdem wiaduktem, zero zainteresowania. 19:49, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

taktak

3 4

A czyż nie pan z Jeżewa ten wiadukt zbudował. Byłem z Rożkiem Markiem w Radzie i anim mnie ani jego nikt z władnych nie chciał słuchać ja zrezygnowałem on ciągle walczy. Trzymaj sie Marek w końcu układ pęknie, żeby tylko ludzie go dojżeli, są ciągle mocni. 22:31, 18.10.2018


EdytaEdyta

10 5

Najlepiej nic nie robić...wiele inwestycji powstaje etapami!!! Zamiast cieszyć się, że coś powstaje wieczna krytyka!!!
19:51, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolinaKarolina

11 7

Do korzystania ze ścieżki nikt nie jest zmuszany, zamiast cieszyć się, że w końcu coś powstało wieczna nagonka!Brawo Budżet Obywatelski!!!Jedni głosują inni tylko krytykują...
19:57, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

żałosneżałosne

0 0

yyyyy..... ale za co niby ten szacunek????? yyyyyy jestem oszołomiony yyyyyyy 05:16, 19.10.2018


SamorządowiecSamorządowiec

5 1

Jest podział obowiązków na poszczególnych szczeblach samorządów. Drogi powiatowe: nawierzchnię, dziury, chodniki, pobocza mają obowiązek dbania o to władza powiatowa a nie wymyślanie sztucznie funduszy obywatelskich i udawanie (propaganda) że od ludzi to zależy jak i tak wskazuje się do głosowania to co winno być zrobione. Wielka fikcja i zamydlanie oczu. Ale ludzie nie są *%#)!& i już nie długo Ci, którzy jeszcze tego nie widzą przejrzą na oczy kiedy zmieni się władza w powiecie i światło dzienne ujrzy wiele spraw np. szpital. No i jeszcze sprawa tego folderu powiatowego roznoszonego w czasie kampanii wyborczej za pieniądze podatników - wstyd. 07:51, 19.10.2018


Piaskownica....Piaskownica....

1 0

Czarna dziura w ścieżce rowerowej Piaski Gostyń ......tą Gostyń - Golawidać z KOSMOSU a tej Piaski - Gostyń ,,,,ni maaaaaaa 20:20, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkankagminymieszkankagminy

12 9

Widzę, że portal razem z burmistrzem uprawiają czarny PR, tylko ktoś chyba zapomniał, że nie robi się tego na sukcesach. Są pieniądze z powiatu to źle, nie ma ich - też źle. A te chodniki na ulicy Dworcowej też Panu nie pasują? Bo chyba też są z Powiatu? Pan Sikora potrafił zmobilizować ludzi ponad podziałami, nie wszystkim się to udaje, jak widać... 20:28, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

aroaro

13 4

lepiej tego pani ująć nie mogła, szkoda tylko ze kontrkandydata nie ma na burmistrza ;) 20:36, 18.10.2018


koko

4 2

To dlaczego nie startuje 22:35, 18.10.2018


Na co by tu ponarzekNa co by tu ponarzek

12 3

Jest ścieżka - chyba nie spadła z nieba w Borku (raczej z powiatu) i myślę, że burmistrz mógł wprowadzić zmiany (jeśli uważa, że są potrzebne). Teraz jest dobry czas do narzekania a w sumie to wygląda tak: "Taki dobry ze mnie gospodarz, że mi coś wybudowali (nie wiem jak) a w sumie to było lepiej jak nic tam nie robiłem" ;) ;) ;)
20:39, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kolokolo

3 3

To nie burmistrzowi tylko ludzią się niepodoba i burmistrza oskarzają kumam z artykułu no chyba ze trempy jestem
22:38, 18.10.2018


Frantz6Frantz6

9 10

Panowie z wiadomo jakiego komitetu: to pisanie komentarzy serio już nie pomoże. To już wasz ostatni bój i władze powiatu się zmienią. Nie pomogą naiwne wpisy w komentarzach, propaganda i zakłamanie. Może jeszcze jakieś starsze pokolenie, które nie sięga do internetu jeszcze wam zaufa. Ale to już jest koniec! 20:51, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyzxyz

10 0

PORZĄDEK na stacji PKP w Borku Wlkp. to dzieło młodych ludzi / entuzjastów , działających w Stowarzyszenie Szerokim Torem - Jarocińska Kolej Derezynowa. 21:37, 18.10.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Wiem Wiem

3 1

A zabraliście śmieci Wy czy Gmina. 22:44, 18.10.2018


DziękiDzięki

5 0

Stowarzyszenie Kolej Derezynowa Brawo!!!
Bardzo lubię dworzec w Borku i super, że posprzątaliśmy tam ???? 05:15, 19.10.2018


Omg Omg

8 5

Burmistrz z etatowym członkiem tak się kiwają aż sie zakiwają. Tak piłkarskim żargonem, a szkoda bo cierpi gmina . Inwestycja powiatowa może kiepska bo krótka ale wykonana bardzo starannie , poczekajmy na kolejny etap. Co do bubli jak w tytule to w gminie można kręcić Alternatywy 4 : ul. Sportowa, Mickiewicza , Słowackiego , Szosa Jaraczewska , kostka w parku , fontanna itd ...... 21:57, 18.10.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kotekkotek

5 4

Ale Cię boli. 22:43, 18.10.2018


520520

4 0

Wszystko rozumiem, ale czy to nie jest już "czepialstwo"? co to za BUBEL a nie artykuł? 22:18, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ssss

3 7

mam nadzieje że idą zmiany 23:05, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

swrswr

3 6

Już się boją, a w poniedziałek będzie panika i ... 23:17, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BruczkówBruczków

5 4

Czytom i nie wierze. 300 tys. na jakąś scieżke wydali a my do bruczkowa dziurami jezdzamy. Czy wy się dobrze czujecie. Co za fundusze obywatelskie najpierw aswaldy a puzniej głupoty ludzie do roboty jezdzą. 23:34, 18.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

......

8 5

Faktycznie, zabranie śmieci to wielki wyczyn gminy :D i oczywiście samego burmistrza. Zapiszmy to do tej krótkiej listy sukcesów burmistrza! 00:21, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KULAKULA

6 4

WŁADZA UDERZA SZYBKO DO GŁOWY 04:36, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hermetycznyhermetyczny

8 5

Chciałbym poznać listę sukcesów Pana Burmistrza. Sądzę, jednak, że może to być mało intratne zadanie dla redakcji, bo z wierszówki redaktor zarobiłby pewnie coś koło 5 zł...
W dodatku, przy okazji trwającej kampanii wyborczej chciałbym dopytać szanownych wyborców, czy tak jak 4 lata temu, Pan Burmistrz, ówcześnie kandydat na to stanowisko, również agitował mieszkańców Borku w jakże prosty acz skuteczny sposób - wódką w prezentach i pięknymi obietnicami? 09:04, 19.10.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

4 1

Chyba ktos pomylił tutaj burmistrzów jesli chodzi o rozdawane prezenty 11:14, 19.10.2018


otwartyotwarty

3 1

Ale borecka klika się stara. Strach ma wielkie oczy. Opowieści o wódce, mchu i paproci. Lepiej powiedzcie kto herbatki roznosi po wioskach (np. Siedmiorogów, robi grilla na działkach i rozdaje foldery za publiczne pieniądze). 11:26, 19.10.2018


AA

2 0

Za to pomówienie odpowiesz. Sprawa trafi do prokuratury. 12:42, 19.10.2018


ZażenowanaZażenowana

9 5

Pamiętajcie wyborcy, zawsze można oddać w wyborach na burmistrza głos na NIE! Żenujący jest ten artykuł jak cała kampania tego ugrupowania 09:12, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MJMJ

2 0

DLACZEGO NIEKORZYSTNE KOMENTARZE DOTYCZĄCE PRACY PANA BURMISTRZA NIE ZOSTAŁY JESZCZE USUNIĘTE TAK JAK W PRZYPADKU INNEGO ARTYKUŁU. 11:48, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adaada

2 0

Drogi Panie Burmistrzu proszę po wyborach zrobić porządek z pewną Panią, a przynajmniej wysłać ją do przedszkola. Tam nauczą ją mówić dzień dobry, do widzenia, dziękuję i proszę. Proszę jej przekazać, że jej pracodawcami są mieszkańcy gminy Borek i że im należy się szacunek w Urzędzie Gminy, a jak nie może tego pojąć to miotła, wózek i ulice zamiatać. 11:59, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OBIEKTYWNYOBIEKTYWNY

6 4

Myślę, że trzeba oceniać całą kadencję Pana Burmistrza, a nie incydentalne wypowiedzi, czy zachowania. Wg mojej opinii kadencja ta wypada bardzo korzystnie dla gminy i mieszkańców naszej społeczności. Zawsze będą osoby niezadowolone, bo nie dostały tego co by im pasowało, czy mieli by w pewnych decyzjach swój prywatny interes. Trzeba przyznać, że na tle innych gmin powiatu gostyńskiego wypadamy przyzwoicie, a praca administracji gminnej po niezbędnych zmianach jest na dobrym poziomie i nie odbiega od standardów przyjętych na szczeblu gmin wielkopolski. Ścieżka rowerowa która powstała przy ul. Jeżewskiej jest zbudowana solidnie i z pewnością będzie dobrze służyła nie tylko działkowcom ale też mieszkańcom z tej ulicy. Życzę w nadchodzących wyborach mieszkańcom Borku Wlkp. i mieszkańcom gminy boreckiej mądrych wyborów, głosowania na swoich kandydatów , mniej agresji w obcowaniu z ludźmi, bo szkoda zdrowia na zawiść, pogardę, złośliwości. Pozdrawiam 17:47, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrekPiotrek

2 2

Chłopie weź się podpisz i nie rób jaj. Ps Proponuję o wystąpienie dla Pana Burmistrza o przyznanie nagrody nobla, albo chociaż Orderu Orła Białego 22:16, 19.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

007007

1 1

Do Piotra: zamiast złośliwości bądź człowieku choć trochę obiektywny 17:58, 20.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%